malossiman Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 (edited) Καλησπέρα σε όλους το αμάξι το έχω εδώ και 2 μήνες άλλαξα λάδια στις 2500 χλμ έχω 6000 τώρα και τσιμπάει λάδια και δεν μου αρέσει καθόλου αυτό...τι να κάνω τι συμβουλές μου δίνεται εσείς???? αυτή τι στιγμή τα λάδια βρίσκονται στο κόκκινο σημάδι ενώ όταν τα άλλαξα ήταν στο πράσινο τι να κάνω???? http://img17.imageshack.us/my.php?image=scan0001s.tif Αν η στάθμη λαδιού βρίσκεται ατην περιοχή ®, δεν επιτρέπεται η συμπλήρωση λαδιού 0). Αν η στάθμη λαδιού βρίσκεται στην περιοχή ®, μπορείτε να συμπληρώσετε λάδι (περίπου 0.5 ί). Αν η στάθμη λαδιού βρίσκεται στην περιοχή ®, πρέπει να συμπληρώσετε λάδι (περίπου ί .0 1). Η κατανάλωση λοδιού από τον κινητήρα είναι φυσιολογικό φαινόμενο. Ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες λειτουργίας η κατανάλωση λαδιού μπορείνα φτάσει και μέχρι ί.0 ί/ί,000 Ιοπ. Στα πρώτα 5000 χιλιόμετρα μπορεί η κατανάλωση λοδιού να είναι υψηλότερη. Η στάθμη του λαδιού πρέπει για τα λόγο αυτό να ελέγχεται ανά τακτά διαστήματα - κατά προτίμηση σε κάθε ανεφοδιασμό πριν από μακρινές διαδρομές. Σε ιδιαίτερη καταπόνηση του κινητήρα όπως για παράδειγμα σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους το καλοκαίρι ή σε διαδρομές στο βουνό πρέπει να προσπαθήσετε να κρατήσετε τη στάθμη λαδιού στην περιοχή ® αλλά όχι πια πάνω από αυτή. AYTA ΛΕΕΙ ΤΟ MANUAL. Edited April 6, 2009 by malossiman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
R1der Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 Η πράσινη γραμμή είναι το max αλλά η κόκκινη δεν είναι το min. Στο cc τουλάχιστον αυτό που ισχύει είναι: Αν η στάθμη είναι στο C πρέπει να συμπληρώσεις, αν είναι στο Β μπορείς να συμπληρώσεις, αν είναι στο Α ΔΕΝ πρέπει να συμπληρώσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malossiman Posted April 6, 2009 Author Report Share Posted April 6, 2009 Η πράσινη γραμμή είναι το max αλλά η κόκκινη δεν είναι το min. Στο cc τουλάχιστον αυτό που ισχύει είναι: Αν η στάθμη είναι στο C πρέπει να συμπληρώσεις, αν είναι στο Β μπορείς να συμπληρώσεις, αν είναι στο Α ΔΕΝ πρέπει να συμπληρώσεις. Ναι μολις το ανεβασα αυτο που γραφει το manual αλλα γιατι να καψει??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 Το Manual δεν γράφει κάπου οτι δικαιολογείται να τσιμάει μέχρι 1 lit/1.000 χλμ αν δεν κάνω λάθος. Τουλάχιστον στο 9Ν έστι έγραφε. Εμένα μια φορά έχει χάσει όταν το έσκιζα πέρυσι το καλοκαίρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malossiman Posted April 6, 2009 Author Report Share Posted April 6, 2009 Το Manual δεν γράφει κάπου οτι δικαιολογείται να τσιμάει μέχρι 1 lit/1.000 χλμ αν δεν κάνω λάθος. Τουλάχιστον στο 9Ν έστι έγραφε. Εμένα μια φορά έχει χάσει όταν το έσκιζα πέρυσι το καλοκαίρι. το γραφει...μεχρι 1.0l/1000 χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 το γραφει...μεχρι 1.0l/1000 χλμ. Το έσκιζες? Αν ναι για αυτό και τσίμπησε λάδι. Αλλιώς δεν μπορώ να σου το δικαιολογήσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malossiman Posted April 6, 2009 Author Report Share Posted April 6, 2009 Το έσκιζες? Αν ναι για αυτό και τσίμπησε λάδι. Αλλιώς δεν μπορώ να σου το δικαιολογήσω. το παταω αλλα δεν το παω κοφτες νορμαλ παω!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 το παταω αλλα δεν το παω κοφτες νορμαλ παω!! Τι να σου πω όταν πάρω το scirocco στα χέρια μου θα σου πω αν τσιμπάει και το δικό μου Για τα δεδομένα του 9Ν δεν θα ήταν λογικό. Μπορεί επειδή εχει και λίγα Χλμ δεν ξέρω πως να στο δικαιολογήσω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 πιστευω οτι ειναι φυσιολογικη μια μικρη καταναλωση λαδιου στα πρωτα 10000 χιλιομετρα μεχρι να στρωσει καλα ο κινητηρας και να δεσουν τα μεταλλα.αν δεις οτι συνεχιζει να σου καιει σε σημαντικες ποσοτητες με λιγα χιλιομετρα τοτε θα ταν καλυτερα πιστευω αν αλλαζες και την μαρκα του λιπαντικου που βαζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giorgos79 Posted April 6, 2009 Report Share Posted April 6, 2009 Καλησπέρα σε όλους το αμάξι το έχω εδώ και 2 μήνες άλλαξα λάδια στις 2500 χλμ έχω 6000 τώρα και τσιμπάει λάδια και δεν μου αρέσει καθόλου αυτό...τι να κάνω τι συμβουλές μου δίνεται εσείς????αυτή τι στιγμή τα λάδια βρίσκονται στο κόκκινο σημάδι ενώ όταν τα άλλαξα ήταν στο πράσινο τι να κάνω???? http://img17.imageshack.us/my.php?image=scan0001s.tif Αν η στάθμη λαδιού βρίσκεται ατην περιοχή ®, δεν επιτρέπεται η συμπλήρωση λαδιού 0). Αν η στάθμη λαδιού βρίσκεται στην περιοχή ®, μπορείτε να συμπληρώσετε λάδι (περίπου 0.5 ί). Αν η στάθμη λαδιού βρίσκεται στην περιοχή ®, πρέπει να συμπληρώσετε λάδι (περίπου ί .0 1). Η κατανάλωση λοδιού από τον κινητήρα είναι φυσιολογικό φαινόμενο. Ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες λειτουργίας η κατανάλωση λαδιού μπορείνα φτάσει και μέχρι ί.0 ί/ί,000 Ιοπ. Στα πρώτα 5000 χιλιόμετρα μπορεί η κατανάλωση λοδιού να είναι υψηλότερη. Η στάθμη του λαδιού πρέπει για τα λόγο αυτό να ελέγχεται ανά τακτά διαστήματα - κατά προτίμηση σε κάθε ανεφοδιασμό πριν από μακρινές διαδρομές. Σε ιδιαίτερη καταπόνηση του κινητήρα όπως για παράδειγμα σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους το καλοκαίρι ή σε διαδρομές στο βουνό πρέπει να προσπαθήσετε να κρατήσετε τη στάθμη λαδιού στην περιοχή ® αλλά όχι πια πάνω από αυτή. AYTA ΛΕΕΙ ΤΟ MANUAL. Μην ανησυχείς, είναι φυσιολογικό. Πιες του το αίμα αλλά πάντα να συμπληρώνεις λάδι άμα χρειάζεται. Το δικό μου σταμάτησε να καίει στα 20,000 χλμ. Τώρα καίει μόνο σε τρελλό σκίσιμο. Welcome to the club Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ftd Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Καλορίζικη η 'φριτέζα' ... Δεν ειναι παντα κακο να καιει λάδι. Υπάρχουν αμάξια που καίνε κατα συνθήκη λάδι. Όλα τα αμάξια του group καίνε μια μικρη ποσότητα οποτε εχε ενα λίτρο στο προτμπαγκαζ κ να το ελέγχεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
solaris2k7 Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Αν το συγκρίνω με το GOLF GT που είχα πριν... στα 7500κμ έπρεπε να συμπληρώσω.... μετά τα 10.000-15.000κμ ο TSi σταματάει να καίει.... Μετά το 1ο λιπαντικό service που είχα κάνει στα 15000κμ έφτασα μέχρι 30.000 χωρίς να έχει πέσει η στάθμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Ολοι οι tsi-gt κινητηρες στα πρωτα σχεδον 10000 (συνηθως στα 8000) τσιμπαει το λαδι τους και θελει συμπληρωμα. Οταν με το καλο το στρωσεις το αμαξι δεν θα σου ξαναζητησει, εκτος αν το σκισεις (οπως κανω εγω) . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted April 7, 2009 Report Share Posted April 7, 2009 Αυτό που λες δεν είναι ούτε 100ml. Αυτό δεν θεωρείται "κάψιμο"... Ούτε τα πρόσθετα που έχει μέσα το λαδάκι σου δεν έχει κάψει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...