koralli Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 Καλησπέρα σε ολους, Ειναι η πρώτη φορά που γράφω στο φόρουμ (δυστυχώς στην ενότητα των προβλημάτων ). Έχω ενα Golf TSi 140 στο οποίο εδώ και μερικές εβδομάδες όποτε είναι κρύο (δηλ. οι στροφές του ρελαντί είναι ψηλά ~1200) αναβοσβήνει το λαμπάκι που αντιστοιχεί σύμφωνα με το manual στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων. Μόλις οι στροφές πέσουν, το λαμπάκι σβήνει τελείως και κάποιοι κραδασμοί που υπάρχουν όταν οι στροφές είναι ψηλά εξαφανίζονται. Από κάποια μέρα και μετά, το λαμπάκι έμενε τελείως αναμμένο και γι'αυτό το πήγα στο συνεργείο όπου αλλαχτηκαν οι πολλαπλασιαστές. Το αποτέλεσμα ήταν να μην μένει πια τελείως αναμμένο το λαμπάκι, αλλά να συνεχίζει να αναβοσβήνει όταν το ρελαντί είναι ψηλά κατά τις εκκινήσεις τα πρωϊνά. Έχει αντιμετωπίσει κανείς σας αντίστοιχο πρόβλημα; Καμιά ιδεά τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted April 14, 2009 Report Share Posted April 14, 2009 μηπως φταιει η βενζινη??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koralli Posted April 15, 2009 Author Report Share Posted April 15, 2009 μηπως φταιει η βενζινη??? Αυτό μου είπαν και στο συνεργείο (οτι από κακή βενζίνη έχει προκληθεί το πρόβλημα δηλαδή) αλλά το θέμα είναι βάζω χρόνια από το συγκεκριμένο βενζινάδικο (και όχι μόνο εγώ αλλά και άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας μου) και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα...Μου κάνει εντύπωση να παρουσιάστηκε ξαφνικά τώρα! Πάντως έτσι για δοκιμή θα πάω να του βάλω 1 φορά 100αρα V-Power να δω εαν θα αλλάξει κάτι. Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα μπέκ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elias_MKIV Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Αν ανάβει το λαμπάκι που δείχνει έναν κινητηρα, τότε είναι θέμα καθαρά καύσης. Μπορεί να φταίει το καυσίμο, πολλαπλασιαστές, μπουζί, κτλ. Το ότι είχες κραδασμούς ήταν λογικό μιάς και κάποιος/οι κύλινδρος/οι δεν δούλευε/αν σωστά μιας και η καύση δεν ήταν σωστή. Πολύ πιθανό να είχες και διακοπτόμενο ήχο στην εξάτμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elias_MKIV Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Να ψάξεις γενικότερα τα πάντα που αφορούν το θέμα καύση του κινητήρα. Πολύ πιθανό να φταίνε και τα μπεκ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Αυτό μου είπαν και στο συνεργείο (οτι από κακή βενζίνη έχει προκληθεί το πρόβλημα δηλαδή) αλλά το θέμα είναι βάζω χρόνια από το συγκεκριμένο βενζινάδικο (και όχι μόνο εγώ αλλά και άλλα αυτοκίνητα της οικογένειας μου) και δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα...Μου κάνει εντύπωση να παρουσιάστηκε ξαφνικά τώρα!Πάντως έτσι για δοκιμή θα πάω να του βάλω 1 φορά 100αρα V-Power να δω εαν θα αλλάξει κάτι. Υπάρχει περίπτωση να φταίνε τα μπέκ?? δεν αρχιζουν ολοι να κλεβουν απο την αρχη.αλλα οταν δουνε καποιοι τα ζορια τοτε ξεκινανε να ............νοθευουν......... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koralli Posted April 15, 2009 Author Report Share Posted April 15, 2009 Αν ανάβει το λαμπάκι που δείχνει έναν κινητηρα, τότε είναι θέμα καθαρά καύσης. Μπορεί να φταίει το καυσίμο, πολλαπλασιαστές, μπουζί, κτλ. Το ότι είχες κραδασμούς ήταν λογικό μιάς και κάποιος/οι κύλινδρος/οι δεν δούλευε/αν σωστά μιας και η καύση δεν ήταν σωστή. Πολύ πιθανό να είχες και διακοπτόμενο ήχο στην εξάτμιση. Να σου πω την αληθεια δεν εχω παρατηρησει διακοπτομενο ηχο, εντονα τουλαχιστον. Θα το προσεξω λιγο καλυτερα ομως απο εδω και περα. Οι κραδασμοι στο ρελαντι υπηρχαν απο οταν ηταν καινουριο. Το ειχα παει στην αντιπροσωπεια, μου ειχαν πει οτι ειναι φυσιολογικοι λογω στρωματοποιημενης καυσης. Οντως το ειχα παρατηρησει και σε ενα αλλο TSi και εχω ακουσει πολλους που ειχαν αντιστοιχα συμπτωματα. Απλα τωρα ειναι πιο εντονοι. Για αρχη θα περιμενω να αδειασει το ντεποζιτο και θα βαλω 1 φορα V-power ή bp ultimate να δω αν θα αλλαξει κατι. Το θέμα ειναι πως βρισκουν στην αντιπροσωπεια τι πρεπει να γινει για να διορθωθει??? Δηλαδη ΟΚ το συνδεουν στο διαγνωστικο, υποθετω, και τους βγαζει πχ οτι υπαρχουν διακοπες τροφοδοσιας σε καποιον κυλινδρο. ΠΩΣ βρισκουν εαν πρεπει να αλλαξουν μπεκ ή πολλαπλασιαστές ή μπουζι κλπ κλπ?? Γιατι αν ειναι να αρχισουμε να αλλαζουμε μεχρι να βρουμε που ακριβως οφειλεται το προβλημα καηκαμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Τυφλοσούρτη δουλεύουν συνήθως. Βγάζουν τα ανταλλακτικά από ένα άλλο αυτοκίνητο στο πάρκινγκ που περιμένει κάποιον τυχερό αγοραστή και αρχίζουν τα πειράματα. Αν είσαι τυχερός και βρουν την αιτία γρήγορα δεν θα σκαλιστεί ιδιαίτερα το αυτοκίνητό σου και θα παραγγελθούν τα απαραίτητα ανταλλακτικά για να γίνει η αποκατάσταση της ζημιάς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted April 15, 2009 Report Share Posted April 15, 2009 Τυφλοσούρτη δουλεύουν συνήθως. Βγάζουν τα ανταλλακτικά από ένα άλλο αυτοκίνητο στο πάρκινγκ που περιμένει κάποιον τυχερό αγοραστή και αρχίζουν τα πειράματα. Αν είσαι τυχερός και βρουν την αιτία γρήγορα δεν θα σκαλιστεί ιδιαίτερα το αυτοκίνητό σου και θα παραγγελθούν τα απαραίτητα ανταλλακτικά για να γίνει η αποκατάσταση της ζημιάς. :huh: <_< λες??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koralli Posted April 16, 2009 Author Report Share Posted April 16, 2009 Τυφλοσούρτη δουλεύουν συνήθως. Βγάζουν τα ανταλλακτικά από ένα άλλο αυτοκίνητο στο πάρκινγκ που περιμένει κάποιον τυχερό αγοραστή και αρχίζουν τα πειράματα. Αν είσαι τυχερός και βρουν την αιτία γρήγορα δεν θα σκαλιστεί ιδιαίτερα το αυτοκίνητό σου και θα παραγγελθούν τα απαραίτητα ανταλλακτικά για να γίνει η αποκατάσταση της ζημιάς. Ωραια! Ελπιζω να εχει τουλαχιστον 1 TSi για παραδοση οταν το παω στο συνεργειο... :lol: Σοβαρα τωρα, δηλαδη μου λες οτι δοκιμαζουν πχ πρωτα να αλλαξουν μπεκ και αν το διαγνωστικο τους δειξει παλι βλαβη αλλαζουν πολλαπλασιαστη, αν παλι εχει βλαβη αλλαζουν μπουζι κλπ κλπ. ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koralli Posted April 27, 2009 Author Report Share Posted April 27, 2009 update: Μετα απο επίσκεψη στο συνεργειο διαπιστωθηκε οτι το προβλημα προερχοταν απο κακη βενζινη. Εγινε αναβαθμιση του λογισμικου και αποτι μου ειπαν δεν χρειαζεται να γινει κατι αλλο. Μου συνεστησαν να βαζω 100αρα και μαλιστα μου ειπαν να βαζω και ενα προσθετο βενζινης(?) που πουλανε στα βενζιναδικα, τουλαχστον τωρα στην αρχη για να καθαρισει ο θαλαμος καυσης. Εχει βαλει κανεις τετοια προσθετα? Καποια προταση για καποια συγκεκριμενη μαρκα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted April 27, 2009 Report Share Posted April 27, 2009 update:Μετα απο επίσκεψη στο συνεργειο διαπιστωθηκε οτι το προβλημα προερχοταν απο κακη βενζινη. Εγινε αναβαθμιση του λογισμικου και αποτι μου ειπαν δεν χρειαζεται να γινει κατι αλλο. Μου συνεστησαν να βαζω 100αρα και μαλιστα μου ειπαν να βαζω και ενα προσθετο βενζινης(?) που πουλανε στα βενζιναδικα, τουλαχστον τωρα στην αρχη για να καθαρισει ο θαλαμος καυσης. Εχει βαλει κανεις τετοια προσθετα? Καποια προταση για καποια συγκεκριμενη μαρκα? οχι με την εκατοσταρα. σκετη κανει καλα την δουλεια της. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Από χθές και μένα μου άναψε το λαμπάκι μόνιμα με το αυτοκίνητο να κάνει κοψίματα στα χαμηλά! ακόμα δεν έχω προλάβει να πάω συνεργείο να δώ τι συμβαίνει αλλά επειδή έχω αλλάξει και εξάτμιση παίζει να είναι και ο αισθητήρας λ? Το Golf μου μέσα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Μηπως τελικα φταινε και τα προγραμματα που βαζουμε? Επειδη τα συγκεκριμενα αυτοκινητα μας ειναι πολυ ευαισθητα στο συστημα καυσαεριων το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι οτι οποιαδηποτε επεμβαση στο προγραμμα του σιγουρα θα εχει αρνητικο αντικτυπο σε αυτον τον τομεα, καθοτι τα περισσοτερα αλογα αναγκαστικα επιβαρυνουν την διαχειριση καυσαεριων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Μηπως τελικα φταινε και τα προγραμματα που βαζουμε?Επειδη τα συγκεκριμενα αυτοκινητα μας ειναι πολυ ευαισθητα στο συστημα καυσαεριων το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι οτι οποιαδηποτε επεμβαση στο προγραμμα του σιγουρα θα εχει αρνητικο αντικτυπο σε αυτον τον τομεα, καθοτι τα περισσοτερα αλογα αναγκαστικα επιβαρυνουν την διαχειριση καυσαεριων. Δε φταινε τα προγραμματα που βαζουμε.Φταιει ο Ελληναρας που κοιταει πως να κλεψει.Δεν ξερεις ποιον να εμπιστευθεις πλεον με τις νοθειες που γινονται.Εγω απο τοτε που το πηρα βαζω σε εναν συγκεκριμενο βενζινοπωλη 100αρα και δεν ειχα ποτε προβλημα.Ακομα και τοτε που ειχε φτασει στα υψη η βενζινη κι εβαζα με 1.45 δεν κατεβηκα στην απλη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted April 28, 2009 Report Share Posted April 28, 2009 Δε φταινε τα προγραμματα που βαζουμε.Φταιει ο Ελληναρας που κοιταει πως να κλεψει.Δεν ξερεις ποιον να εμπιστευθεις πλεον με τις νοθειες που γινονται.Εγω απο τοτε που το πηρα βαζω σε εναν συγκεκριμενο βενζινοπωλη 100αρα και δεν ειχα ποτε προβλημα.Ακομα και τοτε που ειχε φτασει στα υψη η βενζινη κι εβαζα με 1.45 δεν κατεβηκα στην απλη. Τι να πω δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να φταίει η βενζίνη τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση γιατί βάζω από δυο τρία στάνταρ πρατήρια που ποτέ δεν μου είχαν παρουσιάσει πρόβλημα χωρίς φυσικά να κόβω και το κεφάλι μου με την ποιότητα της 100αρας τους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 (edited) Δε φταινε τα προγραμματα που βαζουμε.Φταιει ο Ελληναρας που κοιταει πως να κλεψει.Δεν ξερεις ποιον να εμπιστευθεις πλεον με τις νοθειες που γινονται.Εγω απο τοτε που το πηρα βαζω σε εναν συγκεκριμενο βενζινοπωλη 100αρα και δεν ειχα ποτε προβλημα.Ακομα και τοτε που ειχε φτασει στα υψη η βενζινη κι εβαζα με 1.45 δεν κατεβηκα στην απλη. ¶στα θυμάμαι 85Ε γεμισματα κοροϊδία..... Καλησπέρα σε ολους,Ειναι η πρώτη φορά που γράφω στο φόρουμ (δυστυχώς στην ενότητα των προβλημάτων ). Έχω ενα Golf TSi 140 στο οποίο εδώ και μερικές εβδομάδες όποτε είναι κρύο (δηλ. οι στροφές του ρελαντί είναι ψηλά ~1200) αναβοσβήνει το λαμπάκι που αντιστοιχεί σύμφωνα με το manual στο σύστημα εξαγωγής καυσαερίων. Μόλις οι στροφές πέσουν, το λαμπάκι σβήνει τελείως και κάποιοι κραδασμοί που υπάρχουν όταν οι στροφές είναι ψηλά εξαφανίζονται. Από κάποια μέρα και μετά, το λαμπάκι έμενε τελείως αναμμένο και γι'αυτό το πήγα στο συνεργείο όπου αλλαχτηκαν οι πολλαπλασιαστές. Το αποτέλεσμα ήταν να μην μένει πια τελείως αναμμένο το λαμπάκι, αλλά να συνεχίζει να αναβοσβήνει όταν το ρελαντί είναι ψηλά κατά τις εκκινήσεις τα πρωϊνά. Έχει αντιμετωπίσει κανείς σας αντίστοιχο πρόβλημα; Καμιά ιδεά τι μπορεί να φταίει; Ευχαριστώ! ΥΓ.Μήπως άλλαξες πρόσφατα μπουζί στο αμάξι σου? Edited April 29, 2009 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted April 29, 2009 Report Share Posted April 29, 2009 ¶στα θυμάμαι 85Ε γεμισματα κοροϊδία.....ΥΓ.Μήπως άλλαξες πρόσφατα μπουζί στο αμάξι σου? Εγώ έχω αλλάξει μπουζί! Μπορεί να παίζει ρόλο? Αύριο το αφήνω Karenta και βλέπουμε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koralli Posted April 30, 2009 Author Report Share Posted April 30, 2009 ¶στα θυμάμαι 85Ε γεμισματα κοροϊδία.....ΥΓ.Μήπως άλλαξες πρόσφατα μπουζί στο αμάξι σου? Οχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Σήμερα το πρωί άφησα το αυτοκίνητο Καρέντα και τώρα περιμένουμε....εντύπωση μου έκανε που ο τεχνικός σύμβουλος μου είπε ότι το εγχειρίδιο μπορεί να το αναφέρει σαν λαμπάκι καυσαερίων αλλά στην ουσία δεν είναι μόνο αυτό αλλά είναι check engine που σημαίνει ότι μπορεί να είναι οτιδήποτε και όχι κάποιο θέμα με τα καυσαέρια μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koralli Posted May 4, 2009 Author Report Share Posted May 4, 2009 Σήμερα το πρωί άφησα το αυτοκίνητο Καρέντα και τώρα περιμένουμε....εντύπωση μου έκανε που ο τεχνικός σύμβουλος μου είπε ότι το εγχειρίδιο μπορεί να το αναφέρει σαν λαμπάκι καυσαερίων αλλά στην ουσία δεν είναι μόνο αυτό αλλά είναι check engine που σημαίνει ότι μπορεί να είναι οτιδήποτε και όχι κάποιο θέμα με τα καυσαέρια μου. Ετσι ειναι και σε εμενα το ιδιο εχουν πει. Μολις εχεις καποιο feedback περιμενουμε ενημερωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Ετσι ειναι και σε εμενα το ιδιο εχουν πει.Μολις εχεις καποιο feedback περιμενουμε ενημερωση. Με πήραν την ίδια μέρα τηλέφωνο από την Καρέντα και μου είπαν οτί το πρόβλημα μάλλον σύμφωνα με αυτά που είδαν στο διαγνωστικό είναι αντλία υψηλής της βενζίνης ή αντλία νερού, αλλά επειδή το αυτοκίνητο φοράει προγραμμα και εξάτμιση μου είπαν δεν γίνεται να σας τα αλάξουμε εντός εγγυησης, τι μάλλον τους λέω εγώ πάτε καλά? τι δουλειά εχει η αντλία υψηλής αυτό είναι παλιό σφάλμα που είχε βγάλει το αυτοκίνητο και το γνωρίζω, η απάντηση τους ήταν τότε μάλλον είναι η αντλία νερού! τι μάλλον τους λέω εγώ πάλι και τρελένομαι και πάω απο εκεί να πάρω το αυτοκίνητο...φτάνοντας εκεί να πάρω το αυτοκίνητο μιας και δεν έβγαζα άκρη μου λένε μισό να βγάλουμε το ποσό που θα πρέπει να πληρώσετε και εκεί γίνεται ένα πάνικός μεσα στην Καρέντα! Ηθελαν να με χρεώσουν μια και μιση εργατοώρα (1ωρα=70ευρώ) έβγαλα αφρούς φώναζα τους έλεγα δεν πληρώνω τίποτα μου λέγαν πρέπει να πληρώσετε γιατί είστε εκτός εγγυησης! τους απαντάω το πρωί που το έφερα δεν το είδατε το αυτοκίνητο ότι φοράει εξάτμιση και πρόγραμμα εξάλου μόνος μου σας τα είπα! η απάντηση τους ήταν συνέχεια η ιδια λόγο προγράμματος και εξάτμισης το αυτοκίνητο τίθεται εκτός εγγυησης και πρέπει να πληρώσετε την διάγνωση που κάναμε (μια τρύπα στο νερό)! επείδη είμαι και λίγο παλάβος έκατσα και μιαμιση ώρα εκεί και τους ζάλισα τα @@ φώναζα και έκανα σκηνικό αποφάσισαν στο τέλος να με αφήσουν να φύγω χωρίς να πληρώσω! Συμπέρασμα η Καρέντα στην Βουλιαγμένη τον παίρνει! Τώρα θα κάνω αναγκαστικά μια στάση από παζαρόπουλο ή σημερα ή αυριο μέσω γνωστού και εκεί ελπίζω να βγάλω άκρη να βρούνε το πρόβλημα αλλα κυρίως να μην πληρώσω δραχμή μιας και η εγγυηση μου ακόμα είναι σε ισχύ. Υ.Γ. Αντλία νερού είχα αλάξει στο αυτοκίνητο όταν ήταν καινούργιο και μαμά με 5.000 χλμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Μα γιατι τους ειπες οτι εχεις προγραμμα;;;! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Μα γιατι τους ειπες οτι εχεις προγραμμα;;;! Δεν γίνεται να κρύψω ότι έχω πρόγραμμα φοράω εξάτμιση ολόκληρη αναρτήσεις χαμήλωμα φιμέ μπαρόμετρο εσυ λές να χάψουν ότι έχω κάνει τα πάντα στο αυτοκίνητο αλλά πρόγραμμα δεν έχω βάλει? είναι μα@@@@ αλλά όχι τοσο! Σε ένα αυτοκίνητο που φοράει μόνο πρόγραμμα αν δεν τους το πείς εννοείται οτι δεν πρόκειται να την ψιλιαστούν ποτέ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Δεν γίνεται να κρύψω ότι έχω πρόγραμμα φοράω εξάτμιση ολόκληρη αναρτήσεις χαμήλωμα φιμέ μπαρόμετρο εσυ λές να χάψουν ότι έχω κάνει τα πάντα στο αυτοκίνητο αλλά πρόγραμμα δεν έχω βάλει? είναι μα@@@@ αλλά όχι τοσο! Σε ένα αυτοκίνητο που φοράει μόνο πρόγραμμα αν δεν τους το πείς εννοείται οτι δεν πρόκειται να την ψιλιαστούν ποτέ! Ρε η Καρεντα ειναι για το πε*** τελειως..πολυ μαλακες και εμενα μου τα εχουνε κανει αυτα...το αμαξι σου εκανε κοψιμματα??πηγαινε αλλου εγω λεω και μην πεις τπτ δεν 8α το καταλαβουν.. αλη8εια στο λεω ειναι ασχετοι..εκτος και αν σε βγαλλουν εκτος εγγυησης λογω εξατμισης ή εισαγωγης.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...