Jump to content
sil_unique

Mk5 Led Tailight Project

Recommended Posts

Καλησπέρα,

έτυχε να πέσω σε ένα site με modding των πίσω φώτων για jetta.

θα αφήσω τις εικόνες να μιλήσουν:

mkvtail_test2.jpg

mkvtail_8.jpg

Η ιδέα είναι να τοποθετηθούν κόκκινα LED [φώτα πορείας] στα <εσωτερικά> φανάρια της όπισθεν και του πίσω προβολέα ομίχλης.

Το κόστος για την μετατροπή πρέπει να είναι αρκετά χαμηλό αλλά προκύπτουν μερικά προβλήματα όπου θα χρειαζόμουν βοήθεια.

Το να ανοίξω το συγκεριμένο φανάρι και να τοποθετήσω LED και τις κατάλληλες αντιστάσεις νομίζω ότι το κατέχω [τα πάω καλα με τα ηλεκτρονικά].

Μετά το φανάρι θα είναι επίφοβο να πάρει υγρασία όμως;

'Επειτα προκύπτει πρόβλημα από που θα περάσουν τα καλώδια ώστε να καταλήξουν στα <εξωτερικά> φανάρια [με τα αμάξια δεν τα πάω καλά].

Μετά πρέπει να βρεθούν στα σωστά βύσματα ώστε να φταχτεί ένας αντάπτορας που να παρεμβάλεται στην καλωδίωση και στα <εξωτερικά> φανάρια για να μήν πειραχτεί / κοπεί κανένα καλώδιο.

Επιπλέον σύμφωνα με τισ πρώτες εκτιμήσεις δεν θα χρειστεί επιπλεον παροχή τροφοδοσίας αλλά ούτε και χρήση vagcom.

Το ίδιο μπορεί να γίνει και σε golf με φώτα LED.

το site του δημιουργού: http://jonsibal.com/blog/?p=762 & http://jonsibal.com/blog/?p=892

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλε μου!ειμαι ο βασιλης απο τη σπαρτη κ εχω κ εγω ενα jetta gt λευκο.νομιζα οτι μονο απο το δικο μου μυαλο περνανε αυτες οι πατεντες αλλα απο οτι βλεπω με εχουν προλαβει αλλοι.δεν προλαβα να διαβασω αυτα που εχει κανει ο τυπος.κατι αντιστοιχο θελω να κανω κ εγω.οι σκεψεις μου ειναι οι εξης:να απενεργοποιησω καταρχην το κεντρικο φως πορειας για να μεινει το περιβλημα μονο αναμενο(το στοπ να λειτουργει κανονικα).για να μη βγαζει ενδειξη καμμενης λαμπας τι προτεινεις να βαλλω για καταναλωση?επειτα για να μην μπλεξω με τραβηγμα καλωδιων για τα led πορειας του πορτμπαγκαζ σκεφτηκα να παρω το ρευμα των πορειας που πηγαινουν στη πινακιδα κ ειναι ακριβως διπλα.στη πινακιδα θα βαλλω,παραλληλα,ετοιμα λεντακια με μικρη καταναλωση ουτως ωστε να φεγγουν κ αυτα πιο λευκα κ οχι κιτρινα οπως τωρα.ετσι σαν πορειας θα αναβουν οι δυο κυκλοι.σαν στοπ τα δυο κεντρικα στις ακρες,μονο κ σαν θεση παρκιν μονο ο καθε κυκλος,αριστερα η δεξια.δεν εχω ξεκινησει ακομα τη μετατροπη γιατι ψαχνω για φαναρια απο κανενα τρακαρισμενο να παρω τα led κ να δω τι αντιστασεις εχει μεσα η πλακετα κ συμβαδιζει με τον εγκεφαλο των φωτων.ξερω κ εγω καποια πραγματα απο ηλεκτρονικα κ γι'αυτο θελω να μπω κ εγω σ'αυτη τη "βελτιωση"!εαν εχεις καποια καλυτερη ιδεα στειλε την κ ελπιζω πως θα τη βρουμε την ακρη!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Τώρα κάτι κάνουμε.

Είχα το κόλλημα ότι πρέπει να τραβηχτούν καλώδια αλλά η ιδέα της παροχής ρεύματος από την πινακίδα είναι φοβερή αφού ανάβει συγχρόνως με τα πορείας - μικρό το κακό για τα φώτα πάρκιν να ανάβει μόνο ο ένας κύκλος.

LED δεν χρειαζόμαστε από άλλο φανάρι τρακαρισμένου καθώς έχει επιφανειακής στήριξης LED [sMD] τα οποία πρέπει να κολληθούν επάνω σε πλακέτα [δεν ταιριάζει η διάμετρος των 2 κύκλων ώστε να το βάλεις ως έχει] και είναι δυσχρήστα.

Όπως έχει κάνει ο τύπος που αναφέρω παραπάνω θα χρησιμοποιηθούν απλά [και φτηνά] LED των 5mm [έχω πάρει ήδη 10 για δοκιμές και το χρώμα φαίνεται να ταιριάζει].

Το κάθε φανάρι χρειάζεται 20 οπότε για την τροφοδοσία τους θα συνδεθούν ανά 5 σε σειρά με μια αντίσταση για καλύτερη απόδοση.

Την τιμή των αντιστάσεων θα την υπολογίσω μόλις μετρήσω την τάση που δίνει όταν δουλέυει το δυναμό [περίπου 14V υπολογίζω] ώστε τα LED να πέρνουν σταθερό ρεύμα 20mA για μέγιστη φωτεινότητα και μακροζωία [κάτι έμαθα από στη σχολή].

Τώρα για την τοποθέτηση των LED υπάρχουν ήδη οι θέσεις στον ανακλαστήρα αλλά όχι και στο ασημί πλαστικό από πίσω του και μάλον θα χρειαστούν τρύπες με ντρέμελ - περισσότερα όταν ανοιχτεί το φανάρι.

Τα LED μπορεί να χρειαστούν τρόχισμα στο επάνω τους μέρος ώστε το φώς να έρχεται και από τον ανακλαστήρα και να μην είναι τόσο κατευθυντικό ώστε να μην ενοχλεί κιόλας.

Τώρα για να μην ανάβουν τα κεντρικά LED του stop μαζί με της πορείας είναι λίγο πιο ζόρικο.

Φαντάζομαι μπορεί να γίνει εύκολα με χρήση VAG-COM ή δύσκολα με αποσύνδεσή τους και σύνδεση στο κεντρικό stop του πίσω τζαμιού.

Στην δεύτερη περίπτωση υπάρχει ένα θέμα επειδή τα εργοστασιακά LED έχουν ένα κύκλωμα που δεν τα τροφοδοτεί με συνεχές ρεύμα αλλά με παλμούς μερικών Hz ώστε αυτά να δίνουν μέγιστη φωτεινότητα χωρίς να υπερθερμένονται [γιαυτό αν έχεις παρατηρήσει αμάξια με LED πίσω όταν κινούνται γρήγορα τα μάτια σου πιάνουν το αναβόσβημα].

Όσο για την πινακίδα έχω βάλει ήδη φθηνά LED με αντίσταση - αναφέρω φθηνά γιατί στο forum συχνά γίνεται αναφορά για LED των 50 € που δεν βγάζουν μήνυμα λάθους επειδή έχουν ενσωματώμενη αντίσταση με ψύχτρα. Αν υπάρχει ενδιαφέρον θα ποστάρω τρόπο χωρίς κόλλήσεις στις επαφές και χωρίς πέιραγμα καλωδίων για τοποθέτηση αντίστασης για LED της πινακίδας.

LED έχω ακόμη στο εσωτερικό [εύκολο-έτοιμο], στα σκιάδια [εύκολο-έτοιμο], στο ντουλαπάκι [πατέντα για καλό φωτισμό] και απομένει μόνο το πορτ-μπαγκάζ [έυκολο - μάλον έτοιμο] καθώς και τα μπροστά φώτα πορείας που επιχειρώ μετατροπή έτοιμων LED με αντίσταση [λίγο ζόρικο].

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Αν και είμαι κάτοχος του μεγάλου αδελφού (Passat B6), έχω ήδη κάνει τα εξωτερικά LEDs να ανάβουν μονο τα δαχτυλίδια (με χρήση VagCom) και επειδή έχω αλλάξει τα φανάρια μου με τα σκούρα τύπου R36 ή Hella (δείτε εδώ), έχω ξεκινήσει το σκάλισμα των παλιών μου (μαμά) ώστε να δω πως θα βάλω LEDs και στα εσωτερικά φανάρια (τελικά έχουμε πολλοί αυτή την ιδέα και μάλλον θα έπρεπε να το είχε κάνει ήδη η VW για να μας απαλλάξει και από τον κόπο).

Στην περίπτωση της απενεργοποίησης της κεντρικής λάμπας, ώστε να ανάβουν μόνο τα εξωτερικά LEDs, γίνεται πολύ εύκολα με το VagCom (τουλάχιστον αυτό ισχύει για Passat). Πας στο 09 - CENTR. ELECT. --> 07-Coding --> Long Coding Help --> Byte 09 , και κάνεις το byte 09 από "0Α" σε "00". Τουλάχιστον αυτό ισχύει για τα Passat. (Δείτε εδώ). Επίσης στο ίδιο μενού, μπορείτε να αλλάξετε και την φωτεινότητα των LEDs και από 15% να το κανετε μέχρι και 40% (εμείς στα Passat το κάναμε 30%). Όσο για την πατέντα των μέσα, θα μελετήσω και το site που μας έδωσε ο φίλος sil_unique και θα σας κρατάω ενήμερους για τυχών εξελίξεις!!! :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Έτσι μπράβο!!! Τώρα από μηχανολόγος μηχανικός και ηλεκτρολόγος μηχανικός. sillyhorse1rb5.gif Πιάσε λοιπόν τα πολύμετρα και άσε τα λόγια. Πράξεις θέλουμε να δούμε!!!!!! worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Έτσι μπράβο!!! Τώρα από μηχανολόγος μηχανικός και ηλεκτρολόγος μηχανικός. sillyhorse1rb5.gif Πιάσε λοιπόν τα πολύμετρα και άσε τα λόγια. Πράξεις θέλουμε να δούμε!!!!!! worthy.gif

Γιωργο αρα αυτο σημαινει νεο project χα χα χα χα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε Νικο,

η συγκεκριμένη ρύθμιση με VAG-COM ακυρώνει την εγγύηση;

Ακόμη ήθελα να σε ρωτήσω αν τα πίοω φανάρια αφαιρούνται εύκολα από το σασί και κατά πόσο εύκολο φαίνεται το ανοιγμά τους.

Link to comment
Share on other sites

twra pragmatika kati tha ginei.file sil_unique kat 'arxin pws einai to mikro sou onoma?sto thema mas twra:arxika thelw ean mporeis na anevaseis fwto i na moy peis ti timi tis antistasis poy xrisimopoiises gia ta led tis pinakidas.epeita to kentriko led(einai mono ena,porias-stop mazi,se ksegelaei) elpizw na svinei opws sta passat,pou grafei pio panw o nikos(ton euxaristoume poly gia to endiaferon k gia tis poly xrisimes plirofories tou).ithela fanaria apo trakarismeno,na vgallw ta led (smd)k na ftiaksw diki mou mikroteri plaketa(patenta).de thelw megala led giati to fanari,dystyxws,einai diafano k pithanon na fainontai asxima mesa.(thelw na vrw pio skouroxrwma i na vapsw ta dika moy elafrws.exei vrei kati kapoios sto internet?)sta ypoloipa poy anafereis exw vallei pantou!ola ololeuka!ektos apo mprosta pou exw parei kanonikes lampitses 12v-5w apo internet(aglia),e-bay ean thymamai kala,k fegoun leyka!teleia! to koytaki grafei MTEC k exoun kwdiko T10.τοση ωρα γραφω με αγγλικους χαρακτηρες?δε βαρατε?(α ρε facebook τι μας κανεις).περιμενω νεα σου για οτιδηποτε.εσυ στανταρ θα κανεις το project πιο γρηγορα απο μενα,που δε βρισκω αρκετο ελευθερο χρονο.

να ρωτησω κ εσενα νικο κατι:το ''μονοπατι'' για την αλλαγη της φωτεινοτητας πιο ειναι?ισχυει κ για το led του stop 'η ειναι στα ορια της γι'αυτο?δεν υπαρχει πιθανοτητα να καουν πιο γρηγορα ολα αυτα?ευχαριστω ολους παιδια για τη συνεργασια!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε Νικο,

η συγκεκριμένη ρύθμιση με VAG-COM ακυρώνει την εγγύηση;

Ακόμη ήθελα να σε ρωτήσω αν τα πίοω φανάρια αφαιρούνται εύκολα από το σασί και κατά πόσο εύκολο φαίνεται το ανοιγμά τους.

"Κανονικά", οτιδήποτε πειράξεις στο αμάξι, ακυρώνει την εγγύηση. Βέβαια σιγά μην προσέξουν την αλλαγή! Για να είσαι όμως σίγουρος, μπορείς απλά πριν πας το αμάξι στην αντιπροσωπεία, να ενεργοποιείς και πάλι την μεσαία λάμπα. Ούτε 2 λεπτά δουλειά δεν ειναι... ;)

Για να αφαιρέσεις τα φανάρια, δεν θα σου πάρει παραπάνω από 5-10 λεπτά (επειδή θα είναι η 1η φορά και θα είσαι πολύ προσεκτικός) και θα χρειαστείς μόνο ένα 10άρι γερμανικό κλειδί (είναι ίδιες βίδες με του Passat, το τσέκαρα στο ΕΤΚΑ). Η πρόσβαση στις βίδες αυτές είναι πανεύκολη, αφού το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βγάλεις τα καλύματα από μοκέτα που βρίσκονται πίσω από τα φώτα (απλά τα τραβάς με το χέρι). Ξεβδώνεις τις βίδες, βγάζεις την φίσα κι έχεις πάρει το φανάρι στο χέρι... 8) Δες και το παρακάτω σχέδιο από το ΕΤΚΑ... B)

jettataillights.jpg

epeita to kentriko led(einai mono ena,porias-stop mazi,se ksegelaei) elpizw na svinei opws sta passat,pou grafei pio panw o nikos(ton euxaristoume poly gia to endiaferon k gia tis poly xrisimes plirofories tou)

Ένα είναι για όλα... Στην ουσία με το VagCom, ορίζεις την φωτεινότητα της λάμπας στο 0 όταν πρόκειται για απλά αναμένα φώτα. Τη ρύθμιση για όταν θα ανάψει το φρένο δεν την αλλάζεις, οπότε δεν αλλάζει και κάτι στο άναμα όταν πατάς φρένο... ;)

(thelw na vrw pio skouroxrwma i na vapsw ta dika moy elafrws.exei vrei kati kapoios sto internet?)

Δεν υπάρχει κάτι έτοιμο σε ολόκληρο φανάρι... Στο ebay κυκλοφορεί η λύση της μεμβράνης, η οποία τοποθετείται από έξω και δεν χρειάζεται ούτε καν να βγάλεις τα φώτα... Δες εδώ...

να ρωτησω κ εσενα νικο κατι:το ''μονοπατι'' για την αλλαγη της φωτεινοτητας πιο ειναι?ισχυει κ για το led του stop 'η ειναι στα ορια της γι'αυτο?δεν υπαρχει πιθανοτητα να καουν πιο γρηγορα ολα αυτα?

Το έγραψα και παραπάνω... 09 - CENTR. ELECT. --> 07-Coding --> Long Coding Help --> Byte 09 , απλά αντί να πειράξεις τον HEX αριθμό (το 00 ή 0Α δλδ), αλλάζει το πεδίο (κουτάκι, όπως θέλεις πες το) που βρίσκεται από κάτω (θα γράφει 15) το οποίο μπορεις να το πας όσο θέλεις (30 ή 40 νομίζω είναι αρκετά. Αν το βάλεις 100 θα είναι το ίδιο φωτεινό με το φρένο σου και θα είναι σαν να μη πατάς φρένο!!), Όσο για την αντοχή τους στο χρόνο, δεν θα έχουν πρόβλημα, αφού τα ίδια LEDs θα μπορούσαν να αντέξουν και στο 100%... ;)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά. Αν και είμαι κάτοχος του μεγάλου αδελφού (Passat B6), έχω ήδη κάνει τα εξωτερικά LEDs να ανάβουν μονο τα δαχτυλίδια (με χρήση VagCom) και επειδή έχω αλλάξει τα φανάρια μου με τα σκούρα τύπου R36 ή Hella (δείτε εδώ), έχω ξεκινήσει το σκάλισμα των παλιών μου (μαμά) ώστε να δω πως θα βάλω LEDs και στα εσωτερικά φανάρια (τελικά έχουμε πολλοί αυτή την ιδέα και μάλλον θα έπρεπε να το είχε κάνει ήδη η VW για να μας απαλλάξει και από τον κόπο).

Στην περίπτωση της απενεργοποίησης της κεντρικής λάμπας, ώστε να ανάβουν μόνο τα εξωτερικά LEDs, γίνεται πολύ εύκολα με το VagCom (τουλάχιστον αυτό ισχύει για Passat). Πας στο 09 - CENTR. ELECT. --> 07-Coding --> Long Coding Help --> Byte 09 , και κάνεις το byte 09 από "0Α" σε "00". Τουλάχιστον αυτό ισχύει για τα Passat. (Δείτε εδώ). Επίσης στο ίδιο μενού, μπορείτε να αλλάξετε και την φωτεινότητα των LEDs και από 15% να το κανετε μέχρι και 40% (εμείς στα Passat το κάναμε 30%). Όσο για την πατέντα των μέσα, θα μελετήσω και το site που μας έδωσε ο φίλος sil_unique και θα σας κρατάω ενήμερους για τυχών εξελίξεις!!! 8)

Thanks mate!!!

Θα το δοκιμάσω!!

Link to comment
Share on other sites

Όταν τα φτιάξετε παιδιά κάν' τε και ένα topic με πλήρης οδηγίες του Know How με φωτογραφίες και τα λοιπά για να δούμε εάν μπορούμε να τοκάνουμε και εμείς....!!!

Link to comment
Share on other sites

twra pragmatika kati tha ginei.file sil_unique kat 'arxin pws einai to mikro sou onoma?sto thema mas twra:arxika thelw ean mporeis na anevaseis fwto i na moy peis ti timi tis antistasis poy xrisimopoiises gia ta led tis pinakidas.epeita to kentriko led(einai mono ena,porias-stop mazi,se ksegelaei) elpizw na svinei opws sta passat,pou grafei pio panw o nikos(ton euxaristoume poly gia to endiaferon k gia tis poly xrisimes plirofories tou).ithela fanaria apo trakarismeno,na vgallw ta led (smd)k na ftiaksw diki mou mikroteri plaketa(patenta).de thelw megala led giati to fanari,dystyxws,einai diafano k pithanon na fainontai asxima mesa.(thelw na vrw pio skouroxrwma i na vapsw ta dika moy elafrws.exei vrei kati kapoios sto internet?)sta ypoloipa poy anafereis exw vallei pantou!ola ololeuka!ektos apo mprosta pou exw parei kanonikes lampitses 12v-5w apo internet(aglia),e-bay ean thymamai kala,k fegoun leyka!teleia! to koytaki grafei MTEC k exoun kwdiko T10.τοση ωρα γραφω με αγγλικους χαρακτηρες?δε βαρατε?(α ρε facebook τι μας κανεις).περιμενω νεα σου για οτιδηποτε.εσυ στανταρ θα κανεις το project πιο γρηγορα απο μενα,που δε βρισκω αρκετο ελευθερο χρονο.

Ζητώ συγνώμη που δεν συστήθηκα - Μιχάλης,

για τα LED πινακίδας άνοιξα καινούριο topic για να μην τα μπλέκουμε [http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=28229].

Τα LED του εμπορίου καθώτι και αυτά διάφανα δεν θα φάινονται μεχρι να τα ανάψεις.

Τώρα όσο για το φανάρι είχα βρεί ένα DIY για να μαυρισείς τα φανάρια - μόλις βρώ τα link θα το έχεις.

Για τα μπροστά LED τα Τ10 ασχολούμαι ήδη, έχω βρεί κάποια άκρη για να δουλέυει αλλά το έχω σε burn test γιατί ανεβάζει πολύ θερμοκρασία [οι ανακλαστήρες στα φανάρια τι υλικό είναι;] - μόλις δω ότι είναι ΟΚ και το φορέσω θα κάνω σχετικό post.

Τώρα στο θέμα μας αφού ευχαριστήσω και τον φίλο Νίκο για τις οδηγίες αφαίρεσης του φαναριού και των ρυθμίσεων θα ήθελα να ρωτήσω πώς αποκτά κανείς πρόσβαση στην παροχή ενέργειας της πινακίδας εσωτερικά, δηλαδή πως αφαιρείται και η μοκέτα.

Σήμερα μέτρησα και την τάση της μπαταρίας : περίπου 12,5V με σβηστή μηχανή [δεν έδωσα πολύ σημασία] και 14,15V στο ρελαντί με σβησμενα τα φώτα [ανάβοντας μεσαία σκάλα περίπου 14V και τους προβολείς 13,98V] δηλαδή μικροδιάφορες.

Η μέτρηση έγινε στο φώς απο το σκιάδιο του οδηγού για λόγους ευκολίας.

Edited by sil_unique
Link to comment
Share on other sites

Τώρα στο θέμα μας αφού ευχαριστήσω και τον φίλο Νίκο για τις οδηγίες αφαίρεσης του φαναριού και των ρυθμίσεων θα ήθελα να ρωτήσω πώς αποκτά κανείς πρόσβαση στην παροχή ενέργειας της πινακίδας εσωτερικά, δηλαδή πως αφαιρείται και η μοκέτα.

Απάντηση για την ερώτησή μου http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2933494

Link to comment
Share on other sites

twra pragmatika kati tha ginei.file sil_unique kat 'arxin pws einai to mikro sou onoma?sto thema mas twra:arxika thelw ean mporeis na anevaseis fwto i na moy peis ti timi tis antistasis poy xrisimopoiises gia ta led tis pinakidas.epeita to kentriko led(einai mono ena,porias-stop mazi,se ksegelaei) elpizw na svinei opws sta passat,pou grafei pio panw o nikos(ton euxaristoume poly gia to endiaferon k gia tis poly xrisimes plirofories tou).ithela fanaria apo trakarismeno,na vgallw ta led (smd)k na ftiaksw diki mou mikroteri plaketa(patenta).de thelw megala led giati to fanari,dystyxws,einai diafano k pithanon na fainontai asxima mesa.(thelw na vrw pio skouroxrwma i na vapsw ta dika moy elafrws.exei vrei kati kapoios sto internet?)

DIY: Spray tinting tail lights (Euro LED Jetta tail lights)

Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωση της απενεργοποίησης της κεντρικής λάμπας, ώστε να ανάβουν μόνο τα εξωτερικά LEDs, γίνεται πολύ εύκολα με το VagCom (τουλάχιστον αυτό ισχύει για Passat). Πας στο 09 - CENTR. ELECT. --> 07-Coding --> Long Coding Help --> Byte 09 , και κάνεις το byte 09 από "0Α" σε "00". Τουλάχιστον αυτό ισχύει για τα Passat. (Δείτε εδώ). Επίσης στο ίδιο μενού, μπορείτε να αλλάξετε και την φωτεινότητα των LEDs και από 15% να το κανετε μέχρι και 40% (εμείς στα Passat το κάναμε 30%). Όσο για την πατέντα των μέσα, θα μελετήσω και το site που μας έδωσε ο φίλος sil_unique και θα σας κρατάω ενήμερους για τυχών εξελίξεις!!! ;)

Τελικά είναι πολύ όμορφο μόνο με τα εξωτερικά LED στα φώτα πορείας. Δεν πείραξα τη λαμπρότητα αλλά θα το κάνω και αυτό. Τι να πω... σε λίγο θα το κάνουμε να μοιάζει με την F430. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

Σήμερα βρήκα τον χρόνο και δοκίμασα την πρόσβαση στα πίσω φώτα.

Συγκεκριμένα χρειάζεται ένα 10άρι γερμανικό κλειδί ή καστάνια.

Τα φώτα βγαίνουν και μπαίνουν πάλι πίσω πολύ εύκολα.

Το πρόβλημα είναι ότι τα πλαστικά των φαναριών είναι κολλημένα μεταξύ για αδιαβροχοποίηση και για ανοιχτεί θα χρειαστεί προσπάθεια με κατσαβίδι και έπειτα την τοποθέτηση LED καλό σφράγισμα για την υγρασία αλλά και για να μην ψάχνουμε έπειτα το εξωτερικό του φαναριού στο δρόμο [ίσως με σιλικόνη να είναι εντάξει].

Ακόμα δοκίμασα τη αφαίρεση της ταπετσαρίας για την πρόσβαση στην παροχή ρεύματος της πινακίδας.

Χρειάζεται να γίνει αφαίρεση 4 βιδών [θέλει πολυκατσάβιδο με αστεράκι] και έπιτα τράβηγμα για να ξεκουμπώσουν οι βάσεις που το κρατάνε στην λαμαρίνα [στην μεριά που είναι οι βίδες έχει 4 βάσεις και υποθέτω άλλες 4 στην άλλη πλευρά που δεν άνοιξα].

'Εχω σε δοκιμές και 10 LED [περιμένω άλλα 40] και απότι φαίνεται η έντασή τους θα ξεπερνά κατά πολύ τα εργοστασιακά σε σημείο να είναι ενοχλητικό σε όποιον ακολουθεί.

b8f31q8ryatxq22bnh1j_thumb.jpg

8tpq7f1cir9g771uklv7_thumb.jpg

357q32pxswc3t9pmjswz_thumb.jpg

Λύση για το συγκεκριμένο θέμα μπορεί να δοθεί με ένα κύκλωμα PWM [pulse width modulation] το οποίο όπως και το εργοστασιακό οδηγεί τα LED με παλμούς και αλλάζοντας την συχνότητα αυτών ρυθμίζεται και η φωτεινότητα - ένα θέμα με το οποίο ασχολούμαι ήδη.

Edited by sil_unique
Link to comment
Share on other sites

Το έγραψα και παραπάνω... 09 - CENTR. ELECT. --> 07-Coding --> Long Coding Help --> Byte 09 , απλά αντί να πειράξεις τον HEX αριθμό (το 00 ή 0Α δλδ), αλλάζει το πεδίο (κουτάκι, όπως θέλεις πες το) που βρίσκεται από κάτω (θα γράφει 15) το οποίο μπορεις να το πας όσο θέλεις (30 ή 40 νομίζω είναι αρκετά. Αν το βάλεις 100 θα είναι το ίδιο φωτεινό με το φρένο σου και θα είναι σαν να μη πατάς φρένο!!), Όσο για την αντοχή τους στο χρόνο, δεν θα έχουν πρόβλημα, αφού τα ίδια LEDs θα μπορούσαν να αντέξουν και στο 100%... :)

Το μόνο "πεδίο" που βλέπω με τον αριθμό 15 είναι στο byte 12 και όχι στο 09. Εκδοση 805.1. Ανησυχώ μήπως κάνω λάθος. Υπάρχει κανείς που πείραξε τη φωτεινότητα?

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο "πεδίο" που βλέπω με τον αριθμό 15 είναι στο byte 12 και όχι στο 09. Εκδοση 805.1. Ανησυχώ μήπως κάνω λάθος. Υπάρχει κανείς που πείραξε τη φωτεινότητα?

Sorry, δικό μου το λάθος. Βιάστικα να κάνω το copy/paste από αυτά που είχα ήδη γράψει. Η φωτεινότητα είναι στο byte 12

Link to comment
Share on other sites

Sorry, δικό μου το λάθος. Βιάστικα να κάνω το copy/paste από αυτά που είχα ήδη γράψει. Η φωτεινότητα είναι στο byte 12

Νικολή σ'ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Είναι πολύ όμορφο το donut. Νομίζω ότι πρέπει να αυξηθεί λίγο η λαμπρότητα γιατί φεύγει ο κεντρικός κύκλος από τη μέση (θα το βάλω μάλλον 25 για να μη βγάζει μάτι). Στο κουτάκι του byte 12 υπάρχει μία πράξη που γίνεται (πολλαπλασιασμός), έτσι δεν είναι? Απλώς αλλάζουμε το νούμερο και δινουμε ΟΚ?

Link to comment
Share on other sites

Στο κουτάκι του byte 12 υπάρχει μία πράξη που γίνεται (πολλαπλασιασμός), έτσι δεν είναι? Απλώς αλλάζουμε το νούμερο και δινουμε ΟΚ?

Ακριβώς! :D

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά κ από μένα. Πρώτα να πω πως κάνετε καλή δουλειά, χαρά στο κουράγιο σας ... Μπράβο πάντως!!!

Να προτείνω έναν τρόπο να ανοίξουν τα φανάρια κ να αποκτήσεις πρόσβαση στο εσψτερικό τους,

αντί για κατσαβίδι που μπορεί να προκαλέσει ζημιά/μικροσπάσιμο/ράισμα κτλ, μπορεί να τοποθετηθεί το φανάρι για 2-3 λεπτά σε φούρνο σε θερμοκρασία 100 εώς 150 βαθμών, ώστε να μαλακώσει η κόλλα/σιλικόνη που κρατάει/στεγανοποιεί. Έπειτα το εξωτερικό περίβλημα αφαιρείται πολύ εύκολα με κάτι αιχμηρό (κατσαβίδι) και όταν τελειώσετε μπορείτε να τα ξανακολλήσεται με τον ίδιο τρόπο προσεκτικά, κ αν το αποτέλεσμα δεν σας ικανοποιεί (κακή στεγανότητα κτλ, τα ξανα ανοίγετε κ βάζετε καινούργια μαύρη σιλικόνη ( υπάρχουν νομίζω και κάποιες ακριβές κόλλες που περιέχουν μεγάλο ποσοστό σιλικόνης για στεγανότητα κ είναι 2 φάσεων). Πρόσφατα άνοιξα με αυτόν τον τρόπο τα μπροστά hella του golf mkIV για πειραματικόυς καθαρά λόγους (αφού αντικατέστησα τα μπροστά μου φανάρια). Ο τρόπος αυτός υπάρχει σε πολλά DIY κ Ηow to και στο youtube και στο vwvortex. Καλή συνέχεια στο project ... :D

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ την παρέα. Σας έχω νέα!...

Η OEMpl.us ετοιμάζει να κατασκευάσει μερικά κομμάτια κατά παραγγελία για Passat και σήμερα διάβασα ότι θα μπορέσει να κάνει και για Jetta! Όσοι λοιπόν δεν έχετε τον χρόνο και δεν θέλετε να διακινδυνέψουν τα φανάρια σας, μπορείτε να τα παραγγείλετε στην OEMpl.us. Τα φανάρια αυτά θα γίνουν κατά παραγγελία, οπότε ο αριθμός θα είναι συγκεκριμένος (για όσους παραγγείλουν). Να αναφέρω επίσης ότι η προηγούμενη φορά που έκανε το ίδιο η OEMpl.us ήταν πριν 1,5 χρόνο περίπου. Οπότε είναι που λέμε "στη βράση κολλάει το σίδερο".

Η τιμή τους είναι 350$ + 60$ μεταφορικά. Έχω ήδη επικοινωνήσει μαζί τους με e-mail για το θέμα των μεταφορικών και του τελωνείου, επειδή ξέρω ότι αυτά φτιάχνονται Ευρώπη. Μου επιβεβαίωσαν ότι θα κατασκευαστούν στο Μόναχο (Γερμανία) και για εμάς στην Ελλάδα θα μας τα στείλουν κατευθείαν από εκεί για να μην έχουμε έξτρα μεταφορικά και τελωνεία. Τελική τιμή δλδ 410$ = 295€ (το $ όσο πάει πέφτει αυτόν τον καιρό, οπότε κερδίζουμε) :ninja:

Εμείς ήδη δηλώσαμε 3 Passat.

Links:

Passat (δικό μας φόρουμ - post #39 και κάτω).

Passat (VWvortex).

Link to comment
Share on other sites

@Νίκος:

πολύ καλή η περίπτωση με τα έτοιμα φανάρια ιδίως για το ότι δίνει διπλά φώτα όπισθεν όπως και ομίχλης αντί από ένα αλλά για μένα είναι λίγο αργά γιατί περιμένω ήδη από μέρα σε μέρα τα LED για να ανοίξω τα φανάρια [είναι και το θέμα του budget στη μέση].

@archon_r:

η μαύρη σιλικόνη που αναφέρεις έχει κάτι το διαφορετικό από την διάφανη γιατί εγώ για διάφανη σκευτόμουν + ότι η μαύρη νομίζω ότι θα φαίνεται στο πλάστικό.

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα νικο!επειδη οπως εγραψες καποιοι δε θελουν να το ριψοκινδυνεψουν με τα φαναρια τους,εγω ειμαι μεσα στην παραγγελια,αλλα για το jetta.εαν θες να επικοινωνισουμε για το τροπο πληρωμης 'η παραγγελιας αυτο ειναι το κινητο μου 6946842041(βασιλης).παρε με τηλ. 'η γραψε μου το δικο σου τηλ.να μιλησουμε γιατι στο φορουμ δε μπαινω αρκετα συχνα κ ειμαι πολυ μακρια για να βρεθουμε(σπαρτη).μπραβο σου για τη πρωτοβουλια που πηρες,για αυτο το "tuning".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.