Jump to content
mp05

ποιος το εσπασε?

Recommended Posts

Ε ναι στα 106.000 καταφερα και τον εκαψα τον 1,6 fsi....................................αλλος στο club?

καλα πως το καταφερες ?? τι εγηνε το αφησες διχως το λαδακι του?

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι στα 106.000 καταφερα και τον εκαψα τον 1,6 fsi....................................αλλος στο club?

W@@@ the F##@@#? B):lol::lol::lol::lol::lol::lol::blink::blink:

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι στα 106.000 καταφερα και τον εκαψα τον 1,6 fsi....................................αλλος στο club?

:lol::lol::lol:

Μηπως (λεω μηπως) δν αντεξε στην βελτιωση;;;

Διαφορετικα κατι παιχτηκε με το λαδι........

Εχω 90.000... λες να αρχισω να προβληματιζομαι;;; B):lol:

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι παίζει να έσπασε ενώ ήταν σωστά συντηρημένο και προσεγμένο. Εγώ με fiat έκανα 120,000 κόφτες κ δν έπαθε τπτ...

Αν τώρα έγινε έτσι, ίσως είναι 1/1000. Αλλιώς μάλλον είναι λάθος του χρήστη και κυρίως της συντήρησης.

Και sorry, αλλά δε θεω΄ρω "κατόρθωμα" το να σπάσεις ένα μοτέρ... Επειδή λες "κατάφερα" το λέω...

Edited by iasonas
Link to comment
Share on other sites

ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ?????

Σοβαρα μιλας????

Πως τα καταφερες ρε θηριο???

Η αληθεια ειναι οτι τα FSI δεν ειναι για πολλα πειραγματα.... B)

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι στα 106.000 καταφερα και τον εκαψα τον 1,6 fsi....................................αλλος στο club?

Πώς έγινε αυτό;;;; B):lol:

Τι του έχεις βάλει από βελτίωση;;

Link to comment
Share on other sites

Για να καταλαβετε καποια πραγματα το αμαξι ηταν υπερσυντηρημενο και οσοι με ξερουν το γνωριζουνε καλα αν το σθνντηρουσα η οχι......για παραπανω απαντησεις στο θεμα οταν λυθει.....

Link to comment
Share on other sites

να λυθει και φτηνα το θεμα ελπιζω.

Οταν λεμε παλι τον εκαψα τι ακριβως εκαψες?το κολλησες το μοτερ?εσπασε τιποτα μεσα?πηρε φωτια?Το ανοιξες να δεις τι γινεται μεσα?

Link to comment
Share on other sites

Ενα καλοσυντηρημένος σύγχρονος κινητήρας ''βγάζει'' για πλάκα αυτά τα χιλιόμετρα.Πολύ πιθανή κάποια αστοχία υλικού.Τι ακριβώς έπαθε?

Link to comment
Share on other sites

άντε δεν πειράζει..χαλάλι σου..κούμπωσε εναν 2lt τώρα,κάνε τις απαραίτητες μετατροπές στα φρένα κτλ κ είσαι οκ.. tongue.gif

..αλλά πάλι ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ!!..λάδι δεν νομίζω 800 λαμπάκια ανάβουν θα το βλεπες..

Edited by iohokahey
Link to comment
Share on other sites

ναι ρε παιδακι μου!!!!!πες μας τι επαθε ακριβως και οχι οπως θα το περιεγραφε ο πατερας μου!!!

Λαδια,ξυδια κτλ οπως λεει και ο φιλος 800 λαμπακια.Λες οτι ειναι και συντηρημενο καλα το μοτερ.Αρα τι επαθες??ποτε θα κανεις νεκροψια?Γιατι και το αλλο το παλικαρι με τον καμμενο κυλινδρο καπου χαθηκε και δεν μαθαμε τι ακριβως εκαψε και αυτος

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως που το μαθα το πρωί αφού με πήρε τηλ. ο φώτης και γω απόρρησα παιδιά....

βέβαια επειδή το παιδί είναι καβάλα και ξέμεινε εκεί μετά τις πασχαλινές διακοπές θα το μεταφέρει αθήνα την παρασκευή και θα πάει στο συνεργείο όπου και θα ανοιχτεί να δούμε τί έχει...

εως τότε κουράγιο φωτάκο και όλα θα γίνουν.....

τα νεότερα από δευτέρα λοιπόν...να μας ενημερωσει ο φώτης τί τελικά έπαθε....

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι στα 106.000 καταφερα και τον εκαψα τον 1,6 fsi....................................αλλος στο club?

Μην μας λες τετοια...Ευχομαι να μην ποιασει αυτο στα Eos!!!!!Moυ το ειπε ο κουναδιος δημητρης στο τηλεφωνο και αμεσως μπηκα να δω τι εγινε.Τι να πω ρε φιλε τωρα,περαστικα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εγω πριν 2,5 μηνες αγορασα το fsi 1.6 μεταχειρισμενο με 80,000 ΚΜ.

μεχρι τωρα εχω κανει 2,500ΚΜ ουτε λαδι εκαψε που λενε μερικοι, και μια χαρα δουλευει... τι να πω......

Link to comment
Share on other sites

το πορισμα ....εκτος τισ αστοχιες υλικων κτλ.....εσταξε το μπεκ σαν βρυση περασε το καυσιμο κατω απο τον θαλαμο και μπαμ....αποτελεσμα μοτερ off για ανταλλακτικα...α και μια παρατηρηση δεν υπαρχουν πολλα μοτερ 1.6

Link to comment
Share on other sites

το πορισμα ....εκτος τισ αστοχιες υλικων κτλ.....εσταξε το μπεκ σαν βρυση περασε το καυσιμο κατω απο τον θαλαμο και μπαμ....αποτελεσμα μοτερ off για ανταλλακτικα...α και μια παρατηρηση δεν υπαρχουν πολλα μοτερ 1.6

το πρώτο μπεκ ήταν?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη χαλασε ενα μπεκακι και διαλυσε το μοτερ?Αν ειναι δυνατον, θα πρεπει δηλαδη ανα 100κ χλμ να αλλάζουμε μπεκ?

Τουλάχιστον μπορεις να βάλεις κάποιο μοτερ απο TSI 1.4, ανέφερε αν μπορεις τι σου είπαν απο την VW, 1.6 fsi έχω και εγώ αλλά ακόμα 40κ χλμ μονο.

Link to comment
Share on other sites

το 4ο ηταν αλλα δεν εχει σημασια ηταν να γινει μη φοβαστε εγω ημουν ο τυχερος(οπως το παρει κανεις)της υποθεσης......

Link to comment
Share on other sites

Πάντως τα 100.000+ km είναι κάτι σαν το χιλιομετρικό τρίγωνο των Βερμούδων. Στα 103.000 τίναξα την κυλινδροκεφαλή του ΤΤ 225 μου. Το Σ/Κ που μας πέρασε, καλός μου φίλος με Boxster S στην οποία είχε 96.000km έσπασε το μοτέρ ενώ ρόλλαρε από Ανάβυσσο με το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στο μπούτι της συνοδού του.

Ενδεικτικά αναφέρω πως σήμερα βγήκε το πόρισμα της νεκροψίας στην Boxster S: Έσπασαν τα ωστήρια βαλβίδων σε 2 κυλίνδρους, το μοτέρ τα ρούφηξε και έγινε ενα ακριβό σαγανάκι. Λέω ακριβό γιατί καινούργιο μοτέρ στοιχίζει 25.000 Ευρώ ενώ ανακατασκευασμένο 13.000 Ευρώ. Στην ερώτηση πώς συνέβη αυτό η απάντηση ήταν: "Συμβαίνει κύριε. Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά είναι".

Παρεπιπτόντως, ο εγκέφαλος των Porsche έχει rev limit counter και ο φίλος μου αρέσκετο να αλλάζει συχνά στον κόφτη.

Porsche Boxster anyone?

Link to comment
Share on other sites

Αν δε καεί στα 100.000χλμ ο δικός μου κινητήρας, θα του βάλω φωτιά μόνος μου...

Θα το πάω στην αντιπροσωπεία που θα φροντίσω να είναι εντός εγγύησης... και θα τους πω:

- Κάηκε!

- Πώς κάηκε;

- Συμβαίνει κύριε. Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά είναι....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.