mp05 Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Ε ναι στα 106.000 καταφερα και τον εκαψα τον 1,6 fsi....................................αλλος στο club? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Ε ναι στα 106.000 καταφερα και τον εκαψα τον 1,6 fsi....................................αλλος στο club? καλα πως το καταφερες ?? τι εγηνε το αφησες διχως το λαδακι του? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Ε ναι στα 106.000 καταφερα και τον εκαψα τον 1,6 fsi....................................αλλος στο club? W@@@ the F##@@#? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Ε ναι στα 106.000 καταφερα και τον εκαψα τον 1,6 fsi....................................αλλος στο club? Μηπως (λεω μηπως) δν αντεξε στην βελτιωση;;; Διαφορετικα κατι παιχτηκε με το λαδι........ Εχω 90.000... λες να αρχισω να προβληματιζομαι;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 (edited) Δε νομίζω ότι παίζει να έσπασε ενώ ήταν σωστά συντηρημένο και προσεγμένο. Εγώ με fiat έκανα 120,000 κόφτες κ δν έπαθε τπτ... Αν τώρα έγινε έτσι, ίσως είναι 1/1000. Αλλιώς μάλλον είναι λάθος του χρήστη και κυρίως της συντήρησης. Και sorry, αλλά δε θεω΄ρω "κατόρθωμα" το να σπάσεις ένα μοτέρ... Επειδή λες "κατάφερα" το λέω... Edited April 22, 2009 by iasonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Great Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ????? Σοβαρα μιλας???? Πως τα καταφερες ρε θηριο??? Η αληθεια ειναι οτι τα FSI δεν ειναι για πολλα πειραγματα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Ε ναι στα 106.000 καταφερα και τον εκαψα τον 1,6 fsi....................................αλλος στο club? Πώς έγινε αυτό;;;; Τι του έχεις βάλει από βελτίωση;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mp05 Posted April 22, 2009 Author Report Share Posted April 22, 2009 Για να καταλαβετε καποια πραγματα το αμαξι ηταν υπερσυντηρημενο και οσοι με ξερουν το γνωριζουνε καλα αν το σθνντηρουσα η οχι......για παραπανω απαντησεις στο θεμα οταν λυθει..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 να λυθει και φτηνα το θεμα ελπιζω. Οταν λεμε παλι τον εκαψα τι ακριβως εκαψες?το κολλησες το μοτερ?εσπασε τιποτα μεσα?πηρε φωτια?Το ανοιξες να δεις τι γινεται μεσα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gi@nni$ Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Ενα καλοσυντηρημένος σύγχρονος κινητήρας ''βγάζει'' για πλάκα αυτά τα χιλιόμετρα.Πολύ πιθανή κάποια αστοχία υλικού.Τι ακριβώς έπαθε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Αν και είμαι ο 3ος που ρωτάει, το τι έπαθε (αν το ξέρεις ήδη) θα βοηθούσε έστω και για συμπεράσματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iohokahey Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 (edited) άντε δεν πειράζει..χαλάλι σου..κούμπωσε εναν 2lt τώρα,κάνε τις απαραίτητες μετατροπές στα φρένα κτλ κ είσαι οκ.. ..αλλά πάλι ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΕΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ!!..λάδι δεν νομίζω 800 λαμπάκια ανάβουν θα το βλεπες.. Edited April 22, 2009 by iohokahey Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 ναι ρε παιδακι μου!!!!!πες μας τι επαθε ακριβως και οχι οπως θα το περιεγραφε ο πατερας μου!!! Λαδια,ξυδια κτλ οπως λεει και ο φιλος 800 λαμπακια.Λες οτι ειναι και συντηρημενο καλα το μοτερ.Αρα τι επαθες??ποτε θα κανεις νεκροψια?Γιατι και το αλλο το παλικαρι με τον καμμενο κυλινδρο καπου χαθηκε και δεν μαθαμε τι ακριβως εκαψε και αυτος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
doumasj Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 εγώ πάντως που το μαθα το πρωί αφού με πήρε τηλ. ο φώτης και γω απόρρησα παιδιά.... βέβαια επειδή το παιδί είναι καβάλα και ξέμεινε εκεί μετά τις πασχαλινές διακοπές θα το μεταφέρει αθήνα την παρασκευή και θα πάει στο συνεργείο όπου και θα ανοιχτεί να δούμε τί έχει... εως τότε κουράγιο φωτάκο και όλα θα γίνουν..... τα νεότερα από δευτέρα λοιπόν...να μας ενημερωσει ο φώτης τί τελικά έπαθε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
macklin Posted April 22, 2009 Report Share Posted April 22, 2009 Ε ναι στα 106.000 καταφερα και τον εκαψα τον 1,6 fsi....................................αλλος στο club? Μην μας λες τετοια...Ευχομαι να μην ποιασει αυτο στα Eos!!!!!Moυ το ειπε ο κουναδιος δημητρης στο τηλεφωνο και αμεσως μπηκα να δω τι εγινε.Τι να πω ρε φιλε τωρα,περαστικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted May 4, 2009 Report Share Posted May 4, 2009 Παιδια εγω πριν 2,5 μηνες αγορασα το fsi 1.6 μεταχειρισμενο με 80,000 ΚΜ. μεχρι τωρα εχω κανει 2,500ΚΜ ουτε λαδι εκαψε που λενε μερικοι, και μια χαρα δουλευει... τι να πω...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mp05 Posted May 5, 2009 Author Report Share Posted May 5, 2009 το πορισμα ....εκτος τισ αστοχιες υλικων κτλ.....εσταξε το μπεκ σαν βρυση περασε το καυσιμο κατω απο τον θαλαμο και μπαμ....αποτελεσμα μοτερ off για ανταλλακτικα...α και μια παρατηρηση δεν υπαρχουν πολλα μοτερ 1.6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstadin Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 το πορισμα ....εκτος τισ αστοχιες υλικων κτλ.....εσταξε το μπεκ σαν βρυση περασε το καυσιμο κατω απο τον θαλαμο και μπαμ....αποτελεσμα μοτερ off για ανταλλακτικα...α και μια παρατηρηση δεν υπαρχουν πολλα μοτερ 1.6 το πρώτο μπεκ ήταν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lary7 Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Δηλαδη χαλασε ενα μπεκακι και διαλυσε το μοτερ?Αν ειναι δυνατον, θα πρεπει δηλαδη ανα 100κ χλμ να αλλάζουμε μπεκ? Τουλάχιστον μπορεις να βάλεις κάποιο μοτερ απο TSI 1.4, ανέφερε αν μπορεις τι σου είπαν απο την VW, 1.6 fsi έχω και εγώ αλλά ακόμα 40κ χλμ μονο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mp05 Posted May 7, 2009 Author Report Share Posted May 7, 2009 το 4ο ηταν αλλα δεν εχει σημασια ηταν να γινει μη φοβαστε εγω ημουν ο τυχερος(οπως το παρει κανεις)της υποθεσης...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Πάντως τα 100.000+ km είναι κάτι σαν το χιλιομετρικό τρίγωνο των Βερμούδων. Στα 103.000 τίναξα την κυλινδροκεφαλή του ΤΤ 225 μου. Το Σ/Κ που μας πέρασε, καλός μου φίλος με Boxster S στην οποία είχε 96.000km έσπασε το μοτέρ ενώ ρόλλαρε από Ανάβυσσο με το ένα χέρι στο τιμόνι και το άλλο στο μπούτι της συνοδού του. Ενδεικτικά αναφέρω πως σήμερα βγήκε το πόρισμα της νεκροψίας στην Boxster S: Έσπασαν τα ωστήρια βαλβίδων σε 2 κυλίνδρους, το μοτέρ τα ρούφηξε και έγινε ενα ακριβό σαγανάκι. Λέω ακριβό γιατί καινούργιο μοτέρ στοιχίζει 25.000 Ευρώ ενώ ανακατασκευασμένο 13.000 Ευρώ. Στην ερώτηση πώς συνέβη αυτό η απάντηση ήταν: "Συμβαίνει κύριε. Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά είναι". Παρεπιπτόντως, ο εγκέφαλος των Porsche έχει rev limit counter και ο φίλος μου αρέσκετο να αλλάζει συχνά στον κόφτη. Porsche Boxster anyone? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AceGRC Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 Αν δε καεί στα 100.000χλμ ο δικός μου κινητήρας, θα του βάλω φωτιά μόνος μου... Θα το πάω στην αντιπροσωπεία που θα φροντίσω να είναι εντός εγγύησης... και θα τους πω: - Κάηκε! - Πώς κάηκε; - Συμβαίνει κύριε. Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία φορά είναι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 Porsche Boxster anyone? 'Oooooooλοι!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...