Jump to content
Guest asotos

Kkk03 = Caput

Recommended Posts

Guest asotos

Δυστυχώς σήμερα ελαβα την λυπητερη :)worthy.gif απαντηση απο τον Δημητρη, τεχνικο για επισκευη τουρμπο. " Αδελφε ειναι πολυ χαλια εχει φαει το κελυφος, εχει μποσικα ο αξονας και δυστυχως πρεπει να σταξεις 500¤ για επισκευη. Καλυτερα παρε μια νεα με 850¤ να λες οτι εχεις και καινουργια. Φανταζομαι οτι θα επρεπε καποιος να με ειχε ενημερωσει στη αρχη οτι πρεπει να αφηνω το αμαξι να δουλευει για κανα 5λεπτο για να κρυωσει η ΚΚΚ. Τωρα μαλλον πληρωνω αυτο ακριβως.

Παρεπιμπτοντως εχω κατι ελατηρια Βοκλαντ 35mm για Passat 1,8Τ 2002, 15000klm αν ενδιαφερεται κανενας.

* Μπας και σας περισσευει καμμια ΚΚΚ04; :)

Link to comment
Share on other sites

Α ρε ασοτος!!! Φυσικα πρεπει να το αφηνεις να δουλεψει καποια ωρα στο ρελαντι αφου φτασεις στον προορισμο σου!!!!

Αληθεια δεν το γραφει το μανιουαλ μεσα??(περιεργεια-οχι ειρωνεια)

Προφανως εσυ θα το στροφαρες ψηλα συνεχως το αμαξι, γιατι αλλιως αν πηγαινες μεχρι 4000ρπμ λογικα δεν θα ηθελε τοσο πολυ πια να το κρυωνεις..

Αλλα...Περαστικα! Και κατι αλλο: Για κκκ04 δεν το σκεφτεσαι? Ευκαιρια ειναι!!! :) :)

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως ειναι τα ΄'πρεπει'' της τουρμπινας.

Ομως,οπως λεει και πολυ σοφος ελληνικος λαος,ουδεν κακο,αμιγες καλου.

οποτε πηγαινε για Κ04 να βρεις την υγεια σου!!

Link to comment
Share on other sites

Guest asotos

Α ρε αδέλφια , ευχαριστώ για την συμπαράσταση. Που να το ξερω ο αμοιρος για το κρυωμα, τα πρωτα δυο χρονια σχεδον το εσβυνα κατευθειαν απο 400κλμ ταξιδι (με λιιιιγο σκισιμο). Μετα κατι εμαθα, ισως ομως να να εχει συμβολή και οτι το εχω τσιπαρει (1ο σταδιο) λογω του οτι τα overboost δεν ειναι και οτι πιο υγειινό. Η Κ04 ειναι καλή ιδεα αλήθεια αλλα δεν περισσευουν τα ατιμα τα €ευρω. 3000 σχεδον θα μου φυγουν αυτο το μηνα για αλλα πραγματα. :) . Παντως στο μανουαλ δεν εχω διαβασει τιποτα, λετε να γραφει; Το εχω στο συνεργειο και δεν μπορω να κοιταξω.

Link to comment
Share on other sites

Α ρε αδέλφια , ευχαριστώ για την συμπαράσταση. Που να το ξερω ο αμοιρος για το κρυωμα, τα πρωτα δυο χρονια σχεδον το εσβυνα κατευθειαν απο 400κλμ ταξιδι (με λιιιιγο σκισιμο). Μετα κατι εμαθα, ισως ομως να να εχει συμβολή και οτι το εχω τσιπαρει (1ο σταδιο) λογω του οτι τα overboost δεν ειναι και οτι πιο υγειινό. Η Κ04  ειναι καλή ιδεα αλήθεια αλλα δεν περισσευουν τα ατιμα τα €ευρω. 3000 σχεδον θα μου φυγουν αυτο το μηνα για αλλα πραγματα. :) . Παντως στο μανουαλ δεν εχω διαβασει τιποτα, λετε να γραφει; Το εχω στο συνεργειο και δεν μπορω να κοιταξω.

πάντως είναι πολλά τα λεφτά που πας να δόσεις για καινούργια k03..έτσι είναι όμως στο dealer.Αν δεν μπορείς να πας σε k04 τώρα ,(αργότερα όλο και κάτι θα θελήσεις για να πας σε πιο πολλά άλογα) και έχεις χρόνο,ψάξε για k03 μεταχειρο περίπου 150-200E.Δες και e-bay!Δες και κάποιους που έχουν πάει σε άλλο setup!

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Guest asotos

Η φθινοτερη που βρηκα ηταν με 760¤ (καινουργια). Μεταχειρω δεν ξερω αλλα δεν εμπιστευομαι ευκολα, ειμαι και επαρχια κιολας και δεν μπορω να τσεκαρω το εμπορευμα. Κατι που μου ειπαν για τις βλαβες στις ΚΚΚ ειναι οτι λογω της χαρτογραφησης και επειδη ο ογκος των καυσαεριων αυξανεται ο μαμισιος καταλυτης αδυνατει να διωξει ολα τα καυσαερια γι' αυτο και φρεναρει την τουρμπινα οποτε σιγα-σιγα φθειρεται. Γι΄αυτο ή αλλαζεις καταλυτη με πιο ελευθερο ή αλλάζεις την θεση του πιο πισω. Λογικο ακουγεται. :)

Link to comment
Share on other sites

Η φθινοτερη που βρηκα ηταν με 760¤ (καινουργια). Μεταχειρω δεν ξερω αλλα δεν εμπιστευομαι ευκολα, ειμαι και επαρχια κιολας και δεν μπορω να τσεκαρω το εμπορευμα. Κατι που μου ειπαν για τις βλαβες στις ΚΚΚ ειναι οτι λογω της χαρτογραφησης και επειδη ο  ογκος των καυσαεριων αυξανεται ο μαμισιος καταλυτης αδυνατει να διωξει ολα τα καυσαερια γι' αυτο και φρεναρει την τουρμπινα οποτε σιγα-σιγα φθειρεται. Γι΄αυτο ή αλλαζεις καταλυτη με πιο ελευθερο ή αλλάζεις την θεση του πιο πισω. Λογικο ακουγεται. :whistling:

εννοώ μεταχειρο με εγγυηση.Δες και AutoTurbo.Πάρε ένα τηλ τουλάχιστον να μάθεις τιμή.

@To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι? η τοποθετηση ενος turbo timer δεν σωζει την κατασταση? γιατι που ξερουμε εμεις ποση ωρα χρειαζεται η τουρμπινα για να επανελθει λεμε 2λεπτα 3λεπτα στο ρελαντι φτανουν?

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι? η τοποθετηση ενος turbo timer δεν σωζει την κατασταση? γιατι που ξερουμε εμεις ποση ωρα χρειαζεται η τουρμπινα για να επανελθει λεμε 2λεπτα 3λεπτα στο ρελαντι φτανουν?

το καλυτερο ειναι ενα πυρομετρο και ενα turbo timer για να βλεπεις τι γινεται απο θερμοκρασια...............

Link to comment
Share on other sites

Aν μπορεις να βαλεις turbo timer βαλτο και ησυχαζεις.

Αν οχι,τοτε θελεις με χαλαρη οδηγηση περιπου 20''-30'' και αν το εχεις σκισει γυρω στο 1 λεπτο.Αναλογα.

Σαν γενικος κανονας,περιμενεις παντα λιγο μεχρι να το σβησεις.

Χειροτερη κινηση απο το να το σβησεις κατευθειαν με το που σταματησεις δεν υπαρχει.

Link to comment
Share on other sites

Guest asotos

Τελικά λογω οικονομικων στενοτητων παραγγειλα και μου ΄ρθε μια νεα κ03 απο ντιλερ της Αθηνα. Το θεμα εναι οτι ο μηχανικος μου λεει οτι ο αξονας φαινεται να εχει μποσικα που δεν του φαινονται και λιγα για καινουργια τουρμπινα. Κοιταξα το κουτι αλλα ολα φαινονται ΟΚ. Οι κωδικοι και το πακεταρισμα δειχνει για οριτζιναλ απο BorgWarner και γραφει και ενα site http://www.turbodriven.com . Δεν ξερω θα το ψαξω.

Link to comment
Share on other sites

Να σπω κατι ευλογο?...

Μηπως πρεπει να τσεκαρεις και τα μποσικα του μηχανικου σου?.....

Link to comment
Share on other sites

Guest asotos
Να σπω κατι ευλογο?...

Μηπως πρεπει να τσεκαρεις και τα μποσικα του μηχανικου σου?.....

Καλο :cry::cry: Θα το τσεκαρω και θα σας πω. Καλες διακοπες σε ολους αν δεν βρεθουμε μεχρι τον αλλο μηνα.

Link to comment
Share on other sites

Να σπω κατι ευλογο?...

Μηπως πρεπει να τσεκαρεις και τα μποσικα του μηχανικου σου?.....

sosth paratirish pros ton mhxaniko: h tourbina avth den einai roulemanath alla exei ta legomena journal bearings.diladi o axonas ths pleei se mia strosi ladi mesa se idikh ypodoxh.mono otan doulevei,o axonas ths einai kentrarismenos kai den exei mbosika/Otan den doulevei psaxnoume gia mposika mono se roulemanates tourbines,pou an exoun mbosika opos leei o mhxanikos,theloun zigostathmish (service).Opote h se doulevei h den kserei tipota .

Link to comment
Share on other sites

Σωστά όλα αυτά, αλλά μπόσικα για μπόσικα έχουν διαφορά. Μπορεί και να έχει δίκιο ο άνθρωπος, απίθανο είναι να είναι μιά ανακατασκευή λιγότερο απο τέλεια και να έχει λίγα παραπάνω μπόσικα απο τα φυσιολογικά?

Link to comment
Share on other sites

Guest arci_20VT4

rogerius μιας και εσύ μου το έδειξες για να μη το παίζω ξύπνιος για πες τους για το χρώμα της βούλας στις καινούριες και στις ανακατασκευασμένες.... παιδιά να τον ακούτε τον παλίο.... ε΄γω απο δω και πέρα θαρχίσω να αποθηκεύω κάθε post του. άλλωστε αφού την πήρς καινούρια λογικά θα έχει και κάποια εγγύηση. by the way με τι πιέσεις λειτουργεί το πρόγραμμά σου??

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.