Guest asotos Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Δυστυχώς σήμερα ελαβα την λυπητερη απαντηση απο τον Δημητρη, τεχνικο για επισκευη τουρμπο. " Αδελφε ειναι πολυ χαλια εχει φαει το κελυφος, εχει μποσικα ο αξονας και δυστυχως πρεπει να σταξεις 500¤ για επισκευη. Καλυτερα παρε μια νεα με 850¤ να λες οτι εχεις και καινουργια. Φανταζομαι οτι θα επρεπε καποιος να με ειχε ενημερωσει στη αρχη οτι πρεπει να αφηνω το αμαξι να δουλευει για κανα 5λεπτο για να κρυωσει η ΚΚΚ. Τωρα μαλλον πληρωνω αυτο ακριβως. Παρεπιμπτοντως εχω κατι ελατηρια Βοκλαντ 35mm για Passat 1,8Τ 2002, 15000klm αν ενδιαφερεται κανενας. * Μπας και σας περισσευει καμμια ΚΚΚ04; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Α ρε ασοτος!!! Φυσικα πρεπει να το αφηνεις να δουλεψει καποια ωρα στο ρελαντι αφου φτασεις στον προορισμο σου!!!! Αληθεια δεν το γραφει το μανιουαλ μεσα??(περιεργεια-οχι ειρωνεια) Προφανως εσυ θα το στροφαρες ψηλα συνεχως το αμαξι, γιατι αλλιως αν πηγαινες μεχρι 4000ρπμ λογικα δεν θα ηθελε τοσο πολυ πια να το κρυωνεις.. Αλλα...Περαστικα! Και κατι αλλο: Για κκκ04 δεν το σκεφτεσαι? Ευκαιρια ειναι!!! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Δυστυχως ειναι τα ΄'πρεπει'' της τουρμπινας. Ομως,οπως λεει και πολυ σοφος ελληνικος λαος,ουδεν κακο,αμιγες καλου. οποτε πηγαινε για Κ04 να βρεις την υγεια σου!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asotos Posted July 4, 2005 Report Share Posted July 4, 2005 Α ρε αδέλφια , ευχαριστώ για την συμπαράσταση. Που να το ξερω ο αμοιρος για το κρυωμα, τα πρωτα δυο χρονια σχεδον το εσβυνα κατευθειαν απο 400κλμ ταξιδι (με λιιιιγο σκισιμο). Μετα κατι εμαθα, ισως ομως να να εχει συμβολή και οτι το εχω τσιπαρει (1ο σταδιο) λογω του οτι τα overboost δεν ειναι και οτι πιο υγειινό. Η Κ04 ειναι καλή ιδεα αλήθεια αλλα δεν περισσευουν τα ατιμα τα €ευρω. 3000 σχεδον θα μου φυγουν αυτο το μηνα για αλλα πραγματα. . Παντως στο μανουαλ δεν εχω διαβασει τιποτα, λετε να γραφει; Το εχω στο συνεργειο και δεν μπορω να κοιταξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogerius Posted July 5, 2005 Report Share Posted July 5, 2005 (edited) Α ρε αδέλφια , ευχαριστώ για την συμπαράσταση. Που να το ξερω ο αμοιρος για το κρυωμα, τα πρωτα δυο χρονια σχεδον το εσβυνα κατευθειαν απο 400κλμ ταξιδι (με λιιιιγο σκισιμο). Μετα κατι εμαθα, ισως ομως να να εχει συμβολή και οτι το εχω τσιπαρει (1ο σταδιο) λογω του οτι τα overboost δεν ειναι και οτι πιο υγειινό. Η Κ04 ειναι καλή ιδεα αλήθεια αλλα δεν περισσευουν τα ατιμα τα €ευρω. 3000 σχεδον θα μου φυγουν αυτο το μηνα για αλλα πραγματα. . Παντως στο μανουαλ δεν εχω διαβασει τιποτα, λετε να γραφει; Το εχω στο συνεργειο και δεν μπορω να κοιταξω. ← πάντως είναι πολλά τα λεφτά που πας να δόσεις για καινούργια k03..έτσι είναι όμως στο dealer.Αν δεν μπορείς να πας σε k04 τώρα ,(αργότερα όλο και κάτι θα θελήσεις για να πας σε πιο πολλά άλογα) και έχεις χρόνο,ψάξε για k03 μεταχειρο περίπου 150-200E.Δες και e-bay!Δες και κάποιους που έχουν πάει σε άλλο setup! @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Edited March 21, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asotos Posted July 5, 2005 Report Share Posted July 5, 2005 Η φθινοτερη που βρηκα ηταν με 760¤ (καινουργια). Μεταχειρω δεν ξερω αλλα δεν εμπιστευομαι ευκολα, ειμαι και επαρχια κιολας και δεν μπορω να τσεκαρω το εμπορευμα. Κατι που μου ειπαν για τις βλαβες στις ΚΚΚ ειναι οτι λογω της χαρτογραφησης και επειδη ο ογκος των καυσαεριων αυξανεται ο μαμισιος καταλυτης αδυνατει να διωξει ολα τα καυσαερια γι' αυτο και φρεναρει την τουρμπινα οποτε σιγα-σιγα φθειρεται. Γι΄αυτο ή αλλαζεις καταλυτη με πιο ελευθερο ή αλλάζεις την θεση του πιο πισω. Λογικο ακουγεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogerius Posted July 5, 2005 Report Share Posted July 5, 2005 (edited) Η φθινοτερη που βρηκα ηταν με 760¤ (καινουργια). Μεταχειρω δεν ξερω αλλα δεν εμπιστευομαι ευκολα, ειμαι και επαρχια κιολας και δεν μπορω να τσεκαρω το εμπορευμα. Κατι που μου ειπαν για τις βλαβες στις ΚΚΚ ειναι οτι λογω της χαρτογραφησης και επειδη ο ογκος των καυσαεριων αυξανεται ο μαμισιος καταλυτης αδυνατει να διωξει ολα τα καυσαερια γι' αυτο και φρεναρει την τουρμπινα οποτε σιγα-σιγα φθειρεται. Γι΄αυτο ή αλλαζεις καταλυτη με πιο ελευθερο ή αλλάζεις την θεση του πιο πισω. Λογικο ακουγεται. ← εννοώ μεταχειρο με εγγυηση.Δες και AutoTurbo.Πάρε ένα τηλ τουλάχιστον να μάθεις τιμή. @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Edited March 21, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meltemie Posted July 5, 2005 Report Share Posted July 5, 2005 (edited) Βάλε K04....κάτι ξέρει ο παλιός! @To post μεταφραστηκε στα Ελληνικα. Edited March 21, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted July 7, 2005 Report Share Posted July 7, 2005 Εγω θα σου ελεγα να πας να βαλεις μια garett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio72 Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Να ρωτησω κατι? η τοποθετηση ενος turbo timer δεν σωζει την κατασταση? γιατι που ξερουμε εμεις ποση ωρα χρειαζεται η τουρμπινα για να επανελθει λεμε 2λεπτα 3λεπτα στο ρελαντι φτανουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
didymos Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Να ρωτησω κατι? η τοποθετηση ενος turbo timer δεν σωζει την κατασταση? γιατι που ξερουμε εμεις ποση ωρα χρειαζεται η τουρμπινα για να επανελθει λεμε 2λεπτα 3λεπτα στο ρελαντι φτανουν? ← το καλυτερο ειναι ενα πυρομετρο και ενα turbo timer για να βλεπεις τι γινεται απο θερμοκρασια............... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted July 8, 2005 Report Share Posted July 8, 2005 Aν μπορεις να βαλεις turbo timer βαλτο και ησυχαζεις. Αν οχι,τοτε θελεις με χαλαρη οδηγηση περιπου 20''-30'' και αν το εχεις σκισει γυρω στο 1 λεπτο.Αναλογα. Σαν γενικος κανονας,περιμενεις παντα λιγο μεχρι να το σβησεις. Χειροτερη κινηση απο το να το σβησεις κατευθειαν με το που σταματησεις δεν υπαρχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asotos Posted July 9, 2005 Report Share Posted July 9, 2005 Τελικά λογω οικονομικων στενοτητων παραγγειλα και μου ΄ρθε μια νεα κ03 απο ντιλερ της Αθηνα. Το θεμα εναι οτι ο μηχανικος μου λεει οτι ο αξονας φαινεται να εχει μποσικα που δεν του φαινονται και λιγα για καινουργια τουρμπινα. Κοιταξα το κουτι αλλα ολα φαινονται ΟΚ. Οι κωδικοι και το πακεταρισμα δειχνει για οριτζιναλ απο BorgWarner και γραφει και ενα site http://www.turbodriven.com . Δεν ξερω θα το ψαξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted July 11, 2005 Report Share Posted July 11, 2005 Να σπω κατι ευλογο?... Μηπως πρεπει να τσεκαρεις και τα μποσικα του μηχανικου σου?..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest asotos Posted July 13, 2005 Report Share Posted July 13, 2005 Να σπω κατι ευλογο?...Μηπως πρεπει να τσεκαρεις και τα μποσικα του μηχανικου σου?..... ← Καλο Θα το τσεκαρω και θα σας πω. Καλες διακοπες σε ολους αν δεν βρεθουμε μεχρι τον αλλο μηνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rogerius Posted July 15, 2005 Report Share Posted July 15, 2005 Να σπω κατι ευλογο?...Μηπως πρεπει να τσεκαρεις και τα μποσικα του μηχανικου σου?..... ← sosth paratirish pros ton mhxaniko: h tourbina avth den einai roulemanath alla exei ta legomena journal bearings.diladi o axonas ths pleei se mia strosi ladi mesa se idikh ypodoxh.mono otan doulevei,o axonas ths einai kentrarismenos kai den exei mbosika/Otan den doulevei psaxnoume gia mposika mono se roulemanates tourbines,pou an exoun mbosika opos leei o mhxanikos,theloun zigostathmish (service).Opote h se doulevei h den kserei tipota . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 16, 2005 Report Share Posted July 16, 2005 Σωστά όλα αυτά, αλλά μπόσικα για μπόσικα έχουν διαφορά. Μπορεί και να έχει δίκιο ο άνθρωπος, απίθανο είναι να είναι μιά ανακατασκευή λιγότερο απο τέλεια και να έχει λίγα παραπάνω μπόσικα απο τα φυσιολογικά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted July 16, 2005 Report Share Posted July 16, 2005 rogerius μιας και εσύ μου το έδειξες για να μη το παίζω ξύπνιος για πες τους για το χρώμα της βούλας στις καινούριες και στις ανακατασκευασμένες.... παιδιά να τον ακούτε τον παλίο.... ε΄γω απο δω και πέρα θαρχίσω να αποθηκεύω κάθε post του. άλλωστε αφού την πήρς καινούρια λογικά θα έχει και κάποια εγγύηση. by the way με τι πιέσεις λειτουργεί το πρόγραμμά σου?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted July 17, 2005 Report Share Posted July 17, 2005 Πάσο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...