Jump to content
nitro2550

Ποιο ειναι το πιο "γρηγορο προγραμμα" για τα Tsi?

Recommended Posts

Eπειδη το θεμα με τα tsi 200++ εχει μπερδευτει αρκετα και εχει φτασει κατι χιλιαδεσ posts..θα ηθελα λιγο πιο ξεκαθαρα να κανω μερικες εερωτησεις....

ποιο ειναι το πιο γρηγορο προγραμμα..?εννοειται πως στα αυτοκινητα που εχει γινει η συγκριση εχουν τις ιδιες βελτιωσεισ...και ποιο θεωρειται πιο αξιοπιστο...?

επισης θα ηθελα να ξερω αν υπαρχει καποια προσφορα επειδη εγω tsi140 και ενα filaraki gt λεμε να παμε να το βαλουμε μαζι.....

ευχαριστω πολυ και συγγνωμη αν γινομαι κουραστικος....

Link to comment
Share on other sites

Σιγα μην βγάλεις άκρη!Εδω δεν εχουν βγάλει σε διάφορα θέματα εδω και πολλές σελίδες!

Ο καθένας θα σου πει οτι φοράει το καλύτερο πρόγραμμα....

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι κυριως πιο ειναι πιο αξιοπιστο, γιατι το πιο γρηγορο συνηθως κρυβει και περισσοτερες πιθανοτητες αναξιοπιστιας γιατι οι ρυθμισεις ειναι πιο επιθετικες και αυτο συνεπαγεται και περισσοτερο πιθανοτητα για φθορες.

Αυτο που θα επρεπε να γινει αλλα δεν εχει γινει ειναι να υπηρχε θεληση να γινει δυναμομετρηση απο τα 3-4 προγραμματα που κυκλοφορουν στο ιδιο δυναμομετρο για να βγουν οσο το δυνατον πιο αντικειμενικες τιμες.

Το γιατι δεν γινεται δεν το ξερω, αλλα μαλλον θα εχει να κανει με το οτι συμφερει κατα καποιο τροπο ορισμενα πραγματα να λεγονται περισσοτερο παρα να αποδεικνυονται.

Φυσικα το αλλο πιο ενδιαφερον θα ηταν συγχρονως να δινοντουσαν και οι παραμετροι που επιτυγχανονται αυτες οι τιμες, δηλ με τι πιεση, αβανς, ποσο πλουσιο μειγμα κλπ που ειναι και τα πιο σημαντικα.

Βεβαια ακομα δεν εχει περασει αρκετος χρονος ωστε να αναφερθουμε στο ποσο αξιοπιστα ειναι το καθενα.

Παντως απο τα γραφομενα μαλλον της overload ειναι συγκριτικα το πιο γρηγορο (απ'οτι λεγεται ) αν και οι διαφορες μαλλον δεν ειναι αξιοσημειωτες.

Etuners (που εχω και εγω) και revo ειναι μετα περιπου στα ιδια, αλλα σιγουρα αν δεν γινεται δυναμομετρηση δεν μπορεις να πεις και πολλα.

Προσωπικα επειδη εχω κανει δυο φορες δυναμομετρηση καθοτι το προγραμμα την πρωτη φορα δεν ηταν το αναμενομενο με αποτελεσμα να γινουν διορθωτικες ρυθμισεις, την δευτερη ειχα γυρω στα 200 αλογα και 28 κατι ροπη.Το αρνητικο ειναι οτι απο τις 5200 στροφες μεχρι τις 6000 περιπου, οπου περιμενω και περισσοτερο ανεβασμα, εχω ενα flat που ειναι λιγο ενοχλητικο ιδιως οταν χρειαζεσαι να κανεις προσπεραση.

Αυτο φυσικα το ειχα δει και χωρις την δυναμομετρηση αλλα ετσι απλως επιβεβαιωθηκε.

Μονο προγραμμα εχω και κατα τα αλλα κανενα προβλημα μεχρι τωρα.

Link to comment
Share on other sites

προσεξε γιατι ρωταω...ημουν σχεδον ετοιμος να βαλω το προγραμμα στους e-tuners...αλλα με κραταγαν λιγο τα λεφτα...ειμαι και φοιτητης τι να κανω....

και μετα καπου σαν να διαβασα χθες οτι η overload εχει προσφορα τα 2 ατομα 330 ευρω εκαστος....και μετα λεω γιατι αυτο...??

αλλα τωρα που μου λες οτι θεωρητικα ειναι και πιο γρηγορο μμμμ...τα εχω αυτα τα λεφτα....

απο θεμα αξιοπιστιας ??

overload vs e-tuners...???

Link to comment
Share on other sites

προσεξε γιατι ρωταω...ημουν σχεδον ετοιμος να βαλω το προγραμμα στους e-tuners...αλλα με κραταγαν λιγο τα λεφτα...ειμαι και φοιτητης τι να κανω....

και μετα καπου σαν να διαβασα χθες οτι η overload εχει προσφορα τα 2 ατομα 330 ευρω εκαστος....και μετα λεω γιατι αυτο...??

αλλα τωρα που μου λες οτι θεωρητικα ειναι και πιο γρηγορο μμμμ...τα εχω αυτα τα λεφτα....

απο θεμα αξιοπιστιας ??

overload vs e-tuners...???

Πιστεύω όποιο και από τις δυο εταιρείες να βάλεις ευχαριστημένος θα μείνεις, από προσωπική γνώμη όσον αφορά την overload αλλά και από γνώμες φίλων και γνωστών όσο αφορά τους etunes, το οικονομικό τώρα είναι κάτι που πρέπει να το αποφασίσεις εσύ ποιο είναι αυτό που σε συμφέρει.

Link to comment
Share on other sites

προσεξε γιατι ρωταω...ημουν σχεδον ετοιμος να βαλω το προγραμμα στους e-tuners...αλλα με κραταγαν λιγο τα λεφτα...ειμαι και φοιτητης τι να κανω....

και μετα καπου σαν να διαβασα χθες οτι η overload εχει προσφορα τα 2 ατομα 330 ευρω εκαστος....και μετα λεω γιατι αυτο...??

αλλα τωρα που μου λες οτι θεωρητικα ειναι και πιο γρηγορο μμμμ...τα εχω αυτα τα λεφτα....

απο θεμα αξιοπιστιας ??

overload vs e-tuners...???

Aυτο που πρεπει να αποφασισεις ειναι τα κριτηρια που θα σε κανουν να επιλεξεις το λογισμικο. Αν το κριτηριο σου ειναι το φθηνοτερο τοτε βρισκεις αλλον εναν και βαζεις overload. Ωστοσο υπαρχουν πολλα ακομα κριτηρια , που μπορει βεβαια και να μην σε ενδιαφερουν. Πχ πολλοι ζητουν να ειναι επωνυμο (οπως ειναι πχ το REVO) , αλλοι ζητουν να μην ειναι "κονσερβα" αλλα κομμενο κ ραμμενο για το αυτοκινητο τους, αλλοι θελουν γραπτη εγγυηση (οπως ειναι πχ το ΑΒΤ - που κοστιζει 1500 Ευρω...), αλλοι ζητουν να το φτιαξει ο ιδιος ο προγραμματιστης και να εχουν αμεση επικοινωνια μαζι του και στις 10 το βραδυ... Ολοι αυτοι ειναι παραγοντες που ειναι εξισου σημαντικοι και, φυσικα, ανεβαζουν το κοστος. Νε ερθει ο ιδιος ο Mr Mayer, να ασχοληθει προσωπικα με το αυτοκινητο σου, να σου δωσει γραπτη εγγυηση για το μοτερ σου και να σου παρει 300 Ευρω απλα δεν υπαρχει και αν υπηρχε θα εμπαινε σιγουρα μεσα οικονομικα!

Οσον αφορα στις επιδοσεις, τα δυνατοτερα ειναι ( ή ηταν ) του Jovanni (etuners) και George80 (overload) - για ΦΠΕ μιλαμε παντα με 220+ΗΡ... Συνηθως οταν φτιαξεις custom προγραμμα ειναι δυνατοτερο , αλλα , για να λεμε τα πραγματα οπως ειναι, βρεθηκε και ενα REVO καποια στιγμη που αποδειχτηκε πιο γρηγορο απο Jovanni και George80 (φοραγε κ downpipe , αν επαιζε καποιο ρολο). γενικα οι επιδοσεις ειναι παραπλησιες στα προγραμματα, αλλα να θυμασαι οτι οι επιδοσεις με την αξιοπιστια ειναι δυο ενοιες που συνηθως αντικρουουν η μια την αλλη. Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι πρεπει καποιος να προτιμαει να εχει AFR 11,3:1 , παρα την τουρμπινα τερματισμενη με 12.5:1 AFR για να εχεις 10ΗΡ ακομα... μπορει να μην εχει παθει καποιο αυτοκινητο κατι (απο οσο εχω ακουσει τουλαχιστον) αλλα σιγουρα η καταπονηση ειναι μεγαλυτερη και φθειρεται σε βαθος χρονου περισσοτερο. Η εννοια "βαθος χρονου" σαν κριτηριο δεν υπαρχει σε αυτοκινητα που ξεκινησαν να φτιαχνονται το... 2008. Οι επιδοσεις ειναι παραπλησιες , ολοι περιπου τερματιζουν σε παροχη την τουρμπινα και οι διαφορες ειναι ανουσιες, και παιζουμε με την +- 1 καροσα στα 200+χλμ...

Link to comment
Share on other sites

προσεξε γιατι ρωταω...ημουν σχεδον ετοιμος να βαλω το προγραμμα στους e-tuners...αλλα με κραταγαν λιγο τα λεφτα...ειμαι και φοιτητης τι να κανω....

και μετα καπου σαν να διαβασα χθες οτι η overload εχει προσφορα τα 2 ατομα 330 ευρω εκαστος....και μετα λεω γιατι αυτο...??

αλλα τωρα που μου λες οτι θεωρητικα ειναι και πιο γρηγορο μμμμ...τα εχω αυτα τα λεφτα....

απο θεμα αξιοπιστιας ??

overload vs e-tuners...???

Koιτα να δεις.

Εγω μετρηθηκα στα 200 αλογα και 28 ροπη μονο με προγραμμα απο etuners (δεν εχω βαλει τιποτα αλλο).

Αυτο που εχω να πω ειναι οτι ειχα αμεση ανταποκριση σε οτι χρειαστηκα απο τον Κριτωνα ( οσο και αν τον ζαλισα, ασχετα αν ειχα τον λογο μου), και παντα σε πολυ φιλικο κλιμα, κατι το οποιο ειναι απαραιτητο.

Θελω να πιστευω οτι το ιδιο πρεπει να ισχυει και για τους αλλους βελτιωτες.

Απο θεμα αξιοπιστιας, μπορω να μιλησω μονο για το δικο μου το οποιο αν και εχω κανει μονο 3000 χλμ δεν εχω φυσικα κανενα προβλημα.

Αλλα και απο αλλους που ξερω, σε οτι αφορα το προγραμμα απο τα παιδια, δεν εχω ακουσει κατι αρνητικο.

Τωρα ωσ προς το οικονομικο, καλυτερα πρωτα επικοινωνησε με αυτους που σε ενδιαφερουν ωστε πρωτιστα να κατατοπιστεις για το τι γινεται και πως, με ολα τα συν και πλην, και μετα να εισαι σιγουρος οτι τα 40-50 ευρω πανω κατω στην τιμη δεν θα παιζουν κανενα ρολο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μετά από πολύ σκέψη - και λόγω αναγκαστικής χρήσης βενζίνης 95 οκτανίων (Shell V-Power) - έβαλα στο Golf TSi που έχω (5/2007, 140hp) μια συντηρητική έκδοση του προγράμματος της overload.

Λόγω κάποιων μικροπροβλημάτων που υπήρξαν με περιστασιακά safe mode μετά από ξέσκισμα (με την αρχική έκδοση του προγράμματος), η οverload επανα-προσάρμοσε το πρόγραμμα με πολύ καλά αποτελέσματα (δύναμη παντού και χωρίς ίχνος safe mode ή δισταγμών).

Αυτή την στιγμή, και μετά από 3.000χλμ συμβίωσης με το τελικό version του προγράμματος, είμαι πολύ ικανοποιημένος, αφού τα 60-160 χαω με αλλαγές έρχονται σε περίπου 15 sec έναντι των περίπου 23 του εργοστασιακού, ενώ η μέση μικτή κατανάλωση σε mode ενθουσιώδους οδήγησης (χωρίς καφριλίκια όμως) έχει αυξηθεί κατά περίπου 10-15%.

Για τα περί αξιοπιστίας, ο χρόνος είναι ο κριτής, οπότε μάλλον είναι πολύ νωρίς για να πούμε οτιδήποτε με βεβαιότητα ...

Link to comment
Share on other sites

oi e-tuners εχουν καμμια προσφορα συτο το διαστημα??.....ειχα ψησει να πηγαινα e-tuners τον χειμωνα που ειχε κανει το προγραμμα 400 ευρω αλλα λογω καποιοων προσωπικων δσκολιων δεν μπορεσα......

Link to comment
Share on other sites

Με 95αρα??

Ναι, χρησιμοποιώ Shell V-Power 95 αναγκαστικά, αφού το αυτοκίνητο είναι εταιρικό και το "μαγαζί" δεν δικαιολογεί την 100άρα βενζίνη λόγω κόστους.

Link to comment
Share on other sites

Eπειδη το θεμα με τα tsi 200++ εχει μπερδευτει αρκετα και εχει φτασει κατι χιλιαδεσ posts..θα ηθελα λιγο πιο ξεκαθαρα να κανω μερικες εερωτησεις....

ποιο ειναι το πιο γρηγορο προγραμμα..?εννοειται πως στα αυτοκινητα που εχει γινει η συγκριση εχουν τις ιδιες βελτιωσεισ...και ποιο θεωρειται πιο αξιοπιστο...?

επισης θα ηθελα να ξερω αν υπαρχει καποια προσφορα επειδη εγω tsi140 και ενα filaraki gt λεμε να παμε να το βαλουμε μαζι.....

ευχαριστω πολυ και συγγνωμη αν γινομαι κουραστικος....

Τελειως φιλικα το topic που ανοιξες ειναι ανουσιο ... υπαρχουν τουλαχιστον αλλα 3 ανοιχτα topic με το ιδιο θεμα ...

Τωρα αν ο καθενας που ηθελε να βαλει προγραμμα ανοιγε καινουριο topic θα ειxαμε εκατονταδες ... :D

Και να σε βοηθησω, πηγαινε και στις τρεις εταιρειες και μιλα απο κοντα .. οποια σε πεισει περισσοτερο βαλε και εκει το προγραμμα ;)

Link to comment
Share on other sites

Τελειως φιλικα το topic που ανοιξες ειναι ανουσιο ... υπαρχουν τουλαχιστον αλλα 3 ανοιχτα topic με το ιδιο θεμα ...

Τωρα αν ο καθενας που ηθελε να βαλει προγραμμα ανοιγε καινουριο topic θα ειxαμε εκατονταδες ... ;)

Και να σε βοηθησω, πηγαινε και στις τρεις εταιρειες και μιλα απο κοντα .. οποια σε πεισει περισσοτερο βαλε και εκει το προγραμμα ;)

φιλε μου εχεις δικιο σε αυτο που λες εχω παρακολουθησει ολα τα σχετικα topic και το μονο που καταφερα μετα απο ενα σημειο ηταν να μπερδευτω...

το ανοιξα λοιπον επειδη πλεον υπαρχουν κατασταλαγμενες αποψεις περι της αποδοσης καθως και για να ακουσω τις γνωμες και τις προτασεις σας οπως επισης και τις νεες τιμες....

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μετά από πολύ σκέψη - και λόγω αναγκαστικής χρήσης βενζίνης 95 οκτανίων (Shell V-Power) - έβαλα στο Golf TSi που έχω (5/2007, 140hp) μια συντηρητική έκδοση του προγράμματος της overload.

Λόγω κάποιων μικροπροβλημάτων που υπήρξαν με περιστασιακά safe mode μετά από ξέσκισμα (με την αρχική έκδοση του προγράμματος), η οverload επανα-προσάρμοσε το πρόγραμμα με πολύ καλά αποτελέσματα (δύναμη παντού και χωρίς ίχνος safe mode ή δισταγμών).

Αυτή την στιγμή, και μετά από 3.000χλμ συμβίωσης με το τελικό version του προγράμματος, είμαι πολύ ικανοποιημένος, αφού τα 60-160 χαω με αλλαγές έρχονται σε περίπου 15 sec έναντι των περίπου 23 του εργοστασιακού, ενώ η μέση μικτή κατανάλωση σε mode ενθουσιώδους οδήγησης (χωρίς καφριλίκια όμως) έχει αυξηθεί κατά περίπου 10-15%.

Για τα περί αξιοπιστίας, ο χρόνος είναι ο κριτής, οπότε μάλλον είναι πολύ νωρίς για να πούμε οτιδήποτε με βεβαιότητα ...

Δηλαδή το πρόγραμμα της overload μπορεί να ρυθμιστεί για 95άρα ενώ των e-tuners όχι; Για μένα είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να "παίζεις" με 95άρα.

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Εχω ακουσει ακομα και 1.6 fsi να κροταλιζει σαν μπρικι λογω 95αρας βενζινης.Εχουν υψηλη συμπιεση οι κινητηρες αμεσου ψεκασμου,ακομα χειροτερα οι tsi που ειναι και τουρμπο και θεωρω τη χρηση σουπερ αμολυβδης επιβεβλημενη ακομα και σε μαμα κατασταση.Μηπως ειναι καποιο τρικ του marketing λοιπον το υποτιθεμενο ρυθμισμα για απλη αμολυβδη?

Link to comment
Share on other sites

Εχω ακουσει ακομα και 1.6 fsi να κροταλιζει σαν μπρικι λογω 95αρας βενζινης.Εχουν υψηλη συμπιεση οι κινητηρες αμεσου ψεκασμου,ακομα χειροτερα οι tsi που ειναι και τουρμπο και θεωρω τη χρηση σουπερ αμολυβδης επιβεβλημενη ακομα και σε μαμα κατασταση.Μηπως ειναι καποιο τρικ του marketing λοιπον το υποτιθεμενο ρυθμισμα για απλη αμολυβδη?

Όχι, οι TSi δεν είναι σαν τους FSi.

Και το βλέπω και στην πράξη, στο TSi μου που βάζω μόνο 95άρα δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα. Οι FSi είναι άλλη κατάσταση.

Edited by stig
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το πρόγραμμα της overload μπορεί να ρυθμιστεί για 95άρα ενώ των e-tuners όχι; Για μένα είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να "παίζεις" με 95άρα.

Δεν γνωρίζω λεπτομέρεις σχετικά με την e-tuners.

Με την συγκεκριμένη έκδοση του πρόγραμματος της overload που τώρα φοράει το δικό μου - και παρά το σχετικό ξέσκισμα - δεν έχει εμφανίσει κάποιο πρόβλημα με χρήση 95άρας βενζίνης (κυρίως V-Power αλλά και μερικά τεπόζιτα ΕΚΟ 95άρας). Υποθέτω ότι οι εκδόσεις των προγραμμάτων που προορίζονται για χρήση 100άρας θα δίνουν καλύτερες επιδόσεις από αυτές που αφορούν σε 95άρα βενζίνη. Πάντως προσωπικά τα 60-160 χαω με αλλαγές 2α-3η-4η σε περίπου 15 δευτερόλεπτα είναι περισσότερο από αρκετά για τις καθημερινές μου μετακινήσεις- συνεπώς δεν χρειάζομαι κάτι περισσότερο. Τώρα όσο αφορά θέματα αξιοπιστίας, όπως έγραψα και παραπάνω, είναι πολύ νωρίς για να καταλήξω σε ασφαλές συμπέρασμα.

Edited by garfield
Link to comment
Share on other sites

Μηπως ειναι καποιο τρικ του marketing λοιπον το υποτιθεμενο ρυθμισμα για απλη αμολυβδη?

Από τη στιγμή που ο κατασκευαστής λέει ότι για το Golf 1.4 GT με 170 εργοστασιακούς ίππους χρειάζεται καύσιμο 98 οκτανίων, τα συμπεράσματα είναι δικά σας. Μέχρι και αυτοκόλλητο έχει πάνω στην είσοδο του ρεζερβουαρ...

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Και στο golf 6 με τους 122 σουπερ αμολυβδη γραφει στην ταπα του ρεζερβουαρ.95roz/98ron

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.