Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
sotirisxxx

Weiteκ αναρτηση

Recommended Posts

παιδες καλησπερα!ενα φιλαρακι εβαλατι κιτ της weiteκ 5,5μμ ελατηρια αλλα τωρα εχουμε το εξης προβλημα:

η ζαμφορ βρισκει στι σασι μηπως γνωριζει κανεις κατι για το πως θα λυσουμε το προβλημα αυτ?αν βαζαμε h&r θα εκανε η ειναι η ιδια με την μαμα σε κουρμπες?μην βρισκει κ η αλλη κ την παρουμε τζαμπα!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φαντάζομαι οτι θα μιλάς για Golf IV. Στα 50mm λογικό είναι να συμβαινει αυτό. Χρειάζεστε anti-roll bar. Καλά δε σας είπε κάποιος οτι θα έβρισκε? Για το ποιά ακριβώς θα κάνει δεν ξέρω να σου πω. Υπάρχουν αρκετές ( 25mm, 28mm, κτλ ). Αν έχεις κάποια φωτογραφία από το αυτοκίνητο ανεβασέ την να δούμε το χαμήλωμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weitec Ultra GT Suspension Kits.

Lowers Car By: (F/R) 50/50mm

Weitec Ultra GT sport suspensions are high quality products, yet have an unbelievable cost-performance ratio. For optimal suspension tuning, Weitec sports springs have been combined with Weitec GT dampers Complete suspension kit with sporty setting for driving fun and safety. High quality components ensure long product life. GT dampers have preset damping characteristics and many different lowering possibilities from discreet to extreme also wedge style.

Additional Notes:

# 91.) We recommend a special anti roll bar kit (part no. 680 50 008) for models with a drive shaft diameter of min. 50mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φαντάζομαι οτι θα μιλάς για Golf IV. Στα 50mm λογικό είναι να συμβαινει αυτό. Χρειάζεστε anti-roll bar. Καλά δε σας είπε κάποιος οτι θα έβρισκε? Για το ποιά ακριβώς θα κάνει δεν ξέρω να σου πω. Υπάρχουν αρκετές ( 25mm, 28mm, κτλ ). Αν έχεις κάποια φωτογραφία από το αυτοκίνητο ανεβασέ την να δούμε το χαμήλωμα.

οχι φιλε μου για lupo μιλαω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

εχει ομως διαφορετικες κουρμπες η after market ζαμφορ;αν οχι θα βρισκει ακομα πιο ευκολα απο την μαμα

δεδομενου οτι θα ειναι και πιο χοντρη!την σημειωση #91(αλλαγη ζαμφορ) την δινει η weitec για αλλα αμαξια

π.χ Leon.μηπως απο λαθος το εχουν παραλειψει για το arosa?o part number 680 50 008 που γραφεις τι ειναι?γερ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτός ο κωδικός, για να τον δίνει η Weitec, θα είναι πιθανόν για κάποιο δικό της προιόν. Βγάζει και αυτή αντίστοιχα anti-roll bar. Όσον αφορά τις κούρμπες σίγουρα θα είναι διαφορετικές από την oem. Όπως έχω αναφέρει και παραπάνω υπάρχει ποικιλία ( 25mm, 28mm, κτλ ). Γιατί δεν μιλάς με τον Τροχό Α.Ε. που αντιπρόσωπος της Weitec στην Ελλάδα ή με την ίδια την Weitec μέσω κάποιου email. Επίσης, κάποιο από τα υπόλοιπα παιδιά που γνωρίζει πράγματα σχετικά με την anti-roll bar ας απαντήσει για το τι ακριβώς γίνεται με τις κούρμπες, αποστάσεις, κτλ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδια καλησπερα,εγω εχω fox και σκεφτομαι να το χαμηλωσω γιατι ειναι αρκετα ψηλο,αν αλλαξω μονο ελατηρια χωρις να αλλαξω αμορτισερ θα εχω καποιο προβλημα???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν είναι σωστό να χαμηλώνεις με μαμά αμορτισέρ όμως πολλοί το κάνουν (και εγώ έτσι είμαι αλλά ελπίζω αυτή τη βδομάδα να παραγγείλω coilover).

Συνήθως αλλάζουν ελατήρια μέχρι να τα τινάξουν τα μαμά αμορτισέρ και μετά βάζουν αμορτισέρ χαμηλώματος. Μπορείς να το κάνει και εσύ έτσι όμως δεν είναι σωστό.

Edited by IRMSCHER

Share this post


Link to post
Share on other sites

αν εβαζα ελατηρια χαμηλωματος δεν θα μπορουσα να ρυθμισω και το αμορτισερ που φοραει τωρα να το χαμηλωνα για να το φερω στα ισα???ενα παλικαρι μου ειπε πως μπορει να γινει αυτο,απλα θελω να μαθω αν οντως γινεται..........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν βαλεις ελατηρια χαμηλωματος,με τα μαμα αμορτισερ,θα ζησουν το πολυ 20.000χλμ τα αμορτισερ.Μετα θα διαλυσουν και σιγα σιγα δεν θα λειτουργει σωστα το αυτοκινητο.

Οποτε το καλυτερο ειναι να βαλεις και αμοσρτισερ καταλληλα για χαμηλωμα.

Το μαμα αμορτισερ δεν μπορει να ρυθμιστει.Ισως να μπορει να ανοιχτει και να φτιαχτει,αλλα οικονομικα δεν σε συμφερει με την καμια.

Το θεμα αναρτησης,επειδη ειναι κυριο για το αυτοκινητο,πρεπει να αλλαζει σωστα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορει καποιος  να προτεινει αμορτισερ χαμηλωματος;

Διαβαζα το εξης post στο clublupo.uk : http://forums.clublupo.co.uk/index.php?/topic/94117-boobles-blue-lupo/ οπου ο τυπος απλα αντικατεστησε τα μαμα ελατηρια με Κoni 40mm και ανεβηκε σε 15αρα ζαντα.Τι προβληματα θα αντιμετωπιζα με αυτη τη μεθοδο;

 

Οσον αφορα τα weitec,ειναι καλη λυση;Βρηκα αυτα : http://www.tsr-performance.com/webshop/suspension/weitec/ultra-gt-suspension-kit/vw/lupo/vw-lupo-weitec-ultra-gt-suspension-kit-09-98-07-05-23280009-09-98-07-05-1-0-1-4-35-mm-35-mm/

Edited by ToAgrimi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν κρατησεις μαμα αμορτισερ με ελατηρια χαμηλωματος,δεν θα δουλευει σωστα η αναρτηση και θα σου φαει τις μπουκαλες παρα πολυ γρηγορα.

Επισης,απεφυγε το χαμηλωμα πανω απο 3.5 ποντους γιατι μετα και θα βρισκει το αμαξι και το κυριοτερο αλλαζει η γωνια των ψαλιδιων με αποτελεσμα να μην αποδιδει σωστα το συστημα,εκτος αν το θες μονο για look το χαμηλωμα.

 

Οσον αφορα τις weitec,ειναι θυγατρικη της kw.

Καλες αναρτησεις εχει σε γενικες γραμμες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εκτος απο weitec υπαρχει αλλη ολοκληρωμενη λυση;Κοιταξα για kayaba αλλα δεν βγαζει...35 με 40 mm θελω δεν θελω πολυ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

AL-KO αμορτισέρ με G&M ελατήρια με κόστος γύρω στο 500άρικο. Χαμήλωμα περίπου 4 πόντοι

DSC00431

Share this post


Link to post
Share on other sites

σε συγκριση με τα kayaba G κατι (που εχει φιλος μου σε γαλλο) και τα b6 με eibach (που φορουσε απο οταν τα πηρα;Χανω πολυ απο ανεση σε σχεση;Σιγουρα bilstein δεν θα ειναι αλλα δεν θελω να κοπαναει παλι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο πολάκι που έχω εγώ δεν θα λεγα ότι κοπανάει πολύ.Την καταλαβαίνεις βέβαια σε σχέση με τη μαμα.Αλλά έχει πολύ καλό κράτημα ακόμα και σε παρατεταμένες καμπές!

Share this post


Link to post
Share on other sites

σε ευχαριστω πολυ θα κοιταξω να παρω προσφορες και να δω και τι ειναι καλυτερο για την τσεπη μου!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα λογω εγκυμοσυνης θελω κατι μαλακο!!Κοιταω για ΚΥΒ excel-g αλλα κατι ακουσα και για τα Koni str.t -40mm!Τι εχετε να προτεινετε;Καποιος με εμπειρια στα Str.t(πορτοκαλι)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να ταιριάζει αλλά δεν ξέρω πως θα κάθεται το αμάξι.

Και τι εννοώ?Το Lupo GTI έχει βαρύτερο μηχανικό σύνολο από το δικό σου και η ανάρτηση είναι έτσι σεταρισμένη(ελατήρια) ώστε να ταιριάζει.

Ίσως αλλάζοντας ελατήρια...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με μια αναζητηση σε Αγγλικο forum ειδα οτι μπαινει απο GTI σε απλο 1.4 ενω απο απλο 1.4 ΔΕΝ μπαινει σε GTI.Δηλαδη αφου ειναι πιο ελαφρυς κινητηρας δεν θα μπορω να εκμεταλευτω το -2cm που εχει το gti...Που θα μπορουσα να ρωτησω;Αντιπροσωπια;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...