Jump to content
del1rium

"Κρυο Moter" & αποκριση γκαζιου

Recommended Posts

Καλησπερα :-)

Λοιπον.. δε ξερω αν ειναι φυσιολογικο ή οχι, αλλα μου εχει τυχει 2-3 φορες το αυτοκινητο οταν ειναι κρυο να δινω λιγο γκαζι

και να μην ανταποκρινεται οπως πρεπει αλλα να επιταχυνει λες και εχει τη μιση υποδυναμη (σα να μη θελει να ανεβασει στροφες)

Συμβαινει σε κανεναν ή μονο στο δικο μου ??

thnx :-)

ΥΓ: 1.4 TSI scirocco

Edited by del1rium
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα :-)

Λοιπον.. δε ξερω αν ειναι φυσιολογικο ή οχι, αλλα μου εχει τυχει 2-3 φορες το αυτοκινητο οταν ειναι κρυο να δινω λιγο γκαζι

και να μην ανταποκρινεται οπως πρεπει αλλα να επιταχυνει λες και εχει τη μιση υποδυναμη (σα να μη θελει να ανεβασει στροφες)

Συμβαινει σε κανεναν ή μονο στο δικο μου ??

thnx :-)

ΥΓ: 1.4 TSI scirocco

Μου τύχαινε συχνά στο GOLF GT που είχα... Στο Scirocco όχι ακόμα... και έχω κάνει 7000κμ

Δεν είναι τίποτα... απλά το αμάξι είναι στην διαδικασία ρεγουλαρίσματος του ρελαντί... και για αυτό το κάνει αυτό...

Έτσι και αλλιώς... μέχρι να πέσουν οι στροφές ...καλό θα είναι να μην δίνεις παραπάνω γκάζι από αυτό που ζητάει το αμάξι...

Link to comment
Share on other sites

Μου τύχαινε συχνά στο GOLF GT που είχα... Στο Scirocco όχι ακόμα... και έχω κάνει 7000κμ

Δεν είναι τίποτα... απλά το αμάξι είναι στην διαδικασία ρεγουλαρίσματος του ρελαντί... και για αυτό το κάνει αυτό...

Έτσι και αλλιώς... μέχρι να πέσουν οι στροφές ...καλό θα είναι να μην δίνεις παραπάνω γκάζι από αυτό που ζητάει το αμάξι...

ok thnx για την απαντηση γιατι το ειχα λιγο αγχος. Για κανα 5 αλεπτο μεχρι να ζεσταθει δε δινω ποτε... γενικα το προσεχω πολυ αυτο.

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

ολα τα μοτερ εως να φτασουν την θερμοκρασια που πρεπει

υπο-λειτουργουν! ολα ειναι κρυα...τα λαδια,τα μεταλα στα εμβολα, κτλ κτλ

οποτε ειναι λογικο να μην δουλεβει κρυο οπως και ζεστο! ;)

Link to comment
Share on other sites

ολα τα μοτερ εως να φτασουν την θερμοκρασια που πρεπει

υπο-λειτουργουν! ολα ειναι κρυα...τα λαδια,τα μεταλα στα εμβολα, κτλ κτλ

οποτε ειναι λογικο να μην δουλεβει κρυο οπως και ζεστο! ;)

Oλα τα προηγουμενα αυτοκινητα μου δε το εκαναν αυτο.

Εδω το αναφερω γιατι μιλαω για πολυ μεγαλη μειωση του κινητηρα (πατας γκαζι και νομιζεις οτι οδηγεις cinquecento).

Link to comment
Share on other sites

Oλα τα προηγουμενα αυτοκινητα μου δε το εκαναν αυτο.

Εδω το αναφερω γιατι μιλαω για πολυ μεγαλη μειωση του κινητηρα (πατας γκαζι και νομιζεις οτι οδηγεις cinquecento).

Προφανώς έχει κάτι να κάνει με τον compressor γιατί και στο GOLF GT που είχα... όταν ήταν κρύο το αμάξι άκουγα την πεταλούδα λίγο περίεργα..

Είναι πάντως φυσιολογικό... (μιλάμε πάντα για το πρώτο ξεκίνημα της ημέρας... ενώ έχει μείνει όλο το βράδυ ακίνητο)

Εδώ σε Peugeot 206cc έφευγες..... και για 10 μέτρα ήταν πέτρα το τιμόνι...

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς έχει κάτι να κάνει με τον compressor γιατί και στο GOLF GT που είχα... όταν ήταν κρύο το αμάξι άκουγα την πεταλούδα λίγο περίεργα..

Είναι πάντως φυσιολογικό... (μιλάμε πάντα για το πρώτο ξεκίνημα της ημέρας... ενώ έχει μείνει όλο το βράδυ ακίνητο)

Εδώ σε Peugeot 206cc έφευγες..... και για 10 μέτρα ήταν πέτρα το τιμόνι...

δε συμβαινει συνεχεια.. 2-3 φορες το εχο δει εδω και 2- 2.5 μηνες.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μάγκες αυτό που έχω παρατηρήσει είναι πως όταν γυρίσω το κλειδί στη μίζα και για κανένα δίλεπτο μετά ο θόρυβος του κινητήρα είναι περίεργοσ...μόλις περάσει αυτό το δίλεπτο ακούγεται νορμάλ χωρίς να έχει ανεβεί ο δείκτης ότι έχει ζεσταθεί..πάντως καλό είναι από τη στιγμή που διαθέτει και κομπρέσορα και τούρμπο να το αφήνεις να δουλεύει για 5-7 λεπτά πριν ξεκινήσεις και όχι να βάζεις μπρος και να φεύγεις κατευθείαν και να δίνεις κιόλας...

Link to comment
Share on other sites

5-7 λεπτα στο ρελαντι??? Ε όχι δα. Μισό λεπτό είναι αρκετό γιατι αλλιώς αργεί πολύ να ζεσταθεί και στην ουσία το φθείρεις παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

5-7 λεπτα στο ρελαντι??? Ε όχι δα. Μισό λεπτό είναι αρκετό γιατι αλλιώς αργεί πολύ να ζεσταθεί και στην ουσία το φθείρεις παραπάνω.

Ξέχασες να προσθέσεις και 7 λεπτά κρύωμα μετά την βόλτα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ μάγκες αυτό που έχω παρατηρήσει είναι πως όταν γυρίσω το κλειδί στη μίζα και για κανένα δίλεπτο μετά ο θόρυβος του κινητήρα είναι περίεργοσ...μόλις περάσει αυτό το δίλεπτο ακούγεται νορμάλ χωρίς να έχει ανεβεί ο δείκτης ότι έχει ζεσταθεί..πάντως καλό είναι από τη στιγμή που διαθέτει και κομπρέσορα και τούρμπο να το αφήνεις να δουλεύει για 5-7 λεπτά πριν ξεκινήσεις και όχι να βάζεις μπρος και να φεύγεις κατευθείαν και να δίνεις κιόλας...

είναι το μοτέρ δευτερεύοντας παροχής αέρα φυσιολογικό

Link to comment
Share on other sites

να το αφήνεις να δουλεύει για 5-7 λεπτά πριν ξεκινήσεις και όχι να βάζεις μπρος και να φεύγεις κατευθείαν και να δίνεις κιόλας...

Πρέπει να φεύγεις...αλλά να πηγαίνεις πολύ αργά και συνετά... αν κάτσεις στάσιμος και γενικά το κάνεις αυτό... θα χαλάσεις τον καταλύτη

Edited by solaris
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να φεύγεις...αλλά να πηγαίνεις πολύ αργά και συνετά... αν κάτσεις στάσιμος και γενικά το κάνεις αυτό... θα χαλάσεις τον καταλύτη

dld kathe fora prin ksekiniseis prepei na meneis stasimos gia miso lepto kai meta stathera mexri na zestathei to amaksi?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.