Painter Posted February 3, 2016 Report Share Posted February 3, 2016 (edited) Ναι, Εκτός απο τις πολλές σχετικές αναφορές που υπάρχουν, ξέρω πως δικός μου άνθρωπος -που του έβαλα το δικό μου RCD510 (skoda octavia5)- του το φλάσαραν στην skoda με 15€. Τώρα, αν τα δικά μας τσακάλια ζητήσουν παραπάνω δεν το ξέρω, αλλα στην καρέντα προφανώς θα μπορούν να το κάνουν. Σαν διαδικασία είναι σύντομη, μερικά λεπτά διαρκεί, περισότερο παίρνει να συνδέσουν το αντίστοιχο του VCDS που έχουν που τσεκάρει τα SW versions στα διάφορα εγκεφαλάκια και τα αναβαθμίζει άν υπάρχει κάτι νεότερο on-line. Edited February 3, 2016 by Στέφανος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted February 5, 2016 Report Share Posted February 5, 2016 Στέφανε επισπεύτηκα την αντιπροσωπία και ζήτησα αυτό που είχαμε πει. Από 0120 έκδοση σε 0178 ή αν υπάρχει κάτι άλλο στο συγκεκριμένο gateway (1Κ0-907-530F). Απάντηση: Δεν υπάρχει ενημέρωση και αυτά δεν παίρνουν ενημερώσεις. Μόνο ανταλλακτικό καινούργιο (7Ν0-907-530Η-ΑΚ). (Χωρίς να δει στο διαγνωστικό τους) Τους ανέφερα κιόλας ότι έχει γίνει αλλά τίποτα μου λέει να του δώσω το τηλέφωνο από αυτόν που το έκανε και να τον ρωτήσει πως…. Από αυτή την πλευρά το έχω χαμένο το παιχνίδι !!!!! Ξέχασα να πω ότι με την καρέντα γίνετε λογικά μου είπαν… Άρα να πάω στην δεύτερη επιλογή που έχω να πάρω αυτόν τον εγκέφαλο να τον συνδέσω να τον προγραμματίσω όπως είναι και ο παλιός μου και να δω αν δουλεύει? Πιστεύεις θα έχω αποτέλεσμα ? http://www.ebay.com/itm/One-New-OEM-Can-Bus-Gateway-For-VW-Rabbit-Jetta-Golf-RNS510-RCD510-7N0-907-530-R-/181785790364?hash=item2a5347079c:g:Y9cAAOSw-vlVjRlr&vxp=mtr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Painter Posted February 5, 2016 Report Share Posted February 5, 2016 Κώστα, τώρα είδα πως είμαστε κα πατριώτες οπότε οι επιλογές που έχεις να λύσεις το πρόβλημα τοπικά είναι μάλλον λίγες. Θα μπορούσες να κάνεις μια βόλτα και από Seat και Skoda μήπως και έχουν κάποιο ηλεκτρολόγο που ασχολείται. Αυτό φυσικά στην περίπτωση που το VAS (αν δεν κάνω λάθος) δεν είναι κλειδωμένο να δουλεύει μόνο πάνω στις συγκεκριμένες μάρκες (Seat/Skoda). Αθήνα σε δύο VW εξουσιοδοτημένα συνεργεία αντιπροσώπων που έχω πάει το είχαν αλλά αν ξέρουν να το αξιοποιούν καλά, δεν ξέρω. Το παρακάτω CAN είναι αυτό πού είχε πρόβλημα όπως ήταν πριν την αναβάθμιση σε 0178. ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V1.clb Part No SW: 1K0 907 530 E HW: 1K0 907 951 Component: Gateway H09 0110 Revision: 09 Serial number: 2700104A17002F Coding: 3D3F0340071302 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 2953ECEA8041FD69191-807C Και αυτό είναι το δικό μου που είχε από μαμά το RCD510 (τώρα έχω κινέζο). ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 3C0-907-530-V3.clb Part No SW: 3C0 907 530 L HW: 3C0 907 951 Component: J533__Gateway H13 0152 Revision: H13 Serial number: 3300P09A14002F Coding: F9A07F46000002001002 Shop #: WSC 05314 123 12345 VCID: 2A5113E68547F66E23-807E Σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό να κρατήσεις το coding που έχει ο δικός σου εγκέφαλος και έχει σχέση με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου για να κωδικοποιήσεις ανάλογα τον νέο εγκέφαλο αν τον αλλάξεις. Αυτός που βρήκες είναι νεότερος αλλά δεν ξέρω σίγουρα αν θα σου δουλέψει χωρίς θέματα. Αφού έχεις δώσει την προσωρινή λύση με τον διακόπτη θα έλεγα να ρωτήσεις και σε άλλες πόλεις που τυχών πηγαίνεις συχνά ή αν κατέβεις Αθήνα να προσπαθήσεις α το συνδυάσεις. Φυσικά αν σου ζητήσουν 20-25€ δεν έχει νόημα να κάνεις την αναβάθμιση αν σε αυτά τα χρήματα βρεις από το ebay συμβατό κοντρόλερ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 On 5/2/2016 at 2:21 PM, Painter said: Κώστα, τώρα είδα πως είμαστε κα πατριώτες οπότε οι επιλογές που έχεις να λύσεις το πρόβλημα τοπικά είναι μάλλον λίγες. Θα μπορούσες να κάνεις μια βόλτα και από Seat και Skoda μήπως και έχουν κάποιο ηλεκτρολόγο που ασχολείται. Αυτό φυσικά στην περίπτωση που το VAS (αν δεν κάνω λάθος) δεν είναι κλειδωμένο να δουλεύει μόνο πάνω στις συγκεκριμένες μάρκες (Seat/Skoda). Αθήνα σε δύο VW εξουσιοδοτημένα συνεργεία αντιπροσώπων που έχω πάει το είχαν αλλά αν ξέρουν να το αξιοποιούν καλά, δεν ξέρω. Το παρακάτω CAN είναι αυτό πού είχε πρόβλημα όπως ήταν πριν την αναβάθμιση σε 0178. ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V1.clb Part No SW: 1K0 907 530 E HW: 1K0 907 951 Component: Gateway H09 0110 Revision: 09 Serial number: 2700104A17002F Coding: 3D3F0340071302 Shop #: WSC 73430 790 00000 VCID: 2953ECEA8041FD69191-807C Και αυτό είναι το δικό μου που είχε από μαμά το RCD510 (τώρα έχω κινέζο). ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 3C0-907-530-V3.clb Part No SW: 3C0 907 530 L HW: 3C0 907 951 Component: J533__Gateway H13 0152 Revision: H13 Serial number: 3300P09A14002F Coding: F9A07F46000002001002 Shop #: WSC 05314 123 12345 VCID: 2A5113E68547F66E23-807E Σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό να κρατήσεις το coding που έχει ο δικός σου εγκέφαλος και έχει σχέση με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου για να κωδικοποιήσεις ανάλογα τον νέο εγκέφαλο αν τον αλλάξεις. Αυτός που βρήκες είναι νεότερος αλλά δεν ξέρω σίγουρα αν θα σου δουλέψει χωρίς θέματα. Αφού έχεις δώσει την προσωρινή λύση με τον διακόπτη θα έλεγα να ρωτήσεις και σε άλλες πόλεις που τυχών πηγαίνεις συχνά ή αν κατέβεις Αθήνα να προσπαθήσεις α το συνδυάσεις. Φυσικά αν σου ζητήσουν 20-25€ δεν έχει νόημα να κάνεις την αναβάθμιση αν σε αυτά τα χρήματα βρεις από το ebay συμβατό κοντρόλερ. Και να συνεχίσω το πρόβλημα μου.. Μόλις έβαλα πάνω το RCD510 μέτρησα την κατανάλωση σε όλο το αυτοκίνητο είναι 1,5Α περίπου. Όπως είχα πει και ποιο πάνω έχω αγοράσει ένα gateway - 7Ν0 907 530ΑΜ το οποίο αναφέρει ότι είναι συμβατός με το πρόβλημα του RCD510 και με τους ποιο νέους εγκεφάλους. http://www.ebay.com/itm/321327062924?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Κάνω λοιπόν την αλλαγή του gateway και αφού έχω κρατήσει όλο το long coding πάω να περάσω τα ίδια και δεν μου τα δέχεται. Το δικό μου coding είναι: 3D0F0340070000 Το νέο gateway είχε κάτι 2500000 αν θυμάμαι καλά και από κάτω πάω να βάζω το δικό μου άλλα μου βγάζει error κάτι. Άλλα και από μέσα από το long εάν βάζω πχ to 3D δεν μου βγάζει την λίστα στο κάτω μέρος. Σαν λύση έχω βρει ένα gateway στο car 1K0907530L Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted March 6, 2016 Report Share Posted March 6, 2016 (edited) εγω με ολα τα μπιχλιμπιαδια που εχω και με παντα σωστες πλακετες και με τιμονια και οθονες κινεζικες και cc...και με συναγερμο ενεργοποιημενο καταναλωνει 0.04Α πλεον καρατσεκαρισμενο σε ηλεκτρολογειο...φανταζομαι οτι ισως να πεφτει και 0.03 χωρις τον συναγερμο...αθηνα παντως ο mrd ειναι σωστος σε αυτα....εχει αντιστοιχια πινακων μετα getway και βρισκει το σωστο σε οτι θες να βαλεις...εκει εβαλα και το τιμονι πλεον σωστα, Edited March 6, 2016 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted March 7, 2016 Report Share Posted March 7, 2016 15 hours ago , quicksilver said: εγω με ολα τα μπιχλιμπιαδια που εχω και με παντα σωστες πλακετες και με τιμονια και οθονες κινεζικες και cc...και με συναγερμο ενεργοποιημενο καταναλωνει 0.04Α πλεον καρατσεκαρισμενο σε ηλεκτρολογειο...φανταζομαι οτι ισως να πεφτει και 0.03 χωρις τον συναγερμο...αθηνα παντως ο mrd ειναι σωστος σε αυτα....εχει αντιστοιχια πινακων μετα getway και βρισκει το σωστο σε οτι θες να βαλεις...εκει εβαλα και το τιμονι πλεον σωστα, H κατανάλωση σαν εργοστασιακό είναι 0,02-0,03Α με κλειδωμένο το αυτοκίνητο και ενεργοποιημένο τον συναγερμό. Με πηγή πάνω το RCD300 Με την πηγή RCD510 τότε πάει στο 1,5Α και όταν βάζω το gateway το ποιο καινούργιο πέφτει στα 0,05Α αλλά χωρίς να κωδικοποιήσω το gateway γιατί η κάτι θέμα έχει ο εγκέφαλος ή κάτι κάνω λάθος. Έχω βρει μια λύση όμως με γνήσιο gateway (1K0 907 530L) και εκεί δεν νομίζω να έχουμε θέματα μιας και δεν είμαι υπέρ σε eBay (είπα να δοκιμάσω) και πατέντες αλλά μόνο σε OEM λύσεις. Τώρα περιμένω μέχρι να μου έρθει ο L και να μπω σε δοκιμή πάλι… 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Mr_A_ Posted March 11, 2016 Report Share Posted March 11, 2016 Τελικά η αλλαγή του Gateway έγινε επιτυχώς. Πλέον έχω το RCD510 με gateway L - ΟΕΜ. Πέρασα κανονικά το coding όπως ήταν στον προηγούμενο (F – OEM) και η κατανάλωση είναι στο 0,02Α (κλειδωμένο). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted May 12, 2016 Report Share Posted May 12, 2016 Καλησπέρα παιδιά.εχω κ εγώ απώλεια ρεύματος κ πήγα σε ηλεκτρολόγο να μετρήσουμε και τελικά δεν είναι απο το rcd γιατί το βγάλαμε απο την φισα κ η απώλεια πάλι υπήρχε!!!μου είπε ότι έχει απώλεια απο κάποιον εγκέφαλο απο τους πολλούς που έχει κ θέλει ψάξιμο.η απώλεια ειναι μεγάλη ειναι γύρω στο 0.80 Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να φταίει; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 12, 2016 Report Share Posted May 12, 2016 Πως την μέτρησε την απώλεια και εβγαλε το συμπέρασμα οτι συνεχίζει και χωρις το RCD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted May 12, 2016 Report Share Posted May 12, 2016 Στην αρχή το μετρήσαμε κανονικά με το rcd ανοίξαμε των καπό κλείδωσαμε το αμάξι και συνδέσε στο αρνητικό πόλο τις μπαταρίας ένα πολυμετρο κ το παράξενο ειναι ότι στην πρώτη μετρήσει δεν είχε καθόλου απώλεια ήταν 0.02 και λέω αποκλείεται το αμάξι μου τρώει την μπαταρία μετά μπήκα μέσα το βάζω μπροστά το σβήνω και το κλειδωνο με εμένα μέσα κ έδειχνε γύρω στο 0.80 μετά βγάζουμε τελείως την φισα απο το rcd και πάλι η απώλεια ήταν στο 0.80 περίπου Μια χαζή απορία μήπως φταίει που καθόμουν μέσα στο αυτοκίνητο και έφταιγε κανένας εσθητηρας στο κάθισμα που ειναι για την ζώνη; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 12, 2016 Report Share Posted May 12, 2016 Το αυτοκίνητο πρεπει να μείνει κλειδωμένο μα κατεβασμένο το καπω ~10 λεπτα και μετα μετραμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted May 13, 2016 Report Share Posted May 13, 2016 Γιατί όμως στην πρωτη μετρήσει έδειχνε 0.01-0.02 με τον καπό ανοιχτό κ μετά που ξαναμετρήσαμε εδειχνε 0.80; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted May 14, 2016 Report Share Posted May 14, 2016 Λοιπόν πήρα δικό μ πολυμετρο κ μέτρησα κ η απώλεια μ το rcd τελείως ξηλωμένο ειναι 0.02 μετά το σύνδεσα κανονικά κ ενώ ειναι κάπου στο 0.60 και πέφτει φταίει κάπου στο 0.40 και ξανά πάλι στο 0.60 Τελικά το άφησα συνδεμενο και έβγαλα την ασφάλεια απο την ασφαλειοθηκη Το θέμα ειναι τωρα τι κάνω ποια ειναι η λύση;; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkyNet Posted May 15, 2016 Report Share Posted May 15, 2016 Μάλλον χρειάζεσαι το νέο Gateway με κωδικό L όπως γράφτηκε πιο πριν Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted May 15, 2016 Report Share Posted May 15, 2016 Ειναι εύκολο να στείλει κάποιος ένα link απο το eBay με το συγκεκριμένο gateway? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted May 15, 2016 Report Share Posted May 15, 2016 Aν πας πίσω 3-4 ποστ θα το βρεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted May 15, 2016 Report Share Posted May 15, 2016 Aν πας πίσω 3-4 ποστ θα το βρεις Οκ ευχαριστω. Να ρωτήσω εγώ που δεν εχω κουμπιά στο τιμόνι και μεγάλη οθόνη στο καρνταν μήπως γίνεται να αφερεσω τελείως το canbus τελείως κ να αποφύγω όλη αυτήν την διαδικασία;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted June 9, 2016 Report Share Posted June 9, 2016 Λοιπόν έψαξα για gateway βρήκα ένα μεταχειρισμένο από golf 2008 και έχει αυτόν τον κωδικό 1k0 907 530 aa γνωρίζει κανείς εάν κάνει;η να παραγγείλω από το eBay αυτό στο πιο πάνω ποστ Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted June 9, 2016 Report Share Posted June 9, 2016 Πρωτη φορα ακουω αα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted June 30, 2016 Report Share Posted June 30, 2016 Τελικά με άλλον κωδικό έκανα την παραγγελία με άλλον με στείλανε. Είναι εύκολο να το βάλω μόνος μ γνωρίζει κανείς να με βοηθήσει; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted July 2, 2016 Report Share Posted July 2, 2016 Τελικά με άλλον κωδικό έκανα την παραγγελία με άλλον με στείλανε. Είναι εύκολο να το βάλω μόνος μ γνωρίζει κανείς να με βοηθήσει; Sent from my iPhone using Tapatalk Κανείς παιδιά;; Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted July 28, 2016 Report Share Posted July 28, 2016 Κανείς παιδιά;; Sent from my iPhone using Tapatalk Τελικά την τοποθέτηση την έκανα μόνος μ χωρίς να το προγραμματίσω κ το μέτρησα και είναι 0.03-0.04 όποτε όλα καλά. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panoskal Posted December 2, 2016 Report Share Posted December 2, 2016 Παιδια καλησπέρα. Διαβάζωντας τα παραπάνω νομίζω έχω μία εικόνα όσον αφορά τη λειτουργία BT. Σαν καινουργιος κατοχος golf και μην εχοντας εμπειρια σε αντιστοιχα συστήματα,ενεργοποιησα το BT μεσω του RCD 310 αλλά προφανώς το κινητό δεν συνδέεται γιατι το αυτοκίνητο δεν έχει BT.Τι χρειάζεται να αγόρασω από την VW προκειμένου να συνδεθεί το τηλ με το αυτοκίνητο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_ Posted December 2, 2016 Report Share Posted December 2, 2016 (edited) 3 hours ago , Panoskal said: Παιδια καλησπέρα. Διαβάζωντας τα παραπάνω νομίζω έχω μία εικόνα όσον αφορά τη λειτουργία BT. Σαν καινουργιος κατοχος golf και μην εχοντας εμπειρια σε αντιστοιχα συστήματα,ενεργοποιησα το BT μεσω του RCD 310 αλλά προφανώς το κινητό δεν συνδέεται γιατι το αυτοκίνητο δεν έχει BT.Τι χρειάζεται να αγόρασω από την VW προκειμένου να συνδεθεί το τηλ με το αυτοκίνητο; Απο οτι γνωριζω το module bluetooth ειτε 9w2 ειτε 9w7 Αναλογως τι θες .Το πρωτο ειναι απλα για συνδεση με το rcd το αλλο σου δινει και αλλες δυνατοτητες οπως η εμφανιση πληροφοριων στην mfa οθονη(αν υπαρχει) στο καντραν οπως και στο rcd.Επισης θα χρειαστεις την θηκη για το module που μπαινει κατω απο το καθισμα του συνοδηγου. Εdit:απο οτι ειδα το golfaki σου ειναι highline Οποτε 90% εχεις mfa οποτε υποστηριζει το 9w7. Edited December 2, 2016 by Nikos_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panoskal Posted December 3, 2016 Report Share Posted December 3, 2016 Σε ευχαριστω πολυ Νικο για την απαντηση. Μαλλον μιλαμε για την παρακατω διαδιακασια σωστα; http://www.myturbodiesel.com/wiki/bluetooth-9w7-module-voice-control-retrofit-swap-install-and-faq/ Γνωριζουμε κοστος του εγχειρήματος; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...