Jump to content
firev12

Golf 5/6 - RCD 310 Thread [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Ναι,

 

Εκτός απο τις πολλές σχετικές αναφορές που υπάρχουν, ξέρω πως δικός μου άνθρωπος -που του έβαλα το δικό μου RCD510 (skoda octavia5)- του το φλάσαραν στην skoda με 15€.

Τώρα, αν τα δικά μας τσακάλια ζητήσουν παραπάνω δεν το ξέρω, αλλα στην καρέντα προφανώς θα μπορούν να το κάνουν.

Σαν διαδικασία είναι σύντομη, μερικά λεπτά διαρκεί, περισότερο παίρνει να συνδέσουν το αντίστοιχο του VCDS που έχουν που τσεκάρει τα SW versions στα διάφορα εγκεφαλάκια και τα αναβαθμίζει άν υπάρχει κάτι νεότερο on-line.

Edited by Στέφανος
Link to comment
Share on other sites

Στέφανε επισπεύτηκα την αντιπροσωπία και ζήτησα αυτό που είχαμε πει. Από 0120 έκδοση σε 0178 ή αν υπάρχει κάτι άλλο στο συγκεκριμένο gateway (1Κ0-907-530F).

Απάντηση: Δεν υπάρχει ενημέρωση και αυτά δεν παίρνουν ενημερώσεις. Μόνο ανταλλακτικό καινούργιο (7Ν0-907-530Η-ΑΚ). (Χωρίς να δει στο διαγνωστικό τους)

Τους ανέφερα κιόλας ότι έχει γίνει αλλά τίποτα μου λέει να του δώσω το τηλέφωνο από αυτόν που το έκανε και να τον ρωτήσει πως….

Από αυτή την πλευρά το έχω χαμένο το παιχνίδι !!!!!

Ξέχασα να πω ότι με την καρέντα γίνετε λογικά μου είπαν…

Άρα να πάω στην δεύτερη επιλογή που έχω να πάρω αυτόν τον εγκέφαλο να τον συνδέσω να τον προγραμματίσω όπως είναι και ο παλιός μου και να δω αν δουλεύει?

Πιστεύεις θα έχω αποτέλεσμα ?

 

http://www.ebay.com/itm/One-New-OEM-Can-Bus-Gateway-For-VW-Rabbit-Jetta-Golf-RNS510-RCD510-7N0-907-530-R-/181785790364?hash=item2a5347079c:g:Y9cAAOSw-vlVjRlr&vxp=mtr

Link to comment
Share on other sites

Κώστα, τώρα είδα πως είμαστε κα πατριώτες οπότε οι επιλογές που έχεις να λύσεις το πρόβλημα τοπικά είναι μάλλον λίγες.

 

Θα μπορούσες να κάνεις μια βόλτα και από Seat και Skoda μήπως και έχουν κάποιο ηλεκτρολόγο που ασχολείται.

 

Αυτό φυσικά στην περίπτωση που το VAS (αν δεν κάνω λάθος) δεν είναι κλειδωμένο να δουλεύει μόνο πάνω στις συγκεκριμένες μάρκες (Seat/Skoda).

 

Αθήνα σε δύο VW εξουσιοδοτημένα συνεργεία αντιπροσώπων που έχω πάει το είχαν αλλά αν ξέρουν να το αξιοποιούν καλά, δεν ξέρω.

 

Το παρακάτω CAN είναι αυτό πού είχε πρόβλημα όπως ήταν πριν την αναβάθμιση σε 0178.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb

   Part No SW: 1K0 907 530 E    HW: 1K0 907 951 

   Component: Gateway         H09 0110  

   Revision: 09          Serial number: 2700104A17002F

   Coding: 3D3F0340071302

   Shop #: WSC 73430 790 00000

   VCID: 2953ECEA8041FD69191-807C

 

Και αυτό είναι το δικό μου που είχε από μαμά το RCD510 (τώρα έχω κινέζο).

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway        Labels: 3C0-907-530-V3.clb

   Part No SW: 3C0 907 530 L    HW: 3C0 907 951 

   Component: J533__Gateway   H13 0152  

   Revision:   H13       Serial number: 3300P09A14002F

   Coding: F9A07F46000002001002

   Shop #: WSC 05314 123 12345

   VCID: 2A5113E68547F66E23-807E

 

Σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό να κρατήσεις το coding που έχει ο δικός σου εγκέφαλος και έχει σχέση με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου για να κωδικοποιήσεις ανάλογα τον νέο εγκέφαλο αν τον αλλάξεις.

 

Αυτός που βρήκες είναι νεότερος αλλά δεν ξέρω σίγουρα αν θα σου δουλέψει χωρίς θέματα.

 

Αφού έχεις δώσει την προσωρινή λύση με τον διακόπτη θα έλεγα να ρωτήσεις και σε άλλες πόλεις που τυχών πηγαίνεις συχνά ή αν κατέβεις Αθήνα να προσπαθήσεις α το συνδυάσεις.

Φυσικά αν σου ζητήσουν 20-25€ δεν έχει νόημα να κάνεις την αναβάθμιση αν σε αυτά τα χρήματα βρεις από το ebay συμβατό κοντρόλερ.

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/2/2016 at 2:21 PM, Painter said:

Κώστα, τώρα είδα πως είμαστε κα πατριώτες οπότε οι επιλογές που έχεις να λύσεις το πρόβλημα τοπικά είναι μάλλον λίγες.

 

Θα μπορούσες να κάνεις μια βόλτα και από Seat και Skoda μήπως και έχουν κάποιο ηλεκτρολόγο που ασχολείται.

 

Αυτό φυσικά στην περίπτωση που το VAS (αν δεν κάνω λάθος) δεν είναι κλειδωμένο να δουλεύει μόνο πάνω στις συγκεκριμένες μάρκες (Seat/Skoda).

 

Αθήνα σε δύο VW εξουσιοδοτημένα συνεργεία αντιπροσώπων που έχω πάει το είχαν αλλά αν ξέρουν να το αξιοποιούν καλά, δεν ξέρω.

 

Το παρακάτω CAN είναι αυτό πού είχε πρόβλημα όπως ήταν πριν την αναβάθμιση σε 0178.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb

   Part No SW: 1K0 907 530 E    HW: 1K0 907 951 

   Component: Gateway         H09 0110  

   Revision: 09          Serial number: 2700104A17002F

   Coding: 3D3F0340071302

   Shop #: WSC 73430 790 00000

   VCID: 2953ECEA8041FD69191-807C

 

Και αυτό είναι το δικό μου που είχε από μαμά το RCD510 (τώρα έχω κινέζο).

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway        Labels: 3C0-907-530-V3.clb

   Part No SW: 3C0 907 530 L    HW: 3C0 907 951 

   Component: J533__Gateway   H13 0152  

   Revision:   H13       Serial number: 3300P09A14002F

   Coding: F9A07F46000002001002

   Shop #: WSC 05314 123 12345

   VCID: 2A5113E68547F66E23-807E

 

Σε κάθε περίπτωση είναι σημαντικό να κρατήσεις το coding που έχει ο δικός σου εγκέφαλος και έχει σχέση με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου για να κωδικοποιήσεις ανάλογα τον νέο εγκέφαλο αν τον αλλάξεις.

 

Αυτός που βρήκες είναι νεότερος αλλά δεν ξέρω σίγουρα αν θα σου δουλέψει χωρίς θέματα.

 

Αφού έχεις δώσει την προσωρινή λύση με τον διακόπτη θα έλεγα να ρωτήσεις και σε άλλες πόλεις που τυχών πηγαίνεις συχνά ή αν κατέβεις Αθήνα να προσπαθήσεις α το συνδυάσεις.

Φυσικά αν σου ζητήσουν 20-25€ δεν έχει νόημα να κάνεις την αναβάθμιση αν σε αυτά τα χρήματα βρεις από το ebay συμβατό κοντρόλερ.

 

Και να συνεχίσω το πρόβλημα μου..

Μόλις έβαλα πάνω το RCD510 μέτρησα την κατανάλωση σε όλο το αυτοκίνητο είναι 1,5Α περίπου.

Όπως είχα πει και ποιο πάνω έχω αγοράσει ένα gateway - 7Ν0 907 530ΑΜ το οποίο αναφέρει ότι είναι συμβατός με το πρόβλημα του RCD510 και με τους ποιο νέους εγκεφάλους.

http://www.ebay.com/itm/321327062924?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Κάνω λοιπόν την αλλαγή του gateway και αφού έχω κρατήσει όλο το long coding πάω να περάσω τα ίδια και δεν μου τα δέχεται.

Το δικό μου coding είναι: 3D0F0340070000

Το νέο gateway είχε κάτι 2500000 αν θυμάμαι καλά και από κάτω πάω να βάζω το δικό μου άλλα μου βγάζει error κάτι.

Άλλα και από μέσα από το long εάν βάζω πχ to 3D δεν μου βγάζει την λίστα στο κάτω μέρος.

Σαν λύση έχω βρει ένα gateway στο car 1K0907530L

Link to comment
Share on other sites

εγω με ολα τα μπιχλιμπιαδια που εχω και με παντα σωστες πλακετες και με τιμονια και οθονες κινεζικες  και cc...και με συναγερμο ενεργοποιημενο καταναλωνει 0.04Α πλεον καρατσεκαρισμενο σε ηλεκτρολογειο...φανταζομαι οτι ισως να πεφτει και 0.03 χωρις τον συναγερμο...αθηνα παντως ο mrd ειναι σωστος σε αυτα....εχει αντιστοιχια πινακων μετα getway και βρισκει το σωστο σε οτι θες να βαλεις...εκει εβαλα και το τιμονι πλεον σωστα,

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago , quicksilver said:

εγω με ολα τα μπιχλιμπιαδια που εχω και με παντα σωστες πλακετες και με τιμονια και οθονες κινεζικες  και cc...και με συναγερμο ενεργοποιημενο καταναλωνει 0.04Α πλεον καρατσεκαρισμενο σε ηλεκτρολογειο...φανταζομαι οτι ισως να πεφτει και 0.03 χωρις τον συναγερμο...αθηνα παντως ο mrd ειναι σωστος σε αυτα....εχει αντιστοιχια πινακων μετα getway και βρισκει το σωστο σε οτι θες να βαλεις...εκει εβαλα και το τιμονι πλεον σωστα,

H κατανάλωση σαν εργοστασιακό είναι 0,02-0,03Α με κλειδωμένο το αυτοκίνητο και ενεργοποιημένο τον συναγερμό.

Με πηγή πάνω το RCD300

Με την πηγή RCD510 τότε πάει στο 1,5Α και όταν βάζω το gateway το ποιο καινούργιο πέφτει στα 0,05Α αλλά χωρίς να κωδικοποιήσω το gateway γιατί η κάτι θέμα έχει ο εγκέφαλος ή κάτι κάνω λάθος.

Έχω βρει μια λύση όμως με γνήσιο gateway (1K0 907 530L) και εκεί δεν νομίζω να έχουμε θέματα μιας και δεν είμαι υπέρ σε eBay (είπα να δοκιμάσω) και πατέντες αλλά μόνο σε OEM λύσεις.

Τώρα περιμένω μέχρι να μου έρθει ο L και να μπω σε δοκιμή πάλι…

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά η αλλαγή του Gateway έγινε επιτυχώς.

Πλέον έχω το RCD510 με gateway L - ΟΕΜ.

Πέρασα κανονικά το coding  όπως ήταν στον προηγούμενο (F OEM) και η κατανάλωση είναι στο 0,02Α (κλειδωμένο).

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.εχω κ εγώ απώλεια ρεύματος κ πήγα σε ηλεκτρολόγο να μετρήσουμε και τελικά δεν είναι απο το rcd γιατί το βγάλαμε απο την φισα κ η απώλεια πάλι υπήρχε!!!μου είπε ότι έχει απώλεια απο κάποιον εγκέφαλο απο τους πολλούς που έχει κ θέλει ψάξιμο.η απώλεια ειναι μεγάλη ειναι γύρω στο 0.80

Γνωρίζει κανείς τι μπορεί να φταίει;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχή το μετρήσαμε κανονικά με το rcd ανοίξαμε των καπό κλείδωσαμε το αμάξι και συνδέσε στο αρνητικό πόλο τις μπαταρίας ένα πολυμετρο κ το παράξενο ειναι ότι στην πρώτη μετρήσει δεν είχε καθόλου απώλεια ήταν 0.02 και λέω αποκλείεται το αμάξι μου τρώει την μπαταρία μετά μπήκα μέσα το βάζω μπροστά το σβήνω και το κλειδωνο με εμένα μέσα κ έδειχνε γύρω στο 0.80 μετά βγάζουμε τελείως την φισα απο το rcd και πάλι η απώλεια ήταν στο 0.80 περίπου

Μια χαζή απορία μήπως φταίει που καθόμουν μέσα στο αυτοκίνητο και έφταιγε κανένας εσθητηρας στο κάθισμα που ειναι για την ζώνη;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο πρεπει να μείνει κλειδωμένο μα κατεβασμένο το καπω ~10 λεπτα και μετα μετραμε

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όμως στην πρωτη μετρήσει έδειχνε 0.01-0.02 με τον καπό ανοιχτό κ μετά που ξαναμετρήσαμε εδειχνε 0.80;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πήρα δικό μ πολυμετρο κ μέτρησα κ η απώλεια μ το rcd τελείως ξηλωμένο ειναι 0.02 μετά το σύνδεσα κανονικά κ ενώ ειναι κάπου στο 0.60 και πέφτει φταίει κάπου στο 0.40 και ξανά πάλι στο 0.60

Τελικά το άφησα συνδεμενο και έβγαλα την ασφάλεια απο την ασφαλειοθηκη

Το θέμα ειναι τωρα τι κάνω ποια ειναι η λύση;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον χρειάζεσαι το νέο Gateway με κωδικό L όπως γράφτηκε πιο πριν

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ειναι εύκολο να στείλει κάποιος ένα link απο το eBay με το συγκεκριμένο gateway?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Aν πας πίσω 3-4 ποστ θα το βρεις

Οκ ευχαριστω.

Να ρωτήσω εγώ που δεν εχω κουμπιά στο τιμόνι και μεγάλη οθόνη στο καρνταν μήπως γίνεται να αφερεσω τελείως το canbus τελείως κ να αποφύγω όλη αυτήν την διαδικασία;;

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έψαξα για gateway βρήκα ένα μεταχειρισμένο από golf 2008 και έχει αυτόν τον κωδικό 1k0 907 530 aa γνωρίζει κανείς εάν κάνει;η να παραγγείλω από το eBay αυτό στο πιο πάνω ποστ

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικά με άλλον κωδικό έκανα την παραγγελία με άλλον με στείλανε.

Είναι εύκολο να το βάλω μόνος μ γνωρίζει κανείς να με βοηθήσει;27e6ffe6367605c2558ccf0d1710240f.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τελικά με άλλον κωδικό έκανα την παραγγελία με άλλον με στείλανε.

Είναι εύκολο να το βάλω μόνος μ γνωρίζει κανείς να με βοηθήσει;27e6ffe6367605c2558ccf0d1710240f.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Κανείς παιδιά;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κανείς παιδιά;;

Sent from my iPhone using Tapatalk

Τελικά την τοποθέτηση την έκανα μόνος μ χωρίς να το προγραμματίσω κ το μέτρησα και είναι 0.03-0.04 όποτε όλα καλά.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδια καλησπέρα.

 

Διαβάζωντας τα παραπάνω νομίζω έχω μία εικόνα όσον αφορά τη λειτουργία BT.

Σαν καινουργιος κατοχος golf και μην εχοντας εμπειρια σε αντιστοιχα συστήματα,ενεργοποιησα το BT μεσω του RCD 310 αλλά προφανώς το κινητό δεν συνδέεται γιατι το αυτοκίνητο δεν έχει BT.Τι χρειάζεται να αγόρασω από την VW προκειμένου να συνδεθεί το τηλ με το αυτοκίνητο;

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , Panoskal said:

Παιδια καλησπέρα.

 

Διαβάζωντας τα παραπάνω νομίζω έχω μία εικόνα όσον αφορά τη λειτουργία BT.

Σαν καινουργιος κατοχος golf και μην εχοντας εμπειρια σε αντιστοιχα συστήματα,ενεργοποιησα το BT μεσω του RCD 310 αλλά προφανώς το κινητό δεν συνδέεται γιατι το αυτοκίνητο δεν έχει BT.Τι χρειάζεται να αγόρασω από την VW προκειμένου να συνδεθεί το τηλ με το αυτοκίνητο;

Απο οτι γνωριζω το module bluetooth ειτε 9w2 ειτε 9w7 Αναλογως τι θες .Το πρωτο ειναι απλα για συνδεση με το rcd το αλλο σου δινει και αλλες δυνατοτητες οπως η εμφανιση πληροφοριων στην mfa οθονη(αν υπαρχει) στο καντραν οπως και στο rcd.Επισης θα χρειαστεις την θηκη για το module που μπαινει κατω απο το καθισμα του συνοδηγου.
Εdit:απο οτι ειδα το golfaki σου ειναι highline Οποτε 90% εχεις mfa οποτε υποστηριζει το 9w7.

Edited by Nikos_
Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστω πολυ Νικο για την απαντηση.

 

Μαλλον μιλαμε για την παρακατω διαδιακασια σωστα;

http://www.myturbodiesel.com/wiki/bluetooth-9w7-module-voice-control-retrofit-swap-install-and-faq/

 

Γνωριζουμε κοστος του εγχειρήματος;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.