Jump to content
tsitas

νέο Opel Astra

Recommended Posts

Η αλήθεια είναι ότι η 3η γενιά του Opel Astra κατάφερε να κρύψει τα χρονάκια της – εξαίρεση ίσως αποτελεί το εσωτερικό – λόγω της προχωρημένης και αρκετά εντυπωσιακής ακόμα και σήμερα σχεδίασής της. Φυσικά η αντικατάσταση όσο ενδιαφέρον και φρέσκο να παρέμενε το σχήμα δεν παίρνει αναβολή και η Opel ετοίμασε την 4η γενιά του Astra η οποία και θα εμφανιστεί δημόσια για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Οι πρώτες φωτογραφίες του 5θυρου Opel Astra φανερώνουν μια σιλουέτα αρκετά αεροδυναμική και εντυπωσιακή, όπως άλλωστε μας είχε προϊδεάσει και το Opel Insignia (δείτε τις τιμές του Opel Insignia). Παράλληλα η Opel αναφέρει ότι έχουν χρησιμοποιηθεί στοιχεία από παλαιότερα μοντέλα της όπως το Kadett του 1936 και το Kadett E του 1984.

Η εικόνα του εσωτερικού του νέου Opel Astra παραμένει άγνωστη για την ώρα καθώς δε δημοσιοποιήθηκε κάποια φωτογραφία. Θα πρέπει όμως να αναμένουμε μια σχεδίαση ανάλογη με αυτήν του Insignia, ενώ βελτίωση θα πρέπει να περιμένουμε και στον τομέα των εσωτερικών χώρων. Το Opel Astra έχει χτιστεί πάνω στη νέα πλατφόρμα Delta II της GM την οποία χρησιμοποιεί ήδη το Chevrolet Cruze (δείτε τις τιμές του Chevrolet Cruze). Επίσης εφοδιάζεται με τα συστήματα Adaptive Forword Lighting και το Opel Eye.

Πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη και σύνολα του νέου Opel Astra δεν υπάρχουν ακόμα. Λογικά η γκάμα θα ξεκινά από τον 1.4 των 90ps και θα συνεχίζεται με τον 1.6 των 115ps και τον 1.8 των 140ps. Περνώντας στα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα θα πρέπει να αναμένουμε τον 1.6 των 180ps και τον 2.0 με 220ps. Το πλέον ενδιαφέρον όμως μηχανικό σύνολο θα είναι το καινούριο τούρμπο που από 1.4lt θα αποδίδει 120ps και 140ps το οποίο θα τοποθετηθεί στη γκάμα από το 2010.

Φυσικά θα ακολουθήσουν η έκδοση OPC, καθώς και τα υπόλοιπα αμαξώματα (3θυρο, sedan, station wagon, coupe-cabriolet).

http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=823

Δε μπορώ να πω ότι τρελάθηκα, ωραίο είναι, αλλά το περίμενα πολύ καλύτερο και πιο κοντά στο Insignia, δε μου το θυμίζει πολύ, αλλά και πάλι μπακατέλα το κόβω.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου Τσίτα πρέπει να έχεις κάνει κάνει λάθος στο link. Διαβάζω τόση ώρα για το πόσο όμορφο θα είναι το νέο Astra, κάνω click και τι να δω:

Ένα προφανώς Κορεάτικης σύλληψης παπάρι, πρόχειρα καμουφλαρισμένο με τα σήματα της Opel (ακόμη και νήπιο μπορεί να το διακρίνει αυτό), το οποίο από το πλάι μοιάζει εκπληκτικά με το υπάρχον Leon. Προφανώς, γι' άλλη μια φορά, κάποιος σχιστομάτης σχεδιαστής με αιμορροίδες που το προηγούμενο βράδυ είχε φάει τηγανητή σαλούφα με αυγά ανακόντας πήγε με κόψιμο στην τουαλέτα, σκούπισε τον κώλο του, στη συνέχεια κοίταξε το χαρτί υγείας και λίγο πριν το πετάξει στο καλάθι βρήκε την έμπνευση για το νέο μοντέλο της εταιρείας στην οποία εργάζεται. Πες μας τώρα, τι είναι? Ssangyong? Kia? Daewoo?

Εν πάσει περιπτώσει, ό,τι και να'ναι, μέχρι να βάλεις το σωστό link να προσθέσω μερικές σημαντικές νεότερες πληροφορίες:

Η Opel κάνει λοιπόν πανηγυρική επιστροφή σε ένδοξα μοντέλα του παρελθόντος της προκειμένου να αναζητήσει κλασσικά αλλά πάντα επίκαιρα στοιχεία που θα καθιερώσουν την μελλοντική εταιρική ταυτότητα των προϊόντων της. Έτσι, το νέο Astra θα φορά τον state-of-the-art ημιάκαμπτο άξονα του πρωτοποριακού για την εποχή του Kadett E του '84 ενώ το εσωτερικό του -ο σχεδιασμός του οποίου μέχρι πρότινος αποτελούσε επτασφράγιστο μυστικό- θα προέρχεται αυτούσιο από το ιστορικό Kadett του '36.

Η ποιότητα κατασκευής θα είναι η γνωστή της Opel (ήτοι σκατένια), ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δωθεί στην προστασία του περιβάλλοντος: Για πρώτη φορά το εσωτερικό του νέου Astra δε θα κατασκευάζεται από ανακυκλωμένα Lego και TENTE όπως στα προηγούμενα μοντέλα αλλά από φύκια και πάπυρο, ενώ για τη συναρμολόγηση του αμαξώματος θα υιοθετηθούν οι οικολογικές μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν από τους Αιγυπτίους κατά την κατασκευή των μεγάλων Πυραμίδων.

Το νέο Opel Astra θα βασίζεται στη 'νέα' πλατφόρμα Delta II της χρεωκοπημένης GM και θα εφοδιάζεται με πρωτοποριακά συστήματα όπως το Adaptive forward lighting που θα λειτουργεί με κεράκια ρεσώ σε τρία αρώματα (σιτρονέλα, φράουλα, βατόμουρο) και το 'Opel Eye' το οποίο μέσω δορυφόρου θα είναι απευθείας συνδεδεμένο με το μάτι του Σάουρον στη Μόργκοθ.

Τα κινητήρια σύνολα θα περιλαμβάνουν και δύο 'νέους' υπερτοφοδοτούμενους κινητήρες 1400cc με απόδοση 120 και 140 PS αντίστοιχα οι οποίοι θα προστεθούν στη γκάμα το 2010, αφού η τροποποίηση στις βάσεις στήριξης των T-Jet της μαμάς Fiat προκειμένου αυτοί να χωρέσουν στο Astra απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα. Κατά τα άλλα, το νέο Astra θα εξακολουθήσει να το έχει 'δίπορτο' με τους twinport κινητήρες, γνωστούς και από την προηγούμενη γενιά.

Σύντομα θα ακολουθήσει η έκδοση OPC, η πλήρης εξέλιξη της οποίας έχει ανατεθεί αποκλειστικά στον γνωστό rapper Xzibit, διάσημο και από τη σειρά του MTV 'Pimp my ride'.

Φυσικά θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα αμαξώματα (εταιρικό δίπορτο με λαμαρίνα αντί πίσω υαλοστασίων, νεκροφόρα με πίσω xenon καντηλάκια τύπου πολυελαίου, περιπολικό για χώρες του τρίτου κόσμου, κλπ).

Το πολλά υποσχόμενο νέο Astra θα εμφανιστεί δημόσια για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Στο stand της Opel θα μοιράζονται δωρεάν vomit bags με το logo 'Insignia Project'.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Εχω διαλυθει απο τα γελια μιλαμε..... Εσυ δημοσιογραφος σε περιοδικο αυτοκινητων επρεπε να εισουν... αδικησε οτι αλλο και να κανεις...!

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου Τσίτα πρέπει να έχεις κάνει κάνει λάθος στο link. Διαβάζω τόση ώρα για το πόσο όμορφο θα είναι το νέο Astra, κάνω click και τι να δω:

Ένα προφανώς Κορεάτικης σύλληψης παπάρι, πρόχειρα καμουφλαρισμένο με τα σήματα της Opel (ακόμη και νήπιο μπορεί να το διακρίνει αυτό), το οποίο από το πλάι μοιάζει εκπληκτικά με το υπάρχον Leon. Προφανώς, γι' άλλη μια φορά, κάποιος σχιστομάτης σχεδιαστής με αιμορροίδες που το προηγούμενο βράδυ είχε φάει τηγανητή σαλούφα με αυγά ανακόντας πήγε με κόψιμο στην τουαλέτα, σκούπισε τον κώλο του, στη συνέχεια κοίταξε το χαρτί υγείας και λίγο πριν το πετάξει στο καλάθι βρήκε την έμπνευση για το νέο μοντέλο της εταιρείας στην οποία εργάζεται. Πες μας τώρα, τι είναι? Ssangyong? Kia? Daewoo?

Εν πάσει περιπτώσει, ό,τι και να'ναι, μέχρι να βάλεις το σωστό link να προσθέσω μερικές σημαντικές νεότερες πληροφορίες:

Η Opel κάνει λοιπόν πανηγυρική επιστροφή σε ένδοξα μοντέλα του παρελθόντος της προκειμένου να αναζητήσει κλασσικά αλλά πάντα επίκαιρα στοιχεία που θα καθιερώσουν την μελλοντική εταιρική ταυτότητα των προϊόντων της. Έτσι, το νέο Astra θα φορά τον state-of-the-art ημιάκαμπτο άξονα του πρωτοποριακού για την εποχή του Kadett E του '84 ενώ το εσωτερικό του -ο σχεδιασμός του οποίου μέχρι πρότινος αποτελούσε επτασφράγιστο μυστικό- θα προέρχεται αυτούσιο από το ιστορικό Kadett του '36.

Η ποιότητα κατασκευής θα είναι η γνωστή της Opel (ήτοι σκατένια), ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δωθεί στην προστασία του περιβάλλοντος: Για πρώτη φορά το εσωτερικό του νέου Astra δε θα κατασκευάζεται από ανακυκλωμένα Lego και TENTE όπως στα προηγούμενα μοντέλα αλλά από φύκια και πάπυρο, ενώ για τη συναρμολόγηση του αμαξώματος θα υιοθετηθούν οι οικολογικές μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν από τους Αιγυπτίους κατά την κατασκευή των μεγάλων Πυραμίδων.

Το νέο Opel Astra θα βασίζεται στη 'νέα' πλατφόρμα Delta II της χρεωκοπημένης GM και θα εφοδιάζεται με πρωτοποριακά συστήματα όπως το Adaptive forward lighting που θα λειτουργεί με κεράκια ρεσώ σε τρία αρώματα (σιτρονέλα, φράουλα, βατόμουρο) και το 'Opel Eye' το οποίο μέσω δορυφόρου θα είναι απευθείας συνδεδεμένο με το μάτι του Σάουρον στη Μόργκοθ.

Τα κινητήρια σύνολα θα περιλαμβάνουν και δύο 'νέους' υπερτοφοδοτούμενους κινητήρες 1400cc με απόδοση 120 και 140 PS αντίστοιχα οι οποίοι θα προστεθούν στη γκάμα το 2010, αφού η τροποποίηση στις βάσεις στήριξης των T-Jet της μαμάς Fiat προκειμένου αυτοί να χωρέσουν στο Astra απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα. Κατά τα άλλα, το νέο Astra θα εξακολουθήσει να το έχει 'δίπορτο' με τους twinport κινητήρες, γνωστούς και από την προηγούμενη γενιά.

Σύντομα θα ακολουθήσει η έκδοση OPC, η πλήρης εξέλιξη της οποίας έχει ανατεθεί αποκλειστικά στον γνωστό rapper Xzibit, διάσημο και από τη σειρά του MTV 'Pimp my ride'.

Φυσικά θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα αμαξώματα (εταιρικό δίπορτο με λαμαρίνα αντί πίσω υαλοστασίων, νεκροφόρα με πίσω xenon καντηλάκια τύπου πολυελαίου, περιπολικό για χώρες του τρίτου κόσμου, κλπ).

Το πολλά υποσχόμενο νέο Astra θα εμφανιστεί δημόσια για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Στο stand της Opel θα μοιράζονται δωρεάν vomit bags με το logo 'Insignia Project'.

ΘΕΟΣ!!!!! Τέλος!! Έγραψες πάλι!!!χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα worthy.gif

Link to comment
Share on other sites

το 'Opel Eye' το οποίο μέσω δορυφόρου θα είναι απευθείας συνδεδεμένο με το μάτι του Σάουρον στη Μόργκοθ.

:rolleyes::huh::mellow::lol:

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! Η αλήθεια είναι ότι διακρίνομαι για την αγάπη μου στα OPEL. Μια αγάπη η οποία τελευταία ζει μέρες δόξας, αφού το εμετικό και τρισάθλιο Astra G 1.4 της γυναίκας μου το οποίο οδηγώ καθημερινά και το οποίο στα μόλις 80.000km που έχει διανύσει τα τελευταία 9 χρόνια έχει μείνει από δυναμό, μπαταρία, αντλία, φλάντζα, σωληνάκι υπερχείλισης ρεζερβουάρ και ένα σωρό άλλα που θέλω μια ζωή να εξιστορήσω, αποφάσισε προχθές να απορρίψει και τον κομπρέσσορα αιρ-κοντίσιον, με αποτέλεσμα να τσιγαρίζομαι στα λιωμένα λίπη μου.

Μη βγει κανείς και μιλήσει για προβλήματα στα VAG που έχουν περισσότερα καλώδια από το Columbia και περισσότερους εγκεφάλους από το Αμερικανικό Πεντάγωνο. Έχω εναν τόμο αποδείξεων επισκευών του Καλτσούνη που σε κόστος φτάνουν μισή Veyron. Σε ενα αυτοκίνητο που το μόνο ηλεκτρικό πάνω του είναι τα παράθυρα και οι καθρέπτες.

Νέο OPEL ASTRA και τρίχες περμανάν. OPC και τα τέτοια μας κουνιούνται. Να την κλείσει την μπουρδελοεταιρεία η FIAT. Να χρησιμοποιήσει τα εργοστάσια για να φτιάχνει Ritmo και Mirafiori για τη Βραζιλία. Και καλύτερα είναι, και πιο όμορφα. ΑΣΥΧΤΗΡΙ!

Link to comment
Share on other sites

Νέο OPEL ASTRA και τρίχες περμανάν. OPC και τα τέτοια μας κουνιούνται. Να την κλείσει την μπουρδελοεταιρεία η FIAT. Να χρησιμοποιήσει τα εργοστάσια για να φτιάχνει Ritmo και Mirafiori για τη Βραζιλία. Και καλύτερα είναι, και πιο όμορφα. ΑΣΥΧΤΗΡΙ!

Δεν υπάρχεις.... :)

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια! Η αλήθεια είναι ότι διακρίνομαι για την αγάπη μου στα OPEL. Μια αγάπη η οποία τελευταία ζει μέρες δόξας, αφού το εμετικό και τρισάθλιο Astra G 1.4 της γυναίκας μου το οποίο οδηγώ καθημερινά και το οποίο στα μόλις 80.000km που έχει διανύσει τα τελευταία 9 χρόνια έχει μείνει από δυναμό, μπαταρία, αντλία, φλάντζα, σωληνάκι υπερχείλισης ρεζερβουάρ και ένα σωρό άλλα που θέλω μια ζωή να εξιστορήσω, αποφάσισε προχθές να απορρίψει και τον κομπρέσσορα αιρ-κοντίσιον, με αποτέλεσμα να τσιγαρίζομαι στα λιωμένα λίπη μου.

Μη βγει κανείς και μιλήσει για προβλήματα στα VAG που έχουν περισσότερα καλώδια από το Columbia και περισσότερους εγκεφάλους από το Αμερικανικό Πεντάγωνο. Έχω εναν τόμο αποδείξεων επισκευών του Καλτσούνη που σε κόστος φτάνουν μισή Veyron. Σε ενα αυτοκίνητο που το μόνο ηλεκτρικό πάνω του είναι τα παράθυρα και οι καθρέπτες.

Νέο OPEL ASTRA και τρίχες περμανάν. OPC και τα τέτοια μας κουνιούνται. Να την κλείσει την μπουρδελοεταιρεία η FIAT. Να χρησιμοποιήσει τα εργοστάσια για να φτιάχνει Ritmo και Mirafiori για τη Βραζιλία. Και καλύτερα είναι, και πιο όμορφα. ΑΣΥΧΤΗΡΙ!

worthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Νταξει ρε S8N είσαι λίγο υπερβολικός. Και τα VAG δε πάνε πίσω.

Εγώ γλυκοκοιτάζω το Corsa GSi. Για τις ανάγκες μου μια χαρά αυτοκινητάκι είναι. Κι επειδή συμβιώνω με 1.4 Corsa πάλι, από τα Polo πιο λίγα προβλήματα βγάζει. Ούτε συγχρονιζέ 2ας κτλ..

Link to comment
Share on other sites

Μωρέ όλα βγάζουν προβλήματα, σύμφωνοι. Αλλά αυτό το πράγμα με τα Opel δεν το έχω ξαναζήσει φίλε μου. Η φτήνια σε όλο της το μεγαλείο.

Παρεπιπτόντως, το νέο Corsa 1.4 Sport έχει και ο αδερφός μου για καθημερινό. Μικροβλαβίτσες βγάζει για να λέμε την αλήθεια: Ξεφτίζει το χερούλι, τα παίζουν οι υαλοκαθαριστήρες, ο κινητήρας δεν παίρνει μπρος όταν κάνει πολύ ζέστη (!) κλπ.

Όπως έγραψα και στο άλλο topic, η ανάρτηση είναι μπετόν αρμέ και το τιμόνι σα λαγουδέρα από τράτα. Το Polo τουλάχιστον είναι άνετο και έχει και κάποιο feedback στο σύστημα διεύθυνσης!

Τέλος πάντων, μακάρι το GSI να σου βγει αστέρι. Δεν είμαι χαιρέκακος. Υπερβολικός, ναι, είμαι.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά για να μην ανοίγω νεο θέμα. Στο astra (όχι αυτό που έρχεται, αυτό που υπάρχει ήδη) μόνο 6 μνήμες έχει στα fm?? Αν όχι τι πατάω για να πάω στην επόμενη 6αδα?? Τα έχω πατήσει όλα <_<<_<<_< δε γίνεται τίποτα tongue.giftongue.giftongue.gif Ένα κουμπί που λέει band με πάει μονο στα ΑΜ. Αν το έχει κάποιος ας βοηθήσει πριν το πετάξω. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά για να μην ανοίγω νεο θέμα. Στο astra (όχι αυτό που έρχεται, αυτό που υπάρχει ήδη) μόνο 6 μνήμες έχει στα fm?? Αν όχι τι πατάω για να πάω στην επόμενη 6αδα?? Τα έχω πατήσει όλα :):):lol: δε γίνεται τίποτα tongue.giftongue.giftongue.gif Ένα κουμπί που λέει band με πάει μονο στα ΑΜ. Αν το έχει κάποιος ας βοηθήσει πριν το πετάξω. Ευχαριστώ.

Γιωργο λογικα με το band αλλαζουν, αλλα απο οτι βλεπω θα ερθω να σε βοηθησω να το πεταξουμε μαζι, σε κανα γκρεμο :lol: . Ααααα και οπως ειπαμε iconcool5lw.gif

Link to comment
Share on other sites

'Ελα ρε, και στο προ-προηγούμενο Astra που έχει η γυναίκα μου έτσι είναι. Εκεί μάλιστα συμβαίνει και το άλλο: Έχεις περισσότερες πιθανότητες να προσθαλασσώσεις Jumbo jet στη λίμνη της Βουλιαγμένης παρά να καταφέρεις να απενεργοποιήσεις το AF και το TP. Τα έχω πατήσει όλα αλλά κατόρθωμα ουδέν. Το αποτέλεσμα είναι να ακούς για 2 δευτερόλεπτα Rock FM και ξαφνικά να πηδάει σε Ντέρτι. Τελικά καταλήγεις ή στο Ψυχιατρείο με σχιζοειδή εμβολισμό ή να ακούς μονίμως CD.

Link to comment
Share on other sites

Κακως ψαχνετε.Απλα θεωρησαν περιττο να βαλουν περισσοτερες μνημες;Οπως περιττο θεωρουν τον δεικτη θερμοκρασιας νερου... :):lol:

Link to comment
Share on other sites

Και στο GT λείπει ο δείκτης θερμοκρασίας νερού.

Ναι λειπει γιατι στη θεση του εχουν βαλει αλλο οργανακι.Οχι επειδη το θεωρουν περιττο.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά είχατε όλοι δίκιο!!! Έχει ΜΟΝΟ 6 μνήμες!! Αυτό μάλλον εξηγείται γιατί η OPEL δίνει έμφαση στην οδηγική εμπειρία και όχι στη πρακτικότητα της καθημερινής συμβίωσης του οδηγού με το αυτοκίνητό του. Χεστήκανε αν έχοντας μόνο 6 μνήμες ψάχνεις σταθμούς συνέχεια, χεστήκανε που δεν έχει χώρους να ακουμπήσεις ενα ρημαδικινητό ή να αφήσεις κάπου τα γυαλιά ηλίου. Εννοείται το το οτι να πάρεις ένα καφέ μαζί σου είναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ εκτός αν θες η ταπετσαρία να πάρει το χρώμα του καφέ!! Νερό?? Βάλ'το στο κώλο σου!! Αναρωτιόμουν γιατί το Astra δεν έχει τις αυτονόητες ανέσεις που βρίσκεις ακόμα και σε ένα Atos, μέχρι που μπήκα σε στροφή με την εξωφρενική ταχύτητα των 40 χλμ και κατάλαβα! Το μπροστινό μέρος φεύγει τόσο γλυκά έχοντας ένα τόσο καλοστημένο σασί που αν δεν έχεις 100% τη προσοχή σου στο δρόμο, αγοράζεις λαμαρίνες!!Α και μη το ξεχάσω, ένδειξη θερμοκρασίας δεν έχει γιατί πολύ απλά θα έπιανε χώρο από τις μνήμες!! :lol::lol::lol:tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ μου Τσίτα πρέπει να έχεις κάνει κάνει λάθος στο link. Διαβάζω τόση ώρα για το πόσο όμορφο θα είναι το νέο Astra, κάνω click και τι να δω:

Ένα προφανώς Κορεάτικης σύλληψης παπάρι, πρόχειρα καμουφλαρισμένο με τα σήματα της Opel (ακόμη και νήπιο μπορεί να το διακρίνει αυτό), το οποίο από το πλάι μοιάζει εκπληκτικά με το υπάρχον Leon. Προφανώς, γι' άλλη μια φορά, κάποιος σχιστομάτης σχεδιαστής με αιμορροίδες που το προηγούμενο βράδυ είχε φάει τηγανητή σαλούφα με αυγά ανακόντας πήγε με κόψιμο στην τουαλέτα, σκούπισε τον κώλο του, στη συνέχεια κοίταξε το χαρτί υγείας και λίγο πριν το πετάξει στο καλάθι βρήκε την έμπνευση για το νέο μοντέλο της εταιρείας στην οποία εργάζεται. Πες μας τώρα, τι είναι? Ssangyong? Kia? Daewoo?

Εν πάσει περιπτώσει, ό,τι και να'ναι, μέχρι να βάλεις το σωστό link να προσθέσω μερικές σημαντικές νεότερες πληροφορίες:

Η Opel κάνει λοιπόν πανηγυρική επιστροφή σε ένδοξα μοντέλα του παρελθόντος της προκειμένου να αναζητήσει κλασσικά αλλά πάντα επίκαιρα στοιχεία που θα καθιερώσουν την μελλοντική εταιρική ταυτότητα των προϊόντων της. Έτσι, το νέο Astra θα φορά τον state-of-the-art ημιάκαμπτο άξονα του πρωτοποριακού για την εποχή του Kadett E του '84 ενώ το εσωτερικό του -ο σχεδιασμός του οποίου μέχρι πρότινος αποτελούσε επτασφράγιστο μυστικό- θα προέρχεται αυτούσιο από το ιστορικό Kadett του '36.

Η ποιότητα κατασκευής θα είναι η γνωστή της Opel (ήτοι σκατένια), ενώ ιδιαίτερη έμφαση έχει δωθεί στην προστασία του περιβάλλοντος: Για πρώτη φορά το εσωτερικό του νέου Astra δε θα κατασκευάζεται από ανακυκλωμένα Lego και TENTE όπως στα προηγούμενα μοντέλα αλλά από φύκια και πάπυρο, ενώ για τη συναρμολόγηση του αμαξώματος θα υιοθετηθούν οι οικολογικές μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν από τους Αιγυπτίους κατά την κατασκευή των μεγάλων Πυραμίδων.

Το νέο Opel Astra θα βασίζεται στη 'νέα' πλατφόρμα Delta II της χρεωκοπημένης GM και θα εφοδιάζεται με πρωτοποριακά συστήματα όπως το Adaptive forward lighting που θα λειτουργεί με κεράκια ρεσώ σε τρία αρώματα (σιτρονέλα, φράουλα, βατόμουρο) και το 'Opel Eye' το οποίο μέσω δορυφόρου θα είναι απευθείας συνδεδεμένο με το μάτι του Σάουρον στη Μόργκοθ.

Τα κινητήρια σύνολα θα περιλαμβάνουν και δύο 'νέους' υπερτοφοδοτούμενους κινητήρες 1400cc με απόδοση 120 και 140 PS αντίστοιχα οι οποίοι θα προστεθούν στη γκάμα το 2010, αφού η τροποποίηση στις βάσεις στήριξης των T-Jet της μαμάς Fiat προκειμένου αυτοί να χωρέσουν στο Astra απαιτεί κάποιο χρονικό διάστημα. Κατά τα άλλα, το νέο Astra θα εξακολουθήσει να το έχει 'δίπορτο' με τους twinport κινητήρες, γνωστούς και από την προηγούμενη γενιά.

Σύντομα θα ακολουθήσει η έκδοση OPC, η πλήρης εξέλιξη της οποίας έχει ανατεθεί αποκλειστικά στον γνωστό rapper Xzibit, διάσημο και από τη σειρά του MTV 'Pimp my ride'.

Φυσικά θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα αμαξώματα (εταιρικό δίπορτο με λαμαρίνα αντί πίσω υαλοστασίων, νεκροφόρα με πίσω xenon καντηλάκια τύπου πολυελαίου, περιπολικό για χώρες του τρίτου κόσμου, κλπ).

Το πολλά υποσχόμενο νέο Astra θα εμφανιστεί δημόσια για πρώτη φορά το Σεπτέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Στο stand της Opel θα μοιράζονται δωρεάν vomit bags με το logo 'Insignia Project'.

Στην αρχή παραξενεύτηκα, αλλά μόλις έπιασα το που το πας πραγματικά πέθανα στα γέλια. Έχω μείνει έκπληκτος με την κριτική σου άποψη, πολύ καλό, πολύ καλό, πραγματικά θα πρέπει να το στείλεις στον Clarkson του Top Gear. Είμαι σίγουρος ότι θα του αρέσει. Και πάλι ωραίος

Link to comment
Share on other sites

Τελικά είχατε όλοι δίκιο!!! Έχει ΜΟΝΟ 6 μνήμες!! Αυτό μάλλον εξηγείται γιατί η OPEL δίνει έμφαση στην οδηγική εμπειρία και όχι στη πρακτικότητα της καθημερινής συμβίωσης του οδηγού με το αυτοκίνητό του. Χεστήκανε αν έχοντας μόνο 6 μνήμες ψάχνεις σταθμούς συνέχεια, χεστήκανε που δεν έχει χώρους να ακουμπήσεις ενα ρημαδικινητό ή να αφήσεις κάπου τα γυαλιά ηλίου. Εννοείται το το οτι να πάρεις ένα καφέ μαζί σου είναι ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ εκτός αν θες η ταπετσαρία να πάρει το χρώμα του καφέ!! Νερό?? Βάλ'το στο κώλο σου!! Αναρωτιόμουν γιατί το Astra δεν έχει τις αυτονόητες ανέσεις που βρίσκεις ακόμα και σε ένα Atos, μέχρι που μπήκα σε στροφή με την εξωφρενική ταχύτητα των 40 χλμ και κατάλαβα! Το μπροστινό μέρος φεύγει τόσο γλυκά έχοντας ένα τόσο καλοστημένο σασί που αν δεν έχεις 100% τη προσοχή σου στο δρόμο, αγοράζεις λαμαρίνες!!Α και μη το ξεχάσω, ένδειξη θερμοκρασίας δεν έχει γιατί πολύ απλά θα έπιανε χώρο από τις μνήμες!! :thumbsup::thumbsup:^_^tongue.gif

LOL! Τουλάχιστον το δικό σου, (H), δεν έχει την παγκόσμια πατέντα που έχει το δικό μου, (G), να τραβάς δηλαδή έξω τον διακόπτη για τα φώτα και αντί για τα προβολάκια ομίχλης να ανάβει το φως της πλαφονιέρας. Αυτή η εργονομική πρωτοπορεία πρέπει να βραβευτεί με red dot design award. Το δε γαμωφώς της πλαφονιέρας είναι αδύνατον να το απενεργοποιήσεις με ανοιχτή την πόρτα, όχι φίλε μου, πρέπει να κάτσεις εκεί να στραβώνεσαι και είναι λογικό να το κάνεις αυτό γιατί ο γύφτος στην Opel δεν έβαλε φώτα ανάγνωσης.

Θέση για κινητό και γυαλιά είπες? Εδώ δεν έχει σύστημα αυτόματης ασφάλισης των κλειδαριών στα 20 km/h, πράγμα που είχε το A3 μου από το 1996. Αμ το άλλο το ωραίο? Αν έχεις κατεβάσει τις ασφάλειες και τραβήξεις το μάνταλο της πόρτας από μέσα, αυτές δεν απασφαλίζονται όπως σε όλα σχεδόν τα αυτοκίνητα. Ούτε στην πρώτη, ούτε στην δεύτερη, ούτε στη νιοστή προσπάθεια. Για να βγεις πρέπει να είσαι η Νάντια Κομανέτσι, να γυρίσεις τον κορμό σου 180 μοίρες, να φτάσεις την κωλοασφάλεια με το χέρι του Τιραμόλα και να τη σηκώσεις. Ή να το παίξεις Dukes of Hazzard.

Το άλλο το ωραίο? Τόσο μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλώ για να δείχνει τιιιιιι? Μια σκατοθερμοκρασία και μια ημερομηνία ή εναλλακτικά το RDS του σταθμού. Κι όλα αυτά με 28άρι font. Γιατί δεν έβαζαν μια 50άρα Plasma καλύτερα? Και το γαμωντουλαπάκι του συνοδηγού, υπερβολικά κοντό και απύθμενα βαθύ. Τόσο βαθύ που αν χώσεις το χέρι σου μέσα μέσα παίζει να μπορείς να αλλάξεις και λάμπα προβολέων.

Τη θέση για της ασφάλειες στο Astra G την έχει δει κανείς? ¶λλη μια πρωτοπορεία. Πίσω από ενα ανακλινόμενο ντουλάπάκι στο κάτω μέρος του ταμπλώ μπροστά από το αριστερό γόνατο του συνοδηγού. Για να τις φτάσεις πρέπει να βγάλεις όλο το ντουλαπάκι. Για να το βγάλεις πρέπει να ξεβιδώσεις 4 πλαστικές βίδες. Για να τις ξεβιδώσεις πρέπει να έχεις ίσιο κατσαβίδι. Για να πάρεις το ίσιο κατσαβίδι πρέπει να βγεις και να ανοίξεις το πορτ-μπαγκάζ, να αδειάσεις τα πάντα, να σηκώσεις το κάλλυμα της ρεζέρβας, να ξετυλίξεις την πλαστική σακκούλα του γρύλλου και να το βρεις. Ακόμη και τότε είναι αδύνατον να ξεβιδώσεις τις δυο κάτω βίδες αφού η πόρτα από το ντουλαπάκι τις κρύβει. Πρέπει λοιπόν να πέσεις στα γόνατα και να σκύψεις. Φαντάσου να το κάνεις αυτό βράδυ, με καταρρακτώδη βροχή, στην Εθνική, με τους νταλικέρηδες να περνάνε φίλερ από τον σκυμένο πισινό σου. Γιατί φως δεν έχει η πόρτα. Ούτε καν ανακλαστήρα.

Τώρα που τα γράφω όλα αυτά έχω τσαντιστεί τόσο που θα πεταχτώ μέχρι το parking να του χώσω δυο κλωτσίδια για να στανιάρω.

Θυμηθείτε με: Αν τα Opel πωλούνταν σε supermarket αυτά θα ήταν τα Dia ή τα Lidl.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.