Jump to content
cherouvim13

ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ? ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΗΘΙΚΟΥ..

Recommended Posts

Ενας νοημων κ λογικος ανθρωπος ο οποιος θελει να εχει 1 και μονο αμαξι αν ειχε να διαλεξει αναμεσα σε TSI και mx5 στα ιδια χρηματα, θα επελεγε με κλειστα ματια το πρωτο για παρα πολλους λογους.

Βασικά ενας λογικός ανθρωπος ο οποιος θελει να εχει 1 μονο αμαξι δεν θα επαιρνε 2θεσιο καμπριο ειτε αυτο ειναι ΤΤ ειτε ειναι mx5.Απο εκει και περα εγω αν ειχα για παραδειγμα ενα gti και μου ελεγαν διαλεξε ενα δευτερο μουρατο διθεσιο θα διαλεγα κατι πιο ελαφρυ και οικονομικο απο ενα διλιτρο ροουνστερ με πιο ακριβη συντηρηση απο το βασικό μου αμαξι!!!!

Link to comment
Share on other sites

εγω αυτο που ξέρω ειναι οτι το gt sport μου turbizei και στις 3000 στροφες ακούω ββββββττττττττττττςςςςςςςς και πορώνομαι.αυτό με κάνει να νοιώθω σε συνδυασμό με το όμορφο εσωτερικό ότι ειμαι πασάς στα γιάννενα

το mx5 θα το επερνα μόνο για να πηγαίνω με το πλαι και για να ανεμίζει η χαίτη μου :D

πάντως ειναι καλό τουτου στην κατηγορία του και φτηνο σχετικα με τα άλλα,το είδα αλλά δεν το προτίμησα

Link to comment
Share on other sites

Οποιος εχει τα φραγκα παει και αγοραζει πραγματικα καλο καμπριο παιρνοντας μια Z4 ή ενα TT. οποιος δεν τα εχει καταφευγει σε δευτεροτριτες φτηνες λυσεις οπως το mx5 (το καμπριο του φτωχου και του καγκουρα).

Οταν βγηκε το Miata δεν υπηρχε ουτε η Ζ3 ομως :D . Στην εποχη του ηταν το μοναδικο πισωκινητο roadster. Για την σημερινη εποχη βεβαια συμφωνω. Ειναι αρχαιο. Δεν υπηρχε περιπτωση να το επαιρνα ποτε. Το 1991 ομως ηταν μονοδρομος το Miata για μενα και ειχα περασει καλα μαζι του :D

Link to comment
Share on other sites

πεστους τους φιλους σου αντι να ζηλευουν, να πανε να αγορασουν ενα και αυτοι.

ολοι λεγανε θα βγαλουν προβληματα κτλ και 3 χρονια μετα κανενας κινητηρας δεν εσπασε.

95αρα να βαζεις! εγω στο GTI και βαζω 95αρα. παλια εβαζα 100αρα αλλα δε καταλαβα καμια διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

πεστους τους φιλους σου αντι να ζηλευουν, να πανε να αγορασουν ενα και αυτοι.

ολοι λεγανε θα βγαλουν προβληματα κτλ και 3 χρονια μετα κανενας κινητηρας δεν εσπασε.

95αρα να βαζεις! εγω στο GTI και βαζω 95αρα. παλια εβαζα 100αρα αλλα δε καταλαβα καμια διαφορα.

Δεν έχεις άδικο σε αυτό.Προσωπικά την ίδια γνώμη έχω,αρκεί η 95άρα να περιέχει πρόσθετα καθαρισμού θαλάμου καύσης και βαλβίδων,όπως οι Εκο kinitron και Shell V-power.

Link to comment
Share on other sites

πεστους τους φιλους σου αντι να ζηλευουν, να πανε να αγορασουν ενα και αυτοι.

ολοι λεγανε θα βγαλουν προβληματα κτλ και 3 χρονια μετα κανενας κινητηρας δεν εσπασε.

95αρα να βαζεις! εγω στο GTI και βαζω 95αρα. παλια εβαζα 100αρα αλλα δε καταλαβα καμια διαφορα.

Παντα υπαρχει διαφορα απο 100αρα κανονικη και 95 αρα κανονικη οχι κλεψιματα!απλα ειναι μικρεσ και ισως δνε πιεσες αρκετα το αυτοκινητο!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.