k3rn3l Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Καλησπέρα σε όλους... Μετά απο πολύ ψαξιμο και πολλές συζητήσεις γυρω απο αυτο το θέμα κατέληξα σε προγραμμα gt-innovation... Να πω οτι εχω μιλήσει με REVO,APR,MTM.....κ.α. Ετσι πριν απο λιγες μέρες βρέθηκα θεσσαλονίκη και πέρασα απο τα παιδιά με τα οποία ειχαμε κανει μια πρώτη επαφή στο vw festival!!! Με την μικρή συζήτηση που ειχαμε με τον φίλο Θάνο (gt-innovation) κατάλαβα οτι εχω να κάνω με επαγγελματιες!!! Το προγραμμα περάστηκε στο αυτοκίνητο και το μονό που εμενε ηταν να δουμε το αποτέλεσμα... (Το scirocco μου ειναι 2.0 tsi και απο γκάζι δοξα τον θεο εχει και απο μαμά...) Το μαρτύριο της υπόθεσης ηταν οτι την ώρα που ημουν θεσσαλονίκη ήταν ώρα αιχμής και δεν μπορούσα να το δοκιμάσω καθολου... Ετσι επρεπε να κάνω υπομονη μεχρι την έξοδο για διόδια (στην επιστροφή για Πτολεμαιδα). Ενα πράγμα εχω να πω μόνο... Η Πτολεμαιδα απο θεσσαλονίκη ειναι 150 χιλιόμετρα... Για 150 χιλιόμετρα ειχα ενα μονιμο χαμογελο!!! Νόμιζα οτι γυρνούσα με αλλο αυτοκινητο... Απο 200 ps 272+ps και απο 28,5 ροπή 44+!!!!!!!!!!!!!! Απίστευτο περπάτημα...(μόνο με ένα προγραμμα) Το αυτοκινητο πλεον γεμίζει όλες τις ταχύτητες με όσες στροφές και αν εχει σαν τρελό!!!! (Στον περιφερειακό της θεσσαλονίκης με 19αρια που φοράω και λάστιχα μιας βδομάδας ΤΟΥΟ αφήνει και 4ες κάτω) Εχω εντυπωσιαστεί πολύ με το αποτέλεσμα... Δεν περίμενα ποτέ οτι ενα προγραμμα μπορει να κάνει τέτοια διαφορα!!! Μπράβο στα παιδιά... Έχουν κάνει πολύ καλη δουλειά με το πρόγραμμα!!! Γραμμικότητα στην δύναμη και στην ροπή και αξιοπιστία στο 100%... Οσο για την αξιοπιστία μου το τόνισαν πάρα πολλες φορές!!! Εχουν δουλέψει πάρα πολυ πάνω σε αυτο το προγραμμα και ειναι απροβλημάτιστο!!! Τέλος εχω να τονίσω το ενδιαφέρον της εταιρίας τις επόμενες μερες.. Τηλεφωνικη επαφη με μένα για τις εντυπώσεις μου και συμβουλές απο μέρος τους... Οποιος έχει στο μυαλό του για πρόγραμμα, καλο θα ήταν να εκανε μια κουβέντα με gt-innovation... H συγκεκριμένη εταιρία βελτιωσης δινει και έκτπωση στα μέλη του club... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Αν το setup του αυτοκινητου δεν επιτρεπει τετοιες αλλαγές ,τι να την κάνω την αυξηση της ιπποδυναμης? Αν ειναι να γράφει και με 4η ,που θα το ανοίξω το αυτοκινητο?Στην εθνική με 150+km/h? Τι να το κάνω αν δεν μπορεί να βάλει κάτω τη δυναμη? Προσωπική άποψη πάντα ε? Υ.Γ.Για πες και καμιά τιμή για να ξέρουμε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikebart Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Λίγο αισιόδοξα είναι τα νούμερα για πρόγραμμα μόνο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Φίλε k3rn3l , τώρα ήρθε κι έδεσε το γλυκό !!!! Μεγια και να το χαίρεσαι όπως πρέπει !!!! Τα νούμερα απ ότι τα είδα είναι πραγματικά πολύ καλά !! Με μια εξατμισούλα και με μια εισαγωγή για αργότερα , ίσως να ανέπνεε καλύτερα το μοτέρ Και πάλι Μπράβο και να το χαίρεσαι !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Δηλαδή με την εξατμισούλα και το φιλτράκι πόσα θα δείξει 1ο στάδιο??? 300 άλογα????????? Γιατί 270 είναι πολύ καλό 1ο στάδιο αν δν κάνω λάθος.. Καλοτάξιδο πάντως, όσα άλογα κ αν είναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Όντως λίγο αισιόδοξα τα νούμερα αλλά καλοτάξιδο όσα και να έχει. Τωρα φαντάζομαι υποχρεωτικά 100αρα έτσι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
del1rium Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Αν το setup του αυτοκινητου δεν επιτρεπει τετοιες αλλαγές ,τι να την κάνω την αυξηση της ιπποδυναμης?Αν ειναι να γράφει και με 4η ,που θα το ανοίξω το αυτοκινητο?Στην εθνική με 150+km/h? Τι να το κάνω αν δεν μπορεί να βάλει κάτω τη δυναμη? Προσωπική άποψη πάντα ε? Υ.Γ.Για πες και καμιά τιμή για να ξέρουμε.... Αν σου δωσουνε καμια Μ3 μη τη παρεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Αν σου δωσουνε καμια Μ3 μη τη παρεις Η Μ3 περνάει τη δύναμη της στο δρόμο απείρως καλύτερα από το σιρόκο. Προσθιοκίνητο και μεγάλη ροπή ειναι πίκρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3rn3l Posted May 18, 2009 Author Report Share Posted May 18, 2009 (edited) Παιδιά μην μπερδευεστε!!! Ποιος είπε οτι δεν βαζει την δύναμη στον δρομο??? Απλα το οδόστρωμα στον περιφερειακο της θεσσαλονικης ειναι γυαλί!!! Σε καλό δρόμο το αυτοκινητο μαζευει σαν τρελό... Μην ξεχνάτε και το μπλοκέ(ηλεκτρονικο)... Κάνει δουλειά!!! Οσο αφορα τα νουμερα που λεω για υποδήναμη και ροπή θα σας δωσω ενα παράδειγμα και βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας... Πάτημα με mini couper βελτιωμένο τέρμα 240+ και εγώ μαμά το couper ήταν μπροστά σχεδόν 5 κενά στο χιλιόμετρο... Μετά το πρόγραμμα με το ίδιο couper στον ιδιο ακριβώς δρόμο έκανα μιαμιση κολόνα διαφορά!!! Σε αυτοκίνητα δεν ξέρω ποσα ειναι! Πάντως ειναι πολλά!!! Και πιστέψτε με οτι ούτε στην 1η δεν μπορεί να πεταχτει το couper παρολο το βαρος του! Όσο για τα m3 μπορώ να πω ένα λόγο παραπάνω μιας και το προηγουμενο αυτοκίνητο μου ηταν m3!!! Ξεκινάνε καλητερα τα m3 αλλα αν πετυχω στο δρομο ρολαριστά κανένα θα κλάψει με μαυρο δάκρυ.... φυσικά αργοτερα θα με μαζέψει και θα περάσει αλλα μεχρι να γίνει αυτό θα ξενερωσει ασχημα!!! Edited May 18, 2009 by k3rn3l Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Παιδιά μην μπερδευεστε!!! Ποιος είπε οτι δεν βαζει την δύναμη στον δρομο??? Απλα το οδόστρωμα στον περιφερειακο της θεσσαλονικης ειναι γυαλί!!!Σε καλό δρόμο το αυτοκινητο μαζευει σαν τρελό... Μην ξεχνάτε και το μπλοκέ(ηλεκτρονικο)... Κάνει δουλειά!!! Οσο αφορα τα νουμερα που λεω για υποδήναμη και ροπή θα σας δωσω ενα παράδειγμα και βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας... Πάτημα με mini couper βελτιωμένο τέρμα 240+ και εγώ μαμά το couper ήταν μπροστά σχεδόν 5 κενά στο χιλιόμετρο... Μετά το πρόγραμμα με το ίδιο couper στον ιδιο ακριβώς δρόμο έκανα μιαμιση κολόνα διαφορά!!! Σε αυτοκίνητα δεν ξέρω ποσα ειναι! Πάντως ειναι πολλά!!! Και πιστέψτε με οτι ούτε στην 1η δεν μπορεί να πεταχτει το couper παρολο το βαρος του! Όσο για τα m3 μπορώ να πω ένα λόγο παραπάνω μιας και το προηγουμενο αυτοκίνητο μου ηταν m3!!! Ξεκινάνε καλητερα τα m3 αλλα αν πετυχω στο δρομο ρολαριστά κανένα θα κλάψει με μαυρο δάκρυ.... φυσικά αργοτερα θα με μαζέψει και θα περάσει αλλα μεχρι να γίνει αυτό θα ξενερωσει ασχημα!!! Well done, αν και επιμένω πως όπως κι αν αποτυπώνεται στο δρόμο, 270+ με πρόγραμμα δε βγάζει το μοτέρ σου. Αν είσαι happy εσύ με αυτό που ζεις και εισπράτεις φυσικά, δεν υπάρχει θέμα. Αππλά να είμαστε λίγο συγκρατημένοι με τα νούμερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3rn3l Posted May 18, 2009 Author Report Share Posted May 18, 2009 Well done, αν και επιμένω πως όπως κι αν αποτυπώνεται στο δρόμο, 270+ με πρόγραμμα δε βγάζει το μοτέρ σου.Αν είσαι happy εσύ με αυτό που ζεις και εισπράτεις φυσικά, δεν υπάρχει θέμα. Αππλά να είμαστε λίγο συγκρατημένοι με τα νούμερα Καλά κανετε και ειστε συγκρατημένοι με τα νούμερα αλλα το δικό μου αυτοκινητο δεν κρατιέται... Τελος παντων θα ανεβασω μια δυναμομέτρηση για του λόγου το αληθές!!! Το θέμα ειναι οτι η δυναμομετρηση πλέον θα γίνει με full εξάτμιση και εισαγωγή... Εκει θα κλάψουνε μανούλες. 500+ Και κάτι τελευταίο.... Το scirocco 2.0 tsi ΔΕΝ ειναι golf gti!!!!! Εκεί μπερδευεστε εσεις!!! Οι διαφορές πολλές και καλύτερα θα μπορουσε να σας ενημερώσει ο Θανος(gt-innovation)... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Εκει θα κλάψουνε μανούλες. 500+ Θεός... χεχε!! Το scirocco 2.0 tsi ΔΕΝ ειναι golf gti!!!!! Εκεί μπερδευεστε εσεις!!! Φυσικά και δεν είναι golf gti... Αλλά και πάλι τα ίδια λέω.. Καλοτάξιδο και να το χαρείς! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Και κάτι τελευταίο.... Το scirocco 2.0 tsi ΔΕΝ ειναι golf gti!!!!! Εκεί μπερδευεστε εσεις!!! Οι διαφορές πολλές και καλύτερα θα μπορουσε να σας ενημερώσει ο Θανος(gt-innovation)... Για εξήγησέ το καλύτερα..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Για εξήγησέ το καλύτερα..... Ο κινητήρας του είναι διαφορετικός με άλλη αντλία βενζίνης, καδένα αντί για ιμάντα χρονισμού και νομίζω και άλλη τουρμπίνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3rn3l Posted May 18, 2009 Author Report Share Posted May 18, 2009 Ιasonas εμένα το scirocco και 500 αλογα να γίνει πάλι φίλος μου θα εισαι!!! Σημερα τρέχω με ενα evo x!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k3rn3l Posted May 18, 2009 Author Report Share Posted May 18, 2009 Με πρόλαβε ο φίλος stef80... Thanks stef. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Ιasonas εμένα το scirocco και 500 αλογα να γίνει πάλι φίλος μου θα εισαι!!! Σημερα τρέχω με ενα evo x!!! Mακάρι να φτάσει 500 και όσα επιθυμείς.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aetolofitis Posted May 27, 2009 Report Share Posted May 27, 2009 φιλε...μπορεις να μου δωσεις πληροφοριες γι'αυτο το προγραμμα?εχω και εγω το scirocco το 2.0 tsi ! Μετα το προγραμμα απο τελικες τι λεει? ανεβασε καθολου? 72 αλογα με ενα προγραμμα δεν εινε πολλα? ενδιαφερομαι και εγω αν μπορεις απαντησε...ευχαριστω προκαταβολικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...