ioafast Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Λοιπών για ακούστε και αυτό: Εδώ και 2 με 3 μέρες περίπου το αυτοκίνητο δυσκολεύονταν να πάρει μπρος. Όταν με το καλό έπαιρνε μπρος ο κινητήρας δούλευε σαν πλυντήριο! Δεν κρατούσε σταθερό ρελαντί, έκανε πως πάει να σβήσει και είχε πολλούς (μα πάρα πολλούς) κραδασμούς. Μέχρι τώρα αρκούσε μία καλή γκαζιά για να επανέλθουν όλα στο σωστό δρόμο. Σήμερα το πρωί πήρε μπρος μια χαρά. Αργότερα όμως μουλάρωσε για τα καλά! Είκοσι λεπτά πάλευα με τη μίζα και όταν καλή ώρα ξύπνησε ο κινητήρας κράταγε ρελαντί στις 3.000 στροφές! Σβήνω επι τόπου μη τον κάψω πρωί πρωί και ξαναμιζάρω. Αποτέλεσμα : ρελαντί αυτή τη φορά στις 1.500. Οκ, λέω και ξεκινάω μία γύρα στο τετράγωνο και ως δια μαγείας πάλι όλα καλά. Τηλεφωνώ που λέτε στο συνεργείο και μου απαντά ότι κατά πάσα πιθανότητα είναι πρόβλημα με τη βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων. Υπάρχει κάποιο μέλος που είχε στο παρελθόν πρόβλημα με αυτό το ανταλλακτικό; Υ.Γ. Το αυτοκίνητο είναι 1.4 75 ίππων μοντέλο 6/2003 με 110.000 Km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N.O.S.--> Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Λοιπών για ακούστε και αυτό:Εδώ και 2 με 3 μέρες περίπου το αυτοκίνητο δυσκολεύονταν να πάρει μπρος. Όταν με το καλό έπαιρνε μπρος ο κινητήρας δούλευε σαν πλυντήριο! Δεν κρατούσε σταθερό ρελαντί, έκανε πως πάει να σβήσει και είχε πολλούς (μα πάρα πολλούς) κραδασμούς. Μέχρι τώρα αρκούσε μία καλή γκαζιά για να επανέλθουν όλα στο σωστό δρόμο. Σήμερα το πρωί πήρε μπρος μια χαρά. Αργότερα όμως μουλάρωσε για τα καλά! Είκοσι λεπτά πάλευα με τη μίζα και όταν καλή ώρα ξύπνησε ο κινητήρας κράταγε ρελαντί στις 3.000 στροφές! Σβήνω επι τόπου μη τον κάψω πρωί πρωί και ξαναμιζάρω. Αποτέλεσμα : ρελαντί αυτή τη φορά στις 1.500. Οκ, λέω και ξεκινάω μία γύρα στο τετράγωνο και ως δια μαγείας πάλι όλα καλά. Τηλεφωνώ που λέτε στο συνεργείο και μου απαντά ότι κατά πάσα πιθανότητα είναι πρόβλημα με τη βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων. Υπάρχει κάποιο μέλος που είχε στο παρελθόν πρόβλημα με αυτό το ανταλλακτικό; Υ.Γ. Το αυτοκίνητο είναι 1.4 75 ίππων μοντέλο 6/2003 με 110.000 Km. Το θέμα είναι αν τα πεξει η EGR (βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων) έχεις πρόβλημα με την συνολική λειτουργία του μοτέρ και τις μετρήσεις που πέρνει και όχι μόνο αύξηση κατανάλωσης οποτε λογικα σου κανει οτι σου κανει απλα οταν γκαζωνεισ ξεκολαει και δουλευει , κοιτα οταν θα πας στον μηχανικο σου και καταλυτη και προκαταλυτη να δεις σε τι κατασταση ειναι. Παντος μην ανχωνεσε με το κοστος κανα 60αρι κανει σαν ανταλακτικο αν σου πει να την καθαρισει καλο θα ηταν να μην το κανεις γιατι μπορει να δουλεψει για λιγο αλλα να μηνει ανοικτή ή κλειστή Εννοώ να ειναι σε κατάσταση μονιμης επιστροφής καυσαερίων ή όχι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ioafast Posted May 18, 2009 Author Report Share Posted May 18, 2009 Το θέμα είναι αν τα πεξει η EGR (βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων) έχεις πρόβλημα με την συνολική λειτουργία του μοτέρ και τις μετρήσεις που πέρνει και όχι μόνο αύξηση κατανάλωσης οποτε λογικα σου κανει οτι σου κανει απλα οταν γκαζωνεισ ξεκολαει και δουλευει , κοιτα οταν θα πας στον μηχανικο σου και καταλυτη και προκαταλυτη να δεις σε τι κατασταση ειναι.Παντος μην ανχωνεσε με το κοστος κανα 60αρι κανει σαν ανταλακτικο αν σου πει να την καθαρισει καλο θα ηταν να μην το κανεις γιατι μπορει να δουλεψει για λιγο αλλα να μηνει ανοικτή ή κλειστή Εννοώ να ειναι σε κατάσταση μονιμης επιστροφής καυσαερίων ή όχι Για να δούμε... Αύριο το μεσημέρι κανόνισα ραντεβού με το “γιατρό” για να δει το POLO. Όντος, για 60 € καλύτερα να την αλλάξω παρά να με αφήσει καμιά μέρα στη μέση του πουθενά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 βαλβιδα EGR καινουργια σε polo 6n2 101 κοστισε 180 ευρω.ακομα με τσουζει ο κ@@@ς μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N.O.S.--> Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 βαλβιδα EGR καινουργια σε polo 6n2 101 κοστισε 180 ευρω.ακομα με τσουζει ο κ@@@ς μου! Ναι ρε συ για μεταχειρα μιλαμε εξαλου δεν τα πεζουν ευκολα αυτες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 αν ειναι τυχερος και βρει καμια.....μακαρι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chris_dIRE Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Παίδες, σχετικά με την βαλβίδα EGR θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με κιτ που κυκλοφορούν και που ουσιαστικά την απομονώνουν με αποτέλεσμα καλύτερη λειτουργία της τουρμπίνας και περισσότερα (δυστυχώς) καυσαέρια. Γνωρίζετε αν ισχύει κάτι τέτοιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N.O.S.--> Posted May 21, 2009 Report Share Posted May 21, 2009 (edited) Το θέμα είναι οτι αν δεν γίνει σωστά by-pass η EGR έχεις πρόβλημα με την συνολική λειτουργία του μοτέρ και τις μετρήσεις που πέρνει και όχι μόνο αύξηση κατανάλωσης. Το έχω κάνει και εγώ , μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι δεν ΕΧΩ πρόβλημα με τον αισθητήρα "λ". Τώρα όσον αφορά το αν αξίζει ή όχι....Θα σου έλεγα ότι ΝΑΙ αξίζει ,μαζί με την τοποθέτηση χταποδιού Edited May 21, 2009 by N.O.S.--> Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstadin Posted May 24, 2009 Report Share Posted May 24, 2009 (edited) kλασσική βλάβη σε polo. Kau;arisma kai 70% είσαι οκ! Edited May 24, 2009 by konstadin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted August 8, 2009 Report Share Posted August 8, 2009 Καλησπέρα παίδες, Αγαπητέ Alexios, ακριβώς το ίδιο μου προυσαιαζει και εμενα, κυριως οταν το αυτοκινητο είναι κρυο. Δυσκολευεται να παρει μπρος και γενικα έχει τα ιδια συμπτωματα. Το πήγα για σέρβις και αφου άλλαξε λάδια φιλτρα μπουζι κτλ. το κατεβαζει το αμαξι απο τη ραμπα, πάει να βάλει μπρος ο μηχανικός και ρεταρε. Είχε ανάψει check με αιτιολογία ηλεκτρικο σφαλμα στον αισθητηρα Λ. Μου εκαναν επαναπρογραμματισμο και αναβαθμιση εγκεφαλου, έστρωσε για 2 μερες και μετα παλι τα ιδια, αλλά δε πρόλαβα να τους το ξναπάω. Επίσης κανει και ένα άλλο κουλο. Εκει που κάνω ταξιδι και έχω θερμοκρασια νερού σταθερα στους 90 βαθμους, η ενδειξη αυτη πέφτει στους 75 και μενει εκει, μετα μπορει να ξαναανεβει στους 90 και να ξανακατεβει. Τι να πώ να τα έχει παίξει το οργανο δε νομίζω. Λέτε τα 2 προβλήματα αυτα να έχουν σχέση μεταξυ τους, ή απλά έτυχε? Το θεμα ειναι οτι ταξιδευω για Κρητη αποψε και φοβαμαι μην αντιμετωπισω προβλημα και τρεχω σε συνεργεια στο Ηρακλειο που δε γνωριζω.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gpap Posted August 10, 2009 Report Share Posted August 10, 2009 Επίσης κανει και ένα άλλο κουλο. Εκει που κάνω ταξιδι και έχω θερμοκρασια νερού σταθερα στους 90 βαθμους, η ενδειξη αυτη πέφτει στους 75 και μενει εκει, μετα μπορει να ξαναανεβει στους 90 και να ξανακατεβει. Τι να πώ να τα έχει παίξει το οργανο δε νομίζω. 1.ο θερμοστατης μπορει να μενει ανοιχτος και να κανει κυκλωμα συνεχεια, αν ειναι αυτο θα το καταλαβεις αν ανοιξεις το καλοριφερ 2.Ο αισθητηρας θερμοκρασιας καμια φορα τα παιζει, και αργοτερα μπορει να πηγαινει απο 75-130 3.Μπορει να ειναι και το οργανο... Αρχικα θα σου προτεινα να αλλαξεις θερμοστατη (αν δεν τον εχεις αλλαξει ποτε) και τον αισθητηρα θερμοκρασιας... Γνωμη μου μην το αφησεις, οποτε μπορεσεις πανε να το κοιταξεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted August 12, 2009 Report Share Posted August 12, 2009 Καλησπέρα, Τελικά την έβγαλα φθηνα. Βασικά φοβήθηκα να κάνω τα χλμ στη Κρήτη με το πρόβλημα αυτό, έτσι πήγα στη Καρεντα Ηρακλειου Κρήτης. Ο τεχνικός σύμβουλος ήταν πάρα πολύ εξυπηρετικός. Αφού του εξήγησα όλη την ιστορία, κατέληξε να μου αλλάξει τη βαλβίδα θερμοκρασίας νερού. Με 65€ εργασία και ανταλλακτικό, λύθικαν τα προβλήματα. Παίρνει μπροστά άνετα, δεν κάνει τα κόλπα με το ρελαντί να εκτοξεύεται στις 2500 στροφές και η θερμοκρασία επιτέλους παραμένει σταθερή στους 90 βαθμούς. Μου εξήγησε πως η βαλβίδα έφταιγε για όλα αυτά. Έδινε λανθασμενες ενδείξεις στον εγκέφαλο με αποτέλεσμα να ρυθμίζει μαντάρα το μείγμα κατα την εκκίνηση, να μπουκώνει το μοτέρ και γενικά να κάνει όλα αυτά τα κόλπα. Σχετικά τώρα με το ηλεκτρικό σφάλμα στον αισθητήρα Λ, δεν πήρε μια ξεκάθαρη θεση, απλά μίλησε για αλλαγή. Τώρα να δώσω 250€ τώρα δεν είμαι, θα δω αν τον βρω απο ebay να τον πάρω και να βάλουν μόνο την εργασία. Απλά προβληματίζομαι στο να τον αλλάξω ή όχι γιατί το check engine, μια αναβει, μια σβηνει. Εδώ και 2 χρόνια βάζω συγκεκριμένη βενζίνη 100 οκτ., απο πρατηριο που το έχει μετρήσει ο πεθερός μου, καθότι κάνει ελέγχους στα ΚΕΔΑΚ και ξερω οτι είναι καλη. Εδώ στη κρητη ομως που έβαλα απο άλλο πρατηριο 95άρα, μετά απο μερικά χλμ έσβησε το check, σήμερα ξαναναψε και έσβησε μετα απο λίγο. Τι να πώ, πάντως το σφάλμα που αναβοσβήνει είναι στάνταρ λ, γιατί κουμπώνω laptop πάνω που έχει το vag com και το τσεκάρω και πάντα αναφέρει "ηλεκτρικό σφάλμα αισθητηρα λ". Τι να πώ, ίδωμεν, εν κατακλείδι η βαλβίδα θερμοκρασίας νερού έφταιγε για τις αρυθμίες στην εκκίνηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...