Jump to content
ktm25089

σερβις σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο

Recommended Posts

Καλησπερα,

Να ρωτησω κατι που το σκεφτομαι πολυ καιρο και εχει σχεση με την αλλαγη στα λαδια και την αντιπροσωπεια.

Πλησιαζει η δευτερη αλλαγη λαδιων στα 25.000 περιπου.Αγορασα τα mobil 5-30

Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι,μπορω να παω σε ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο να κανω την αλλαγη οπως και τις αλλες στο μελλον χωρις προβλημα απο την εταιρια?Στα 30.000 θα παω στην αντιπροσωπεια να μου αλλαξουν τα φιλτρακια και οτι αλλο θελουν.Αλλα την αλλαγη λαδιων με αναμομη 1:45 ωρα και τα 70 τοσα εργατικα την θεωρω μεγαλη κοροιδια.Το βαζουμε στον εγκεφαλο και το κοιταμε λεει!!!!Δεν ειμαστε βενζιναδικο!!!1:45 το κοιτανε?Δεν ειμαστε και τελειως ζωα πια.

Εαν βαλει σφραγιδα το συνεργειο να φανεται η αλλαγη λαδιων και ο τυπος τους υπαρχει προβλημα?

Link to comment
Share on other sites

εάν είναι εξουσιοδοτημένο συνεργείο δεν έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα με εγγύηση και μπορείς να κάνεις εκεί τα service σου κανονικότατα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Π@π@ρι@ κοιτάνε. Βαριούνται που ζουν. Κάνουν μια αλλαγή και στο δίνουν όπως είναι.

Μόνο σε μεγάλο service κάνουν ολοκληρωμένο έλεγχο.

Μπορείς να πας τα αναλώσιμα και τα ανταλλακτικά σου και να ζητήσεις να σου τα περάσουν.

Είναι υποχρεωμένοι. Βάζουν σφραγίδες service και όλα τα σχετικά.

Στα 25000 γιατί θα αλλάξεις λάδια; Στα 30.000 δεν είναι η αλλαγή; Εάν έχει περάσει 2ετία, τότε μάλλον θα αλλάξεις και φίλτρα μαζί.

Link to comment
Share on other sites

Θα σου πρότεινα να βάλεις Castrol λάδια γιατί από σχετικά σεμινάρια που έχω κάνει είναι η καλύτερη εταιρία για τα VW μας.

Τώρα αν πας με δικά σου λάδια σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία για σέρβις το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι αν τα SAE είναι τα ίδια με αυτά που προτείνει η Κοσμοκάρ για τον κινητήρα σου. Εάν είναι οι ίδιες δηλαδή προδιαγραφές τότε δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Θα σου πρότεινα να βάλεις Castrol λάδια γιατί από σχετικά σεμινάρια που έχω κάνει είναι η καλύτερη εταιρία για τα VW μας.

Τώρα αν πας με δικά σου λάδια σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία για σέρβις το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι αν τα SAE είναι τα ίδια με αυτά που προτείνει η Κοσμοκάρ για τον κινητήρα σου. Εάν είναι οι ίδιες δηλαδή προδιαγραφές τότε δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα.

Ε καλα τι θα ελεγε στα σεμιναρια της η Vw;Αφου απο την Castrol τα εχει παρει, αυτη θα προτεινει.Ομως τα χαρακτηριστικα των λαδιων αλλα λενε... :)

Link to comment
Share on other sites

Ε καλα τι θα ελεγε στα σεμιναρια της η Vw;Αφου απο την Castrol τα εχει παρει, αυτη θα προτεινει.Ομως τα χαρακτηριστικα των λαδιων αλλα λενε... :)

:D ελα ντε!!σε καθε καπακι το λεει με μεγαλα κιτρινα γραμματα.

Τα λαδια ειναι τα γνωστα MOBIL 1 FORMULA ESP 5W-30 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 504.00 ΚΑΙ 507.00 οποτε δεν μπορουν να μου τα αρνηθουν.

25.000 αλλαγη κανω γιατι την πρωτη την εκανα στς 11.000.Το αμαξι το εχω 8 μηνες και οχι δεν το δουλευω σαν ταξι :D

Οποτε δηλαδη εαν παω σε εξουσιοδοτημενο παντα συνεργειο και κανω το σερβις κανενα προβλημα ετσι?Και μετα εαν βγαλει κανα προβλημα στην εγγυηση και παω στην εταιρια θα εχω προβλημα εκει?Γκρινια θα εχω σιγουρα tongue.gif

Αλλα εαν ειναι τα σερβις του κανονικα και στα χιλιομετρα του με σφραγισμενο το βιβλιο απο το συνεργειο ολα ενταξει δεν θα ειναι?

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

και κατι εκτος θεματος,

τα πιο πανω λαδια longlife δεν ειναι?ασχετο τωρα εαν θα τα αλλαξω σε 8000 οπως το σκεφτομαι τωρα που τα βρηκα φτηνα και δεν θα εχω το χαρακιρι της αντιπροσωπειας

Link to comment
Share on other sites

;):lol: :lol: :lol: :lol:

Διαβασα την επεκταση της εγγυησης και λεει υπογραμμισμενα οτι πρεπει να γινονται τα σερβις σε συνεργειο του δικτυου kosmocar.Σιγα να μην τους ξεφευγε τετοιο πραμα.

Εκανα ενα ψαξιματακι και βρηκα αντιπροσωπεια του δικτυου στην επαρχεια με του οποιους μιλησα.Το αποτελεσμα ,δεχτηκαν κατευθειαν να τους παω τα δικα μου λαδια αντι τα δικα τους castrol.και το σερβις των 30.000 βγαινει 175 ευρω με δικα μου λαδια!!!!!Παω απο εβδομαδα και βλεπω.......

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο συμβαίνει και με την πρώτη 2ετή εγγύηση. Το service πρέπει να γίνεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Διαφορετικά, τη χάνεις.

Εκτός από 2μπουκάλια λάδι, τι άλλο θα τους πας; Θα πάρεις και δικά σου φίλτρα;

Link to comment
Share on other sites

:lol: ελα ντε!!σε καθε καπακι το λεει με μεγαλα κιτρινα γραμματα.

Τα λαδια ειναι τα γνωστα MOBIL 1 FORMULA ESP 5W-30 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ 504.00 ΚΑΙ 507.00 οποτε δεν μπορουν να μου τα αρνηθουν.

25.000 αλλαγη κανω γιατι την πρωτη την εκανα στς 11.000.Το αμαξι το εχω 8 μηνες και οχι δεν το δουλευω σαν ταξι :lol:

Οποτε δηλαδη εαν παω σε εξουσιοδοτημενο παντα συνεργειο και κανω το σερβις κανενα προβλημα ετσι?Και μετα εαν βγαλει κανα προβλημα στην εγγυηση και παω στην εταιρια θα εχω προβλημα εκει?Γκρινια θα εχω σιγουρα tongue.gif

Αλλα εαν ειναι τα σερβις του κανονικα και στα χιλιομετρα του με σφραγισμενο το βιβλιο απο το συνεργειο ολα ενταξει δεν θα ειναι?

Κοιτα, εμενα μου γραφουν στο χαρτι εργασιων που υπογραφω, οτι εγινε με λαδια του πελατη.Αλλα τι προβλημα να σου βγαλει που να μπορουν να το "ριξουν" στο λαδι;Μονο εαν κολλησει ο κινητηρας :lol: Μην ανησυχεις.Εξαλλου ως εξουσιοδοτημενο συνεργειο ειναι υποχρεωμενοι να ελεγξουν το λαδι που τους πηγαινεις.Εφοσον το χρησιμοποιουν, ουσιαστικα το εγκρινουν.Μην ανησυχεις.

@Ktm ναι τα λαδια mobil που αναφερθηκαν ειναι longlife.Αυτα βαζω κι εγω.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο συμβαίνει και με την πρώτη 2ετή εγγύηση. Το service πρέπει να γίνεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Διαφορετικά, τη χάνεις.

Εκτός από 2μπουκάλια λάδι, τι άλλο θα τους πας; Θα πάρεις και δικά σου φίλτρα;

οχι μονο 4 μπουκαλι λαδι θα τους παω.Θελω να δω και κατι αλλο.Στην επαρχια μου ειπαν οτι συνιστουν λαδια castrol.Αρα μαλλον θα βαζουν και τετοια.Και οταν τους ειπα οτι θα φερω τα δικα μου,μου ειπαν -63 ευρω.Στην εδω τα χρεωνυν 80!!Παντως εαν ειναι castrol και 63 ευρω το λαδι θα βαζω απο αυτους.60 κοστιζουν απο το ιντερνετ.

Πραγματικα ειμαι περιεργος διοτι ολο το σερβις βγαινει 239 ευρω με δικα τους λαδια και εδω κανει 300.Μεγαλη διαφορα χρηματικη και μαλλον θα εχω και καλυτερη αντιμετωπιση εκει.Θα παω απο εβδομαδα και θα σας πω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπάρχει περίπτωση να βάζουν CASTROL και να στα χρεώνουν μόνο 63Ε. Από το Internet τα βρίσκεις 13,5 Χ 4 = 54Ε από www.trade-wind.gr. Από τo g-market μπορείς να πάρεις όλα τα υπόλοιπα φίλτρα και να πέσει κι' άλλο η τιμή. Για όποιον ενδιαφέρεται έχω ανοίξει σχετικό θέμα για service 30000 για TSi.

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο συμβαίνει και με την πρώτη 2ετή εγγύηση. Το service πρέπει να γίνεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Διαφορετικά, τη χάνεις.

Εκτός από 2μπουκάλια λάδι, τι άλλο θα τους πας; Θα πάρεις και δικά σου φίλτρα;

Κάνεις λάθος για το πρώτο που λες. Υπάρχει ο Πανευρωπαϊκός νόμος περί Block Exemption ο οποίος ισχύει και στην Ελλάδα μας, σύμφωνα με τον οποίο δεν είσαι υποχρεωμένος να κάνεις σέρβις σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, φτάνει τα ανταλλακτικά που θα χρησιμοποιηθούν να είναι τα προτεινόμενα από την κατασκευάστρια εταιρία (την VW στην περίπτωσή μας)! Σε καμία περίπτωση όμως δεν χάνεις την εγγύηση των πρώτων 2 ετών!!!

Αυτό βέβαια συμβαίνει για τα Εργοστασιακά χρόνια εγγύησης, δηλαδή τα 2 πρώτα χρόνια. Μετά από αυτά ισχύουν οι περιορισμοί που αναγράφονται στο εκάστοτε συμβόλαιο επέκτασης εγγύησης (στην περίπτωσή μας της Allianz).

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

OK.

Πρώτον: Ποια είναι τα προτεινόμενα από την κατασκευάστρια εταιρία φίλτρα λαδιού για παράδειγμα;;

Πήρα τηλέφωνο σε αντιπροσωπεία να ρωτήσω τι φίλτρα χρησιμοποιούν (για να πάω να αγοράσω δικά μου) και μου απάντησαν "αυτά που έχουμε εδώ"!!!

Δεύτερον: Με την ίδια λογική, εάν πάω σε επίσημο αντιπρόσωπο για να κάνω service με δικά μου υλικά, χάνω την εγγύηση;;;

Τρίτον: ...και πιο σημαντικό απ' όλα. Οι αντιπροσωπείες τον ξέρουν τον νόμο αυτό;; Τον αποδέχονται; Τον εφαρμόζουν;; Ή θα πρέπει να τους πας στα δικαστήρια για να βρεις το δίκιο σου;;;

Link to comment
Share on other sites

OK.

Πρώτον: Ποια είναι τα προτεινόμενα από την κατασκευάστρια εταιρία φίλτρα λαδιού για παράδειγμα;;

Πήρα τηλέφωνο σε αντιπροσωπεία να ρωτήσω τι φίλτρα χρησιμοποιούν (για να πάω να αγοράσω δικά μου) και μου απάντησαν "αυτά που έχουμε εδώ"!!!

Δεύτερον: Με την ίδια λογική, εάν πάω σε επίσημο αντιπρόσωπο για να κάνω service με δικά μου υλικά, χάνω την εγγύηση;;;

Τρίτον: ...και πιο σημαντικό απ' όλα. Οι αντιπροσωπείες τον ξέρουν τον νόμο αυτό;; Τον αποδέχονται; Τον εφαρμόζουν;; Ή θα πρέπει να τους πας στα δικαστήρια για να βρεις το δίκιο σου;;;

1) Προτεινόμενα από την κατασκευάστρια εταιρία ανταλλακτικά σημαίνει τα: φίλτρα λαδιού και όλα τα φίλτρα, τα μπουζί που έχουν τις προδιαγραφές που προτείνονται για το κάθε όχημα, επίσης και τα λάδια που έχουν τις σωστές προδιαγραφές, και ούτω καθεξής. Τα λάδια-υγρά φρένων κλπ δεν χρειάζεται να είναι της ίδιας μάρκας με αυτά που δίνει ο εξουσιοδοτημένος, φτάνει να έχουν τις ίδιες προδιαγραφές (SAE, dot, κλπ)

2) Οπότε δεν χάνεις την εγγύησή σου!

3) Την αποδέχονται όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία στην Ελλάδα, (όταν πας μετά σε αυτούς είτε για εγγύηση είτε για κάτι άλλο), γιατί είναι κανονικός Νόμος που έχει ενσωματωθεί στα Ελληνικά δεδομένα και όχι κάτι άλλο.

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Thanx! Μάθαμε και κάτι καινούριο σήμερα!

Πάντως και από άλλες συζητήσεις που έχουν γίνει εδώ μέσα, υπάρχει διάχυτη η εντύπωση ότι τα 2 πρώτα χρόνια είσαι υποχρεωμένος να κάνεις service σε εξουσιοδοτημένο. Φαίνεται, λανθασμένα.

Thank you!!

Link to comment
Share on other sites

Thanx! Μάθαμε και κάτι καινούριο σήμερα!

Πάντως και από άλλες συζητήσεις που έχουν γίνει εδώ μέσα, υπάρχει διάχυτη η εντύπωση ότι τα 2 πρώτα χρόνια είσαι υποχρεωμένος να κάνεις service σε εξουσιοδοτημένο. Φαίνεται, λανθασμένα.

Thank you!!

You are welcome!

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι έτσι τα πράγματα, τότε δεν θα πρέπει να ισχύει ο προβληματισμός όσων θέλουν να κάνουν επέκταση εγγύησης και κολλάνε στο κόστος των service των αντιπροσωπειών. Σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Λάθος. Μετά τα δύο χρόνια, την κάλυψη την αναλαμβάνει ασφαλιστική. Εκεί τα πράγματα αλλάζουν. Η ασφαλιστική θέτει τους όρους της. Ο κυριότερος εκ των οποίων είναι να κάνεις τα service σου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Link to comment
Share on other sites

Λάθος. Μετά τα δύο χρόνια, την κάλυψη την αναλαμβάνει ασφαλιστική. Εκεί τα πράγματα αλλάζουν. Η ασφαλιστική θέτει τους όρους της. Ο κυριότερος εκ των οποίων είναι να κάνεις τα service σου σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Αυτός είναι και ο πιο πονηρός-εύκολος-κερδοφόρος τρόπος να ξαναφέρουν τους πελάτες πίσω στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία καθώς μετά από τα 2 πρώτα χρόνια οι πελάτες "την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια" από τους πανάκριβους εξουσιοδοτημένους dealers, νομίζοντας ότι είναι υποχρεωμένοι να κάνουν τα σέρβις τους εκεί!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Είναι win-win situation. Κερδίζουν κι αυτοί γιατί κρατάνε τον πελάτη.

Κερδίζουμε κι εμείς που είμαστε καλυμμένοι για χοντρές ζημιές που μπορεί να προκύψουν.

Αυτό το "2χρόνια εγγύηση" μου ακούγεται ηλίθιο! Δεν μπορεί να αγοράζεις αυτοκίνητο 25000 ευρώ και να σου δίνουν την ίδια εγγύηση με αυτή της καφετιέρας!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδια,

για οποιοδηποτε αυτοκινητο οποιασδηποτε μαρκας για οποια χρονια ισχυει η εργοστασιακη εγγυηση(2,3,6 κλπ) και για οποια προσθετα, οπως δηλ τα επιπλεον 4 της opel (που μονο εγγυηση δεν ειναι καθοτι καλυπτει μονο καποια μηχανικα) τα επιπλεον 3 της toyota (που και αυτα καλυπτουν μονο τα βασικα και οχι ηλεκτρικα/ηλεκτρονικα) , τα επιπλεον 7 της honda/mitsubishi (και εκει τα ιδια) κλπ που καλυπτονται κυριως μεσω ασφαλιστικων, ΟΛΑ τα επισημα σερβις ΠΡΕΠΕΙ να γινονται σε αντιπροσωπεια η εξουσιοδοτημενο συνεργειο, το οποιο ειναι και λογικο για να μπορουν και αυτοι τουλαχιστον να κατοχυρωνουν οσο το δυνατον περισσοτερο γινεται καποια στανταρντς στο θεμα βασικων ανταλλακτικων (ενταξει και καποια χρηματα) τα οποια σιγουρα βοηθουν στην σωστη λειτουργια του αυτοκινητου.

Επιπροσθετως οπως εχει λεχθει μπορεις να πας απο μονος σου οτι ανταλλακτικο χρειαζεται εφοσον φυσικα ειναι εγκεκριμενο.

Επειδη το εχω ψαξει το θεμα τα επιπλεον 2 της VW, εστω και με το αντιτιμο του, ειναι η πληρεστερη επιπλεον καλυψη του ειδους και επαναλαμβανω οτι ειναι και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.

Εξ'αλλου και για δικο μας προπαντων οφελος, για τη σωστη λειτουργια του αυτοκινητου μας, πρεπει να προτιμουμε και τα εγκεκριμενα ανταλλακτικα/αναλωσιμα αλλα και εξουσιοδοτημενο σερβις.

Το ξερω οτι αρκετα απο αυτα δεν ειναι αξια των αναμενομενων και ειναι και ακριβοτερα αλλα οτι και να συμβει ξερεις που να τρεξεις και ποιον να βρεις, ενω σε τριτους εχεις το ρισκο να βρεθεις εκτεθιμενος.

Εξ'αλλου λιγα ειναι τα συνεργεια εκτος αντιπροσωπειας που πραγματικα ξερουν καλυτερα την δουλεια.

Τα υπολοιπα ειναι ρωσικη ρουλετα και δεν αξιζει να πηγαινεις εκει για να εχεις ενα προσωρινο κερδος τως 30-50 ευρω. Τοθλαχιστον οσο το αυτοκινητο ειναι και εντος εγγυησης αλλα και σχετικα καινουργιο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.