Jump to content
auber002b

Golf Vs Auris

Recommended Posts

Το μόνο που χρειαζόμαστε για να το εξακριβώσουμε είναι εναν εθελοντή με TSI, εναν με Prius και φυσικά μια μπαλαντέζα μήκους 400m.

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Εργάζεσαι σεναριογράφος κάπου; Ως συνήθως... έγραψες!! (Το κείμενό περί απόκτησης νέου GTI το έχω σώσει στο δίσκο μου). Μα μας δουλεύουν; Ωμή Ιαπωνική δύναμη; (τότε το S2000 τι είναι; Σπαρταράει ακόμα; ) Ατμοσφαιρικό 1600 να περάσει το 122; (ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΣΑΞΟΡΑΛΛΑ!) Πλάκα πλάκα την ιδέα σου θα την υλοποιούσε ευχαρίστως το Top Gear, με το θέμα να τελειώνει με στούκα, έκρηξη ή και τα δύο.

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

Παίδες άσχετο αλλά κάποιος έγραφε ότι το auris πατάει/κερδίζει/τσαγιάζει (όπως το πάρει κανείς) το 122άρι. Ισχύει αυτό; Προφανώς μιλάει για το 1600άρι. Δεν είμαι κοντράκιας ή κομπλεξικός αλλά κάτι μου λέει πως αυτός είναι! Μα με σχεδόν ίδιο βάρος (+50 κιλά χοντρικά το golf) αλλά ΡΟΠΗ και ιπποδύναμη στο στρόφαλο παραπάνω από 122 (βάλε 135) ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ;;

Κανένα από τα ποστ εκεί πέρα μέσα δεν είναι αντικειμενικό και το ξαναγράφω ότι είχαμε κάνει με τον japanic ένα πάτημα από στάση που δεν έχει καμιά σημασία η ροπή, με το auris του που έχει εξάτμιση κατ μπακ και φίλτρο όπως κι εγώ τότε με τη διαφορά όμως ότι εγώ φορούσα και τις 17άρες 225/45 ζάντες του GTI που είναι θεόβαρες και παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην επιτάχυνση και το αποτέλεσμα ήταν μισό αυτοκίνητο πίσω μου αυτός εώς και το γέμισμα της τετάρτης. Η αλήθεια είναι ότι δεν το περίμενα να σταθεί τόσο καλά το τουότα μιας και είχα ξαναπατήσει με ένα ίδιο 1.6 όχι από στάση και η διαφορά ήταν μεγαλύτερη αλλά μπορεί λόγω του ότι είχαμε κάνει ρεπρίζ (από ψηλά όμως), εκτός κι αν φοράει κι άλλα επάνω και το κρύβει, που είναι γνωστή μέθοδος των βλαμένων κοντράκιδων ατόμων που έχουν ατμοσφαιρικά ιαπωνέζικα. Καλά για χαμηλές ρεπρίζ δεν υπάρχει θέμα, απλά μεγάλο χάος

Στη λογική του στίλ ''περνάω τα 122άρια με το auris μου και τα υπόλοιπα tsi σπάνε και χαλάνε οπότε τι ασχολείσαι με αυτά'' φαίνεται το επίπεδο και η νοημοσύνη του ανθρώπου που βάζει αυτά τα σχόλια ως κριτήρια σύγκρισης δύο αυτοκινήτων. Και στην τελική εγώ δε βρίσκω κάποιο λόγω να αγόραζα ένα auris, ούτε άλογα μπορείς να του ζητήσεις, ούτε να πετάξεις μια έκτη για οικονομία, ούτε να στρίψει και να φρενάρει, ούτε πληθώρα από αξεσουάρ υπάρχει, ούτε με ένα vag-com μπορείς να παίξεις tongue.gif ούτε τίποτα. Είναι ένα αυτοκίνητο με το σήμα της τουότα για να πάει κανείς στο χωριό του και να κάνει τη δουλειά του στο θέμα των μετακινήσεων, αυτά.

Link to comment
Share on other sites

μολις διαβασα και τις 10 σελιδες στο thread του τουοτα φορουμ.Πανε καλα τα ατομα??? Εκτος απο κομπλεξικοι ειναι και ασχετοι!

Επικαλουντε τεχνολογικο επιτευγμα τον Βανκελ????Ας τους πει καποιος οτι τον σχεδιασε ΓΕΡΜΑΝΟΣ (DR FElix Wankel) οταν ο Mr. toyota εφτιαχνε ραπτομηχανες (στην κυριολεξια)

Ελεος με τη μ@λ@κι@ μερικων. εχουν ξεχασει τους 5cyl 20V αρχες 80's με το τερας το quattro S1 και μιλανε για celica GT4!!

καλυτερα να μη μπερδευουμε τιις βουρτσες με τις .......

γελασαμε παλι. Την επομενη φορα που θα πετυχω auris θα τρεξω να κρυφτω! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Ας δεχτούμε προς στιγμήν τους ισχυρισμούς των ιαπωνεζόφιλων φίλων μας και ας υποθέσουμε ότι αυτή η έκβαση είναι και η πιθανότερη: Ότι το Aguris στα 1600cc είναι μπροστά από το Golf TSI 122.

Στο priusclub οι οικολόγοι φίλοι της γης, προστάτες των φαλαινών και θιασώτες της ανακύκλωσης ισχυρίζονται ότι μέχρι τα 150 km/h το Aguris 1600 δεν έχει καμία επαφή με το -πολύ πιο σβέλτο κατ' αυτούς- Τουότα Πρίτσους. Ορίστε:

http://209.85.229.132/search?q=cache:pATvF...=el&ct=clnk

¶ρα το Πρίτσους πρέπει στο 400άρι να είναι μπροστά κι από το TSI 140. Ίσως μάλιστα να πηγαίνει κοπίο με το TSI 160! ΟΪΜΕ!

Το μόνο που χρειαζόμαστε για να το εξακριβώσουμε είναι εναν εθελοντή με TSI, εναν με Prius και φυσικά μια μπαλαντέζα μήκους 400m.

αν και στην αρχή νόμιζα ότι δεν θα γράψεις με αυτό που είπες τελικά ΕΓΡΑΨΕΣ !!!! :D

...αν είναι πρόβλημα το πληκτρολόγιο , θα σου φέρω εγώ όσα θες !!!! χαχαχαχα :D

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΑΡΗ(S8N) ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΥΡΕΑΛ ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ...

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως τα αυτοκίνητα είναι μία ολόκληρη φιλοσοφία,μία στάση ζωής, όπως για παράδειγμα όταν λέμε τί ομάδα είσαι? απο την απάντηση του άλλου συμπεραίνεις που περίπου μπαίζει μπάλα το μυαλό του...κάτι ανάλογο και με τα αυτοκίνητα.Κάθε εταιρεία και μία διαφορετική σχολή...

Εδώ και χρόνια αντιπαθώ την στρατηγική και φιλοσοφία όλων των Ιαπωνικών εταιρειών και ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ την ΤΟΥΟΤΑ. Και ο κυριότερος λόγος που την σιχαίνομαι είναι πως σε όποια κουβέντα έχω κάνει με φίλο που έχει-είχε ΤΟΥΟΤΑ, κατάφερε να με εκνευρίσει με τον ηλίθιο φανατισμό του,κάτι σαν και τα αλάνια του φόρουμ της ΤΟΥΟΤΑ... Είναι πολύ λίγα τα αυτοκίνητα που κατα καιρούς μπορεί να παραδέχτηκα. Τί να το κάνω εγώ το ''λάδι και βενζίνη'' όταν κλείνω την πόρτα απο ένα οποιοδήποτε ιαπωνικό αμάξι και είναι σαν να κλείνω πόρτα απο στάβλο?Για να μην μιλήσω για τα ψεύτικα και πάμφθηνα εσωτερικά τους.Να μην πιάσω επίπεδα ασφάλειας,συστήματα,κ.τ.λ.

Πάντως,για να μήν μακρυγορήσω(γιατί θα το κάνω αν συνεχίσω να μιλάω για ΤΟΥΟΤΑ) και μιλώντας καθαρά διπλωματικά,θα πώ πως όλοι υποστηρίζουμε την επιλογή μας με τα καλά και τα κακά της.Και οι ΤΟΥΟΤακηδες το ίδιο κάνουν,απλά μερικές φορές να βγάζουμε και τις παρωπίδες...Δεν είναι το δικό μας πάντα το καλύτερο...

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΑΡΗ(S8N) ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙ ΣΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΟΥΡΕΑΛ ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΜΟΝΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ...

και εγω.... αν βαριεται να του δωσς και ετοιμο acc

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι που το έχω μεγάλη απορία. Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων είναι εφεύρεση των Ιαπώνων?? Γιατί εγώ από όσο ξέρω δεν είναι . Και με ζαλίζουν τα @@ . ¶λλο το θέμα το πόσο το εξέλιξαν.

Link to comment
Share on other sites

Ας δεχτούμε προς στιγμήν τους ισχυρισμούς των ιαπωνεζόφιλων φίλων μας και ας υποθέσουμε ότι αυτή η έκβαση είναι και η πιθανότερη: Ότι το Aguris στα 1600cc είναι μπροστά από το Golf TSI 122.

Στο priusclub οι οικολόγοι φίλοι της γης, προστάτες των φαλαινών και θιασώτες της ανακύκλωσης ισχυρίζονται ότι μέχρι τα 150 km/h το Aguris 1600 δεν έχει καμία επαφή με το -πολύ πιο σβέλτο κατ' αυτούς- Τουότα Πρίτσους. Ορίστε:

http://209.85.229.132/search?q=cache:pATvF...=el&ct=clnk

¶ρα το Πρίτσους πρέπει στο 400άρι να είναι μπροστά κι από το TSI 140. Ίσως μάλιστα να πηγαίνει κοπίο με το TSI 160! ΟΪΜΕ!

Το μόνο που χρειαζόμαστε για να το εξακριβώσουμε είναι εναν εθελοντή με TSI, εναν με Prius και φυσικά μια μπαλαντέζα μήκους 400m.

χαχαχα....ειναι πιστευω πλεον λαικο αιτημα να γραψεις φιλε μου και στο Toyota Club, οπως μονο εσυ ξερεις. :lol:

Οσο για τα Pritsus εχεις απολυτο δικιο....τελευταια συναντω ολο και πιο πολλα, τα οποια οι κατοχοι τους προσπαθουν να τα γκαζωσουν και να με περασουν στο δρομο ειδικα οταν ειμαι με το Saxaκι μου, γιατι με το Golf δε τολμανε.... υβριδικο σου λενε μετα...ποσο καμμενος ειναι καποιος που θελει να το παιξει γρηγορος με Pritsus?? ΗΜΑΡΤΟΝ !!

Πρεπει επισης να κανονιστει κοντρουλα με Aguris και Golf και να βγει βιντεακι....να το εχουμε να το βλεπουμε και να γελαμε. αααα! και κανα Pritsus για ορεκτικο πρωτα !! :lol: εθελοντεεεεες!!

Link to comment
Share on other sites

Το μόνο που χρειαζόμαστε για να το εξακριβώσουμε είναι εναν εθελοντή με TSI, εναν με Prius και φυσικά μια μπαλαντέζα μήκους 400m.
new_sugkrotima.gifsillyhorse1rb5.gif:lol::lol::thumbsup:worthy.gifnew_sugkrotima.gifsillyhorse1rb5.gif

Πρέπει να είναι η καλύτερη ατάκα της χρονιάς!!!

new_sugkrotima.gifsillyhorse1rb5.gif:lol::lol::thumbsup:worthy.gifnew_sugkrotima.gifsillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Το 1600 αγκουρις δεν υπαρχει περιπτωση να ριχνει ουτε στο 122 , και πιθανον δεν θα ριχνει ουτε καν στο νεο 1200 με τα ονομαστικα 105 , οι ανθρωποι ειναι αναπηροι με αυτα που υποστηριζουν...

Link to comment
Share on other sites

Guest N.O.S.-->
Δείτε τι έγραψα εγώ (ώς TSI_Man) για να τους τρελάνω: Toyota Forum

Καλα θα ελεγα οτι λαθος κανατε μπου μπηκατε και τους κραξατε πεσατε στο επιπεδο του βλακα του Japanic και κατι ακομα ο Wankel δεν ειναι ιαπωνικος αλλα γερμανικος απλα ειδαν οτι ειναι αχριστη φριτεζα και τους τον μοσχοπουλησαν :ninja:

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι που το έχω μεγάλη απορία. Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων είναι εφεύρεση των Ιαπώνων?? Γιατί εγώ από όσο ξέρω δεν είναι . Και με ζαλίζουν τα @@ . ¶λλο το θέμα το πόσο το εξέλιξαν.

Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβιδων σαν ιδεα με δυο εκκεντρα (το ενα μεσα στο αλλο και την εμπλοκή του δευτερου μετα απο καποιο οριο στροφων) ειναι δημιουργημα της Porsche, οπως και το turbo (για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος αλλα για το πρωτο ειμαι). Βεβαια οι Porsche ειναι πανακριβες και το συστημα ειναι πολυ πιο περιπλοκο και αποδοτικο απ οτι το αντιστοιχο v-tech και vvti. Οι σχιστοματηδες εκανα αυτο που ξερουν καλα λοιπον, αντεγραψαν το συστημα και μετα, βαφτίζοντας το αλλιως, το εκαναν πιο απλο και πιο φτηνο με αποτελεσμα να μπορουν να το ενσωματωσουν σε καθημερινα αυτοκινητα. Αυτο που βλεπεις λοιπον στα Ιαπωνικα δεν ειναι εξελιξη αλλα απλοποίηση μιας Γερμανικής εφεύρεσης με αναλογη αποδοση και μειωση κοστους. Γενικα δεν υπαρχει σοβαρή εφεύρεση στον χωρο του αυτοκινήτου που να εχει προέλθει απο την Ιαπωνια. Οι τυποι ειναι οι γκουρου της καλής αντιγραφής.

Link to comment
Share on other sites

Ο μεταβλητός χρονισμός βαλβιδων σαν ιδεα με δυο εκκεντρα (το ενα μεσα στο αλλο και την εμπλοκή του δευτερου μετα απο καποιο οριο στροφων) ειναι δημιουργημα της Porsche, οπως και το turbo (για το δευτερο δεν ειμαι σιγουρος αλλα για το πρωτο ειμαι).

To turbo το έχει ανακαλύψει η renault και το εφάρμοσε σε αυτοκίνητα αγώνων αλλά δεν θυμάμαι την χρονολογία. Α και ο πρώτος αγώνας αυτοκινήτων έγινε με αυτοκίνητα renault.

Link to comment
Share on other sites

Aviation

During the First World War French engineer Auguste Rateau[2] fitted turbo chargers to Renault engines powering various French fighters with some success.[3]

In 1918, General Electric engineer Sanford Moss attached a turbo to a V12 Liberty aircraft engine. The engine was tested at Pikes Peak in Colorado at 14,000 feet (4,300 m) to demonstrate that it could eliminate the power losses usually experienced in internal combustion engines as a result of reduced air pressure and density at high altitude.[4]

Turbochargers were first used in production aircraft engines in the 1930s before World War II. The primary purpose behind most aircraft-based applications was to increase the altitude at which the airplane can fly, by compensating for the lower atmospheric pressure present at high altitude. Aircraft such as the P-38 Lightning, B-17 Flying Fortress, and P-47 Thunderbolt all used turbochargers to increase high altitude engine power.

[edit] Production automobiles

The first Turbocharged diesel truck was produced by the "Schweizer Maschinenfabrik Saurer" (Swiss Machine Works Saurer) in 1938. [5]

The Chevrolet Corvair's turbocharged engine. The turbo, located at top right, feeds pressurized air into the engine through the chrome T-pipe spanning the engine.The first production turbocharged automobile engines came from General Motors in 1962. The A-body Oldsmobile Cutlass Jetfire and Chevrolet Corvair Monza Spyder were both fitted with turbochargers.[citations needed]

The world's first production turbo diesel automobiles were the Mercedes 300SD and the Peugeot 604, both introduced in 1978. Today, most of automotive diesels are turbocharged.[citations needed]

[edit] Competition cars

The turbocharger first hit the automobile racing world in 1952 when Fred Agabashian in the diesel-powered Cummins Special qualified for pole position at the Indianapolis 500 and led for 175 miles (282 km) before ingested tire shards disabled the compressor section of the Elliott turbocharger. Offenhauser's turbocharged engines returned to Indianapolis in 1966, with victories coming in 1968. The Offenhauser turbo peaked at over 1,000 hp (750 kW) in 1973, while Porsche dominated the Can-Am series with a 1,100 hp (820 kW) 917/30. Turbocharged cars dominated the Le Mans between 1976 and 1988, and then from 2000-2007.

In Formula One, in the so called "Turbo Era" of 1977 until 1989, engines with a capacity of 1500 cc could achieve anywhere from 1000 to 1500 hp (746 to 1119 kW) (Renault, Honda, BMW, Ferrari). Renault was the first manufacturer to apply turbo technology in the F1 field, in 1977. The project's high cost was compensated for by its performance, and led to other engine manufacturers following suit. The Turbo-charged engines took over the F1 field and ended the Ford Cosworth DFV era in the mid 1980s. However, the FIA decided that turbos were making the sport too dangerous and expensive, and from 1987 onwards, the maximum boost pressure was reduced before the technology was banned completely for 1989.

In Rallying, turbocharged engines of up to 2000 cc have long been the preferred motive power for the Group A/NWorld Rally Car (top level) competitors, due to the exceptional power-to-weight ratios (and enormous torque) attainable. This combines with the use of vehicles with relatively small bodyshells for manoeuvreability and handling. As turbo outputs rose to similar levels as the F1 category (see above), the FIA, rather than banning the technology, enforced a restricted turbo inlet diameter (currently 34 mm).

Edited by Puck
Link to comment
Share on other sites

Οι τυπάδες ειναι ελλεηνοί,θυμήθυκα τον Japanick τώρα! knife.gif XD

Link to comment
Share on other sites

... Α και ο πρώτος αγώνας αυτοκινήτων έγινε με αυτοκίνητα renault.

Αυτός λογικά πρέπει να ήταν και ο πρώτος αγώνας όπου όλοι εγκατέλειψαν από βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

Καλα θα ελεγα οτι λαθος κανατε μπου μπηκατε και τους κραξατε πεσατε στο επιπεδο του βλακα του Japanic και κατι ακομα ο Wankel δεν ειναι ιαπωνικος αλλα γερμανικος απλα ειδαν οτι ειναι αχριστη φριτεζα και τους τον μοσχοπουλησαν :mellow:

Έχεις δίκιο τελικά! Δεν έπρεπε να πέσω στο επίπεδό τους γι' αυτό και ζήτησα και με διέγραψαν από το σκατο-φόρουμ τους. Απλά ήθελα να δω πόσο φανατισμένοι είναι πολλοί Έλληνες και για κάτι το οποίο δεν αξίζει όπως τα τουτού Toyota. Τελικά επιβεβαιώνεται το γεγονός ότι ο φανατισμένος δεν θα μπορέσει ποτέ να είναι ούτε μια σταγόνα αντικειμενικός!

Και μου είχε ξεφύγει το θέμα με τον wankel που ορθώς αναφέρεσαι.

Όσο για το θέμα με "τα FSI που καίνε λάδια" που το γράφανε στο φόρουμ τους και το γενίκευαν για όλα τα VW και τα TSI, εμείς εδώ ξέρουμε καλύτερα για την παρτίδα των FSI μόνο που είχαν κάθετα χαραγμένες αυλακώσεις από το εργοστάσιο στους κυλίνδρους τους, και έτσι πέρναγε μαζί με την βενζίνη λίγο περισσότερο λάδι 5W30 από ότι άλλα αυτοκίνητα.... Μη κουράζω άλλο!

Toyota Corolla: Ναι, τώρα μπορούν και στρίβουν (και δεν κάνουν μούσκεμα τους πεζούς όπως στην διαφήμιση στην TV)

Link to comment
Share on other sites

Guest N.O.S.-->
Έχεις δίκιο τελικά! Δεν έπρεπε να πέσω στο επίπεδό τους γι' αυτό και ζήτησα και με διέγραψαν από το σκατο-φόρουμ τους. Απλά ήθελα να δω πόσο φανατισμένοι είναι πολλοί Έλληνες και για κάτι το οποίο δεν αξίζει όπως τα τουτού Toyota. Τελικά επιβεβαιώνεται το γεγονός ότι ο φανατισμένος δεν θα μπορέσει ποτέ να είναι ούτε μια σταγόνα αντικειμενικός!

Και μου είχε ξεφύγει το θέμα με τον wankel που ορθώς αναφέρεσαι.

Όσο για το θέμα με "τα FSI που καίνε λάδια" που το γράφανε στο φόρουμ τους και το γενίκευαν για όλα τα VW και τα TSI, εμείς εδώ ξέρουμε καλύτερα για την παρτίδα των FSI μόνο που είχαν κάθετα χαραγμένες αυλακώσεις από το εργοστάσιο στους κυλίνδρους τους, και έτσι πέρναγε μαζί με την βενζίνη λίγο περισσότερο λάδι 5W30 από ότι άλλα αυτοκίνητα.... Μη κουράζω άλλο!

Toyota Corolla: Ναι, τώρα μπορούν και στρίβουν (και δεν κάνουν μούσκεμα τους πεζούς όπως στην διαφήμιση στην TV)

:mellow:

Link to comment
Share on other sites

λοιπον εγω θα σας πω κατι που μου ειπαν σημερα.

εχω παει καπου και μιλαω με καποιον και τον ρωταω για το φιατακι [τσικουενσετο] που ειχε ποσο παιζει η τιμη του [το σκεφτομαι για δευτερο αυτοκινητο για μικροδιαδρομες κυριως της συζηγου] του λεω επισης πως σκεφτομαι και για σμαρτ [πιο απλα μικρο και οικονομικο] πανω στην κουβεντα μου λεει πως ειναι μαντρας και σε καποια φαση μιλαμε για το πολακι και για ενα περιστατικο που μου ειχε συμβει. ε χωρις να προλαβω να πω κατι περισσοτερο ο τυπος μου λεει απλα: ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον εγω θα σας πω κατι που μου ειπαν σημερα.

εχω παει καπου και μιλαω με καποιον και τον ρωταω για το φιατακι [τσικουενσετο] που ειχε ποσο παιζει η τιμη του [το σκεφτομαι για δευτερο αυτοκινητο για μικροδιαδρομες κυριως της συζηγου] του λεω επισης πως σκεφτομαι και για σμαρτ [πιο απλα μικρο και οικονομικο] πανω στην κουβεντα μου λεει πως ειναι μαντρας και σε καποια φαση μιλαμε για το πολακι και για ενα περιστατικο που μου ειχε συμβει. ε χωρις να προλαβω να πω κατι περισσοτερο ο τυπος μου λεει απλα:[b] ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ.

:lol::lol:worthy.gifworthy.gif

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο τελικά! Δεν έπρεπε να πέσω στο επίπεδό τους γι' αυτό και ζήτησα και με διέγραψαν από το σκατο-φόρουμ τους. Απλά ήθελα να δω πόσο φανατισμένοι είναι πολλοί Έλληνες και για κάτι το οποίο δεν αξίζει όπως τα τουτού Toyota. Τελικά επιβεβαιώνεται το γεγονός ότι ο φανατισμένος δεν θα μπορέσει ποτέ να είναι ούτε μια σταγόνα αντικειμενικός!

Και μου είχε ξεφύγει το θέμα με τον wankel που ορθώς αναφέρεσαι.

Όσο για το θέμα με "τα FSI που καίνε λάδια" που το γράφανε στο φόρουμ τους και το γενίκευαν για όλα τα VW και τα TSI, εμείς εδώ ξέρουμε καλύτερα για την παρτίδα των FSI μόνο που είχαν κάθετα χαραγμένες αυλακώσεις από το εργοστάσιο στους κυλίνδρους τους, και έτσι πέρναγε μαζί με την βενζίνη λίγο περισσότερο λάδι 5W30 από ότι άλλα αυτοκίνητα.... Μη κουράζω άλλο!

Toyota Corolla: Ναι, τώρα μπορούν και στρίβουν (και δεν κάνουν μούσκεμα τους πεζούς όπως στην διαφήμιση στην TV)

Φίλε επειδη ξέρω οτι έχουν σπάσει 130 tsi μοτερ σε ενα χρονο μην μιλας για τα toyota ενταξει? Που μας βγάζετε turbokompressor και πουλάτε και μούρη! το οτι η vw δινει τα μισα χρονια εγγυηση απο την toyota σου λεει τιποτα? Να βάζεις αγιασμο στο στομα οταν μιλας για toyota και γενικα για japan!!!!

Link to comment
Share on other sites

Τι no comments γελιε? που ειναι το αστειο?? θεωρεις το golf καλυτερο απο το Auris?

αλλος παλι μας βρηκε!σαν τις κατσαριδες ενα πραγμα,οσο τις αφανιζεις και τις πατας τοσο ξαναεμφανιζονται!

τον ξερεις και απο χτες και τον λες γελοιο;και ναι το golf ειναι πολυ καλυτερο του αουρις,το ενα ειναι αμαξι και το αλλο ουροσυλλεκτης(α-ουρι-ς): :D:unsure:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.