Jump to content
ntinos2008

Το Golf σε σχέση με το σούπερ Auris- Μία χαμένη σύγκριση

Recommended Posts

Πραγματικά ούτε πλάκα δεν μπορεί να σας κάνει κάποιος. Διαβάζει τις ατελείωτες σελίδες προβλημάτων του ΤSI, FSI ή όποιου άλλου κινητήρα αγοράσατε, όπως και τις ατελείωτες σελίδες προβλημάτων του Golf και είναι να σας λυπάται κάποιος :lol::D:D . Δώσατε κανένα 2.000 ευρώ παραπάνω από εμένα (έχω το Auris 1.6 Premium), και όσοι έχετε το Golf 122 ΤSI πρέπει πραγματικά να κλαίτε τα λεφτά σας :D;) . Την ίδια ώρα που το μόνο πρόβλημα των Auris είναι ότι σφυρίζουν τα φρένα, σε σας χαλνούνε σκάστρες, πετάγονται μπιέλες, μένουνε κιβώτια ταχυτήτων, μένετε στο δρόμο απ' ότι πιο απίθανο μπορεί να συμβεί. Οι αλλαγές τουρμπίνας-κομπρέσσορα δοκιμάζουν τις αντοχές σας, η φοβερή εγγύηση των 2 χρόνων σας κάνει μετά τα 2 χρόνια να πάτε βόλτα πρώτα από τα συνεργεία κάθε πρωι, πριν κυκλοφορήσετε με το αυτοκίνητό σας, η 100αρα βενζίνη έχει απομυζήσει τα πορτοφόλια σας, τα ακριβά σέρβις σας έχουν αποτελειώσει, το δε παπουδίστικο εσωτερικό είναι ότι χειρότερο μπας και προσελκύσετε καμμιά κοπέλλα protest.gif . Και όλα αυτά γιατί ; Για να έχετε ονομαστική ίδια δύναμη μ' εμένα (εντάξει τα 140 και 160 είναι λίγο πιο δυνατά- αλλά εκεί μιλάμε για τρελή διαφορά στα χρήματα), αλλά ουσιαστική δύναμη πολύ λιγότερη. Πως γίνεται αυτό; Έχω καλύτερα κρατήματα, καλύτερη ποιότητα κύλισης, καλύτερο αεροδυναμικό πακέτο, καλύτερα φρένα και σχεδόν ίδια ροπή και τελική ταχύτητα, οπότε σας αφήνω μίλια πίσω. Θυμίζετε κάτι ομάδες τύπου Tororoso στη Formula 1. Παίρνουν έναν σούπερ κινητήρα, το βάζουν στο χάλια αυτοκίνητό τους, και το μόνο που καταφέρνουν είναι να έχουν στατιστικά την καλύτερη τελική ταχύτητα απ' όλα τα μονοθέσια, και τελικά βγαίνουν τελευταίοι.

Link to comment
Share on other sites

παρε το κουβαδακι σου και σ'αλλη παραλια!η μαλλον παρε το aguris και σ' αλλο μαναβικο.το αμαξι σου οπως πολλα toyota ειναι ενα αψυχο πραγμα 1500 κιλα λαμαρινα πανω σε 4 ροδες.(οχι πως δεν εχετε προβληματα αλλα ακομα και να μην ειχατε προτιμω κατι το ζωντανο κατι π μ γεμιζει τη ζωη.αντιο japan στα κλιματιστικα καλοι ειστε

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά ούτε πλάκα δεν μπορεί να σας κάνει κάποιος. Διαβάζει τις ατελείωτες σελίδες προβλημάτων του ΤSI, FSI ή όποιου άλλου κινητήρα αγοράσατε, όπως και τις ατελείωτες σελίδες προβλημάτων του Golf και είναι να σας λυπάται κάποιος :unsure::unsure::wacko: . Δώσατε κανένα 2.000 ευρώ παραπάνω από εμένα (έχω το Auris 1.6 Premium), και όσοι έχετε το Golf 122 ΤSI πρέπει πραγματικά να κλαίτε τα λεφτά σας :lol::D . Την ίδια ώρα που το μόνο πρόβλημα των Auris είναι ότι σφυρίζουν τα φρένα, σε σας χαλνούνε σκάστρες, πετάγονται μπιέλες, μένουνε κιβώτια ταχυτήτων, μένετε στο δρόμο απ' ότι πιο απίθανο μπορεί να συμβεί. Οι αλλαγές τουρμπίνας-κομπρέσσορα δοκιμάζουν τις αντοχές σας, η φοβερή εγγύηση των 2 χρόνων σας κάνει μετά τα 2 χρόνια να πάτε βόλτα πρώτα από τα συνεργεία κάθε πρωι, πριν κυκλοφορήσετε με το αυτοκίνητό σας, η 100αρα βενζίνη έχει απομυζήσει τα πορτοφόλια σας, τα ακριβά σέρβις σας έχουν αποτελειώσει, το δε παπουδίστικο εσωτερικό είναι ότι χειρότερο μπας και προσελκύσετε καμμιά κοπέλλα protest.gif . Και όλα αυτά γιατί ; Για να έχετε ονομαστική ίδια δύναμη μ' εμένα (εντάξει τα 140 και 160 είναι λίγο πιο δυνατά- αλλά εκεί μιλάμε για τρελή διαφορά στα χρήματα), αλλά ουσιαστική δύναμη πολύ λιγότερη. Πως γίνεται αυτό; Έχω καλύτερα κρατήματα, καλύτερη ποιότητα κύλισης, καλύτερο αεροδυναμικό πακέτο, καλύτερα φρένα και σχεδόν ίδια ροπή και τελική ταχύτητα, οπότε σας αφήνω μίλια πίσω. Θυμίζετε κάτι ομάδες τύπου Tororoso στη Formula 1. Παίρνουν έναν σούπερ κινητήρα, το βάζουν στο χάλια αυτοκίνητό τους, και το μόνο που καταφέρνουν είναι να έχουν στατιστικά την καλύτερη τελική ταχύτητα απ' όλα τα μονοθέσια, και τελικά βγαίνουν τελευταίοι.

ΟΣΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ.....φιλε ασε απο τοτε που πηρα το golf εχει καταστραφει η ζωη μου η τσεπη μου ολα...λεω να αυτοκτονησω γιατι ζηλευω τα αγγουρια στον δρομο

τι λες ρε φιλε βραδιατικα σε ενοχλησε κανενας κ μπαινεις κ γραφειΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ

Link to comment
Share on other sites

Θα ανοιξεις πολλα ακομα τοπικ με βλακειες;Παιδια μην ασχολειστε αλλο.Δεν αξιζει...

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά ούτε πλάκα δεν μπορεί να σας κάνει κάποιος. Διαβάζει τις ατελείωτες σελίδες προβλημάτων του ΤSI, FSI ή όποιου άλλου κινητήρα αγοράσατε, όπως και τις ατελείωτες σελίδες προβλημάτων του Golf και είναι να σας λυπάται κάποιος :wacko::unsure::wacko: . Δώσατε κανένα 2.000 ευρώ παραπάνω από εμένα (έχω το Auris 1.6 Premium), και όσοι έχετε το Golf 122 ΤSI πρέπει πραγματικά να κλαίτε τα λεφτά σας :lol::D . Την ίδια ώρα που το μόνο πρόβλημα των Auris είναι ότι σφυρίζουν τα φρένα, σε σας χαλνούνε σκάστρες, πετάγονται μπιέλες, μένουνε κιβώτια ταχυτήτων, μένετε στο δρόμο απ' ότι πιο απίθανο μπορεί να συμβεί.

.....Χρησιμο θα ηταν να προσθεσουμε στα προβληματα, του GOLF, το ποσο χαλια πορτες εχει....τις οποιες οταν τις κλεισεις λιγο πιο δυνατα, νομιζεις οτι θα σου μεινουν στο χερι..... tongue.gif

Οι αλλαγές τουρμπίνας-κομπρέσσορα δοκιμάζουν τις αντοχές σας, η φοβερή εγγύηση των 2 χρόνων

.......Ενω τα τουοτα εχουν 7 (αν γνωριζω καλα) το οποιο σημαινει οτι για 7 χρονακια τα σκας στην αντιπροσωπεια...... :unsure:

σας κάνει μετά τα 2 χρόνια να πάτε βόλτα πρώτα από τα συνεργεία κάθε πρωι, πριν κυκλοφορήσετε με το αυτοκίνητό σας, η 100αρα βενζίνη έχει απομυζήσει τα πορτοφόλια σας, τα ακριβά σέρβις σας έχουν αποτελειώσει,

....ειμαστε πλουσιοπαιδα, και δεν μας πολυνοιαζει.... closedeyes.gif

το δε παπουδίστικο εσωτερικό είναι ότι χειρότερο μπας και προσελκύσετε καμμιά κοπέλλα protest.gif .

.....δεν θελω να σε απογοητευσω αλλα (τουλαχιστον για το 5αρι Golf) ηταν το αμαξι που προτιμουσαν πολυ οι γκομενιτσες σαν επιλογη τους.....φραγκατες και αυτες, για να μπορουν να βαζουν μονο 100αρα βενζινη...... :unsure:

Και όλα αυτά γιατί ; Για να έχετε ονομαστική ίδια δύναμη μ' εμένα (εντάξει τα 140 και 160 είναι λίγο πιο δυνατά- αλλά εκεί μιλάμε για τρελή διαφορά στα χρήματα), αλλά ουσιαστική δύναμη πολύ λιγότερη. Πως γίνεται αυτό; Έχω καλύτερα κρατήματα, καλύτερη ποιότητα κύλισης, καλύτερο αεροδυναμικό πακέτο, καλύτερα φρένα και σχεδόν ίδια ροπή και τελική ταχύτητα, οπότε σας αφήνω μίλια πίσω.

....δεν θελω να σε πικρανω (παλι) αλλα το αγοραζουμε το συγκεκριμενο αμαξι εμεις (αλλα και οι γκομενιτσες hearts.gif ) γιατι μας ΑΡΕΣΕΙ....

και οχι για να πλακονωμαστε στα γκαζια, εξαλλου οι γκομενιτσες ειναι λεπτεπιλεπτα πλασματα και δεν εκλονται απο τετοιες καταστασεις....προτιμουν σοβαροτητα, στιβαροτητα και σιγουρια............και φυσικα επιλεγουν Golf hearts.gif

Θυμίζετε κάτι ομάδες τύπου Tororoso στη Formula 1. Παίρνουν έναν σούπερ κινητήρα, το βάζουν στο χάλια αυτοκίνητό τους, και το μόνο που καταφέρνουν είναι να έχουν στατιστικά την καλύτερη τελική ταχύτητα απ' όλα τα μονοθέσια, και τελικά βγαίνουν τελευταίοι.

Edited by NVB
Link to comment
Share on other sites

Κακομοιρη με το Αγγουρις δυο τρια λογακια εχω να σου πω....

1)Περαστικα που πηγες και ακουμπησες χρηματα για να παρεις την απολυτη μ@λ@κια....

2)Αν ποτε ριξεις γκομενα με το Αγγουρις εμενα γραψε μου !!

3)Προσεχε μην φυγεις σε καμια στροφη και σε κλαιμε...Μην πτοεισαι ομως που το καρο σου δε παει βημα.

το αγγουρις ειναι καλο για να μεταφερεις τα ζαρζαβατικα και τα ψωνια απο το μαναβικο. δες το απο τη θετικη του πλευρα. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Φιλαράκι είσαι ήρωας! Μόνο που βρήκες την καλοσύνη να μας προτείνεις το αμάξι-σωτήρα το Auris για να μας βγάλεις από το βάλτο που μας έρηξε η δολοπλόκα VW, αξίζεις το σεβασμό μας tongue.gif Περιττό να σου πω ότι δύο χρόνια τώρα έχω αλλάξει τουρμπίνες εγκεφάλους ηλεκτρονικά αναρτήσεις μέχρι και η μπογιά ξέφτισε και αναγκάστηκα να το βάψω ολόκληρο, για να μη σου πω για τα λάστιχα που μου είχαν βάλει πάνω στο αμάξι τα λαμόγια. Pelikan από λιωμένες γομολάστιχες ήταν, τσιγκουνιές του εργοστασίου...

...not!

Συναδερφικούς χαιρετισμούς στα Tiida και Sandero club με τα οποία πρέπει να κάνετε παρέα οι Auraίοι tongue.gif Αφήστε εμάς να χαρούμε τα αμάξια μας ενώ εσείς απλά μετακινείστε με τα δικά σας! ¶ντε και καλή σύνταξη! :lol:

Edited by Nismo
Link to comment
Share on other sites

οταν βλεπω ανθρωπο με auris τον λυπαμαι..γιατι ειναι αδαεις διχως γνωση ο καημενος...δεν λεω για τουοτα αλλα για το auris συγκεκριμενα που για να το παρεις πρεπει να τουλαχιστον να εισαι αγουστος και με σοβαρα ψυχολογικα προβληματα..καθως και να μην εχεις ιστορικο με κοιλιακες διαταραχες για να ανταπεξελθεις σωματικα απο τον εμετο που σου προκαλει το σχημα του..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sory re paidia ala oso kai na to theli kanis den mpori na singrini ta touotu ruris vs golf den exoun kamia sxesi to auris einai ena glikouliko toutou gia gomenes kai gia kiratses( xoris orexi na pikaro kapion etsi to blepi o kosmos ) oso gia tin pedisi as kamia sxesi idika to v kai to vi einai asinagonista..!! den exei xaraktiristi adika o basilias tis katigorias !!! sori ala oso kai na prospatho den mporo !!kai ontos h piotita exei kai tin timitis!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν θα κραξω τα τουοτα γιατι δεν πεφτω σε αυτο το επιπεδο...Ακομα και ο τυπος που μπηκε στο τουοτα club δεν εκραζε ακριβως...Δεν πειραζει.Απλα τα τουοτα εκτος απο τα παλιοτερα (τα οποια παραμπιπτοντως ΔΕΝ χαλαγαν celica κτλ) τα θεωρω εκτρωματα αισθητικης απο την εξω πλευρα.Τωρα μεσα ουτε με ενδιαφερει το οτι προφανως θα ειναι πιο ενδιαφερον ο σχεδιασμος τους απο τα πραγματι λιγο συντηρητικα vw αλλα καλυτερα συντηρητικος απο μεσα παρα ΑΚΥΡΟΣ απο εξω :) Οσο για τον καυγα κινητηρων κτλ ειναι καθαρα θεμα υποκειμενικο.Ουτε εγω συμφωνω με αυτο που κανουν πολλα πιτσιρικια που παιρνουν το 1.4 TSI επειδη εχει γκαζια...Τους κινητηρες αυτους τους παιρνεις απλα για να ευχαριστιεσαι το αμαξι οχι για κοντρες!Και προβληματα παντως που εχω με τα vw και σπαζομαι καμμια φορα και ας ειναι μηδαμινα γιατι το προσεχω το αμαξι και δεν το σκιζω ΠΟΤΕ με την υπαρχουσα κατασταση δεν θα επαιρνα τουοτα!Ο ελληνας εχει κολλημα με τα τουοτα εξ'ανεκαθεν!Τα vw ειναι το 2ο κολλημα του μαλλον tongue.gif Καταλαβε τε το.Τα τουοτα δεν ειναι αυτα που ηταν καποτε (οπως και τα honda οπως και τα vw αλλα τουλαχιστον βλεπονται tongue.gif)

Link to comment
Share on other sites

ως κατοχος παλια toyota avensis.να πω οτι το αμαξι καινουργιο για χρονια βρωμαει απο τα πλαστικα...μποριε να τους αρεσει αυτη η μυροδια που ξερεις....

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο για την επιλογη σου

Αλλα για πες μου

Αφου σου αρεσει τοσο πολυ το τουοτα που πηρες γιατι δεν εισαι εξω να το ευχαριστιεσαι αντι να μπαινεις σε ξενο περιβολακι και να χυνεις χολη ? :)

Ολα αληθεια ποι ειπες ., σκανε οι τσι , χαλανε βαλβιδες , καινε λαδια , χαλια ποιοτητα κυλησης , αεροδυναμικοι θορυβοι, οτι να ναι αυτη η βαφε βρε παιδι μου B):lol:

Ρε κατι προβλημαα που εχει ο κοσμος

Link to comment
Share on other sites

ως κατοχος παλια toyota avensis.να πω οτι το αμαξι καινουργιο για χρονια βρωμαει απο τα πλαστικα...μποριε να τους αρεσει αυτη η μυροδια που ξερεις....

A®ouris δηλαδή tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Ήμαρτον πια, ας βάλει το χέρι του κάποιος moderetor να τελειώσει αυτό το αστείο ! tongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.giftongue.gif

Έχει λέει καλύτερα κρατήματα... σε μια δυνατή στροφή να πάει με τα 120 άλογά του θα του κρεμάσει και θα νομίζει ότι τα έχει παίξει ο dual vvti. Τα έχουμε ισοπεδώσει όλα μου φαίνεται.

Edited by Κοσμάς
Link to comment
Share on other sites

Πως τσιμπάτε όλοι σας έτσι ρε σεις!!! Δεν χρειάζεται κανένας moderator! Moderator στο μυαλό του κάθε ένα από εμας χρειάζεται!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest basilis81

Πριν κανα δυο βδομαδες σοδομισα ενα ανθρακι aguris στη μαραθωνος απο τσουλητες πρωτες.Το αμαξι ειναι ταφος,τι να λεμε τωρα..

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά τα αυτοκίνητα δεν συκρίνονται καν... Τι να λέμε... το (pap)auris δεν πιάνει μία στ golf κ ας λέει ο καθένας κολλημένος ιάπωνας τα δικά του.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν θα γράψω μερικά πραγματάκια που θέλω καιρό τώρα να πω βλέποντας τέτοια θέματα και εδώ και στο άλλο το κλαμπ για τα toyota, αλλά βαριόμουν. Ίσως σας κουράσω λίγο, και ζητώ συγνώμη εξ αρχής. Πρώτα από όλα, θα ήθελα να ξεκινήσω λέγοντας πως στην οικογένειά μου παραδοσιακά αγοράζαμε ιαπωνικά αυτοκίνητα. Ο πατέρας μου, καθώς παλιότερα είχε και μια ενασχόληση με το εμπόριο αυτοκινήτων, και μια γενικότερη λόξα με αυτά, έχει αλλάξει πάνω από 60 αυτοκίνητα. Είχε και ευρωπαϊκά (Golf 2, Alfa romeo, κλπ), αλλά τα περισσότερα ήταν γιαπωνέζικα(π.χ. σχεδόν όλες οι γενιές civic, Corolles, Carina, 323 κλπ). Εγώ προσωπικά είχα το πρώτο Yaris που ήταν πάρα πολύ καλό αυτοκίνητο, και την Corolla την Ε12(τον προκάτοχο του Auris) στα 1400. Και εκτός αυτού ήμουν φανατικός Toyotakias. Όχι βέβαια να μπαίνω να υποστηρίζω την toyota σε όλα τα forums, αλλά πραγματικά μου άρεσαν πολύ τα μοντέλα της εταιρίας, πίστευα ότι καλύπτουν απόλυτα τις ανάγκες μου, και σαν όνειρό μου είχα κάποια έκδοση TSport από το αυτοκίνητο που οδηγούσα. Μ'άρεσε πολύ και η Honda, πιο πολύ επειδή είχε τους καλύτερους ατμοσφαιρικούς κινητήρες μέχρι τα 2000cc, αλλά σαν σύνολο για μένα η Toyota ήταν η Νο1 Ιαπωνική εταιρεία. Η αλήθεια είναι λοιπόν πως όταν αγαπάς κάτι τόσο πολύ, δεν μπορείς σε καμία περίπτωση να είσαι αντικειμενικός. Έτσι λοιπόν μπορεί να έλεγα ότι δε μου κάνουν κλικ τα γερμάνικα, τα γαλλικά, ίσως μόνο λίγο τα ιταλικά. Από εκεί και έπειτα όμως όταν δεις και ζήσεις ορισμένα πράγματα από κοντά μπορεί να σου αλλάξουν γνώμη ακόμα και για κάτι που πίστευες τόσο πολύ. Κάποια στιγμή ένας κολλητός μου πήρε ένα από τα πρώτα Golf 5 TSI 140, και ομολογώ πως το αυτοκίνητο μ'άρεσε πάρα πολύ. Όχι μόνο έδειχνε απίστευτα ποιοτικό και είχε μια αρκετά καλή αίσθηση σε όλους τους τομείς, αλλά ο κινητήρας ήταν κάτι το φανταστικό. Δε λέω και το Corolla που είχα ήταν αρκετά καλό. Παρόλο που είχα την βασική έκδοση, υπήρχε διαφορά στην αίσθηση ποιότητας με το Golf 5, αλλά όχι και τεράστια. Όμως μέσα σε 3 χρόνια το Corolla είχε γινει μέσα μια κουδουνίστρα. Τρίζανε αρκετά σημεία σε βαθμό κουραστικό. Ο κινητήρας του ήταν κάποτε ο κορυφαίος στα 1400, αλλά μέχρι εκεί τα κατάφερνε οριακά. Μετά με την αύξηση του βάρους, και την εμφάνιση των τούρμπο έχασε όποιο πλεονέκτημα είχε. Αργότερα βγήκε το Auris. Στην αρχή, σαν φανατικός οπαδός της εταιρείας που αγαπούσα, προσπάθησα να το δω με καλό μάτι. Αλλά όσο και αν ήθελα να είμαι υποκειμενικός σε αυτήν την περίπτωση, τελικά δεν μπόρεσα ποτέ να χωνέψω τη σχεδίασή του. Δε μ'αρέσει καθόλου ούτε μπροστά ούτε πίσω. Και ειδικότερα μου φαίνονται πολύ άσχημα τα φώτα και στις 2 πλευρές. Μόνο τα πίσω κρύβονται λίγο όταν είναι σκουρόχρωμο μοντέλο, σε ασημί δεν μπορώ να το δω με τίποτα... Τέλος πάντων. Όταν εγώ θέλησα να αλλάξω αμάξι, γιατί είχα βαρεθεί το Corolla και ήθελα κάτι 5πορτο γιατί το είχα σε 3πορτο, είχα τις εξής 2 επιλογές(καθώς auris που θα πρότεινε ο πατέρας μου δεν το ήθελα με τίποτα) : Yaris 1,3 full extra vs Clio 1.2Turbo επίσης full extra. Όμως είχα βαρεθεί τα τογιότα(είχα το παλιό γιάρις, το κορόλλα, η θεία μου έχει το νέο γιάρις) και το εσωτερικό τους με τον πράσινο φωτισμό. Τελικά κατέληξα στο Clio, απόφαση η οποία απογοήτευσε τον πατέρα μου που ήθελε να πάρω κάτι ιαπωνικό και απροβλημάτιστο και γενικά καλύτερο κατά τη γνώμη του. Όμως όταν το πήρα και το οδηγήσαμε έπαθε την πλάκα του, και μου είπε πως αν είναι έτσι μέχρι τα 40.000χλμ χωρίς πρόβλημα παίρνει πίσω ότι μου έλεγε. Το αποτέλεσμα λοιπόν είναι ότι βρέθηκα με ένα αυτοκίνητο που γούσταρα περισσότερο εμφανισιακά από το παλιό μου, πιο άνετο με 5 πόρτες, ελάχιστα πιο γρήγορο από στάση, αλλά σημαντικά γρηγορότερο στις ρεπρίζ ανεξαρτήτως στροφών, και αρκετά καλύτερο κράτημα. Μετά από αυτό εγώ δεν είμαι πια ο φανατικός οπαδός της τογιότα, αλλά αναγωρίζω πως όλες οι εταιρείες ανεξαρτήτος εθνικότητας έχουν κάτι καλό να προσφέρουν, όμως στις μέρες μας με τα βάρη των αυτοκινήτων η καλύτερη λύση είναι το downsizing. Όσο και να εξελιχθεί η ατμόσφαιρα, ο μικρός κινητήρας με τούρμπο είναι μονόδρομος όταν πια σου προσφέρει χαρακτηριστικά λειτουργίας που θυμίζουν ντίζελ, ενώ η κατανάλωση μπορεί να κρατηθεί πάρα πολύ χαμηλά. Ναι, θα κάψει όταν πιεστεί, αλλά το ίδιο θα κάψει και ένας ατμοσφαιρικός μεγαλύτερου κυβισμού που θα έχει τα ίδια άλογα. Για να τελειώνω και να φτάσω και στην ουσία του θέματος που είναι η σύγκριση των 2 μοντέλων, να σας πω πως ο πατέρας μου εδώ και 2 χρόνια είχε ένα Honda CRV αυτόματο, κάτι που για μένα ήταν από την αρχή λάθος επιλογή(αρχαίο κλασσικό αυτόματο 4 θεόμακρων σχέσεων-2α 90, 3η 140χλμ- σε αμάξωμα που ξεπερνάει τα 1500 κιλά, είναι κακός συνδυασμός ακόμα και αν το κινεί ο i-vtec του type-r ρυθμισμένος στα 150 άλογα με καλύτερη ροπή χαμηλά). Πριν από 2 μήνες κατάφερε και το πούλησε για 21500¤ ενώ το αγόρασε πριν 2 χρόνια σχεδόν 33000¤. Η εποχή ήταν πολύ καλή, καθώς το έδωσε λίγο καιρό πριν τη μείωση των τελών, και με πολλές ευκαιρίες να παίζουν. Για το τι θα παίρναμε μετά υπήρχαν 2 επιλογές βασισμένες σε διαφορετική λογική. Η μία έλεγε να πάρουμε κάτι καλό, που σύμφωνα με τις δικές μου προσπάθειες και πλύσεις εγκεφάλου ήταν ένα Golf 6, ή να κάνουμε οικονομία χρημάτων και να πάρουμε ένα Auris 1,33 με 15.000¤ που θα έκανε τη δουλειά του πατέρα μου για τώρα, και με το δεδομενο να το κληρονομούσε αργότερα ο αδερφός μου και να πάρει κάτι ο άλλο ο πατέρας. Πάμε ένα βράδυ και βλέπουμε το Golf. Καλά, εγώ δεν το συζυτώ, τρελάθηκα. Δεν υπάρχει καλύτερο αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή στην κατηγορία, ότι και να λέμε. Και για να είμαι ΑΠΟΛΥΤΑ ειλικρινής, δεν με τρέλανε εξ αρχής το πίσω μέρος με τα φώτα, αλλά σαν σύνολο δείχνει αρμονικό. Υπήρχε ετοιμοπαράδοτο 160DSG comfortline(γιατί θέλαμε το αυτόματο. δεν καιγόμασταν για τα 160 άλογα, και τα 122 ήταν αρκετά, αλλά υπηρχε DSG μόνο με 160) με τελικό κόστος μετά τη μείωση 23500¤. Έχουμε λοιπόν 2 υποψήφια μοντέλα με διαφορά 8500¤, αλλά και 60 άλογα παραπάνω, ροπή σχεδόν διπλάσια, το καλύτερο αυτόματο κιβώτιο, και αρκετά καλύτερο εξοπλισμό υπέρ του ακριβότερου. Εγώ να ψήνω όλο το βράδυ για το golf, αλλά πατέρας και αδελφός να θέλουν το auris. Την επόμενη μέρα θα πηγαίναμε να κλείσουμε κάποιο, και ο πατερας μου ήθελε να περάσουμε από toyota να δω κι εγώ το auris, γιατί έλεγε δεν το είχα δει από κοντά τόσο και το αδικούσα. Πάμε και τι να πω, από κοντά μου φάνηκε ακόμα χειρότερο από ότι το περίμενα εμφανισιακά. Προς θεού δε λέω ότι είναι κακό αυτοκίνητο. Πάρα πολύ καλό θα είναι σίγουρα, και πολύ βελτιωμένο σε σχέση με το παλιό μου, αλλά εμένα δε μου αρέσει. Όπως και να το κάνουμε δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα. Και για μένα είναι βασικό αυτό, καλύτερα να πάρει κανείς κάτι που το γουστάρει, παρά κάτι που δεν τον γεμίζει απόλυτα, αλλά είναι πιθανότερο να μη βγάλει βλάβες λόγω της καταγωγής του. Η μεγαλύτερη πλάκα από όλες ήταν όμως όταν μπήκα μέσα και του λέω του πατέρα μου, δε μ'αρέσουν τα πλαστικά του. Κόβω το κεφάλι μου ότι σε 1 1,5 χρόνο θα αρχίσουν να τρίζουν όπως το κορόλλα που είχα. Και μου λέει καμία σχέση, είναι πιο ποιοτικό, δες της θείας σου το γιάρις, το έχει 2 χρόνια και δεν κάνει τσικ.(όντως δεν κάνει τσικ, αλλά είναι επειδή έχει μικρότερη και στενόμακρη κονσόλα δηλαδή λιγότερα πλαστικά που ακουμπάνε μεταξύ τους στο ταμπλώ από ότι ειδα). Παρακάτω μπαίνει ο ίδιος σε ένα άλλο auris που είχε στην έκθεση και τον βλέπω να αλλάζει χρώμα. Τι έγινε του λέω? Αυτό εδώ μέσα με το που κάθησα τρίζει λέει. Γιατί του απαντάω? Δεν ξέρω μου λέει, αλλά τρίζουν όλα σχεδόν. Και πάω να δω, και από μπροστά είχανε κολήσει ένα ταμπελάκι από την έκθεση που έγραφε toyota Ν. Κηφισσός - Μεταχειρισμένο, και από ότι έγραφε ήταν 1,5 χρόνου και το πουλούσαν.... Μετά από αυτό πήγαμε πιο κάτω στην Karenta, δώσαμε μια προκαταβολή για το golfaki και σε μια βδομάδα το είχαμε, και είναι πιστεύω το καλύτερο αυτοκίνητο που έχουμε πάρει ως τώρα. Αυτά.

Με συγχωρείτε την έκταση του Post , αλλά είναι διάφορα πράγματα που ήθελα να πω πάνω σε αυτό το θέμα και δεν είπα ούτε τα μισά....

Edited by Markk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

για ποια toyota μιλαει??αυτη που εβγαλε φετος 1.000.000 προβληματικα αυτοκινητα??το auris παντως με τα 125 δεν παει βημα...σιγα τα γκαζια ρε..σας εβαλε το λεβιε ψηλα και νομιζετε οτι πηρατε κανενα αλογο παραπανω...

Link to comment
Share on other sites

απορω γιατι σταματησανε το corolla για να βγαλουν το auris..to corolla το γουσταρα πολυ..ειχε ενας φιλος το 1600 και ηταν κομπλε..γιατι δεν του κανανε ενα facelift η μια ριζικη ανανεωση εμφανισιακα και μηχανικα...??

Link to comment
Share on other sites

Το παρόν topic καλό θα ήταν να κλειδωθεί. Η σύγκριση είναι ατυχής, ας ήταν τουλάχιστον Opel Astra ή Ford Focus, αλλά Auris?????

Τελικά έχει προκαλέσει μεγάλο κομπλεξισμό η επανάσταση με τα TSI & TFSI μοτέρ στους κατόχους άλλων οχημάτων!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.