Jump to content
Black Widow

Golf 6 Gti - Tuning [Βελτίωση 1ου και 2ου Σταδίου στο νέο Tsi μοτέρ]

Recommended Posts

καλημερα και χρονια πολλα!!!!πολυ καλα νουμερα μπραβο!!!!να το χαρεις οπως θελεισ εσυ.αν βγειται καμια βολτα για δοκιμες θα χαρω πολυ να πειται και σε μενα να ερθω.

Link to comment
Share on other sites

μια χαρα φιλε μου.να σαι καλα να το χερεσαι...τι πίεση δουλεύει το αμάξι?overboost?με το dsg κανατε τιποτα η δεν χρειάστηκε?

το αυτοκινητο ειναι χειροκινητο 6ταχυτο..

Link to comment
Share on other sites

μπραβω φιλε μου!!! να το χερεσαι!!! γραμμικο δυνατο ωραιο.

οπως πρεπει... μπραβω καλα χιλιομετρα και με το νεο ετος περισσοτερα αλογα κατω απο το καπο σου. new_sugkrotima.gif

Link to comment
Share on other sites

Το γραφω εδω μιας κ δεν μου εχουν ξεκλειδωσει το θεμα μου στα βελτιωμενα αυτοκινητα.Το προγραμμα μπηκε πλεον κ το αυτοκινητο δυναμωσε κατα πολυ.Με απλα πραγματακια ενα φιλτρο μια εξατμιση κ προγραμμα 285 κ 41.5 κιλα ροπης.Σιγα σιγα θα μπουν κ αλλα περιφεριακα να ολοκληρωθει το 1ο σταδιο....

Οριστε κ η δυναμομετρηση

vwgolfvigtistage2remap.jpg

Περιμενω σχολια.....

μπραβο χρηστακο α και μαζι που μιλησαμε μου ελεγες για αλλα νουμερα αλλα καλα εισαι και ετσι ωραιος αντε σε περιμενω να κανουμε και το δικο μου ενα λογκ εκανα αυτο που σου ειπα

Link to comment
Share on other sites

Φίλε chrisnik πολύ καλό το GTI σου, να το χαίρεσαι! Και με το νέο έτος 300+!

Μια ερώτηση μόνο..

Τι φίλτρο έβαλες? Δεν το έχω πειράξει καθόλου, αλλά μέχρι να το πειράξω θέλω να βάλω ενα φίλτρο ελευθέρας.

Στο 1.4 πόλο που είχα παλιά με ενα φίλτρο μόνο είχα δει πολλά πράγματα.. στο δρόμο.

Κάτι διαβάζω για Κ&Ν. Ποιό είναι το καλύτερο ελευθέρας για 2.0TSI?

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω πολυ ολους παιδια.Μακαρι να ημουν Αθηνα να τα λεγαμε κ απο κοντα αλλα δυστυχως εχω φυγει.Καποια αλλη στιγμη που θα ξανανεβω θα το κανονισουμε σιγουρα.

Φιλε μου πατεντα εγω βγαλει το φιλτροκουτι κ εχω βαλει φιλτροχοανη Pipercross.Μπορεις να την δεις στα βελτιωμενα αυτοκινητα που εχω κανει παρουσιαση.

ps: Τασουλη σε ευχαριστω.Αν μπορουσαμε να ρυθμισουμε την gate τα αλογα αυτα που σου ελεγα ηταν για πλακα....Συντομα ομως θα γινει κ αυτο....

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω πολυ ολους παιδια.Μακαρι να ημουν Αθηνα να τα λεγαμε κ απο κοντα αλλα δυστυχως εχω φυγει.Καποια αλλη στιγμη που θα ξανανεβω θα το κανονισουμε σιγουρα.

Φιλε μου πατεντα εγω βγαλει το φιλτροκουτι κ εχω βαλει φιλτροχοανη Pipercross.Μπορεις να την δεις στα βελτιωμενα αυτοκινητα που εχω κανει παρουσιαση.

ps: Τασουλη σε ευχαριστω.Αν μπορουσαμε να ρυθμισουμε την gate τα αλογα αυτα που σου ελεγα ηταν για πλακα....Συντομα ομως θα γινει κ αυτο....

χρηστακο θα σφυξεις gate δηλαδη?και εγω λεω να το κανω οταν ερθεις επανω παρε τηλ να παμε μαζι στα παιδια να τους ρωτησουμε

Link to comment
Share on other sites

Aν επιτρεπεται τι πιεσεις δουλευει το αυτοκινητο?

Κανει 1.25 οβερ κρατει 1.15 σταθερο κ κοφτη εχω 0.65.Δεν εχει τρελες πιεσεις το αυτοκινητο...

Aψογο φίλε, να το χαίρεσαι.

Από εξάτμιση τι έκανες?

Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου.Απο εξατμιση εβαλα φουλ 70αρα Milltek.

Edited by chrisnik
Link to comment
Share on other sites

Κανει 1.25 οβερ κρατει 1.15 σταθερο κ κοφτη εχω 0.65.Δεν εχει τρελες πιεσεις το αυτοκινητο...

Εγώ σε βρίσκω πολύ καλό και θα πρότεινα να μην πειράξεις wg αλλα η επιλογή είναι δική σου.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Χρήστο παρατήρησα το μπαρόμετρο.. ταιριάζει γάντι με τα χρώματα του αυτοκινήτου! Ποιο είναι αν επιτρέπεται?

Και κάτι άλλο, μετά απο ψάξιμο κατέληξα σε φίλτρο της pipercross όπως εσύ, αλλά τύπου panel.

Εχω δει και μερικά βιντεο για το φιλτραρισμά που κάνουν, όμως σίγουρα αποδείδουν καλύτερα τα foam? Λογικά ναι θα ακούσω, αλλά θέλω γνώμες..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σε βρίσκω πολύ καλό και θα πρότεινα να μην πειράξεις wg αλλα η επιλογή είναι δική σου.

Φιλε Stef80 θελω να το κανω να μην παιρνει αλλο το αυτοκινητο.Οποτε η gate ειναι μονοδρομος....

Φίλε Χρήστο παρατήρησα το μπαρόμετρο.. ταιριάζει γάντι με τα χρώματα του αυτοκινήτου! Ποιο είναι αν επιτρέπεται?

Και κάτι άλλο, μετά απο ψάξιμο κατέληξα σε φίλτρο της pipercross όπως εσύ, αλλά τύπου panel.

Εχω δει και μερικά βιντεο για το φιλτραρισμά που κάνουν, όμως σίγουρα αποδείδουν καλύτερα τα foam? Λογικά ναι θα ακούσω, αλλά θέλω γνώμες..

Το μπαρομετρο ειναι της Defi BF Series ηλεκρονικο.Ειναι σαν εργοστασιακο οντως με τα χρωματα του ταμπλο....Κοιτα οσο αναφορα το πανελ δεν θα παρεις τα μεγιστα.Εμενα δεν μου εχει δημιουργησει απολυτως κανενα προβλημα ουτε σκαμπανεβασματα στο μαφ ουτε τπτ....

Edited by Speedy
ένωση των δυο ποστ
Link to comment
Share on other sites

Είναι προφανές ότι το πρόγραμμα συγκρατεί τη ροπή στις μεσαίες για να κάνει αυτό το ωραίο τραπεζι ροπής από τις 3000-5000 στροφές. Θα μπορούσε για λόγους εντυπωσιασμού να αφεθεί να κάνει ένα peak στα 43-44 ή και περισσότερα κιλα ροπής, αλλά αυτό είναι ανούσιο και προκαλεί περισσότερο σπινάρισμα και φθορά.

Πιστεύω ότι ένα Golf V δεν έχει ελπίδα δίπλα στο VI με το νέο κινητήρα.

αχχαχαχαα

μιλας λες και το 6 δεν ειναι το facelift του 5 με μειωμενο μαλιστα κοστος κατασκευης.

παντως η ιδια η εταιρεια δινει 6,9 τα 0-100 στο δικο μου και τα ιδια νουμερα και στο 6αρι, αλλα εσυ πιστευεις πως καμια σχεση το ενα με το αλλο και πως το 6ατι ειναι ποιο γρηγορο... οκ πιστευε και στον αγιο βασιλη

χρονια πολλα

Link to comment
Share on other sites

αχχαχαχαα

μιλας λες και το 6 δεν ειναι το facelift του 5 με μειωμενο μαλιστα κοστος κατασκευης.

παντως η ιδια η εταιρεια δινει 6,9 τα 0-100 στο δικο μου και τα ιδια νουμερα και στο 6αρι, αλλα εσυ πιστευεις πως καμια σχεση το ενα με το αλλο και πως το 6ατι ειναι ποιο γρηγορο... οκ πιστευε και στον αγιο βασιλη

χρονια πολλα

Νομιζω πως καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για βελτιωμένα αυτοκίνητα και όχι μαμα. Δες πόσο φτάνει το 5άρι full 1ο στάδιο και πόσο φτάνει το 6άρι με πρόγραμμα και κλάψε.

Καλή χρονιά. :)

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως καταλαβαίνεις ότι μιλάμε για βελτιωμένα αυτοκίνητα και όχι μαμα. Δες πόσο φτάνει το 5άρι full 1ο στάδιο και πόσο φτάνει το 6άρι με πρόγραμμα και κλάψε.

Καλή χρονιά. ;)

οταν συγκρινεις αμαξια με χ βελτιωση τι να συγκρινεις. αναλογως τι κανει ο καθενας, εχει την αναλογη ανοδο σε αλογα.

και σκαραβαιο με αλλη μηχανη με 300 αλογα μπορει να βρεις . αυτο δε λεει τιποτα

επισης γιατι να κλαψω; εγω ουτε καν προγραμμα δε του εβαλα. τα μαμισια αλογα ειναι υπεραρκετα.

και ευτυχως που εχω το 5 γιατι το 6 δεν βλεπεται οπτικα ειναι πολυ πισω και δεν ειναι τιποτα παρα ενα face lift.

λες να ειναι τυχαιο που οταν ηρθε το 5 κανεις δεν αναπολουσε το 4 ενω τωρα ολοι θελουν το 5; επισης λες να ειναι τυχαιο που πολλοι με απλο golf 5 εβαλαν μασκα του GTI Vενω κανεις δε θελει να μιασει το απλο του golf στο GTI 6;

οπτικα ειναι θεμα γουστου συμφωνω. στους περισσοτερους δνε αρεσε το 6, το GTI λεμε οχι το απλο.

επισης ειναι μεγαλο λαθος της VW που δεν εκανε αισθητικα διαφορετικο το GTI απο το απλο golf. λαθος που ειχε κανει και στο 4αρι και γιαυτο δεν ειχε πουλησει καθολου.

τελος, αν το 6αριμπορει να αναβαθμιστει ποιο ευκολα οσο αναφορα σοτ οτι τα προγραμματα πανω στο 6 θα δωσουν περισοετρα αλογα απ οτι στο 5, μπορει και να ειναι ετσι, αλλα τι με νοιαζει; οι περισσοτεροι αρκουνται στα μαμισια αλογα.

το θεμα ειναι πως οταν βγαζεις το GTI πρεπει να διαφερει απο ενα απλο golf και αυτο δεν ισσχυει στο 6αρι.

καλη χρονια

Link to comment
Share on other sites

οταν συγκρινεις αμαξια με χ βελτιωση τι να συγκρινεις. αναλογως τι κανει ο καθενας, εχει την αναλογη ανοδο σε αλογα.

και σκαραβαιο με αλλη μηχανη με 300 αλογα μπορει να βρεις . αυτο δε λεει τιποτα

επισης γιατι να κλαψω; εγω ουτε καν προγραμμα δε του εβαλα. τα μαμισια αλογα ειναι υπεραρκετα.

και ευτυχως που εχω το 5 γιατι το 6 δεν βλεπεται οπτικα ειναι πολυ πισω και δεν ειναι τιποτα παρα ενα face lift.

λες να ειναι τυχαιο που οταν ηρθε το 5 κανεις δεν αναπολουσε το 4 ενω τωρα ολοι θελουν το 5; επισης λες να ειναι τυχαιο που πολλοι με απλο golf 5 εβαλαν μασκα του GTI Vενω κανεις δε θελει να μιασει το απλο του golf στο GTI 6;

οπτικα ειναι θεμα γουστου συμφωνω. στους περισσοτερους δνε αρεσε το 6, το GTI λεμε οχι το απλο.

επισης ειναι μεγαλο λαθος της VW που δεν εκανε αισθητικα διαφορετικο το GTI απο το απλο golf. λαθος που ειχε κανει και στο 4αρι και γιαυτο δεν ειχε πουλησει καθολου.

τελος, αν το 6αριμπορει να αναβαθμιστει ποιο ευκολα οσο αναφορα σοτ οτι τα προγραμματα πανω στο 6 θα δωσουν περισοετρα αλογα απ οτι στο 5, μπορει και να ειναι ετσι, αλλα τι με νοιαζει; οι περισσοτεροι αρκουνται στα μαμισια αλογα.

το θεμα ειναι πως οταν βγαζεις το GTI πρεπει να διαφερει απο ενα απλο golf και αυτο δεν ισσχυει στο 6αρι.

καλη χρονια

Φιλε μου δεν καταλαβαινω την λογικη σου.Δεν σου αρεσει το 6αρι με γεια σου με χαρα σου αλλα μην κατηγορεις ετσι με ανυπαρκτα επιχειρηματα.Οσο αναφορα την εργοστασιακη δυναμη εισαι πολυ πισω.Εχω ανοιξει με 5αρι μαμα κ εφαγε μια κολωνα ολοκληρη οταν ημουν μαμα οποτε ασε τα περι υποδυναμης.Το 6αρι εχει το XDS συστημα που δεν εχεις κ αλλα πολλα.Μην εισαι προκατελειμενος λοιπον κ μην μιλας με τετοιο απαξιωτικο τροπο.Δεν εχεις καμια πορσε κ εμεις VW.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η αντιπαράθεσή μας αφορά τον κινητήρα και όχι την εμφάνιση και τις μάσκες. ;)

Εγώ εξαρχής είπα ότι όσον αφορά τον κινητήρα, το 6άρι είναι αναβαθμισμένο, όχι για άλλους τομείς.

Βέβαια εμένα μου αρέσει και εμφανησιακά περισσότερο αλλά αυτό ειναι υποκειμενικό και δε θα έμπαινα στον κόπο να διαφωνήσω μαζί σου.

Link to comment
Share on other sites

Η αντιπαράθεσή μας αφορά τον κινητήρα και όχι την εμφάνιση και τις μάσκες. ;)

Εγώ εξαρχής είπα ότι όσον αφορά τον κινητήρα, το 6άρι είναι αναβαθμισμένο, όχι για άλλους τομείς.

Βέβαια εμένα μου αρέσει και εμφανησιακά περισσότερο αλλά αυτό ειναι υποκειμενικό και δε θα έμπαινα στον κόπο να διαφωνήσω μαζί σου.

ρε παιδια το θεμα μας δεν ειναι οι μασκες ειναι το μοτερ και οπως ειπε και ο χρηστος το 6αρι ειναι πιο γρηγορο απο το 5αρι και εκτος απο αυτο το καινουργιο το μοτερ ειναι πολυ καλυτερο απο τον παλιο καμια σχεση εχουν αλλαξει πολλα μην τρελαθουμαι δεν μπορεις να συγκρινεις το παλιο με το καινουργιο το ενα tsi και το αλλο tfsi οσο για το tuning το ενα δουλευει(καινουργιο) με οβερ 1,25 και 1.15 σταθερο και βγαζει με περιφερειακα 285 αλογα και το παλιο το εχεις στα 1,6 πιεση με 1,0 -1,1 πριν τον κοφτη και σου βγαζει 270-275 αλογα το πολυ μην τρελαθουμε αυτες τις πιεσεις εαν τις βαλεις στο 6αρι θα εχουμε 300+ .μην ειμαστε εγωιστες και λεμε παντα το δικο μου ειναι καλυτερο γιατι τυχανει να το εχουμε εμεις

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου δεν καταλαβαινω την λογικη σου.Δεν σου αρεσει το 6αρι με γεια σου με χαρα σου αλλα μην κατηγορεις ετσι με ανυπαρκτα επιχειρηματα.Οσο αναφορα την εργοστασιακη δυναμη εισαι πολυ πισω.Εχω ανοιξει με 5αρι μαμα κ εφαγε μια κολωνα ολοκληρη οταν ημουν μαμα οποτε ασε τα περι υποδυναμης.Το 6αρι εχει το XDS συστημα που δεν εχεις κ αλλα πολλα.Μην εισαι προκατελειμενος λοιπον κ μην μιλας με τετοιο απαξιωτικο τροπο.Δεν εχεις καμια πορσε κ εμεις VW.

εγω ανοιξα με 6αρι , ειμαι μαμα 5αρι και εμεινε ενα αμαξι πισω.

προφανως ηταν μανουαλ

παντως η εταιρεια λεει 6.9 για το 5αρι και 6.9 για το 6αρι οποτε μην μπερδευεσαι.

την ιδια επιταχυνση εχουν καθως το 6αρι ειναι ποιο βαρυ

αλλα στο ανοιγμα που εκανες, ξεχασε ς να σκεφτεις τι κιβωτιο εχει ο καθενας, τι λαστιχα, ποσο ζεστα ηταν, ποσο καλος οδηγος ειναι ο καθενας, τι βενζινη εχει, ποσο βαρος εξτρα εχει κτλ

το να λες πως ανοιξες κτλ χωρις να εχεις μετρησει καμια παραμετρο, ειναι ατοπο.

οπως σου ειπα ανοιξα με 6αρι και εμεινε *μη επιτρεπόμενη λέξη* καθως εκεινος με προκαλουσε και μετα επινε το τσαγακι του.

οσο αναφορα την εργοστασιακη δυναμη εισαι η ειμαι πολυ μπροστα; δεν ισχυει. οι διαφορες ειναι αμελητεες

Link to comment
Share on other sites

Το 6άρι το δηλώνουν μάλλον πιο ελαφρύ και όχι βαρύτερο.

Επίσης, επειδή με εμένα διαφώνησες αρχικά να διευκρινήσω πως όταν είπα ότι το 6άρι είναι πολύ μπροστά σε θέμα κινητήρα, εννοούσα για τα περιθώρια βελτίωσης και κυρίως αξιόπιστης βελτίωσης αφού το 5άρι με την ανεπαρκή τροφοδοσία αν ηθελες να το πουσαρεις πολυ, αναγκαζόσουν να το στεγνώνεις. Αλλιώς, αν ανέβαζες πολλή πίεση απαιτούνταν και μεγάλη ποσότητα βενζίνης, η τροφοδοσία δεν επαρκούσε και έπεφτες σε safe mode, ειχες κοψίματα κτλ.

Όσον αφορά τη σύγκριση κινητήρα μαμα 5αριού και 6αριού ίσως και να έχουν παρόμοια απόδοση(αν και εχω διαβάσει ότι και μαμα το 6άρι αποδιδει περισσότερα δυναμομετρημένα άλογα).

Link to comment
Share on other sites

Το 6άρι το δηλώνουν μάλλον πιο ελαφρύ και όχι βαρύτερο.

Επίσης, επειδή με εμένα διαφώνησες αρχικά να διευκρινήσω πως όταν είπα ότι το 6άρι είναι πολύ μπροστά σε θέμα κινητήρα, εννοούσα για τα περιθώρια βελτίωσης και κυρίως αξιόπιστης βελτίωσης αφού το 5άρι με την ανεπαρκή τροφοδοσία αν ηθελες να το πουσαρεις πολυ, αναγκαζόσουν να το στεγνώνεις. Αλλιώς, αν ανέβαζες πολλή πίεση απαιτούνταν και μεγάλη ποσότητα βενζίνης, η τροφοδοσία δεν επαρκούσε και έπεφτες σε safe mode, ειχες κοψίματα κτλ.

Όσον αφορά τη σύγκριση κινητήρα μαμα 5αριού και 6αριού ίσως και να έχουν παρόμοια απόδοση(αν και εχω διαβάσει ότι και μαμα το 6άρι αποδιδει περισσότερα δυναμομετρημένα άλογα).

κοιτα με τα μηνυματα παντα παρεξηγουνται οι αποψεις.

συμφωνω μαζι σου πως μπορει σε θεμα βελτιωσης να ειναι ποιο ευκολο το 6. δεν ξερω ουτε με απασχολει καθως θεωρω υπερκετα τα μαμισια αλογα

το 6αρι ειναι ποιο βαρυ

και τα δυο εχουν τελικα 6.9 τα 0-100

Link to comment
Share on other sites

κοιτα με τα μηνυματα παντα παρεξηγουνται οι αποψεις.

συμφωνω μαζι σου πως μπορει σε θεμα βελτιωσης να ειναι ποιο ευκολο το 6. δεν ξερω ουτε με απασχολει καθως θεωρω υπερκετα τα μαμισια αλογα

το 6αρι ειναι ποιο βαρυ

και τα δυο εχουν τελικα 6.9 τα 0-100

Πόσα κιλά είναι το 5άρι?

Αν όπως λες οτι παιζουν ρόλο οι διάφορες παράμετροι, γιατι αναφέρεσαι σε κόντρα με 6άρι που απ' οτι κατάλαβα το πέτυχες τυχαία στο δρόμο?

Το ότι ειναι υπεραρκετά τα άλογα για εσένα δεν συμαίνει οτι είναι αρκετά και για τους άλλους..

Αν το 6άρι είχε 5.000χλμ στο κοντέρ και εσυ 50.000χλμ, καλύτερα να τον περιμένεις λίγο να μάθει τις αλλαγές καλύτερα και να στρώσει το μοτέρ και τα ξαναλέτε....

Και μόνο που η ίδια εταιρία δίνει στο 5άρι 200 άλογα και στο 6άρι 210 σημαίνει οτι είναι πιο γρήγορο. Και σε δυναμομετρήσεις δίνει περισσότερη δύναμη απο πιο πρίν και την διατηρεί σε πιο πολλές στροφές σε σχέση με το 5άρι... φτάνει σχεδόν το cupra.

Φιλικά και αντικειμενικα.

Καλή χρονια!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.