Jump to content
Black Widow

Golf 6 Gti - Tuning [Βελτίωση 1ου και 2ου Σταδίου στο νέο Tsi μοτέρ]

Recommended Posts

Καλη χρονια σε ολους ! Φιλε μου μολις σου απαντησε ο συνονοματος σου ,ο panos18 που εχει tsi 210+ δυο post πανω. Εχω πατησει και εγω με tsi που ελεγε πισω revo, τωρα δεν ξερω τι και πως ηταν ουτε μιλησα με το παιδι,απλα ετυχε και καθησαμε μαζι μπροστα μπροστα σε φαναρι της βουλιαγμενης και ανοιξαμε μεχρι το επομενο . Ημουν 1 αυτοκινητο τουλαχιστον μπροστα και ηταν ακομα τοτε που το εστρωνα. Εχω gti6 dsg.

edit : ειμαι μαμα, και μαλλον θα παραμεινω πολυ καιρο ακομα :)

Τσίμπησες διαφορά λόγο DSG περισσότερο,+ ότι ψηλά έχεις περισσότερη δύναμη, η απόσταση είναι μικρή από φανάρι σε φανάρι. Το 1 αμάξι άνετα γίνεται από την εκκίνηση και αφού διατηρήθηκε ...

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ειδες απο κατω στα σχολια καποιος που λεει για χρονολογια?Μαλλον ετσι εξηγειται...Το εψαξα μονος μου,το πηγα κ σε φιλους μηχανικους στην αντιπροσωπεια κ δεν εχει αυτην την επιλογη....

Χρίστο, δοκίμασε με κάποιο τελευταίο VCDS.

Υπάρχει ένα νέο πρωτόκολλο επικοινωνίας που τρέχει πάνω σε αυτοκίνητα CAN σαν το δικό σου, ονομάζεται UDS και ήδη υλοποιείται στα περισσότερα αυτοκίνητα

του group VAG.

Η έκδοση 704 σίγουρα ΔΕΝ το υποστηρίζει, ούτε και τους εγκεφάλους που μιλάνε τη γλώσσα του.

just my 2 cents... :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Tην προηγουμενη εβδομαδα τελειωσε το πρωτο ολοκληρωμενο 6αρι gti και το αποτελεσμα ηταν αυτο...

vwgolfvigroupa.th.jpg

ακολουθει παρουσιαση στο περιοδικο power που κυκλοφορει 27/2

(chiptuning-εισαγωγη αερα-milltek full set)

Edited by groupa
Link to comment
Share on other sites

Tην προηγουμενη εβδομαδα τελειωσε το πρωτο ολοκληρωμενο 6αρι gti και το αποτελεσμα ηταν αυτο...

vwgolfvigroupa.th.jpg

ακολουθει παρουσιαση στο περιοδικο power που κυκλοφορει 27/2

(chiptuning-εισαγωγη αερα-milltek full set)

Ωραια αποτελεσματα.Μπραβο παιδια.Απλα κατι πρεπει να γινει να μην πεφτει τοσο πολυ η δυναμη ψιλα.....

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που υπάρχει εισαγωγή και full εξάτμιση, δεν υπάρχουν και πολλά ακόμα για να αυξηθεί η ροικότητα. Ενα πιο μεγάλο και ελευθερο intercooler θα προσφερει ελαχιστα και ίσως βοηθησει και σφίξιμο της wastegate αλλά δεν ξέρω πόσο θα ωφελήσει.

Link to comment
Share on other sites

Ωραια αποτελεσματα.Μπραβο παιδια.Απλα κατι πρεπει να γινει να μην πεφτει τοσο πολυ η δυναμη ψιλα.....

Mια χαρα ειναι, στις 6500 εχει 270 και εκατο στροφες πριν τον κοφτη εχει 247.

Δουλευει χαλαρα γιατι ο πελατης ηταν αγχωμενος επειδη ηταν κουτα καινουργιο!

Edited by groupa
Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που υπάρχει εισαγωγή και full εξάτμιση, δεν υπάρχουν και πολλά ακόμα για να αυξηθεί η ροικότητα. Ενα πιο μεγάλο και ελευθερο intercooler θα προσφερει ελαχιστα και ίσως βοηθησει και σφίξιμο της wastegate αλλά δεν ξέρω πόσο θα ωφελήσει.

Το σφιξιμο της wastegate ειναι ενας μικρος γολγοθας , καθως η νεα ΙΗΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ACTUATOR !

Αρα πρεπει να γινει κατασκευη .

Ηταν project που ειχαμε πει με τον Χρηστο να καναμε , αλλα τα σχεδια ... αλλαξαν ! :D

Link to comment
Share on other sites

Βιντεο από την καινουργια μας εξάτμιση για το 6αρι

Specs

High Percision Jewelry Grade Tig Welding

-304L Low Carbon Stainless Steel Construction

-CNC Milled Mounting Bracketry

-Torca Exhaust Clamps

-3" CNC Mandrel Bent Tubing

-200 Cell Metal Matrix Catalyst

-Double Walled and Rolled 4" Tips Emblazoned with the APR Logo

-Lifetime Warranty

Edited by kostas@aprgreece
Link to comment
Share on other sites

Τιμη δεν μπορω να ανακοινωσω ακομη καθως δεν εχω εκτελωνίσει ακομη καμια και δεν ξέρω το τελικό κοστος. Σε δυο εβδομαδες που παραλαμβάνω τα πρώτα κομματια θα την γράψω

Link to comment
Share on other sites

-High Precision Jewelry Grade Tig Welding

-304L Low Carbon Stainless Steel Construction

-Lifetime Warranty

Συγγνώμη βρε κουμπάροι. Ας ενημερώσει κάποιος τα αμερικανάκια οτι τα τρία παραπάνω δεν μπορεί να συνυπάρχουν.

Το 304 είναι το φτηνότερο κράμα ανοξείδωτου χάλυβα στο εμπόριο. Το να λες "Jewelry Grade Tig Welding"

πάνω στο 304 είναι σαν να περηφανεύεσαι ότι κατάφερες να κολλήσεις καλλιτεχνικά τα κάγκελα του σπιτιού σου.

Ούτε Lifetime warranty μπορεί να έχει, γιατί το 304 δημιουργεί πόρους στην επιφάνεια ακόμη κι από την υγρασία

του περιβάλλοντος. Πόσο μάλλον ταλαιπωρείται από τα θερμά καυσαέρια που το κάνουν να ανοίγει

μετά από μερικά χρόνια - ακόμη κι αν η ραφή στις κολλήσεις είναι καλλιτεχνική.

Ας την έκαναν από χάλυβα 316 και θα ήταν αρκετά πειστικότεροι και εμπορικότεροι. Σίγουρα όχι φτηνότεροι όμως.

Εν πάσει περιπτώσει, οι περισσότερες εξατμίσεις τη σήμερον ημέρα έχουν κοινή χώρα προέλευσης, για αυτό και είναι

φτιαγμένες από χάλυβα 304.

Αν προτίθεται η εταιρεία να τις εγγυάται πραγματικά για μια ζωή, τους αξίζουν συγχαρητήρια και θα τους προτιμήσουμε!

Edited by salex
Link to comment
Share on other sites

Συγγνώμη βρε κουμπάροι. Ας ενημερώσει κάποιος τα αμερικανάκια οτι τα τρία παραπάνω δεν μπορεί να συνυπάρχουν.

Το 304 είναι το φτηνότερο κράμα ανοξείδωτου χάλυβα στο εμπόριο. Το να λες "Jewelry Grade Tig Welding"

πάνω στο 304 είναι σαν να περηφανεύεσαι ότι κατάφερες να κολλήσεις καλλιτεχνικά τα κάγκελα του σπιτιού σου.

Ούτε Lifetime warranty μπορεί να έχει, γιατί το 304 δημιουργεί πόρους στην επιφάνεια ακόμη κι από την υγρασία

του περιβάλλοντος. Πόσο μάλλον ταλαιπωρείται από τα θερμά καυσαέρια που το κάνουν να ανοίγει

μετά από μερικά χρόνια - ακόμη κι αν η ραφή στις κολλήσεις είναι καλλιτεχνική.

Ας την έκαναν από χάλυβα 316 και θα ήταν αρκετά πειστικότεροι και εμπορικότεροι. Σίγουρα όχι φτηνότεροι όμως.

Εν πάσει περιπτώσει, οι περισσότερες εξατμίσεις τη σήμερον ημέρα έχουν κοινή χώρα προέλευσης, για αυτό και είναι

φτιαγμένες από χάλυβα 304.

Αν προτίθεται η εταιρεία να τις εγγυάται πραγματικά για μια ζωή, τους αξίζουν συγχαρητήρια και θα τους προτιμήσουμε!

To 304 ειναι το φθηνότερο κράμα λόγο του ότι είναι και το εμπορικότερο, αφου υπαρχει και στις περισσότερες εφαρμογές. Ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης λειτουργεί αψογα κανοντας το σαν πρώτη ύλη αρκετά φθηνή. Το 316 υπερτερεί ελάχιστα από το 304L και κυρίως σε θέμα οξείδωσης υπο συνθήκες περιβάλλοντος μη ατμοσφαιρικού αέρα, όπως ναυτικές εφαρμογές, και ναι έαν έχεις πισίνα τότε τα κάγκελα της σκάλας σου θα είναι από 316 (αχρηστη πληροφορία της ημέρας)

Οσον αφορά τις κολλήσεις, τα μερη τα οποία είναι κολλημένα στην εξάτμιση είναι και τα ποιο ευαισθητα, πλακάκι τουρμπο, σπιράλ, καταλύτης καζανάκια, και ναι εκει πιστεύουμε οτι οι κολλησεις πρέπει να είναι τέλειες καθώς δεν θέλουμε να ρισκάρουμε με οποιαδήποτε κακοτεχνία. Ολες οι υπόλοιπες ενώσεις γίνονται με κολιέδες, ετσι επιτυγχάνεται τέλεια εφαρμογή.

Ολα τα προιόντα της APR κατασκευάζονται στην Αμερική.

Ολες οι εξατμίσεις της APR συνοδεύονται από εγγύηση εφ'όρου ζωής

Link to comment
Share on other sites

Αν όντως φτιάχνονται στην Αμερική...

Γιατι το branding και το naming και το Made in XXXX σε ένα προϊόν γίνεται έστω και αν κολλήσεις ένα πλακετάκι επάνω του.

Νομίζεις οτι μία LV ή Gucci τσάντα φτίαχνεται στην Ιταλία από Ιταλούς? Απλά ράβουν ένα κουμπί επάνω και την βαφτίζουν Made in Italy.

Υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να γίνουν για να χαθεί η πραγματική προέλευση του εκάστοτε προϊόντος. Και το γεγονός οτι

Α)υπάρχουν φθηνότερα εργατικά εκεί

Β)Όλο και περισσότερες αντιγραφές προϊόντων βγαίνουν στην αγορά του αυτοκινήτου δείχνει οτι οι περισσότεροι κατασκευαστές στέλνουν εκεί την παραγωγή τους.

-Αν το εργοστάσιο είναι μισθωμένο και δεσμευμένο με ποινικές ρήτρες τότε κατα ένα μεγάλο ποσοστό το προϊον θα παραμείνει μέσα στο εργοστάσιο.

-Αν είναι όμως ένα εργοστάσιο που παράγει ποσότητες και για άλλους , τότε είναι πολύ εύκολο να αντιγραφεί το προϊον και να διατεθεί σε εξευστελιστικές τιμές από 3ους.

Π.χ : Το μαγκαφλάρι της forge που κάνει θόρυβο , Το twin-cooler της Forge πάλι , Ένα συγκεκριμένο μοντέλο από τα φρένα AP-Racing , Ebay Downpipes και Catbacks... Αν τα βάλεις δίπλα δίπλα και σου πούνε πιο είναι το αυθεντικό , μάλλον δεν θα το καταλάβεις.

Τώρα στην περίπτωση της Apr δεν μπορώ να ξέρω αν όντως έχουν την δυνατότητα να κάνουν in-house παραγωγή. To πιο πιθανό κατα την γνώμη μου είναι η παραγωγή να γίνεται στο Μεξικό και η Σχεδίαση να έχει γίνει στην Αμερική.(π.χ Iphone). Έτσι και αλλιώς , αν το ΤQM έχει γίνει σωστά , εμάς σαν καταναλωτές δεν μας ενδιαφέρει και ας έχει κατασκευαστεί και στο Νεπάλ. :)

Link to comment
Share on other sites

δεν αντιλεγω σε αυτα που λες Νεοκλη απλα για να γινει αποδεκτο ενα προιον στην αμερικη εχει πιο "δυσκολο" ποιοτικο ελεγχο (δλδ μακαρι το golfaki Μου να ηταν εισαγωγη απο εκει ενα rabbit ας πουμε :p)

ΥΓ τωρα που εδωσες το κοκκινακι σου (που btw ηταν πολυ ομορφο) τι εχει σειρα?

Link to comment
Share on other sites

δεν αντιλεγω σε αυτα που λες Νεοκλη απλα για να γινει αποδεκτο ενα προιον στην αμερικη εχει πιο "δυσκολο" ποιοτικο ελεγχο (δλδ μακαρι το golfaki Μου να ηταν εισαγωγη απο εκει ενα rabbit ας πουμε :p)

Δεν θα το έλεγα.Ο ποιοτικός έλεγχος(TQM)γίνεται στην χώρα κατασκευής του εκάστοτε προϊόντος. Το μοναδικό πράγμα που μπορεί να γίνει είναι κάποιες προτιμήσεις ανάλογα με την χώρα και αυτό πολύ δύσκολο, μιάς και για να επιτευχθεί θα πρέπει να μιλάμε για διαφορετική γραμμή παραγωγής+έξοδα+εκπαίδευση για κάθε διαφορετική χώρα.

Τα γκολφάκια που πωλούντε στην αμερική είναι κατασκευής γερμανίας , απλά με άλλα στάνταρ. Τα στάνταρ τους όμως μιλώντας για καυσαέρια είναι κατώτερα από τα Euro 5/6/7 που έχουμε εμείς εδώ, και έτσι δεν υπάρχει τοσο μεγαλυτερο κόστος μιας και το euro5 υπερκαλύπτει και τις νόρμες της California. Αν παρατηρήσεις δεν υπάρχει κανένας άλλος έλεγχος για το προϊον που θα διατεθεί στην αμερική.Αν ήταν έτσι, τα προβλήματα (στα TFSi) με ποτηράκια, pcv και σκάστρες δεν θα ήταν διεθνή αλλά μεμονομένα στην χώρα με τον μικρότερο ποιοτικό έλεγχο...

Link to comment
Share on other sites

δεν αντιλεγω σε αυτα που λες Νεοκλη απλα για να γινει αποδεκτο ενα προιον στην αμερικη εχει πιο "δυσκολο" ποιοτικο ελεγχο (δλδ μακαρι το golfaki Μου να ηταν εισαγωγη απο εκει ενα rabbit ας πουμε :p)

ΥΓ τωρα που εδωσες το κοκκινακι σου (που btw ηταν πολυ ομορφο) τι εχει σειρα?

.....

αδιακρισιες :p

Edited by raven
Link to comment
Share on other sites

Για να λεει s3 set up εννοει k04.

Όχι, δε χρειάζεσαι αλλαγή πίσω αντλίας.

Μεγειά τα μάτια μου!

Νόμιζα ότι έλεγε "αν βάλω αντλία από S3"

Link to comment
Share on other sites

Τα γκολφάκια που πωλούντε στην αμερική είναι κατασκευής γερμανίας , απλά με άλλα στάνταρ. Τα στάνταρ τους όμως μιλώντας για καυσαέρια είναι κατώτερα από τα Euro 5/6/7 που έχουμε εμείς εδώ, και έτσι δεν υπάρχει τοσο μεγαλυτερο κόστος μιας και το euro5 υπερκαλύπτει και τις νόρμες της California. Αν παρατηρήσεις δεν υπάρχει κανένας άλλος έλεγχος για το προϊον που θα διατεθεί στην αμερική.Αν ήταν έτσι, τα προβλήματα (στα TFSi) με ποτηράκια, pcv και σκάστρες δεν θα ήταν διεθνή αλλά μεμονομένα στην χώρα με τον μικρότερο ποιοτικό έλεγχο...

Τα γκολφακια της Αμερικης κατασκευαζονται στο Μεξικο, εκτος πολυ ειδικων μοντελων οπως μπορει να ειναι το R32, αν και παλι δεν ειμαι βεβαιος.

Ο ποιοτικος ελεγχος κατασκευαστικα αλλα και ρυπων (ειδικα επειδη υπαρχουν πολιτειες οπως η Καλιφορνια) ειναι πολυ αυστηροτερος των Ευρωπαικων γι'αυτο και τα αναλογα μοντελα λανσαρονται με καθυστερηση 1-2 χρονων απο τα ευρωπαικα.To 6αρι Golf νομιζω ακομα δεν εχει φτασει εκει.Ακομα και σε θεμα ασφαλειας εχουν διαφορετικη κατασκευη προφυλακτηρων, ασχετα αν φαινονται ιδια.

Το λεω εκ πειρας μιας και εχω ζησει στην εκει οχθη για αρκετα χρονια.

Ακομα και το Corrado που ειχα παρει απο εκει ειχε διαφορες (προς το καλυτερο) σε σχεση με το αντιστοιχο ευρωπαικο, και ειχε κατασκευαστει και στην Γερμανια.

Απο το 1990 υπαρχει εργοστασιο στο Μεξικο που κατασκευαζει τα Γκολφ για την αμερικανικη αγορα

και μαλιστα τα Jetta τα οποια ακομα και στην Ευρωπη εισαγονται απο εκει.

Δεν ειμαι σιγουρος μονο για τα πετρελαιοκινητα.

Link to comment
Share on other sites

To 6αρι Golf νομιζω ακομα δεν εχει φτασει εκει.Ακομα και σε θεμα ασφαλειας εχουν διαφορετικη κατασκευη προφυλακτηρων, ασχετα αν φαινονται ιδια.

Το λεω εκ πειρας μιας και εχω ζησει στην εκει οχθη για αρκετα χρονια.

Ακομα και το Corrado που ειχα παρει απο εκει ειχε διαφορες (προς το καλυτερο) σε σχεση με το αντιστοιχο ευρωπαικο, και ειχε κατασκευαστει και στην Γερμανια.

Απο το 1990 υπαρχει εργοστασιο στο Μεξικο που κατασκευαζει τα Γκολφ για την αμερικανικη αγορα

και μαλιστα τα Jetta τα οποια ακομα και στην Ευρωπη εισαγονται απο εκει.

Δεν ειμαι σιγουρος μονο για τα πετρελαιοκινητα.

Το 6αρι το γκόλφ υπάρχει πλεόν στην αμερική, και σε GTI.

Το θέμα όμως με το εργοστάσιο δεν ισχύει, η Vw έχει εργοστάσιο όντως στο Μεξικό, αλλά κατασκευάζει συγκεκριμένα μοντέλα και όχι Golf/Gti/Tiguan/Jetta V τα οποία κατασκευάζονται στο Wolfsburg. Εξού και όταν βλέπουμε φωτογραφία από καινούργιο αυτοκίνητο (π.χ στο βόρτεξ) είναι με άσπρο πλαστικό γύρω γύρω, αυτό το πλαστικό υπάρχει μόνο στα αυτοκίνητα που στέλνονται με καράβι από την Γερμανία ώστε να προστατευτεί το αμάξωμα από τα αλάτια της θάλασσας.

Το εργοστάσιο του Μεξικού σταμάτησε την παραγωγή το 1998 για τα Jetta/Golf Και ανέλαβε το εργοστάσιο της Βραζιλίας μέχρι το 2006 και μετά τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται στο wolfsburg.

Edited by Puck
Link to comment
Share on other sites

Για το Γκολφ πρεπει να εχεις δικιο.

Τα Jetta ομως κατασκευαζονται ακομα εκει μαζι με το Beetle.

Οταν πριν 2 χρονια ενδιαφερομουν και για το Jetta, τελικα προτιμησα το Γκολφ γιατι το Jetta

κατασκευαζονταν στο Μεξικο (αυτο ειναι αδιαμφισβητητο), και μαλιστα ηταν σχετικα φθηνοτερο απο το αντιστοιχο Γκολφ.

Τωρα αν εντωμεταξυ κατασκευαζονται και αλλου δεν ξερω, παντως αυτα που ερχοντουσαν πριν δυο χρονια ηταν μεξικανικα.

Στο Μεξικο θα κατασκευαζεται και το καινουριο Γκολφ στεισον για την Αμερικη.

Στο κειμενο παρακατω φαινεται οτι υπαρχει παραγωγη εκει και για το Πολο (αλλα και για το καινουριο Up.

Αυτο δε που λενε για το μυστικο σενταν που θα κατασκευαζευαι εκει ειναι μαλλον οπως ειπα πιο πανω για το 6αρι στεισον.

Volkswagen to Invest $1 Billion in Mexico Plant to Build Unspecified New Model

Mexican President Felipe Calderon announced this week that Volkswagen will invest more than $1 billion in its factory in the state of Puebla, with more than $400 million of the investment going toward the launch of a new compact sedan in 2010.

The news comes on the heels of a July 15 announcement by VW that it had decided to construct a $1 billion plant in Chattanooga, Tennessee, where the automaker plans to build a newly designed mid-sized sedan beginning in 2011.

That's a $2 billion commitment in less than two weeks at a time when most automakers are wracking their collective brains trying to cut costs.

VW spokeswoman Consuelo Minutti told Reuters that production of the new compact sedan at the Puebla factory will start in March or April of next year, but for security reasons she would say nothing more about the compact sedan.

That said, the Mexico plant already produces the Jetta and New Beetle, primarily for U.S. consumption. It's a good bet that the unnamed successor to the U.S.-market Passat will be build at the new Tennessee plant.

But as for the new small car at the Puebla plant, where the popular Polo (pictured) and Up! are currently being produced primarily for the European market, it's anybody's guess which Ford VW might be added to production.

However, Ford VW has previously announced its intentions to bring Polo to America, and earlier this month CEO Martin Winterkorn said a range of electric passenger cars would reach the market by 2010.

One of them could be an electric Up! that would cost only about $2,700 more than the conventional model of the city car, according to our sources. Now that would be cool!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.