Jump to content
Black Widow

Golf 6 Gti - Tuning [Βελτίωση 1ου και 2ου Σταδίου στο νέο Tsi μοτέρ]

Recommended Posts

Πιστεύεις ότι αυτός ο κινητήρας με k04, μπορεί να φτάσει στα επίπεδα ισχύος και ροπής ενός καλού stage2+ Cupra/S3 με after market αντλία υψηλης?

Aν ρυθμιστει οριακα , το νουμερο σε ΜΑΗΑ θα ξεκιναει απο 4 ...

Αλλα , οπως ειπε και ο Στελιος , αυτο που εχει πολυ μεγαλη σημασια ειναι οτι ξεφυγαμε απο τις πατεντες με τις αντλιες , απο την αγορα aftermarket μπεκ , αφου - επιτελους - αποφασισαν να αφησουν 80+% ανοχη , στη δυνατοτητα του συστηματος τροφοδοσιας .

Link to comment
Share on other sites

Stef, είναι ήδη σε αυτά τα επίπεδα.

Η δυναμομέτρηση που είδες είναι με βενζίνη 100 οκτανίων πρατηρίου.

Χωρίς μεγαλύτερα μπεκ, κανένα από τα παλαιότερα Golf V / Cupra / S3 δεν μπορεί να βγάλει περισσότερη ισχύ.

Το μεγάλο καλό της υπόθεσης είναι ότι τα πάντα στην τροφοδοσία είναι εργοστασιακά.

Ούτε ποτηράκια (cam followers), ούτε αντλίες, ούτε τίποτα από τα παλιά κουσούρια.

Να'ναι καλά η μαμά VW.

εχουν υπαρξει πολλα s3 kai cupra stg2+ με κατοσταρα βενζινη χωρις σφιξιμο σε wastegate με τα μαμα μπεκ που εχουν ξεπερασει τα 360hp αδιορθωτα και περιπου 380 hp διορθωμενα σε maha dynο!

Link to comment
Share on other sites

εχουν υπαρξει πολλα s3 kai cupra stg2+ με κατοσταρα βενζινη χωρις σφιξιμο σε wastegate με τα μαμα μπεκ που εχουν ξεπερασει τα 360hp αδιορθωτα και περιπου 380 hp διορθωμενα σε maha dynο!

Όχι στο ΜΑΗΑ στα Σπάτα. Κάπου αλλού ίσως.

¶λλωστε, αν ενθυμούμαι καλώς, τα περισσότερα Cupra που κυκλοφορούν δηλώνουν 360+. Μπραβο τους!

Θέτοντας μηχανολογικούς περιορισμούς στην αναλογία αέρα/βενζίνης, θα δείς ότι δεν βγαίνει ο λογαριασμός:

τόσο μεγάλη ισχύ με τόσο μικρά μπεκ.

Ο μοναδικός τρόπος να βγάλεις τόσο μεγάλη ισχύ και να έχεις ασφαλείς ρυθμίσεις είναι με μπεκ RS4, κάπως έτσι:

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=211

Και πάλι, επειδή είναι στα όρια της τουρμπίνας, ΔΕΝ συνιστάται.

Link to comment
Share on other sites

Όχι στο ΜΑΗΑ στα Σπάτα. Κάπου αλλού ίσως.

¶λλωστε, αν ενθυμούμαι καλώς, τα περισσότερα Cupra που κυκλοφορούν δηλώνουν 360+. Μπραβο τους!

Θέτοντας μηχανολογικούς περιορισμούς στην αναλογία αέρα/βενζίνης, θα δείς ότι δεν βγαίνει ο λογαριασμός:

τόσο μεγάλη ισχύ με τόσο μικρά μπεκ.

Ο μοναδικός τρόπος να βγάλεις τόσο μεγάλη ισχύ και να έχεις ασφαλείς ρυθμίσεις είναι με μπεκ RS4, κάπως έτσι:

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=211

Και πάλι, επειδή είναι στα όρια της τουρμπίνας, ΔΕΝ συνιστάται.

Σωστος :lol:

Link to comment
Share on other sites

Όχι στο ΜΑΗΑ στα Σπάτα. Κάπου αλλού ίσως.

Άλλωστε, αν ενθυμούμαι καλώς, τα περισσότερα Cupra που κυκλοφορούν δηλώνουν 360+. Μπραβο τους!

Θέτοντας μηχανολογικούς περιορισμούς στην αναλογία αέρα/βενζίνης, θα δείς ότι δεν βγαίνει ο λογαριασμός:

τόσο μεγάλη ισχύ με τόσο μικρά μπεκ.

Ο μοναδικός τρόπος να βγάλεις τόσο μεγάλη ισχύ και να έχεις ασφαλείς ρυθμίσεις είναι με μπεκ RS4, κάπως έτσι:

http://www.etuners.gr/index.php?s=13&t=211

Και πάλι, επειδή είναι στα όρια της τουρμπίνας, ΔΕΝ συνιστάται.

απο το προσφατο dyno day του s3club....Maha στα Σπατα!

post-15013-1269729779,23_thumb.jpg

Edited by vxr-silver
Link to comment
Share on other sites

Η ουσία είναι ότι στο gti του Chris, βγήκαν εύκολα 355 άλογα, μόνο με την Κ04 & intercooler, κιτ εισαγωγής,εξάτμιση.

Χωρίς μπεκ, αντλίες, πατέντες κλπ κλπ

Η συνολική αναβάθμιση του κινητήρα από την VW έκανε την βελτίωση του αρκετά πιο απλή και λιγότερο κοστοβόρα.

Link to comment
Share on other sites

Η ουσία είναι ότι στο gti του Chris, βγήκαν εύκολα 355 άλογα, μόνο με την Κ04 & intercooler, κιτ εισαγωγής,εξάτμιση.

Χωρίς μπεκ, αντλίες, πατέντες κλπ κλπ

Η συνολική αναβάθμιση του κινητήρα από την VW έκανε την βελτίωση του αρκετά πιο απλή και λιγότερο κοστοβόρα.

+1 ! new_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

εχουν υπαρξει πολλα s3 kai cupra stg2+ με κατοσταρα βενζινη χωρις σφιξιμο σε wastegate με τα μαμα μπεκ που εχουν ξεπερασει τα 360hp αδιορθωτα και περιπου 380 hp διορθωμενα σε maha dynο!

360HP με 0.8 λ περιπου ειναι το οριο , στο οποιο στα 130bar τα μπεκ τελειωνουν ψηλα , καθως δεν προλαβαινει η βελονα να ανοιγοκλεισει .

Με πιο "στεγνο" μειγμα , το μοτερ κερδιζει δυναμη καθως σηκωνουμε πιεση χωρις αλλο καυσιμο ομως , οποτε η EGT ανεβαινει .

Σε περισσοτερη πιεση απο 130bar , μιας και το εχουμε δοκιμασει με "μπρουτζακι" απο το RS4 , η καταπονηση στο cam follower ειναι μεγαλη και φθειρεται , σε κοντραδικη χρηση , γρηγορα .

Εστω οτι ξεπερναμε τα θεματα τροφοδοσιας με μπεκ RS4 . Στα 380 μετρημενα ΗΡ με ολα τα περιφερειακα , η Κ04 τελειωνει με καυσιμο πρατηριου . Σε τετοια χρηση , η τουρμπινα επειδη δουλευει εκτος οριων της , μπορει να χαλαει το thrust bearing (ειδικα με τα λεπτορρευστα λαδια , με τα οποια δουλευουν αυτα τα μοτερ ) τακτικα . Ετσι , μπορει πχ ο κατοχος να χρειαζεται να πληρωνει καθε πχ 20000χλμ 200 Ευρω για thrust - τσιμουχακια κλπ , οπως δηλαδη πληρωνει τα τελη κυκλοφοριας καθε χρονο , αν το σκιζει συνεχεια .

Το συγκεκριμενο Golf θα βγαλει , με πιο επιθετικες αλλα παλι ασφαλεις ρυθμισεις , 370ΗΡ μετρημενη σε ΜΑΗΑ , κατ αναλογο τροπο που το παλιο εβγαζε 355ΗΡ μετρημενη . προς το παρον επειδη το μοτερ ειναι πολυ καινουριο και δεν ξερουμε που ειναι ευαισθητο , κρατηθηκαμε στο επιπεδο ισχυος αυτο . Αλλα κι ετσι , το αποτελεσμα , ειδικα για την δυσκολια του management , νομιζω ειναι ικανοποιητικοτατο .

Link to comment
Share on other sites

απο το προσφατο dyno day του s3club....Maha στα Σπατα!

Οι δυναμομετρησεις στη διόρθωση είναι λάθος σύμφωνα με αυτή σελίδα My link ,κατά ISO έπρεπε να ήταν η διόρθωση -4 άλογα μείον και αν ήταν διορθωμένη κατά DIN θα ήταν + 3 περίπου άλογα ,άρα κάτι λάθος κάνει το software του δυναμομετρου ,η μάλλον υπολογίζει την διόρθωση με θερμοκρασία μέσα στην εισαγωγή και όχι θερμοκρασία περιβαλοντος όπως υπολογίζουν τα MAHA σε όλον τον κόσμο ,από που βρέθηκαν αυτές οι δυναμομετρησεις ρε παιδιά ?

Γιατί δεν έχουν διόρθωση κατά Din 70020 όπως όλοι οι βελτιωτικοί οίκοι του εξωτερικού ?

Edited by Boostmaniac
Link to comment
Share on other sites

Οι δυναμομετρησεις στη διόρθωση είναι λάθος σύμφωνα με αυτή σελίδα My link ,κατά ISO έπρεπε να ήταν η διόρθωση -4 άλογα μείον και αν ήταν διορθωμένη κατά DIN θα ήταν + 3 περίπου άλογα ,άρα κάτι λάθος κάνει το software του δυναμομετρου ,η μάλλον υπολογίζει την διόρθωση με θερμοκρασία μέσα στην εισαγωγή και όχι θερμοκρασία περιβαλοντος όπως υπολογίζουν τα MAHA σε όλον τον κόσμο ,από που βρέθηκαν αυτές οι δυναμομετρησεις ρε παιδιά ?

Γιατί δεν έχουν διόρθωση κατά Din 70020 όπως όλοι οι βελτιωτικοί οίκοι του εξωτερικού ?

Αδελφέ, αν λαμβάναμε υπόψη μας τη σελίδα που έβαλες για link θα έπρεπε να αλλάξουμε επάγγελμα.

Ευτυχώς η μόρφωση και η τεχνική μας κατάρτιση μας επιτρέπει να καταλαβαίνουμε απόλυτα γιατί πρέπει

να χρησιμοποιούνται όλες οι ενδείξεις του κινητήρα σε κάθε πάτημα πάνω στο δυναμόμετρο, όπως επίσης και να λαμβάνονται

υπόψη στον υπολογισμό ισχύος.

Δεν θα επεκταθώ περαιτέρω, γιατί μας ζητάς να σου εξηγήσουμε κάτι που έχουμε γράψει τουλάχιστον 30 φορές έκαστος στα forums που συμμετέχουμε.

Αρκούμαι στο να σου παραθέσω το σκεπτικό και την τεχνική τεκμηρίωση πίσω από τις επιλογές μας ώστε να τα διαβάσεις με την ησυχία σου:

http://etuners.gr/forum/viewtopic.php?t=315

Για να επιστρέψουμε στο αρχικό θέμα, η ρύθμιση του εγκεφάλου του Golf VI GTI είναι ιδιαίτερα δύσκολο πρόβλημα με πολλές

μικρές και μεγάλες τεχνικές λεπτομέρειες, που χρειάζονται μεγάλη προσπάθεια για να επιτευχθούν.

Το αποτέλεσμα όμως δικαιώνει τις επιλογές τόσο του ιδιοκτήτη όσο και τις δικές μας.

Link to comment
Share on other sites

Οι δυναμομετρησεις στη διόρθωση είναι λάθος σύμφωνα με αυτή σελίδα My link ,κατά ISO έπρεπε να ήταν η διόρθωση -4 άλογα μείον και αν ήταν διορθωμένη κατά DIN θα ήταν + 3 περίπου άλογα ,άρα κάτι λάθος κάνει το software του δυναμομετρου ,η μάλλον υπολογίζει την διόρθωση με θερμοκρασία μέσα στην εισαγωγή και όχι θερμοκρασία περιβαλοντος όπως υπολογίζουν τα MAHA σε όλον τον κόσμο ,από που βρέθηκαν αυτές οι δυναμομετρησεις ρε παιδιά ?

Γιατί δεν έχουν διόρθωση κατά Din 70020 όπως όλοι οι βελτιωτικοί οίκοι του εξωτερικού ?

Φιλε μου , αυτο που τελικα μετραει , κατα την αποψη μου και εχοντας χρησιμοποιησει αρκετα δυναμομετρα , ειναι το "τι εγινε" (=actual ισχυ, που οντως μετρηθηκε , εστω και δυσμενως , λογω φορτιου - θερμοκρασιας - κλπ) και οχι το "τι θα γινοταν" (=διορθωμενη ισχυς που θα εβγαινε καπου - καπως - καποτε ...) .

Καλυτερα να κοιταει αυτο ο καθε κατοχος , γιατι θελει γνωση για να εκτιμηθει το κατα ποσο ισχυει η διορθωμενη ισχυς , που ειναι τελειως θεωρητικη και που υπολογιζουμε οτι θα ειχε συμβει , ενω πολλες φορες δεν προκειται να συνεβαινε .

Η διοθωμενη ισχυς , αλλες φορες ειναι +20ΗΡ , αλλες φορες -5ΗΡ , αλλες φορες διορθωνεται με τον Χ τροπο , αλλες φορες αλλοιωνεται ο Ψ αισθητηρας και τελικα γινεται μπαχαλο που ακρη δεν βγαινει απο τον μεσο χρηστη .

Μιας και οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν ΜΑΗΑ , θα σας αναφερω 2 χαρακτηριστικα παραδειγματα , για να καταλαβουμε ποσο θεωρητικη ειναι η διορθωμενη ισχυς :

1) Golf V 1.4GT , κανει δυναμομετρηση στην Κοζανη (υψομετρο 800μ , 930mbar) που με 2-3 πραγματακια εβγαλε 188ΗΡ και διορθωθηκε στα 208ΗΡ . Το δυναμομετρο μας ειπε δηλ. οτι αν ηταν στην επιφανεια της θαλασσας που εχει 1bar και οχι 930mbar η βαρομετρικη πιεση , το αυτοκινητο θα εβγαζε 208ΗΡ . ΛΑΘΟΣ ! Ποτε δεν θα εβγαζε τοσα , γιατι ο εγκεφαλος θα επερνε πρωτοβουλια να κλεισει την Ν75 , για να μη σηκωσει περισσοτερη πιεση απο αυτη που ζηταει και ξεπερασει τον στοχο ροπης του .

2) Golf V GTI , με S3 setup (K04 - μπεκ - κλπ) , με 48οC θερμοκρασια αερα στο intercooler , βγαζει 372ΗΡ μετρημενη και 391ΗΡ διορθωμενη . Δηλαδη το μηχανημα μας λεει οτι με 20οC IAT , πχ με ανοιγμα 5ης στην εθνικη οδο , με εξωτερικη θερμοκρασια 16οC , θα εχουμε 391ΗΡ . ΛΑΘΟΣ ! Γιατι μπορει σε τετοια κατασταση να μη φτανουν τα μπεκ του αυτοκινητου και να εχουμε fuel cuts . Οποτε , δεν θα μπορεσει ποτε ο κινητηρας να βγαλει την ισχυ που θεωρητικα υπολογιζει το δυναμομετρο και το νουμερο αυτο δεν μπορει να αποδειχτει στην πραξη .

Link to comment
Share on other sites

Έχει ξεφύγει λίγο το θέμα και έχει λοξοδρομήσει στα 5-10 άλογα παραπάνω και στα δυναμόμετρα. ;)

Μην ξεχνάμε όμως το σημαντικότερο, οι τεχνικές λεπτομέρειες δεν ενδιαφέρουν τόσο πολύ τον οδηγό, εκείνο που έχει σημασία είναι η αίσθηση του αυτοκινήτου στον δρόμο, η επιπλέον δύναμη που έχει διαθέσιμη στο πετάλι του γκαζιού, η ομοιογενής λειτουργία του κινητήρα, η λογική κατανάλωση και η αξιοπιστία.

Εκτός αν υπάρχει κανένας που την ώρα που πάει να προσπεράσει π.χ. φορτηγό, αντί να υπολογίσει κατέβασμα ταχύτητας - στροφές κινητήρα - μέτρα ευθείας και χρόνο που θα χρειαστεί για την προσπέραση, να βγάλει την δυναμομέτρηση hard copy από το παράθυρο και να την κουνάει στον νταλικιέρη για να τρομάξει ο νταλικιέρης - να παραμερήσει και να κάνει στην άκρη για να τον περάσει!!

Και εξίσου σημαντική μαζί με τον κινητήρα είναι η αναβάθμιση σε αναρτήσεις - φρένα - λάστιχα για μπορεί να χαρακτηριστεί μια βελτίωση ολοκληρωμένη. ;)

Link to comment
Share on other sites

Έχει ξεφύγει λίγο το θέμα και έχει λοξοδρομήσει στα 5-10 άλογα παραπάνω και στα δυναμόμετρα. :)

Μην ξεχνάμε όμως το σημαντικότερο, οι τεχνικές λεπτομέρειες δεν ενδιαφέρουν τόσο πολύ τον οδηγό, εκείνο που έχει σημασία είναι η αίσθηση του αυτοκινήτου στον δρόμο, η επιπλέον δύναμη που έχει διαθέσιμη στο πετάλι του γκαζιού, η ομοιογενής λειτουργία του κινητήρα, η λογική κατανάλωση και η αξιοπιστία.

Εκτός αν υπάρχει κανένας που την ώρα που πάει να προσπεράσει π.χ. φορτηγό, αντί να υπολογίσει κατέβασμα ταχύτητας - στροφές κινητήρα - μέτρα ευθείας και χρόνο που θα χρειαστεί για την προσπέραση, να βγάλει την δυναμομέτρηση hard copy από το παράθυρο και να την κουνάει στον νταλικιέρη για να τρομάξει ο νταλικιέρης - να παραμερήσει και να κάνει στην άκρη για να τον περάσει!!

Και εξίσου σημαντική μαζί με τον κινητήρα είναι η αναβάθμιση σε αναρτήσεις - φρένα - λάστιχα για μπορεί να χαρακτηριστεί μια βελτίωση ολοκληρωμένη. ;)

Συμφωνω απολυτα με οσα λες φιλε μου κ ειμαι αυτης της αποψης,οταν βελτιωνεις ενα αυτοκινητο το βελτιωνεις σε ολους τους τομεις.Κ αυτο εχω κανει γιατι αλλιως δεν θα μπορουσε να βαλει την δυναμη κατω κ ουτε να στριψει το αυτοκινητο με τοσα αλογα....Τωρα τα κανει ολα κ με το παραπανω.....

Link to comment
Share on other sites

Αδελφέ, αν λαμβάναμε υπόψη μας τη σελίδα που έβαλες για link θα έπρεπε να αλλάξουμε επάγγελμα.

Ευτυχώς η μόρφωση και η τεχνική μας κατάρτιση μας επιτρέπει να καταλαβαίνουμε απόλυτα γιατί πρέπει

να χρησιμοποιούνται όλες οι ενδείξεις του κινητήρα σε κάθε πάτημα πάνω στο δυναμόμετρο, όπως επίσης και να λαμβάνονται

υπόψη στον υπολογισμό ισχύος.

Δεν θα επεκταθώ περαιτέρω, γιατί μας ζητάς να σου εξηγήσουμε κάτι που έχουμε γράψει τουλάχιστον 30 φορές έκαστος στα forums που συμμετέχουμε.

Αρκούμαι στο να σου παραθέσω το σκεπτικό και την τεχνική τεκμηρίωση πίσω από τις επιλογές μας ώστε να τα διαβάσεις με την ησυχία σου:

http://etuners.gr/forum/viewtopic.php?t=315

Για να επιστρέψουμε στο αρχικό θέμα, η ρύθμιση του εγκεφάλου του Golf VI GTI είναι ιδιαίτερα δύσκολο πρόβλημα με πολλές

μικρές και μεγάλες τεχνικές λεπτομέρειες, που χρειάζονται μεγάλη προσπάθεια για να επιτευχθούν.

Το αποτέλεσμα όμως δικαιώνει τις επιλογές τόσο του ιδιοκτήτη όσο και τις δικές μας.

Το λινκ με τις διορθώσεις το βρήκα από άλλο forum ,και καμιά σχέση δεν έχω με αυτούς που αναφέρονται στην σελίδα.

Δεν θέλω αδερφέ να μου μάθεις αυτά που σου έμαθαν στο σχολείο ,απλός ερωτώ να μου εξηγήσει κάποιος γιατί μερικοί χρησοιμοποιουν ψεύτικες, λάθος,η διαστρεβλωμένες (μπορεί) δυναμομετρησεις για να παρουσιάσουν το δήθεν αυτοκίνητο τους και την δήθεν τέλεια δουλεία που έχουν κάνει οι βελτιωτες τους .

Εμένα μάλλον για φτηνό ψάρεμα πελατών μέσα από δημόσιες συζητήσεις μου φαίνονται παρά για τεχνική συζήτηση αυτές οι δυναμομετρησεις και τα link με δήθεν τεχνικά θέματα .(είναι απίστευτο αυτό που προσπαθούν να κάνουν μερικοί εδώ ,πλασάρουν λινκ οι βελτιωτες απο τις σελίδες τους με τεχνικά θέματα ? γιατί δεν τα γράφουν εδώ να τα διαβάζουμε μέσα από εδώ . ?)

Τόσο δύσκολο είναι να κάνουν copy & paste ?

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου , αυτο που τελικα μετραει , κατα την αποψη μου και εχοντας χρησιμοποιησει αρκετα δυναμομετρα , ειναι το "τι εγινε" (=actual ισχυ, που οντως μετρηθηκε , εστω και δυσμενως , λογω φορτιου - θερμοκρασιας - κλπ) και οχι το "τι θα γινοταν" (=διορθωμενη ισχυς που θα εβγαινε καπου - καπως - καποτε ...) .

Καλυτερα να κοιταει αυτο ο καθε κατοχος , γιατι θελει γνωση για να εκτιμηθει το κατα ποσο ισχυει η διορθωμενη ισχυς , που ειναι τελειως θεωρητικη και που υπολογιζουμε οτι θα ειχε συμβει , ενω πολλες φορες δεν προκειται να συνεβαινε .

Η διοθωμενη ισχυς , αλλες φορες ειναι +20ΗΡ , αλλες φορες -5ΗΡ , αλλες φορες διορθωνεται με τον Χ τροπο , αλλες φορες αλλοιωνεται ο Ψ αισθητηρας και τελικα γινεται μπαχαλο που ακρη δεν βγαινει απο τον μεσο χρηστη .

Μιας και οι περισσοτεροι χρησιμοποιουν ΜΑΗΑ , θα σας αναφερω 2 χαρακτηριστικα παραδειγματα , για να καταλαβουμε ποσο θεωρητικη ειναι η διορθωμενη ισχυς :

1) Golf V 1.4GT , κανει δυναμομετρηση στην Κοζανη (υψομετρο 800μ , 930mbar) που με 2-3 πραγματακια εβγαλε 188ΗΡ και διορθωθηκε στα 208ΗΡ . Το δυναμομετρο μας ειπε δηλ. οτι αν ηταν στην επιφανεια της θαλασσας που εχει 1bar και οχι 930mbar η βαρομετρικη πιεση , το αυτοκινητο θα εβγαζε 208ΗΡ . ΛΑΘΟΣ ! Ποτε δεν θα εβγαζε τοσα , γιατι ο εγκεφαλος θα επερνε πρωτοβουλια να κλεισει την Ν75 , για να μη σηκωσει περισσοτερη πιεση απο αυτη που ζηταει και ξεπερασει τον στοχο ροπης του .

2) Golf V GTI , με S3 setup (K04 - μπεκ - κλπ) , με 48οC θερμοκρασια αερα στο intercooler , βγαζει 372ΗΡ μετρημενη και 391ΗΡ διορθωμενη . Δηλαδη το μηχανημα μας λεει οτι με 20οC IAT , πχ με ανοιγμα 5ης στην εθνικη οδο , με εξωτερικη θερμοκρασια 16οC , θα εχουμε 391ΗΡ . ΛΑΘΟΣ ! Γιατι μπορει σε τετοια κατασταση να μη φτανουν τα μπεκ του αυτοκινητου και να εχουμε fuel cuts . Οποτε , δεν θα μπορεσει ποτε ο κινητηρας να βγαλει την ισχυ που θεωρητικα υπολογιζει το δυναμομετρο και το νουμερο αυτο δεν μπορει να αποδειχτει στην πραξη .

Δηλαδή σύμφωνα με τα λεγόμενα αν μετρήσω η βελτιώσω το αυτοκίνητο το χειμώνα τότε θα έχω πιο πολλά άλογα ? (στο αδιόρθωτο νούμερο στην πραγματικότητα ) ΑΡΑ το αυτοκίνητο μου με τα 370 διορθωμένα και 350 αδιόρθωτα σε θερμοκρασία +35 και 939mbar θα είναι 325 ?

Αρα για να βρω πόσα άλογα είναι ο κινητήρας καλύτερα να μην συμβουλευτώ MAHA γιατί το νούμερο που δείχνει είναι για τα μπάζα .

Μια ερώτηση ακόμα

Γιατί τελειος νορμαλ μέτρηση σε MAHA δεν λαμβάνουμε υπόψιν την αδιόρθωτη μέτρηση αλλά την διορθωμένη ?

Τα άλογα που δίνει ο κατασκευαστής είναι αδιόρθωτα η διορθωμένα (άραγε είναι άσχετοι και αυτοί ) ?

Link to comment
Share on other sites

Από διαφορικό έχεις κάνει τπτ????

Eνα απο τα σημαντικα στοιχεια που εχει βελτιωθει στο Golf VI ειναι η προσφυση . Το αυτοκινητο δεν σπιναρει τοσο , παρ ολη τη ροπη . Αλλα το μπροστινοκινητο ειναι παντα μπροστινοκινητο . Το καλυτερο που μπορει να γινει πιστευω οτι ειναι ΜΠΛΟΚΕ + HMIΣΛΙK ΕΛΑΣΤΙΚΑ .

Για να μην πω full μετατροπη σε 4κινητο (το εχουμε δει κι αυτο σε Octavia RS !!!) .

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή σύμφωνα με τα λεγόμενα αν μετρήσω η βελτιώσω το αυτοκίνητο το χειμώνα τότε θα έχω πιο πολλά άλογα ? (στο αδιόρθωτο νούμερο στην πραγματικότητα ) ΑΡΑ το αυτοκίνητο μου με τα 370 διορθωμένα και 350 αδιόρθωτα σε θερμοκρασία +35 και 939mbar θα είναι 325 ?

Αρα για να βρω πόσα άλογα είναι ο κινητήρας καλύτερα να μην συμβουλευτώ MAHA γιατί το νούμερο που δείχνει είναι για τα μπάζα .

Μια ερώτηση ακόμα

Γιατί τελειος νορμαλ μέτρηση σε MAHA δεν λαμβάνουμε υπόψιν την αδιόρθωτη μέτρηση αλλά την διορθωμένη ?

Τα άλογα που δίνει ο κατασκευαστής είναι αδιόρθωτα η διορθωμένα (άραγε είναι άσχετοι και αυτοί ) ?

Φιλε μου σε αυτο δικιο εχεις.

Αναλογα με το τι βολευει τον 'βελτιωτη' τοτε αναλογα παιρνει 'διορθωμενες' τιμες η νορμαλ.

Το σωστο για να υπαρχει μετρο συγκρισης (οσο γινεται να ειναι αντικειμενικο αν και ειναι λιγο δυσκολο) ειναι να βλεπουμε τις διορθωμενες τιμες που γινονται με βαση καποιες στανταρ? παραμετρους (αλλα και εδω παιζουν πολλα πραγματα), αρκει αυτες οι παραμετροι να μην αλλαζουν

μερα με την μερα η απο περιπτωση σε περιπτωση.Ολα ομως ειναι τοσο σχετικα που ποτε δεν προκειται

να βρεθει η χρυση τομη. Αν παλι θερλουμε να συγκρινουμε και να εχουμε ως μετρο συγκρισης τις νορμαλ τιμες θα πρεπει και τα αυτοκινητα η οτι εχουμε για συγκριση να γινονται με τις ακριβως

ιδιες εξωτερικες συνθηκες (βαρομετρικα, θερμοκρασια περιβαλλοντος, θερμοκρασια εισερχομενου αερα κλπ).Εγω παντως μετα απο αρκετες μπορω να πω δυναμομετρησεις, με διαφορετικα προγραμματα και συνθηκες, τις θεωρω καθαρα ως ενδεικτικες για την δεδομενη στιγμη και περιπτωση.

Αν ειχα την δυνατοτητα να εκανα σε τακτα διαστηματα μετρησεις για διαρκεια πχ ενος χρονου, ωστε να γινοντουσαν υπο ολες τις συνθηκες θα μπορουσα να πω πιο αντικειμενικα το που βρισκεται το αυτοκινητο μου, χωρις να εχω πειραξει κατι σε αυτο εντωμεταξυ. Αλλα και παλι..

Για μενα λοιπον ακομα και οι 'βελτιωτες' θα πρεπει να δηλωνουν 'ενδεικτικα' (με τουλαχιστον 5%

παρεκκλιση +/-)νουμερα και οχι απολυτα, αλλα εκει μπαινει το θεμα του ανταγωνισμου δηλ ποιος

τον εχει πιο μακρυ και η αντικειμενικοτητα παει περιπατο.

Γι'αυτο λοιπον να μην κολλαμε στο 5 πανω 5 κατω (ενταξει δεν λεω και 20 κατω που ειναι κοροιδια)

γιατι και στην πραξη αυτη η διαφορα απλα δεν παιζει κανενα ρολο για τις ιπποδυναμεις που μιλαμε.

Link to comment
Share on other sites

Από διαφορικό έχεις κάνει τπτ????

Απο διαφορικο δεν εχω κανει τπτ απολυτως.Το αυτοκινητο φοραει KW variant2 κ την εχω ρυθμισει εγω μετα απο μηνες ψαξιματος...Δεν νομιζω οτι αυτο το αυτοκινητο χρειαζεται μπλοκε αφου δεν σπινιαρει σχεδον καθολου....

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου μαλλον δεν ξερεις οτι το gti σου εχει στανταρντ LSD απο το εργοστασιο!!

Το ειπα και παραπανω, γι'αυτο εχει αυτη τη καλυτερη αισθηση στο στριψιμο και δεν σπινιαρει ευκολα.

Ελπιζω να καταλαβα σωστα οτι εχεις VI GTI, διαφορετικα ακυρο το ποστ μου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.