Jump to content
Black Widow

Golf 6 Gti - Tuning [Βελτίωση 1ου και 2ου Σταδίου στο νέο Tsi μοτέρ]

Recommended Posts

Για αναβάθμιση του DSG δεν το σκέφτομαι καν γιατί πιστεύω και εγώ ότι είναι περιττή.

Κατα την αποψη μου , η μοναδικη περιπτωση που αξιζει να αναβαθμιζεται το DSG ειναι σε BT εφαρμογες , που απαιτειται υψηλοτερος κοφτης σαλ .

Link to comment
Share on other sites

Το κιβώτιο DSG δεν χρειάζεται να αναβαθμιστεί μόνο και μόνο επειδή εχεις βάλει πρόγραμμα στη μηχανή

οι προδιαγραφές του λένε ότι αντέχει μέχρι 500Nm ροπή, το κιβώτιο απο μόνο του ρυθμίζει τη δύναμη που

θα πατήσει ο δίσκος κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα(εξού και η κλανία που κάνει άμα αλλαζεις ταχυτητα σε ψηλές στροφές),

ο δίσκος αντέχει περισότερη καταπόνηση επειδή είναι υγρός σε αντίθεση με τα μηχανικά κιβώτια που θα χαλάει

πολύ πιο εύκολα και μόνο με πρόγραμμα στάδιο1.

Ο μόνος λόγος για να αναβαθμίσει κάπιος το κιβώτιο είναι οταν έχει αλλάξει τουρμπίνα (Κ04) και χτυπάει τρελλα νούμερα ροπής (450+Νμ)

Link to comment
Share on other sites

εντομεταξύ για όσους ενδιαφέρονται, υπάρχει και μετατροπή του limited slip των κιβωτίων απο ηλεκτρονικό σε μηχανικό

και για το χειροκίνητο και για το DSG!

Το ηλεκτρονικό που διαθέτουν τα δικά μας αυτοκίνητα απλά χρασιμοποιεί τα φρένα για να σταματήσει τους τροχούς που σπινάρουν

οπότε παίζει και να σου κόβει ταχύτητα. Με το μηχανικό μαλλόν θα ράβει επειδή δέν εχεις σχεδόν καθόλου σπινάρισμα, και άμα εχεις

θα ενεργοποιείται και το ηλεκρτονικο...! λεφτάααα να έχει κανείς και όλα γίνονται!

Link to comment
Share on other sites

και μερικές φώτο απ΄ το δικό μου, όπως σας υποσχέθηκα.

Κούκλα !!! :wub: :wub:

Να το χαίρεσαι και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις !

Link to comment
Share on other sites

Finally My TSI Big turbo Kit ordered !!

How To: Install an APR K04 on a TSI

2.0L TSI Performance Software - Unitronic

UNITRONIC STAGE 1 : 245HP / 280LB-TQ

UNITRONIC STAGE 1+: 261HP / 298LB-TQ

UNITRONIC STAGE 2 : 284HP / 328LB-TQ

UNITRONIC STAGE 2+: 344HP/341TQ - COMING SOON...

334.2 PS Video

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Finally My TSI Big turbo Kit ordered !!

How To: Install an APR K04 on a TSI

2.0L TSI Performance Software - Unitronic

UNITRONIC STAGE 1 : 245HP / 280LB-TQ

UNITRONIC STAGE 1+: 261HP / 298LB-TQ

UNITRONIC STAGE 2 : 284HP / 328LB-TQ

UNITRONIC STAGE 2+: 344HP/341TQ - COMING SOON...

334.2 PS Video

3071 εβαλε!!!!

ποπο θα γινει πανικος!!!

================================

Revo Technik releases Stage 2 performance software for the VW Golf VI 2.0 TSi.

+90 bhp @4200 RPM and +115 torque (lbft) @4000RPM

http://www.revotechnik.com/index.php?mod=show_news&id_nws=55

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι θα πάει σε dyno για να δω την διαφορά με νούμερα… όταν η 6η σου γίνεται 4τη ταχύτητα τότε καταλαβαίνεις ότι η 4τη αρχίζει και σπινάρει τρελά… βασικά αν βάλεις απλή βενζίνη και βάλεις τη ρύθμιση για 98ρα θα έχεις κοψίματα στα ψιλά…

Μέχρι 15/1/11 έχει προσφορά τα προγράμματα για 1,4 1,8 και 2,0… οπότε με 750€ θα το φορέσεις και θα κάνεις χαμηλές πτήσεις…

Κατανάλωση από 5,6 χαμηλή πήγε στο 5,9 με το πρόγραμμα… η μέση από 8,8 στο 9,1 και η μέγιστη πήγε στον ουρανό και ακόμη παραπάνω γιατί από 48,9 είδα και κάτι ωραία 56,7 αν θυμάμαι μία στιγμή που άνοιξα την 4τη…

Αξίζει πιστεύω στο GTI 6 γιατί δεν έχει καμία σχέση με το 5ρι… η τουρμπίνα μας είναι φτιαγμένη πάνω στη ροπή και όχι στην ιπποδύναμη… βασικά τι να κάνεις τα άλογα αν δουλεύεις σαν ντιζελοκινητήρας(ροπά!!) και κάνεις προσπεράσεις που θα σκεφτόσουν πολύ περισσότερο πριν…

Η καμπύλη έχει μεγάλο μέγεθος και θα το καταλάβεις αν γνωρίζεις από φτιαγμένα αμάξια… κονσέρβα πρόγραμμα επιδόσεων αλλά δουλεύει σαν εργοστασιακό!!!

Αξίζει πιστεύω στο GTI 6 γιατί δεν έχει καμία σχέση με το 5ρι… η τουρμπίνα μας είναι φτιαγμένη πάνω στη ροπή και όχι στην ιπποδύναμη… βασικά τι να κάνεις τα άλογα αν δουλεύεις σαν ντιζελοκινητήρας(ροπά!!) και κάνεις προσπεράσεις που θα σκεφτόσουν πολύ περισσότερο πριν

βρε φιλε δεν το καταλαβα αυτο που γραφεις,μπορεις να μου το εξηγησεις??? οδηγησες το 5 dsg gti και σου φανηκε ντιζελοκινητηρας???

και τα 334 τα εβγαλε στο παγκο σκετη η μηχανη??οπως κανουνε τα εργοστασια ενα πραγμα δηλαδη ειναι αυτη η δυναμομετρηση??

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστευω οτι λεει αυτο.

Εννοει οτι τα 6αρια gti με το προγραμμα εχουν ροπη ντιζελατου και ετσι ειναι καλυτερα σε προσπερασεις που πριν θα το σκεφτοταν να τις κανει.

Αυτο βεβαια ισχυει και για τα τελευταια tsi 1.4 (160/150) οπου μονο με προγραμμα η ροπη ανεβαινει στα 32+ ενω στα 5αρια με το ζορι στα 28.

Δεν πιστευω ομως οτι και στις δυο περιπτωσεις ειναι θεμα τουρμπινας, αλλα μαλλον θεμα αντλιας υψηλης και καλυτερης ροικοτητας αυλων.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστευω οτι λεει αυτο.

Εννοει οτι τα 6αρια gti με το προγραμμα εχουν ροπη ντιζελατου και ετσι ειναι καλυτερα σε προσπερασεις που πριν θα το σκεφτοταν να τις κανει.

Αυτο βεβαια ισχυει και για τα τελευταια tsi 1.4 (160/150) οπου μονο με προγραμμα η ροπη ανεβαινει στα 32+ ενω στα 5αρια με το ζορι στα 28.

Δεν πιστευω ομως οτι και στις δυο περιπτωσεις ειναι θεμα τουρμπινας, αλλα μαλλον θεμα αντλιας υψηλης και καλυτερης ροικοτητας αυλων.

στα Mk6 GTI ειναι θεμα IHI Παντελη.

Link to comment
Share on other sites

3071 εβαλε!!!!

ποπο θα γινει πανικος!!!

Το μοτερ αυτο , οταν με το καλο θα φτιαχνεται BT με μεγαλα turbos ( GT3076R και πανω ) , θα αποδιδει απιστευτα νουμερα ...

Ηδη με Κ04 βλεπω να πηγαινει καλυτερα απο καθε TFSI ( ΜΕD9.1 ) . Ειναι καταπληκτικα ροϊκο , και αυτο ειναι το κλειδι για αποδοση !

Link to comment
Share on other sites

Μπα, μου φαινεται λιγο απιθανο να ειναι μονο θεμα τουρμπινας για το 6αρι.

Αν ηταν ετσι ολα τα 5αρια θα την φορουσαν και θα ειχαν τα νουμερα (ειδικα της ροπης)του 6αριου.

Εξ'αλλου απ'οσο ξερω και οι δυο ειναι κο3.

Link to comment
Share on other sites

Μπα, μου φαινεται λιγο απιθανο να ειναι μονο θεμα τουρμπινας για το 6αρι.

Αν ηταν ετσι ολα τα 5αρια θα την φορουσαν και θα ειχαν τα νουμερα (ειδικα της ροπης)του 6αριου.

Εξ'αλλου απ'οσο ξερω και οι δυο ειναι κο3.

Το 6άρι έχει την IHI. Αλλά σιγά τις διαφορές.. Το ότι βελτιώθηκε το 2λιτρο μοτέρ στο 6άρι είναι δεδομένο. Άλλη πίεση, πιστόνια, τρόμπα λαδιού, έχει καδένα.. άλλη συμπίεση (9,6:1) κ.α. Κωδικός μοτέρ ΕΑ888.

Και πραγματικά δεν αξίζει να δώσεις 1200€ για να βγάλεις μια μικρή τουρμπίνα και να βάλεις μία άλλη μικρη! -_-

Edited by patentas
Link to comment
Share on other sites

Αξίζει πιστεύω στο GTI 6 γιατί δεν έχει καμία σχέση με το 5ρι… η τουρμπίνα μας είναι φτιαγμένη πάνω στη ροπή και όχι στην ιπποδύναμη… βασικά τι να κάνεις τα άλογα αν δουλεύεις σαν ντιζελοκινητήρας(ροπά!!) και κάνεις προσπεράσεις που θα σκεφτόσουν πολύ περισσότερο πριν

βρε φιλε δεν το καταλαβα αυτο που γραφεις,μπορεις να μου το εξηγησεις??? οδηγησες το 5 dsg gti και σου φανηκε ντιζελοκινητηρας???

και τα 334 τα εβγαλε στο παγκο σκετη η μηχανη??οπως κανουνε τα εργοστασια ενα πραγμα δηλαδη ειναι αυτη η δυναμομετρηση??

paidia signomi gia ta greeklish alla mpika apo to kinito...

den katalaba ti ennoeis file moy...

ego apla leo oti to 6ri me tin IHI den exei kamia sxesi me tin palia BRNWNR... i turbina einai ftiagmeni gia na dosei ropi san ntizelato...

nai exo odigisei to 5ri se xeirokinito GTI... den eipa oti einai ntizelokinitiras... lathos katalabes... to 6ri me programma logo toy megaloy arithmoy poy moy ebgale sti ropi eipa oti doyleyei san ntizelato... kati poy den exei to 5ri kai se patimata ysterei se apodosi... noymero den edosa gia aloga... 334 aloga mono me programma den ta ftano oyte sto pio trelo oneiro moy...

Link to comment
Share on other sites

οκ μπραβο χμμ καλα και ωραια ολα αυτα ...στα ποσα αλογα θα πρεπει να ανυσηχουμε για μπιελες και πιστονια?μετα τα 300 στο τφσι??

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Μιας κ καπου τις πηρε το ματι μου σε καποιο site ας τις ανεβασω να παρουμε μια εικονα απο τις μπιελες του 2.0TSI σε σχεση με τα 2.0TFSI(265HP)...

mg5918.th.jpg

mg5920.th.jpg

Χρηστο , μια σημειωση :

Οι μπιελες του TFSI , που φαινονται στην φωτο , ειναι απο μοτερ 200ΗΡ , και ξεχωριζουν αφου εχουν αγωγο λαδιου , για τη λιπανση του πειρου . Στη συγκριση με τις μπιελες των CCT/CCZ μοτερ φαινεται ξεκαθαρα ποσο μεγαλυτερης αντοχης ειναι η μπιελα των TSI , που ειναι ιδια με των TFSI με K04 και ειναι συμπαγεις ( χωρις αγωγο λαδιου ) και φαρδυτερες .

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται περίεργο οι μεν να εχουν αγωγο λαδιου και οι δε να μην εχουν. Πως λιπαίνεται ο πείρος του πιστονιού? Εχει καποιο έξτρα μπεκ λαδιου? Μηπως υπαρχει ο αγωγος και απλα η μπιελα του tsi ειναι πιο συμπαγης και δε διαγραφεται ο αγωγος?

Link to comment
Share on other sites

http://www.overload-performance.gr/forum/viewtopic.php?f=56&t=624:drool::wacko:

τωρα τι ναπω ...με ελαχιστες αλλαγες και κοιτα που εφτασε...και το5αρι εχει στοιχισει μια περιουσια για να παει και αν θα παει 280 πρωτο σταδιο τσιτα....και φουλ περιφερειακα.. .γτ#@%^ μας δηλαδη.....:p:frantics: .

Link to comment
Share on other sites

Χρηστο , μια σημειωση :

Οι μπιελες του TFSI , που φαινονται στην φωτο , ειναι απο μοτερ 200ΗΡ , και ξεχωριζουν αφου εχουν αγωγο λαδιου , για τη λιπανση του πειρου . Στη συγκριση με τις μπιελες των CCT/CCZ μοτερ φαινεται ξεκαθαρα ποσο μεγαλυτερης αντοχης ειναι η μπιελα των TSI , που ειναι ιδια με των TFSI με K04 και ειναι συμπαγεις ( χωρις αγωγο λαδιου ) και φαρδυτερες .

Μια ερώτηση,

δηλαδή οι μπιέλες απο το καινούργιο GTI είναι πιο καλές απο το παλιό και είναι οι ίδιες απο το R?

Ξέρει κανείς?

Πάντως όπως τις βλέπω τα πλαϊνά νεύρα απο τις παλιές είναι πιο χοντρά..

EDIT

Το BPY είναι το παλιό μοτέρ απο το S3. Όλα τα καινούργια είναι τα CDLA, CDLC, CDLF..

Μήπως σε όλα τα καινούργια έχουν αλλάξει οι μπιέλες αφού μιλάμε για αναβαθμισμένο μοτέρ κανένα δεν θα έχει αγωγό σε αυτές.

Edited by patentas
Link to comment
Share on other sites

http://www.overload-performance.gr/forum/viewtopic.php?f=56&t=624:goodjob::startle:

τωρα τι ναπω ...με ελαχιστες αλλαγες και κοιτα που εφτασε...και το5αρι εχει στοιχισει μια περιουσια για να παει και αν θα παει 280 πρωτο σταδιο τσιτα....και φουλ περιφερειακα.. .γτ#@%^ μας δηλαδη.....:thumbsd: :thumbsd: .

decat, 100RON fuel + octane booster

Αυτα ειναι ''ασκησεις επι χάρτου''.Ειναι απλά το τυράκι για να τσιμπήσει κανενας πελάτης.

Τα εφικτά νουμερα για νορμαλ καταστασεις ειναι σαφως λιγοτερα!

Μην βλέπετε τέτοια εξεζητημενα πραγματα και τρελενεστε.

Θα κυκλοφορουσες το αμαξι σου χωρις καταλυτη και με octane booster ολη μερα για πάντα ,για να βάλεις αυτο το προγραμμα?

Για εμενα ειναι χαζομαρες αυτα.

Link to comment
Share on other sites

decat, 100RON fuel + octane booster

Αυτα ειναι ''ασκησεις επι χάρτου''.Ειναι απλά το τυράκι για να τσιμπήσει κανενας πελάτης.

Τα εφικτά νουμερα για νορμαλ καταστασεις ειναι σαφως λιγοτερα!

Μην βλέπετε τέτοια εξεζητημενα πραγματα και τρελενεστε.

Θα κυκλοφορουσες το αμαξι σου χωρις καταλυτη και με octane booster ολη μερα για πάντα ,για να βάλεις αυτο το προγραμμα?

Για εμενα ειναι χαζομαρες αυτα.

Αν το ψάξεις λίγο θα δεις και άλλες αναρτήσεις που έχουν κάνει.. Όπως εδώ που έχει 100άρα..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.