Jump to content
Black Widow

Golf 6 Gti - Tuning [Βελτίωση 1ου και 2ου Σταδίου στο νέο Tsi μοτέρ]

Recommended Posts

Για σας παιδιά. Εχω 1-2 απορίες. Θα βάλω Boost controller στο αμάξι μου με στόχο στην ποιο μεγάλη ρίθμηση να πάω σε ποιο μεγάλα νούμερα. Εχω S3 I/C και από εξάτμιση 76 down pipe 70 σωλήνα 2 μεσαία και τελικό. Με ποιο μεγάλο I/C και 80άρα εξάτμιση μοτέρ ίδια με εμένα πάνε 398 ps και 52 κιλά. 1 I/C APR kai 80άρα κάνουν πολύ διαφορά? Με αυτά που έχω θα πάω περίπου στα 360-370ps για +30ps αξίζει να κάνω αυτές της αλλαγές η έχει και αμάξια σαν το δικό μου που έχουν πετύχει μεγάλα νούμερα χωρίς να έχουν αυτά τα 2?

Link to comment
Share on other sites

Για σας παιδιά. Εχω 1-2 απορίες. Θα βάλω Boost controller στο αμάξι μου με στόχο στην ποιο μεγάλη ρίθμηση να πάω σε ποιο μεγάλα νούμερα. Εχω S3 I/C και από εξάτμιση 76 down pipe 70 σωλήνα 2 μεσαία και τελικό. Με ποιο μεγάλο I/C και 80άρα εξάτμιση μοτέρ ίδια με εμένα πάνε 398 ps και 52 κιλά. 1 I/C APR kai 80άρα κάνουν πολύ διαφορά? Με αυτά που έχω θα πάω περίπου στα 360-370ps για +30ps αξίζει να κάνω αυτές της αλλαγές η έχει και αμάξια σαν το δικό μου που έχουν πετύχει μεγάλα νούμερα χωρίς να έχουν αυτά τα 2?

Κατα την γνωμη μου στο μονο που πρεπει να δωσεις βαση στην φαση που βρισκεσαι ειναι στο θεμα της εξατμισης!Μια full 76mm με καταλυτη 100cpsi μεγαλης διαμετρου χωρις κατα την γνωμη μου μεσαιο καζανι, απτην στιγμη που θα δουλεψεις πιεσεις,ειναι οτι πρεπει.Τωρα οσο για το intercooler δεν νομιζω πως σου χρειαζεται απο την στιγμη που ηδη εχεις του s3.Μεγαλο το κοστος του apr σε σχεση με την αποδοση που θα παρεις αρα και περιττο!

Καλυτερα να αντικαταστησεις τις ΟΕΜ σωληνωσεις με λιγο μεγαλυτερες και να αλλαξεις και την εξοδο του turbo με επισης μεγαλυτερο τμημα και τοτε θα παρεις τα αναμενομενα!

Link to comment
Share on other sites

Θα βάλω το boost controller θα με στείλουν το κατάλληλο file και βλέπουμε. Έχω 2 μεσαία γιατί το αμάξι έκανε θόρυβο και ήταν κουραστικό, πολύ μπορώ να πω. Να βάλω 80άρα σωλήνα και να κρατήσω τα 2 μεσαιά; Τα μεσαία από τι γνωρίζω από τα λεγόμενα του εξάτμισά δεν κόβουν απόδοση απλά περιορίζουν τον θόρυβο. Πάνω απόλα να δούλευει σωστά το αμάξι χωρίς σκαμπανεβάσματα.

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος ρε φίλε, πολύ καλό πακέτο πέρασες στο αυτοκίνητο..! Να το χαίρεσαι και πάντα με προσοχή!

Να σαι καλά ACE2007.... Σε ευχαριστώ....

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα και απο μενα νεο μελος κατοχος ενος λευκου 2 πορτου golf gti 6 απο τις αρχες του 2010.

Ξεκινησα την βελτιωση με 2 αντιστρεπτηκες τις eibach μετα μια σκουπα carbonio και stage 1 της revo

αλλα επειδη τα αλογα ποτε δεν ειναι αρκετα εφτιαξα την εξατμιση απο downpipe

και πισω 76αρα με hjs καταλυτη με αποτελεσμα το αμαξι στα αποτωμα πατηματα

να κανει διακοπες...λυση το stage 2 της revo αποτελεσμα πολυ πατηναρισμα

μεταξυ 3000-5000rpm με 4η-5η-6η ταχυτητα ,41000km στο οδομετρο κατεληξα

σε sachs performance δισκο το πενταλ εγινε κουτσουρο συγκριτικα με το μαμα παντα

σταματησε το ενωχλητικο πατηναρισμα ομως,σε μικρο χρονικο διαστημα χρειαστηκα και

βαλβιδα ανακουφισης λογο πιεσης προφανως, εκοψε τη μεμβρανη που ειχε καταληγοντας

σε μια μηχανικη forge.

Απο φρενα εχω βελτιωσει μονο μπροστα με 1 κιτ τετρεπιστονα τις brembo για το αμαξι μας με 335x28 δισκους και

4 σωληνακια αεροπορικου τυπου ζαντεσ rs4 replica 225 40 18.

Στην εγγυηση φυσικα εχουν αλλαχτει και 2 ηλεκτρικα παραθυρα μια τρομπα νερου και βαλβιδα pcv.

Αυτα μεχρι στιγμης :)

Edited by pantazakias
Link to comment
Share on other sites

φίλε υπαρχει ενοτητα για βελτιωμενα αυτοκινητα,δεν κάνεις εκει μια παρουσιαση με περισσότερες φωτο απο μηχανη ,εξατμιση ,εξωτερικο για να παρουμε καλυτερο ματι ;)

να το χαιρεσαι πάντως το golf πολυ ωραιο και ωραιες αλλαγες εχεις κανει !

για τα φρενα γιατι δωσε καμια πληροφορια πόσο σου πηγαν με τα σωληνακια?

Link to comment
Share on other sites

Θα συγκεντροσω τις φωτογραφιες και θα ποσταρω αναλυτικα εκει τοτε.

Τα φρενα ειναι παραγγελια απο εξωτερικο ετοιμο κιτ για golf 6 αμα googleαρεις

θα βρεις αρκετα.Το κιτ ειχε σωληνακια υψηλης μονο για μπροστα γιατι τα μαμα

δεν ταιριαζουν στις νεες δαγκανες οποτε εφτιαξα 2 μονο για τα πισω σε μαγαζι που

κατασκευαζει τετοια σωληνακια με 30 ευρο.

Link to comment
Share on other sites

Μια μικρη βελτιωση ειναι το ταπωμα του "noise pipe" οπως το λενε το οποιο εχει και το γκολφ 6 ο τροπος εξαγωγης παμενει ο ιδιος με το παλιο gti 5 και βελτιωνεται ανεπαισθητα η αποκριση.

Οδηγιες εδω : http://www.golfmk5.com/forums/showthread.php?t=58239

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω,εχω κουραστει με το θεμα αν κανει η οχι το μεσαιο με τελικο απο το 6αρι gti στο 5αρι tsi που εχω εγω.μισοι μου ειπαν ναι,αλλοι οχι...τι συμπερασμα να βγαλω εγω???μεχρι και στην αντιπροσωπεια μου ειπαν 2 διαφορετικες γνωμες,φανταστειτε τεχνογνωσια...Διαφωτιστεμαι!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη Big turbo ( 500+HP ) εφαρμογη στα νεα 2λιτρα μοτερ - CCZ !

Στη συγκεκριμενη περιπτωση η εφαρμογη εγινε σε VW Golf VI GTI - CCZB .

Setup :

Tubular manifold

Garrett GTX3071R ( 0.63)

Turboback exhaust 76mm

Intake 100mm - 85mm maf housing

APR intercooler + custom piping kit

8-inj intake manifold

Sup. inj. system ( f.pump + 4x318cc/min inj + AIC )

Custom programming ( MED17 + A.I.C. )

2.1bar @ 4100rpm / 2bar @ 6900rpm - 100oct RON

520HP (443whp @ DD) @ 6800rpm / 600Nm @ 4400rpm

-> Η πιεση - ροπη ηταν αδυνατον να ανεβει σε υψηλοτερα επιπεδα , στη συγκεκριμενη περιπτωση , λογω αδυναμιας μεταφορας ροπης του εργοστασιακου DSG .

-> Το νεο 2λιτρο μοτερ δειχνει να ειναι περιπου 5% ροϊκοτερο απο τον προκατοχο του .

Συντομα φωτογραφιες - dyno plots

Edited by golf-agu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

επειδη μολις απεκτησα το νεο μου αμαξι εχω μια ψιλοασχετη απορια,γιατι στο 6αρι GTI οταν απενεργοποιεις το ESP αναβοσβηνει στο κατραν?(σε σχεση με τα 5αρια που εμενε σταθερο)

Link to comment
Share on other sites

εδω και καποιες μερες παρατηρω οτι οταν τουρμπιζει δεν ανεβαζει over αλλα κραταει σταθερη πιεση στο 1.1 bar. τι να επαθε αραγε?

Link to comment
Share on other sites

τωρα που το εβγαλα στην εγνατια στη 2α ανεβασε 1.4,στη 3η 1.1 και 4η-5η-6η 0.8-9. Αν ειναι η Ν75 θα το δειχνει στο διαγνωστικο?

Link to comment
Share on other sites

Για να κινειται το θεμα για τους φιλους με Golf VI GTI

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5838268-VAG-dyno-day-interesting-results

Δυναμομετρησεις ιδια μερα στην Αμερικη

MKVI Golf R - Unitronic Stage 1, Evolution Motorsport intake - 263.2 whp / 259.4 wtq

MKV R32 - drop in filter, flapper mod - 196.6 whp / 188.0 wtq

B7 RS4 - stock - 291.4 whp / 253.1 wtq

MKVI GTI - APR Stage 2, APR Carbonio intake, APR TBE - 231.7 whp / 262.5 wtq

MKVI GTI - APR Stage 2, APR Carbonio intake, SPM FMIC, Billy Boat TBE (catless, no res) - 243.4 whp / 270.4 wtq

MKVI GTI - APR Stage 2, APR Carbonio intake, GHL 200 cell catted DP (no res), Magnaflow CBE - 239.6 whp / 272.6 wtq

MKVI GTI - REVO Stage 2, Modshack intake, AWE TOP, AWE DP - 242.4 whp / 264.7 wtq

MKVI GTI - Unitronic Stage 2, Neuspeed P-Flo intake, Billy Boat catted/resonated TBE - 228.9 whp / 255.1 wtq

MKVI GTI - APR Stage 2, APR Carbonio intake, AWE downpipe - 237.1 whp / 264.7 wtq

MKVI GTI - Unitronic Stage 2, ATP catless downpipe - 235.0 whp / 265.5 wtq

MKVI Golf R - stock - 225 whp / 245 wtq (no video, ran before I arrived)

And here are results from our first dyno day before the motherboard on the computer fried:

8P A3 K04 - aftermarket intake, Billy Boat downpipe - 252 whp / 267 wtq

MKVI Golf R - Evolution Motorsport intake - 233 whp / 254 wtq (same Golf R that made 263/259 after GIAC Stage 1)

MKVI Golf R - APR Stage 1 software - 252 whp / 282 wtq

MKVI GTI - stock - 196 whp / 202 wtq (Same GTI that made 229/255 after Unitronic Stage 2, P-Flo intake, Billy Boat TBE)

Other results from the same dyno, but without video and on a different day:

MKVI Golf R - GIAC Stage 1, CTS Turbo intake - 272 whp / 265 wtq

MKVI GTI - GIAC Stage 2, AFE intake, Billy Boat catted downpipe - 228 whp / 270 wtq

MKVI GTI - APR K04, APR Carbonio intake, APR TBE, APR intercooler, 93 octane - 307 whp / 313 wtq

10/20/2012 dyno day (only 1 video):

2010 Tiguan AWD - APR K04, APR Carbonio, Techtonics Tuning downpipe, 100 octane file - 272.5 awhp / 293.6 awtq

2011 Tiguan AWD - APR Stage 1, 93 octane file - 194 awhp / 233 awtq

MKVI Golf R - GIAC Stage 1, CTS intake, CTS downpipe, 93 octane file - 289.6 awhp / 304.7 awtq

MKVI Golf R - GIAC Stage 1, CTS intake, CTS downpipe, 93 octane file - 285 awhp / 302 awtq

MKV GTI - K04, intake, downpipe, intercooler, HPFP, injectors, S3 TOP, Unitronic tune, 93 octane file - 288.8 whp / 284.2 wtq

MKVI GTI - Revo Stage 2, Modshack intake, AWE TOP, AWE downpipe, 100 octane file - 249 whp / 282 wtq

Link to comment
Share on other sites

http://www.goapr.com..._20t_ea113.html

τι ειναι αυτο βρε παιδια?

Στην εισαγωγή υπάρχουν κάποια πτερύγια που βοηθούν στο στροβιλισμό του αέρα εισαγωγής στις χαμηλές στροφές.

Απο κάποιες στροφές και πάνω ανοιγουν τελείως αλλά παρόλα αυτά παραμένουν μέσα στη δίοδο του αέρα και περιορίζουν τις δυνατότητες ροής.

Αν αφαιρεθούν αυτά τα πτερύγια, θα μείνουν κάποια κενά στην εισαγωγή που από ότι λέει η ιστοσελίδα αυτή, θα δημιουργήσουν προβλήματα στη λειτουργία σε κάποιες συνθήκες.

Αυτά που πουλάνε είναι κάποια κομματάκια που μπαινουν ώστε να κλείσουν τα κενά που δηνιουργούν πρόβλημα και αφήνουν ελεύθερους τους αυλούς της εισαγωγής.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.