Jump to content
ekaradimos

Golf 5/6 - Μικρό / Mεγάλο Service (Λύσεις - Αναλώσιμα)

Recommended Posts

Τουλαχιστον στη Θεσσαλονικη οι αντιπροσωπειες χρεωνουν πανω κατω αυτα που ανεφερες, φανταζομαι στην Αθηνα θα ειναι λιγο ακριβοτερα αλλα παιρνεις και αποδειξη. Στο κατω κατω εξω το παμε για να γλυτωσουμε ενα 20-30%, τουλαχιστον εγω ;)

Link to comment
Share on other sites

Ποιες μερες διανυκτερευει το εν λογω φαρμακειο; sillyhorse1rb5.gif

Μονο το οτι τον χρεωσε 80.00 εργασια για το service του 2ου ετους ,ενω στις αντι/πειες χρεωνουν τουλαχιστον 130 ευρω, δεν θα το ελεγα φαρμακειο!!!

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

80 Ευρω χωρις ΦΠΑ, με ΦΠΑ 95

Για τις ιδιες εργασιες σε αντιπροσωπεια (κατερινης) πληρωσα εργατικα 88 Ευρω με ΦΠΑ. Το φιλτρο βενζινης μου το χρεωσαν 32 Ευρω (ενω ο nismo το πληρωσε 28). Τα αλλα ανταλλακτικα ηταν δικα μου.

Σε αντιπροσωπειες Θεσ/νικης που ειχα ρωτησει τα εργατικα ηταν 90-100 Ευρω, απλα ετυχε να ειμαι κατερινη και το εκανα εκει.

edit: Εγω δεν ειχα αλλαξει υγρα φρενων, οποτε ισως ανεβαινε κανενα 10αρικο το κοστος των εργατικων.

Edited by Nrgakos3
Link to comment
Share on other sites

80 Ευρω χωρις ΦΠΑ, με ΦΠΑ 95

Για τις ιδιες εργασιες σε αντιπροσωπεια (κατερινης) πληρωσα εργατικα 88 Ευρω με ΦΠΑ. Το φιλτρο βενζινης μου το χρεωσαν 32 Ευρω (ενω ο nismo το πληρωσε 28). Τα αλλα ανταλλακτικα ηταν δικα μου.

Σε αντιπροσωπειες Θεσ/νικης που ειχα ρωτησει τα εργατικα ηταν 90-100 Ευρω, απλα ετυχε να ειμαι κατερινη και το εκανα εκει.

edit: Εγω δεν ειχα αλλαξει υγρα φρενων, οποτε ισως ανεβαινε κανενα 10αρικο το κοστος των εργατικων.

Κακα τα ψεματα οι αντι/πειες της επαρχιας ειναι μακραν φθηνοτερες απο την Αθηνα. Δεν αναφερομαι στο συνεργειο του Γκικα, προς θεου μην παρεξηγηθουμε. Αλλα εδω Αθηνα μπαινεις και σου κανουν ξυρισμα....γαμπρου :pfire.gif

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα και εγώ το ετήσιο "μικρό service" με 36.000 χιλόμετρα.

Οπως πάντα εκτός αντιπροσωπείας & συνεργείων και πλήρωσα μόνο τα αναλώσιμα στις τιμές που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

αλλαξε και υγρα φρενων ο ανθρωπος!ξερετε ποσο χρεωνουν μονο γι'αυτο οι αντ/πιες;

Μαζί με τα υγρά φρένων περίπου 55 ευρώ..........βοήθειά μας!!!:p

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα και εγώ το ετήσιο "μικρό service" με 36.000 χιλόμετρα.

Οπως πάντα εκτός αντιπροσωπείας & συνεργείων και πλήρωσα μόνο τα αναλώσιμα στις τιμές που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Κώστας

Κώστα υγρά φρενών άλλαξες ή έχει τα μαμά ακόμα? τακάκια?

Link to comment
Share on other sites

Κώστα υγρά φρενών άλλαξες ή έχει τα μαμά ακόμα? τακάκια?

Οχι Νίκο δεν άλλαξα. Προτιμώ να αλλάξω υγρά φρένων όταν έρθει η ώρα για τα τακάκια. Μέχρι σήμερα είμαι ΟΚ με τα μαμά και έχω ακόμα "πολύ ψωμί". Το μόνο που δεν μπόρεσα να αλλάξω ήταν το φίλτρο βενζίνης .. διότι απλά δεν το βρήκα στην αγορά χθές. Το έχω παραγγήλει όμως και ίσως το επόμενο ΣΚ το αλλάξω και αυτό. Βρήκα και ένα DIY και φαίνεται ότι η αντικατάσταση να είναι πολύ απλή.

Για 2010 : Μακριά από εμας ζημιές και τρακαρίσματα.

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Οχι Νίκο δεν άλλαξα. Προτιμώ να αλλάξω υγρά φρένων όταν έρθει η ώρα για τα τακάκια. Μέχρι σήμερα είμαι ΟΚ με τα μαμά και έχω ακόμα "πολύ ψωμί". Το μόνο που δεν μπόρεσα να αλλάξω ήταν το φίλτρο βενζίνης .. διότι απλά δεν το βρήκα στην αγορά χθές. Το έχω παραγγήλει όμως και ίσως το επόμενο ΣΚ το αλλάξω και αυτό. Βρήκα και ένα DIY και φαίνεται ότι η αντικατάσταση να είναι πολύ απλή.

Για 2010 : Μακριά από εμας ζημιές και τρακαρίσματα.

Κώστας

Μακάρι γιατι με τα αυτοκίνητα που εχουμε μας χρειάζεται μια τετοια ευχή.

Link to comment
Share on other sites

Οχι Νίκο δεν άλλαξα. Προτιμώ να αλλάξω υγρά φρένων όταν έρθει η ώρα για τα τακάκια. Μέχρι σήμερα είμαι ΟΚ με τα μαμά και έχω ακόμα "πολύ ψωμί". Το μόνο που δεν μπόρεσα να αλλάξω ήταν το φίλτρο βενζίνης .. διότι απλά δεν το βρήκα στην αγορά χθές. Το έχω παραγγήλει όμως και ίσως το επόμενο ΣΚ το αλλάξω και αυτό. Βρήκα και ένα DIY και φαίνεται ότι η αντικατάσταση να είναι πολύ απλή.

Για 2010 : Μακριά από εμας ζημιές και τρακαρίσματα.

Κώστας

Αν μπορεσεις ανεβασε το και στα How to για οταν χρειαστει.

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι γιατι με τα αυτοκίνητα που εχουμε μας χρειάζεται μια τετοια ευχή.

Και τα ματόχανδρα Νίκο πάντα σε εμφανές σημείο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν μπορεσεις ανεβασε το και στα How to για οταν χρειαστει.

Θα το κάνω, αλλά προτιμώ να δημιουργώ DIY από δικές μου εργασίες και όχι να μεταφέρω ότι βρίσκω στο Internet. Με τον τρόπο αυτό μπορώ να δίνω και απαντήσεις σε ερωτήσεις φίλων, ενώ με το να αντιγράψεις ένα link τί παραπάνω μπορείς προσφέρεις ?

Κώστας

Link to comment
Share on other sites

Θα το κάνω, αλλά προτιμώ να δημιουργώ DIY από δικές μου εργασίες και όχι να μεταφέρω ότι βρίσκω στο Internet. Με τον τρόπο αυτό μπορώ να δίνω και απαντήσεις σε ερωτήσεις φίλων, ενώ με το να αντιγράψεις ένα link τί παραπάνω μπορείς προσφέρεις ?

Κώστας

Ακομα καλυτερα!! Thanks thumbsup.gif

Link to comment
Share on other sites

Οχι Νίκο δεν άλλαξα. Προτιμώ να αλλάξω υγρά φρένων όταν έρθει η ώρα για τα τακάκια. Μέχρι σήμερα είμαι ΟΚ με τα μαμά και έχω ακόμα "πολύ ψωμί". Το μόνο που δεν μπόρεσα να αλλάξω ήταν το φίλτρο βενζίνης .. διότι απλά δεν το βρήκα στην αγορά χθές. Το έχω παραγγήλει όμως και ίσως το επόμενο ΣΚ το αλλάξω και αυτό. Βρήκα και ένα DIY και φαίνεται ότι η αντικατάσταση να είναι πολύ απλή.

Για 2010 : Μακριά από εμας ζημιές και τρακαρίσματα.

Κώστας

Nομίζω ότι πρέπει να αλλάζονται κάθε δύο χρόνια στα δικά μας τα υγρά φρένων, άσχετα αν έχουν φαγωθεί τα τακάκια ή όχι. Θέλει προσοχή αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Nομίζω ότι πρέπει να αλλάζονται κάθε δύο χρόνια στα δικά μας τα υγρά φρένων, άσχετα αν έχουν φαγωθεί τα τακάκια ή όχι. Θέλει προσοχή αυτό.

το manual λεει την πρωτη φορα στα 3 χρονια και μετα ανα 2 χρονια

Link to comment
Share on other sites

Οχι Νίκο δεν άλλαξα. Προτιμώ να αλλάξω υγρά φρένων όταν έρθει η ώρα για τα τακάκια. Μέχρι σήμερα είμαι ΟΚ με τα μαμά και έχω ακόμα "πολύ ψωμί". Το μόνο που δεν μπόρεσα να αλλάξω ήταν το φίλτρο βενζίνης .. διότι απλά δεν το βρήκα στην αγορά χθές. Το έχω παραγγήλει όμως και ίσως το επόμενο ΣΚ το αλλάξω και αυτό. Βρήκα και ένα DIY και φαίνεται ότι η αντικατάσταση να είναι πολύ απλή.

Για 2010 : Μακριά από εμας ζημιές και τρακαρίσματα.

Κώστας

Nομίζω ότι πρέπει να αλλάζονται κάθε δύο χρόνια στα δικά μας τα υγρά φρένων, άσχετα αν έχουν φαγωθεί τα τακάκια ή όχι. Θέλει προσοχή αυτό.

το manual λεει την πρωτη φορα στα 3 χρονια και μετα ανα 2 χρονια

Παντως δεν ξερω τι λετε εσεις, αλλα μολις τα αλλαξα στο 2ο service αλλαξε εντελως η συμπεριφορα του φρεναρισματος.

Link to comment
Share on other sites

Παντως δεν ξερω τι λετε εσεις, αλλα μολις τα αλλαξα στο 2ο service αλλαξε εντελως η συμπεριφορα του φρεναρισματος.

+1 κι από εμένα

μετά την αλλαγή υγρών που την έκανα στα 2.5 χρόνια (τώρα δλδ) κατάλαβα ότι η αίσθηση του πεντάλ του φρένου είχε πέσει πολύ και η κατανομή του φρεναρίσματος είχε γίνει ο,τι να'ναι.

Αν νιώθετε πως το φρένο δεν σας ικανοποιεί, αλλάξτε τα υγρά.

Link to comment
Share on other sites

+1 κι από εμένα

μετά την αλλαγή υγρών που την έκανα στα 2.5 χρόνια (τώρα δλδ) κατάλαβα ότι η αίσθηση του πεντάλ του φρένου είχε πέσει πολύ και η κατανομή του φρεναρίσματος είχε γίνει ο,τι να'ναι.

Αν νιώθετε πως το φρένο δεν σας ικανοποιεί, αλλάξτε τα υγρά.

Βάση της φυσικής και αυτων που μάθαμε στο σχολείο "τα υγρα δεν συμπιέζονται" οποτε ψάξτε αλλου για το πρόβλημα και οχι στην αλλαγή των υγρών.

Απλώς αλλάζοντας υγρα συνέβη και κατι που σας διαφεύγει!!!

Link to comment
Share on other sites

Το υδραυλικό σύστημα δεν είναι τέλεια μονωμένο με αποτελέσμα να παίρνει υγρασία το σύστημα αλλά κι ελάχιστο αέρα που μειώνουν το σημείο βρασμού του υγρού κι άρα την αντοχή στα παρατεταμένα φρεναρίσματα. Φρενάδες έχουν κάποιους δείκτες κι εύκολα μπορούν να αποφανθούν αν τα υγρά θέλουν αλλαγή. Πάντως τα υγρά καλό είναι να αλλάζονται όπως λέει ο κατασκευαστής ή και νωρίτερα ανάλογα τη χρήση. Επίσης κάτι σημαντικό, αν θέλετε το λαμπάκι των φρένων να σας δείχνει πάντα πότε χρειάζεστε τακάκια, επειδή τα πίσω τακάκια δεν έχουν αισθητήρες φθοράς, το λαμπάκι ανάβει όταν τα μπροστά φθαρούν ή πέσει η στάθμη του υγρού στο κύκλωμα. Αν στα service συμπληρώνουν συνέχεια υγρά, δεν πρόκειται να ανάψει η ένδειξη όταν τα πίσω τακάκια είναι φθαρμένα.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έφτασα τα 22.500 που πρέπει να ξαναπάω στην αντιπροσωπεία για service. Έχω μείνει ικανοποιημένος από Φιλοσίδη οπότε θα πάω λέω σ αυτόν.. Επίσης λέω να αγοράσω τα απαραίτητα αναλώσιμα.

Είναι σωστά αυτά για το αμάξι μου?

MOBIL 1 ESP FORMULA SAE 5W-30 €50.02

ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ MANN C 14130 €14.58

ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ MANN WK 69 €22.36

ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ MANN CUK 2939 €10.71

ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ MANN W 712/90 €16.52

Μερικό Σύνολο: €114.19

Με αυτά δικά μου ποσο λετε να παει? Με όλα δικά του μου είπανε 300 thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έφτασα τα 22.500 που πρέπει να ξαναπάω στην αντιπροσωπεία για service. Έχω μείνει ικανοποιημένος από Φιλοσίδη οπότε θα πάω λέω σ αυτόν.. Επίσης λέω να αγοράσω τα απαραίτητα αναλώσιμα.

Είναι σωστά αυτά για το αμάξι μου?

MOBIL 1 ESP FORMULA SAE 5W-30 €50.02

ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ MANN C 14130 €14.58

ΦΙΛΤΡΟ ΒΕΝΖΙΝΗΣ MANN WK 69 €22.36

ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ MANN CUK 2939 €10.71

ΦΙΛΤΡΟ ΛΑΔΙΟΥ MANN W 712/90 €16.52

Μερικό Σύνολο: €114.19

Με αυτά δικά μου ποσο λετε να παει? Με όλα δικά του μου είπανε 300 thumbsdown.gif

Σωστά είναι. Στο site της Mann πάντως δίνει στο καμπίνας δίνει δύο κωδικούς CU 2939 και CUK 2939.

http://www.mann-hummel.com/mf_prodkata_eur/index.html?ktlg_page=1&ktlg_lang=14&ktlg_01_fzart=1&ktlg_01_fzkat=0&ktlg_01_mrksl=51&ktlg_01_mdrsl=74&ktlg_01_modsl=3&ktlg_subpage=02

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Μήπως ξέρεις τι διαφορές έχουν?

το CUK 2939 ειναι ενεργου ανθρακα και το CU 2939 ειναι απλο.

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.