Jump to content
ekaradimos

Golf 5/6 - Μικρό / Mεγάλο Service (Λύσεις - Αναλώσιμα)

Recommended Posts

Εννοεί προφανώς ότι αφήνοντας τον συμπλέκτη αρχίζει και κλωτσάει και πρέπει να πατήσει γκαζι και να το πατιναρει αντί να ξεκινήσει ομαλά.

Το σκορτσαρισμα γενικά είναι σημάδι μελανιασμενου πλατό.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

Link to comment
Share on other sites

Σέρβις σήμερα το μεγάλο της διετίας έγιναν αλλαγη τα εξής:

1) Λάδια Mobil 1 esp formula sae 5w30

2) Φιλτρο λαδιού

3) Φιλτρο βενζίνης

4) Φιλτρο καμπίνας

5) Φιλτρο αέρος

 

Όλα αυτά με 105€ !!!

 

Κατι αλλο χρειάζεται να αλλάξω η να προσέξω η να ελέγξω ;; Λάστιχα θα γίνουν πανε εμπρός- πίσω. Τακακια ακόμα ειναι νωρίς (21000). Λάδι στο τιμόνι ελέγχεται ;;;

Edited by AlexkSeRRes
Link to comment
Share on other sites

Άλεξ αν τα χρήματα είναι μαζί με εργασία είναι καλά. Ενημερωτικά αυτά που πήρες εσύ + μπουζί τα αγόρασα για φίλο 99€ (χωρίς εργασία).

Με το θέμα που είχες τι έγινε;

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικα τα νεα πραγματακια Αλεξ! Απο βδομάδα παω και εγω για το σερβις δευτερου χρονου.
Θα αλλαξω Λαδια(Mobil1 ESP Formula) τα οποια τα πηρα 34 ευρω 4 λιτρα - ημουν στο τσακ να βαλω motul x-clean+ 5w30-
Φιλτρο Λαδιου ,Φιλτρο Βενζινής, Φιλτρο καμπινας απο την αντιπροσωπεια γνήσια με 15% εκπτωση
Φιλτρο αερος γιατι αλλαξες ?αφου εβαλες χοανη , το ιδιο και εγω δεν θα αλλαξω λογω εισαγωγης !

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ πολύ παιδιά!!! Τα 105 είναι με εργασία. Γενικά  σε σύγκριση με τα όσα ζητούν στην αντιπροσωπεία είναι πολύ ικανοποιητικό το ποσό (240€) 

 

Άλεξ αν τα χρήματα είναι μαζί με εργασία είναι καλά. Ενημερωτικά αυτά που πήρες εσύ + μπουζί τα αγόρασα για φίλο 99€ (χωρίς εργασία).

Με το θέμα που είχες τι έγινε;

 

Θανάση θα είμαι από βδομάδα φίλε μου θεσσαλονίκη να κανονίσουμε για καφεδάκι( να πούμε και κωστή!). Δυστυχώς τα λάδια εδώ πέρα είναι πανάκριβα. Φαντάσου για τα συγκεκριμένα έδωσα τα 52€. Και έφαγα τον κόσμο για να μου τα βρούν. 13€ το λίτρο. Με το θέμα σόρρυ φίλε ξέχασα να σε ενημερώσω: Ενώ γενικά δεν boostare καθόλου και με το που βύθιζα το γκάζι μου έκανε τρελά κοψίματα, με έναν φίλο μου μηχανικό που το ψάχναμε και το κάναμε βόλτα καταλήξαμε ότι μάλλον τα εφτυσε η σκάστρα η το wastegate. Συγκεκριμένα ενώ στις χαμηλές άκουγα πολλές φορές την σκάστρα, τώρα δεν την ακούγαμε καθόλου έκανε ένα περίεργο θόρυβο από την εισαγωγή σαν βήξιμο.  Εν τέλει όταν μετά από μισάωρο  το ξαναέβαλα μπροστά, το αυτοκίνητο επανήλθε στα κανονικά του - κανονική λειτουργία και επανήλθε και ο θόρυβος της σκάστρας. Το έβαλα την επομένη στο διαγνωστικό και  μου έβγαλε  σποραδικό σφάλμα τον Map sensor (G31) - P0236 το fault code. Στην ουσία στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι πρέπει να κόλησε ο αισθητήρας και το αυτοκίνητο όταν το πατούσα έμπαινε σε safe mode. Mου μηδένισαν το σφάλμα - εαν το ξαναβγάλει μόνιμο το κοιτάμε. Θα στα πω και από κοντά. 

 

Καλοριζικα τα νεα πραγματακια Αλεξ! Απο βδομάδα παω και εγω για το σερβις δευτερου χρονου.
Θα αλλαξω Λαδια(Mobil1 ESP Formula) τα οποια τα πηρα 34 ευρω 4 λιτρα - ημουν στο τσακ να βαλω motul x-clean+ 5w30-
Φιλτρο Λαδιου ,Φιλτρο Βενζινής, Φιλτρο καμπινας απο την αντιπροσωπεια γνήσια με 15% εκπτωση
Φιλτρο αερος γιατι αλλαξες ?αφου εβαλες χοανη , το ιδιο και εγω δεν θα αλλαξω λογω εισαγωγης !

 

Να σαι καλά Γιάννη!! Ρε φίλε πολύ καλή τιμή πάντως τα λάδια !! Από τον ξένο τα πήρες?  Και εγώ ήμουν μεταξύ mobil και motul και εδώ τα έβρισκα 1 € διαφορά (12€ τα motul). Eβαλα όλα τα φίλτρα της Mann. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ το σκέφτηκα για αντιπροσωπεία και πάλι φθηνά θα μου έβγαιναν μιας και έχω τα -15%. Αλλά εφόσον απότι ξέρω τα ίδια βάζουν και αυτοί είπα να πάρω από την αγορά. Φίλτρο αέρος δεν άλλαξα απλά το αγόρασα (μιας μου το έδωσαν 5-6 ευρώ) για γκαβάτζα αφού ήταν φθηνό. Γιατί με προβλημάτισε και αυτό που έγινε με τα κοψίματα. 

 

Btw έκανα έλεγχο όπως μου είπες το τούρμπο για τζόγο όλα κομπλέ είναι. Και τα μπουζί θα τα ελεγξω αύριο και θα ανεβάσω φώτο.

 

Για λάδι τιμονιου αν μπορείτε να μου πείτε που το τσεκάρω γιατί όπως το γυρνάω που και που ακούω ένα γκρατζούνισμα( μπορεί να είναι και ιδέα μ.)  

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ πολύ παιδιά!!! Τα 105 είναι με εργασία. Γενικά  σε σύγκριση με τα όσα ζητούν στην αντιπροσωπεία είναι πολύ ικανοποιητικό το ποσό (240€) 

 

 

Μεσα στις γιορτες εκανα κ εγω το service με τα ιδια πραγματα (+Μπουζι) κ τα ανταλλακτικα τα παρηγγειλα μονος μου (καπου στα 85-90 ευρω αν θυμαμαι). Μαζι με τα εργατικα βγαινουν περιπου τα μισα λευτα απο αυτα που θελουν στην αντιπροσωπεια ;-) Καλυτερα που τα εφαγα στις γιορτες,παρα να τα ετρωγε η αντιπροσωπεια

 

 

 

Καλοριζικα τα νεα πραγματακια Αλεξ! Απο βδομάδα παω και εγω για το σερβις δευτερου χρονου.

Θα αλλαξω Λαδια(Mobil1 ESP Formula) τα οποια τα πηρα 34 ευρω 4 λιτρα - ημουν στο τσακ να βαλω motul x-clean+ 5w30-

Φιλτρο Λαδιου ,Φιλτρο Βενζινής, Φιλτρο καμπινας απο την αντιπροσωπεια γνήσια με 15% εκπτωση

Φιλτρο αερος γιατι αλλαξες ?αφου εβαλες χοανη , το ιδιο και εγω δεν θα αλλαξω λογω εισαγωγης !

 

Παρα πολυ καλη τιμη.Εγω τα ειχα βρει πριν ενα μηνα απο το trade-wind 40ευρω τα πιο φθηνα αλλα ηταν διαθεσιμα μετα τις γιορτες κ τελικα τα βρηκα αλλου καπου στα 48 περιπου

Link to comment
Share on other sites

Παίδες καλημέρα πήγα πρόσφατα σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Χαλκίδα γιατί άκουγα ένα θόρυβο εν πορεία και όταν έστριβα το τιμόνι έχω 53.000km.μετά από μισή ώρα πολλαπλών ελέγχων από τα παιδιά εκεί κατέληξαν πως είναι κρεμαργιερα και θέλει αλλαγή.τιμή στο σύνολο 1.700 ευρώ μαζί με εργατικά και κάποια καλώδια διότι είναι ηλεκτρική.μου είπαν ότι θα βάλουν την πιο ενισχυμένη που έχει βγει το τελευταίο καιρό.την βρίσκετε λογική την τιμή? Ευχαριστώ

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Edited by tsamers
Link to comment
Share on other sites

Παίδες καλημέρα πήγα πρόσφατα σε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο στην Χαλκίδα γιατί άκουγα ένα θόρυβο εν πορεία και όταν έστριβα το τιμόνι έχω 53.000km.μετά από μισή ώρα πολλαπλών ελέγχων από τα παιδιά εκεί κατέληξαν πως είναι κρεμαργιερα και θέλει αλλαγή.τιμή στο σύνολο 1.700 ευρώ μαζί με εργατικά και κάποια καλώδια διότι είναι ηλεκτρική.μου είπαν ότι θα βάλουν την πιο ενισχυμένη που έχει βγει το τελευταίο καιρό.την βρίσκετε λογική την τιμή? Ευχαριστώ

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

ειναι αρκετα τσιμπιμενη τιμη τα 1700 για εξουσιοδοτιμενο...φτανει σχεδον την τιμη της αντιπροσωπιας. αποψη μου πηγενε και σε αλλο ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΙΜΕΝΟ να παρεις και εκει μια γνωμη για το τι ειναι! αν και δεν ειναι κατι σοβαρο...

 

παντος στα νοτια προαστια (ειδα στο προφιλ σου οτι εισαι απο γλυφαδα) εχουμε καλα και οικονομικα εξειδικευμενα ..απορω γιατι πηγες χαλκιδα....

1)hypersport (boyla)

2)mrd (argyroypolh)

3) gikas (p.faliro)

4)bourmas(alimou, alla akriboteros olwn)

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Έχω ένα golf 6 tsi 122 που μόλις έκλεισε τα 4 χρόνια με 41.000χλμ.

Θα ήθελα να ρωτήσω  αν στο σέρβις που θα γίνει πρέπει να αλλαχτούν τα μπουζί και επειδή τον τελευταίο χρόνο έχω κάνει μόνο 7.500χλμ αν μπορώ να το καθυστερήσω για 2-3 μήνες ή τα λάδια (Castrol της αντιπροσωπείας) χάνουν τις ιδιότητες τους και μπορεί να έχει αρνητική επίπτωση στον κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Τα μπουζί αντέχουν 60.000χλμ σε μαμά. Μπορεί όχι 60 αλλά 50-55.000χλμ αντέχουν σίγουρα (σε μαμά πάντα). Όταν ο κατασκευαστής προδιαγράφει για κάποια χιλιόμετρα σημαίνει ότι τόσα αντέχει σίγουρα.

Αν το λάδι που έβαλες είναι VW 504.00, θεωρητικά αντέχει 30.000χλμ ή 2 χρόνια. Πρακτικά το αλλάζουμε στα μισά. Αν λοιπόν το έχεις 1 χρόνο ή 15.000χλμ κράτησε το λίγο ακόμη (3 μήνες, όχι 1 χρόνο ακόμη). Αν το έχεις παραπάνω άλλαξέ το. 

Τα μπουζί ενημερωτικά κοστίζουν 43€ στο εμπόριο. Η αντιπροσωπεία θα σου ζητήσει 70€

Link to comment
Share on other sites

5-7 χιλιαδες χλμ maximum τα λαδια για σωστή λίπανση του κινητήρα.. μετα γίνονται "νερό"..

Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

5-7 χιλιαδες χλμ maximum τα λαδια για σωστή λίπανση του κινητήρα.. μετα γίνονται "νερό"..

Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

 

Σε καμιά περίπτωση δεν γίνεται νερό το full συνθετικό λάδι. Αν βάζεις ορυκτέλαιο ναι, θέλει ανά 7000χλμ άλλαγμα.

Μην υπερβάλουμε όμως, όταν σου δίνει μια εταιρεία αντοχή 30.000χλμ άλλαζέ το ανά 15.000χλμ, όχι ανά 5.000χλμ. Και μιλάμε για προδιαγραφές, δεν μπορούν να σου πουν ψέματα.

Ο καθένας βέβαια κάνει ότι θέλει με την τσέπη του.

Link to comment
Share on other sites

5-7 χιλιαδες χλμ maximum τα λαδια για σωστή λίπανση του κινητήρα.. μετα γίνονται "νερό"..

Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Αν κ καποτε τ κοροιδευα οταν τ εβλεπα να τ γραφουν... Αν θελεις.. οταν τα αλλαζεις κρατα τα κ πετα τα σε μενα.. !!!

Link to comment
Share on other sites

Και που τα αφηνα 10+ χιλιαδες χλμ το μονο που καταφερα ειναι να χρειαζομαι αλλαγη καδενας-γραναζι (χωρις να ειμαι στους κινητηρες που εβγαλαν γενικο προβλημα) και 1000 ευραιους για την επισκευή.

Προτιμοτερο για μενα λοιπόν να τα αλλαζω νωριτερα.. δεν θα τσιγκουνευτω τα 50 ευρω για την αλλαγη τους.

Απο εκεί και πέρα οτι θέλει κανει ο καθενας στο αμαξι του και στην τσεπη του.

Εντελως φιλικά!!

Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή αν με 7-8.000χλμ που έχω κάνει φέτος τα αλλάξω στους 14 αντί για τους 12 μήνες miltos_golf6 λες θα υπάρχει πρόβλημα?

γενικά υπάρχουν μοτέρ tsi122 που να έχουν περάσει τα 100.000χλμ χωρίς προβλήματα γιατί με όλα αυτά που διαβάζω για καδένες, κεφαλές κτλ αρχίζω και προβληματίζομαι. θα με ενδιέφερε η εμπειρία σας.

ξεκαθαρίζω πως η δημοσίευση δεν είναι για συκοφάντηση. ίσα ίσα από το μοτέρ αυτό δηλώνω υπερ-ευχαριστημένος. η ροπή του απο χαμηλά είναι όλα τα λεφτά...

Link to comment
Share on other sites

5-7 χιλιαδες χλμ maximum τα λαδια για σωστή λίπανση του κινητήρα.. μετα γίνονται "νερό"..

Στάλθηκε από το GT-I9195 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Μιλτο...αυτο ειναι ΛΑΘΟΣ. Σε ξενα forum εχουν κανει πολλακις αναλυσεις χημικες ψαξτο. Στα 20.000 χιλιομετρα λαδια οπως το esp formula 5-30 διατηρουν ΟΛΕΣ τις απαραιτητες προδιαγραφες της vw για diesel και βενζινη. Οκ καποτε και εγω τα αλλαζα ανα 7.500 ξερωντας οτι πεταω τα χρηματα μου. Τωρα ανα 10.000 αλλα το χρονο δεν κανω ουτε 3.000 πλεον οποτε καθε 2 χρονια απο εδω και περα.    Για τα μπουζι μιλαμε για τα νεα μπουζι με μικροτερο διακενο ? βγηκαν και στο κανονικο εμποριο ? ngk ? μπορειτε να δωσετε κωδικο ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μιλτο...αυτο ειναι ΛΑΘΟΣ. Σε ξενα forum εχουν κανει πολλακις αναλυσεις χημικες ψαξτο. Στα 20.000 χιλιομετρα λαδια οπως το esp formula 5-30 διατηρουν ΟΛΕΣ τις απαραιτητες προδιαγραφες της vw για diesel και βενζινη. Οκ καποτε και εγω τα αλλαζα ανα 7.500 ξερωντας οτι πεταω τα χρηματα μου. Τωρα ανα 10.000 αλλα το χρονο δεν κανω ουτε 3.000 πλεον οποτε καθε 2 χρονια απο εδω και περα.    Για τα μπουζι μιλαμε για τα νεα μπουζι με μικροτερο διακενο ? βγηκαν και στο κανονικο εμποριο ? ngk ? μπορειτε να δωσετε κωδικο ?

Όλα καλά αυτά... Δεν αντιλέγω... αλλά ο τρόπος οδήγησης, οι υψηλές θερμοκρασίες της χώρας μας, η κίνηση μέσα στο κέντρο κλπ δεν το επιβαρύνουν το λάδι?

 

Δεν έχω σκοπό να έρθω σε αντιπαράθεση με κανέναν..Όλες οι απόψεις δεκτές.. Η δική μου είναι αυτή... στο χρόνο ή ανά 7k km

 

Άλλωστε γι'αυτό είναι τα φόρουμ.. για να παραθέτουμε τις απόψεις μας..

Edited by Miltos_Golf6
Link to comment
Share on other sites

Αυτο με τις υψηλές θερμοκρασίες στην χώρα μας έχει παραγίνει τι να πουν και αλλες χώρες πχ Αυστραλία κυκλοφορεί και εκει ο 1.4tsi
3 Μήνες έχουμε ζέστη ..
Οπως πολυ σωστά λες δεν ερχόμαστε σε αντιπαράθεση απλα λέει ο καθένας την γνώμη του

Link to comment
Share on other sites

μπορεί κάποιος να μου στείλει με ένα pm 1-2 αξιόπιστα μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία σε Αθήνα με λογικές τιμές σε εργασία και ανταλλακτικά για το service των 4 ετών?

(φίλτρα και λάδια ουσιαστικά) ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

για golf 6 122ps του 09' πιο φιλτρο λαδιου πρεπει να διαλεξω? 

το w712/90 ή το /91 ή το /92 ή το /93??? τα 92,93 δειχνει στο σιτε της μανν

εχουν καποια διαφορα?

 

επισης τα μπουζι αλλαξαν κωδικο οπως βλεπω πιο πισω?

και εγω πρεπει να φορεσω τα SIZFR6B8EG ???

Edited by alekos-tsi
Link to comment
Share on other sites

Απ ότι βλέπω φίλε έχει γίνει αλλαγή και βάζεις το 93 ενώ αυτά που είναι από 6/2010 και μετά βάζουν το 94.

Τα μπουζί αυτά είναι για τα turbo compressor. Εγώ τα έβαλα αλλά δεν σε υποχρεώνει κανείς. Μπορείς αν είσαι μαμά να βάλεις και τα PZFR6R

Link to comment
Share on other sites

εχουν αλλάξει εδω και καιρό οι κωδικοί στα φίλτρα λαδιου
για οχήματα με ημερομηνία κατασκευής έως 6/6/2010
ηταν 03C115561B και έγινε 03C115561J
για οχήματα με ημερομηνία κατασκυεής από 7/6/2010
ηταν 03C115561D και έγινε 03C115561H

Στην mann μπορείτε να βρείτε τους νέους αντίστοιχους κωδικούς

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.