Jump to content
ekaradimos

Golf 5/6 - Μικρό / Mεγάλο Service (Λύσεις - Αναλώσιμα)

Recommended Posts

Αναφορικά με το θέμα, ξέρει κανείς τι έλεγχος και τι αναλώσιμα χρειάζονται για service vw golf gt στα 75.000 km;

 

Ευχαριστώ. 

Link to comment
Share on other sites

Στα 75.000χμ ειναι λιπαντικο σερβις δηλαδη Λάδια , Φίλτρο Λαδιου και τάπα κάρτερ .
Αυτο ισχυει αν στα προηγουμενα σερβις εχεις κανει οτι προβλέπεται
Στα 60.000χμ αλλαξες Λάδια,Ολα τα φιλτρα, + Μπουζι? Αν ναι τοτε τωρα θες μονο λαδια -φιλτρο λαδιου-ταπα καρτερ
Υγρά Φρένων πότε άλλαξες τελευταια φορά?

Link to comment
Share on other sites

Τοτε μονο Λάδια, Φίλτρο Λαδιού και Τάπα Κάρτερ , αν εχουν περασει πάνω απο 2 χρόνια απο το προηγούμενο σέρβις άλλαξε και ενα φίλτρο καμπίνας . Επίσης δες ποτε άλλαξες υγρά φρένων και αν εχουν περάσει δυο χρόνια άλλαξε τα .

Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρθηκαν εδώ.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

μπορεί κάποιος να μου απαντήσει υπεύθυνα

1ον) τι λάδια φοράει το Golf 6 TSI 160ps

2ον) ποια είναι η οδηγία από την εταιρία;

3ον) Η διαφορά του 5w-30 με το 5w-40 εκτός του ιξώδους (νομίζω το 40αρι ειναι πιο παχύρευστο) ποια είναι; Υπάρχει περίπτωση να προκληθεί σοβαρή βλάβη στον κινητήρα αν μπει 5w-40 αντί 5w-30;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων , έχω λόγο που το ζητάω :)

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα TSI φορούν 5w-30 με προδιαγραφές VW504.00 (και VW507.00 για τα diesel αλλά τα λάδια που έχουν VW504.00 έχουν και 507.00)

 

Ναι, το 40άρι είναι πιο παχύρευστο. Η ζημιά δεν θα είναι ακαριαία αλλά αν πάθει θα την πάθει μετά από καιρό. Το ψιλό λάδι περνάει από υδραυλικά ωστήρια, εκκεντροφόρους κλπ που το χοντρό λάδι όσο είναι κρύο δεν θα περάσει και θα γίνει εκεί η ζημιά. Συνήθως σε όσους βάζουν χοντρύτερο λάδι παρατηρείται ότι τους καίει παραπάνω, ίσως αν δεν λιπαίνονται όλα τα σημεία να βγάζει περισσότερες αναθυμιάσεις και να καίγεται από την πεταλούδα.

 

Μέχρι το 2008-2009 όμως έβαζαν 5w40 οι περισσότερες αντιπροσωπίες οπότε.... άγνωστο το τι ισχύει και τι συμβαίνει. Δουλεύει καλύτερα το 5w-30; Είναι κόλπο για να αγοράζουμε ακριβότερο λάδι; Άγνωστο. Πάντως όταν υπάρχει πλειοψηφία μοτέρ που δουλεύει σωστά με αυτό το λάδι και δεν καίει θεωρώ πως είναι το σωστό και δεν χρειάζεται πιο παχύρευστο.

Link to comment
Share on other sites

 

sumplhrwma nerou panw ap to fysiologiko den epireazei to aytokinhto....apla to vgazei ap thn yperxilisi oti den xreiazetai..de pa8ainei tpt!!!Ladia peirazei gt 8 t mazeyeis ap tis tsimouxes pou 8 sou skasoun kai an 8es th gnwmh m gt eimai tou epaggelmatos xwris n 8elw n fanw....oi germanoi palamakia 8 ekanan gia tous ellhnes mhxanikous!!!!anoigoun ena vivlio kai pane sumfwna me t vivlio an t kleisoun to koitane t amaksi!!!valtous na akousoun me t ayti h me thn empeiria kai 8 ktlveis poios kserei kai poios oxi.....

 

διορθωσε το post σου και γραψε το με ελληνικους χαρακτηρες...

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Aloha everybody...!!! Επειδή έφαγα φλασιά... Μιας και μέσα στη εβδομάδα αλλάζω λαδάκια... ποιος θυμάτε πότε αλλάζονται :

Ιμάντας δυναμό και ιμάντας κομπρέσσορα στα TSI (BMY)?

Υγρά άλλαξα πριν απο ένα έτος οπότε είμαι λογικά οκ, απλά θα ελέγξω στάθμη και χρώμα...

Αισιώς φτάνω τις 110.000χλμ (φτου φτου...)

Τακάκια ακόμα έχω τα εργοστασιακά....(μην βρίσει κανένας τα ελέγχω τακτικά και απο φρενάρισμα άγκυρες ακόμη...)

Καμπίνας θα το τσεκάρω μιας και είναι δυο χρόνια πάνω

Μπουζάκια πρέπει να έχουν περίπου 20.000 με 30.000χλμ οπότε θα τους κάνω έναν έλεγχο

φίλτρο αέρος έχω ελευθέρας οπότε θα βγεί για πλύσιμο καθάρισμα λίπανση κλπ

φίλτρο βενζίνης είναι πάνω εδω και 20.000χλμ οπότε θα τσεκάρω εαν είναι βρώμικο

βαλβολίνες είχα αλλαξει στις 30.000 όταν διόρθωσαν το συγχρονιζέ 2ας οπότε είμαι για αλλαγή ή να τις κρατήσω άλλες 10.000χλμ ? (Προτείνετε κατι πέραν των εργοστασιακών)

Μου ξεφεύγει κάτι???

Καλές βόλτες σε όλους

Link to comment
Share on other sites

Aloha everybody...!!! Επειδή έφαγα φλασιά... Μιας και μέσα στη εβδομάδα αλλάζω λαδάκια... ποιος θυμάτε πότε αλλάζονται :

Ιμάντας δυναμό και ιμάντας κομπρέσσορα στα TSI (BMY)?

Υγρά άλλαξα πριν απο ένα έτος οπότε είμαι λογικά οκ, απλά θα ελέγξω στάθμη και χρώμα...

Αισιώς φτάνω τις 110.000χλμ (φτου φτου...)

Τακάκια ακόμα έχω τα εργοστασιακά....(μην βρίσει κανένας τα ελέγχω τακτικά και απο φρενάρισμα άγκυρες ακόμη...)

Καμπίνας θα το τσεκάρω μιας και είναι δυο χρόνια πάνω

Μπουζάκια πρέπει να έχουν περίπου 20.000 με 30.000χλμ οπότε θα τους κάνω έναν έλεγχο

φίλτρο αέρος έχω ελευθέρας οπότε θα βγεί για πλύσιμο καθάρισμα λίπανση κλπ

φίλτρο βενζίνης είναι πάνω εδω και 20.000χλμ οπότε θα τσεκάρω εαν είναι βρώμικο

βαλβολίνες είχα αλλαξει στις 30.000 όταν διόρθωσαν το συγχρονιζέ 2ας οπότε είμαι για αλλαγή ή να τις κρατήσω άλλες 10.000χλμ ? (Προτείνετε κατι πέραν των εργοστασιακών)

Μου ξεφεύγει κάτι???

Καλές βόλτες σε όλους

90,000 καλό είναι οι ιμάντες να αλλάζονται. Μαζί και τεντωτήρας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν είμαι στο σωστο τοπικ

τα λαδια MOTUL και LIQUI MOLY είναι πιο καλυτερα από τα CASTROL και MOBIL1 ??μιλαω για golf 6

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν είμαι στο σωστο τοπικ

τα λαδια MOTUL και LIQUI MOLY είναι πιο καλυτερα από τα CASTROL και MOBIL1 ??μιλαω για golf 6

Για το MOTUL δεν ξέρω αλλά για τα liqui moly ξέρω πως είναι πρώτα σε πωλήσεις στην Γερμανία και αυτό λέει πολλά. Τα έχω βάλει σε οπελ και είναι πολύ καλά... Τώρα για vw δεν ξέρω

Edited by RAF JOHN
Link to comment
Share on other sites

Επειδή με προβληματίσατε με τα τελευταία ποστ, οι προδιαγραφές που διάβασα απο το βιβλιαράκι είναι με Longlife VW504 00 ή VW 503 01 και χωρίς longlife VW 505 01 VW 502 00

Τα μόνα που βρήκα με το VW 504 00 ήταν αυτά LIQUI MOLY TOP TEC 4500 SAE 5W30, για αυτά συζητάμε;
Επίσης διαπιστώνω ότι τα Castrol FST που βάζω δεν καλύπτουν Longlife Προδιαγραφές αφού είναι VW 502 00 , θα ήταν καλύτερο να βάλουμε με Longlife, σε golf 6 και αλλαγές κάθε 15.000χλμ

Πάνω κάτω ίδια τιμή εχουν πάντως...


 
Link to comment
Share on other sites

Τα Castrol EDGE FST, Mobil 1 ESP Formula, LIQUI MOLY TOP TEC 4500 

σε ιξώδες 5W30 ΚΑΙ ΜΟΝΟ έχουν VW504.00 

και δεν είναι τα μόνα. Όλες οι εταιρείες έχουν λάδι με 504.00

Link to comment
Share on other sites

Τα Castrol EDGE FST, Mobil 1 ESP Formula, LIQUI MOLY TOP TEC 4500 

σε ιξώδες 5W30 ΚΑΙ ΜΟΝΟ έχουν VW504.00 

και δεν είναι τα μόνα. Όλες οι εταιρείες έχουν λάδι με 504.00

Εχεις δίκιο... με καλύπτει για longligfe το edge 5-30... το οποίο στο μεταξύ πρέπει να βγαίνει το καινούριο το castrol titanium fst 5-30...

Link to comment
Share on other sites

Μην νομίζεις ότι θα κάνει κάτι παραπάνω. Πιθανόν να κάνουν αλλαγές για να αλλάξουν συσκευασίες και να εντοπίσουν τις μαϊμουδιές. Τα Mobil και Castrol δουλεύουν καλά στους tsi

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δίκιο... με καλύπτει για longligfe το edge 5-30... το οποίο στο μεταξύ πρέπει να βγαίνει το καινούριο το castrol titanium fst 5-30...

το castrol titanium fst υπαρχει στην αγορα εδω και καιρο...

το ξερω οτι καλυπτουν τους tsi αλλα καπου διαβασα οτι τα motul ειναι πιο εξελιγμενα 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μεταφέρθηκε εδώ για να το βρείς και θα γίνει αργότερα ένα καθάρισμα στο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά για πείτε καμια γνώμη τι λαδάκια να βάλω σε golf mk5 gt?
επίσης σκεφτόμουν να βάλω ένα φίλτρο ελευθέρας ,έχετε να προτείνεται κάποιο συγκεκριμένο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.