SkyNet Posted March 5, 2018 Report Share Posted March 5, 2018 Δεν νομίζω ότι κανένα ενισχυτικό βελτιώνει την κατάσταση εκθετικά. Μήπως πολύ απλά είχες πολύ καιρό να αλλάξεις βαλβολίνες? Επίσης ο κατασκευαστής αναφέρει ρητά ότι πρέπει να βάζουμε μόνο υγρά συμβατά με τα specs του. Ποσό σίγουροι είστε ότι είναι συμβατό?Sent from my iPad using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 10, 2018 Report Share Posted March 10, 2018 Εφτασα στις 102.000 και στα μπροστινα τακακια εχουν μεινει 3,4mm στην εσω και 5.5 στην εξω πλευρα... παμε για αλλαγη, η πρωτη αλλαγη στα μπροστα. Μπορει καποιος να μου πει τι παιρνω ? Βλεπω διαφορες τιμες σε ate πχ...ποιες εταιριες να κοιταξω ? Θελω εργοστασικη συμπεριφορα ουτε σκληροτερα ουτε μαλακοτερα κτλ...επισης και σε bosc ειναι αρκετα καλα μου ειπαν...αλλα βλεπω διαφορες τιμες με τα ιδια χαρακτηριστικα (με επαφη για ειδοποιηση οταν τελειωνουν κτλ)... Επισης ακομα δεν μου εχει αναψει ειδοποιηση αλλαγης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 11, 2018 Report Share Posted March 11, 2018 Αφου κανεις τετοια χρηση παρε εργοστασιακα ξανα τα ιδια.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nouli Posted March 12, 2018 Report Share Posted March 12, 2018 Όταν κάτι δουλεύει σωστά και είσαι ευχαριστημένος δεν αλλάζεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRiBaL_23 Posted March 17, 2018 Report Share Posted March 17, 2018 Ξέρει κανείς πότε ακριβώς αλλάζουμε μπουζί σε 6αρι Gti ; Τόσο στο βιβλίο όσο και στο διαδίκτυο είναι λίγο διφορούμενο, 60 ή 90Κ κμ. Απέκτησα πρόσφατα το αμάξι και στα 78Κ που έχει δεν βλέπω να έχουν τσεκάρει αλλαγή στο service book. Οπως και στα υγρά φρένων (αν και αυτό δεν με ανησυχεί τόσο). Πάντως misfires κτλ δεν έχω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 21, 2018 Report Share Posted March 21, 2018 Αλλαξε τα και τα 2 εφοσον δεν λεει τιποτα. Μη το σκεφτεσαι gti εχειςSent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nouli Posted March 22, 2018 Report Share Posted March 22, 2018 Μόνο καλό θα κάνεις και θα ξέρεις από την αρχή που βαδίζεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted March 22, 2018 Report Share Posted March 22, 2018 (edited) Γενικά καλό είναι να προγραμματίσεις ένα καλό και μεγάλο service με τα πάντα ώστε να είσαι σίγουρος, καθώς το Gti θα πάρει σίγουρα το δρόμο της βελτίωσης και θα το πατάς και το γκαζάκι ώστε να είσαι ξένοιαστος. α. Ιμάντες όλους και όλους του τεντωτήρες μαζί με ρουλεμάν, καθώς και έλεγχο για αντικατάσταση τροχαλιών που σκούζουν. Εαν τελικά πήρες το 6άρι, εκτός ιμαντών αλλαγή τεντωτήρα καδένας με το τελευταίο part number να ξεμπερδεύεις μια και καλή. β. Αλλαγή Αντλίας νερού. γ. Έλεγχος πίεσης λαδιιού, θα δείξει την κατάσταση στην αντλία και τα κουζινέτα του μοτέρ. δ. Έλεγχος συστήματος διεύθυνσης πλήρης με αντικατάσταση 4 silent block εμπρός και στα μπαράκια ζαμφόρ. Έλεγχος ρουλεμάν τροχών με κίνηση και ανάποδα. ε. Εννοείται λάδια, φίλτρα,μπουζί, βαλβολίνες όλα. Ακόμη κι αν λέει αλλαγή το service book. στ. Έλεγχος με πίεσης σε όλο το κύκλωμα υποπιέσεων για διαρροές σε σωληνάκια ή στην πολλαπλή εισαγωγής. ζ. Έλεγχος αντλίας υψηλής και χαμηλής με log, εάν φορέσει και πρόγραμμα θα είναι ευκολότερο να βρεθεί αστοχία λόγω αυξημένων απαιτήσεων. Έλεγχος με log του χρόνου ψεκασμού. η. Έλεγχος πάχους στις δισκόπλακες (όχι με το νύχι, αλλά με παχύμετρο) και αντικατάσταση εφόσον χρειάζεται. Αντικατάσταση όλα τα τακάκια κατόπιν αντιπαραβολής με το βιβλίο service αν δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ έως τώρα, έχουν ξεραθεί σίγουρα. Αλλαγή στα υγρά φρένων αν έχει παρέλθει 2ετία. θ. Έλεγχος πάχους και dot ελαστικών. Ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση. Εδώ μπορείς να βρείς λαβράκι να ξέρεις. Με αυτά θα κοιμάσαι πιο ήσυχος Edited March 22, 2018 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRiBaL_23 Posted March 22, 2018 Report Share Posted March 22, 2018 (edited) Ευχαριστώ πολύ Νικ! Πήρα το 6άρι τελικά είναι πραγματικά εργαλείο! Πάμε λίγο στα τεχνικά: α. Μήπως είναι νωρίς για όλα αυτά; Πόσους ιμάντες έχει εκτός του δυναμό; Να αλλάξω και καδένα μαζί με τεντωτήρες-ρουλεμάν; (εδω θα τσούξει λίγο ο λογαριασμός) β. Ναι σίγουρα, πάει μαζί με το α. όταν γίνει. γ. Αυτό πώς γίνεται είναι απλή διαδικασία; δ. Εχουν ελεγχθεί όλα τα συνεμπλόκ για τζόγους, ελέγχθηκαν φούσκες, ρουλεμάν τροχών, γενικά όλο το κάτω μέρος και εσωτερικά ο χώρος του κινητήρα, είναι ολα οκ. ε. Τα άλλαξα όλα τελικά (μαζί με μπουζί κ υγρά φρένων που έλεγα πιο πάνω), Εδώ όμως υπάρχει ένα μικρό θέμα. Τα τελευταία σερβις του δεν τα έκανε αντιπροσωπία και το λάδι του dsg αλλάχθηκε σε 'άσχετο' συνεργείο. Έχει διανύσει 18000Κμ απο τότε αλλά επειδή δεν εμπιστεύομαι τι και πως, θα τα ξανα-αλλάξω. Αυτό που με ανησυχεί είναι οτι ανακάλυψα λάδι στο καπάκι του mechatronics προς την κάτω πλευρά. Το σασμάν απο κάτω ειναι καθαρό και στεγνό. Υποπτεύομαι οτι 1. ή δεν έβγαλε το επιπλέον λάδι με την σωστή διαδικασία οταν έκανε την αλλαγή και η αυξημένη πίεση χάλασε την φλάτζα ή απλά χάλασε με τον χρόνο. Πάντως οι αλλαγές γίνονται μια χαρά, δουλεύει φίνα (προς το παρόν χτύπα ξύλο). στ. Το ίδιο ερώτημα με το γ. εχω κ εδω. ζ. Θα το κοιτάξω. η. Δισκόπλακες είναι εντάξει. Τακάκια στο πάχος έχουν τουλάχιστον 10.000Κμ μου είπαν αλλά μάλλον θα έχουν ξεραθεί γιατί δεν βλέπω να τα έχει αλλάξει. Πάντως πιάνουν καλά, πολύ καλά. θ. Τα λάστιχα είναι καινούργια. Ευθυγράμιση θα κάνω. (Για diverter valve και PCV valve τι λες; Το διαγνωστικό δεν βγάζει πουθενά σφάλματα) Edited March 22, 2018 by TRiBaL_23 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted July 23, 2018 Report Share Posted July 23, 2018 Καλησπέρα σε όλους! Έχω το 6άρι 122 μαμά, 95.000km. Εκτός από όλα τα φίλτρα, τι άλλο πρέπει να κοιτάξω; Μπουζί είχαν αλλαχθεί στις 65, ντακάκια στις 80. Κάτι άλλο που πρέπει να προσεχθεί; Service κάνω εκτός αντιπροσωπείας με δικά μου αναλώσιμα οπότε αν θέλετε βάλτε και κανένα κωδικό. Επειδή το συνεργείο δεν ειδικεύεται στα vw, του επισημαίνω εγώ κάθε φορά τί θέλω να μου αλλάξει+ο,τι δει αυτός, πχ τα τακάκια αλλαχθηκαν προληπτικά πέρυσι γιατί είχαν φθαρεί, εγώ του είχα πάει λάδια φίλτρα. Επίσης, μου έχει κρεμάσει το μονωτικό του καπό καμία πατέντα για στερέωση; Thanks !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
takpanos Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Υγρα φρενων, καθαρισμός εισαγωγής ωιατι πιανει μακα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Μόνωση καινούργια. Να αλλάξεις και ιμάντα δυναμό+τεντωτήρες κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannis2929 Posted August 23, 2018 Report Share Posted August 23, 2018 NGK BKR8EIX η bosh f5 ? golf mk5 gti k04.Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted August 23, 2018 Report Share Posted August 23, 2018 (edited) Bosch F5 ? Εννοείς F5dpor ? K04 για ποιο στάδιο μιλάμε ? πρόγραμμα/φπε/wg/methanol ? Πολλαπλασιαστές? Γιάννη για δώσε καμιά πληροφορία Edited August 23, 2018 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapan Posted October 2, 2018 Report Share Posted October 2, 2018 (edited) Καλημέρα σε όλους. VW Golf 2011 tsi(122hp) με δικά μου ανταλλακτικά για μεγάλο service μου ζητάνε 130 ευρώ εργατικά. Είναι καλά η τσουχτερά; Edit: Eχω 138000km. Τι άλλο χρειάζεται αλλαγή εκτός απο λάδια φίλτρα; Edited October 2, 2018 by dpapan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted October 3, 2018 Report Share Posted October 3, 2018 On 2/10/2018 at 10:13 ΠΜ, dpapan said: Καλημέρα σε όλους. VW Golf 2011 tsi(122hp) με δικά μου ανταλλακτικά για μεγάλο service μου ζητάνε 130 ευρώ εργατικά. Είναι καλά η τσουχτερά; Edit: Eχω 138000km. Τι άλλο χρειάζεται αλλαγή εκτός απο λάδια φίλτρα; Πάρα πολλά. 80€ μέγιστο υπολόγιζε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapan Posted October 4, 2018 Report Share Posted October 4, 2018 Επίσης μια τελευταία ερώτηση. Λάδια χρησιμοποίησα πέρυσι τα mobil esp formula. Μέσα σε έναν χρόνο και 8000km δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω παραπάνω απο 100ml λάδι. Να χρησιμοποιήσω τα ίδια η να πάω σε castrol; Απόψεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted October 4, 2018 Report Share Posted October 4, 2018 2 λεπτά πριν , dpapan said: Επίσης μια τελευταία ερώτηση. Λάδια χρησιμοποίησα πέρυσι τα mobil esp formula. Μέσα σε έναν χρόνο και 8000km δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω παραπάνω απο 100ml λάδι. Να χρησιμοποιήσω τα ίδια η να πάω σε castrol; Απόψεις; Είχα βάλει Castrol και τελευταίες 2 αλλαγές Mobil, μου άρεσαν καλύτερα. Μείνε σε Mobil για εμένα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias87 Posted October 4, 2018 Report Share Posted October 4, 2018 Εμενα ανεβαζει παραπανω θερμοκρασια στο λαδι. Πιανει 120αρια αν το ζορισω. Αυτη τη στιγμη εχω castrol edge titanium professional 5w30 αλλα σκεφτομαι να παω σε 5w40. Golf 5 122 1+stageSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapan Posted October 4, 2018 Report Share Posted October 4, 2018 2 minutes ago, Ilias87 said: Εμενα ανεβαζει παραπανω θερμοκρασια στο λαδι. Πιανει 120αρια αν το ζορισω. Αυτη τη στιγμη εχω castrol edge titanium professional 5w30 αλλα σκεφτομαι να παω σε 5w40. Golf 5 122 1+stage Sent from my iPhone using Tapatalk Στο 6άρι που έχω εγώ υπάρχει η δυνατότητα να δω την θερμοκρασία λαδιού; Το προσπάθησα κάποια στιγμή αλλα δεν έβγαλα άκρη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ilias87 Posted October 4, 2018 Report Share Posted October 4, 2018 Στο 6άρι που έχω εγώ υπάρχει η δυνατότητα να δω την θερμοκρασία λαδιού; Το προσπάθησα κάποια στιγμή αλλα δεν έβγαλα άκρη.Εχω την εντυπωση οτι στο πιο νεο λευκο καντραν το εχει σαν επιλογη στη μνημη. Εγω εβαλα πολαρ φις κ ξενιασα.Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted October 4, 2018 Report Share Posted October 4, 2018 36 λεπτά πριν , dpapan said: Στο 6άρι που έχω εγώ υπάρχει η δυνατότητα να δω την θερμοκρασία λαδιού; Το προσπάθησα κάποια στιγμή αλλα δεν έβγαλα άκρη. Εγώ δεν το έχω ζορίσει ποτέ για να φτάσω τέτοιες θερμοκρασίες... Κανονικά πρέπει να σου το έχει στο display, εμένα που είναι 2009 μοντέλο την δείχνει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dpapan Posted October 4, 2018 Report Share Posted October 4, 2018 Επίσης στο περσινό service άλλαξα φιλτρα-λάδια- μπουζί. Τα μπουζί χρειάζονται αλλαγή απο την στιγμή που έχουν γινει μετα βίας 8000km απο την προηγούμενη αλλαγή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mechpanos Posted October 4, 2018 Report Share Posted October 4, 2018 8 λεπτά πριν , dpapan said: Επίσης στο περσινό service άλλαξα φιλτρα-λάδια- μπουζί. Τα μπουζί χρειάζονται αλλαγή απο την στιγμή που έχουν γινει μετα βίας 8000km απο την προηγούμενη αλλαγή; Αν έχεις βάλει τα προδιαγραφόμενα μπουζί (πλατίνας), η αλλαγή είναι ανά 60.000 km! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 5, 2018 Report Share Posted October 5, 2018 On 4/10/2018 at 10:38 ΠΜ, Ilias87 said: Εμενα ανεβαζει παραπανω θερμοκρασια στο λαδι. Πιανει 120αρια αν το ζορισω. Αυτη τη στιγμη εχω castrol edge titanium professional 5w30 αλλα σκεφτομαι να παω σε 5w40. Golf 5 122 1+stage Sent from my iPhone using Tapatalk Μείνε σ΄αυτά που βάζεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...