Jump to content
ekaradimos

Golf 5/6 - Μικρό / Mεγάλο Service (Λύσεις - Αναλώσιμα)

Recommended Posts

Δεν νομίζω ότι κανένα ενισχυτικό βελτιώνει την κατάσταση εκθετικά. Μήπως πολύ απλά είχες πολύ καιρό να αλλάξεις βαλβολίνες? Επίσης ο κατασκευαστής αναφέρει ρητά ότι πρέπει να βάζουμε μόνο υγρά συμβατά με τα specs του. Ποσό σίγουροι είστε ότι είναι συμβατό?


Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εφτασα στις 102.000 και στα μπροστινα τακακια εχουν μεινει 3,4mm στην εσω και 5.5 στην εξω πλευρα... παμε για αλλαγη, η πρωτη αλλαγη στα μπροστα. Μπορει καποιος να μου πει τι παιρνω ? Βλεπω διαφορες τιμες σε ate πχ...ποιες εταιριες να κοιταξω ? Θελω εργοστασικη συμπεριφορα ουτε σκληροτερα ουτε μαλακοτερα κτλ...επισης και σε bosc ειναι αρκετα καλα μου ειπαν...αλλα βλεπω διαφορες τιμες με τα ιδια χαρακτηριστικα (με επαφη για ειδοποιηση οταν τελειωνουν κτλ)... Επισης ακομα δεν μου εχει αναψει ειδοποιηση αλλαγης...

Link to comment
Share on other sites

Αφου κανεις τετοια χρηση παρε εργοστασιακα ξανα τα ιδια.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όταν κάτι δουλεύει σωστά και είσαι ευχαριστημένος δεν αλλάζεις

Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Ξέρει κανείς πότε ακριβώς αλλάζουμε μπουζί σε 6αρι Gti ; Τόσο στο βιβλίο όσο και στο διαδίκτυο είναι λίγο διφορούμενο, 60 ή 90Κ κμ. Απέκτησα πρόσφατα το αμάξι και στα 78Κ που έχει δεν βλέπω να έχουν τσεκάρει αλλαγή στο service book. Οπως και στα υγρά φρένων (αν και αυτό δεν με ανησυχεί τόσο). Πάντως misfires κτλ δεν έχω.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε τα και τα 2 εφοσον δεν λεει τιποτα. Μη το σκεφτεσαι gti εχεις


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μόνο καλό θα κάνεις και θα ξέρεις από την αρχή που βαδίζεις

Link to comment
Share on other sites

Γενικά καλό είναι να προγραμματίσεις ένα καλό και μεγάλο service με τα πάντα ώστε να είσαι σίγουρος, καθώς το Gti

θα πάρει σίγουρα το δρόμο της βελτίωσης και θα το πατάς και το γκαζάκι ώστε να είσαι ξένοιαστος.

 

α. Ιμάντες όλους και όλους του τεντωτήρες μαζί με ρουλεμάν, καθώς και έλεγχο για αντικατάσταση τροχαλιών που σκούζουν. Εαν τελικά πήρες το 6άρι, εκτός ιμαντών αλλαγή τεντωτήρα καδένας με το τελευταίο part number να ξεμπερδεύεις μια και καλή.

β. Αλλαγή Αντλίας νερού.

γ. Έλεγχος πίεσης λαδιιού, θα δείξει την κατάσταση στην αντλία και τα  κουζινέτα του μοτέρ.

δ. Έλεγχος συστήματος διεύθυνσης πλήρης με αντικατάσταση 4 silent block εμπρός και στα μπαράκια ζαμφόρ. Έλεγχος ρουλεμάν τροχών με κίνηση και ανάποδα.

ε. Εννοείται λάδια, φίλτρα,μπουζί, βαλβολίνες όλα. Ακόμη κι αν λέει αλλαγή το service book.

στ. Έλεγχος με πίεσης σε όλο το κύκλωμα υποπιέσεων για διαρροές σε σωληνάκια ή στην πολλαπλή εισαγωγής.

ζ. Έλεγχος αντλίας υψηλής και χαμηλής με log, εάν φορέσει και πρόγραμμα θα είναι ευκολότερο να βρεθεί αστοχία λόγω αυξημένων απαιτήσεων. Έλεγχος με log του χρόνου ψεκασμού.

η. Έλεγχος πάχους στις δισκόπλακες (όχι με το νύχι, αλλά με παχύμετρο) και αντικατάσταση εφόσον χρειάζεται. Αντικατάσταση όλα τα τακάκια κατόπιν αντιπαραβολής με το βιβλίο service αν δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ έως τώρα, έχουν ξεραθεί σίγουρα. Αλλαγή στα υγρά φρένων αν έχει παρέλθει 2ετία.

θ. Έλεγχος πάχους και dot ελαστικών. Ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση. Εδώ μπορείς να βρείς λαβράκι να ξέρεις.

 

Με αυτά θα κοιμάσαι πιο ήσυχος :)

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest TRiBaL_23

Ευχαριστώ πολύ Νικ! Πήρα το 6άρι τελικά είναι πραγματικά εργαλείο!

Πάμε λίγο στα τεχνικά:

α. Μήπως είναι νωρίς για όλα αυτά; Πόσους ιμάντες έχει εκτός του δυναμό; Να αλλάξω και καδένα μαζί με τεντωτήρες-ρουλεμάν; (εδω θα τσούξει λίγο ο λογαριασμός)

β. Ναι σίγουρα, πάει μαζί με το α. όταν γίνει.

γ. Αυτό πώς γίνεται είναι απλή διαδικασία;

δ. Εχουν ελεγχθεί όλα τα συνεμπλόκ για τζόγους, ελέγχθηκαν φούσκες, ρουλεμάν τροχών, γενικά όλο το κάτω μέρος και εσωτερικά ο χώρος του κινητήρα, είναι ολα οκ.

ε. Τα άλλαξα όλα τελικά (μαζί με μπουζί κ υγρά φρένων που έλεγα πιο πάνω),

Εδώ όμως υπάρχει ένα μικρό θέμα. Τα τελευταία σερβις του δεν τα έκανε αντιπροσωπία και το λάδι του dsg αλλάχθηκε σε 'άσχετο' συνεργείο.  Έχει διανύσει 18000Κμ απο τότε αλλά επειδή δεν εμπιστεύομαι τι και πως, θα τα ξανα-αλλάξω. Αυτό που με ανησυχεί είναι οτι ανακάλυψα λάδι στο καπάκι του mechatronics προς την κάτω πλευρά. Το σασμάν απο κάτω ειναι καθαρό και στεγνό. Υποπτεύομαι οτι 1. ή δεν έβγαλε το επιπλέον λάδι με την σωστή διαδικασία οταν έκανε την αλλαγή και η αυξημένη πίεση χάλασε την φλάτζα ή απλά χάλασε με τον χρόνο. Πάντως οι αλλαγές γίνονται μια χαρά, δουλεύει φίνα (προς το παρόν χτύπα ξύλο).

στ. Το ίδιο ερώτημα με το γ. εχω κ εδω.

ζ. Θα το κοιτάξω.

η. Δισκόπλακες είναι εντάξει. Τακάκια στο πάχος έχουν τουλάχιστον 10.000Κμ μου είπαν αλλά μάλλον θα έχουν ξεραθεί γιατί δεν βλέπω να τα έχει αλλάξει. Πάντως πιάνουν καλά, πολύ καλά.

θ. Τα λάστιχα είναι καινούργια. Ευθυγράμιση θα κάνω.

 

(Για diverter valve και PCV valve τι λες; Το διαγνωστικό δεν βγάζει πουθενά σφάλματα)

 

 

 

Edited by TRiBaL_23
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους!

Έχω το 6άρι 122 μαμά, 95.000km.

Εκτός από όλα τα φίλτρα, τι άλλο πρέπει να κοιτάξω;

Μπουζί είχαν αλλαχθεί στις 65, ντακάκια στις 80. 

Κάτι άλλο που πρέπει να προσεχθεί;

Service κάνω εκτός αντιπροσωπείας με δικά μου αναλώσιμα οπότε αν θέλετε βάλτε και κανένα κωδικό. Επειδή το συνεργείο δεν ειδικεύεται στα vw, του επισημαίνω εγώ κάθε φορά τί θέλω να μου αλλάξει+ο,τι δει αυτός, πχ τα τακάκια αλλαχθηκαν προληπτικά πέρυσι γιατί είχαν φθαρεί, εγώ του είχα πάει λάδια φίλτρα.

Επίσης, μου έχει κρεμάσει το μονωτικό του καπό καμία πατέντα για στερέωση; 

Thanks !!!

Link to comment
Share on other sites

Μόνωση καινούργια.

Να αλλάξεις και ιμάντα δυναμό+τεντωτήρες κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Bosch F5 ? Εννοείς F5dpor ?

 

K04 για ποιο στάδιο μιλάμε ? πρόγραμμα/φπε/wg/methanol ? Πολλαπλασιαστές?

 

Γιάννη για δώσε καμιά πληροφορία

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

 

VW Golf 2011 tsi(122hp) με δικά μου ανταλλακτικά για μεγάλο service μου ζητάνε 130 ευρώ εργατικά.

Είναι καλά η τσουχτερά; 

 

Edit: Eχω 138000km. Τι άλλο χρειάζεται αλλαγή εκτός απο λάδια φίλτρα;

Edited by dpapan
Link to comment
Share on other sites

On 2/10/2018 at 10:13 ΠΜ, dpapan said:

Καλημέρα σε όλους.

 

VW Golf 2011 tsi(122hp) με δικά μου ανταλλακτικά για μεγάλο service μου ζητάνε 130 ευρώ εργατικά.

Είναι καλά η τσουχτερά; 

 

Edit: Eχω 138000km. Τι άλλο χρειάζεται αλλαγή εκτός απο λάδια φίλτρα;

Πάρα πολλά. 80€ μέγιστο υπολόγιζε

Link to comment
Share on other sites

Επίσης μια τελευταία ερώτηση. Λάδια χρησιμοποίησα πέρυσι τα mobil esp formula.  Μέσα σε έναν χρόνο και 8000km δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω παραπάνω απο 100ml λάδι. Να χρησιμοποιήσω τα ίδια η να πάω σε castrol; 

 

Απόψεις;

Link to comment
Share on other sites

2 λεπτά πριν , dpapan said:

Επίσης μια τελευταία ερώτηση. Λάδια χρησιμοποίησα πέρυσι τα mobil esp formula.  Μέσα σε έναν χρόνο και 8000km δεν χρειάστηκε να συμπληρώσω παραπάνω απο 100ml λάδι. Να χρησιμοποιήσω τα ίδια η να πάω σε castrol; 

 

Απόψεις;

Είχα βάλει Castrol και τελευταίες 2 αλλαγές Mobil, μου άρεσαν καλύτερα. Μείνε σε Mobil για εμένα!

Link to comment
Share on other sites

Εμενα ανεβαζει παραπανω θερμοκρασια στο λαδι. Πιανει 120αρια αν το ζορισω. Αυτη τη στιγμη εχω castrol edge titanium professional 5w30 αλλα σκεφτομαι να παω σε 5w40. Golf 5 122 1+stage


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Ilias87 said:

Εμενα ανεβαζει παραπανω θερμοκρασια στο λαδι. Πιανει 120αρια αν το ζορισω. Αυτη τη στιγμη εχω castrol edge titanium professional 5w30 αλλα σκεφτομαι να παω σε 5w40. Golf 5 122 1+stage


Sent from my iPhone using Tapatalk

Στο 6άρι που έχω εγώ υπάρχει η δυνατότητα να δω την θερμοκρασία λαδιού; Το προσπάθησα κάποια στιγμή αλλα δεν έβγαλα άκρη.

Link to comment
Share on other sites

Στο 6άρι που έχω εγώ υπάρχει η δυνατότητα να δω την θερμοκρασία λαδιού; Το προσπάθησα κάποια στιγμή αλλα δεν έβγαλα άκρη.

Εχω την εντυπωση οτι στο πιο νεο λευκο καντραν το εχει σαν επιλογη στη μνημη. Εγω εβαλα πολαρ φις κ ξενιασα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

36 λεπτά πριν , dpapan said:

Στο 6άρι που έχω εγώ υπάρχει η δυνατότητα να δω την θερμοκρασία λαδιού; Το προσπάθησα κάποια στιγμή αλλα δεν έβγαλα άκρη. 

Εγώ δεν το έχω ζορίσει ποτέ για να φτάσω τέτοιες θερμοκρασίες...

 

Κανονικά πρέπει να σου το έχει στο display, εμένα που είναι 2009 μοντέλο την δείχνει!

Link to comment
Share on other sites

Επίσης στο περσινό service άλλαξα φιλτρα-λάδια- μπουζί. Τα μπουζί χρειάζονται αλλαγή απο την στιγμή που έχουν γινει μετα βίας 8000km απο την προηγούμενη αλλαγή;

Link to comment
Share on other sites

8 λεπτά πριν , dpapan said:

Επίσης στο περσινό service άλλαξα φιλτρα-λάδια- μπουζί. Τα μπουζί χρειάζονται αλλαγή απο την στιγμή που έχουν γινει μετα βίας 8000km απο την προηγούμενη αλλαγή;

Αν έχεις βάλει τα προδιαγραφόμενα μπουζί (πλατίνας), η αλλαγή είναι ανά 60.000 km!

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 4/10/2018 at 10:38 ΠΜ, Ilias87 said:

Εμενα ανεβαζει παραπανω θερμοκρασια στο λαδι. Πιανει 120αρια αν το ζορισω. Αυτη τη στιγμη εχω castrol edge titanium professional 5w30 αλλα σκεφτομαι να παω σε 5w40. Golf 5 122 1+stage


Sent from my iPhone using Tapatalk

Μείνε σ΄αυτά που βάζεις.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.