Jump to content
ekaradimos

Golf 5/6 - Μικρό / Mεγάλο Service (Λύσεις - Αναλώσιμα)

Recommended Posts

Καλημέρα,

 

Στο 6αρι Golfακι μου έχω την εντύπωση ότι μάλλον ήρθε η ώρα για αλλαγή καδένας. (150.000Km)

Χωρίς να είμαι γνώστης ή μηχανικός μάλλον από τον ήχο "τροχαλίας" που ακούω από την περιοχή της μηχανής πιθανολογώ ότι είναι κάτι τέτοιο.

Όπως και να έχει θα το πάω σήμερα για έλεγχο, αλλά σε περίπτωση που είναι καδένα, γνωρίζουμε περίπου το κόστος αντικατάστασης;

Υπάρχει μεγάλη διαφορά σε τιμές μεταξύ επίσημης αντιπροσωπείας και απλών εξουσιοδοτημένων;

 

Ευχαριστώ 

 

Edit:

Τελικά είναι αντλία νερού.

Μου είπαν γύρα στα 400€ :startle:

Δεν είναι απλή, έχει να κάνει λέει και με την τουρμπίνα.

Edited by Katafractos
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια χρονια πολλα Χριστος Ανεστη. Το golfaki 5 μου gt sport 2008 140hp εφτασε τα 250.000 απροβληματιστα χιλιομετρα. Ηθελα να ρωτησω: εχω αλλαξει πριν 100.000 καδενα. Πρεπει να την αλλαζω καθε 100.000 ή ειναι ενταξη; και πρεπει να του κανω καποιο ιδιαιτερο σερβις σε αυτα τα χιλιομετρα ή οτι κανω τοσο καιρο;( λαδια φιλτρα;) δεν εχω αλλαξει τιποτα μεχρι στιγμης εκτος απο 1φορα σκαστρα και ν75, 1 αντλια νερου και την καδενα προλυπτικα.

Link to comment
Share on other sites

46 λεπτά πριν , ntip said:

Γεια σας παιδια χρονια πολλα Χριστος Ανεστη. Το golfaki 5 μου gt sport 2008 140hp εφτασε τα 250.000 απροβληματιστα χιλιομετρα. Ηθελα να ρωτησω: εχω αλλαξει πριν 100.000 καδενα. Πρεπει να την αλλαζω καθε 100.000 ή ειναι ενταξη; και πρεπει να του κανω καποιο ιδιαιτερο σερβις σε αυτα τα χιλιομετρα ή οτι κανω τοσο καιρο;( λαδια φιλτρα;) δεν εχω αλλαξει τιποτα μεχρι στιγμης εκτος απο 1φορα σκαστρα και ν75, 1 αντλια νερου και την καδενα προλυπτικα.

Άνοιξε το manual λέει αρκετά πράγματα για τη συντήρηση αλλά και κάποια τα παραλείπει.

 

Άλλαξε τα παρακάτω αν είναι η ώρα τους

Υγρά φρένων ανά 2 έτη.

Βαλβολίνες ανά 60,000.

Ιμάντα δυναμό και κομπρέσσορα αλλαγή ανά 90-100,000 μαζί με τεντωτήρες.

Καδένα αλλαγή με νέο Part number εκτός αν το φοράς οπότε μην κάνεις τίποτα, δες το θέμα της καδένας.

 

Επίσης:

Αλλαγή G13 και καθάρισμα ψυγείο με καθαριστικό και μηχάνημα άντλησης.

Silent block εμπρός ψαλιδιών (4).

Μπαράκια ζαμφόρ εμπρός - πίσω.

Αλλαγή top mount & ρουλεμάν όταν αλλάξεις αμορτισέρ.

Έλεγχος τουρμπίνας για τζόγο φτερωτής-άξονα και διαρροής λαδιού.

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

12 λεπτά πριν , nikdev said:

Άνοιξε το manual λέει αρκετά πράγματα για τη συντήρηση αλλά και κάποια τα παραλείπει.

 

Άλλαξε τα παρακάτω αν είναι η ώρα τους

Υγρά φρένων ανά 2 έτη.

Βαλβολίνες ανά 60,000.

Ιμάντα δυναμό και κομπρέσσορα αλλαγή ανά 90-100,000 μαζί με τεντωτήρες.

Καδένα αλλαγή με νέο Part number εκτός αν το φοράς οπότε μην κάνεις τίποτα, δες το θέμα της καδένας.

 

Επίσης:

Αλλαγή G13 και καθάρισμα ψυγείο με καθαριστικό και μηχάνημα άντλησης.

Silent block εμπρός ψαλιδιών (4).

Μπαράκια ζαμφόρ εμπρός - πίσω.

Αλλαγή top mount & ρουλεμάν όταν αλλάξεις αμορτισέρ.

Έλεγχος τουρμπίνας για τζόγο φτερωτής-άξονα και διαρροής λαδιού.

 

Ευχαριστω για την απαντηση. Το ερωτημα μου αφορα μονο το μοτερ μηπως θελει καποια παραπανω συντηρηση... την καδενα την ειχα αλλαξει οποτε δεν θελει καθε 100.000; η τουρμπινα επισκευαζετε εαν εχει κενα; θελει καθαρισμο βαλβιδες; αλλαγη μπεκ;

Βασικα επειδη εχει αρκετα χιλιομετρα πρεπει να αρχισω να φοβαμε το μοτερ ή δεν εχει προβλημα; δεν καιει καθολου λαδι και δεν του εχω βαλει προγραμμα. Σε αυτα τα χιλιομετρα προγραμμα μπαινει;

Edited by ntip
Link to comment
Share on other sites

Αναφέρω μια περίπτωση από πελάτη Golf 5 gt 140hp 2007 pre-facelift 382.000+χλμ χωρίς σοβαρά προβλήματα! Έμεινα άφωνος όταν το είδα στο καντραν, δυστυχώς δεν έβγαλα φώτο γιατί ντράπηκα λίγο. Ο άνθρωπος έκανα Ερέτρια Αθήνα καθημερινά από ότι μου είπε.

 

Τον ρώτησα τι προβλήματα είχε αντιμετωπίσει όλα αυτά τα χρόνια και γενικά τι έχει αλλάξει άλλα και τι συντήρηση έκανε για να φτάσει στα τόσο χιλιόμετρα.

 

Αρχικά το αυτοκίνητο ήταν εισαγωγής από Γερμανία με αγορά το 2014 στα 3.800€ με κοντά στις 190.000χλμ. Αρχικά άλλαξε αντλία υψηλής (Μεταχειρισμένη) όλα τα άλλα τα είχαν αλλάξει οι άλλοι δύο ιδιοκτήτες του! Στην κουβέντα που κάναμε του ανάφερα τις ανησυχίες μου μιας και το δικό μου έχει 112.000χλμ πλέον και φοβάμαι για το turbo και μου απαντάει γελώντας βάζε καλό λάδι, κανε καλό ζέσταμα και η τουρμπίνα θα σε απασχολήσει μετά της 200.000χλμ. Εκείνος βάζει λάδι Divinol 5W-30 δεν μου είπε προδιαγραφή άλλα λογικά τύπου C3 LL και αλλαγή κάθε 6.000χλμ απ ότι μου είπε. Όλα τα φίλτρα Bosch, πάντα ζέσταμα τα πρωινά ποτέ απότομα γκάζια και ποτέ δεν το έχει ανοίξει τέρμα. Στις 250.000χλμ άλλαξε ιμάντες κομπρέσορα και δυναμό με ιμάντα δυναμού poly-V kit μαζί τεντοτήρες και  N75 σχάστρα, μπουζί ιριδιου της Bosch και αλλαγή μοαγέ ρουλεμάν τροχού μπροστά, τακάκια, δίσκους, πολλαπλασιαστές, μπεκ μεταχειρισμένα 150€ 4αδα κλπ λίγο μετά τις 250.000χλμ, στις 290.000χλμ περίπου από την πολύ μάκα στις βαλβίδες κάποιες στράβωσαν και άνοιξε καπάκι και τις άλλαξε όλες κόστος 800€ περίπου +εργασία, στις 340.000χλμ άλλαξε καδένα μια κινεζική ή Ταϊβάν με 70€ κιτ δεν θυμάμαι τι μου είπε από Autodoc χωρίς κανένα πρόβλημα και αντλία νερού πάλι μια ότι να'ναι μαρκα. Επίσης άλλαξε δίσκο πλατό 2η φορά ένα ότι μάρκας μ'καψες με 90 ευρώ????what??? Και έχει πολύ καλή απόδοση ο δίσκος πλατό είπε χαρακτηριστικά.

Τέλος τώρα πάει για 3η φορά  αλλαγή πυρήνα turbo με 100€ κινέζικο, ο προηγούμενος πυρήνας ήταν πάλι κινεζικός και άντεξε 100.000χλμ μου είπε για πυρήνα Κ03 1ΧΧΧ κάτι..... και θα το κάνει μόνος του την αλλαγή, τώρα τι φάση δεν κατάλαβα.

Αμορτισέρ, πιστόνια, σασμαν, κομπρέσορας δεν έχουν πρόβλημα.

 

Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια όλα αυτά σοβαρά άλλα τα χιλιόμετρα είναι απίστευτα πολλά και χωρίς πολλά προβλήματα σε γενικές γραμμές. Μου είπε πως έχει μείνει πολύ ικανοποιημένος από το golf 5 και πως αν του σπάσει η μηχανή θα ξανά έβαζε πάλι την ίδια BMY και πως η μηχανές μου κάνει ειναι για να σπάνε δεν είναι για πάντα. Επίσης των ρώτησα εαν θα το πουλούσε και μου λέει τα διαμάντια δεν πωλούνται! Η μηχανές αυτές πιστεύω κι εγώ αντέχουν πολυ απλά θέλουν νορμαλ οδήγηση, πολύ συντήρηση και όχι να το κυνηγάς. 

 

Εγώ λάδι αλλάζω κάθε 2.000χλμ λόγο δουλειάς (τα παίρνω χονδρική όλα) ναι ειμαι τρελός ειμαι υπερ-ψυρας. Ας μας πει κάποιος με πολλά χιλιόμετρα με TSI τι συντήρηση κάνει και αν του έχει παρουσιάσει προβλήματα στα όσα χιλιόμετρα ή κατά πόσο οφέλησε η συντήρηση που έκανε.

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως εχω δύο συναδέλφους στην δουλειά, ο ένας έχει το jetta 1.4 με bmy μοτέρ με πρόγραμμα και εξατμιση 200hp 170.000χλμ και ο άλλος το golf ίδιο μοτέρ απείραχτο 150.000χλμ. Σε συζητήσεις που έχω κάνει μαζί τους το μόνο που έχει αλλάξει ο ένας είναι τρόμπα νερού, κατά τα άλλα και οι δύο αλλάζουν λάδια στις 7500χλμ και δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Τα προβλήματα με τα λουκια στα πιστόνια και διάφορες βάρβατες μηχανικές ζημιές παρουσιάστηκαν σε μεταγενέστερα μοντέλα του ομίλου με τούρμποκομπρεσορατα μοτέρ, και δυστυχώς είχε να κάνει με πολλές αστοχίες υλικών απτους προμηθευτές στην γραμμή παραγωγής, πράγμα όμως απαράδεκτο για τον όμιλο και καταστροφικό για την υστεροφημία των vag.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα

 

Εδώ παππούς... Golf 5 TSI BMY του 2007 αισίως στις 174.000χλμ...με revo (98ron) από τις 20.000χλμ και ακόμη φυσάει

Έχουν αλλαχτεί καδένα και αντλία νερού, πολλαπλασιαστές (κάηκε ο ένας και έβαλα μια τετράδα beru - δεν θυμάμαι πριν πόσα χρόνια...) , δίσκο γιατί μου στράβωσαν τα πάντα στο σασμάν κάτι τζιμάνια στην αντιπροσωπία όταν προσπάθησαν να μου επισκευάσουν εντός εγγύησης το συγχρονιζέ 2ας και τα πήραν όλα σβάρνα με σφυρί (τελικά άλλαξα όλα τα ρουλεμάν και έβαλα δίσκο SACHS ενισχυμένο και είδα ακόμη μεγαλύτερη δύναμη να περνά στους τροχούς), κρεμαγιέρα εντός εγγύησης, Ν75 & Ν249 τις άλλαζα προληπτικά κάθε φορά που έβγαινε νέος κωδικός από το εργοστάσιο.

Συντήρηση: Λάδια κάθε 10.000χλμ (Mobil 1 Esp Formula 5-30) και μπουζάκια κάθε 25-30.000χλμ ότι κωδικό δίνει η αντιπροσωπεία κάθε φορά (εκτός απο μια φορά που έκανα χαζομάρα και έβαλα κάτι που τότε ήταν της μόδας, πιο ψυχρά, BOSCH F5DP0R αν θυμάμαι καλά αλλά τα πέταξα πιο σύντομα)

 

Ο γεράκος μου ακόμα "σπέρνει" πανικό στο δρόμο...χεχεχε

 

Συνεχίζει να με ευχαριστεί (μην πω τίποτα άλλο...) εδώ και 14 σχεδόν χρόνια και ελπίζω και για άλλα ακόμη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα
 
Εδώ παππούς... Golf 5 TSI BMY του 2007 αισίως στις 174.000χλμ...με revo (98ron) από τις 20.000χλμ και ακόμη φυσάει
Έχουν αλλαχτεί καδένα και αντλία νερού, πολλαπλασιαστές (κάηκε ο ένας και έβαλα μια τετράδα beru - δεν θυμάμαι πριν πόσα χρόνια...) , δίσκο γιατί μου στράβωσαν τα πάντα στο σασμάν κάτι τζιμάνια στην αντιπροσωπία όταν προσπάθησαν να μου επισκευάσουν εντός εγγύησης το συγχρονιζέ 2ας και τα πήραν όλα σβάρνα με σφυρί (τελικά άλλαξα όλα τα ρουλεμάν και έβαλα δίσκο SACHS ενισχυμένο και είδα ακόμη μεγαλύτερη δύναμη να περνά στους τροχούς), κρεμαγιέρα εντός εγγύησης, Ν75 & Ν249 τις άλλαζα προληπτικά κάθε φορά που έβγαινε νέος κωδικός από το εργοστάσιο.
Συντήρηση: Λάδια κάθε 10.000χλμ (Mobil 1 Esp Formula 5-30) και μπουζάκια κάθε 25-30.000χλμ ότι κωδικό δίνει η αντιπροσωπεία κάθε φορά (εκτός απο μια φορά που έκανα χαζομάρα και έβαλα κάτι που τότε ήταν της μόδας, πιο ψυχρά, BOSCH F5DP0R αν θυμάμαι καλά αλλά τα πέταξα πιο σύντομα)
 
Ο γεράκος μου ακόμα "σπέρνει" πανικό στο δρόμο...χεχεχε
 
Συνεχίζει να με ευχαριστεί (μην πω τίποτα άλλο...) εδώ και 14 σχεδόν χρόνια και ελπίζω και για άλλα ακόμη
Τώρα που ανέφερες για τα συγχρονιζε στο σασμάν θυμάσε σε ποια μοντέλα είχαν παρουσιαστεί αυτά τα θέματα? Αν θυμάμαι καλά νομίζω ήταν τα μοντέλα του 06 και 07.
Link to comment
Share on other sites

Από όσο θυμάμαι κι εγώ, αυτά ήταν που πονούσαν... ανάλογα τη χρήση , άλλα το έβγαζαν νωρίς κι άλλα πιο αργά (είχε να κάνει με το πόσο "χεράς" ήταν ή όχι ο καθένας μας...χαχαχα)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εμένα έχει σκληρύνει πολύ ο συμπλέκτης και έχουν "βαρύνει" οι ταχύτητες στις αλλαγές, από ότι μου είπε ο μηχανικός, έχει σκληρύνει το πλατό και παρότι δεν πατιναρει το αμάξι πρέπει να τον αλλάξω όσο πιο σύντομα γίνεται, δεν ξέρω αν παίρνει να βάλω τον μεγαλύτερο που υπάρχει κατά 2mm για μεγαλύτερη μακροζωία και αποδοση πάντα sachs φυσικά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Άκουσα για λάδι μάρκας Akkora Pro V 5W-30 LongLife III μακράν καλύτερο από Castrol LL C3 5W-30 το ψάχνω και θα αναφέρω Update.

Αν το έχει κάνεις ακουστά ας μας πει. Διάβασα ότι είναι τρομερό λάδι για τα VAG TSI. Γενικά καλά λάδια για τα TSI έχει η Mobil, MOTUL, LIQUI MOLY.

 

UPDATE: Το Λάδι είναι Ρώσικο και δεν το φέρνει κανείς Ελλάδα.

 

Πάντως μηχανικός VAG μου είπε πως ότι του έχουν έρθει πολλά GT κ GT Sport 1.4 και 1 στα 5 έχουν χοντρά θέματα με ζημιές, και μου είπε χαρακτηριστικά πως του είχε έρθει μια κυρία με Golf GT Sport 2008 150.000+ χλμ είχε να αλλάξει λάδια 15.000χλμ και δεν είχε κάνει κιχ το μοτέρ χωρίς κανένα πρόβλημα μόνο τρόμπα νερού και ιμάντες τις είχε αλλάξει και ένα Carbon off με μηχάνημα υδρογόνου. Σε δεύτερη ερώτηση για ραγισμένα πιστόνια μόνο σε TSI mk6 2009 στο TSI mk 5 μετρημένα στα δάχτυλα. Πολλά είχαν βέβαια θέματα όπως μου εξήγησε με Μπεκ ψεκασμού λόγο επικαθήσεων άλλα όχι κάτι σοβαρό. Γενικά που κ που θέλει ένα καθαριστικό μπεκ στο ρεζερβουάρ. 

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ένα πράγμα έτυχε σε συγκεκριμένες παρτίδες Golf TSI GT και GT Sport να βγάλει προβλήματα και σε άλλα τίποτα? Πώς γίνεται αυτό? Είχα διαβάσει εδώ για πρόβλημα συχρονιζέ 2ρας στα TSI 2006, πρόβλημα καδένας και όχι όλα έως 10/2007 και πάλι λίγα.  Από το 2008 κανένα πρόβλημα γενικά.

 

Edited by vwdeo9
Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα όπως προανέφερα εντοπίστηκε στην ποιότητα των εξαρτημάτων (ελατήρια-πιστονια) και σε λάθος διαστάσεις πιστονιων (σφάλμα προμηθευτών), αν κάνεις μια αναζήτηση στο youtube θα δεις πολλές τέτοιες περιπτώσεις, όλα ξεκινάνε Άπτον ποιοτικό έλεγχο της γραμμής παραγωγής. Ευτυχώς όμως αποτι φάνηκε και σε συζητήσεις που έχω κάνει με μηχανικούς, τα πολλά προβλήματα παρουσιάστηκαν στα μοντέλα από το 09 και μετά με το facelift που έγινε στο μοντέλο, για κινητήρες τούρμποκομπρεσορες. Προσοχή στης δικής μας χρονολογίας θέλει μόνο στις αλλαγές λαδιών λόγω της καδένας και σε περίπτωση που ακουστεί χτύπημα καδένας, αλλαγή άμεσα πριν προκαλέσει αποχρονισμο στον κινητήρα και κάρφωμα βαλβίδες.





  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι αν εχεις ηδη αλλαξει καδενα και μετα απο χιλιομετρα μερικες φορες ακουγεται παλι ο μεταλλικος θορυβος στην πρωτη εκκινηση...εκει τι κανεις;;;ξαναλλαζεις καδενα;;;εχουν ακουστει πολλες τετοιες περιπτωσεις αλλαγης καδενας και μαλιστα με τον καινουριο κωδικο και μετα παλι τα ιδια...

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι αν εχεις ηδη αλλαξει καδενα και μετα απο χιλιομετρα μερικες φορες ακουγεται παλι ο μεταλλικος θορυβος στην πρωτη εκκινηση...εκει τι κανεις;;;ξαναλλαζεις καδενα;;;εχουν ακουστει πολλες τετοιες περιπτωσεις αλλαγης καδενας και μαλιστα με τον καινουριο κωδικο και μετα παλι τα ιδια...
Έτυχε στον κουνιάδο μου σε eos tsi 122hp, βέβαια ο μηχανικός έκανε πατάτα και δεν άλλαξε γρανάζια για να του δείξει ότι είναι γνώστης και οικονομικός, έκανε περίπου 30000χλμ και τώρα χτυπάει περισσότερο και από πριν, εγώ αν θα χρειαστεί να αλλάξω θα πάρω όλο το σετ της inna που πιστεύω ότι είναι ανώτερη ποιοτικά (και ακριβότερη) και από τα εργοστασιακά αλλά την έχω μεγάλη εμπιστοσύνη και από παλαιότερα αυτοκίνητα που είχα σε ιμάντες χρονισμού και δυναμό.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα.
Έχω ένα Golf V 140 του 07' και πάω για ετήσιο σέρβις.
Έως τώρα του έβαζα για λάδια τα Mobil 1 esp formula και αργότερα το γύρισα σε Castrol edge.
Επειδή ακούγονται διάφορα για τα Castrol τελευταία ότι κυκλοφορούν πολλά μαϊμού είπα να το γυρίσω πάλι σε Mobil.
Από μια έρευνα αγοράς είδα ότι τα esp formula δεν υπάρχουν; Ισχύει;
Αλλιώς λέω να κινηθώ για τα αντίστοιχα Liquid Moly με προδιαγραφές vw 504 507. Τα έχει δοκιμάσει κανένας; Να τα εμπιστευτώ;

Να πω πως εδώ και 14 χρόνια το αμάξι δεν έχει κάψει σταγόνα λάδι και θέλω αυτό να συνεχίσει να συμβαίνει.
Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.Εχει ακουστει οτι μαιμουδες υπαρχουν και στα 3 brands λαδιων που ανεφερες με το castrol πιο διαδεδομενο.Αυτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι αυτος που σου αλλαζει τα λαδια τι προμηθευεται.Το formula εχω την εντυπωση οτι δεν βγαινει πια αλλα νομιζω υπαρχει αντικαταστατης του απο την mobil.(ας βοηθησει καποιος συμφορουμιτης που λαδωνει με mobil).Και τα 3 λαδια που αναφερεις παντως ειναι πολυ καλα.Αν σιγουρεψεις οτι αυτο που μπαινει στο μοτερ σου ειναι το κανονικο τοτε δεν βρισκω να αλλαζεις μαρκα- οχι και οτι καλυτερο για το μοτερ-

Edited by TMESSOLO
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.Εχει ακουστει οτι μαιμουδες υπαρχουν και στα 3 brands λαδιων που ανεφερες με το castrol πιο διαδεδομενο.Αυτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι αυτος που σου αλλαζει τα λαδια τι προμηθευεται.Το formula εχω την εντυπωση οτι δεν βγαινει πια αλλα νομιζω υπαρχει αντικαταστατης του απο την mobil.(ας βοηθησει καποιος συμφορουμιτης που λαδωνει με mobil).Και τα 3 λαδια που αναφερεις παντως ειναι πολυ καλα.Αν σιγουρεψεις οτι αυτο που μπαινει στο μοτερ σου ειναι το κανονικο τοτε δεν βρισκω να αλλαζεις μαρκα- οχι και οτι καλυτερο για το μοτερ-
Υπάρχει κάποιος τρόπος να τσεκαρουμε ως ότι το λάδι είναι γνήσιο;
Εγώ τα λάδια 14 χρόνια τα αγοράζω. Δεν αφήνω το συνεργείο που πάω να μου βάλει ότι δουλεύει αυτός.
Οπότε τι κάνουμε;

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, karlos said:

Υπάρχει κάποιος τρόπος να τσεκαρουμε ως ότι το λάδι είναι γνήσιο;
Εγώ τα λάδια 14 χρόνια τα αγοράζω. Δεν αφήνω το συνεργείο που πάω να μου βάλει ότι δουλεύει αυτός.
Οπότε τι κάνουμε;

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

αφου τα αγοραζεις λοιπον ακομα καλυτερα...υπαρχει και θεμα στο φορουμ για τις μαιμουδες και ειδικοτερα πανω στα castrol..ριξε μια ματια

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , TMESSOLO said:

Καλησπερα.Εχει ακουστει οτι μαιμουδες υπαρχουν και στα 3 brands λαδιων που ανεφερες με το castrol πιο διαδεδομενο.Αυτο που πρεπει να κοιταξεις ειναι αυτος που σου αλλαζει τα λαδια τι προμηθευεται.Το formula εχω την εντυπωση οτι δεν βγαινει πια αλλα νομιζω υπαρχει αντικαταστατης του απο την mobil.(ας βοηθησει καποιος συμφορουμιτης που λαδωνει με mobil).Και τα 3 λαδια που αναφερεις παντως ειναι πολυ καλα.Αν σιγουρεψεις οτι αυτο που μπαινει στο μοτερ σου ειναι το κανονικο τοτε δεν βρισκω να αλλαζεις μαρκα- οχι και οτι καλυτερο για το μοτερ-

Castrol έβαζα παλιά και γύρισα σε ESP Formula, όπου έμεινα πολύ περισσότερο ευχαριστημένος, και έμεινα εκεί. Όχι ότι με Castrol είχα πρόβλημα, αλλά με τα Mobil δεν ξέρω ακόμα και ο ήχος της μηχανής μου ακούγεται καλύτερος, πώς να το εξηγήσω... Δεν ξέρω αν έχουν καταργηθεί, από online μαγαζιά που παραγγέλνω βρίσκω, πάντως (ελπίζω να μην είναι μούφα, τώρα που διαβάζω!!!)

Γιατί λες ότι δεν είναι καλό να αλλάζεις μάρκα (εννοείται να πας σε ίδιων ή καλύτερων προδιαγραφών)?

Link to comment
Share on other sites

Castrol έβαζα παλιά και γύρισα σε ESP Formula, όπου έμεινα πολύ περισσότερο ευχαριστημένος, και έμεινα εκεί. Όχι ότι με Castrol είχα πρόβλημα, αλλά με τα Mobil δεν ξέρω ακόμα και ο ήχος της μηχανής μου ακούγεται καλύτερος, πώς να το εξηγήσω... Δεν ξέρω αν έχουν καταργηθεί, από online μαγαζιά που παραγγέλνω βρίσκω, πάντως (ελπίζω να μην είναι μούφα, τώρα που διαβάζω!!!)
Γιατί λες ότι δεν είναι καλό να αλλάζεις μάρκα (εννοείται να πας σε ίδιων ή καλύτερων προδιαγραφών)?
Ποιο αγοράζεις; Μπορείς να μου δώσεις ένα λινκ;
Όντως τα Mobil είναι καλύτερα. Το επιβεβαιώνω και εγώ.
Αυτό που πιστεύω και εγώ είναι ότι μπορεί να έχουν ίδιες προδιαγραφές αλλά καλό είναι να μην αλλάζεις μάρκα κάθε χρόνο.
Στο δικό μου έχουν μπει τα πρώτα 7 χρόνια Mobil και μετά Castrol λόγω καλύτερης τιμής.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πώς αναγνωρίζουμε τα μαϊμού λάδια? Ρωτάω γιατί και εγώ Castrol βάζω και τα παίρνω από μαγαζί με λάδια στον Πειραιά.



Link to comment
Share on other sites

Πώς αναγνωρίζουμε τα μαϊμού λάδια? Ρωτάω γιατί βάζω και εγώ Castrol και τα παίρνω από μαγαζί με λάδια στον Πειραιά.
Υπάρχει σχετικό θέμα στο φόρουμ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , kyrmin said:

Πώς αναγνωρίζουμε τα μαϊμού λάδια? Ρωτάω γιατί βάζω και εγώ Castrol και τα παίρνω από μαγαζί με λάδια στον Πειραιά.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.
Θέλω να αλλάξω υγρά φρένων σε Golf V TSI 140 (BMY).
Γνωρίζουμε προδιαγραφές και ποσότητα που θα χρειαστώ;
Αν έχετε να προτείνετε και καμία μάρκα θα ήμουν ευγνώμων. Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα.
Θέλω να αλλάξω υγρά φρένων σε Golf V TSI 140 (BMY).
Γνωρίζουμε προδιαγραφές και ποσότητα που θα χρειαστώ;
Αν έχετε να προτείνετε και καμία μάρκα θα ήμουν ευγνώμων. Ευχαριστώ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


1 λίτρο dot4 οποιαδήποτε μάρκα δεν είναι κάτι ιδιαιτερο
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.