Guest patas Posted April 18, 2007 Report Share Posted April 18, 2007 ξαφνικα μετα απο μια βολτα 5 χιλιομετρων και σταση για περιπου μιση ωρα παω να ξεκινησω και μου πεταγετε σαν τουτσ@ το check εβγαλα τον πολο της μπαταριας για κανενα τεταρτο τον συνδεω το βαζω παλι μπροστα τσουπ να το παλι το check το αμαξι δουλευει οπως δουλευε δεν εχει χασει καθολου δυναμη αλλα αυτη η λαλαμια δεν λεει να σβησει, μου εχει σπασει κυριολεκτικα τα νευρα βαζω βενζινη 95αρα (polo 6n2 με 36.600km) κανενας αλλος που να ειχε την ιδια περιπτωση? [/quo πρεπει να είναι ο αισθητήρασ λάμδα και εμένα μου το έκανε γιατί είχα αφήσει το ντεπόζιτο τελείως άδειο, και έκανε σκατά το μείγμα αέρα καυσίμου. Έχω 1400 16v του 06 33.000 χλμ. Μετά από 80 χλμ έσβησε μόνο του. πήγα βκαι στο διαγνωστικό και μου είπε αυτό , δηλαδή το καύσιμο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted June 3, 2007 Report Share Posted June 3, 2007 (edited) και για να ειμαστε ενημερωμενοι σας παρακαλω οποιος ειχε σχετικα προβληματα με το check για διαφορα πραγματα να μας γραψει πως το βγαζει το διαγνωστικο πχ για πολλαπλασιαστες για λαμδα για map ετσι για να ξερουμε,ευχαριστω ααα και αν μπορει καποιος να μου εξηγησει,σε διαγνωστικο της bosch τι ειναι το σφαλμα P1178 μοναδα αντλιας ροης,σειρα 1,αισθητηρας 1 =διακοπη Edited June 5, 2007 by EL MAGO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW Addicted Posted June 8, 2007 Report Share Posted June 8, 2007 Και εμένα μου το έχει παρουσιάσει 2 φορές στα 3 χρόνια που έχω τα αμάξι, ύστερα απο ταξίδι εκτος Αθηνών, καλοκαίρι. Και τις δύο φορές όμως το ΜΕΘεπόμενο πρωί (σημειωτέον μετα απο πληρη ακινησία μέχρι τότε) ... εξαφανίστηκε! Όλα τα διαγνωστικά μετά απο λίγες μέρες δεν έδειξαν τίποτα και γενικά δεν έχουν δείξει ποτέ κανένα πρόβλημα. Υπέθεσα πως είναι απο "υπερκόπωση" ή "μπέρδεμα" αισθητήρων... Δεν ξέρω αλήθεια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsakdim Posted July 4, 2007 Report Share Posted July 4, 2007 Παιδιά έχω το προτελευταίο polo και έχω πρόβλημα με τον αισθητήρα Λ όπως μου έχει δείξει το διαγνωστικό εδώ και 2 χρόνια αλλά δεν το έχω αλλάξει...μπορεί να κάνει πρόβλημα σε άλλο τομέα του αυτοκινήτου? Εαν τον αλλάξω πως μπορώ να προστατευτώ ώστε να μήν ξανα ανάψει? ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted July 6, 2007 Report Share Posted July 6, 2007 (edited) καλησπερα!tsak αν δεν κανω λαθος(αν κανω διορθωστε με παρακαλω),το αμαξι εχει 2 λ.αν εχεις καμμενο τον ενα εχεις παρα πολλες πιθανοτητες να καψεις και τον αλλον.θα υπαρξει προβλημα στην καυση,πιθανον το αμαξι να μην αποδιδει σωστα δηλαδη,θα εχεις και λιγο τσιμπημενη την καταναλωση καυσιμου και θα εχεις και καυσαερια πανω του κανονικου.το χειροτερο ομως ειναι(και διορθωστε με αν κανω λαθος)οτι εχεις πολλες πιθανοτητες να καταστρεψεις τον καταλυτη του αυτοκινητου σου,για τους λογους που ανεφερα(μη σωστη καυση,παραπανω καυσιμο,καυσαερια) σου προτεινω να τον αλλαξεις αμεσα για να γλιτωσεις τυχον χειροτερα. ευχομαι να σου πανε ολα καλα ο λ μπορει να καει απο χαλια βενζινη.βρες ενα βενζιναδικο που να μπορεις να το εμπιστευτεις για την ποιοτητα του και γεμιζε το εκει.επισης μην αφηνεις το ρεζερβουαρ αδειο ή με ρεζερβα μονο μεσα γιατι ειναι ρισκο για προβληματα.... Edited July 6, 2007 by polo_6566 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostasAth Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 παιδια εχω το 6ν2,παλιοτερα μου αναβε η ενδειξη check στο ταμπλω για κανα δυο μερες και εσβηνε,ειναι μια βδομαδα σχεδον τωρα ον και δεν σβηνει....ξερετε μηπως απο που μπορει να προερχεται αυτο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted August 5, 2007 Report Share Posted August 5, 2007 πρέπει να συνδεθεί σε διαγνωστικό το αμάξι για να φανεί τι βλάβη έχει καταγράψει ο εγκέφαλος. πήγαινε καλύτερα σε ένα συνεργείο μια βόλτα να σου πουν τι γίνεται.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted August 26, 2007 Report Share Posted August 26, 2007 Εμένα πάλι μου έκανε το άλλο κουλό. Πριν 3000 χλμ, το πήγα στην αντιπροσωπεία και έκανα το μεγάλο service + καθαρισμό πεταλούδας. Γύρισα απο διακοπές και αποφάσισα να το αδειάζω απο βενζίνη και να βάλω 100άρα. Με λαμπάκι λοιπόν μπήκα στο βενζινάδικο και έβαλα 100άρα. Μετά απο 180 χλμ περίπου μου άναψε το EPC και το σήμα, υπεύθυνο για τον αισθητήρα λ, βάση του εγχειριδίου. Έκανα γύρω στα 60 χλμ, έσβεισα και καπάκια ξαναέβαλα μπροστά, το EPC έσβεισε, αλλά το άλλο λαμπάκι έμεινε αναμμένο. Θα δώ πάλι το πρωϊ που θα το βάλω μπροστά. Το βενζινάδικο που έβαλα, έχει ελεχθεί απο τον πεθερό μου που δουλεύει στο Υπ, Ανάπτυξης και΄κάνει τέτοιους ελέγχους και ξέρω πως σίγουρα έχει καλή βενζίνη, τόσο καθαρή, όσο και με αυξημένα οκτάνια. 95άρα πάντως πάντα απο εκεί έβαζα και δεν είχα πρόβλημα. Αυτό που με φοβίζει είναι μήπως ο συνδυασμός καύσης με 100άρα βενζίνη και 4άκιδα μπουζί δεν είναι και τόσο καλός. Στην αντιπροσωπεία μου είχαν πεί πως με 4άκιδα μπουζί υπάρχει μεγάλος φόβος να κάψω βαλβίδες λόγω του μεγάλου σπινθίρα απο τις 4 ακίδες. Δεν ξέρω τι να πώ. Θα το αφήσω μερικές μέρες να δώ και θα το πάω μετά στην αντιπροσωπεία. Μπορεί επειδή έβαζα πάντα 95 άρα βενζίνα και ξαφνικά το γύρισα σε 100 άρα να καταλαβαίνει διαφορά ή ίσως και περισσότερη καύση - σε συνδυασμό με τα 4 άκιδα μπουζί - και για αυτό να έπαθε το νταράκουλο και να το βγάζει και καλά σαν σφάλμα. Τι λέτε και εσείς ευσταθούν αυτά που λέω ή είναι παπαρίες ή να ετοιμάζω πορτοφόλι για αλλαγή λ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted August 27, 2007 Report Share Posted August 27, 2007 Τελικά και ως δια μαγείας, σήμερα το πρωϊ έσβησε το EPC και έμεινε αναμμένο μόνο το λαμπάκι των καυσαερίων. Το απόγευμα όμως έσβησε και αυτό. Μετά δηλαδή απο 100 περίπου χλμ απο τότε που άναψαν και τα δύο τώρα έσβησαν , πράγμα που ενισχύει τους φόβους μου να έφαγε φρίκη απο την 100άρα. Μέσα στην εβδομάδα βέβαια θα πώ και στην αντιπροσωπεία να δώ τι θα μου πουν και εκεί και βλέπουμε.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Organic Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Είναι το πρώτο μου post, τόσο καιρό μόνο διάβαζα τα δικά σας μέχρι που τώρα έχω και εγώ πρόβλημα με το check engine (Polo 9n 16V). Παλαιότερα είχε ανάψει από κακής ποιότητας βενζίνης που είχα βάλει στο νομό Κορινθίας, πήγα συνεργείο βάλαμε τον υπολογιστή και το έσβησε, λύθηκε το πρόβλημα για άλλους 5 μήνες. Τώρα πια δεν λέει να σβήσει , 2 φορές το έχω πάει στο συνεργείο , το σβήνουμε και την επόμενη μέρα ξανανάβει. Σημειωτέο ότι στην επιτάχυνση και τελική δεν έχει αλλάξει τίποτα ούτε κατανάλωση. Ετσι κυκλοφορώ με το check αναμένω αλλά δεν πάει άλλο ! μήπως να κολλήσω κανένα αυτοκόλλητο στο καντράν να μην το βλέπω? Αυτό το καθαριστικό κάνει δουλειά ? Από βενζίνη βάζω 95αρα (σε ταξίδια μόνο 100αρα) αλλά προσπαθώ από τσεκαρισμένα Βενζινάδικα να φουλάρω. Σε ένα Βενζιναδικο ζήτησα να μου δείξει σφραγίδες ελέγχου της ποιότητας καύσιμων για να πειστώ…. Τι να πω αναμένω για συμβουλές… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Μην κάνεις τίποτα. Αφού πάει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bad Boy Posted September 4, 2007 Report Share Posted September 4, 2007 Είναι το πρώτο μου post, τόσο καιρό μόνο διάβαζα τα δικά σας μέχρι που τώρα έχω και εγώ πρόβλημα με το check engine (Polo 9n 16V). Παλαιότερα είχε ανάψει από κακής ποιότητας βενζίνης που είχα βάλει στο νομό Κορινθίας, πήγα συνεργείο βάλαμε τον υπολογιστή και το έσβησε, λύθηκε το πρόβλημα για άλλους 5 μήνες. Τώρα πια δεν λέει να σβήσει , 2 φορές το έχω πάει στο συνεργείο , το σβήνουμε και την επόμενη μέρα ξανανάβει. Σημειωτέο ότι στην επιτάχυνση και τελική δεν έχει αλλάξει τίποτα ούτε κατανάλωση. Ετσι κυκλοφορώ με το check αναμένω αλλά δεν πάει άλλο ! μήπως να κολλήσω κανένα αυτοκόλλητο στο καντράν να μην το βλέπω? Αυτό το καθαριστικό κάνει δουλειά ? Από βενζίνη βάζω 95αρα (σε ταξίδια μόνο 100αρα) αλλά προσπαθώ από τσεκαρισμένα Βενζινάδικα να φουλάρω. Σε ένα Βενζιναδικο ζήτησα να μου δείξει σφραγίδες ελέγχου της ποιότητας καύσιμων για να πειστώ…. Τι να πω αναμένω για συμβουλές… δεν δειχνει χαλασμενο τον Λ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZAGORAKIS1 Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 λαμδα μυριζομαι και εμενα τα ιδια εκανε μεχρι που τον αλλαξα και τελος το ρημαδι το check Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Αυτό που με φοβίζει είναι μήπως ο συνδυασμός καύσης με 100άρα βενζίνη και 4άκιδα μπουζί δεν είναι και τόσο καλός. Στην αντιπροσωπεία μου είχαν πεί πως με 4άκιδα μπουζί υπάρχει μεγάλος φόβος να κάψω βαλβίδες λόγω του μεγάλου σπινθίρα απο τις 4 ακίδες. Δεν ξέρω τι να πώ. Να τους πείς να το κλείσουν το μαγαζάκι ΤΑ ΜΠΑΖΑ.... Ήθελα να ήξερα ποιός ΗΛΙΘΙΟΣ μηχανικός δέν ήξερε ότι ένας σπινθήρας βγαίνει απο το μπουζί και ΟΧΙ 4... Για άλλο λόγο είναι 4 οι ακίδες ΜΠΑΡΜΠΑΑΑΑΑΑΑ !!!!! Ώ θεέ μου που ζούμε.... Φιλαράκι αν θές το καλό του αμαξιού σου μακριά απο την εν λόγω συμμορία... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted September 12, 2007 Report Share Posted September 12, 2007 (edited) Να τους πείς να το κλείσουν το μαγαζάκι ΤΑ ΜΠΑΖΑ.... Ήθελα να ήξερα ποιός ΗΛΙΘΙΟΣ μηχανικός δέν ήξερε ότι ένας σπινθήρας βγαίνει απο το μπουζί και ΟΧΙ 4... Για άλλο λόγο είναι 4 οι ακίδες ΜΠΑΡΜΠΑΑΑΑΑΑΑ !!!!! Ώ θεέ μου που ζούμε.... Φιλαράκι αν θές το καλό του αμαξιού σου μακριά απο την εν λόγω συμμορία... 4άκιδο μπουζί = 4 σπινθήρες.... Καλό κι αυτό! Πιστεύω πως το πρόβλημα έγκειται στην τεχνογνωσία των μαστόρων που παίρνουν οι αντιπροσωπείες, που συνήθως προτιμούν τον φτηνό από τον καλό, και μάλλον προσανατολίζομαι προς την αντιπροσωπεία που είπε ο kido αν μένει στα Πατήσια, αλλά δε μιλάω για να μην θίξω! Πάντως αν είναι αυτή που φαντάζομαι έχει καλό ιστορικό με ΓΤΠ μαστόρους.. Οσο για τα προβλήματα με τη βενζίνη, να προσθέσω πως πολλές φορές η ύπαρξη του Η2Ο (νεράκι του Θεούλη!) στη βενζίνη μπορεί να προκαλέσει άναμα σε λαμπάκια..... Και έχουν ακουστεί και περιστατικά καμένων αισθητήρων πολλές φορές εξ αιτίας του. Edited September 12, 2007 by Latousakis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Ρε παιδιά, δεν μου είπαν ότι τα 4-άκιδα βγάζουν 4 σπίνθήρες, απλά μου είπαν πως με τις 4 ακίδες βγάζει ισχυρότερο σπινθίρα στο σύνολο όμως, με τον φόβο να κάψει βαλβίδες. Αυτό είναι όλο. Εγώ απλά αναρωτιέμαι εαν ισχύει αυτό, εαν δηλαδή υπάρχει κίνδυνος..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Πολύ αμφιβάλλω πως ένα καλύτερο προϊόν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο... Να σου λέγανε πως με μπαταρία με πολλά παραπάνω Ah (πχ 70άρα μπαταρία στη θέση της 45άρας!!), μπορείς να κάψεις το δυναμό, να σου πω ναι. Αλλα για τα μπουζί, μου ακούγεται λίγο τραβηγμένο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagva Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Πάντως μπορεί να ανάβει το check χωρις να σημαίνει ντε και καλά πως το αμάξι έχει κάποιο πρόβλημα...στον ξαδελφό μου του ανάβει εδώ και 5 χρόνια δίοτι έχει χαλάσει κάποιος αισθητήρας και του ζητάγανε 200 ευρώ για να το αλλάξει και το έχει έτσι να καίει.... απλά όταν θα έχει πρόβλημα πραγματικό το αμάξι δεν θα το καταλάβει αφού πάντα είναι αναμένο το check...΄ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Organic Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Πάντως μπορεί να ανάβει το check χωρις να σημαίνει ντε και καλά πως το αμάξι έχει κάποιο πρόβλημα...στον ξαδελφό μου του ανάβει εδώ και 5 χρόνια δίοτι έχει χαλάσει κάποιος αισθητήρας και του ζητάγανε 200 ευρώ για να το αλλάξει και το έχει έτσι να καίει.... απλά όταν θα έχει πρόβλημα πραγματικό το αμάξι δεν θα το καταλάβει αφού πάντα είναι αναμένο το check...΄ Και γω προς το παρών το έχω αφήσει αναμμένο αλλά κάποια στιγμή πρέπει να αλλαχτεί γιατί έτσι όπως λες δεν θα ξέρεις πότε πραγματικά έχεις το πρόβλημα. 200 ευρω είναι λίγο τσιμπητό, έχω ακούσει περίπτωση ότι μπορεί να το βγάλει ο μηχανικός και να σου καθαρίσει τους αισθητήρες με 30 ευρω … τι να πω δεν ξέρω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drftoulis Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 (edited) Ρε παιδιά, δεν μου είπαν ότι τα 4-άκιδα βγάζουν 4 σπίνθήρες, απλά μου είπαν πως με τις 4 ακίδες βγάζει ισχυρότερο σπινθίρα στο σύνολο όμως, με τον φόβο να κάψει βαλβίδες. Αυτό είναι όλο. Εγώ απλά αναρωτιέμαι εαν ισχύει αυτό, εαν δηλαδή υπάρχει κίνδυνος..... Ούτε καν αυτό για τον ισχυρότερο σπινθίρα είναι αλήθεια.Το μόνο που κάνουν τα 4άκιδα είναι το φενόμενο του κυλιόμενου σπινθίρα.Με λίγα λόγια κρατάει τον σπινθίρα περισότερη ώρα και όχι με περισότερη ένταση.Ο σπινθίρας πηδάει από ακίδα σε ακίδα μέχρι να αποδυναμωθεί και αυτό είναι όλο. ¶σε που το 16ν έτσικαι αλλιώς φοράει από την μάνα του 4άκιδα οπότε δεν παίζει να σου κάνει ποτέ πρόβλημα λόγο μπουζί Να δώ τί άλη μ@λ@κ1@ θα ακούσουμε από άσχετους τεχνικούς εδώ μέσα.Μήπως να κάνεμε ένα τόπικ για τις π@π@ρ13ς που ακούμε από τους και καλά μηχανικούς έτσι για να γελάμε λίγο περισότερο???? Edited September 13, 2007 by drspeed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 εγω που πηγα στην αντιπροσωπεια για να κοιταξω γιατι μου αναψε το τσεκ και το ρημαδι δεν αναγνωριζε το τεστερ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Black Widow Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Εμ εσύ είσαι ιδιάζουσα περίπτωση Γιάννη! Οταν λες πως δεν αναγνώριζε το τέστερ τι εννοείς; πως το διαγνωστικό δεν είχε πρόσβαση στον εγκέφαλό σου; Αν ήταν αυτό, τσέκαραν για καμένες ασφάλειες; Ετσι την είχα πατήσει στο 4άρι μου και το ανακαλύψαμε στον Θεοδωρίδη κι όχι στην αντιπροσωπεία... Εκείνοι μου λέγανε να αλλάξω εγκέφαλο γιατί έχει πρόβλημα αυτός!!!!! Είδες τι καλά που παίρνουν κάποιοι τα 1500άρια για έναν εγκέφαλο, αντί για 1 ευρώ για 1 ασφάλεια;! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted September 14, 2007 Report Share Posted September 14, 2007 Αρη το διαγνωστικο το αναγνωριζε.εμπαινε στο καντραν και ολα τα αλλα εκτος απο την αυτοδιαγνωση του ηλεκτρικου συστηματος του κινητηρα.οι ασφαλειες ειναι κομπλε.μιλησα και σημερα με τον αρχιμηχανικο και καταληξαμε οτι το κανει μαλλον επειδη η μπαταρια ειναι παλια και ριχνει την ταση στιγμιαια.αν σκεφτει κανεις και το φορτωμα που του εχω κανει στα ηλεκτρικα του δεν ειναι απιθανο.οταν το κοιταξω σε καμια βδομαδα δηλαδη θα σας ενημερωσω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Καλησπέρα σε όλους, Απο σήμερα το μεσημέρι, αναβοσβήνει το check και μόλις κούμπωσα το διαγνωστικό μου έβγαλε το εξής: 2 Faults Found: 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 Το αυτοκίνητο ρετάρει, ακούγεται σα πετρελαιοκίνητο και γενικά ζορίζεται. Πάω για πολλαπλασιαστή στον πρώτο κίλυνδρο??? Τους είχα αλλάξει εντός εγγύησης στον Ρώρρη αν δεν κάνω λάθος και κάπου διάβασα ότι τους καλύπτει εγγύηση 7 ετών, γνωρίζετε αν ισχύει κάτι τέτοιο?? Το πρόβλημα είναι ότι βρίσκομαι στη Κρήτη και θα πάω στην αντιπροσωπεία του Ηρακλείου αύριο...έχει αλλάξει κανένας πολλαπλασιαστή εκτός εγγύησης να προετοιμάζομαι για το κόστος??? Να σημειώσω πως πριν περίπου τρεις εβδομάδες έκανα το γενικό service με φίλτρα μπουζί κτλ. Μπουζί έβαλα τα 4κιδα της Bosch, παίζει να έχει γίνει η κόμπλα απο εκεί, ή απλά ήταν να χαλάσει ο πολλαπλασιαστής??? Ευχαριστώ για τα φώτα σας προκαταβολικά!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 7, 2011 Report Share Posted August 7, 2011 Καλησπέρα σε όλους, Απο σήμερα το μεσημέρι, αναβοσβήνει το check και μόλις κούμπωσα το διαγνωστικό μου έβγαλε το εξής: 2 Faults Found: 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-00 - - Readiness: 0000 0000 Το αυτοκίνητο ρετάρει, ακούγεται σα πετρελαιοκίνητο και γενικά ζορίζεται. Πάω για πολλαπλασιαστή στον πρώτο κίλυνδρο??? Τους είχα αλλάξει εντός εγγύησης στον Ρώρρη αν δεν κάνω λάθος και κάπου διάβασα ότι τους καλύπτει εγγύηση 7 ετών, γνωρίζετε αν ισχύει κάτι τέτοιο?? Το πρόβλημα είναι ότι βρίσκομαι στη Κρήτη και θα πάω στην αντιπροσωπεία του Ηρακλείου αύριο...έχει αλλάξει κανένας πολλαπλασιαστή εκτός εγγύησης να προετοιμάζομαι για το κόστος??? Να σημειώσω πως πριν περίπου τρεις εβδομάδες έκανα το γενικό service με φίλτρα μπουζί κτλ. Μπουζί έβαλα τα 4κιδα της Bosch, παίζει να έχει γίνει η κόμπλα απο εκεί, ή απλά ήταν να χαλάσει ο πολλαπλασιαστής??? Ευχαριστώ για τα φώτα σας προκαταβολικά!!!! να χαλασει απο τα μπουζι λιγο χλωμο! να χαλασει απο αυτον που τους εβγαλε για να αλλαξει τα μπουζι πιο πιθανο! ολοι οι πολλαπλασιαστες στα vw εχουν 5 χρονια εγγυηση καλης θελησης που σημαινει αν θελουν σε καλυπτουν και μη το κυκλοφορεις ετσι οπως ειναι για πολυ γιατι θα πας και για καταλυτη να χαλασει απο τα μπουζι λιγο χλωμο! να χαλασει απο αυτον που τους εβγαλε για να αλλαξει τα μπουζι πιο πιθανο! ολοι οι πολλαπλασιαστες στα vw εχουν 5 χρονια εγγυηση καλης θελησης που σημαινει αν θελουν σε καλυπτουν και μη το κυκλοφορεις ετσι οπως ειναι για πολυ γιατι θα πας και για καταλυτη επισης πολλα 9n με κινητηρα BUD 1,4 την πατανε και απο μια ελλατωματικη παρτιδα μπεκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...