Jump to content
lewnidas

Θορυβος Dsg-7

Recommended Posts

Εχω διαπιστωσει πως πηγαινωντας ρολαριστος σε κατηφορικο δρομο ακουγεται ενας θορυβος.

Στην αντιπροσωπεια με βεβαιωσαν πως εκαναν δοκιμη και σε αλλο dsg και εκανε ακριβωσ το ιδιο οποτε ειναι φυσιολογικο.

Εχει κανεις dsg-7 να το επιβεβαιωσει?

Και στις αλλαγες ακουγετε αλλα πολυ λιγο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

kalispera

Nai file mou akougete k emena to idio pragma

mpika edw gt to psaxnw se ola ta dsg7

egw exw ena seat ibiza cupra09

k kanei akrivos to idio

ite rolaristos ite me D(drive) (+-) k akoma me to S k me nekra

se katyfora k se anomalies dromou

;):o :o :o

H Seat leei oti einai fisiologiko emena den me fenete fisiologiko se kainourgio amaksi

den kserw ti ginete omws

an matheis tpt new grapse se parakalw edw

eyxaristw

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μεθαύριο πάω για συνολικό update σε κινητήρα (πυράκια), DSG (θόρυβοι-κροτάλισμα)

και για το recall 80B4 στον αεραγωγό από την πλευρά του οδηγού (Golf VI 160).

Το αμάξι αν και έχει κατασκευαστεί τον Φεβρουάριο, σύμφωνα με τον αριθμό πλαισίου

βγαίνουν και οι 2αναβαθμίσεις πως πρέπει να γίνουν..

Οπότε οι κάτοχοι DSG7 ας κάνουν μία επίσκεψη στην αντιπροσωπεία γενικότερα γιατί

δεν φαίνεται να σημαίνει τελικά κάτι απαραίτητα το πόσο νέο είναι το όχημα μας..

¶μεσα θα ποστάρω οτι νεώτερα έχω σχετικά με το πόσο βελτιώθηκε η κατάσταση όσον

αφορά τους θορύβους τουλάχιστον..

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

Ναι υποτίθεται οτι με το update μειώνουν την πίεση στην μονάδα ελέγχου για να ελλατώθει και ο μηχανικός θόρυβος!

Όλα όμως είναι μπούρδες καθώς εμένα μετά το update το κροτάλισμα έγινε σταδιακά πολύ πιο έντονο και ακούγεται

ανεξαρτήτως οδοστρώματος στις 3 πρώτες τουλάχιστον ταχύτητες!

Προχτές να συμπληρώσω πως περπατούσα πεζός και περνάει δίπλα μου ένα ibiza cupra και

με το που σκάει σε κάτι ανωμαλίες του δρόμου έκανε και αυτό σαν τενεκές (DSG7) και

λέω μέσα μου άρε ταλαίπωρε και εσύ που πήγες και έμπλεξες....

Ο θόρυβος του DSG7 σε όλο του το μεγαλείο:

http://www.youtube.c...h?v=r5F0H8JWu38

Kαι από ibiza :

http://www.youtube.c...Tq8HuoZW34&NR=1

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έγινε και η 2η αναβάθμιση στο DSG και κάπως μετριάστικε

νομίζω ο θόρυβος..

Πάντως αυτό που πιστεύω είναι πως οι θόρυβοι του DSG είναι κάτι

καθαρά μηχανικής φύσεως καθώς και με σβηστό το αμάξι σε κατηφορικό

δρόμο ας πούμε μόλις αφήσεις το φρένο με χειρόφρενο στην μικρή

κίνηση που κάνει προς τα εμπρός αμέσως τα κρακ κρακ ακούγονται και πάλι...

Συνεπώς τι αναβαθμίσεις και μπούρδες τρέχουμε και κάνουμε...

Link to comment
Share on other sites

κ εγω που εχω το polo tsi DSG7 οταν πιγαινω αργα σε σχετικα ανωμαλη επιφανεια ακουγεται το κλασικο κροταλισμα...ολα τα DSG κανουν ετσι....ποτε δεν θα φυγει ο θορυβος οτι update κ να σ κανουν....οποτε μην ασχολουμαστε αλλο....πιστευω οτι οταν βγει το DSG υγρου τυπου δεν θα κανει θορυβο.....αλλα ποτε δεν ξερεις....

Link to comment
Share on other sites

....πιστευω οτι οταν βγει το DSG υγρου τυπου δεν θα κανει θορυβο.....αλλα ποτε δεν ξερεις....

Του υγρου τυπου (με λαδι) υπαρχει εδω και 5 χρονια (στα 5αρια Γκολφ 140/170/gti/r32) και μπαινει ακομα στα 2λιτρα βενζινης (και στα 170αρια πετρελαιου) του ομιλου (και στο 2λιτρο Scirocco) κα φυσικα δεν κανει κανενα θορυβο. Απλα ηταν αρκετα πιο ακριβο σαν κατασκευη/συντηρηση και πιο βαρυ. Ειναι ομως ακομα το σημειο αναφορας οταν μιλαμε για dsg.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

stakyrTSI ...νομιζω...λογω της αρχης λειτουργιας του κιβωτιου οτι εαν μεισουν μεσω software τιν πιεση στην μοναδα ελενχου...ο χρονος της αλλαγης θα μειωθει....

Link to comment
Share on other sites

Tελικά και μετά την αλλαγή κιβωτίου το κροτάλισμα καλά κρατεί...

Τουλάχιστον δεν έχω πλέον και το σπαστικό σκορτσάρισμα από 1η

σε 2α...

Link to comment
Share on other sites

Tελικά και μετά την αλλαγή κιβωτίου το κροτάλισμα καλά κρατεί...

Τουλάχιστον δεν έχω πλέον και το σπαστικό σκορτσάρισμα από 1η

σε 2α...

Στάθη,

τι εννοείς όταν λες "σκορτσαρισμα" ?

Εγω στα τελευταια 3 - 5 χιλιαδες χιλιομετρα ξεκινησε να κάνει ένα κροταλισμα πάνω στην αλλαγη απο 1η σε 2α οταν παω ιδιαιτερως αργα.

Ακουγεται ενα κοπανιμα, οπως οταν εισαι με manual, εχεις αφησει τελειως συμπλεκτη και το αμαξι δεν εχει δυναμη να επιταχυνει οποτε κανει ενα κροταλισμα.

Link to comment
Share on other sites

Μου έκανε πάνω στην αλλαγή σημαντική διακοπή ροπής σαν να "πάταγες" ας πούμε

αντίστοιχα συμπλέκτη στιγμιαία σε manual κιβώτιο.

Την στιγμή που όλες οι υπόλοιπες αλλαγές γίνονται αστραπιαία.

Link to comment
Share on other sites

Μου έκανε πάνω στην αλλαγή σημαντική διακοπή ροπής σαν να "πάταγες" ας πούμε

αντίστοιχα συμπλέκτη στιγμιαία σε manual κιβώτιο.

Την στιγμή που όλες οι υπόλοιπες αλλαγές γίνονται αστραπιαία.

Στάθη,

Ασχημα νεα και απο το δικο μου...

Εκανα αναβαθμιση στο κιβωτιο στην αντιπροσωπεια (δεν ξερω τι εννοουν με την λεξη αναβαθμιση γιατι δεν ειναι επεξεργαστης ή μνημη ram...) και αφου εφτιαξαν οι αλλαγες, συνεχισε ο θορυβος απο 1η σε 2α. Μετα απο καμποσα χιλιομετρα τελικα δημιουργηθηκαν και αλλα μεγαλα προβληματα. Οι αλλαγες σε ολες τις ταχυτητες γινονται αποτομα και πολλες φορες με κοπανημα. Οταν πηγαινω χαλαρα με 7η και κοντα στα 100 χμ/ωρα το αυτοκινητο σαν να κοβει ταχυτητα κανοντας παραλληλα ενα κοπανημα ελαχιστο. Τις προαλλες και ενω περιμενα να ερθει η Δευτερα (σημερα..) για να το παω αντιπροσωπεια για "παρκαρισμα", οδηγουσα ολη μερα με manual γιατι δεν το αντεχα αλλο, θα το κλωτσουσα. Πηγαινα λοιπον με 3η σε ανηφορα και ξαφνικα "κντουπ" κοπαναει το αυτοκινητο χωρις να κανω αλλαγη, και το εκανε αυτο αλλες 3 φορες.

Με ανησυχει το γεγονος οτι εσενα δεν εφτιαξε το αυτοκινητο μετα την αλλαγη του κιβωτιου.

Εχεις κανενα νεο? Σου βρηκαν κατι αλλο?

Link to comment
Share on other sites

Όχι νέο δεν υπάρχει και ούτε παίζει να τους το ξαναπάω και να το

πάρω πάλι κουδουνίστρα..

Το κροτάλισμα ακούγεται και πάλι (μην πω και πιο πολύ πλέον)

και αν και νέο το κιβώτιο, κάποιες φορές γίνεται απότομη η αλλαγή από 2α σε 3η.

Επίσης στο νέο αυτό κιβώτιο από την πρώτη στιγμή παρουσιάζεται ένα σκορτσάρισμα

αν είναι η σωστή λέξη αυτή, η αλλιώς να το πω μία όχι συνεχής σύμπλεξη όταν

παρκάρεις αργά με όπισθεν ή είσαι κανονικά εν πορεία μέσα στην κίνηση και αφήνεις μόνο

το φρένο για να τσουλήσεις μερικά μέτρα..

Δηλ φαίνεται το αυτοκίνητο να κινείται και να νιώθεις ένα τρέμουλο σαν να "πατινάρει"

ο δίσκος και μία να πιάνει και μία όχι..

Δεν μπορώ να το περιγράψω καλύτερα δυστυχώς..

Edited by stakyrTSI
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια στα polo GTI / TSI και στα CUPRA γιατι δεν εχουν τετοια θεματα???

χαρα στο κουραγιο σας!

Link to comment
Share on other sites

Καλά και όσοι τα έχουν νομίζεις οτι τα λένε;

Ίδιο σασμάν φοράνε οπότε...

Μια χαρά μπήκα εγώ σε Ibiza Cupra και έκανε σαν τενεκές

από το κροτάλισμα...

Και είχε κάτι παραπάνω από 1000 χλμ στο οδόμετρο..

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους..Πληροφοριακά σας λέω, παρόλο που δεν είναι το μοντέλο μου εντός του topic,έχω ένα polo gti 2011 και αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο θέμα με dsg7.. Ας συμβιβαστούμε όλοι λοιπόν..Δεν υπάρχει άλλη λύση.

Link to comment
Share on other sites

Ε λογικα σε ολους η ιδια κοπια θα ειναι.. Ενω το Dsg6 που μπαινει στα 2.0λιτρα ειναι κομπλε και αθορυβο...

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να αναφερω με ιδιαιτερη πικρια το εξης. Πλήρωσα ενα σκασμο χρηματα για να αγορασω ενα αυτοκίνητο, γύρω στις 30.000 ευρώ.

Αγόρασα το λοιπον ένα scirocco tsi με dsg 7 κιβωτιο, δηλαδή αυτοματο. Από την στιγμη που το αγορασα το μονο που συμβαινει ειναι η απιστευτη ατελειωτη ταλαιπωρια μου, θόρυβοι κατα τις αλλαγες ταχυτήτων, σκορτσαρισματα,

κολλήματα του κιβωτίου στις αλλαγες των ταχυτήτων. Εδώ και ατελειωτους μηνες η ιδια ταλαιπωρια. Το αμαξι στον αντιπρόσωπο συνεχεια και η απαντηση της kosmocar..ειναι φυσιολογικά, ΤΙ ΛΕΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΚΥΡΙΟΙ?ΑΥΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΠΕΚΤ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ?ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΣΑΣ? Δεν τα γραφετε, απλα ταλαιπωρειτε τους καταναλωτες που σας προτημησαν αντι να αγορασουν κατι αλλο. Στα τριαντα χιλιαδες χιλιομετρα δεν θα εχουμε πλεον αυτοκινητο....

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Πηγη

http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/07/dsg-7.html

Link to comment
Share on other sites

Τα έγραψα στην ενότητα για τα Passat CC, αλλά έχω την εντύπωση ότι ενδιαφέρει και κατόχους άλλων οχημάτων με DSG7 που έχουν πρόβλημα με σκορτσάρισμα/θόρυβο/τρέμουλο στην αρχή της δευτέρας κατά την επιτάχυνση. Για να μην πλημμυρίζω όλο το forum με το ίδιο post, διαβάστε εδώ: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=45449&view=findpost&p=471996

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, προτείνω να απαιτήσετε αλλαγή στο mechatronic ή πως αλλιώς το λένε γιατι εγώ έχω αυτό τον ήχο από όταν το πήρα πριν 3 χρόνια, τον αγνόησα γιατί δεν είχε κάποια δυσλειτουργεία, και τώρα μετά απο 50000χλμ μου έμεινε απο σασμάν( κάηκε ο εγκέφαλος του σασμάν). Δεν ξέρω ακόμα τι θα γίνει αν πάω αντιπροσωπεία αλλά δυστυχώς νοιώθω ότι αυτό θα ξαναγίνει ακόμα και αν το φτιάξω....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.