Jump to content
drifter_tou_dromou

Αγορα Scirocco απο εξωτερικο

Recommended Posts

παιδια θα ηθελα να ρωτησω αν θα μου ερθει φθηνωτερα αν το επερνα απο γερμανια και αν γενικοτερα με συμφερει.......θελω να ακουσω πολλες αποψεις επι του θεματος.......

Επειδή το είχα ψάξει από Γερμανία, για την ώρα δεν συμφέρει. Καινούριο έχει λίγο ακριβότερο από ότι στην Ελλάδα. Μεταχειρισμένα ακόμα δεν υπάρχουν σε καλές τιμές γιατί είναι πολύ καινούριο μοντέλο, και γενικά υπάρχουν λίγα και δύσκολα βρίσκεις.

Σε κανένα 6μηνο, ίσως να υπάρχουν μεταχειρισμένα με σχεδόν μηδενικά km σε καλές τιμές, αλλά και πάλι το ώφελος σε σχέση με την Ελλάδα δεν είναι πολύ μεγάλο καθώς στα 1400cc, o φόρος ούτως η άλλως δεν είναι μεγάλος. Στα 2000cc, μεταχειρισμένο ίσως να συμφέρει λιγάκι όταν θα υπάρχουν αλλά και πάλι όχι τρελές διαφορές.

Edited by click
Link to comment
Share on other sites

μαλιστα...εγω παντος μιλαω για καινουργιο και οχι για μεταχειρισμενο....τα ιδια ειχα ακουσει απο εναν φιλο...η διαφορες δν ειναι μεγαλες.....αντε να γλιτωσεις 1000 ευρω.Αλλα ειχα ακουσει οτι καθε 6 μηνες πρεπει να πηγενεις εξωτερικο για να σου κανουν εναν ελεγχο στο αμαξι...δεν ξερω αν αληθευει....αν ειναι ετσι και φυσικα δεν συμφερει..!!συμφερει απο οτι εχω ακουσει στα αμαξια μεγαλου κιβισμου που εκει γλιτονεις πολλα(τυπου porche tongue.gif ).Ασε που οι πινακιδες θα ειναι ξένες.....

Link to comment
Share on other sites

μα για να το παρεις με ξενες πινακιδες θα πρεπει να εχεις κατοικια στην χωρα απο την οποια θα το αγορασεις.μη νομιζετε οτι πας σε οποιαδηποτε χωρα κ το παιρνεις με τις πινακιδες της χωρας εκεινης ετσι απλα.βρισκομαι εξωτερικο κ τα ξερω απο πρωτο χερι,γιατι εδω στην ιταλια μπορεις να βρεις πολυ φθηνα μεταχειρισμενα 0χλμ.αλλα για να τα διατηρησεις με ιταλικες πινακιδες πρεπει να εισαι δημοτης καποιας ιταλικης πολης.αλλιως μονο χωρις πινακιδες κ τα περνας τελωνειο ελλαδα κ εννοειται μπορει να σοθ βγουν περισσοτερο.

υ.γ. νομιζω οτι τα scirocco στην ελλαδα εχουν μεγαλυτερο βασικο εξοπλισμο απο οτι στην γερμανια.π.χ. διζωνικο κλιματισμο αντι για τον απλο,προβολεις ομιχλης κ.α.οποτε δεν ειναι ακριβως ιδια τα πραγματα

Link to comment
Share on other sites

Όσα σου έγραψα παραπάνω ήταν με την προυπόθεση ότι θα το εκτελωνήσεις και θα βάλεις Ελληνικές πινακίδες. Αν είσαι κάτοικος εξωτερικού, έστω και μερικώς και έχεις δικαίωμα να πάρεις αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες, τότε φυσικά και σε συμφέρει το δίλιτρο και με διαφορά!, λόγω τεράστιας διαφοράς στα τέλη ταξινόμησης μεταξύ Ελλάδας και υπόλοιπης Ερώπης! Σε αυτή την περίπτωση όμως θα πρέπει να το ασφαλήσεις σε ασφάλεια της χώρας που είναι δηλωμένο, να πληρώνεις την εφορία στην ίδα χώρα, και να το περνάς KTEO επίσης σε αυτή τη χώρα.

Αυτό με τους κάθε 6 μήνες έξω ισχύει από τον Ελληνικό νόμο, όμως από τον Ευρωπαικό νόμο δεν ισχύει, καθώς λόγω ΕΕ μπορείς να έχεις το αυτοκινητό σου για όσο χρόνο θες σε οποιαδήποτε χώρα της ΕΕ θές. Που σημαίνει αυτό ότι ναι μεν είσαι παράνομος στην Ελλάδα αν δεν το πηγαινοφέρνεις έξω κάθε 6 μήνες, όμως σε περίπτωση που σε πιάσει η αστυνομία και σου βάλει πρόστημο ή σου κατασχέσει το αυτοκίνητο, μπορείς θεωρητικά να αθοωθείς αν το κινηγήσεις δικαστικά. Για το λόγο αυτό και οι Έλληνες αστυνόμοι κάνουν συνήθως τα στραβά μάτια στα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες.

Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να αναφέρω οτι πλέον με την μείωση του τέλους ταξινόμησης είναι φτηνότερο στην Ελλάδα

Το 1.4 είναι πράγματι στη Ελλάδα το φτηνότερο ίσως από όλες της χώρες της ΕΕ, και αναλογικά με τον εξοπλισμό του. Το είχα ψάξει σε Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο με σκοπό να το πάρω από εκεί και να το φέρω μόνος μου Ελλάδα να το εκτελωνήσω, και πάντα από Ελλάδα έβγαινε φτηνότερο!

Αυτό οφείλεται μάλλον λόγω του ότι οι εταιρίες δίνουν για την Ελληνική αγορά αρχική τιμή αυτοκινήτου προ τελών, χαμηλότερη από ότι δίνουν για άλλες χώρες, καθως γνωρίζουν την μ@λ@κί@ που γίνεται εδώ με τους υψηλούς δασμούς, προκειμένου να εξισορροπηθούν κατά το δυνατό οι τιμές πανευρωπαικά. Έτσι τώρα με την μείωση των τελών ταξινόμησης, στα χαμηλά κυβικά (από 1400 και κάτω) όπου τα τέλη ούτως η άλλως δεν ήταν πάρα πολλά, η τελική τιμή έρχεται ακόμα χαμηλότερη. Τα μεγάλα κυβικά παραμένουν πολύ ακριβότερα σε σχέση με το εξωτερικό ακόμα και με την μείωση των τελών.

Link to comment
Share on other sites

Το 1.4 είναι πράγματι στη Ελλάδα το φτηνότερο ίσως από όλες της χώρες της ΕΕ, και αναλογικά με τον εξοπλισμό του. Το είχα ψάξει σε Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο με σκοπό να το πάρω από εκεί και να το φέρω μόνος μου Ελλάδα να το εκτελωνήσω, και πάντα από Ελλάδα έβγαινε φτηνότερο!

Αυτό οφείλεται μάλλον λόγω του ότι οι εταιρίες δίνουν για την Ελληνική αγορά αρχική τιμή αυτοκινήτου προ τελών, χαμηλότερη από ότι δίνουν για άλλες χώρες, καθως γνωρίζουν την μ@λ@κί@ που γίνεται εδώ με τους υψηλούς δασμούς, προκειμένου να εξισορροπηθούν κατά το δυνατό οι τιμές πανευρωπαικά. Έτσι τώρα με την μείωση των τελών ταξινόμησης, στα χαμηλά κυβικά (από 1400 και κάτω) όπου τα τέλη ούτως η άλλως δεν ήταν πάρα πολλά, η τελική τιμή έρχεται ακόμα χαμηλότερη. Τα μεγάλα κυβικά παραμένουν πολύ ακριβότερα σε σχέση με το εξωτερικό ακόμα και με την μείωση των τελών.

Σωστός. Γι αυτό και τα αυτοκίνητα που προορίζονται για την ελληνική αγορά, έρχονται με φτωχότερο στάνταρ εξοπλισμό σε σχέση με τα αυτοκίνητα για άλλες χώρες.

Link to comment
Share on other sites

Το 1.4 είναι πράγματι στη Ελλάδα το φτηνότερο ίσως από όλες της χώρες της ΕΕ, και αναλογικά με τον εξοπλισμό του. Το είχα ψάξει σε Ισπανία, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο με σκοπό να το πάρω από εκεί και να το φέρω μόνος μου Ελλάδα να το εκτελωνήσω, και πάντα από Ελλάδα έβγαινε φτηνότερο!

Αυτό οφείλεται μάλλον λόγω του ότι οι εταιρίες δίνουν για την Ελληνική αγορά αρχική τιμή αυτοκινήτου προ τελών, χαμηλότερη από ότι δίνουν για άλλες χώρες, καθως γνωρίζουν την μ@λ@κί@ που γίνεται εδώ με τους υψηλούς δασμούς, προκειμένου να εξισορροπηθούν κατά το δυνατό οι τιμές πανευρωπαικά. Έτσι τώρα με την μείωση των τελών ταξινόμησης, στα χαμηλά κυβικά (από 1400 και κάτω) όπου τα τέλη ούτως η άλλως δεν ήταν πάρα πολλά, η τελική τιμή έρχεται ακόμα χαμηλότερη. Τα μεγάλα κυβικά παραμένουν πολύ ακριβότερα σε σχέση με το εξωτερικό ακόμα και με την μείωση των τελών.

Εγω αναφέρομαι στο 2.0 TSI DSG Full Extra για το οποίο πήρα προσφορά από Γαλλία και Ελλάδα

Link to comment
Share on other sites

Εγω αναφέρομαι στο 2.0 TSI DSG Full Extra για το οποίο πήρα προσφορά από Γαλλία και Ελλάδα

Το 2.0 δεν το έψαξα καθόλου απ'έξω. Από Ελλάδα σου έβγαινε και αυτό φτηνότερο σε σχέση να το αγόραζες από Γαλλία και να το εκτελώνιζες? Λογικό μου ακούγεται..

Link to comment
Share on other sites

christos4mot εισαι λαθος σε αυτο που λες οτι στην ελλαδα ερχονται με φτωχοτερο εξοπλισμο απο οτι σε αλλες χωρες.κοιταξε την ιδια εκδοση του scirocco ελλαδα κ γερμανια.κ συγκρινε εξοπλισμο κ τιμες.το ιδιο κ ιταλια.οποτε αυτο που λες δεν ισχυει.εκτος κ αν συγκρινεις βασει μονο της τιμης η μονο του εξοπλισμου.γιατι σε συναρτηση των δυο,τα ''ελληνικα'' ειναι καλυτερα εξοπλισμενα.

φιλικως κωνσταντινος.

Edited by kwnstantinos
Link to comment
Share on other sites

christos4mot εισαι λαθος σε αυτο που λες οτι στην ελλαδα ερχονται με φτωχοτερο εξοπλισμο απο οτι σε αλλες χωρες.κοιταξε την ιδια εκδοση του scirocco ελλαδα κ γερμανια.κ συγκρινε εξοπλισμο κ τιμες.το ιδιο κ ιταλια.οποτε αυτο που λες δεν ισχυει.εκτος κ αν συγκρινεις βασει μονο της τιμης η μονο του εξοπλισμου.γιατι σε συναρτηση των δυο,τα ''ελληνικα'' ειναι καλυτερα εξοπλισμενα.

φιλικως κωνσταντινος.

Δεν κάθησα να ψάξω καταλόγους. Τι να πείς όμως για την χώρα (μας) που το ESP θεωρείται πολυτέλεια τη στιγμή που στη Γερμανία είναι σχεδόν στάνταρ..

Link to comment
Share on other sites

ειλικρινα με αφηνεις εκπληκτο!!αν δεν καθησες να ψαξεις καταλογους,τοτε πως κατεληξες στο συμπερασμα οτι τα ελληνικα ειναι λιγοτερο εξοπλισμενα?!!!κ μαλιστα το εγραψες με τοση σιγουρια κιολας!!

οσο για το esp,ναι,κακως δεν ηταν τοσο καιρο στον βασικο εξοπλισμο αλλα ηρθε το πληρωμα του χρονου κ η ευρωπαικη ενωση θεσπισε νομο που επιβαλλει την θετηση του esp στον βασικο εξοπλισμο καθε αυτοκινητου πλεον.κ απο την αλλη μη ξεχνας ποσοι ελληνες δεν θεωρουν απαραιτητο το esp!παιρνω παραδειγμα απο γνωστο μου που δεν ηθελε το esp στο αυτοκινητο που αγορασε,γιατι κοστιζε κ 700€ παραπανω κ επισης επειδη οπως ελεγε,δεν κανει διαφορα.η σκεψου ποσοι εδω μεσα απογοητευτηκαν που το esp της vw δεν απενεργοποιειται πληρως(αναμεσα τους κ εγω)!!κ οπως ειπες στην γερμανια ειναι σχεδον στανταρ,οχι 100%.οποτε οι εισαγωγεις βλεπουν την ελληνικη νοοτροπια κ πραττουν αναλογως.αυτο βεβαια το κανουν κ ολοι οι γενικοι εισαγωγεις καθε κρατους.παραδειγμα πριν καποια χρονια καποια μοντελα στις βορειες χωρες,ακομα κ βελγιο,δεν ειχαν στον βασικο εξοπλισμο ουτε ηλεκτρικα παραθυρα,για να μη πω για κλιματισμο!ενω στην ελλαδα αυτα τα στοιχεια εξοπλισμου,ηταν παροντα στο ιδιο μοντελο,με την ιδια τιμη.αρα η διαφορα εγκειται στις αναγκες που εχει η καθε χωρα κ οχι σε τιποτα αλλο.ξαναφερω ως παραδειγμα το scirocco που στην ελλαδα ερχεται στον βασικο εξοπλισμο με διζωνικο κλιματισμο κ οθονη πληροφοριων plus κ εχει κ εκδοση με dsg στα 1.4λτ,οταν στην γερμανια κλιμα κ οθονη plus τα χρεωνεσαι επιπελον κ ιταλια στα 1.4λτ δεν μπορουσες μεχρι προτεινως να το παρεις αυτοματο.

καταληγω λεγωντας πως υπαρχει διαφορα στον εξοπλισμο,αλλα οχι οτι καποιο ειναι καλυτερα εξοπλισμενο.απλως εχουν διαφορετικα στοιχεια εξοπλισμου.

φιλικως κωνσταντινος

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έγραψε ο Christos4mot μπορεί να μην ισχύει για το Scirocco, όμως ισχύει για πολλά άλλα αυτοκίνητα. Υπάρχουν αλλά αυτοκίνητα που στην Γερμανία έρχονται πολύ πιο πλούσια και με πρισσότερες επιλογές ενώ στην Ελλάδα κάποια στοιχεία του εξοπλισμού τους, είτε standard είτε extra, δεν μπορείς ούτε σαν extra να τα βάλεις.

Ευτυχώς το Scirocco έρχεται στην Ελλάδα με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό.

Link to comment
Share on other sites

ειλικρινα με αφηνεις εκπληκτο!!αν δεν καθησες να ψαξεις καταλογους,τοτε πως κατεληξες στο συμπερασμα οτι τα ελληνικα ειναι λιγοτερο εξοπλισμενα?!!!κ μαλιστα το εγραψες με τοση σιγουρια κιολας!!

οσο για το esp,ναι,κακως δεν ηταν τοσο καιρο στον βασικο εξοπλισμο αλλα ηρθε το πληρωμα του χρονου κ η ευρωπαικη ενωση θεσπισε νομο που επιβαλλει την θετηση του esp στον βασικο εξοπλισμο καθε αυτοκινητου πλεον.κ απο την αλλη μη ξεχνας ποσοι ελληνες δεν θεωρουν απαραιτητο το esp!παιρνω παραδειγμα απο γνωστο μου που δεν ηθελε το esp στο αυτοκινητο που αγορασε,γιατι κοστιζε κ 700¤ παραπανω κ επισης επειδη οπως ελεγε,δεν κανει διαφορα.η σκεψου ποσοι εδω μεσα απογοητευτηκαν που το esp της vw δεν απενεργοποιειται πληρως(αναμεσα τους κ εγω)!!κ οπως ειπες στην γερμανια ειναι σχεδον στανταρ,οχι 100%.οποτε οι εισαγωγεις βλεπουν την ελληνικη νοοτροπια κ πραττουν αναλογως.αυτο βεβαια το κανουν κ ολοι οι γενικοι εισαγωγεις καθε κρατους.παραδειγμα πριν καποια χρονια καποια μοντελα στις βορειες χωρες,ακομα κ βελγιο,δεν ειχαν στον βασικο εξοπλισμο ουτε ηλεκτρικα παραθυρα,για να μη πω για κλιματισμο!ενω στην ελλαδα αυτα τα στοιχεια εξοπλισμου,ηταν παροντα στο ιδιο μοντελο,με την ιδια τιμη.αρα η διαφορα εγκειται στις αναγκες που εχει η καθε χωρα κ οχι σε τιποτα αλλο.ξαναφερω ως παραδειγμα το scirocco που στην ελλαδα ερχεται στον βασικο εξοπλισμο με διζωνικο κλιματισμο κ οθονη πληροφοριων plus κ εχει κ εκδοση με dsg στα 1.4λτ,οταν στην γερμανια κλιμα κ οθονη plus τα χρεωνεσαι επιπελον κ ιταλια στα 1.4λτ δεν μπορουσες μεχρι προτεινως να το παρεις αυτοματο.

καταληγω λεγωντας πως υπαρχει διαφορα στον εξοπλισμο,αλλα οχι οτι καποιο ειναι καλυτερα εξοπλισμενο.απλως εχουν διαφορετικα στοιχεια εξοπλισμου.

φιλικως κωνσταντινος

Ε, για να το έγραψα με τόση σιγουριά κάτι θα ήξερα δεν νομίζεις?

Τσεκάρισε λίγο αυτό που γράφει στο post#15 ο φίλος click. Δεν είναι μόνο το Scirocco στον κόσμο αυτό.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να συμπληρώσω κάτι ακόμη σχετικά με την αγορά καινούριου αυτοκινήτου από το εξωτερικό:

αρκετοί έχουν αναφερθεί κατά καιρούς για διαφορά σε λεπτομέρειες και στην ποιότητα των αυτοκινήτων που προορίζονται π.χ για την γερμανική αγορά, σε σχέση μ αυτά που προορίζονται για την ελλήνική. Φίλος που δούλευε στη Γερμανία στην Opel, μου λεγε ότι γινόταν αλλαγές στη γραμμή παραγωγής ανάλογα με τη χώρα προορισμού.

Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό, να σας πω όμως ένα μικρό παράδειγμα από προσωπική εμπειρία: έχω αδυναμία στο Golf 4 κι αλλάξει πέντε Golf 4 ως τώρα, όλα από Γερμανία. Λεπτομέρεια: όλα είχανε μονωτικό κάτω από το καπώ και πλαστική προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα.

Όσα ελληνικά Golf 4 έτυχε να δω (ακόμη και σε πλούσιες εκδόσεις) δεν είχανε τα καλύμματα αυτά.

Για κάντε τον κόπο να ρωτήσετε πόσο θα τα χρεώσουν οι εδώ αντιπρόσωποί μας αν πεί κάποιος να τα αγοράσει??

Που θέλω να καταλήξω: δεν είναι τόσο απλή η απάντηση αν αξίζει να πάρεις το αυτοκίνητο από ελληνική αντιπροσωπεία ή από το εξωτερικό. Υπάρχουν διαφορές που φαίνονται (τιμή-εξοπλισμός) και διαφορές που...τις μαθαίνεις όταν είναι αργά (ΑΝ τις μάθεις ποτέ...)

Τελειώνοντας να παραθέσω και δύο τιμές καταλόγου με αφομή το προηγούμενό μου post:

Audi A4 3.2FSI Quattro tiptronic:

τιμή γερμανικής αντιπροσωπείας : 42950 ευρώ

τιμή ελληνικής αντιπροσωπίας (προφανώς ΜΕ τα μειωμένα τέλη ταξινόμησης) : 52450 ευρώ.

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Link to comment
Share on other sites

Το 2.0 δεν το έψαξα καθόλου απ'έξω. Από Ελλάδα σου έβγαινε και αυτό φτηνότερο σε σχέση να το αγόραζες από Γαλλία και να το εκτελώνιζες? Λογικό μου ακούγεται..

Ναι μου βγήκε φτηνόερο

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να συμπληρώσω κάτι ακόμη σχετικά με την αγορά καινούριου αυτοκινήτου από το εξωτερικό:

αρκετοί έχουν αναφερθεί κατά καιρούς για διαφορά σε λεπτομέρειες και στην ποιότητα των αυτοκινήτων που προορίζονται π.χ για την γερμανική αγορά, σε σχέση μ αυτά που προορίζονται για την ελλήνική. Φίλος που δούλευε στη Γερμανία στην Opel, μου λεγε ότι γινόταν αλλαγές στη γραμμή παραγωγής ανάλογα με τη χώρα προορισμού.

Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό, να σας πω όμως ένα μικρό παράδειγμα από προσωπική εμπειρία: έχω αδυναμία στο Golf 4 κι αλλάξει πέντε Golf 4 ως τώρα, όλα από Γερμανία. Λεπτομέρεια: όλα είχανε μονωτικό κάτω από το καπώ και πλαστική προστατευτική ποδιά κάτω από τον κινητήρα.

Όσα ελληνικά Golf 4 έτυχε να δω (ακόμη και σε πλούσιες εκδόσεις) δεν είχανε τα καλύμματα αυτά.

Για κάντε τον κόπο να ρωτήσετε πόσο θα τα χρεώσουν οι εδώ αντιπρόσωποί μας αν πεί κάποιος να τα αγοράσει??

Που θέλω να καταλήξω: δεν είναι τόσο απλή η απάντηση αν αξίζει να πάρεις το αυτοκίνητο από ελληνική αντιπροσωπεία ή από το εξωτερικό. Υπάρχουν διαφορές που φαίνονται (τιμή-εξοπλισμός) και διαφορές που...τις μαθαίνεις όταν είναι αργά (ΑΝ τις μάθεις ποτέ...)

Τελειώνοντας να παραθέσω και δύο τιμές καταλόγου με αφομή το προηγούμενό μου post:

Audi A4 3.2FSI Quattro tiptronic:

τιμή γερμανικής αντιπροσωπείας : 42950 ευρώ

τιμή ελληνικής αντιπροσωπίας (προφανώς ΜΕ τα μειωμένα τέλη ταξινόμησης) : 52450 ευρώ.

Τα συμπεράσματα δικά σας...

Συμφωνώ και εγώ σε όλα αυτά και έχω και προσωπική εμπειρία.

Παλιότερα ζούσα για ένα διάστημα στην Γερμανία και είχα φίλο εκεί με μάντρα αυτοκινήτων που μου έλεγε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Συγκεκριμένα μου έλεγε αν βάλεις το ίδιο αυτοκίνητο σε μία ζυγαριά με το πως έρχεται στην Γερμανική αγορά και το πώς έρχεται στην Ελληνική αγορά, το Γερμανικό θα ζυγίζει περίπου 100 κιλά περισσότερο λόγω των διαφορετικών εξαρτημάτων τα οποία δεν φαίνοναι.

Αυτό το διαπίστωσα μερικώς και ο ίδιος, καθώς όταν έφερα το αυτοκίνητό μου που είχα αγοράσει από την Γερμανία στην Ελλάδα, μία BMW 316, και μία μέρα πήγα να αλλάξω μπαταρία, ο μπαταριάς έπαθε πλάκα με την παλιά μου μπαταρία, και μου είπε ότι αυτές οι μπαταρίες είναι πανάκριβες και δεν υπάρχουν στην Ελλάδα! Σημειώνω ότι η πρώτη μου μπαταρία κράτησε σχεδόν 7 χρόνια!!! Φαντάζομαι εκτώς από την μπαταρία θα υπάρχουν και άλλα υλικά καλύτερης ποιότητας σε σχέση με την Ελλάδα π.χ. φρένα, αναρτήσες, λάμπες καταλύτης κλπ. αλλά δεν έκατσα να το ψάξω περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα τα λετε..να σας πω και γω ομως πως αν ψαξετε καλα θα γλιτωσετε 4.000 ευρω οσα γλιτωσα και γω φερνοντας το απο γερμανια.Φυσικα το αγορασα πριν τη μειωση των τελων οταν ηταν πιο χαμηλες ακομα οι τιμες στη γερμανια και το εκτελωνισα μετα την εφαρμογη τους :D Σημειωστε πως το αυτοκινητο ειχε 409 χλμ , και πρωτη φορα πινακιδες του εβγαλα εγω.Σιγουρα ηταν σπανια περιπτωση αλλα αν ψαξετε υπομονετικα θα βρειτε και σεις.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και εγώ σε όλα αυτά και έχω και προσωπική εμπειρία.

Παλιότερα ζούσα για ένα διάστημα στην Γερμανία και είχα φίλο εκεί με μάντρα αυτοκινήτων που μου έλεγε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Συγκεκριμένα μου έλεγε αν βάλεις το ίδιο αυτοκίνητο σε μία ζυγαριά με το πως έρχεται στην Γερμανική αγορά και το πώς έρχεται στην Ελληνική αγορά, το Γερμανικό θα ζυγίζει περίπου 100 κιλά περισσότερο λόγω των διαφορετικών εξαρτημάτων τα οποία δεν φαίνοναι.

Αυτό το διαπίστωσα μερικώς και ο ίδιος, καθώς όταν έφερα το αυτοκίνητό μου που είχα αγοράσει από την Γερμανία στην Ελλάδα, μία BMW 316, και μία μέρα πήγα να αλλάξω μπαταρία, ο μπαταριάς έπαθε πλάκα με την παλιά μου μπαταρία, και μου είπε ότι αυτές οι μπαταρίες είναι πανάκριβες και δεν υπάρχουν στην Ελλάδα! Σημειώνω ότι η πρώτη μου μπαταρία κράτησε σχεδόν 7 χρόνια!!! Φαντάζομαι εκτώς από την μπαταρία θα υπάρχουν και άλλα υλικά καλύτερης ποιότητας σε σχέση με την Ελλάδα π.χ. φρένα, αναρτήσες, λάμπες καταλύτης κλπ. αλλά δεν έκατσα να το ψάξω περισσότερο.

Ακουγεται γενικα αυτο για τα γερμανικα αυτοκινητα.Ενας γνωστος απο το εργοστασιο της ΒMW στη γερμανια μου ειπε πως οι εταιριες προσαμοζουν τα αυτοκινητα αναλογμα με τις καιρικες συνθηκες και και τις απαιτησεις τις χωρας προορισμου.Το δικο μου scirocco για παραδειγμα εχει ειδικη επιστρωση απο κατω ωστε να το προστατευει απο το αλατι των γερμανικων δρομων.Οπως και να χει πιστευω πως αυτα ανηκουν στο παρελθον πλεον, δε νομιζω να υπαρχουν ουσιαστικες αλλαγες αναμεσα στις παραγωγες για Γερμανία με αυτες για άλλες χωρες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.