manbag Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 προφανως δεν εχεις δει την οθονη που εχω. αποικλιεται να την περασεις για gps. ειναι πολυ μικρη και διαφορετικη. οποιος μπαινει στην διαδικασια να κλεψει gps πρωτον νομιζω ειναι χαζος καθως καινουργιο κανει 100ε, κλεμμενο ποσο; 10? και δευτερον ξερει πως μοιαζουν τα gps και αποκλιεται το ξαναλεω αν το μπερδεψει. οποτε δεν νομιζω να κλεψει κανεις αυτη την οθονη. απο κει και περα επειδη οι ενδειξεις ειδικα της θερμοκρασιας των ελαστικων αλλαζουν πολυ γρηγορα και ειναι χρησιμο να διαπιστωσει κανεις ποτε τελικα ζεστενονται τα λαστιχα, καθως κανεις δεν ξερει κ μονο μυθοι υπαρχουν, γιαυτο αν η οθονη ειναι ψηλα δε θα βλεπεις αμεσα τι γινεται καθως αποκλιεται να κοιτας επανω καθε λεπτο. γιαυτο λεω πως καλυτερα κατω μπροστα σου ωστε να παρατηρησεις τι γινεται τελικα με την θερμοκρασια. ναι για τον αερα οκ δεν χρειαζεται να βλεπεις συνεχεια. και φυσικα ο καθενας εχει αλλο γουστο. απλα απο προσωπικη εμπειρια καθως διαθετω αυτο το συστημα μηνες τωρα, εχω να πω πως η δικια μου γνωμη μετα απο τοσα χιλιομετρα με το συστημα, ειναι πως πρεπει να ειναι μπροστα να εχεις αμεση επαφη. Εγώ στην δουλεία μου κέρδισα πριν λίγο καιρό δύο GPS MIO τα οποία τα πούλησα αφού έμαθα από φίλο ότι του σπάσανε το αυτοκίνητο για το GPS και η ζημιά ήταν τρελή σε σχέση με την αξία του GPS . Δεν κινδυνολογώ απλά μεταφέρω εμπειρία γνωστού . Βλέπουν την βάση στο παρμπρίζ , ξέρουν ότι κανείς δεν το κουβαλάει μαζί του , και φυσικά σπάνε το αυτοκίνητο και το αναζητούν στα πιθανά σημεία . Ότι γινόταν στην δεκαετία ΄80 - ΄90 με τα κασετόφωνα , τα ξέχασες ? Όπως και τότε όλα δεν είχαν την ίδια αξία αλλά ο άλλος δεν το γνωρίζει αυτό όταν προβαίνει στο "σπάσιμο" . Όσο για "χαζούς" (πρεζόνια που ψάχνουν απελπισμένα κάτι να τους εξασφαλίσει την δόση τους) ......... μάτσο . Γι΄ αυτό και είμαι λίγο επιφυλακτικός ... Ενδιαφέρον όμως έχει αυτό που λες σχετικά με τις θερμοκρασίες . Νόμιζα ότι αυτή η ένδειξη δεν θα ήταν και τόσο χρήσιμη , γιατί θα πρέπει να την παρακολουθώ συνέχεια ? Πώς αυτή η ένδειξη μεταβάλει τον τρόπο που οδηγείς ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 (edited) Εγώ στην δουλεία μου κέρδισα πριν λίγο καιρό δύο GPS MIO τα οποία τα πούλησα αφού έμαθα από φίλο ότι του σπάσανε το αυτοκίνητο για το GPS και η ζημιά ήταν τρελή σε σχέση με την αξία του GPS . Δεν κινδυνολογώ απλά μεταφέρω εμπειρία γνωστού . Βλέπουν την βάση στο παρμπρίζ , ξέρουν ότι κανείς δεν το κουβαλάει μαζί του , και φυσικά σπάνε το αυτοκίνητο και το αναζητούν στα πιθανά σημεία . Ότι γινόταν στην δεκαετία ΄80 - ΄90 με τα κασετόφωνα , τα ξέχασες ? Όπως και τότε όλα δεν είχαν την ίδια αξία αλλά ο άλλος δεν το γνωρίζει αυτό όταν προβαίνει στο "σπάσιμο" . Όσο για "χαζούς" (πρεζόνια που ψάχνουν απελπισμένα κάτι να τους εξασφαλίσει την δόση τους) ......... μάτσο . Γι΄ αυτό και είμαι λίγο επιφυλακτικός ... Ενδιαφέρον όμως έχει αυτό που λες σχετικά με τις θερμοκρασίες . Νόμιζα ότι αυτή η ένδειξη δεν θα ήταν και τόσο χρήσιμη , γιατί θα πρέπει να την παρακολουθώ συνέχεια ? Πώς αυτή η ένδειξη μεταβάλει τον τρόπο που οδηγείς ? και σου ξαναλεω πως δεν μπορει να μπερδεψεις την οθονη μου με gps. η οθονη που εχω ειναι 4*6 εκατοστα. ειναι 5φορες μικροτερη απο gps. δεν μπερδευεται με τιποτα. και την βλεπουν την οθονη, δεν ειναι οτι εχω μια βαση και η οθονη αλλου και θα σπασουν το αμαξι γιανα ψαξουν. τελος να σου πω πως και κλειστη οταν ειναι, στην οθονη παραμενει στο κεντρο μια ζωγραφια του αμαξιου. οποτε δεν βλεπει κανεις μαυρη οθονη οπως λες αλλα μια μικρη οθονη με ενα αμαξι στο κεντρο. δεν εχεις δει την οθονη γιαυτο φοβασαι, οταν δεις απο κοντα την οθονη θα καταλαβεις. δεν μπορω να στο εξηγησω καλυτερα. οσο αναφορα την θερμοκρασια, ειναι σημαντικη αν θελεις να ζοριζεις το αμαξι σου. εχει μεγαλη διαφορα η προσφυση που εχεις αναλογως με την θερμοκρασια Edited February 15, 2010 by DrYannisK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 και σου ξαναλεω πως δεν μπορει να μπερδεψεις την οθονη μου με gps. η οθονη που εχω ειναι 4*6 εκατοστα. ειναι 5φορες μικροτερη απο gps. δεν μπερδευεται με τιποτα. και την βλεπουν την οθονη, δεν ειναι οτι εχω μια βαση και η οθονη αλλου και θα σπασουν το αμαξι γιανα ψαξουν. τελος να σου πω πως και κλειστη οταν ειναι, στην οθονη παραμενει στο κεντρο μια ζωγραφια του αμαξιου. οποτε δεν βλεπει κανεις μαυρη οθονη οπως λες αλλα μια μικρη οθονη με ενα αμαξι στο κεντρο. δεν εχεις δει την οθονη γιαυτο φοβασαι, οταν δεις απο κοντα την οθονη θα καταλαβεις. δεν μπορω να στο εξηγησω καλυτερα. οσο αναφορα την θερμοκρασια, ειναι σημαντικη αν θελεις να ζοριζεις το αμαξι σου. εχει μεγαλη διαφορα η προσφυση που εχεις αναλογως με την θερμοκρασια Φιλος, οι αισθητηρες που τοποθετουνται στα ελαστικα απο μεσα εχουν μπαταριες? Αν ναι καθε ποτε περιπου θελουν αλλαγη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 (edited) Φιλος, οι αισθητηρες που τοποθετουνται στα ελαστικα απο μεσα εχουν μπαταριες? Αν ναι καθε ποτε περιπου θελουν αλλαγη? εχουν μπαταριες κ κρατανε 7 χρονια. Edited February 20, 2010 by DrYannisK Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manbag Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 και σου ξαναλεω πως δεν μπορει να μπερδεψεις την οθονη μου με gps. η οθονη που εχω ειναι 4*6 εκατοστα. ειναι 5φορες μικροτερη απο gps. δεν μπερδευεται με τιποτα. και την βλεπουν την οθονη, δεν ειναι οτι εχω μια βαση και η οθονη αλλου και θα σπασουν το αμαξι γιανα ψαξουν. τελος να σου πω πως και κλειστη οταν ειναι, στην οθονη παραμενει στο κεντρο μια ζωγραφια του αμαξιου. οποτε δεν βλεπει κανεις μαυρη οθονη οπως λες αλλα μια μικρη οθονη με ενα αμαξι στο κεντρο. δεν εχεις δει την οθονη γιαυτο φοβασαι, οταν δεις απο κοντα την οθονη θα καταλαβεις. δεν μπορω να στο εξηγησω καλυτερα. οσο αναφορα την θερμοκρασια, ειναι σημαντικη αν θελεις να ζοριζεις το αμαξι σου. εχει μεγαλη διαφορα η προσφυση που εχεις αναλογως με την θερμοκρασια Το γνωρίζω το δικό σου , αλλά το δικό μου δεν είναι έτσι , γιατί είναι μαύρη η οθόνη όταν κλείνει και είναι ακριβώς όπως των gps , ούτε αυτοκινητάκια ούτε τίποτα (orange 109s) οπότε αλλάζουν τα πράγματα , και όπως λέει ο λαός "κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε" !! Όταν λές ότι αλλάζει η πρόσφυση εννοείς υποθέτω ότι όσο ζεσταίνονται τα λάστιχα έχουν καλύτερο πάτημα , αλλά σε οδήγηση έξω αυτό είναι εφικτό ? (εκτός πίστας εννοώ) Υποθέτω ότι η πληροφορία αυτή είναι χρήσιμη σε αγωνιστική οδήγηση και όχι τόσο στην καθημερινή ή μήπως έχεις δεί διαφορά στην κανονική καθημερινή οδήγηση μιάς και το έχεις αρκετό καιρό ? Σχετικά με τις μπαταρίες που ρωτάει ο φίλος "attnos" όταν το αγόρασα ρώτησα και ο κατασκευαστής λέει κάθε εφτά χρόνια , αλλά οι εδώ αντιπρόσωποι λένε ότι είναι καλύτερα αλλαγή κάθε πέντε χρόνια . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 (edited) εχουν μπαταριες κ κρατανε 7 χρονια. Θενκς Το γνωρίζω το δικό σου , αλλά το δικό μου δεν είναι έτσι , γιατί είναι μαύρη η οθόνη όταν κλείνει και είναι ακριβώς όπως των gps , ούτε αυτοκινητάκια ούτε τίποτα (orange 109s) οπότε αλλάζουν τα πράγματα , και όπως λέει ο λαός "κάλιο γαϊδουρόδενε παρά γαϊδουρογύρευε" !! Όταν λές ότι αλλάζει η πρόσφυση εννοείς υποθέτω ότι όσο ζεσταίνονται τα λάστιχα έχουν καλύτερο πάτημα , αλλά σε οδήγηση έξω αυτό είναι εφικτό ? (εκτός πίστας εννοώ) Υποθέτω ότι η πληροφορία αυτή είναι χρήσιμη σε αγωνιστική οδήγηση και όχι τόσο στην καθημερινή ή μήπως έχεις δεί διαφορά στην κανονική καθημερινή οδήγηση μιάς και το έχεις αρκετό καιρό ? Σχετικά με τις μπαταρίες που ρωτάει ο φίλος "attnos" όταν το αγόρασα ρώτησα και ο κατασκευαστής λέει κάθε εφτά χρόνια , αλλά οι εδώ αντιπρόσωποι λένε ότι είναι καλύτερα αλλαγή κάθε πέντε χρόνια . Κυρίος σε αγωνιστικη οδηγηση, αλλα για'μενα τουλαχιστον, ειναι πολυ χρισημη κ σε καθημερινες συνθηκες(δοκιμασε π.χ. να μπεις με 100χλμ. σε μια στροφη αφου εχουν ζεσταθει τα λαστιχα, κ δοκιμασε ξανα μετα που θα εχουν κρυωσει, θα δεις διαφορά) θενκς Edited February 21, 2010 by attnos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrismitr Posted January 8, 2011 Report Share Posted January 8, 2011 Καλημερα ειμαι καινουριος στο forum.Ειμαι κατοχος ενος vw golf6 160 dsg και ενος καινουριου polo gti.Σκεφτομαι την τοποθετηση του kufatec pressure monitoring system.Στο site τους της Ευρωπης δεν υπαρχει γαι το vw golf6 αλλα μονο για το πενταρι. Μπαινει στο vw golf 6? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted March 4, 2011 Report Share Posted March 4, 2011 Εγώ με την σειρά μου να ρωτήσω κάτι λίγο εκτός θέματος.. Έχει δει κανείς να πουλιούνται πουθενά τα γνήσια καπάκια των βαλβίδων που δεν χρειάζεται να τα ξεβιδώσεις καν για να τσεκάρεις/προσθέσεις αέρα; Τα είχα από μαμά και στο Λεον και είχα γλυτώσει το μουτζούρωμα των χεριών ειδικά πριν από ταξίδι σε βενζινάδικα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkX Posted August 3, 2018 Report Share Posted August 3, 2018 Ανάσταση θέματος καθώς παρατήρησα κάτι ενδιαφέρον. Πρόσφατα κατέστρεψα το μπροστά δεξί ελαστικό (toyo proxes r888) και ο λαστιχάς μου έβαλε στη θέση του ένα μεταχείρω conti sport contact 5 στην ίδια διάσταση (225/40/18) για να το πάρω να φύγω και να το οδηγώ κανονικά μέχρι την παραλαβή των καινούργιων, καθώς έτσι κι αλλιώς ήμουν σύντομα για αλλαγή λόγω φθοράς. Βάλαμε 2,5 bar την ίδια πίεση που είχαν και τα άλλα, τα οποία δεν πειράξαμε. Μετά από 5-6 χλμ άναψε το tpms, αλλά δεν ανησύχησα γιατί κατάλαβα ότι θα είχε σχέση με την τράμπα που έγινε. Πάτησα το set απλά για να σβήσει. Μετά από άλλα 5 χλμ έφτασα στον προορισμό μου και κλείδωσα, αφού μέτρησα και το ελαστικό απλά για τυπικούς λόγους και είχε σωστή πίεση. Το tpms δεν ξανάναψε μέχρι την αλλαγή των ελαστικών 1 βδομάδα μετά. Έγινε η αλλαγή, αυτή τη φορά έβαλα τα yokohama advan neova ad08r, πίεση και πάλι 2,5 bar παντού, και πολύ πιό σύντομα αυτή τη φορά μετά από ίσως 1 χλμ ανάβει το tpms. Και πάλι καμία ανησυχία, πάτησα το set για να σβήσει και έφτασα στον προορισμό μου και κλείδωσα, οι πιέσεις ήταν σωστές σε όλα. Την επομένη έβαλα μπροστά και ξαναπάτησα το set απλά για να πάρει τις τιμές με κρύα ελαστικά. Δεν έχει ξανανάψει. Συμπέρασμα και απορία παράλληλα, εξηγείται τεχνικά να διαβάζει το βγάλε-βάλε του ελαστικού? Γιατί με ίδιες πιέσεις μόνο αυτό μπορώ να υποθέσω, σου λέει δηλαδή φίλε, έχεις βάλει νέα ελαστικά και δεν μου πάτησες set για κάνε ένα τσεκ ότι όλα είναι οκ. Ουδέποτε έχει ξανασυμβεί έτσι στο άκυρο χωρίς να υπάρχει θέμα απώλειας πίεσης. Όσο για τις προηγούμενες αλλαγές που είχα κάνει πρέπει να είχα πατήσει το set από μόνος μου βγαίνοντας από το μαγαζί. Αυτή τη φορά όχι. Αν δεν μπορεί τεχνικά να στέκει, τότε πώς είναι δυνατόν τα νέα ελαστικά, με ίδιες πιέσεις, να προκαλούν αλλαγή στην ταχύτητα περιστροφής και μάλιστα τόσο μεγάλη για να είναι ανιχνεύσιμη από το σύστημα? Κλείνω περισσότερο στο ότι ανιχνεύει το βγάλε-βάλε. Ακούω απόψεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...