Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

15 πσ περνουν τα 2800-2900 vr6 με φουλ εξατμιση και προγραμμα τα R32 εκει πανε 280-290 Nικο :lol:

H Revo δινει +12 με προγραμμα μονο...Τοσο πολυ να πηγαινουν μου φαινετε δυσκολο!

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

μαζι με εξατμιση πανε 270-280 max

μονο προγραμμα κοσνερβα 12-15 ps max!

ασ ειναι καλα το vortex ολα αυτα USA

οσο και τα vr6 dld

αντε με καμια customia να παρει κανα 2-3 μουλαρια

ακομα για τον .π@@@ τα r32

χαχαχαχαχαχαχ :lol:

Edited by Κωστας VR6
Link to comment
Share on other sites

τσαγάκι κεράστικε σε 6Ν2 GTI στα φανάρια έξω στο νεκροταφίο, άνοιξαμε με το πράσινο έως τα 190 το GTI έμινα αρκετές κολώνες πίσω :lol:

Link to comment
Share on other sites

τσαγάκι κεράστικε σε 6Ν2 GTI στα φανάρια έξω στο νεκροταφίο, άνοιξαμε με το πράσινο έως τα 190 το GTI έμινα αρκετές κολώνες πίσω :lol:
σαρωνεις νταρκ τα βραδια,γινεσαι τιμωρος!!!εισαι the best!
Link to comment
Share on other sites

Την προηγούμενη εβδομάδα άνοιξα τυχαία με μαύρο Ταπερ (το προηγούμενο, facelift) που φορούσε εξάτμιση-μπουρί σόμπας, ήταν 100% decat αλλά αγνώστων λοιπών στοιχείων. Εισαγωγή είχε, ακουγόταν ξεκάθαρα. Πηγαίναμε κόπιες από 1ες ρολλαριστές μέχρι 200+. Κάποια στιγμή μπήκαμε σε κατοικημένη περιοχή κι έκοψα, εκείνος βέβαια συνέχισε τις ταρζανιές. Δυνατός ο κωλοιοϊάπωνας. Σημ. φοράω ΜΤΜ πρόγραμμα+S3 intercooler και είμαι DSG.

Επίσης, είχα βγάλει βόλτα την Carrera 4 του αδερφού μου για να μην πέσει η μπαταρία -μιας και ο ίδιος λείπει 2 εβδομάδες- όταν μου την έπεσε ενα R8 αργά βράδυ στην Εθνική. Έφαγα 3 κενές και ησύχασα.

Γεια σου φιλε αρη, με τα θηρια σου. αφου σου εχω πη αν σε πειραξη κανεις να με φωναξης, να το ρυθμησω το θεμα, σαν αξιος εκπρ/πος των DSG .που εισαι,γιατι χαθηκες?.

Link to comment
Share on other sites

Κωστη εσυ μαλον δεν μας κανης κεφι πια. (πλακα κανω) κανονισε να σε δουμε και εσενα, η πολη δουλεια τρωη τον αφεντη. ετσι λενε στο χωριο μας οπως ξερης.εκτος και παντρευεσαι και εσυ. αν ειναι ετσι καλα στεφανα. χα χα . καλημερα φιλε....

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6
Κωστη εσυ μαλον δεν μας κανης κεφι πια. (πλακα κανω) κανονισε να σε δουμε και εσενα, η πολη δουλεια τρωη τον αφεντη. ετσι λενε στο χωριο μας οπως ξερης.εκτος και παντρευεσαι και εσυ. αν ειναι ετσι καλα στεφανα. χα χα . καλημερα φιλε....

καλημερα φιλε Δημητρη!

ναι εχεις δικιο! εχω χαθει! αλλα δεν παντρεβομαι (οχι ακομα δλδ χαχαχαχαχαχαχα)

απο τεταρτη θα ειμαι διακοπες κατω οποτε κατεβεις παρε τελ! !να ποιουμε τα ουζακια μας ξερεις εσυ tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

σαρωνεις νταρκ τα βραδια,γινεσαι τιμωρος!!!εισαι the best!

εγώ τιμωρός? :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

τσαγάκι κεράστικε σε 6Ν2 GTI στα φανάρια έξω στο νεκροταφίο, άνοιξαμε με το πράσινο έως τα 190 το GTI έμινα αρκετές κολώνες πίσω ;)

\

Λευτερη τι πανακιδες ειχε το polaki? ΑΤΒ ΧΧΧΧ????

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδία άκουω για polo και την άκουω άσχημα .... κιβώτιο motorsport υπάρχει 1 έξω.. να βρω και τα εκεντροφοράκια που είχε το παλιό μου .. ,

Μια καρότσα θέλω και έναν άξονα από tsi φίλε caparu άμα δεν την κάνω για Αγγλία μεριά μάλλον θα μου πουλήσεις το polaki σου.... και ξέρεις θα το λιώσουμε στην πιστά

Link to comment
Share on other sites

\

Λευτερη τι πανακιδες ειχε το polaki? ΑΤΒ ΧΧΧΧ????

INH H INK? Απο Γιάννενα ήτανε ένα ασημένιο μαμά λουκ δεν ήτανε μέλος του Club

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα γύριζα αργά από βόλτα και είπα να παίξω λίγο με ότι βρω(Να θυμίσω έχω Golf 6 160 DSG). Στην αρχή τσίμπησε ένα civic type-s. Ήτανε θέμα μισής πρώτης(κυριολεκτικά) όπου μετά τα παράτησε. Κρίμα γιατί περίμενα να ακούσω το "που είναι οι τουρμπίνες σου αγόρι μου???". Το πιο ωραίο ήταν όμως μετά. Πετυχαίνω ένα 207 rc. Αυτό αν θυμάμαι καλά έχει 175 άλογα και φοράει το μοτέρ του cooper s. Την πρώτη φορά βρέθηκε πίσω μου με σε απόσταση 4-5 αυτοκινήτων, πατάμε ταυτόχρονα και η διαφορά ίδια και μεγάλωνε. Μετά καθήσαμε σε φανάρι, αλλά ξεκίνησα αμέσως και εκείνος όχι, έφυγα γρήγορα και μετά το άφησε. Μετά έρχεται στο άλλο φανάρι. Εκεί ξεκινάει καλά ο άλλος, αλλά εγώ το παρακάνω με το γκάζι και ακούω 2-3 γκουπ από το ASR. Το 207 μου έχει φύγει ένα αμάξι μπροστά όταν ξεκινάω να πατάω καλά, αλλά σε κάθε αλλαγή πλησιάζω. 2α και 3η όλο και πιο κοντά. 4η τον έχω φτάσει και αρχίζω και βγαίνω μπροστά, και αμέσως μετά έκοψα γιατί η ταχύτητα ξεπερνούσε τα 180 και το επόμενο φανάρι που έστριβα ήταν μπροστά. Στο ίδιο φανάρι είχα ανοίξει με cooper s παλιό το κομπρεσσοράτο με τα 163 άλογα, και με χάλια εκκίνηση δικιά μου στο τέλος ήμουν 2 αμάξια μπροστά.

Τα συμπεράσματα που έβγαλα είναι 2: 1ον το μοτέρ τραβάει πάρα πολύ καλά για τα δεδομένα της ονομαστικής ιπποδύναμης, και 2ον το DSG κάνει τη διαφορά. Αυτή την αίσθηση είχα και τις 2 φορές (cooper και 207) καθώς αλλάζανε οι ταχύτητες σχεδόν μαζί και στα 2 αυτοκίνητα, και φαινόταν καθαρά πόσο κέρδιζε το Golf από την ταχύτερη αλλαγή. Κάτι που σε καθημερινή οδήγηση δε φαίνεται και τόσο, ή δεν το βλέπει κάποιος όταν απλά επιταχύνει μόνος του. Αυτά...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα γύριζα αργά από βόλτα και είπα να παίξω λίγο με ότι βρω(Να θυμίσω έχω Golf 6 160 DSG). Στην αρχή τσίμπησε ένα civic type-s. Ήτανε θέμα μισής πρώτης(κυριολεκτικά) όπου μετά τα παράτησε. Κρίμα γιατί περίμενα να ακούσω το "που είναι οι τουρμπίνες σου αγόρι μου???". Το πιο ωραίο ήταν όμως μετά. Πετυχαίνω ένα 207 rc. Αυτό αν θυμάμαι καλά έχει 175 άλογα και φοράει το μοτέρ του cooper s. Την πρώτη φορά βρέθηκε πίσω μου με σε απόσταση 4-5 αυτοκινήτων, πατάμε ταυτόχρονα και η διαφορά ίδια και μεγάλωνε. Μετά καθήσαμε σε φανάρι, αλλά ξεκίνησα αμέσως και εκείνος όχι, έφυγα γρήγορα και μετά το άφησε. Μετά έρχεται στο άλλο φανάρι. Εκεί ξεκινάει καλά ο άλλος, αλλά εγώ το παρακάνω με το γκάζι και ακούω 2-3 γκουπ από το ASR. Το 207 μου έχει φύγει ένα αμάξι μπροστά όταν ξεκινάω να πατάω καλά, αλλά σε κάθε αλλαγή πλησιάζω. 2α και 3η όλο και πιο κοντά. 4η τον έχω φτάσει και αρχίζω και βγαίνω μπροστά, και αμέσως μετά έκοψα γιατί η ταχύτητα ξεπερνούσε τα 180 και το επόμενο φανάρι που έστριβα ήταν μπροστά. Στο ίδιο φανάρι είχα ανοίξει με cooper s παλιό το κομπρεσσοράτο με τα 163 άλογα, και με χάλια εκκίνηση δικιά μου στο τέλος ήμουν 2 αμάξια μπροστά.

Τα συμπεράσματα που έβγαλα είναι 2: 1ον το μοτέρ τραβάει πάρα πολύ καλά για τα δεδομένα της ονομαστικής ιπποδύναμης, και 2ον το DSG κάνει τη διαφορά. Αυτή την αίσθηση είχα και τις 2 φορές (cooper και 207) καθώς αλλάζανε οι ταχύτητες σχεδόν μαζί και στα 2 αυτοκίνητα, και φαινόταν καθαρά πόσο κέρδιζε το Golf από την ταχύτερη αλλαγή. Κάτι που σε καθημερινή οδήγηση δε φαίνεται και τόσο, ή δεν το βλέπει κάποιος όταν απλά επιταχύνει μόνος του. Αυτά...

Όλα αυτά να υποθέσω στην θέση S του dsg ή όχι????

Link to comment
Share on other sites

E, ναι, επειδή είναι πολύ κοντές εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον κινητήρα. Πέρα από θέμα αίσθησης, αν είναι "σπορ" ή όχι, έχεις αυτό το πλεονέκτημα, χωρίς το μειονέκτημα των κοντών σχέσεων, αφού σου βάζει και την 7η και πας οικονομικά και χωρίς θόρυβο. Αλλά σου επιτρέπει τελικά να βρίσκεσαι στα ίδια επίπεδα και καλύτερα με αυτοκίνητα που έχουν και +20 άλογα(για να μην πω και παραπάνω και γίνω κακός.... tongue.gif). Ενδεικτικά αναφέρω ότι δεν έχω ανοίξει από στάση με corsa opc, αλλά ένα που είχα βρει μπροστά μου και αρχίζει να πατάει, με τον επιλογέα στη θέση S πατάω κι εγώ, και δε μπορούσε να μου φύγει, και η απόσταση που είχαμε μειωνόταν κιόλας. Επίσης εν κινήσει είχα δοκιμάσει και με type-r το τελευταίο και του εφευγα, αλλά δύσκολα. Φαντάζομαι και τα 2 αυτά αμάξια από στάση θα είναι λίγο πιο γρήγορα. Αλλά ειδικά κόντρα στο ατμοσφαιρικό ίσως κάνει και η ροπή τη διαφορά...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα γύριζα αργά από βόλτα και είπα να παίξω λίγο με ότι βρω(Να θυμίσω έχω Golf 6 160 DSG). Στην αρχή τσίμπησε ένα civic type-s. Ήτανε θέμα μισής πρώτης(κυριολεκτικά) όπου μετά τα παράτησε. Κρίμα γιατί περίμενα να ακούσω το "που είναι οι τουρμπίνες σου αγόρι μου???". Το πιο ωραίο ήταν όμως μετά. Πετυχαίνω ένα 207 rc. Αυτό αν θυμάμαι καλά έχει 175 άλογα και φοράει το μοτέρ του cooper s. Την πρώτη φορά βρέθηκε πίσω μου με σε απόσταση 4-5 αυτοκινήτων, πατάμε ταυτόχρονα και η διαφορά ίδια και μεγάλωνε. Μετά καθήσαμε σε φανάρι, αλλά ξεκίνησα αμέσως και εκείνος όχι, έφυγα γρήγορα και μετά το άφησε. Μετά έρχεται στο άλλο φανάρι. Εκεί ξεκινάει καλά ο άλλος, αλλά εγώ το παρακάνω με το γκάζι και ακούω 2-3 γκουπ από το ASR. Το 207 μου έχει φύγει ένα αμάξι μπροστά όταν ξεκινάω να πατάω καλά, αλλά σε κάθε αλλαγή πλησιάζω. 2α και 3η όλο και πιο κοντά. 4η τον έχω φτάσει και αρχίζω και βγαίνω μπροστά, και αμέσως μετά έκοψα γιατί η ταχύτητα ξεπερνούσε τα 180 και το επόμενο φανάρι που έστριβα ήταν μπροστά. Στο ίδιο φανάρι είχα ανοίξει με cooper s παλιό το κομπρεσσοράτο με τα 163 άλογα, και με χάλια εκκίνηση δικιά μου στο τέλος ήμουν 2 αμάξια μπροστά.

Τα συμπεράσματα που έβγαλα είναι 2: 1ον το μοτέρ τραβάει πάρα πολύ καλά για τα δεδομένα της ονομαστικής ιπποδύναμης, και 2ον το DSG κάνει τη διαφορά. Αυτή την αίσθηση είχα και τις 2 φορές (cooper και 207) καθώς αλλάζανε οι ταχύτητες σχεδόν μαζί και στα 2 αυτοκίνητα, και φαινόταν καθαρά πόσο κέρδιζε το Golf από την ταχύτερη αλλαγή. Κάτι που σε καθημερινή οδήγηση δε φαίνεται και τόσο, ή δεν το βλέπει κάποιος όταν απλά επιταχύνει μόνος του. Αυτά...

Πού είναι οι τουρμπίνες σου αγόρι μου;;; xaxaaxxa :lol: :lol: :lol:

καταρχας αυτο που κρατησα ειναι οτι οταν καταλαβε ο τυπος με το 207 οτι προκειται περι κοντρας σε κερασε αβερτα! αχχααχα κ ασε τωρα οτι το παρακανες με το γκαζι.. δικαιολογιες!!! tongue.gif

κ μετα επρεπε να στριψεις.. πω πω πω.. τι μουφες ειν αυτες;;;

αλλος οδηγουσε γαλλικο κ αλλος την εκανε αλλα γαλλικα! tongue.gif

φιλε μαρκ πρεπει να μαθεις να κανεις εκκινησεις!!! tongue.gif

το οτι εισαι κουλος το ξεραμε,τι πας να μας πεις; tongue.giftongue.giftongue.gif

οτι το dsg ειναι καλυτερο απο τις αλλαγες που κανω εγω για παραδειγμα; B)

να θυμησω κ εγω στα παιδια οτι εχω ενα tsi 1.4 140ps μαμα

Στο yabanaki απεξω εκκινηση απο πρασινο κ πηγαινοντας προς Ribas σε

ψ lick.gif ό upyours.gif λ lick.gif ι upyours.gif α lick.gif σ upyours.gif α

μέχρι αηδίας.. B):lol:B):lol:

αφου σε καποια φαση νομιζα οτι θα εκραγει το μοτερ σου, 8α πεταχτουν τπτ κομματια απ το dsg σου κ τετοια..

θυμαμαι οτι ειχαμε διαφορα απο μισο αμαξι μεχρι εναμιση..

να τονισω οτι τα μπροστα μου λαστιχα ειναι semislick "όχι μαμά" , αλλά επειδη τα χω 3 χρονια! tongue.gif

το συμβαν ειναι αληθινο αλλα όπως κ να χει , το αμαξι του φιλου μου μαρκ, πρεπει να ναι πιο δυνατο , κ η μεταξυ μας κοντρα ηταν υπερ μου διοτι δεν ειχε το dsg στο s αν θυμαμαι καλα.. οποτε τα παραπανω τα εχω γραψει με αρκετη δοση χιουμορ απλα για το "πείραγμα" που λέμε! :D

αναμεινατε για περισσοτερες ενδοοικογενειακες κοντρες του γκρουπ vag και οχι μονο! ;)

Link to comment
Share on other sites

Βρε μπουμπούνα, τότε εκτός του ότι είχα σκάρτα 1200 χλμ μόνο, στο περιστατικό που περιγράφεις δεν είχα βάλει το χειροκίνητο, και μου λες πάμε με 2α και όταν πάτησα ενώ είχε 2α αυτο κατέβασε σε 1η και σταμάτησα!

Link to comment
Share on other sites

Βρε μπουμπούνα, τότε εκτός του ότι είχα σκάρτα 1200 χλμ μόνο, στο περιστατικό που περιγράφεις δεν είχα βάλει το χειροκίνητο, και μου λες πάμε με 2α και όταν πάτησα ενώ είχε 2α αυτο κατέβασε σε 1η και σταμάτησα!

μα ποσες διακιολογιες χωρανε σε μια προταση;;; χααχχαχαχαχα

ελα ρε μην εισαι ψευτης!

Δυο ανοιγματα καναμε. το ενα προς ριμπας απο εκκινηση κ το δευτερο με δευτερες στην επιστροφη!

τον ηπιες κ στις δυο! tongue.gif

μαθε να το λειτουργεις το παιχνιδι σου να ξαναγραψουμε! χαχαχαχααχχα

να παρουμε κ τον αμπαλο με το ττ ! αλλος κουλος απο κει! :DB) B) ;)

Link to comment
Share on other sites

E, ναι, επειδή είναι πολύ κοντές εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον κινητήρα. Πέρα από θέμα αίσθησης, αν είναι "σπορ" ή όχι, έχεις αυτό το πλεονέκτημα, χωρίς το μειονέκτημα των κοντών σχέσεων, αφού σου βάζει και την 7η και πας οικονομικά και χωρίς θόρυβο. Αλλά σου επιτρέπει τελικά να βρίσκεσαι στα ίδια επίπεδα και καλύτερα με αυτοκίνητα που έχουν και +20 άλογα(για να μην πω και παραπάνω και γίνω κακός.... tongue.gif). Ενδεικτικά αναφέρω ότι δεν έχω ανοίξει από στάση με corsa opc, αλλά ένα που είχα βρει μπροστά μου και αρχίζει να πατάει, με τον επιλογέα στη θέση S πατάω κι εγώ, και δε μπορούσε να μου φύγει, και η απόσταση που είχαμε μειωνόταν κιόλας. Επίσης εν κινήσει είχα δοκιμάσει και με type-r το τελευταίο και του εφευγα, αλλά δύσκολα. Φαντάζομαι και τα 2 αυτά αμάξια από στάση θα είναι λίγο πιο γρήγορα. Αλλά ειδικά κόντρα στο ατμοσφαιρικό ίσως κάνει και η ροπή τη διαφορά...

Το type S το εχεις σίγουρα.

Το Rc είναι πολύ δυνατό και μου κάνει εντύπωση που τον πέρασες.

Τωρα το to type R το θεωρώ πολύ δύσκολο να του φεύγεις.

Παντως με τα πατήματα που δηλώνεις σημαίνει οτι είσαι πολύ πιο γρήγορος απο ενα V GT (170) γιατί το τελευταίο χάνει και απο το opc και απο RC και φυσικά απο το Type R.

Δοκίμασε και με κανέναν απο το forum με OEM GT είμαι πολύ περίεργος για το αποτέλεσμα. Αν και με αυτά που δηλώνεις μάλλον με gti V πρέπει να ανοίξεις.

Link to comment
Share on other sites

μαμά είναι το 6άρι? δλδ, τόση μεγάλη διαφορά έχει το 7άρι το σασμάν?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.