Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Πριν 1 βδομαδα ενα TTS επαιξε μαζι μου μεχρι τα 180-190.Ανοιξαμε απο 2ες (δλδ δεν ειχα σπιναρισμα) και μεχρι τα 190 μου ειχε κανει 2 κολωνες διαφορα...Ψιλοκαλα!

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε φίλε...Τώρα έχω και μαρτυρία για το πως πάνε τα TypeS, γιατί μερικοί δεν πίστευαν... :)

Φιλε μου, εννοεις οτι πανε καλα ή το αντιθετο; Το λεω γιατι εχω δει με Civic '98 1.4 90αρι να ειναι με το ζορι ενα αμαξι μπροστα οπως επισης και με Corolla '04 1.4 να πανε κοπια!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου, εννοεις οτι πανε καλα ή το αντιθετο; Το λεω γιατι εχω δει με Civic '98 1.4 90αρι να ειναι με το ζορι ενα αμαξι μπροστα οπως επισης και με Corolla '04 1.4 να πανε κοπια!

Εννοώ φυσικά ότι δεν πάνε για 140 άλογα...Όπως και όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα βέβαια...

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ φυσικά ότι δεν πάνε για 140 άλογα...Όπως και όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα βέβαια...

Καλα υπεθεσα δηλαδη.. Εχεις δικιο, σ'ευχαριστω φιλε μου!

Link to comment
Share on other sites

αα και στα αλογα ειστε στα ιδια μιας και το δικο σου κανονικα βγαζει 140 αλογα και οχι 122 που λεει το εργοστασιο..

Φιλε μου αυτο το λες εχωντας δει καποιο περιοδικο να το λεει ή δυναμομετρηση ?

Γιατι παραδειγμα εμενα εβγαλε 128 (2000χλμ ειχε τοτε) και αυτο που ακουσα ειναι οτι το δυνατοτερο που ειχε δει

ο τυπος εκει μαμα ηταν 130-131 δεν θυμαμαι..

Link to comment
Share on other sites

εκτος οτι δν ειχε ανοιξει ο κινητηρας σου οταν το μετρησες, εχω διαβασει και απο ατομα εδω μεσα οτι δν βγαζει 122, αλλα αρκετα παραπανω! ενος φιλου μου το scirocoo εδειξε 139 στο maha!! βεβαια ολα δν ειναι ιδια, μπορει το scirocco αυτο να βγηκε πιο δυνατο απ το εργοστασιο!! το δικο μου ειχε δειξει μαμα 165 αν θυμαμαι κλ!! κατα μεσο ορο τα 122αρια νομιζω παιζουν κοντα στα 140, τα 140αρια στα 160, τα 160αρια 180-185 και τα 170αρια μεχρι και 190 εχω ακουσει!! μαμα ολα..

Link to comment
Share on other sites

εκτος οτι δν ειχε ανοιξει ο κινητηρας σου οταν το μετρησες, εχω διαβασει και απο ατομα εδω μεσα οτι δν βγαζει 122, αλλα αρκετα παραπανω! ενος φιλου μου το scirocoo εδειξε 139 στο maha!! βεβαια ολα δν ειναι ιδια, μπορει το scirocco αυτο να βγηκε πιο δυνατο απ το εργοστασιο!! το δικο μου ειχε δειξει μαμα 165 αν θυμαμαι κλ!! κατα μεσο ορο τα 122αρια νομιζω παιζουν κοντα στα 140, τα 140αρια στα 160, τα 160αρια 180-185 και τα 170αρια μεχρι και 190 εχω ακουσει!! μαμα ολα..

Όπως τα λέει ο Πάνος...Θυμάμαι και μετρήσεις από περιοδικό σε μαμά Leon 125 πού είχε βγάλει νομίζω 118-119 τροχό...Επίσης θυμάμαι μαμά Golf 140 ενός παιδιού πού το είχε μετρήσει 157-158 Ps...Γενικά όσα περίπου ανακοινώνει η VW/Seat για τα μοντέλα της αυτά στο στρόφαλο, είναι λίγο λιγότερα στον τροχό...Και βέβαια έτσι δικαιολογείται το γιατί πάνε τόσο καλά για το βάρος τους αυτά τα μοντέλα...

Link to comment
Share on other sites

ανοιγμα χθες με ενα Fiesta MK6 1.6 S που φοραγε χοανη BMC,τελικο και προγραμμα απο την TAT.ηταν μονοκαβαλος.δυναμομετρημενο 117 αλογα.

το πολο χωρις πισω καθισματα και 2καβαλο.

απο 1ες:

απο 2ες:

Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραια τα αποτελεσματα σου φιλε μου και το πολακι πραγματκα γαζωνει για τα πραγματα που φοραει...ευγε και στο μελλον τουρμπατος :)

Link to comment
Share on other sites

πολυ ωραια τα αποτελεσματα σου φιλε μου και το πολακι πραγματκα γαζωνει για τα πραγματα που φοραει...ευγε και στο μελλον τουρμπατος :)

να'σαι καλα φιλε μου...

προτιμω ατμοσφαιρικος.... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο μια χαρα το πολακι sillyhorse1rb5.gif. Θα συμφωνησω και γω μαζι σου και θα σου ευχηθω στο μελλον τετραπεταλουδος :).

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου αυτο το λες εχωντας δει καποιο περιοδικο να το λεει ή δυναμομετρηση ?

Γιατι παραδειγμα εμενα εβγαλε 128 (2000χλμ ειχε τοτε) και αυτο που ακουσα ειναι οτι το δυνατοτερο που ειχε δει

ο τυπος εκει μαμα ηταν 130-131 δεν θυμαμαι..

http://www.rri.se/index.php?DN=29

Εγω εχω το 140αρι και σε maha ειχα βγαλει οταν ηταν μαμα, 155.

Αυτο ομως δεν λεει τιποτα για μενα. Πιστευω οτι εχει να κανει με τις συνθηκες μετρησης που γινονται εδω.Αν πατε στο παραπανω site θα δειτε οτι τα νουμερα των μετρησεων ειναι σχεδον ιδια με τα εργοστασιακα. Ουτε παλι πιστευω οτι εδω μας τα φερνουν πειραγμενα γιατι γνωριζοντας οι Γερμανοι και αλλοι το ποσο ταλαιπωρουμε τα αυτοκινητα μας (ζεστη, κινηση, κακη ποιοτητα καυσιμων κλπ) το τελευταιο που θα σκεφτοντουσαν να κανουν ειναι να μας 'πουσαρουν' και τα αυτοκινητα τους. Απλα δεν εχει καμμια λογικη. Ουτε οτι το κανουν για φορολογικους λογους στη Γερμανια. Δηλαδη η Γερμανοι αυτοκινητοβιομηχανοι ειναι εξυπνοι και η γερμανικη Εφορια ειναι χαζη?? Αυτο και αν ειναι αστειο. Ουτε στην μπαχαλοΕλλαδα μας δεν γινονται αυτα.

Γι'αυτο καλο ειναι να μενουμε με τα νουμερα που πραγματικα δινει ο κατασκευαστης. Σιγουρα θα υπαρχουν εξαιρεσεις αλλα δεν θα ειναι ολες απο την μια μερια.

Το τι δειχνουν τα δυναμομετρα εξαρταται απο πολλες παραμετρους και απο το σεταρισμα τους. (εξ'αλλου ολοι δεν θελουμε να βλεπουμε καλυτερα νουμερα? Γι'αυτο πρωταρχικα παμε εκει και αυτο τελικα μας προσφερουν. Οτι θελει ο πελατης δηλαδη!) Ειναι καλα για συκρισιμοτητα και για δουλεια πανω σε βελτιωσεις και προγραμματα, αλλα δεν πιστευω οτι αντιπροσωπευουν 100% την πραγματικοτητα, ωσ προς απολυτα νουμερα.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

παντως ειναι γεγονος οτι τα vw group δειχνουν παραπανω απ οσο δηλωνουν, δν εχω ακουσει για αλλα!! και πες οτι ειναι ετσι οπως τα λες, αν παρεις ενα tsi και ενα bmw, θα εχουν και τα 2 την ιδια αποκλιση?? η εστω και τα 2 θα μετρηθουν παραπανω απ τις εργοστασιακες τιμες?? δν νομιζω, αυτη η αποκλιση ειναι για καποιους λογους της vw..

Link to comment
Share on other sites

http://www.rri.se/index.php?DN=29

Εγω εχω το 140αρι και σε maha ειχα βγαλει οταν ηταν μαμα, 155.

Αυτο ομως δεν λεει τιποτα για μενα. Πιστευω οτι εχει να κανει με τις συνθηκες μετρησης που γινονται εδω.Αν πατε στο παραπανω site θα δειτε οτι τα νουμερα των μετρησεων ειναι σχεδον ιδια με τα εργοστασιακα. Ουτε παλι πιστευω οτι εδω μας τα φερνουν πειραγμενα γιατι γνωριζοντας οι Γερμανοι και αλλοι το ποσο ταλαιπωρουμε τα αυτοκινητα μας (ζεστη, κινηση, κακη ποιοτητα καυσιμων κλπ) το τελευταιο που θα σκεφτοντουσαν να κανουν ειναι να μας 'πουσαρουν' και τα αυτοκινητα τους. Απλα δεν εχει καμμια λογικη. Ουτε οτι το κανουν για φορολογικους λογους στη Γερμανια. Δηλαδη η Γερμανοι αυτοκινητοβιομηχανοι ειναι εξυπνοι και η γερμανικη Εφορια ειναι χαζη?? Αυτο και αν ειναι αστειο. Ουτε στην μπαχαλοΕλλαδα μας δεν γινονται αυτα.

Γι'αυτο καλο ειναι να μενουμε με τα νουμερα που πραγματικα δινει ο κατασκευαστης. Σιγουρα θα υπαρχουν εξαιρεσεις αλλα δεν θα ειναι ολες απο την μια μερια.

Το τι δειχνουν τα δυναμομετρα εξαρταται απο πολλες παραμετρους και απο το σεταρισμα τους. (εξ'αλλου ολοι δεν θελουμε να βλεπουμε καλυτερα νουμερα? Γι'αυτο πρωταρχικα παμε εκει και αυτο τελικα μας προσφερουν. Οτι θελει ο πελατης δηλαδη!) Ειναι καλα για συκρισιμοτητα και για δουλεια πανω σε βελτιωσεις και προγραμματα, αλλα δεν πιστευω οτι αντιπροσωπευουν 100% την πραγματικοτητα, ωσ προς απολυτα νουμερα.

εσυ ποσα αλογα ελεγες οτι ηταν το γκολφ,140 η 155?

δεν ειναι τυχαιο οτι τα vw εχουν περισσοτερα αλογα απο οτι δηλωνουν.

και στην Ελλαδα υπαρχουν δυναμομετρα που δεν μαγειρευουν τα νουμερα!

οπως επισης και εκει που το ειχες μετρησει εσυ

Link to comment
Share on other sites

εσυ ποσα αλογα ελεγες οτι ηταν το γκολφ,140 η 155?

δεν ειναι τυχαιο οτι τα vw εχουν περισσοτερα αλογα απο οτι δηλωνουν.

και στην Ελλαδα υπαρχουν δυναμομετρα που δεν μαγειρευουν τα νουμερα!

οπως επισης και εκει που το ειχες μετρησει εσυ

140 ελεγα. Τα 155 ηταν ανεπισημα.Οπως και οτι εδειξε 23.5 ροπη (1 κιλο παραπανω). Γιατι και στη ροπη οι Γερμανοι να δειχνουν μικροτερη τιμη αφου δεν παιζει ρολο στη φορολογια?

Εκτος και αν ολα αρχισαν απο το GT που θα επρεπε για λογους μαρκετινγκ να δειχνει μεγαλυτερη διαφορα απο το GTI, δηλαδη 30 ιππους και οχι 15 και μετα το TSI που και αυτο θα επρεπε να δειχνει πλεον απο το GT 30 ιππους διαφορα κοκ με το 122αρι. Μονο που στην περιπτωση των gt/tsi η διαφορα ειναι 30 ειτε με τον ενα ειτε με τον αλλο τροπο.

Υπαρχει βεβαια και η περιπτωση να γινονται οι μετρησεις με διαφορετικη μεθοδο η γνωμονα και σιγουρα αλλες συνθηκες. Αλλα ποιο πρεπει να ειναι το σημειο αναφορας?

Θα ηταν χρησιμο να βλεπαμε τι μετρανε και αλλοι εκτος Ελλαδας για να εχουμε σωστη αντιληψη του πραγματος γιατι δεν πιστευω οτι μονο στα ελληνικα αυτοκινητα πρεπει να συμβαινει αυτο αν ειναι ετσι.

Ειμαστε ομως εκτος θεματος η η ιδεα μου?

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Μα καλά, κανείς δέν παρατήρησε ότι στο site που έβαλες η μετρήσεις δείχνουν για δύναμη στον τροχό ενώ οι εργοστασιακές μετρήσεις μιλάνε για στρόφαλο????????????????????????????????????????????????????????????????

Και μή μου πείτε τώρα ότι δέν ξέρατε πως τα rototest μετράει τροχό και όχι στρόφαλο.....

Αλλά και ακόμα κι άν δέ το ξέρατε, δέ το διαβάσατε???? Αφού το γράφει ξεκάθαρα.....

Edited by Fistikas
Link to comment
Share on other sites

Ενα ανοιγματακι που εκανα το καλοκαιρι και βρηκα τωρα τυχαια το βιντεακι.

Saab 93 280hp απ'οτι λεει το παιδι.

saab rulezz worthy.gifworthy.gif 2.0lt ή 2.3lt ?

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα σε ολους εχω ενα golf tsi122ps εντελως μαμα,εχω ενα φιλο ο οποιος εχει ενα honda civic type s 1.8 140 ps,μου κολουσε συνεχεια και μου ελεγε οτι ειναι πιο γρηγορος,υποθετικα ειναι αλλα στη βραση κολαει το σιδερο,ετσι μια μερα του λεω παμε μια κοντριτσα?μου λεει παμε.

πηγαμε σε μια καλη ευθεια και ειπαμε να παμε εν στασει στα 400 μετρα,ειχαμε και ενα μαρτυρα για τυχον παρεξηγησεις,μεχρι να δωσει το σημα ειχα κουμποσει 1η και επεζα με το γκαζι,με το που λεει παμε παιδια ειλικρινα σας μιλαω πρωτη φορα ενιωσα το golfaki να φευγει ετσι,1η στις 6000 στροφες και ειχα ηδη παρει μισο αμαξι διαφορα,κουμπονω 2α και ειχα φυγει με 3η και στα 130χιλ ειχα τουλαχιστον 1 με 2 αμαξια διαφορα.οταν τελειωσε το σκηνικο εκτος οτι ειχα ταχυπαλμια και τρεμανε τα χερια μου γιατι ηταν η πρωτη κοντρα αναρωτηθηκα γιατι νικησα ενω ειχα πιο λιγα αλογα????τι πεχτηκε???

Ωραιος ο παιχτης......Ετσι μπραβο, γιατι μιλανε πολυ απο δαυτους με τα type s...

Δεν τον χαλασε καθολου!!

Τοσο καιρο εχω το golfaki μου και ακομα δε μου εχει τυχει να πετυχω στο δρομο ενα type s, αλλα γουσταρω να το ακουω απο αλλους!!

Εξαιρετος!!!!!

Link to comment
Share on other sites

saab rulezz worthy.gifworthy.gif 2.0lt ή 2.3lt ?

Παιδες αυτο εγινε το καλοκαιρι, ξεχασα πιο ειναι κ απο τοτε δεν εχω βρεθει με το παιδι.

Ενα απο τα δυο πρεπει να ειναι.

Οντως το saab αλλη φαση και το εχει κ τουμπανο μεσα/εξω 19αρες ζαντες, φρενα 355, ολοκληρη εξατμιση, car cinema μεσα και και και

Παντως μου εκανε εντυπωση, βεβαια δικαβαλος εκεινος και δε ξερω τι παιζει με το βαρος, κατα ποσο πιο βαρυ ειναι το saab απο το golf.

Link to comment
Share on other sites

τις τελευταιες μερες πετυχαινω ενα golf v ed30 λευκο απο βουλιαγμενης μεχρι ριμπας.εχθες λοιπον με κερναγε αβερτα και εγω δεν χορταινα. ειχε εξατμιση και ενδεχομενος προγραμμα.εγω εχω μονο μια εισαγωγη τον παλεψα λιγο μηπως ανοιξουμε στα λιμανακια αλλα δεν.

Link to comment
Share on other sites

Οταν λες πλεον εννοεις τα σημερινα? γτ αυτο του 2006 ειναι πανω/κατω.

Δεν ξέρω ποιο έτος άλλαξε, αλλά μετά τα 2.0t που έβγαιναν, τα aero έβγαιναν και σε 2.8t με 250 άλογα. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά ένα 9.5 που είχα οδηγήσει, ήταν 2.8 το 2007

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.