TasosGti25 Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Πόσα άλογα είσαι??? 180... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 180... Να παίζει τόσο πολύ μεγάλο ρόλο το μπλοκέ??? Και ιδικά με το opc που είναι 192 άλογα και πιο ελαφρύ και φοράει και μπλοκέ???? Τι να πώ!!!Μπράβο πάντως!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Να παίζει τόσο πολύ μεγάλο ρόλο το μπλοκέ??? Και ιδικά με το opc που είναι 192 άλογα και πιο ελαφρύ και φοράει και μπλοκέ???? Τι να πώ!!!Μπράβο πάντως!!! το opc ειναι πιο ελαφρυ,αλλα δεν φοραει μπλοκε,το ξερω διοτι ενας γνωστος μου σημερα παρειγγειλε να του βαλουν μπλοκε της quaife. ναι αλλα με το opc ειμαι μπροστα στα 400μ με περναει καπου στα 600,και παμε μεχρι τα 1000μ να βρισκομαι εγω ακριβως πισω του.. ολοι μου εχουνε πει οτι το αμαξι πηγαινει πολυ καλα για τα κιλα του, ενδεικτικα...ακριβως το ιδιο αμαξι με μενα+προγραμμα μονο,κοβεται στα 400-500μ με honda civic ep3 type-r με hondata(reflash=κονσερβα προγραμμα)+εισαγωγη CAI της AEM+DCsports χταποδι+χειροποιητη εξατμιση 60mm!! οσο εριεργο και αν ακουγεται,μπροστα στο πατημα ηταν καμια 50αρια ατομα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 το opc ειναι πιο ελαφρυ,αλλα δεν φοραει μπλοκε,το ξερω διοτι ενας γνωστος μου σημερα παρειγγειλε να του βαλουν μπλοκε της quaife. ναι αλλα με το opc ειμαι μπροστα στα 400μ με περναει καπου στα 600,και παμε μεχρι τα 1000μ να βρισκομαι εγω ακριβως πισω του.. ολοι μου εχουνε πει οτι το αμαξι πηγαινει πολυ καλα για τα κιλα του, ενδεικτικα...ακριβως το ιδιο αμαξι με μενα+προγραμμα μονο,κοβεται στα 400-500μ με honda civic ep3 type-r με hondata(reflash=κονσερβα προγραμμα)+εισαγωγη CAI της AEM+DCsports χταποδι+χειροποιητη εξατμιση 60mm!! οσο εριεργο και αν ακουγεται,μπροστα στο πατημα ηταν καμια 50αρια ατομα! Δεν αντιλέγω σε ότι λες απλά μου φάνηκε και εμένα παράξενο!!!Μου είχε πει ένα παιδί πως το opc(δικό του είναι το αμάξι) φοράει μπλοκέ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Δεν αντιλέγω σε ότι λες απλά μου φάνηκε και εμένα παράξενο!!!Μου είχε πει ένα παιδί πως το opc(δικό του είναι το αμάξι) φοράει μπλοκέ!!! αν ισχυει σιγουρα...πεσ μου..να μην το περασει ο αλλος αδικα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 (edited) μια φορα ανοιξαμε...ποσες φορες κανεις εσυ πατηματα??? το tsi μ ειπε οτι ειναι στα 200ps μου ανακοινωσε και τις πιεσεις αλλα οτι και να σου πω...ψεματα θα σου πω..! δικαιολογησε μου γιατι ειναι τα tsi πιο γρηγορα???δεν εχει να κανει ενα μοτερ μονο στο 0-400! σκεψου ποσο πιο γρηγορο κιβωτιο εχει το gti,ποσο καλυτερο πατημα εχει το gti,ποσο πιο ομαλη δυναμη εχει το gti,δεν εχει ξεσπασματα,δεν σπινιαρει ευκολα... Αν ημουν εγω στη θεση του κ εμεινα εκπληκτος θα ζητουσα κ δευτερο πατημα, εντελος φιλικα. Απλα τα πραγματα, το tsi φπε ειναι 210+ κ οχι κοντα 200, 30 αλογων διαφορα δεν ειναι κ λιγα αντε + εχεις κ μπλοκε. Απλα μου φενεται λιγο αδυνατον να τον περασες κ ενα αμαξι. Δε σε λεω ψευτη! Τι εννουσα με το οτι ειναι πιο γρηγορα τα tsi στα 0-400: μετα τα 400μ που η ταχυτητα εξοδου ειναι 160χλμ πανω/κατω αρχιζει το gti να μαζευει λογω κιβυκων. Στο 1 κ 2 χλμ δεν θα εχουμε το ιδιο αποτελεσμα.. EDIT: Ενα ανοιγμα που εκανα με ενα saab 9.3 280hp (Το tsi φπε εχω και'γω κ η εξατμιση δεν ειναι καν ολοκληρη, του gti απο τη μεση κ πισω) Ειναι πιο βαρυ το saab κ ηταν κ δικαβαλος, απλα σε γενικες γραμμες θελω να πω οτι τα tsi πανε αρκετα καλα. Μετα τα 170 αρχισε να ανοιγει τρελα, λες κ πατησε NOS(δεν ειχε), απλα σταματησε το βιντεο νωρις ο συνοδηγος. Το πρωτο ειναι απλα για να δειτε το saab, οτι φενεται τελος παντον. Edited February 10, 2010 by attnos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Αν ημουν εγω στη θεση του κ εμεινα εκπληκτος θα ζητουσα κ δευτερο πατημα, εντελος φιλικα. Απλα τα πραγματα, το tsi φπε ειναι 210+ κ οχι κοντα 200, 30 αλογων διαφορα δεν ειναι κ λιγα αντε + εχεις κ μπλοκε. Απλα μου φενεται λιγο αδυνατον να τον περασες κ ενα αμαξι. Δε σε λεω ψευτη! Τι εννουσα με το οτι ειναι πιο γρηγορα τα tsi στα 0-400: μετα τα 400μ που η ταχυτητα εξοδου ειναι 160χλμ πανω/κατω αρχιζει το gti να μαζευει λογω κιβυκων. Στο 1 κ 2 χλμ δεν θα εχουμε το ιδιο αποτελεσμα.. EDIT: Ενα ανοιγμα που εκανα με ενα saab 9.3 280hp (Το tsi φπε εχω και'γω κ η εξατμιση δεν ειναι καν ολοκληρη, του gti απο τη μεση κ πισω) Ειναι πιο βαρυ το saab κ ηταν κ δικαβαλος, απλα σε γενικες γραμμες θελω να πω οτι τα tsi πανε αρκετα καλα. Μετα τα 170 αρχισε να ανοιγει τρελα, λες κ πατησε NOS(δεν ειχε), απλα σταματησε το βιντεο νωρις ο συνοδηγος. Το πρωτο ειναι απλα για να δειτε το saab, οτι φενεται τελος παντον. Συμφωνω φιλε μου σε πολλα που λες...αλλα και το παιδι μου ειπε...okay ειναι αρκετα καλο στα 0-400μ!! ρωτησε αν θελεις σχετικα με το συγκεκριμενο αμξι...απλα ειναι λιγα...και ολοι μ λενε φιλικα παντα οτι το εχω προγραμμα...εξηγησα λιγο πιο πανω πως πηγαινει το ιδιο αμαξι με μονοενα προγραμμα.. ισως το συγκεκριμενο tsi να μην ειναι και το καλυτερο παραδειγμα.. θα το επιδιωξω να δοκιμασω και με ακομη ενα ιδιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 ρε παιδια ο φιλος τασος το λεει καθαρα ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ ΚΑΙ 18ΑΡΕΣ...εγω με ~270 αλογα και dsg ανοιξα με ενα vti κοντα στα 190 αλογα με μπλοκε διαφορικο και εγω μονο με ενεργοποιημενο το lc και 17αρες και ημουν μπροστα του μονο μισο αμαξι στα 400 μετρα ανοιξαμε παλι στα 600 και μολις πατησε το λεον μου εφαγε 1.5 κολωνα και αν ανοιγαμε και χιλιομετρο εκει θα ειχαμε αυστηρως ακαταλληλο για ανηλικους θεαμα αυτο που θελω να πω ειναι οτι ενα αμαξι με μπλοκε και καποια "Α" δυναμη καθεται διπλα σε αλλα δυνατοτερα σχετικα ανετα στο 0-400 αυτο δεν λεει κατι σε μενα γιατι ποτε δεν μου αρεσε το 0-400 μιας και το θεωρω ανουσιο αυτο που μου αρεσει ειναι το κυνηγητο σε επαρχιακους δρομους και εκει που ενα gti fr cupra μαμα θα συνεχισει να εχει δυναμη εκει θα δειξει την αδυναμια του το 1.4tsi μιας και δεν θα μπορεσει να ακολουθησει το ρυθμο μου οχι επειδη δεν θα θελει αλλα επειδη θα "λαχανιασει" πολυ νωρις!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Συμφονω και με τους δυο σας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nik gt Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 το TSI δεν εχει αγελαδα. Μηπως το μπερδεψες με 20VT ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 ρε παιδια ο φιλος τασος το λεει καθαρα ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ ΚΑΙ 18ΑΡΕΣ...εγω με ~270 αλογα και dsg ανοιξα με ενα vti κοντα στα 190 αλογα με μπλοκε διαφορικο και εγω μονο με ενεργοποιημενο το lc και 17αρες και ημουν μπροστα του μονο μισο αμαξι στα 400 μετρα ανοιξαμε παλι στα 600 και μολις πατησε το λεον μου εφαγε 1.5 κολωνα και αν ανοιγαμε και χιλιομετρο εκει θα ειχαμε αυστηρως ακαταλληλο για ανηλικους θεαμα αυτο που θελω να πω ειναι οτι ενα αμαξι με μπλοκε και καποια "Α" δυναμη καθεται διπλα σε αλλα δυνατοτερα σχετικα ανετα στο 0-400 αυτο δεν λεει κατι σε μενα γιατι ποτε δεν μου αρεσε το 0-400 μιας και το θεωρω ανουσιο αυτο που μου αρεσει ειναι το κυνηγητο σε επαρχιακους δρομους και εκει που ενα gti fr cupra μαμα θα συνεχισει να εχει δυναμη εκει θα δειξει την αδυναμια του το 1.4tsi μιας και δεν θα μπορεσει να ακολουθησει το ρυθμο μου οχι επειδη δεν θα θελει αλλα επειδη θα "λαχανιασει" πολυ νωρις!!! Καλα... βαλτα και τα δυο σε κανενα ωραιο ανηφορικο βουνισιο στροφιλικι να σου πω τι θα ξεδιπλωσουν και αν θα λαχανιασουν. Θα συμφωνησω μαζί σου πως το 0-400 ειναι για αμαξια που βαζουν την δυναμη κατω, δηλαδη ατμοσφαιρικα με χαμηλή ροπή και ίσως κανενα μπλοκέ. Απο εκει και μετα τα turbata μετρανε μεχρι να φτασουν στα πολλα οπου τελικα κερδιζει αυτός με τα περισσότερα αλογα + τα περισσότερα κυβικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 ρε παιδια ο φιλος τασος το λεει καθαρα ΕΧΕΙ ΜΠΛΟΚΕ ΚΑΙ 18ΑΡΕΣ...εγω με ~270 αλογα και dsg ανοιξα με ενα vti κοντα στα 190 αλογα με μπλοκε διαφορικο και εγω μονο με ενεργοποιημενο το lc και 17αρες και ημουν μπροστα του μονο μισο αμαξι στα 400 μετρα ανοιξαμε παλι στα 600 και μολις πατησε το λεον μου εφαγε 1.5 κολωνα και αν ανοιγαμε και χιλιομετρο εκει θα ειχαμε αυστηρως ακαταλληλο για ανηλικους θεαμα αυτο που θελω να πω ειναι οτι ενα αμαξι με μπλοκε και καποια "Α" δυναμη καθεται διπλα σε αλλα δυνατοτερα σχετικα ανετα στο 0-400 αυτο δεν λεει κατι σε μενα γιατι ποτε δεν μου αρεσε το 0-400 μιας και το θεωρω ανουσιο αυτο που μου αρεσει ειναι το κυνηγητο σε επαρχιακους δρομους και εκει που ενα gti fr cupra μαμα θα συνεχισει να εχει δυναμη εκει θα δειξει την αδυναμια του το 1.4tsi μιας και δεν θα μπορεσει να ακολουθησει το ρυθμο μου οχι επειδη δεν θα θελει αλλα επειδη θα "λαχανιασει" πολυ νωρις!!! Ετσι..0-400μ μετραει κυριως το πατημα...και ok δεν εχω πυραυλο..αλλα 180 σεβαστα ps..! Να σας δωσω ενα αλλο παραδειγμα... ανοιξα τελευταια με ενα 207 RC (φ.π.ε.) δηλαδη περιπου στα 210-215 ps.. 0-400μ...και ημουν μπροστα ενα αμαξι.. ΟΜΩΣ(και το τονιζω αυτο)...η ταχυτητα εξοδου μου συμφωνα με ξενα αρθρα ειναι περιπου 156km/h...με χρονο 15,3sec... Το συγκεκριμενο RC συμφωνα με αυτο που ειδα εκανε χρονο περιπου 15,4sec με ταχυτητα εξοδου...160+km/h!!!!!!! ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ...αν συνεχιζαμε για αλλα 100μ θα με περνουσε διοτι εκει πλεον ειχε να κανει με το θεμα δυναμης! Αυτο που θελω να τονισω ειναι πως στο 0-400μ θελουμε ενα αμαξι με μετρησιμη δυναμη ωστε να μπορει να την βαλει αρκετα καλα κατω...με μικρες απωλειες προσφυσεις...και μετα τα πρωτα 100μ ενα αμαξι τουμπανο... Κατι αναλογο κανουν τα πολυ δυνατα προσθιοκινητα...βλεπε focus RS...1η & 2α εχουμε 80% συνολικης ροπης ενω μετα τα δινουμε ολα!!! Ελπιζω να το καλυψα το θεμα πληρως!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TasosGti25 Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 το TSI δεν εχει αγελαδα. Μηπως το μπερδεψες με 20VT ? Ουτε καν εχω ασχοληθει με το Tuning του TSI αν και εχει πολυ πολυ υλικο! ετσι μ ειπε-ετσι σας λεω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Εντελώς πληροφοριακά, το ΟPC ΔΕΝ φοράει μπλοκέ. Σήμερα άνοιξα με Golf GT170 (εγώ ΤΤ 1.8 160ps) και του έκανα δύο αυτοκίνητα μέχρι τα 140 (!) Πάντως ακούγεται πολύ ωραία το GT!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 (edited) Εντελώς πληροφοριακά, το ΟPC ΔΕΝ φοράει μπλοκέ. Σήμερα άνοιξα με Golf GT170 (εγώ ΤΤ 1.8 160ps) και του έκανα δύο αυτοκίνητα μέχρι τα 140 (!) Πάντως ακούγεται πολύ ωραία το GT!!! 2αμαξια ? Χμμμμ μηπως ηταν το gt sport (140αρι)? Τα αλογα και στα 2 ειναι τα ιδια πανω κατω , αν μου ελεγες μεχρη τα 240 2 αμαξια οκ δεκτο ... Σαν σφαιρκη συγκριση TT rulezz με διαφορα Edited February 12, 2010 by peolinio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vw16v Posted February 12, 2010 Report Share Posted February 12, 2010 2αμαξια ? Χμμμμ μηπως ηταν το gt sport (140αρι)? Τα αλογα και στα 2 ειναι τα ιδια πανω κατω , αν μου ελεγες μεχρη τα 240 2 αμαξια οκ δεκτο ... Σαν σφαιρκη συγκριση TT rulezz με διαφορα Λοιπόν χθες ανοίξαμε στην αττική ένα golf gt(170) ένα audi tt (1.8, 160) και εγώ με ένα audi a4 (1.8T 193) όλοι μαμά και φιλαράκια. Ο λόγος του ανοίγματος ήταν να διαπιστώσουμε πόσο μαζεύει / ανοίγει στα ψηλά το Α4. Πράγματι από στάση το gt άνοιγε 2 αυτοκίνητα στο ΤΤ και 4 στο Α4 μέχρι 140 χλμ. Μετά το ΤΤ μάζευε και πέρναγε στα 180 2 αυτοκίνητα και το Α4 μείωνε την διαφορά στα 3. Εκεί όμως που τα παίξαμε ήταν όταν το Α4 έφτασε τα 200 και πέρασε τα άλλα δύο σχετικά άνετα. Σταμάτησα στα 240 κοντερίσια. Ανοίξαμε και από 2ες όπου οι διαφορές ήταν υπέρ του ΤΤ αλλά και πάλι στα πολλά το Α4 μάζευε. Πάντως είναι τρελό το πώς μαζεύει στα πολλά ένα πιο δυνατό αυτοκίνητο με περισσότερα κυβικά. Δεν θα ξεχάσω που ένας ξάδελφος μου με μια Ζ4 3,0si μου έκανε πλάκα μέχρι τα 220. Πηγαίναμε μαζί και ξαφνικά ανοίγει και χάθηκε. Είχε πολύ πλάκα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 15, 2010 Report Share Posted February 15, 2010 Ηταν κανείς από το club σήμερα το πρωι στην Αλίμου, με Golf TSi μαύρο, με ζαντολάστιχα και τελικό? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 18, 2010 Report Share Posted February 18, 2010 γιαυτο εχω "σκασει" κ θελω στα επομενα golf κινητηρα 1.6TSI η εστω τον γνωστο 1.8TSI γιατι ο 1.4 λαχανιαζει στα πολλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted February 19, 2010 Report Share Posted February 19, 2010 αυτο το λαχανιασμα ειναι και αισθητο και με 3 ατομα και πανω, οχι μονο με πλ χλμ...ακυρο το slk 280 ποσα βγαζει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 19, 2010 Report Share Posted February 19, 2010 (edited) Κέρασα ένα Leon FR '07 'άγνωστο πόσα άλογα. Συγκεκριμένα ο ιδιοκτήτης του λέει πως είναι μαμά αλλά μετά πάει και βάζει με S2000 260+ και πάνε κόπια. Μάλλον παίζει με τις πιέσεις... Κέρασα και ένα golf 6 tsi 160 dsg με πρόγραμμα και ελεύθερο φίλτρο. Edited February 19, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted February 19, 2010 Report Share Posted February 19, 2010 Κέρασα ένα golf FR '07 'άγνωστο πόσα άλογα. Συγκεκριμένα ο ιδιοκτήτης του λέει πως είναι μαμά αλλά μετά πάει και βάζει με S2000 260+ και πάνε κόπια. Μάλλον παίζει με τις πιέσεις... Κέρασα και ένα golf 6 tsi 160 dsg με πρόγραμμα και ελεύθερο φίλτρο. Στα πόσα άλογα έισαι εσύ????Γτ αν είναι έστω και 210 άλογα το dsg μου ακούγεται παράξενο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 19, 2010 Report Share Posted February 19, 2010 Κέρασα ένα golf FR '07 'άγνωστο πόσα άλογα. Συγκεκριμένα ο ιδιοκτήτης του λέει πως είναι μαμά αλλά μετά πάει και βάζει με S2000 260+ και πάνε κόπια. Μάλλον παίζει με τις πιέσεις... Κέρασα και ένα golf 6 tsi 160 dsg με πρόγραμμα και ελεύθερο φίλτρο. golf FR ? Μήπως leon FR ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 19, 2010 Report Share Posted February 19, 2010 golf FR ? Μήπως leon FR ? Leon FR ναι! Μου χει φάει τα μυαλά το golfάκι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 19, 2010 Report Share Posted February 19, 2010 (edited) Στα πόσα άλογα έισαι εσύ????Γτ αν είναι έστω και 210 άλογα το dsg μου ακούγεται παράξενο!!! Δεν ξέρω πόσα άλογα είμαι! Ξέρω πως έχω revo και έχω αφαιρέσει και τον πνίχτη! Πάντως το παιδί με το dsg έχει πάρει πολλά golfάκια (etuners, overload και άλλα) και είπε ότι πήγαινα πολύ καλά! Edited February 19, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted February 19, 2010 Report Share Posted February 19, 2010 Πόσο τον κέρασες?Απο στάση ή roll? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...