Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Το παλιο το focus το 2λιτρο ποσα ειναι? Απο φαναρι μεχρι 3η ημουν μπροστα κανα κενο. Μετα εκοψα επειδη ΕΥΤΗΧΩΣ ειχε φαναρι! =@

Link to comment
Share on other sites

To ST?? 170...

=@ =@

0-100Κm/h 8,6sec και τελική: 220Km/h. Αρκετά καλό =@ στην εποχή του αλλά ήταν "παυσίπονο" μέχρι να έρθει (2002) το 2.0Τ (Duratec)215HP (RS).Mε 160-170 αλογάκια από μικρό turbo to "καθαρίζεις". Λογικά θα πρόκειται για μια πουσαρισμένη έκδιση του 150άρη 2λιτρου του FIESTA ST... "Ωραίος" πάντως τον "έστειλες" για Ιce Tea με γεύση "ροδακινάκι"!!!!

Link to comment
Share on other sites

ανοιξα χθες με ενα Peugeot 206 1.6 με ενα φιλτρο και τελικο χωρις πισω καθισματα.

μεταφερω το ποστ του παιδιου απο αλλο φορουμ:

Άνοιξα πριν λίγο με το φίλο Γιώργο (mpoukou22) ο.χ. σε τρελοχαβαλεδιάρικο κλίμα (πωπω τί λέξεις χρησιμοποιώ ο άτιμος!)

Κάναμε μία ανάβαση 1ες χαμηλές δικιές μου ~3-3,2κ , κάνοντας εγώ ένα μπαμ και στις 3-4ες να μαζεύει δυνατά και να κάθετε διπλα μου, όπου σε πιο πολλά μέτρα σίγουρα θα μου άνοιγε ο Γιώργαρος.

Και τέλος μία κατάβαση 2ες 4κ στο κοντέρ μου, όπου πήγαμε μέχρι σ'ένα σημείο κόπιες και από ότι μου πε και το φιλαράκι που είχα μαζί μου, περάσαμε κάτω από τη γέφυρα όντας ο μπλε κεραυνός ένα καπώ πίσω.

Μικρό τουμπανάκι λοιπόν, του Γιώργου το Polo και ο ίδιος γαμώ τα παιδιά!!

Link to comment
Share on other sites

ανοιξα χθες με ενα Peugeot 206 1.6 με ενα φιλτρο και τελικο χωρις πισω καθισματα.

μεταφερω το ποστ του παιδιου απο αλλο φορουμ:

Άνοιξα πριν λίγο με το φίλο Γιώργο (mpoukou22) ο.χ. σε τρελοχαβαλεδιάρικο κλίμα (πωπω τί λέξεις χρησιμοποιώ ο άτιμος!)

Κάναμε μία ανάβαση 1ες χαμηλές δικιές μου ~3-3,2κ , κάνοντας εγώ ένα μπαμ και στις 3-4ες να μαζεύει δυνατά και να κάθετε διπλα μου, όπου σε πιο πολλά μέτρα σίγουρα θα μου άνοιγε ο Γιώργαρος.

Και τέλος μία κατάβαση 2ες 4κ στο κοντέρ μου, όπου πήγαμε μέχρι σ'ένα σημείο κόπιες και από ότι μου πε και το φιλαράκι που είχα μαζί μου, περάσαμε κάτω από τη γέφυρα όντας ο μπλε κεραυνός ένα καπώ πίσω.

Μικρό τουμπανάκι λοιπόν, του Γιώργου το Polo και ο ίδιος γαμώ τα παιδιά!!

Τόσο καλά πάνε τελικά τα ατμοσφαιτρικά 206 1.6; Περίμενα να είσαι μπροστά σχετικά εύκολα αφού και βαρύτερο είναι, ενώ από μανήσιο 110ΗΡ άντε με φίλτρο/τελικό να έχει 3-4ΗΡ+! Εκτός κι αν ρε παιδί μου τα πίσω καθίσματα ζυγίζουν καμιά 70-80αριά Kg. Πάντως να ξέρεις ότι σε "έπαιζε" με τη ροπή του (1.6lt) κι όχι με την ιπποδύναμη και πιστεύω ότι στα πολύ ψηλά ίσως του φεύγεις! Εκτός κι αν έχει κοντό "κοροπηνιό" από 1.4 ή και 1,1 8valve (μη γελάσεις! μιλάμε για κλασικότατη "μπινιά" των Peugάκηδων και δε μιλάνε και καθόλου!)

Κάποτε με το ίδιο δικό μου Polo 16V είχα ανοίξει εθνική με 306 1.8 116ΗΡ που νομίζω είναι κάπως εφάμιλλο με 206 1.6 ήμουν ΜΑΜΑ (100-105ΗΡ το πολύ!)και πηγαίναμε κόπια ως τα 180Km/h και μετά μου άνοιγε ελαφρότατα ως τα 195, οπότε και "παράτησα". Είχα στενοχωρεθεί θυμάμαι γιατί έλεγα :"σ' εχω φίλε!".

Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση με το δικό σου που θα είναι "σκάρτα" 120-122ΗΡ.

Τέλος πάντων, καμιά φορά έχουν και προγραμματάκι και σου λένε "είμαι σκέτο Φ/Ε"...

Link to comment
Share on other sites

golf tsi vs focus st 1st stage σημειωσατε 1... το πατημα εγινε χθες στον Ναυπλιο υπαρχει και βιντεο.. οδηγος ο καινουριος ιδιοκτητης του tsi μου...!!!

το tsi περασε μπροστα στα 800 μετρα με 1 καπω διαφορα...!!! οταν ειχα το tsi στα 1000 μετρα το focus st (1ο σταδιο απο etuners) ηταν μπροστα μου κανα κενο με το ζορι...!!! και μιλαμε για 300 αλογακια και 45 κιλα ροπη και 2500 κυβικα...!!!

Link to comment
Share on other sites

Τόσο καλά πάνε τελικά τα ατμοσφαιτρικά 206 1.6; Περίμενα να είσαι μπροστά σχετικά εύκολα αφού και βαρύτερο είναι, ενώ από μανήσιο 110ΗΡ άντε με φίλτρο/τελικό να έχει 3-4ΗΡ+! Εκτός κι αν ρε παιδί μου τα πίσω καθίσματα ζυγίζουν καμιά 70-80αριά Kg. Πάντως να ξέρεις ότι σε "έπαιζε" με τη ροπή του (1.6lt) κι όχι με την ιπποδύναμη και πιστεύω ότι στα πολύ ψηλά ίσως του φεύγεις! Εκτός κι αν έχει κοντό "κοροπηνιό" από 1.4 ή και 1,1 8valve (μη γελάσεις! μιλάμε για κλασικότατη "μπινιά" των Peugάκηδων και δε μιλάνε και καθόλου!)

Κάποτε με το ίδιο δικό μου Polo 16V είχα ανοίξει εθνική με 306 1.8 116ΗΡ που νομίζω είναι κάπως εφάμιλλο με 206 1.6 ήμουν ΜΑΜΑ (100-105ΗΡ το πολύ!)και πηγαίναμε κόπια ως τα 180Km/h και μετά μου άνοιγε ελαφρότατα ως τα 195, οπότε και "παράτησα". Είχα στενοχωρεθεί θυμάμαι γιατί έλεγα :"σ' εχω φίλε!".

Γι' αυτό μου κάνει εντύπωση με το δικό σου που θα είναι "σκάρτα" 120-122ΗΡ.

Τέλος πάντων, καμιά φορά έχουν και προγραμματάκι και σου λένε "είμαι σκέτο Φ/Ε"...

οπως μου ειπε χθες το παληκαρι αν ειχε τα πισω καθισματα θα ημουν 2 αυτοικνητα μπροστα,οποτε μαλλον ειναι βαρια τα καθισματα του 206.

οχι δει ειχε τιποτα.ειναι φιλος και πολυ καλο παιδι δεν θα μου ελεγε ψεματα.

την εποχη μου ασχολοιοντουσαν με τον AFH τα παιδια απο το ibizaclub με φουλ πρωτο σταδιο κανενα δεν ειχε βγαλει πανω απο 118 αλογα.

επαιζαν εκει αναμεσα σε 114 και ενα ειχε βγαλει 118.

λες να ειμαι η εξαιρεση... :drinks:

Link to comment
Share on other sites

golf tsi vs focus st 1st stage σημειωσατε 1... το πατημα εγινε χθες στον Ναυπλιο υπαρχει και βιντεο.. οδηγος ο καινουριος ιδιοκτητης του tsi μου...!!!

το tsi περασε μπροστα στα 800 μετρα με 1 καπω διαφορα...!!! οταν ειχα το tsi στα 1000 μετρα το focus st (1ο σταδιο απο etuners) ηταν μπροστα μου κανα κενο με το ζορι...!!! και μιλαμε για 300 αλογακια και 45 κιλα ροπη και 2500 κυβικα...!!!

Δε ξέρω βέβαια πόσο φίλοι ήταν τα παιδιά και το "κλίμα" της κόντρας αλλά μέσα του θα "σκύλιασε" ο Fordάκιας! Θα "τρέχει" για νέα τουρμπίνα τώρα! Ωραίος (και "απίστευτο" το αμάξι του νέου ιδιοκτήτη!)

Link to comment
Share on other sites

οπως μου ειπε χθες το παληκαρι αν ειχε τα πισω καθισματα θα ημουν 2 αυτοικνητα μπροστα,οποτε μαλλον ειναι βαρια τα καθισματα του 206.

οχι δει ειχε τιποτα.ειναι φιλος και πολυ καλο παιδι δεν θα μου ελεγε ψεματα.

την εποχη μου ασχολοιοντουσαν με τον AFH τα παιδια απο το ibizaclub με φουλ πρωτο σταδιο κανενα δεν ειχε βγαλει πανω απο 118 αλογα.

επαιζαν εκει αναμεσα σε 114 και ενα ειχε βγαλει 118.

λες να ειμαι η εξαιρεση... :drinks:

Ναι καλέ μου φίλε και του Γκίκα θυμάμαι που έτρεχε Group N εκεί γύρω στο 2000-2001 118ΗΡ δήλωνε αλλά να ξεκαθαρίσουμε τί εννοούμε full 1stage τ ό τ ε και τώρα. Και γω εκείνη την εποχή έλεγα ότι είμαι γύρω στα 115-117ΗΡ αλλά αν θυμάσαι (δεν ξέρω βέβαια την ηλικία σου αλλά μπορεί να ασχολιόσουν όμως)οι δυνατότητες ήταν να αλλάξεις καταλύτη με μεταλλικό συνήθως Remus universal, μεσαίο, τελικό, να βάλεις βαρελάκι BMC (ούτε καν κυκλοφορούσαν άλλα εν έτει 1999-2000 εκτός αν δεν το είχα ψάξει καλά),πρόγραμμα (τα περισσότερα αμφίβολης απόδοσης: νομίζω από τα "σοβαρά" έπαιζαν μόνο τα superchips, powerchips, ΑΒΤ, Οettinger ίσως και η plex tuning, αφού στην Ελλάδα το tuning ήταν "πίσω")ενώ αν ήσουν πιο ψαγμένος κοίταγες και για κανένα ρυθμιστή πίεσης βενζίνης ("Malpasi" ή "Bonalume" που δεν έμπαινε σε μας!)για να δυναμώσεις τον ψεκασμό της μπεκιέρας (εγώ είχα βρει έναν βελτιωτικό στις διαστάσεις του μανήσιου (νομίζω Bosch) και των είχα βάλει. Με αυτά ναι, τόσα έπαιρνες! Όμως με τις σύγχρονες εξατμίσεις με μελετημένες διατομές και κουρμπαδόρους κ.λπ όσο να πεις βγαίνει κάτι παραπάνω!

Από την άλλη όμως μήπως στο σηuερινό full 1st stage 10+ χρόνια μετά περιλαμβάνεται και κάποιο χταπόδι με ανέβασμα της συμπιέσεως :tongue: ;;;;;;; Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια και το χταπόδι να σετάρεται με εκκεντροφόρους, οπότε πάμε σε stage 2. Γι' αυτό σου έλεγα για κανά 120άρι άλογα! Δε ξέρω τί εξάτμιση φοράς!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω βέβαια πόσο φίλοι ήταν τα παιδιά και το "κλίμα" της κόντρας αλλά μέσα του θα "σκύλιασε" ο Fordάκιας! Θα "τρέχει" για νέα τουρμπίνα τώρα! Ωραίος (και "απίστευτο" το αμάξι του νέου ιδιοκτήτη!)

χεχεχε! δεν εμαθα τα παρελκωμενα της κοντρας...

φιλοι δεν θα ελεγα οτι ειναι απλα ο φορντακιας προτεινε πατημα και εγινε...!!! το γελιο της υποθεσης ειναι οτι ο new owner εχει αγορασει ηδη μια 28....!!!!!!! και μπιελες και πιστονια... μετα τον σεπτεμβριο το tsi θα ανεβει αθηνα για να ανεβει σε ιποδυναμμη αγνωστων στοιχειων ακομα...!!!

Link to comment
Share on other sites

χεχεχε! δεν εμαθα τα παρελκωμενα της κοντρας...

φιλοι δεν θα ελεγα οτι ειναι απλα ο φορντακιας προτεινε πατημα και εγινε...!!! το γελιο της υποθεσης ειναι οτι ο new owner εχει αγορασει ηδη μια 28....!!!!!!! και μπιελες και πιστονια... μετα τον σεπτεμβριο το tsi θα ανεβει αθηνα για να ανεβει σε ιποδυναμμη αγνωστων στοιχειων ακομα...!!!

28άρα εεε; :D Ωραία αλλά δε βάζει καμιά τραχαλιούλα στον κομπρέσσορα να "κραταει τα μπόσικα" για μέχρι π.χ τις 4.200rpm, γιατί αν "αποσύρεται" στις 3.000 -όπως τώρα- ώς τότε θα ακούει το... "ροχαλητό" :p της Garrett GT28RS και τη γκρίνια του νέου ιδιοκτήτη!!!

Πάντως ενδιαφέρον ακούγεται!

Link to comment
Share on other sites

28άρα εεε; :D Ωραία αλλά δε βάζει καμιά τραχαλιούλα στον κομπρέσσορα να "κραταει τα μπόσικα" για μέχρι π.χ τις 4.200rpm, γιατί αν "αποσύρεται" στις 3.000 -όπως τώρα- ώς τότε θα ακούει το... "ροχαλητό" :p της Garrett GT28RS και τη γκρίνια του νέου ιδιοκτήτη!!!

Πάντως ενδιαφέρον ακούγεται!

ποιος μιλησε για 28rs??????????????????????????????????????

Link to comment
Share on other sites

Ναι καλέ μου φίλε και του Γκίκα θυμάμαι που έτρεχε Group N εκεί γύρω στο 2000-2001 118ΗΡ δήλωνε αλλά να ξεκαθαρίσουμε τί εννοούμε full 1stage τ ό τ ε και τώρα. Και γω εκείνη την εποχή έλεγα ότι είμαι γύρω στα 115-117ΗΡ αλλά αν θυμάσαι (δεν ξέρω βέβαια την ηλικία σου αλλά μπορεί να ασχολιόσουν όμως)οι δυνατότητες ήταν να αλλάξεις καταλύτη με μεταλλικό συνήθως Remus universal, μεσαίο, τελικό, να βάλεις βαρελάκι BMC (ούτε καν κυκλοφορούσαν άλλα εν έτει 1999-2000 εκτός αν δεν το είχα ψάξει καλά),πρόγραμμα (τα περισσότερα αμφίβολης απόδοσης: νομίζω από τα "σοβαρά" έπαιζαν μόνο τα superchips, powerchips, ΑΒΤ, Οettinger ίσως και η plex tuning, αφού στην Ελλάδα το tuning ήταν "πίσω")ενώ αν ήσουν πιο ψαγμένος κοίταγες και για κανένα ρυθμιστή πίεσης βενζίνης ("Malpasi" ή "Bonalume" που δεν έμπαινε σε μας!)για να δυναμώσεις τον ψεκασμό της μπεκιέρας (εγώ είχα βρει έναν βελτιωτικό στις διαστάσεις του μανήσιου (νομίζω Bosch) και των είχα βάλει. Με αυτά ναι, τόσα έπαιρνες! Όμως με τις σύγχρονες εξατμίσεις με μελετημένες διατομές και κουρμπαδόρους κ.λπ όσο να πεις βγαίνει κάτι παραπάνω!

Από την άλλη όμως μήπως στο σηuερινό full 1st stage 10+ χρόνια μετά περιλαμβάνεται και κάποιο χταπόδι με ανέβασμα της συμπιέσεως :sorcerer: ;;;;;;; Μπορεί να κάνω και λάθος βέβαια και το χταπόδι να σετάρεται με εκκεντροφόρους, οπότε πάμε σε stage 2. Γι' αυτό σου έλεγα για κανά 120άρι άλογα! Δε ξέρω τί εξάτμιση φοράς!

ναι καταλαβα τι θελεις να πεις.οχι το 1999 με 2000 ημουν μικρος και δεν ειχα διπλωμα καν :p αλλα το 2005 που ασχοληθηκα με το tuning του πολο μην νομιζεις και εγω οτι ειχα ψαχτει τρελα...

και εγω πολυ θα ηθελα να δω ποσα αλογα ειναι μιας και ειμαι πολυ περιεργος αλλα απο την αλλη λυπαμαι τα 50 ευρω....

οχι το χταποδι δεν ανεβαζει συμπιεση.

εγω φοραω προγραμμα Ανδριαννακης,βαρελακι JR και καταλυτη HJS μεσαιο και τελικο με Φ48.χταποδι ειναι το μαμα.εχω ενα χταποδι που ειναι ετοιμο για το set up το πιο μετα :D

Link to comment
Share on other sites

ναι καταλαβα τι θελεις να πεις.οχι το 1999 με 2000 ημουν μικρος και δεν ειχα διπλωμα καν :D αλλα το 2005 που ασχοληθηκα με το tuning του πολο μην νομιζεις και εγω οτι ειχα ψαχτει τρελα...

και εγω πολυ θα ηθελα να δω ποσα αλογα ειναι μιας και ειμαι πολυ περιεργος αλλα απο την αλλη λυπαμαι τα 50 ευρω....

οχι το χταποδι δεν ανεβαζει συμπιεση.

εγω φοραω προγραμμα Ανδριαννακης,βαρελακι JR και καταλυτη HJS μεσαιο και τελικο με Φ48.χταποδι ειναι το μαμα.εχω ενα χταποδι που ειναι ετοιμο για το set up το πιο μετα :sorcerer:

Είδες λοιπόν; Εγώ απλά είχα ένα καταλύτη Remus παλιάς τεχνολογίας και την μανήσια διατομή σωλήνας που μπορεί να ήταν και 42mm :p,άσε που το custom πρόγραμμα είναι πολύ καλύτερο από τα "αυτοκόλλητα" τσιπάκια της εποχής! Οπότε το δικό σου είναι σαφώς καλύτερο από εκείνα τα "δικά μας" του "παλιότερου καιρού"! :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Guest bouritos13

Χτες μου έριξε ένα auris 1.6 μετά από διόδια. Έχω το tsi 122. Ξεκινήσαμε δίπλα δίπλα και έδωσα τέρμα με καλές αλλαγές μέχρι τα 180 είχα μείνει πίσω 4 αμάξια. Με εξέπληξε ότι είναι τόσο γρήγορο για ατμοσφαιρικό.

Edited by bouritos13
Link to comment
Share on other sites

Χτες μου έριξε ένα auris 1.6 μετά από διόδια. Έχω το tsi 122. Ξεκινήσαμε δίπλα δίπλα και έδωσα τέρμα με καλές αλλαγές μέχρι τα 180 είχα μείνει πίσω 4 αμάξια. Με εξέπληξε ότι είναι τόσο γρήγορο για ατμοσφαιρικό.

Eίχα Corolla 1.6Vt-i του 2003 που είχε μεν 110ΗΡ αλλά λόγω 1125Kg είχε παραπλήσια επιτάχυνση με το σημερινό Auris 124/132 Optimal drive, δηλαδή 0-100 10sec το δικό μου και 9,8 το Auris με 195Km/h τελική αμφότερα. Mου φαίνεται πολύ παράξενο ότι έχασες,όχι γενικά αλλά ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ (4 αμάξια, δηλαδή σχεδόν Κολώνα). Η αλήθεια είναι ότι έχει από τους κορυφαίους μαζί με της Renault (και τον εντελώς νέο της Hyundai Fsi)1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα αλλά ούτε σε επιτάχυνση από στάση υπερτερεί ούτε σε τελική ταχύτητα σε σχέση με 1.4 Τsi! Βέβαια σε ένα παλιό συγκριτικό test νομίζω 4Τ το Auris στη διαδικασία συνεχούς επιταχύνσεως από στάση μετά το χιλιόμετρο περνάει τα 122άρια Leon και Golf. Όμως πιστεύω -επειδή τελικά θα γίνει αρκετή συζήτηση με τη κόντρα σου!- ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός πως ένας μικρός turbo με συντηρητική χαρτογράφηση "λαχανιάζει" σε παρατεταμένο "πάτημα" συγκρινόμενος με μεγαλύτερο ατμοσφαιρικό κινητήρα παραπλήσιας απόδοσης. Κάπου 132-135ΗΡ έχει πραγματικά-έστω και με μεγαλύτερη ροπή ο Τsi. Aν άλλαζες ταχύτητες στις π.χ 6.200rpm για να σταθείς κοντά του "επιδείνωσες" το φαινόμενο και ίσως να μη σε περνούσε αν άλλαζες κοντά στη μέγιστη ροπή σου δηλαδή λίγο μετά τις 5.300rpm.Αυτό το έβλεπα κι εγώ με το Fabia 1.2Tsi πριν βάλω πρόγραμμα. Υπό τις συνθήκες λοιπόν αυτές μπορεί το αποτέλεσμα να είναι και "φυσιολογικό", όταν δηλαδή τον παλεύεις στα ίσια χωρίς "οικονομία" δυνάμεων! Θέλει και τακτική η νίκη. Πιθανό όμωσ να φορούσε και κάποιο πρόγραμμα, οπότε δύσκολος αντίπαλος το Auris απέναντι σε νορμάλ μικρό τurbo.

Tσέκαρε πάντως -αν παλιότερα πέρναγες τέτοια αμάξια- τις πιέσεις σου (νομίζω με Vag-com;;;; :devil: )- και δες μήπως κάποια βαλβίδα ή λάστιχο σκάστρας τα έχει παίξει και χάνεις δύναμη...

Y.Γ: Πού είσαι Japanic να δεις, <<ο αγώνας σου τώρα δικαιώνεται>>! :(

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Y.Γ: Πού είσαι Japanic να δεις, <<ο αγώνας σου τώρα δικαιώνεται>>! :aww:

:devil:, νομίζω αυτός είχε πατήσει μαζί με ενα 122άρι από το club και πηγαίνανε μαζί. :(

Link to comment
Share on other sites

:devil:, νομίζω αυτός είχε πατήσει μαζί με ενα 122άρι από το club και πηγαίνανε μαζί. :(

Ναι αλλά δε θυμάμαι: από στάση ή ρολλαριστά; (στην δεύτερη περίπτωση,π.χ από δευτέρες "δεν παίζει" με την καμία να "κάτσει" το τζαπόνι και νομίζω ότι γι' αυτό τον κράζανε.)

Δε νομίζω όλα τα μέλη του VW.club να ήταν τόσο εμπαθείς με τον "φιλοξενούμενο". Εγώ ας πούμε που προσπαθώ να διατυπώσω αντικειμενικές κατά το δυνατό απόψεις, δεν είδα άσχημες αντιδράσεις από τα μέλη! Αλλά ας μη βγούμε off topic χωρίς σοβαρό λόγο και να πουν και οι λοιποί, αν αυτό που "έπαθε" (τρόπος του λέγειν!) ο φίλος μας είναι κατά τη γνώμη τους επαναλήψιμο, παρόλο που αντικειμενικά ο Dual V-vti είναι ωραίο μοτέρ και δεν είναι εύκολος αντίπαλος...

Link to comment
Share on other sites

Guest bouritos13

Eίχα Corolla 1.6Vt-i του 2003 που είχε μεν 110ΗΡ αλλά λόγω 1125Kg είχε παραπλήσια επιτάχυνση με το σημερινό Auris 124/132 Optimal drive, δηλαδή 0-100 10sec το δικό μου και 9,8 το Auris με 195Km/h τελική αμφότερα. Mου φαίνεται πολύ παράξενο ότι έχασες,όχι γενικά αλλά ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ (4 αμάξια, δηλαδή σχεδόν Κολώνα). Η αλήθεια είναι ότι έχει από τους κορυφαίους μαζί με της Renault (και τον εντελώς νέο της Hyundai Fsi)1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα αλλά ούτε σε επιτάχυνση από στάση υπερτερεί ούτε σε τελική ταχύτητα σε σχέση με 1.4 Τsi! Βέβαια σε ένα παλιό συγκριτικό test νομίζω 4Τ το Auris στη διαδικασία συνεχούς επιταχύνσεως από στάση μετά το χιλιόμετρο περνάει τα 122άρια Leon και Golf. Όμως πιστεύω -επειδή τελικά θα γίνει αρκετή συζήτηση με τη κόντρα σου!- ότι αυτό οφείλεται στο γεγονός πως ένας μικρός turbo με συντηρητική χαρτογράφηση "λαχανιάζει" σε παρατεταμένο "πάτημα" συγκρινόμενος με μεγαλύτερο ατμοσφαιρικό κινητήρα παραπλήσιας απόδοσης. Κάπου 132-135ΗΡ έχει πραγματικά-έστω και με μεγαλύτερη ροπή ο Τsi. Aν άλλαζες ταχύτητες στις π.χ 6.200rpm για να σταθείς κοντά του "επιδείνωσες" το φαινόμενο και ίσως να μη σε περνούσε αν άλλαζες κοντά στη μέγιστη ροπή σου δηλαδή λίγο μετά τις 5.300rpm.Αυτό το έβλεπα κι εγώ με το Fabia 1.2Tsi πριν βάλω πρόγραμμα. Υπό τις συνθήκες λοιπόν αυτές μπορεί το αποτέλεσμα να είναι και "φυσιολογικό", όταν δηλαδή τον παλεύεις στα ίσια χωρίς "οικονομία" δυνάμεων! Θέλει και τακτική η νίκη. Πιθανό όμωσ να φορούσε και κάποιο πρόγραμμα, οπότε δύσκολος αντίπαλος το Auris απέναντι σε νορμάλ μικρό τurbo.

Tσέκαρε πάντως -αν παλιότερα πέρναγες τέτοια αμάξια- τις πιέσεις σου (νομίζω με Vag-com;;;; :devil: )- και δες μήπως κάποια βαλβίδα ή λάστιχο σκάστρας τα έχει παίξει και χάνεις δύναμη...

Y.Γ: Πού είσαι Japanic να δεις, <<ο αγώνας σου τώρα δικαιώνεται>>! :(

Θα συμφωνήσω μαζί σου. Εγώ έκανα αλλαγές στις 6000 στροφες. Και έβλεπα ότι μου έφευγε στις ψηλές στροφές οπότε αν έκανα αλλαγή λίγο πιο χαμηλά ίσως να ήμασταν πιο κοντά. Πάντως όπως ανέφερα τα 4 αμάξια διαφορά ήταν στα 180 χμ δηλαδή σε μεγάλο χρονικό διάστημα. Μέχρι τα 100 είμασταν μαζί. Επίσης κατά καιρούς έχω ανοίξει και με άλλα ατμοσφαιρικά 1.6 και τα περνούσα επομένως υποθέτω ότι το συγκεκριμένο είναι αρκετά πιο δυνατό.

Edited by bouritos13
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν σας γράφω το πρώτο πείραμα/πάτημα με το tuned Fabia! :p Αργά το απόγευμα έξω από τη Καλαμάτα προς Παραδείσια, όπως πήγαινα είχα μπροστά μου ένα ψιλοκαλοδιατηρημένο BMW E36 Coupe περίπου 20ετίας. Δεν είχε διακριτικά κινητήρα αλλά σίγουρα δεν ήταν 316i ή 318i 8V. Eπειδή με καθυστερούσε, το πλησιάζω από πίσω με λίγο boost :rolleyes: , "έδινε" μέτρια αλλά μάλλον εξεπλάγη που ένα "άστείο :sorcerer: πράσινο mini" με το σήμα της Skoda τον έφτανε χαλαρά,ενώ έκανε και θόρυβο από την εξάτμιση, ενδεικτικό ότι γκάζωνε.Λοιπόν για να δω "τί" ήταν και βλέποντας τη μεγάλη ευθεία, "τα χώνω" ΟΛΑ τα χώνει κι αυτός τείνω να τον φτάσω προφυλακτήρα αλλά...δεν μπορεί να μου φύγει ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙ ΔΕΞΙΑ ελπίζοντας ότι το "πράσινο κουτάκι" θα λαχανιάσει. Αφήνω λίγο γκάζι, ελέγχω καθρέφτες και βγαίνω από δεξιά για να τον "γλεντήσω"! Όμως αυτός δεν είχε "κόψει", αφού δεν είχε εμπόδιο κι έτσι είχε αρχίσει να "γεμίζει" καλύτερα. Πρέπει να ήταν ή κάποιο παλιό 2λιτρο 6κύλινδρο 320i 12V/24V στα 129/150ΗΡ ή κάποιο 318iS (137HP). Τέλος πάντων αν από την αρχή δεν του "κολλούσα" και του είχα βγεί από δεξιά θα τον είχα περάσει άνετα. (Όμως αφενός τον υπερτίμησα αφετέρου είναι παράνομη αυτή η προσπέραση.). Παρόλα αυτά τον φτάνω στα ίσια :sword: στο καπώ και ενώ πάω να τον υπερφαλαγγίσω, ένας "απίθανος" μπροστά μου στα δεξιά, φαίνεται πήγαινε με 50Km/h και καθώς είδα να "πέφτω" απάνω του, αναγκαστικά κόβω. Τότε ο ανεκδιήγητος "Bαυαρός" για να μη καταλάβω ότι τον είχα "κατεβάζει" προφανώς μια 3η και πραγματικά μου κάνει αμέσως 3 κενά αφού εξ' ορισμού έχει πολλά κυβικά ενώ ταυτόχρονα μου ανάβει και alarm! :wacko: . Γελάω :whistling: συνειδητοποιώ ότι έχασα ευκαιρία να τον "τρελάνω" και πάμε αμφότεροι αργά προς το φανάρι.Πριν έλθω πίσω του για τη... "μητέρα των μαχών" :p (σιγά τα αίματα δηλαδή!) μου κάνει σφήνα ένα Peugeot 207GT το οποίο στα ξεκινήματα 2ας/3ης τον πάει καροτσάκι, βγαίνει ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΤΙΜΟΝΙΑΖΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΚΑΖΩΣΕΙ για να "τιμωρήσει" :blink: το "Γάλλο"! ο Γάλλος τον κάνει βέβαια ένα "ξεκούραστο μεροκάματο" :lol: αλλά η "πίκρα του" πήρε διαστάσεις, καθώς τον "περνάω" αυτή τη φορά με αεροπορικούς ρυθμούς :hyper: (κόφτες κ.λπ αχ! συγχώρα με Fabiaκι μου :blush: ) και με έβλεπε να κυνηγάω (τρόπος του λέγειν!) το 207 (που δε πιανόταν βέβαια! :super:)

Του ρίξαμε lipton ice tea Γερμανο-(Τσεχο)-γαλλικό! :pardon::yahoo:Είχε φάση!

Συμπέρασμα: Υπό συνθήκες το "σκ@τ---λι" εκπλήσσει πολύ μεγαλύτερα σε κυβικά αυτοκίνητα, έστω μέχρι τα 150Κm/h. Mετά Ο.Κ υπάρχουν και οι "Νόμοι της Φυσικής"...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Guest bouritos13

Λοιπόν σας γράφω το πρώτο πείραμα/πάτημα με το tuned Fabia! :p Αργά το απόγευμα έξω από τη Καλαμάτα προς Παραδείσια, όπως πήγαινα είχα μπροστά μου ένα ψιλοκαλοδιατηρημένο BMW E36 Coupe περίπου 20ετίας. Δεν είχε διακριτικά κινητήρα αλλά σίγουρα δεν ήταν 316i ή 318i 8V. Eπειδή με καθυστερούσε, το πλησιάζω από πίσω με λίγο boost :rolleyes: , "έδινε" μέτρια αλλά μάλλον εξεπλάγη που ένα "άστείο :sorcerer: πράσινο mini" με το σήμα της Skoda τον έφτανε χαλαρά,ενώ έκανε και θόρυβο από την εξάτμιση, ενδεικτικό ότι γκάζωνε.Λοιπόν για να δω "τί" ήταν και βλέποντας τη μεγάλη ευθεία, "τα χώνω" ΟΛΑ τα χώνει κι αυτός τείνω να τον φτάσω προφυλακτήρα αλλά...δεν μπορεί να μου φύγει ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙ ΔΕΞΙΑ ελπίζοντας ότι το "πράσινο κουτάκι" θα λαχανιάσει. Αφήνω λίγο γκάζι, ελέγχω καθρέφτες και βγαίνω από δεξιά για να τον "γλεντήσω"! Όμως αυτός δεν είχε "κόψει", αφού δεν είχε εμπόδιο κι έτσι είχε αρχίσει να "γεμίζει" καλύτερα. Πρέπει να ήταν ή κάποιο παλιό 2λιτρο 6κύλινδρο 320i 12V/24V στα 129/150ΗΡ ή κάποιο 318iS (137HP). Τέλος πάντων αν από την αρχή δεν του "κολλούσα" και του είχα βγεί από δεξιά θα τον είχα περάσει άνετα. (Όμως αφενός τον υπερτίμησα αφετέρου είναι παράνομη αυτή η προσπέραση.). Παρόλα αυτά τον φτάνω στα ίσια :sword: στο καπώ και ενώ πάω να τον υπερφαλαγγίσω, ένας "απίθανος" μπροστά μου στα δεξιά, φαίνεται πήγαινε με 50Km/h και καθώς είδα να "πέφτω" απάνω του, αναγκαστικά κόβω. Τότε ο ανεκδιήγητος "Bαυαρός" για να μη καταλάβω ότι τον είχα "κατεβάζει" προφανώς μια 3η και πραγματικά μου κάνει αμέσως 3 κενά αφού εξ' ορισμού έχει πολλά κυβικά ενώ ταυτόχρονα μου ανάβει και alarm! :wacko: . Γελάω :whistling: συνειδητοποιώ ότι έχασα ευκαιρία να τον "τρελάνω" και πάμε αμφότεροι αργά προς το φανάρι.Πριν έλθω πίσω του για τη... "μητέρα των μαχών" :p (σιγά τα αίματα δηλαδή!) μου κάνει σφήνα ένα Peugeot 207GT το οποίο στα ξεκινήματα 2ας/3ης τον πάει καροτσάκι, βγαίνει ΤΟΤΕ ΑΥΤΟΣ ΤΙΜΟΝΙΑΖΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΓΚΑΖΩΣΕΙ για να "τιμωρήσει" :blink: το "Γάλλο"! ο Γάλλος τον κάνει βέβαια ένα "ξεκούραστο μεροκάματο" :lol: αλλά η "πίκρα του" πήρε διαστάσεις, καθώς τον "περνάω" αυτή τη φορά με αεροπορικούς ρυθμούς :hyper: (κόφτες κ.λπ αχ! συγχώρα με Fabiaκι μου :blush: ) και με έβλεπε να κυνηγάω (τρόπος του λέγειν!) το 207 (που δε πιανόταν βέβαια! :super:)

Του ρίξαμε lipton ice tea Γερμανο-(Τσεχο)-γαλλικό! :pardon::yahoo:Είχε φάση!

Συμπέρασμα: Υπό συνθήκες το "σκ@τ---λι" εκπλήσσει πολύ μεγαλύτερα σε κυβικά αυτοκίνητα, έστω μέχρι τα 150Κm/h. Mετά Ο.Κ υπάρχουν και οι "Νόμοι της Φυσικής"...

Πάντως μην έχεις σαν κριτήριο σύγκρισης μπέμπες γιατί στην επιτάχυνση σέρνονται. Έχω δει μπέμπα 1.6 να τρώει φόλλα απο Yaris 1.33. Αντιθέτως έχουν μεγάλες τελικές λόγω αεροδυναμικής και μακριών κιβωτίων. Όσο για το gt μόνο gt δεν είναι αφού είναι λίγο πιό γρήγορο απο tsi 122. Το παλιό ραλύ ήταν πιό γρήγορο.

Edited by bouritos13
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.