Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Guest bouritos13

Τι άλλο θα ακούσουμε!! :flowers::rolleyes::lol: :lol: :lol:

Έχει βάλει κανείς κόντρα 0-180? Άστο δεν περνιέται ο Ιάπωνας από ότι φαίνεται. Κάτι σαν type r και ts.

Edited by bouritos13
Link to comment
Share on other sites

Guest bouritos13

Έχει βάλει κανείς κόντρα 0-180? Άστο δεν περνιέται ο Ιάπωνας από ότι φαίνεται. Κάτι σαν type r και ts.

Ένα 1.4αράκι turbo έχω δεν περιμένω να περνάω και τουοτα με lift βαλβίδων σε κόντρα 0-180. Μόνο στα χαμηλά πάει το δικό μου.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πέτυχα στον δρόμο μου ένα Audi A5 2,0tfsi MTM από Βέροια στην έξοδο για Εγνατία πηγαίνοντας για Θεσσαλονίκη. Ο πιτσιρικάς που το οδιγούσε με πήρε πρέφα και λέει εδώ ήμαστε θα φάει τάπα η λιμουζίνα (που να ξερε)...!!!! Από πίσω του εγώ βγαίνει πλακωμένος και άρχισε να το πατάει. Στα 170 τον κάνω συνιάλο να κάνει δεξιά γιατί αλλιώς δεν θα έκανε και έφαγε μια μεγαλιώδη προσπέραση στα 200 (δεν το πήγαινα τέρμα 4η που πάει 225 αλλά τον πέρασα με 5η χαλαρά και μετά κάποιος έμεινε με την απορία..... Λόγο ζέστης δεν πήγαινα τέρμα και ήμουνα φουλαρισμένος με γεμάτο και τον χώρο τον αποσκευών... Και να μηλίσω λίγο ποιο Ελληνικά, Την έφαγε και του έτσουξε.

Και να φανταστήτε το συγκεκριμένο αμάξι έχει φήμη.Φήμες και κουραφέξαλα...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πέτυχα στον δρόμο μου ένα Audi A5 2,0tfsi MTM από Βέροια στην έξοδο για Εγνατία πηγαίνοντας για Θεσσαλονίκη. Ο πιτσιρικάς που το οδιγούσε με πήρε πρέφα και λέει εδώ ήμαστε θα φάει τάπα η λιμουζίνα (που να ξερε)...!!!! Από πίσω του εγώ βγαίνει πλακωμένος και άρχισε να το πατάει. Στα 170 τον κάνω συνιάλο να κάνει δεξιά γιατί αλλιώς δεν θα έκανε και έφαγε μια μεγαλιώδη προσπέραση στα 200 (δεν το πήγαινα τέρμα 4η που πάει 225 αλλά τον πέρασα με 5η χαλαρά και μετά κάποιος έμεινε με την απορία..... Λόγο ζέστης δεν πήγαινα τέρμα και ήμουνα φουλαρισμένος με γεμάτο και τον χώρο τον αποσκευών... Και να μηλίσω λίγο ποιο Ελληνικά, Την έφαγε και του έτσουξε.

Και να φανταστήτε το συγκεκριμένο αμάξι έχει φήμη.Φήμες και κουραφέξαλα...

Φήμη από κινητήρα εννοείς;;; Ίδιος νομίζω είναι με τη νέα γενιά των 2λιτρων με τα 210ΗΡ ως βάση, απλά δε ξέρω για ποιό λόγο έχει ροπή 35,5Kg.m (όσο και τα R20/CUPRA/S3 αλλά χωρίς τη μέγιστη ισχύ τους: 270ΗΡ),ενώ στο Golf VI GTI τον έχουν ρυθμίσει σε μια πιο λογική τιμή ροπής(28,5Kg.m.) Πάντως με ΜΤΜ που "βγήκε" ο τύπος στο "κυνήγι", κακώς ένιωθε (αν δηλαδή έδειχνε να νιώθει!) "σίγουρος", γιατί καλό μεν ποιοτικά software αλλά από τα πιο "ψόφια"...Τώρα θα σέβεται τα "CC" περισσότερο (ή να "ρωτάει" πριν "πατήσει"!)

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Φήμη από κινητήρα εννοείς;;; Ίδιος νομίζω είναι με τη νέα γενιά των 2λιτρων με τα 210ΗΡ ως βάση, απλά δε ξέρω για ποιό λόγο έχει ροπή 35,5Kg.m (όσο και τα R20/CUPRA/S3 αλλά χωρίς τη μέγιστη ισχύ τους: 270ΗΡ),ενώ στο Golf VI GTI τον έχουν ρυθμίσει σε μια πιο λογική τιμή ροπής(28,5Kg.m.) Πάντως με ΜΤΜ που "βγήκε" ο τύπος στο "κυνήγι", κακώς ένιωθε (αν δηλαδή έδειχνε να νιώθει!) "σίγουρος", γιατί καλό μεν ποιοτικά software αλλά από τα πιο "ψόφια"...Τώρα θα σέβεται τα "CC" περισσότερο (ή να "ρωτάει" πριν "πατήσει"!)

Φήμη γρήγορου αμαξιού στην Βέροια. Έχει MTM αυτοκόλλητα στα πλάγια ζάντες MTM και αλλα διάφορα καλούδια που δεν τα γνωρίζω στο εσωτερικό του κινητήρα. Το αμάξι μου το ήξερε με βλέπει συνέχεια αλλά να το πηγαίνω σιγά.

Link to comment
Share on other sites

Φήμη γρήγορου αμαξιού στην Βέροια. Έχει MTM αυτοκόλλητα στα πλάγια ζάντες MTM και αλλα διάφορα καλούδια που δεν τα γνωρίζω στο εσωτερικό του κινητήρα. Το αμάξι μου το ήξερε με βλέπει συνέχεια αλλά να το πηγαίνω σιγά.

Ωωωωω! Τότε πιο "σκληρή" η "τιμωρία"! (Λέμε τώρα! :bow: )

Link to comment
Share on other sites

Ωωωωω! Τότε πιο "σκληρή" η "τιμωρία"! (Λέμε τώρα! :rolleyes: )

Ναι γιατί θα το μάθουν ΌΛΟΙ. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

επανερχομαι στο θεμα με βιντεακι απο το 2ο πατημα μας..

Το cosmo είναι με τα 230; Αν ναι, στάθηκε πολυ καλα το gt!!!

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ.ΕΧΩ ΕΝΑ TSI VI ΜΕ ΤΑ 160 ΕΝΤΕΛΟΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ.ΕΧΩ ΠΑΤΗΣΕΙ ΜΕ 2 SCIROCCO 160ΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ GOLF GT ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 3 ΑΜΑΧΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.ΑΚΟΜΑ ΕΧΩ ΑΝΟΙΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ASTRA GTC TURBO 2 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ TSI ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ GTC TURBO.

ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΟΤΙ ΕΧΩ 30.000 ΧΛΜ, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ 3D ,MANUAL KAI ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΙΣ TOP ΑΛΛΑΓΕΣ, AΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 400 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΟΡΤΗ.ΑΚΟΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 2.000 ΧΛΜ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ 4.000 ΣΤΡΟΦΕΣ Π Ο Τ Ε! ! !

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ?

ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ CAPS LOCK ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ.ΕΧΩ ΕΝΑ TSI VI ΜΕ ΤΑ 160 ΕΝΤΕΛΟΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ.ΕΧΩ ΠΑΤΗΣΕΙ ΜΕ 2 SCIROCCO 160ΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ GOLF GT ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 3 ΑΜΑΧΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.ΑΚΟΜΑ ΕΧΩ ΑΝΟΙΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ASTRA GTC TURBO 2 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ TSI ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ GTC TURBO.

ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΟΤΙ ΕΧΩ 30.000 ΧΛΜ, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ 3D ,MANUAL KAI ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΙΣ TOP ΑΛΛΑΓΕΣ, AΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 400 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΟΡΤΗ.ΑΚΟΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 2.000 ΧΛΜ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ 4.000 ΣΤΡΟΦΕΣ Π Ο Τ Ε! ! !

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ?ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ CAPS LOCK ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.

Ως κάτοχος Αstra 1.6T σε αυτά που είπες δε βλέπω κάτι "περίεργο", μάλλον φυσιολογικό θα έλεγα. Τα 1.6Τ είναι πίσω από τα Tsi κυρίως από στάση και μέχρι περίπου τα 160Κm/h. Mετά τα κυβικά "φαίνονται", τα Οpel πλησιάζουν και κάπου στα 170-180 περνούν και λιγο μπροστά.Όμως σε all around απόδοση δεν τίθεται θέμα πιο είναι πιο γρήγορο. Εκεί μετράει η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού κ.λπ, κ.λπ. Γενικά πάντως ο Τsi είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος, ακόμα και για ισχυρότερα στα χαρτιά αυτοκίνητα. Το ότι αλλάζεις σε γρήγορες αλλαγές σχέση 400rpm πριν τον κόφτη μάλλον "έξυπνη" κίνηση το κρίνω γιατί μόνο να κερδίσεις έχεις,αφού π.χ με 1η-2η μπορεί μεν στον κόφτη να κερδίζεις λίγα περισσότερα επιτυγχνόμενα Km/h αλλά από κει και πάνω όλα τα νορμάλ μοτέρ turbo με τις σχετικά χαμηλές πιέσεις, μετά τις 5.500rpm "λαχανιάζουν" και δεν έχει νόημα να τα ξεζουμίζεις.

Το ότι μέχρι τα 2.000Km, δεν ξεπέρασες τις 4.000rpm, ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ (κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα :p ), γιατί όλα ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΟΤΕΡ στα 1.500Κm θέλουν "πλήρες" άνοιγμα ώστε να "στρώσουν" εντελώς πια οι ανοχές τους ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ μέγιστης απόδοσης, εφόσον ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΡΩΜΕΝΑ (στα 1.500).

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Ως κάτοχος Αstra 1.6T σε αυτά που είπες δε βλέπω κάτι "περίεργο", μάλλον φυσιολογικό θα έλεγα. Τα 1.6Τ είναι πίσω από τα Tsi κυρίως από στάση και μέχρι περίπου τα 160Κm/h. Mετά τα κυβικά "φαίνονται", τα Οpel πλησιάζουν και κάπου στα 170-180 περνούν και λιγο μπροστά.Όμως σε all around απόδοση δεν τίθεται θέμα πιο είναι πιο γρήγορο. Εκεί μετράει η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού κ.λπ, κ.λπ. Γενικά πάντως ο Τsi είναι πολύ δύσκολος αντίπαλος, ακόμα και για ισχυρότερα στα χαρτιά αυτοκίνητα. Το ότι αλλάζεις σε γρήγορες αλλαγές σχέση 400rpm πριν τον κόφτη μάλλον "έξυπνη" κίνηση το κρίνω γιατί μόνο να κερδίσεις έχεις,αφού π.χ με 1η-2η μπορεί μεν στον κόφτη να κερδίζεις λίγα περισσότερα επιτυγχνόμενα Km/h αλλά από κει και πάνω όλα τα νορμάλ μοτέρ turbo με τις σχετικά χαμηλές πιέσεις, μετά τις 5.500rpm "λαχανιάζουν" και δεν έχει νόημα να τα ξεζουμίζεις.

Το ότι μέχρι τα 2.000Km, δεν ξεπέρασες τις 4.000rpm, ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ (κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα :pardon: ), γιατί όλα ΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΟΤΕΡ στα 1.500Κm θέλουν "πλήρες" άνοιγμα ώστε να "στρώσουν" εντελώς πια οι ανοχές τους ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ μέγιστης απόδοσης, εφόσον ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΡΩΜΕΝΑ (στα 1.500).

Ευχαριστω για την απαντηση.Η αληθεια ειναι οτι με το οπελ ειχαμε παει μεχρι τα 150-160 περιπου...δεν ειχαμε παει παραπανω λογο του δρομου.

οσον αφορα το στροσιμο ισως υπηρξα αρκετα επιφυλακτικος αλλα μετα τα 2.000 χλμ το ανοιγα κανονικοτατα οταν η θερμοκρασια ηταν κανονικη.

Link to comment
Share on other sites

Το cosmo είναι με τα 230; Αν ναι, στάθηκε πολυ καλα το gt!!!

Ναι το Cosmo ειναι, δεν ξερω αν σταθηκα καλα με το αμαξι μου παντως σε αλλο Cosmo που ξερω τον οδηγο προσωπικα του εκανα κοντα στα 3 αμαξια.

Στο συγκεκριμενο πατημα δεν τον ηξερα τον οδηγο,απλα κανονιστηκε κατευθειαν λεγοντας οτι ειναι stock και το δικο του.. Βεβαια αν παρατηρησεις κοντα στο 0.18 σε αλλαγη του, κανει σκασιματα κ πεταει φλογα. Φιλοι και γνωστοι παντως μου κανουν λογο οτι δεν ητανε κ πολυ τιμιο πατημα απο μερια του Rx8 και οτι κατι παιζει με το αμαξι που δν μας ειπε.

Εν ολιγης μαμα αμαξι απο το εργοστασιο του δεν πεταει φλογες και κανει σκασιματα ρε παιδια..πως να το κανουμε τωρα..!! :pardon:

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ.ΕΧΩ ΕΝΑ TSI VI ΜΕ ΤΑ 160 ΕΝΤΕΛΟΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ.ΕΧΩ ΠΑΤΗΣΕΙ ΜΕ 2 SCIROCCO 160ΑΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ GOLF GT ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 3 ΑΜΑΧΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.ΑΚΟΜΑ ΕΧΩ ΑΝΟΙΧΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ASTRA GTC TURBO 2 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΗΜΟΥΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ TSI ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ GTC TURBO.

ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΟΤΙ ΕΧΩ 30.000 ΧΛΜ, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ 3D ,MANUAL KAI ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΤΙΣ TOP ΑΛΛΑΓΕΣ, AΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 400 ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΟΡΤΗ.ΑΚΟΜΑ ΜΕΧΡΙ ΤΑ 2.000 ΧΛΜ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΙΣ 4.000 ΣΤΡΟΦΕΣ Π Ο Τ Ε! ! !

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΕΞΗΓΗΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ?

ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ CAPS LOCK ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ.

Καλησπερα, προσωπικα εχω πατησει και εγω με shirocoo 160αρι και του εκανα 3 αμαξια διαφορα, επισης παλιοτερα πατησα με astra Gtc και το αποτελεσμα ηταν αυτο:

,με Golf Gt stock οπως το δικο μου ημουνα περιπου 1,5 μπροστα.

Γενικα παντως αμαξι με αμαξι πιστευω παιζουνε μικρες διαφορες σαν αυτοκινητα επιδοσεις κτλπ,το στρωσιμο πιστευω παιζει μεγαλο ρολο και αν αρχισουμε συζητηση θα βγουμε πολυ off topic. Προσωπικα αν και υπερβολη το αμαξι μου πανω απο 4χιλ/στροφες μετα τα 7000 χιλ. το ανοιξα.Δεν το χω μετανιωσει παντως. :pardon:

Edited by GIANNIS_KAN
Link to comment
Share on other sites

Ναι το Cosmo ειναι, δεν ξερω αν σταθηκα καλα με το αμαξι μου παντως σε αλλο Cosmo που ξερω τον οδηγο προσωπικα του εκανα κοντα στα 3 αμαξια.

Στο συγκεκριμενο πατημα δεν τον ηξερα τον οδηγο,απλα κανονιστηκε κατευθειαν λεγοντας οτι ειναι stock και το δικο του.. Βεβαια αν παρατηρησεις κοντα στο 0.18 σε αλλαγη του, κανει σκασιματα κ πεταει φλογα. Φιλοι και γνωστοι παντως μου κανουν λογο οτι δεν ητανε κ πολυ τιμιο πατημα απο μερια του Rx8 και οτι κατι παιζει με το αμαξι που δν μας ειπε.

Εν ολιγης μαμα αμαξι απο το εργοστασιο του δεν πεταει φλογες και κανει σκασιματα ρε παιδια..πως να το κανουμε τωρα..!! :whistling:

Πάντως εγώ παιδιά όποτε "κολλούσα" σε RX-8 με το Αstra 1.6T (πάντα από ρολλαριστά, αφού ξέρω ότι από στάση είναι ταχύτατα! :startle: ),είτε stock είτε tuned (=χαμηλωμένος, εξατμίσεις κ.λπ), πάντα ο οδηγός τους "κοιτούσε" αλλού :whistling: ). Δε ξέρω αλλά δεν τα φοβήθηκα ποτέ! Ξέρω όμως ότι το μεν Cosmo έχει 0-100Km/h σε 6,4sec :yes: και το "μικρό" (Challenge) 7,3! :pardon: ). Άρα η δύναμή τους είναι από στάση...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ παιδιά όποτε "κολλούσα" σε RX-8 με το Αstra 1.6T (πάντα από ρολλαριστά, αφού ξέρω ότι από στάση είναι ταχύτατα! :startle: ),είτε stock είτε tuned (=χαμηλωμένος, εξατμίσεις κ.λπ), πάντα ο οδηγός τους "κοιτούσε" αλλού :whistling: ). Δε ξέρω αλλά δεν τα φοβήθηκα ποτέ! Ξέρω όμως ότι το μεν Cosmo έχει 0-100Km/h σε 6,4sec :yes: και το "μικρό" (Challenge) 7,3! :pardon: ). Άρα η δύναμή τους είναι από στάση...

Εχουν καλό στήσιμο και καλό μπαμ αλλά στην συνέχεια έλειψ δύναμης. Εκτός άμα είναι κανένα turbo rx8 που χτηπάει M3

Link to comment
Share on other sites

το πρωι απανωτα 3-4 πατηματα με λευκο tiguan 14αρι με κολλημενα αυτοκολλητα revo σήμερα το πρωι-

ήμουν παντου μπροστα με διαφορα που εμενα μου φανηκε για τουλαχιστον 2 καροτσες-

στο τέλος μίλησα με το παληκαρι το οποιο ήταν δικαβαλος και του ειπα πάνω κάτω ότι είμαι stage 2

i/c s3 κλπ

ο φίλος μου είπε μεταξυ σοβαρου και αστειου γιατι δεν γραφω κάτι πάνω που να δειχνει ότι το αυτοκινητο είναι

φτιαγμενο...:thumbsup:

-εγω ήμουν solo αλλά με full βενζίνη

Link to comment
Share on other sites

το πρωι απανωτα 3-4 πατηματα με λευκο tiguan 14αρι με κολλημενα αυτοκολλητα revo σήμερα το πρωι-

ήμουν παντου μπροστα με διαφορα που εμενα μου φανηκε για τουλαχιστον 2 καροτσες-

στο τέλος μίλησα με το παληκαρι το οποιο ήταν δικαβαλος και του ειπα πάνω κάτω ότι είμαι stage 2

i/c s3 κλπ

ο φίλος μου είπε μεταξυ σοβαρου και αστειου γιατι δεν γραφω κάτι πάνω που να δειχνει ότι το αυτοκινητο είναι

φτιαγμενο...:D

-εγω ήμουν solo αλλά με full βενζίνη

Ε!, τώρα κι αυτός με TIGUAN! Μου φαίνεται το "τράβαγε" η ορεξούλα του το "λιπτονάκι" (με γεύση...βερίκοκο :D )! Δε λέω δυνατά κι αυτά με συγγενικό "μοτερικό DNA" αλλά ας "πατήσουν" ρε παιδί μου με κανά Outlander ("Mitsu"), με κανά Peugeot 5008 1.6 ΤΗΡ, Yeti Tsi, BMW X1, Nissan JUKE κ.λπ, δηλαδή με S.U.V, με τα οποία είναι από πλευράς βάρους καρότσας/ αεροδυναμικής/ μεταδόσεως είναι στα μέτρα τους. Αυτό που κάνουν κάποιες φορές οι ιδιοκτήτες τους, (ότι δηλαδή επειδή μπορεί να έχουν turbo ή κάποια "παραπάνω" κυβικά, έβαλαν κι ένα πρόγραμμα, μπορούν να τη "πέφτουν" παντού, ν' "ανάβουν φώτα" όταν σε βρουν λίγο "κρεμασμένο" στο δρόμο και με νταλίκες δεξιά σου σε ανηφόρες κ.λπ) ΚΑΤΑΝΤΑ ΘΡΑΣΟΣ! "PURE ICE TEA TO THE S.U.V" λοιπόν! :thumbsup::D:D

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Γυρνάω από Θεσσαλονίκη Βέροια κατά της 7 το απόγευμα σήμερα. Στα δυόδια πετυχένω ένα μαύρο EVO 9 από Βέροια και φευγει πατητός. Το αμάξι λογικά φοράει πρώτο στάδιο και είναι γύρω στα 360 υποθέτω. Στα 200 χιλιόμετρα είμαι από πίσω του και κοντέβω να κουφαθώ από τον θόρυβο που κάνει η εξάτμιση του.. Τον βλέπω το πατάι από τα 160 και δεν μου δείνει την εντύπωση ότι πάει τέρμα ασχέτος αν έχουν κουφαθεί όλοι όσοι είναι δίπλα του. Στα ανοιγματα από 170 τον μαζέβω άνετα, με πέρνει πρέφα και κάνει στην άκρη για να τον περάσω.

Τώρα στρίβουμε για κλειδί,είναι ανηφορικία δεξιά στροφή που μας βγάζει στην εγνατία προς κοζάνη. Με πλησιάζει απότομα στην στροφή και έρχετε από αριστερά μου, εγώ δεξιά σταθερά με 130 και τρίτη και μόλις ισιάζουν τα αμάξια το πατάω ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΙΑΠΩΝΑ :thumbsup:

Ο τύπος έμεινε....... :lol: και εγώ :lol:

Στο επόμενο ισιάδη που είναι τα καινούγια βενζινάδικα έρχετε φορτομένος. Σταθερά από πίσω μου με 170 4η εγώ μέσα τα πατάμε ΒΒ japan σε άνοιγμα μέχρι τα 220-230 4-5 αμάξια μπροστά το 18αράκι όπως λένε κάποιοι που δεν θα σύκωνε την K04. :notfair:

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Οντως τα εβο μετα τα 160 χανουνε αισθητα πολυ λογω τετρακινισης.Απο κατι 1ες ειναι πααααρραααα πολυ δυσκολοι αντιπαλοι..και στις στροφες δεν παιζονται..

Link to comment
Share on other sites

Το διαπίστωσα αυτό σήμερα φίλε μου αν και κάποιοι λόγο άγνοιας και κολίματος θεώποιουν κάτι και δεν μπορούν να δεχτούν ότι υπάρχει κάτι καλύτερο.

Οντως τα εβο μετα τα 160 χανουνε αισθητα πολυ λογω τετρακινισης.Απο κατι 1ες ειναι πααααρραααα πολυ δυσκολοι αντιπαλοι..και στις στροφες δεν παιζονται..

Ναι συμφονώ μαζί σου.Αυτό και μόνο αυτό δεν έχουν να επειδίξουν τίποτα παραπάνω σε θέμα τεχνολογίας. Το Passat CC είναι δεκαετίες μπροστά από το EVO σε πολλούς τομοίς.

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Ναι συμφονώ μαζί σου.Αυτό και μόνο αυτό δεν έχουν να επειδίξουν τίποτα παραπάνω σε θέμα τεχνολογίας. Το Passat CC είναι δεκαετίες μπροστά από το EVO σε πολλούς τομοίς.

Δεν ειναι ομως και συγκρισιμα... Αλλη φιλοσοφια το ενα κι αλλη το αλλο... Σε αλλο κοινο προοριζεται το ενα και σε αλλο το αλλο...

Ασχετα που εσυ εκανες κτηνος το δικο σου και κολλας τους παντες..... :thumbsup::lol:

Link to comment
Share on other sites

Μπαααα! Εγώ τώρα θα γίνω λίγο..."κακός" :lol: και θα πω ότι τα EVO με εξαίρεση τα όχι και τόσο κορυφαία μοτέρ τους -αφού κακά τα ψέματα για να βγάλουν αυτές τις αποδόσεις έχουν ως μανήσια, turbo αρκετά μεγάλης παροχής (νομίζω την Greddy TD05-18G) κι έτσι ακούς εσύ 300ΗΡ και "τρελαίνεσαι" :thumbsup: - στους τομείς: κράτημα, αίσθηση, ευκολία οδήγησης και γενικά "στρίψιμο" είναι μια δεκαετία μπροστά ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ της κατηγορίας τους, δηλαδή στα σπορ από 2-2,5 litre,αφού ουσιαστικά είναι καθαρόαιμα πολιτικά αγωνιστικά! Αν τους βάλεις μία TEIN, OELINS ή BILSTEIN PSS 10 είσαι "έτοιμος" ακόμα και για "χρόνους" αν κατέχεις το άθλημα, χωρίς να πειράξεις ούτε βίδα από μηχανική βελτίωση (Ο.Κ χάρη στην εξελιγμένη 4κίνηση, πλην όμως είτε μας αρέσει είτε όχι έτσι είναι :lol: !) Απλά είναι ασχημούτσικα, απολίτιστα, με μέτρια ποιότητα σαλονιού και σίγουρα κουραστικά, θορυβώδη και "σκληρά" αν τα συγκρίνεις π.χ με S4, BMW 335 ή ΒΕΝΖ C350. Aπό την άλλη όμως είναι ιεροσυλία να πεις ένα τέτοιο αμάξι ξεπερασμένο, επειδή π.χ θα το νικήσεις με ένα καλό βελτιωμένο 2κίνητο ή ακόμα κι αν τώρα τελευταία βγήκαν ορισμένα πολύ "σοφιστικέ" ευρωπα'ι'κά Coupe ( Scirocco R ,Megane RS Trophy ή RS3) που σε απόδοση μοτέρ το έχουν ξεπεράσει!) Αll around όμως, τα EVO δεν "παίζονται"! Συγγνώμη που γίνομαι "σκληρός" -αφού ΚΑΙ ΓΩ δεν πολυχωνεύω αυτή τη νοοτροπία motorsport, δηλαδή τα με ακραιφνώς αγωνιστικό στυλ αμάξια ως μανήσια, με τις "φτερούγες", την υπερβολική (και ως μανήσια!) κατανάλωση κ.λπ κ.λπ- ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΣΠΟΡ ΚΑΙ ΑΦΟΎ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ. (Εκτός κι αν είναι "άρρωστος" βέβαια αλλά αυτό πάει "αλλού"...)

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα κ απο μενα παιδια...ειπα να βγαλω βολτα το polaki αποψε μαζι με τα φιλαρακια μου στα "κοντροστεκια" να δω κανεναν παλιο γνωστο μιας και το εχω παρατησει το αθλημα πλεον μετα τα 2500 που πληρωσα περσυ και το αυτοφωρο.τι το ηθελα και γω?Μολις ειδαν gti μερικοι "γρηγοροι" (opc,cupra 1,8 kai s3) μερικοι εκ των οποιων βεβαια ειχαν κατι i/c απο φορτηγο μπροστα και ηταν φτιαγενοι σε υψη που το polaki μου τουλαχιστον δε θα δει ποτε (βλεπε 300+ ps) ηρθαν ταχα μου δηθεν να δουν το αυτοκινητο και να πουν τα καλοριζικα...ακουσα πανω απο 50 φορες την φραση "παμε να ανοιξουμε?"....δηλαδη ποσο μαλακες μπορει να ειναι μερικοι???να σου ζητουν επιτακτικα κιολας να ανοιξεις για να δειξουν οτι ειναι πιο γρηγοροι στους υπολοιπους αγνοωντας βεβαια οτι εγω ειμαι 180 και αυτοι ισως και δυο φορες πανω απο την δυναμη του αυτοκινητου μου...αφου αρνηθηκα ευγενικα παντα την οποια προκληση ενας μαγκας με ενα glanza αρκετα γρηγορο παρεξηγηθηκε και σε φαση ξυλου κιολας απαιτησε να ανοιξουμε με οτι εχει η παρεα αλλα με εμενα οδηγο μιας και τον προσβαλα επειδη αρνηθηκα...ο κολλητος (φιλοι απο την ημερα που γενηθηκαμε) προσφερε τα κλειδια και εκει το θεμα εληξε..ο λογος?1) πηγαινα μονο απο εκει που με συνεφερε(σταση και σ αυτο ημουν ανενδοτος) γιατι ενας παλιος κοντρακιας μου ειχε πει την κοντρα να την κανονιζω παντα στα μετρα μου οχι στα μετρα του αλλου και αυτο μου χει βγει σε καλο 2) rallye 4-πεταλουδο σφυρηλατο ολο με αγραφο και μια μπουκαλιτσα στο πορτ παγκαζ...Θελω να σας ρωτησω ολους υπαρχουν σε ολες τις περιοχες της ελλαδας τετοιοι η μονο εδω στην αιτωλοακαρνανια εχουμε(οχι ολοι μερικοι)???δηλαδη του στυλ "εγω φιλε σε προκαλω","ελα με οτι θες θα σε μαμισω οπως και να χει" και στο τελος "Α εγω δε παιζω αυτο ειναι 3mm πιο χαμηλωμενο απο το δικο μου και 1,2 hp πιο πολλα,ασε που δεν ανοιγω με τερμα πιεση γιατι φοβαμαι μη φυγει το πισω πιτσιλιστηρι"..πω θεε μου τι κυκλοφορει στον κοσμο...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.