Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

α) δηλωνες οδηγος tsi 122 ενω εχεις τογιοτα αγγουρι.

β) με ειπες αραπη με γυαλια

γ) μιλισες για ανθρωπους των 600 ευρο και τους ονομασες ως καρπαζοεισπρακτορες.

εγω φιλε καταφερα να μην εχω αφεντικο

ειμαι μηχανολογος μηχανικος και αμα γουσταρεις σου στελνω και τα στοιχεια μου να μου κλασεις 2 μαντρες παπαρα.

το φορουμ ειναι ακρως δημοκρατικο εχουμε πολλα μελη με αλλα αυτοκινητα που ομως ξεκαθαρα ειπαν απο την αρχη τι οδηγουν και δεν γραφουν παπαντζες.

γραφω και διαβαζω σε πολλα φορουμ και οχι μονο με vag.

δεν εχω δημιουργησει ποτε προβλημα ουτε εχω βρισει.

μονο εσυ το καταφερες και οχι φυσικα για τα μπουρδελο σιδερα. για το κομπλεξ σου με κατηγοριες ανθρωπων που νομιζεις οτι εχεις πιασει τον παπα απο τα τετια. οποιος και οτι να εισαι.

αντε ciao τωρα

Link to comment
Share on other sites

Στα τσακίδια!!

Ετσι έτσι...!!!!! Οι ξένοι να αραιώνουν από εδώ... Βρώμισε το club... :clapping:

Link to comment
Share on other sites

αρε bourite μου θυμισες εναν παλιο μου γειτονα με ενα Τουοτα,εβαζε τζινιες και τις ιδιες μαλακιες με εσενα πετουσε.μηπως σε λενε Σταυρο και εχεις ενα μαυρο κατσαρολακι????? ;):frantics: :frantics: :roadrage:

Link to comment
Share on other sites

τα σεβη μου στον dynamite και στον mist!bouritos-doritos μην τρελενεσαι ρε μικρε,την επομενη φορα που θα παρεις αυτοκινητο θα κανεις την σωστη επιλογη.δεν χαλασε και ο κοσμος που πειρες αυτο που σου πασαρανε.θα μεγαλωσεις!θα βγαλεις δικα σου χρηματα και θα παρεις το αμαξι που γουσταρεις πραγματικα!ξεκολα τωρα.ααααα και καλα να περνας μιας και φευγεις απο την παρεα μας!ασε μας εμας να παλευουμε με τα 600 ευρω..δε γαμιετ3!!τουλαχιστων ευχαριστω τον θεο που εχω και αυτα και προσπαθω μερα με την μερα να τα κανω περισσοτερα με τιμιο παντα τροπο,σε αυτους τους δυσκολους καιρους!ποιος ξερει το αυριο τι μου επιφυλαζει!αν για σενα ειμαι καρπαζοεισπρακτορας για μενα ειμαι κατι.εσυ για μενα...ΤΙΠΟΤΑ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

Link to comment
Share on other sites

Πω πω ρε π@@@τη μου 2 μέρες κάνει κάποιος να μπει και χάνει τόσα επεισόδια..!!

Τα key points :

1. Εδώ και 6 σελίδες φαινόταν ότι έχουμε να κάνουμε με καραγκιόζη.

2. Ο καραγκιόζης σαν άλλους που έχουν εμφανιστεί κατά καιρούς (Japan κλπ) μπήκε για flame.

3. Ο Πάνος 1η φορά τσίμπησε στο flame και του τα έχωσε (καλά έκανε πάντως).

4. Το αποκορύφωμα είναι ότι ο τύπος το έπαιζε και κάτοχος Golf που του ρίχνουνε τα Ιαπωνικά και κλαιγόταν προσπαθώντας να μάθει αν ποτέ έχει χάσει άλλο tsi από aguris... ...ΑΥΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΔΕΙ - ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΟΣΚΑΡ ΓΙΑ ΤΟΝ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟ - ΑΠΟΚΛΗΡΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ BOURITO!

Τέλος όπως έχει πει ο μέγιστος Γιώργος Γεωργίου : "το πρόβλημα δεν είναι να είσαι μακάκας - το δράμα είναι να είσαι και να μην το καταλαβαίνεις κιόλας!" και επειδή στην εν λόγω συνομοταξία ανήκει ο tacos, nachos όπως τον λένε τέλος πάντων, συμφορουμίστες δείξτε κατανόηση...!

Link to comment
Share on other sites

o japanic δεν εβριζε απλα εκνεβριζε καπιους γιατι ελεγε πραγματα καλυτερα για ιαπωνικα και πολυ δε το δεχοντουσαν!καλα δεν θυμαμαι?

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

o japanic δεν εβριζε απλα εκνεβριζε καπιους γιατι ελεγε πραγματα καλυτερα για ιαπωνικα και πολυ δε το δεχοντουσαν!καλα δεν θυμαμαι?

Ισχύει. Καλός ήταν μωρέ , αλλά προσπαθούσε κι αυτός να πείσει τον εαυτό του ότι είχε πάρει στο σωστό αμάξι. Είχε πάντως σχέδια για την τελευταία celica που για μένα μετράει πολύ σαν αυτοκίνητο. Μπορεί να τα κατάφερε να την πήρε και το έστειλε το άλλο. Πάντως επειδή πέφτει από μερικούς λίγο κράξιμο προς τα ιαπωνικα, υπάρχουν γρήγορα και όμορφα αυτοκίνητα που θα αγόραζα άνετα. Σίγουρα ένα απο αυτά δεν είναι κάποιο σημερινό toyota και δεν είναι το Auris βέβαια. Μ'αρέσει που στην διαφήμησή τους λέγανε ότι αξιποποιήσανε και τις κριτικές των "πελατών" τους και έτσι φτιάξανε το καινούργιο....... και το έκαναν τρις χειρότερο ;):faceless:

Link to comment
Share on other sites

τα γρηγορα ιαπωνικα ειναι παρελθον !

το μονο γρηγορο ιαπωνικο ειναι το GT-R LEXUS LFA αντε να βαλουμε μεσα και το mazda mps!

πολλα παιδια εχουν μεινει στην εποχη του ροδα τσαντα και κοπανα...

120 αλογα 800 κιλα αμαξι που δεν στριβει και αμα αγορασεις οικοπεδο βλεπεις και τα ραδικια αναποδα αμεσως...

ωραια και καλα τα crx τα civic vtec κτλ κτλ.. αλλης εποχης αυτοκινητο..

τα σημερινα ιαπωνικα εχουνα να επιδειξουν μονο την ποιοτητα..γιατι και αυτο σχετικοειναι..πλεον ολα εχουν μικρο προβληματακια...

design γκαζι στησιμο εσωτερικο και αλλα.. ειναι ακομα πισω...

Link to comment
Share on other sites

Ανταλλάσω golf tsi με Auris 1.3 101 άγρια άλογα .... Όποιος ενδιαφέρεται .... ;)

Εχω ένα Honda jazz 8v 1,3 άμα θέλεις τα κάνουμε τράμπα....!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

πολλα παιδια εχουν μεινει στην εποχη του ροδα τσαντα και κοπανα...

Υπάρχουν και τέτοιοι?? ... :whistling: :whistling:

:pardon:

Προσωπικά Θα ήθελα να ζήσω μερικές ακόμα "τρομαχτικές" βραδιές με ενα starletaki ή ένα civic ή ένα 3άρι GTi ή ένα williams, πριν εξαναφανιστούν τελείως αυτά τα πυροβόλα του 90+ :roadrage: .. κάποιοι έχουμε και απωθημένα τι να κάνουμε :) . Δυστυχώς όταν αυτά περιφερόντουσαν καινούργια και γυαλισμένα στους δρόμους εγώ τα έβλεπα μόνο απο το πίσω κάθισμα :baby: .

Edited by Grouper
Link to comment
Share on other sites

Πάντως σε έγκυρο περιοδικό που έκανε εξονυχιστική δοκιμή και 0-160 σε μικρομεσαία το Auris 1.6 είχε βγει γρηγορότερο στο 0-160 απο golf, a3 και Leon tsi. Είναι η μόνη δοκιμή που είχα βρει με νούμερα και δεδομένα. Δεν γνωρίζω πιο από τα δυο είναι καλύτερο μάλλον υποκειμενικό είναι αυτό και στην ομορφιά μου αρέσει το golf περισσότερο και συνολικά μπορεί να βγαίνει καλύτερο αλλά στην δοκιμή φαίνεται πιο βγήκε πιο γρήγορο στην επιτάχυνση απο στάση. Και το πιο είναι πιο γρήγορο από ότι κατάλαβα φαίνεται σε κόντρα και όχι στην οδήγηση στην πόλη που οδηγάμε κυρίως στο χαμηλό φάσμα στροφών οπότε φαίνεται γρήγορο το αμάξι με την ροπή ενώ ένα γρήγορο ατμοσφαιρικό πάει χαλαρά. Φιλικά πάντα.

post-20504-0-70284100-1314796092_thumb.j

Edited by cool13
Link to comment
Share on other sites

Πάντως σε έγκυρο περιοδικό που έκανε εξονυχιστική δοκιμή και 0-160 σε μικρομεσαία το Auris 1.6 είχε βγει γρηγορότερο στο 0-160 απο golf, a3 και Leon tsi. Είναι η μόνη δοκιμή που είχα βρει με νούμερα και δεδομένα. Όποιος θέλει του λέω περιοδικό και τεύχος. Δεν γνωρίζω πιο από τα δυο είναι καλύτερο μάλλον υποκειμενικό είναι αυτό και στην ομορφιά μου αρέσει το golf περισσότερο και συνολικά μπορεί να βγαίνει καλύτερο αλλά στην δοκιμή φαίνεται πιο βγήκε πιο γρήγορο στην επιτάχυνση απο στάση. Και το πιο είναι πιο γρήγορο από ότι κατάλαβα φαίνεται σε κόντρα και όχι στην οδήγηση στην πόλη που οδηγάμε κυρίως στο χαμηλό φάσμα στροφών οπότε φαίνεται γρήγορο το αμάξι με την ροπή ενώ ένα γρήγορο ατμοσφαιρικό πάει χαλαρά. Φιλικά πάντα.

Καινουριος κι εσυ;; Ξαφνικα εγινες μελος και ποσταρες στο καταλληλο θεμα!! χαχαχα

Α ρε Mist ποσο δικιο εχεις

Link to comment
Share on other sites

οντως ρε cool13 ...ελεος πια

δλδ εσυ εκανες το λογαριασμο σου σημερα κ η πρωτη σου ενοια ηταν να ποσταρεις το συγκριτικο σε αυτο το τοπικ ε? :)

κανεις μπαμ σαν την κλανια στο τμημα με τα αρωματα

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σε έγκυρο περιοδικό που έκανε εξονυχιστική δοκιμή και 0-160 σε μικρομεσαία το Auris 1.6 είχε βγει γρηγορότερο στο 0-160 απο golf, a3 και Leon tsi. Είναι η μόνη δοκιμή που είχα βρει με νούμερα και δεδομένα. Όποιος θέλει του λέω περιοδικό και τεύχος. Δεν γνωρίζω πιο από τα δυο είναι καλύτερο μάλλον υποκειμενικό είναι αυτό και στην ομορφιά μου αρέσει το golf περισσότερο και συνολικά μπορεί να βγαίνει καλύτερο αλλά στην δοκιμή φαίνεται πιο βγήκε πιο γρήγορο στην επιτάχυνση απο στάση. Και το πιο είναι πιο γρήγορο από ότι κατάλαβα φαίνεται σε κόντρα και όχι στην οδήγηση στην πόλη που οδηγάμε κυρίως στο χαμηλό φάσμα στροφών οπότε φαίνεται γρήγορο το αμάξι με την ροπή ενώ ένα γρήγορο ατμοσφαιρικό πάει χαλαρά. Φιλικά πάντα.

επειδη μεγαλωσα με Nissan-Τουοτα θα ηθελα να ξαναπαρω παλι,αλλα,δεν μου δινει επιλογες οπως η VW π.χ.

πουλαει αυτοκινητα για καθε τυπο οδηγου,ηρεμου εως ανησυχου,κατι που η Τουοτα εχει χρονια να προσφερει στους fan της.οποτε καποιοι επειδη εχουν το πιο γρηγορο αμαξι της συγκεκριμενης μαρκας εχουν την λανθασμενη εντυπωση πως οτι κινητε εκτελειτε κι ολας.

καλως η κακως οι περισσοτερες εταιριες περνανε στην εποχη του Turbo.οπως εχω υπογραμμισει υπαρχουν αυτοκινητα για ολες τις αναγκες.ε μη παιρνεις εσυ τωρα το πιο γρηγορο μοντελο Τουοτα και πας να χτυπησεις το πιο μικρο μοντελο VW.αδικια δεν ειναι???????

αν θες μας λες και πως σε εβγαλε ο δρομος απο εδω,Φιλικα παντα

Link to comment
Share on other sites

Ας αφήσουμε το bouritos με το αγγουράκι του να μιλήσουμε για κάτι ποιο σοβαρό.

Το μαύρο evo 9 που το ταπήνοσα στην εγνατία θέλει να τρέξουμε κόντρα με λεφτά.

Λέω φιλαράκι δεν τρέχω κοντρές με την λίμο απλά έτυχε να σε προσπεράσω όταν το έσπαγες... B)

Link to comment
Share on other sites

Ας αφήσουμε το bouritos με το αγγουράκι του να μιλήσουμε για κάτι ποιο σοβαρό.

Το μαύρο evo 9 που το ταπήνοσα στην εγνατία θέλει να τρέξουμε κόντρα με λεφτά.

Λέω φιλαράκι δεν τρέχω κοντρές με την λίμο απλά έτυχε να σε προσπεράσω όταν το έσπαγες... B)

Αυτο που του ειπες πρεπει να τον ετσουκσε B):thumbsu::lol: !!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που του ειπες πρεπει να τον ετσουκσε :lol:B):lol: !!!!!

Όντως. Αυτό το είπα επειδή είπε κάποιος με Honda civic σε έναν φίλο μου το passat cc για προσπερασεις είναι. Και καλά δεν είναι σπορ...B) στο δρόμο όμως κερνάει τσάι σε σπορ...

Πέρασες evo? Ωραίος.

Έτυχε να το πετύχω στον δρόμο μου...:thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Όντως. Αυτό το είπα επειδή είπε κάποιος με Honda civic σε έναν φίλο μου το passat cc για προσπερασεις είναι. Και καλά δεν είναι σπορ...B) στο δρόμο όμως κερνάει τσάι σε σπορ...

Έτυχε να το πετύχω στον δρόμο μου...:thumbsu:

Aν νομίζεις ότι μπορείς να κατέβεις από τα 5.5 δευτερόλεπτα που χρειάζεται ένα evo 9 για να επιταχύνει από τα 0-100 τότε δέξου την κόντρα για να τον τον ξεφτιλίσεις ξανά.Το θέμα είναι ότι το μαμά evo IX κάνει 0-100 σε 5,5 δεύτερα και δεν νομίζω να υπάρχουν πολλά απείραχτα ακόμα....Σε κλασικό 0-400 θα μετρήσεις κολώνα από το evo IX και αυτό είναι μία σκληρή πραγματικότητα.Αρκεί βέβαια και το evo να είναι βελτιωμένο γιατί και εσύ από ότι βλέπω δεν φοράς και λίγα καλούδια...

Link to comment
Share on other sites

Aν νομίζεις ότι μπορείς να κατέβεις από τα 5.5 δευτερόλεπτα ...

Δυστυχώς, είναι πολύ δύσκολο για προσθιοκίνητο αυτης της κατηγορίας. Ίσως με πολύ καλό στήσιμο, με καλά λάστιχα και σε καλή άσφαλτο να κάνει χαμηλά εξάρια αλλά δύσκολα παρακάτω, άσε που δεν θα έχουν επαναληψιμότητα οι εκκινήσεις του. Μπορεί στη μία να κάνει 6,5 και στην επόμενη να σπινάρει παραπάνω ή να κρεμάσει ο κινητήρας και να κάνει 8. Όποιος παρακολουθεί κόντρες στο δρόμο ξέρει ότι ποτέ ένα προσθιοκίνητο δε στήνεται από στάση δίπλα σε evo.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς, είναι πολύ δύσκολο για προσθιοκίνητο αυτης της κατηγορίας. Ίσως με πολύ καλό στήσιμο, με καλά λάστιχα και σε καλή άσφαλτο να κάνει χαμηλά εξάρια αλλά δύσκολα παρακάτω, άσε που δεν θα έχουν επαναληψιμότητα οι εκκινήσεις του. Μπορεί στη μία να κάνει 6,5 και στην επόμενη να σπινάρει παραπάνω ή να κρεμάσει ο κινητήρας και να κάνει 8. Όποιος παρακολουθεί κόντρες στο δρόμο ξέρει ότι ποτέ ένα προσθιοκίνητο δε στήνεται από στάση δίπλα σε evo.

Φίλε μου θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.Θα προσθέσω τα εξής με καλή και φιλική διάθεση και χωρίς να θέλω είτε να παρεξηγηθώ είτε να δημιουργήσω κόντρες.Ακόμα και σήμερα κάτοχοι evo μιλάνε με τα καλύτερα λόγια για το 9άρι και το θεωρούν την καλύτερη έκδοση.Είναι πραγματική πολεμική μηχανή και είναι το όνειρο κάθε οδηγού που ασχολείται με dragster.Ένα βελτιωμένο evo μπορεί άνετα να εκτελέσει οποιοδήποτε αυτοκίνητο είναι εντός ανταγωνισμού.Ας χαρεί ο φίλος μας το cjgeorgio το βελτιωμένο passat cc και αλλά ας μην μπαίνει στα χωράφια ενός αυτοκινήτου που πολύ απλά είναι μία κατηγορία μόνο του.Ναι από μέσα το evo σε απογοητεύει ναι εξωτερικά σε κάνει να μοιάζεις με τον κάγκουρα των δυτικών συνοικιών της Θεσσαλονίκης αλλά οι τόνοι οδηγικής απόλαυσης που μπορεί να σου προσφέρει δεν συγκρίνονται με κάτι άλλο.Μόνο να το έχεις και πολύ απλά να στρίβεις σαν να είναι σε ράγες φτάνει για να σου φτιάξει την μέρα και να σε αποζημιώσει με το παραπάνω.Προσωπικά δεν θα έδινα ποτέ 50.000 ευρώ για να πάρω το καινούριο 11άρι,θα προτιμούσα το S3 και με κάποια καλούδια αργότερα,αλλά πάντα θα ήξερα ότι μπορούσα να αγοράσω ένα evo και απλά να κάθομαι πίσω από το βολάν και να νιώθω πάλι 20 χρονών.... B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.