Passatoukos Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 Δεν είναι έτσι ακριβώς. Passat 1.8 20v 125 hp 1260 kg. 10.08kg/hp Opel astra F 1.4 82hp 1000kg. 12.1/hp Mέχρι τα 160-170 το astra είναι μπροστά. Θέλω να σου πω οτι το βάρος σε ταχύτητες μέχρι 140-150 απο την εμπειρία που έχω,μπορεί να φύγει εύκολα και μετά να μην μαζευεται. Αν σε ενδιαφέρει να δείς διαφορές,υπάρχει διαθέσιμο ένα Seat Ibiza Cupra DSG 180 hp 1200+kg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 passatouko που θα εισαι σημερα/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 Δεν είναι έτσι ακριβώς. Passat 1.8 20v 125 hp 1260 kg. 10.08kg/hp Opel astra F 1.4 82hp 1000kg. 12.1/hp Mέχρι τα 160-170 το astra είναι μπροστά. Θέλω να σου πω οτι το βάρος σε ταχύτητες μέχρι 140-150 απο την εμπειρία που έχω,μπορεί να φύγει εύκολα και μετά να μην μαζευεται. Αν σε ενδιαφέρει να δείς διαφορές,υπάρχει διαθέσιμο ένα Seat Ibiza Cupra DSG 180 hp 1200+kg. Eυχαριστώ πολύ για την πρόταση δοκιμής του Cupra. Κάποια άλλη φορά όμως. Όσο για το θέμα της αναλογίας/ίππο: 1)Tο βάρος μπορεί να είναι οποιοδήποτε χωρίς να επηρεάζει τις επιδόσεις παρά μόνο έμμεσα, π.χ. αυξάνοντας την τριβή κύλισης. Στην περίπτωση όμως που παραθέτεις αυτό μόνο ασήμαντο ρόλο μπορεί να παίξει, αλλά υπό προϋποθέσεις και πάλι, όπως: 2)Κοινές, (ίσες), σχέσεις μετάδοσης. (Περιλαμβάνει και τα ελαστικά). 3)Ίσες απώλειες του συστήματος μετάδοσης. 4)Ίση αεροδυναμική αντίσταση. 5)Παρόμοιο χειρισμό των δύο αυτοκινήτων, μέσα στα πλαίσια, σωστής βάσει προδιαγραφών, εξάντλησης των δυνατοτήτων τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 (edited) Γιώργαρε 22:30 στα μέρη που χρειάζεσαι φακό.....Ακούγεται οτι θα υπάρχει πόλεμος σήμερα. passatouko που θα εισαι σημερα/ Eυχαριστώ πολύ για την πρόταση δοκιμής του Cupra. Κάποια άλλη φορά όμως. Όσο για το θέμα της αναλογίας/ίππο: 1)Tο βάρος μπορεί να είναι οποιοδήποτε χωρίς να επηρεάζει τις επιδόσεις παρά μόνο έμμεσα, π.χ. αυξάνοντας την τριβή κύλισης. Στην περίπτωση όμως που παραθέτεις αυτό μόνο ασήμαντο ρόλο μπορεί να παίξει, αλλά υπό προϋποθέσεις και πάλι, όπως: 2)Κοινές, (ίσες), σχέσεις μετάδοσης. (Περιλαμβάνει και τα ελαστικά). 3)Ίσες απώλειες του συστήματος μετάδοσης. 4)Ίση αεροδυναμική αντίσταση. 5)Παρόμοιο χειρισμό των δύο αυτοκινήτων, μέσα στα πλαίσια, σωστής βάσει προδιαγραφών, εξάντλησης των δυνατοτήτων τους. Φίλε,δεν εξετάζουμε διαφορικά,σασμάν,κλπ κλπ. Απλά σου λέω οτι 160hp Fiat 500 δεν έχετε επαφή Edited July 24, 2013 by Passatoukos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpoukou22 Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 Γιώργαρε 22:30 στα μέρη που χρειάζεσαι φακό.....Ακούγεται οτι θα υπάρχει πόλεμος σήμερα. Φίλε,δεν εξετάζουμε διαφορικά,σασμάν,κλπ κλπ. Απλά σου λέω οτι 160hp Fiat 500 δεν έχετε επαφή αν βρω παρεα θα ερθω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 αν βρω παρεα θα ερθω Έγινε αγορινα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 (edited) Γιώργαρε 22:30 στα μέρη που χρειάζεσαι φακό.....Ακούγεται οτι θα υπάρχει πόλεμος σήμερα. Φίλε,δεν εξετάζουμε διαφορικά,σασμάν,κλπ κλπ. Απλά σου λέω οτι 160hp Fiat 500 δεν έχετε επαφή Θεωρώ πως πολύ πιθανόν να έχεις δίκιο γιατί αυτό που είδα με..."τρόμαξε", αν και, όπως εξηγώ, ή όλη φάση δεν ήταν μία κανονική κόντρα. Θα επιμείνω όμως λίγο θεωρητικά. Στις προδιαγραφές το ΑΒΑRTH εμφανίζεται να έχει μικρότερη ροπή και TURBO. Λέει η θεωρία: "Yes, more hp does not make for a quicker car... When we were running our drag Scirocco it would beat turbo cars that had much more hp, even cars that had an additional 100 hp. This red Honda was claiming to make over 350hp. We were making about 240 wheel hp. This chart shows the torque difference and the turbo still has more wheel hp. Also you have to account for turbo lag and believe me turbo lag is always a big deal when going up against a supercharged car." Kαι για όσους δεν κατάλαβαν, αναφέρεται στην υπεροχή του υπερσυμπιεστή απέναντι στο turbo, μέχρι κάποιου ορίου. http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5649978-)-Why-NOT-to-install-a-turbo-on-the-G60-8v-engine-that-was-engineered-for-a-supercharger! Nα πω εδώ πως ο συντηρητής του αυτοκινήτου μου, λέει πως από τα 1.8t, (VAG), που έχει, κατά καιρούς, δοκιμάσει, μαμίσια η με μικροβελτιώσεις, (όπως το δικό μου), το g60 αποδίδει αισθητά καλύτερα! (Επισήμανση στην οποία δεν έδωσα ποτέ ιδιαίτερη σημασία, θεωρώντας την λίγο υπερβολική!). Στο μεταξύ όμως, είχα και κάποιες αψιμαχίες στον δρόμο με 1.8t, μία από τις οποίες αναφέρω σε προηγούμενες σελίδες του παρόντος thread, που φαίνεται να επιβεβαιώνουν τα λεγόμενα του μηχανικού. Δεν ήταν όμως συστηματικές και οργανωμένες οπότε δεν βιάζομαι να συμπεράνω... O λόγος που αναφέρομαι βέβαια στον 1.8t είναι προφανής: είναι ο κινητήρας που πήρε την θέση του g60 στην VAG, με πολλές ομοιότητες, ίδιο κυβισμό, ίδια ιπποδύναμη, και βασική διαφορά την κατάργηση του σπειροειδούς υπερσυμπιεστή g60 και την αντικατάστασή του με turbo. Ίσως ξανασυναντήσω το ABARTH και βλέπουμε... Edited July 24, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 Ωραία όλα αυτά που λές,αλλά τα "κοντρομαθηματικά" απο τον δρόμο απέχουν πολύ. Βάση θεωρίας πιστέυω οτι Abarth 165 αλογα δεν έχετε επαφή. Βέβαια δεν έχω δει και το Passat να πατάει απο κοντά,οπότε ίσως έχω λάθος ιδέα. Σε κάθε περίπτωση που θέλεις να δεις τι κάνει η πασσατάρα μου λες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelisrc Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Ωραία όλα αυτά που λές,αλλά τα "κοντρομαθηματικά" απο τον δρόμο απέχουν πολύ. Βάση θεωρίας πιστέυω οτι Abarth 165 αλογα δεν έχετε επαφή. Βέβαια δεν έχω δει και το Passat να πατάει απο κοντά,οπότε ίσως έχω λάθος ιδέα. Σε κάθε περίπτωση που θέλεις να δεις τι κάνει η πασσατάρα μου λες Θα συμφωνησω με τον Passatouko, καθως (The modest output of the normal 500's 1.4-liter four-cylinder (101 horsepower, 98 lb-ft of torque) is increased to a stout 160 horsepower and 170 lb-ft of torque thanks to a turbocharger.) και επειδη εχω προσωπικη εμπειρια με μηχανη (Yamaha Fz6 S2 2008 μοντελο με Power Commander + τελικα Akrapovic και Kawasaki zx636 2004 μοντελο με Power Commander και full racing exhaust) σε δρομο με εναλλαγες ευθειας και στροφων και απλα δεν μπορουσαμε να το πιασουμε. Και οχι δεν ειμασταν κουλοι. Και προς θεου δεν θελω να μειωσω ουτε το αμαξι σου (και κανενος αλλου) αλλα ουτε τις οδηγικες σου ικανοτητες. Απλα αν λες οτι το περασες, γιατι εγω αυτο καταλαβα, μου φαινεται αν οχι παραλογο, πολυ δυσκολο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Ωραία όλα αυτά που λές,αλλά τα "κοντρομαθηματικά" απο τον δρόμο απέχουν πολύ. Βάση θεωρίας πιστέυω οτι Abarth 165 αλογα δεν έχετε επαφή. Βέβαια δεν έχω δει και το Passat να πατάει απο κοντά,οπότε ίσως έχω λάθος ιδέα. Σε κάθε περίπτωση που θέλεις να δεις τι κάνει η πασσατάρα μου λες Ακριβώς ποια είναι η θεωρία που προβλέπει ότι σε δύο αυτοκίνητα, με την ίδια αναλογία κιλών/ίππο και τηρουμένων των άλλων παραμέτρων σταθερών, υπερέχει αυτό με το turbo και όχι αυτό με το compressor; Μιλάω πάντα για καθημερινά αυτοκίνητα και όχι για υπερκατασκευές η πολύ "πειραγμένα". Τουλάχιστον, από την δική μου πλευρά, υπάρχει παράθεση της θεωρίας, που προβλέπει το αντίθετο, δηλαδή την υπεροχή του κομπρέσσορα, στο παραπάνω post. Φυσικά, αφήνω πάντα τα περιθώρια για ανταλλαγή επιχειρημάτων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Φίλε μου δεν έγραψα πουθενά οτι το turbo υπερέχει του κομπρέσσορα.Δεν έχω γνώμη επι του θέματος οπότε και δεν μπορώ να σου απαντήσω Απλά οταν το 500ράκι έχει 160 αλογα στα 1100 κιλα στο "πατα" και μέχρι κάποια μέτρα θα ανοίξει,και δεν ξερω αν το Passat θα προλάβει να κλειδώσει και να μαζέψει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 (edited) Θα συμφωνησω με τον Passatouko, καθως (The modest output of the normal 500's 1.4-liter four-cylinder (101 horsepower, 98 lb-ft of torque) is increased to a stout 160 horsepower and 170 lb-ft of torque thanks to a turbocharger.) και επειδη εχω προσωπικη εμπειρια με μηχανη (Yamaha Fz6 S2 2008 μοντελο με Power Commander + τελικα Akrapovic και Kawasaki zx636 2004 μοντελο με Power Commander και full racing exhaust) σε δρομο με εναλλαγες ευθειας και στροφων και απλα δεν μπορουσαμε να το πιασουμε. Και οχι δεν ειμασταν κουλοι. Και προς θεου δεν θελω να μειωσω ουτε το αμαξι σου (και κανενος αλλου) αλλα ουτε τις οδηγικες σου ικανοτητες. Απλα αν λες οτι το περασες, γιατι εγω αυτο καταλαβα, μου φαινεται αν οχι παραλογο, πολυ δυσκολο. Φίλε μου, θυμάμαι από την δεκαετία του '70 να υπάρχει σχετική συζήτηση. Η κόντρα είχε γίνει ανάμεσα σε ένα PEUGEOT 504 COUPE, 3.200 cc V6, αν θυμάμαι καλά, και σε μία HONDA 750, (δεν με ενδιέφεραν ποτέ οι μηχανές και έτσι δεν θυμάμαι άλλες λεπτομέρειες), και τότε αναφερόταν πάλι το ίδιο φαινόμενο, σε μία απολαυστική περιγραφή που είχε γίνει στο περιοδικό AUTO EXPRESS, (αν βρω το άρθρο στο αρχείο μου θα το ποστάρω). Κόντρες με μοτοσικλέτες, για στροφιλίκια πάντα μιλάμε, έχω κάνει και εγώ, μία φορά με το συγκεκριμένο και άλλες με άλλα. (Που να δεις με το VANAGON SYNCRO T3, το "φορτηγό" η την "κλούβα" , όπως το αποκαλούν πολλοί εδώ στην Ελλάδα, η "ΤΗΕ PORSCHE OF VANS", όπως το αποκάλεσαν, κατάπληκτοι, οι "χαζοαμερικάνοι που δεν ξέρουν τι τους γίνεται". Εκεί να δεις μέρες Ραυτόπουλου, (πρωταθλητή trial Ελλάδας 1993 με SYNCRO), να "τρομάση η γης".). Για να μην τα πολυλογώ, το αποτέλεσμα είναι πολλές φορές αμφίρροπο, με το αυτοκίνητο, ιδιαίτερα αν τετρακίνητο, να διεκδικεί απαιτητικά. Edited July 25, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 (edited) Φίλε μου δεν έγραψα πουθενά οτι το turbo υπερέχει του κομπρέσσορα.Δεν έχω γνώμη επι του θέματος οπότε και δεν μπορώ να σου απαντήσω Απλά οταν το 500ράκι έχει 160 αλογα στα 1100 κιλα στο "πατα" και μέχρι κάποια μέτρα θα ανοίξει,και δεν ξερω αν το Passat θα προλάβει να κλειδώσει και να μαζέψει H λογική, η πράξη και η θεωρία λέει πως, επιμένω στο "τηρουμένων των άλλων παραμέτρων σταθερών", ένα αυτοκίνητο με τα διπλάσια κιλά του ABARTH, 2200 για να το δούμε και σε νούμερο, με υπερδιπλάσια όμως ιπποδύναμη από αυτό, ας πούμε 330, θα είναι ταχύτερο! Edited July 25, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Φίλε μου αμάξι απο αμάξι διαφέρει. Και κάθε πατημα απο πάτημα είναι διαφορετικο. Τι εννοω: Passat 1.8 20v 125 hp με 1 κάθισμα 1260 κιλά Vs Opel Astra 1.4 84 hp 1000kg. Μπροστά το Astra μέχρι τα 170 μισο αμάξι. Passat 1.8 20v 125 hp με 1 κάθισμα 1260 kg VS Fiat punto 1.2 80 hp με 2 καθίσματα 920 kg Κολώνα μπροστά το passat μέχρι τα 170. Passat 1.8 20v 125 hp με 1 κάθισμα 1260 kg VS Fiat punto ΦΠΕ εκκεντροφορια 100hp με 2 bucket μέσα 950 kg περίπου 2 αμάξια μπροστά μέχρι τα 160 εγώ. Πώς εξηγείς οτι έφαγα απο το Opel? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Φίλε μου αμάξι απο αμάξι διαφέρει. Και κάθε πατημα απο πάτημα είναι διαφορετικο. Τι εννοω: Passat 1.8 20v 125 hp με 1 κάθισμα 1260 κιλά Vs Opel Astra 1.4 84 hp 1000kg. Μπροστά το Astra μέχρι τα 170 μισο αμάξι. Passat 1.8 20v 125 hp με 1 κάθισμα 1260 kg VS Fiat punto 1.2 80 hp με 2 καθίσματα 920 kg Κολώνα μπροστά το passat μέχρι τα 170. Passat 1.8 20v 125 hp με 1 κάθισμα 1260 kg VS Fiat punto ΦΠΕ εκκεντροφορια 100hp με 2 bucket μέσα 950 kg περίπου 2 αμάξια μπροστά μέχρι τα 160 εγώ. Πώς εξηγείς οτι έφαγα απο το Opel? Πιθανές αιτίες για την περίπτωση που αναφέρεις με το ASTRA: 1)Το ASTRA να έχει πολύ κοντές σχέσεις. 2)Το ΑSTRA να έχει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή. Παίζει σημαντικό ρόλο, ιδιαίτερα πάνω από τα 100 km/h. 3)Nα φοράει στενότερα ελαστικά η/και να είχε υψηλότερες πιέσεις σε αυτά. 4)Οι δαγκάνες των φρένων σου να μην ανοίγουν τέλεια με αποτέλεσμα να έχεις απώλειες από τριβές. 5)Καλύτερη καμπύλη ροπής του ASTRA. (Εντάξει απίθανο και δεν κοίταξα προδιαγραφές). Αν το ψάξω θα βρω και άλλα... (Όπως, ας πούμε, ελαφρύτερες ζάντες/λάστιχα στο ASTRA που πέρα από την συμμετοχή τους στο χαμηλότερο απόβαρο, επηρεάζουν την συνολική αντίσταση των κινητών μερών στην ροπή στρέψης, γεγονός στρατηγικής σημασίας). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Σωστά αυτά που λές,Αλλά στα 170 δεν πιστέυω οτι παίζει ρόλο τα ελαστικα,ή οι ζάντες,εεκεί μιλάνε τα κυβικά και τα άλογα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Ο vanagon καλά κάνει και παίρνει σα μέτρο σύγκρισης τα κιλά/ίππο γιατί είναι κ το πιο αντικειμενικό κριτήριο!Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Παίζει ρόλο η κλιμάκωση του κιβωτίου σε μεγάλο βαθμό.Δηλαδή τι εννοώ?Το Fiat είναι 1.4 και τουρμπατο οπότε με ένα κοντό σασμάν είναι άπιαστο τουλάχιστον από στάση.Το Passat λογικό να έχει μακρίες σχέσεις.Επίσης τετρακίνηση=απώλειες οι οποίες φαίνονται στα "πολλά".Βέβαια το Passat έχει μεγαλύτερη ροπή που σημαίνει δύναμη γιατί τα άλογα δεν σημαίνουν δύναμη(για όσους δεν ξέρουν).Και τελευταίος παραγοντας=οδηγός!Παίζει μεγάλο ρόλο και αυτός 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Σωστά αυτά που λές,Αλλά στα 170 δεν πιστέυω οτι παίζει ρόλο τα ελαστικα,ή οι ζάντες,εεκεί μιλάνε τα κυβικά και τα άλογα Απλά δεν έχεις δίκιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Πιθανές αιτίες για την περίπτωση που αναφέρεις με το ASTRA: 1)Το ASTRA να έχει πολύ κοντές σχέσεις. 2)Το ΑSTRA να έχει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή. Παίζει σημαντικό ρόλο, ιδιαίτερα πάνω από τα 100 km/h. 3)Nα φοράει στενότερα ελαστικά η/και να είχε υψηλότερες πιέσεις σε αυτά. 4)Οι δαγκάνες των φρένων σου να μην ανοίγουν τέλεια με αποτέλεσμα να έχεις απώλειες από τριβές. 5)Καλύτερη καμπύλη ροπής του ASTRA. (Εντάξει απίθανο και δεν κοίταξα προδιαγραφές). Αν το ψάξω θα βρω και άλλα... (Όπως, ας πούμε, ελαφρύτερες ζάντες/λάστιχα στο ASTRA που πέρα από την συμμετοχή τους στο χαμηλότερο απόβαρο, επηρεάζουν την συνολική αντίσταση των κινητών μερών στην ροπή στρέψης, γεγονός στρατηγικής σημασίας). Εντάξει ρε παιδιά δεν κάνουμε επιστημονική ανάλυση!Σιγά μην εξετάσουμε αν στραβοκοιμήθηκε ο Δίας το προηγούμενο βράδυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 (edited) Ο vanagon καλά κάνει και παίρνει σα μέτρο σύγκρισης τα κιλά/ίππο γιατί είναι κ το πιο αντικειμενικό κριτήριο!Όμως δεν είναι μόνο αυτό. Παίζει ρόλο η κλιμάκωση του κιβωτίου σε μεγάλο βαθμό.Δηλαδή τι εννοώ?Το Fiat είναι 1.4 και τουρμπατο οπότε με ένα κοντό σασμάν είναι άπιαστο τουλάχιστον από στάση.Το Passat λογικό να έχει μακρίες σχέσεις.Επίσης τετρακίνηση=απώλειες οι οποίες φαίνονται στα "πολλά".Βέβαια το Passat έχει μεγαλύτερη ροπή που σημαίνει δύναμη γιατί τα άλογα δεν σημαίνουν δύναμη(για όσους δεν ξέρουν).Και τελευταίος παραγοντας=οδηγός!Παίζει μεγάλο ρόλο και αυτός Σωστά! (Και ευχαριστώ για την συμπλήρωση αν και τα είπα με λιγότερο αναλυτικό τρόπο). Επι πλέον ο οδηγός μπορεί να κάνει και κάτι ακόμα για να...ταράξει τον "αντίπαλο": να δηλώσει μειωμένη ιπποδύναμη... Εντάξει ρε παιδιά δεν κάνουμε επιστημονική ανάλυση!Σιγά μην εξετάσουμε αν στραβοκοιμήθηκε ο Δίας το προηγούμενο βράδυ Συγνώμη αλλά η ανάλυση δεν διακρίνεται σε επιστημονική και μη αλλά σε σωστή και λανθασμένη... Edited July 25, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolfburg Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Σωστά! Επι πλέον ο οδηγός μπορεί να κάνει και κάτι ακόμα για να...ταράξει τον "αντίπαλο": να δηλώσει μειωμένη ιπποδύναμη... Μην πας μακριά rallye δηλώνει ΦΠΕ και από μέσα βροντοκοπάνε τα ωστήρια!Η το άλλο τα τουρπάτα δηλώνουν πρώτο στάδιο και είναι με ξυραφιασμένη τουρμπίνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stam GT Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Πιθανές αιτίες για την περίπτωση που αναφέρεις με το ASTRA: 1)Το ASTRA να έχει πολύ κοντές σχέσεις. 2)Το ΑSTRA να έχει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή. Παίζει σημαντικό ρόλο, ιδιαίτερα πάνω από τα 100 km/h. 3)Nα φοράει στενότερα ελαστικά η/και να είχε υψηλότερες πιέσεις σε αυτά. 4)Οι δαγκάνες των φρένων σου να μην ανοίγουν τέλεια με αποτέλεσμα να έχεις απώλειες από τριβές. 5)Καλύτερη καμπύλη ροπής του ASTRA. (Εντάξει απίθανο και δεν κοίταξα προδιαγραφές). Αν το ψάξω θα βρω και άλλα... (Όπως, ας πούμε, ελαφρύτερες ζάντες/λάστιχα στο ASTRA που πέρα από την συμμετοχή τους στο χαμηλότερο απόβαρο, επηρεάζουν την συνολική αντίσταση των κινητών μερών στην ροπή στρέψης, γεγονός στρατηγικής σημασίας). Καλησπέρα παίδες! Μιας που είμαι ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Astra να ενημερώσω/απαντήσω στις "απορίες" σας! 1) Η κλιμάκωση του κιβωτίου μου,είναι φυσιολογική! Το σασμάν είναι μαμά και μόνο λίγο πιο κοντή 4η έχει,αλλά τίποτα σπουδαίο ! 2) Δε θα το λεγα ιδιαίτερα αεροδυναμικό αμάξι,αλλά σε σύγκριση με το Passat ίσως να είναι καλύτερο... Δεν ξέρω ! 3) 195/50/15 με 31 λίμπρες αέρα σε όλα τα ελαστικά (όπως τα έχω καθημερινά) ! 4) Προσωπικά,απλά το αποκλείω ! 5) 11.5 κιλά ροπής και 85 άλογα,ντάξει δεν είναι τίποτα τρομερό... Για να δηλώσω λιγότερα άλογα νόημα δεν έχει ένα 8V 14άρι μαμά αμάξι είναι,τι να του κάνω,με ελάχιστα χρήματα θα το κάνω μετατροπή,δεν αξίζει ! Η αλήθεια είναι ότι πάει ανέλπιστα καλά,θες η καλή συντήρηση,θες ότι είναι ελαφρύ,θες ότι ξέρω να το πηγαίνω τέρμα,πάει καλά και κανείς δε με πιστεύει ! Κι εμένα μου φαίνεται ζόρικο το αποτέλεσμα με το 500αράκι,αλλά επειδή δεν ξέρω τι κάνει το Passat,δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη ! Passatouko σ'αγαπώ ! Opel-ατης σου !!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hellenic vanagon Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 (edited) Καλησπέρα παίδες! Μιας που είμαι ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου Astra να ενημερώσω/απαντήσω στις "απορίες" σας! 1) Η κλιμάκωση του κιβωτίου μου,είναι φυσιολογική! Το σασμάν είναι μαμά και μόνο λίγο πιο κοντή 4η έχει,αλλά τίποτα σπουδαίο ! 2) Δε θα το λεγα ιδιαίτερα αεροδυναμικό αμάξι,αλλά σε σύγκριση με το Passat ίσως να είναι καλύτερο... Δεν ξέρω ! 3) 195/50/15 με 31 λίμπρες αέρα σε όλα τα ελαστικά (όπως τα έχω καθημερινά) ! 4) Προσωπικά,απλά το αποκλείω ! 5) 11.5 κιλά ροπής και 85 άλογα,ντάξει δεν είναι τίποτα τρομερό... Για να δηλώσω λιγότερα άλογα νόημα δεν έχει ένα 8V 14άρι μαμά αμάξι είναι,τι να του κάνω,με ελάχιστα χρήματα θα το κάνω μετατροπή,δεν αξίζει ! Η αλήθεια είναι ότι πάει ανέλπιστα καλά,θες η καλή συντήρηση,θες ότι είναι ελαφρύ,θες ότι ξέρω να το πηγαίνω τέρμα,πάει καλά και κανείς δε με πιστεύει ! Κι εμένα μου φαίνεται ζόρικο το αποτέλεσμα με το 500αράκι,αλλά επειδή δεν ξέρω τι κάνει το Passat,δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη ! Passatouko σ'αγαπώ ! Opel-ατης σου !!!! 1)Ρε παιδιά δεν δήλωσα ποτέ ότι κέρδισα το ABARTH! Είπα κάτι για απειροελάχιστη έως ανύπαρκτη διαφορά! 2)Φαίνεται πως το έχουν τα OPEL! Kάποτε ήμουν με ένα σαράβαλο, σκουριασμένο, KADETT 1.2, (1981), με κινητήρα CORSA 1990 και 50 ημιθανή άλογα. Στο φανάρι δίπλα μου ήρθε ένα κατακόκκινο ολοκαίνουργιο HONDA CIVIC, μάλλον, στην έκδοση σπορ, με το ενιαίο κρύσταλλο καπώ πορτ-παγκάζ. Πρέπει να ήταν πολύ "τούμπανο" γιατί "μπέρδευε" στο ρελαντί και ο οδηγός του έριχνε "ξερογκαζιές" για να μην σβήσει. Το φανάρι αυτό είναι απέναντι από την VAG "ΦΙΛΟΣΙΔΗΣ" στον Βύρωνα, για όσους ξέρουν. Είπα να του κάνω πλακίτσα γιατί μου φάνηκε πολύ, τέλος πάντων, έτοιμος για κάτι τέτοιο. Η διαδρομή που θα ακολουθούσα ήταν δεξιά-ευθεία-αριστερά προς Ν. Ελβετία, στον δρόμο με την μεγάλη κεντρική νησίδα, με ευθεία 50, μόνο, μέτρων. Λίγο πριν το πράσινο γκάζωσα, για "σύνθημα", την στιγμή που ο άλλος πάλευε να κρατήσει ζωντανό το δύστροπο HONDA, μία μέρα με καύσωνα και νεύρα. Στο ξεκίνημα έκανε το λάθος: τα έδωσε όλα σπινάρωντας δαιμονισμένα και καπνίζοντας τα λάστιχα του. Φυσικά έφτασε δεύτερος, και απορημένος και μετά το σαραβαλάκι OPELάκι, που το ξεκίνησα μαλακά και το πάτησα τέρμα όσο να γεμίσει η πρώτη, χωρίς να σπινάρει καθόλου, γιατί μέχρι να γίνει αυτό είχα φτάσει να στρίψω αριστερά για τον προορισμό μου. Edited July 25, 2013 by hellenic vanagon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stam GT Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Kadettαρα αθάνατη !!! Υπάρχουν μερικά ακόμα τέτοια φίλων με μοτερούκλες... Εκεί να δεις γέλια από τα σαραβαλάκια !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted July 25, 2013 Report Share Posted July 25, 2013 Πατήματα σήμερα μπόλικα....Πάτημα με το Golf Tsi 140 του Sotiris_golf3ες 100 λοιπόν,στο πάτα κρατηθηκα στο 1 αμάξι,μέχρι τα 180 που άφησα γκάζι ήμουν 3 γεμάτα αυτοκινητα πίσω.Πάτημα με φίλου Audi A3 1.4 tfsi με Φίλτρο εξάτμιση και πρόγραμμα(ετσι λεει) Revo.3ες 100 λοιπόν στο πάτα και μέχρι τα 170 βρισκομουν στην πόρτα του οδηγού του.Πάτημα το Audi με οδηγό εμένα με το Golf του σωτήρη.1ες 30 μέχρι τα 180 2.5-3 αμάξια μπροστά το Golf.Υ,Γ Πιθανών το audi να πούλαγε φίδια και να μην φοράει προγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...