Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Γιώργο δείχνεις οτι δεν θέλεις να κατάλαβεις τι σου λένε 5-10 άτομα που ΙΣΩΣ γνωρίζουν 2-3 πράγματα παραπάνω.

 

Οπότε το πολάκι είναι 150 και πάει μπάλα :)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,σε όλοι την παρέα!Η απψη μου Χρήστο είναι οτι δεν παίζουν τοσο μεγαλο ρόλο το ποσα αλογα είναι τα δύο αυτοκίνητα!

Μπορεί το polo να βγάζει 155 άλογα και το α3 140 αλλα το το α3 να έχει καλύτερη καμπύλη από το polo και την μέγιστη ροπή να την κρατάει για περισσότερες στροφες και πιο ψηλά από το polo!Για ολα αυτά δεν πάει να πει οτι δεν πάει το polo!Αυτό παει να πει ότι πάει πολύ καλά το α3!Είναι αρκετοί αυτοί που λένε ότι η ροπή δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο στη κόντρα, ελα ομως που παίζει! Τουλάχιστον στα ατμοσφαιρικά που ξερω εγω!Την διαφορά στα 2 αυτοκίνητα την διακρίνεις ακόμα καλύτερα στο διάγραμμα της δυναμομετρησης! Παιζουν ρόλο και τα χέρια!

Υγ.Φιλικά τα γραφω ολα!

Edited by panosd
Link to comment
Share on other sites

Πάνο εννοείται οτι δεν παίζουν ρόλο μόνο τα άλογα,αλλά εδώ μιλάμε για 2 αμάξια που δηλώνουν τα ίδια άλογα,με 150+ κιλά διαφορά και πάνε μαζί.

Κάτι δεν πάει καλά ;)

Link to comment
Share on other sites

Τα κιλά όμως παίζουν πιο πολύ από εκκίνηση ή ρολ 1 αντε και 2 πολύ χαμηλά πιο πολύ! Μετα παίζουν και αλλοι παράγοντες ρόλο!

Το polo με το α3 έχουν ίδια τουρπινα? Σασμαν? Ζαντα? Ροπη? Κοφτη?Ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω! Δεν προσπαθώ να σου βγάλω το polo καλο! Μπορεις και να έχεις δίκιο!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,σε όλοι την παρέα!Η απψη μου Χρήστο είναι οτι δεν παίζουν τοσο μεγαλο ρόλο το ποσα αλογα είναι τα δύο αυτοκίνητα!

Μπορεί το polo να βγάζει 155 άλογα και το α3 140 αλλα το το α3 να έχει καλύτερη καμπύλη από το polo και την μέγιστη ροπή να την κρατάει για περισσότερες στροφες και πιο ψηλά από το polo!Για ολα αυτά δεν πάει να πει οτι δεν πάει το polo!Αυτό παει να πει ότι πάει πολύ καλά το α3!Είναι αρκετοί αυτοί που λένε ότι η ροπή δεν παίζει τόσο μεγάλο ρόλο στη κόντρα, ελα ομως που παίζει! Τουλάχιστον στα ατμοσφαιρικά που ξερω εγω!Την διαφορά στα 2 αυτοκίνητα την διακρίνεις ακόμα καλύτερα στο διάγραμμα της δυναμομετρησης! Παιζουν ρόλο και τα χέρια!

Υγ.Φιλικά τα γραφω ολα!

συμφωνω απολυτα μαζι σου φιλε μου...150 αλογα ειναι το αμαξι μου και την μεγαλυτερη αποδοση την δινει το μοτερ μου μεχρι τα 140-150 χιλιομετρα :) ευχαριστω πολυ καλα ητανε εχτες θα βγω παλι σημερα εξω να ανοιξω με κανεναν αλλον μιας και εχουμε βεντζινη :)

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα μαζι σου φιλε μου...150 αλογα ειναι το αμαξι μου και την μεγαλυτερη αποδοση την δινει το μοτερ μου μεχρι τα 140-150 χιλιομετρα :) ευχαριστω πολυ καλα ητανε εχτες θα βγω παλι σημερα εξω να ανοιξω με κανεναν αλλον μιας και εχουμε βεντζινη :)

Εσυ πως γινεται να βρηκες κατευθειαν αμαξι να πατησεις κ εγω τοσο καιρο στο Ηράκλειο τους ψαχνω? :p  :db:  :cry:

Link to comment
Share on other sites

Παιχνιδάκια χθές με Audi A4 station....

Νόμιζα οτι ήταν το τουρμπάτο με τα 160 και λέω εδώ είμαστε.

Ξεκινάει πρώτος μου χώνεται,κατεβάζω δευτέρα και ακολουθεί κυνηγhto....

Μάταια......μολις ειδα το αυτοκολλητάκι 3.2 είχα ήδη αρπάξει κολώνετο και έκοψα γιατι έπεσε παντόφλα....

 

 

Αποκλείεται να σου κάνει μόνο τόσο το 3.2,τόσο πρέπει να τρως από το 160αρι !

Link to comment
Share on other sites

Αποκλείεται να σου κάνει μόνο τόσο το 3.2,τόσο πρέπει να τρως από το 160αρι !

Εννοείται ρε μλκ.

Τυχαίο πάτημα στο δρόμο ήταν,ούτε ξερω αν αλλαζε γρήγορα,ούτε αν πήγαινε τέρμα.

Ωστόσο επειδή το άκουγα να σκυλιάζει,πάταγε,τώρα τέρμα ούτε εγώ το νομίζω.

Πρόσθεσε οτι το σημείο ήταν ανηφορικό,που το A4 έχει πολλλλλλλλλα κιλά να τραβήξει.

Άλλωστε μέχρι τα 120-130 που άφησα γκάζι το κωλονέτο δεν θεωρείται λίγο ;)

 

Σήμερα γυρνωντας σπίτι μετά απο κουραστική μέρα( :lol: ) με προσπερνάει ένα Peugeot 107,δυνατά θα έλεγα,κατέβασα και τον μάζεψα σχετικά ευκολα μέχρι που μας έπιασε το σχετικό όμορφο φανάρι....

Κοιταγματάκι,Le kagour Marsarisma,γκάζοφρενο ΤΕΡΜΑ,και ξεκινάμε....Μέχρι τα 120 που έκοψα γιατι δεν είχε νοήμα ήταν 3-4 αυτοκίνητα πίσω εύκολα.

Εξάτμιση ακουγονταν,κατ'αλλα δεν μου φάνηκε δυνατό.

 

Υ.Γ Μην μου μιλάς με σοβαρό ύφος μωρή λαόυρα γιατί κομπλάρω  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

Εσυ πως γινεται να βρηκες κατευθειαν αμαξι να πατησεις κ εγω τοσο καιρο στο Ηράκλειο τους ψαχνω? :p  :db:  :cry:

Έλα βρήκες και εσύ τον Beckman.

Αν είσαι μαμά 160ρι,και ο Beckman 150 άλογα,θα ναι ωραιο πάτημα.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω απολυτα μαζι σου φιλε μου...150 αλογα ειναι το αμαξι μου και την μεγαλυτερη αποδοση την δινει το μοτερ μου μεχρι τα 140-150 χιλιομετρα :) ευχαριστω πολυ καλα ητανε εχτες θα βγω παλι σημερα εξω να ανοιξω με κανεναν αλλον μιας και εχουμε βεντζινη :)

Φίλε με τεταρτη στα 150χλμ πόσες στροφές έχεις και τι κόφτη έχεις?

Link to comment
Share on other sites

Προχθες γυρω στις 2 το βραδυ γυρναω απο ενα ταβερνακι , εχω φαει ΠΟΛΥ και το ματι κλεινει ...

 

 3 φαναρια πριν το σπιτι περιμενω μονος στο κοκκινο και ερχεται διπλα μια mercedes 200 E . Αναβει πρασινο και ξεκιναμε κανονικα - φυσιολογικα , αλλα επειδη ειχε δροσουλα το ανοιξα λιγο παραπανω να ακουσω την τουρμπινα !!! Με το τσουφ μου ο οδηγος της Mercedes τρελαινεται και αρχιζει να γκαζωνει τρελα , με περναει και μολις η ροδα μου ειναι στην πισω ροδα του αρχιζω απλα να παταω γκαζι ουτε κατεβασμα ουτε τιποτα . Τον μαζευω και μολις τον περναω μισο αμαξι παταω φρενο γιατι θα περνουσα μεσα απο το μπροστινο αμαξι .. Ο τυπος συνεχιζει να γκαζωνει και μολις με περναει αναβει και τα αλαρμ !!!!!

 

Δεν ξερω αν θεωρειται ανοιγμα αυτο !!! Το μονο που ξερω οτι εγω παρκαρα πιο γρηγορα απο αυτον (καινουργιος γειτονας , ωραια πρωτη γνωριμια !!!! )

Link to comment
Share on other sites

Τα κιλά όμως παίζουν πιο πολύ από εκκίνηση ή ρολ 1 αντε και 2 πολύ χαμηλά πιο πολύ! Μετα παίζουν και αλλοι παράγοντες ρόλο!

Το polo με το α3 έχουν ίδια τουρπινα? Σασμαν? Ζαντα? Ροπη? Κοφτη?Ρωτάω γιατί δεν γνωρίζω! Δεν προσπαθώ να σου βγάλω το polo καλο! Μπορεις και να έχεις δίκιο!

απο οτι ξερω οχι δεν φοραμε την ιδια τουρμπινα με το α3 πρεπει να φοραει ιδια τουρμπινα με το 1.4 tsi το golf το audi σασμαν δεν ρωτησα τι φοραει ζαντα 16 αρα φοραγε σαν την δικια μου..κοφτη δεν ξερω τι ειχε εγω εχω κοφτη στης 6000 rpm μιας και δεν τον εχω πειραξει...

Link to comment
Share on other sites

Προχθες γυρω στις 2 το βραδυ γυρναω απο ενα ταβερνακι , εχω φαει ΠΟΛΥ και το ματι κλεινει ...

 

 3 φαναρια πριν το σπιτι περιμενω μονος στο κοκκινο και ερχεται διπλα μια mercedes 200 E . Αναβει πρασινο και ξεκιναμε κανονικα - φυσιολογικα , αλλα επειδη ειχε δροσουλα το ανοιξα λιγο παραπανω να ακουσω την τουρμπινα !!! Με το τσουφ μου ο οδηγος της Mercedes τρελαινεται και αρχιζει να γκαζωνει τρελα , με περναει και μολις η ροδα μου ειναι στην πισω ροδα του αρχιζω απλα να παταω γκαζι ουτε κατεβασμα ουτε τιποτα . Τον μαζευω και μολις τον περναω μισο αμαξι παταω φρενο γιατι θα περνουσα μεσα απο το μπροστινο αμαξι .. Ο τυπος συνεχιζει να γκαζωνει και μολις με περναει αναβει και τα αλαρμ !!!!!

 

Δεν ξερω αν θεωρειται ανοιγμα αυτο !!! Το μονο που ξερω οτι εγω παρκαρα πιο γρηγορα απο αυτον (καινουργιος γειτονας , ωραια πρωτη γνωριμια !!!! )

Βλάκας με compressor!Κλασσικά πράγματα....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πατημα χθες με toyota carina 1.6,μεχρι τα 150 που αφησα γκαζι ευκολα 3-4 αυτοκινητα.

Πολυς θορυβος και ουσια μηδεν.

Ο.Χ μεσημερι με 4 κοπελες golf tsi 140 λογικα με τα 140 μου κολλησε εκανα δεξια και νομιζω πατησαμε συνχρονισμενα με 2α και 70 περιπου εγω, μεχρι τα 160 1.5 αμαξι μπροστα εγω.

Μεrcedes c180 4καβαλοι πατησα με 3η και 105 και μεχρι τα 160 εφαγα περιπου 2 αμαξια.

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Πατημα χθες με toyota carina 1.6,μεχρι τα 150 που αφησα γκαζι ευκολα 3-4 αυτοκινητα.

Πολυς θορυβος και ουσια μηδεν.

Ο.Χ μεσημερι με 4 κοπελες golf tsi 140 λογικα με τα 140 μου κολλησε εκανα δεξια και νομιζω πατησαμε συνχρονισμενα με 2α και 70 περιπου εγω, μεχρι τα 160 1.5 αμαξι μπροστα εγω.

Μεrcedes c180 4καβαλοι πατησα με 3η και 105 και μεχρι τα 160 εφαγα περιπου 2 αμαξια

δηλδη ημαρτον!!!!μονο αυτο κανεις;;;;βγαινεις στους δρομους κ ψαχνεις θυματα;;;α κ τις κοπελες επρεπε να τις γνωρισεις...

Link to comment
Share on other sites

Ναι άλεξ,απο γνώμες που εχω πάρει με ΦΠΕ+χταπόδι θα πλησιάσει τα 145 άλογα.

Δεν αξίζει φίλε.

Μου φτάνει που όλη μερα δουλέυει κόφτες και ζητάει μονο λάδια και μια BP απο πίσω να σέρνει.

Πάτημα σήμερα με Fiat Punto 1.2 Φίλτρο προγραμμα εξατμιση εκκεντροφορους και χταπόδι,με 2 Bucket καθίσματα μεσα.

Πατήσαμε λίγο ασυνχρονιστα στο δρόμο με αποτέλεσμα μέχρι τα 140 να ειμαι μπροστά και στα 150 να μου ρίξει μισό αμάξι όπου και κόψαμε.

Το Punto 1μονοκάβαλο,εγώ 3κάβαλος κσι ντυμμένος ΦΟΥΛ.

Υ.Γ το Punto "Ισχυρηστηκε" οτι δεν πάτησε τέρμα,ωστόσο εγώ δεν το πιστέυω,ζήτησα ανεπαλληλες φορές ρεβανς αλλα πήρα αρνητική απαντηση.

Link to comment
Share on other sites

Tο ''ντυμμένος ΦΟΥΛ'' μ΄άρεσε πολύ!!! Δεν παίζεσαι πασσατούκο μου με τίποτα.....χα,χ,α,χ,α,χ,,α

Δεν το διάβασα το ποστάρισμα σου πριν αλλιώς θα πρόσθετα και το ''ελαφρά ντυμένος" στο:http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=57069&page=4 :p

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Tο ''ντυμμένος ΦΟΥΛ'' μ΄άρεσε πολύ!!! Δεν παίζεσαι πασσατούκο μου με τίποτα.....χα,χ,α,χ,α,χ,,α

Δεν το διάβασα το ποστάρισμα σου πριν αλλιώς θα πρόσθετα και το ''ελαφρά ντυμένος" στο:http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=57069&page=4 :p

Ε ναί ντυμμένος φούλ ημουν χθες,απο καθίσματα μέχρι ρεζέρβα και πυροσβεστηρα  :laugh:  :laugh:  :laugh: 

 

Οταν γράφω γδυμμένος σημαίνει,έξω ρεζέρβα εργαλεία κλπ,πίσω καθίσματα,και κάθισμα συνοδηγού.-80 κιλάκια+.

Όταν γράφω πόλεμικό,εκεί ναι,το γδυσιμο ξεφευγει  :laugh:  :laugh:  :laugh:  :laugh:

 

 

Αλλά χθές χάρηκα με το Punto γιατί πήρα μέτρα.....

Link to comment
Share on other sites

Πάτημα σήμερα με Fiat Punto 1.2 Φίλτρο προγραμμα εξατμιση εκκεντροφορους και χταπόδι,με 2 Bucket καθίσματα μεσα.

 

Πατήσαμε λίγο ασυνχρονιστα στο δρόμο με αποτέλεσμα μέχρι τα 140 να ειμαι μπροστά και στα 150 να μου ρίξει μισό αμάξι όπου και κόψαμε.

 

Το Punto 1μονοκάβαλο,εγώ 3κάβαλος κσι ντυμμένος ΦΟΥΛ.

 

Υ.Γ το Punto "Ισχυρηστηκε" οτι δεν πάτησε τέρμα,ωστόσο εγώ δεν το πιστέυω,ζήτησα ανεπαλληλες φορές ρεβανς αλλα πήρα αρνητική απαντηση.

Και για να γίνω κ λίγο κακός έδωσε λεφτά στό 1.2 ενώ θα μπορούσε να πάει να πάρει ένα μοτέρ από HGT με αρχική βάση τα 130ps!

Για να γίνω κ λίγο κακός έδωσε λεφτά στό 1.2 ενώ θα μπορούσε να πάει να πάρει ένα μοτέρ από HGT με αρχική βάση τα 130ps!

Πάτημα χθές αργά με 206 μπλέ 1600άρι που ισχυρίστηκε 125-130!Από στάση ήμουνα μπροστά μέχρι τα 150 όπου και έκοψα.Από ρεπρίζ 2ές και 60 που βάλαμε γιατί ήθελα εγώ να δω διαφορές μέχρι τα 110 ψιλοσφαχτήκαμε και μετά πήρα πάλι κεφάλι σχετικά άνετα

Link to comment
Share on other sites

Πάτημα σήμερα με Fiat Punto 1.2 Φίλτρο προγραμμα εξατμιση εκκεντροφορους και χταπόδι,με 2 Bucket καθίσματα μεσα.

 

Πατήσαμε λίγο ασυνχρονιστα στο δρόμο με αποτέλεσμα μέχρι τα 140 να ειμαι μπροστά και στα 150 να μου ρίξει μισό αμάξι όπου και κόψαμε.

 

Το Punto 1μονοκάβαλο,εγώ 3κάβαλος κσι ντυμμένος ΦΟΥΛ.

 

Υ.Γ το Punto "Ισχυρηστηκε" οτι δεν πάτησε τέρμα,ωστόσο εγώ δεν το πιστέυω,ζήτησα ανεπαλληλες φορές ρεβανς αλλα πήρα αρνητική απαντηση.

Θα χάλασε κανα ηλεκτρικό μάλλον και δεν μπορούσε να πάει!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest TASOS HN

Ξεχνάς  να  μας  αναφέρεις  εάν  στο  γδύσιμο(ελάφρωμα)  περιλαμβάνεται  τουαλέτα  για  χοντρό—ψιλό, δίαιτα  και  ασιτία  επί  διήμερο, οδήγηση  ξυπόλυτος, κουρεμένος, κομμένα νύχια  σε  πόδια  και  χέρια, αν  καπνίζεις  από  τσιγάρα  τα  απολύτως  απαραίτητα, ρολόγια—αλυσίδες—κομποσκοίνια  κλπ  χαϊμαλιά, το  κλειδί  χωρίς  μπρελόκ, το  αμάξι  πλυμένο  γιατί  η  σκόνη  κόβει  ταχύτητα  κλπ  ανώφελα  βάρη.
Λοιπόν  είμαι  χωρίς  οδηγό  1541  κιλά  τουλάχιστον (αναλόγως  το  ρεζερβουάρ), λέγε  είσαι  από  Σεπτέμβριο;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.