Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

αν δεν εχεις προβλημα,απλα να δω απο περιεργεια πως παει το πασσατ live,εχω ενα πολακι του 1998 146 αλογα.

να το δωμιας και δεν εχω ξαναδει G60,να κανουμε και ενα πατηματακι

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

αν δεν εχεις προβλημα,απλα να δω απο περιεργεια πως παει το πασσατ live,εχω ενα πολακι του 1998 146 αλογα.

να το δωμιας και δεν εχω ξαναδει G60,να κανουμε και ενα πατηματακι

 

Ενδιαφέρουσα η προτασή σου και σε ευχαριστώ.

 

Όμως, όσο και να σου φανεί περίεργο, δεν κάνω κόντρες.

Link to comment
Share on other sites

επειδη τωρα διαβασα το προσθετο κομματι που εβαλες και δεδομενου οτι δεν ξερεις τι ειναι το δικο σου,αν καταλαβα καλα,τοτε αλλαζει μιας και δεν γνωριζεις ποσα αλογα ειναι.παντως ξεκιναει σαν βαση τα 160 και οπως λες μπορει να ειναι και 200.οποτε και το αποτελσμα αν ειναι 200 εχει λογικη.

 

 

δεν σου προτεινα κοντρα ομως.τεσπα

τι διαφορα εχει αυτο που κανεις εσυ απο μια στημενη κοντρα?

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

επειδη τωρα διαβασα το προσθετο κομματι που εβαλες και δεδομενου οτι δεν ξερεις τι ειναι το δικο σου,αν καταλαβα καλα,τοτε αλλαζει μιας και δεν γνωριζεις ποσα αλογα ειναι.παντως ξεκιναει σαν βαση τα 160 και οπως λες μπορει να ειναι και 200.οποτε και το αποτελσμα αν ειναι 200 εχει λογικη.

 

 

δεν σου προτεινα κοντρα ομως.τεσπα

τι διαφορα εχει αυτο που κανεις εσυ απο μια στημενη κοντρα?

Κόντρα=άσκηση/παιχνίδι vs απονομή δικαιοσύνης ( :laugh:  :laugh:  :laugh: )

Link to comment
Share on other sites

Διαβασα λιγο γρηγορα την κοντριτσα του βαναγκον με το αμπαρθ, απο οτι καταλανα ο βαναγκον περασε μπροστα, το βρησκω ακρως φυσιολογικο....γιατι ο οδηγος του αμπαρθ, μετα τα 150-160, θα ηταν απασχολημενος με τα μανιουαλια προσευχες και ταματα να βγει ζωντανος...

οποιος εχει οδηγησει 500αρακι και το εχει παει μετα τα 160 καταλαβαινει τι εννοω....

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Vanagon,oλαος θελει το πασσατ να κανει πατημα με μπουκου.....

Eκτιμώ το ενδιαφέρον σας αλλά εδώ μιλάμε για αυτοκίνητο "young timer" το οποίο απαιτεί, από τον ιδιοκτήτη του, τον ανάλογο σεβασμό.

 

Δεν κάνει για τέτοια.

Link to comment
Share on other sites

Τι εχεις κανει στο αμαξι σου και ειναι 120-125?

Επρεπε να ησουν ευκολα μπροστα γιατι το 6n ειναι αρκετα ελαφρυτερο.

Ημουν όμως δικαβαλος και φορτωμένος με πράγματα.Επίσης το focus πρέπει να ήταν παραπάνω απ όσο φαινόταν. Δίαβασε και καμία παλιότερη κόντρα και θα πάρεις μια ιδέα

16αρι μπλοκ με 14αρα κεφαλη αρα θα χει και προγραμμα.

 

Τι συμπιεση εχει και αν εχει φαει καθολου το καπακι?

Ναί έχω κατεβάσει καπάκι

Edited by wolfsburg
Link to comment
Share on other sites

Ημουν όμως δικαβαλος και φορτωμένος με πράγματα.Επίσης το focus πρέπει να ήταν παραπάνω απ όσο φαινόταν. Δίαβασε και καμία παλιότερη κόντρα και θα πάρεις μια ιδέα

Ναί έχω κατεβάσει καπάκι

Παλιοτερη κοντρα για πιο λογο να διαβασω?

Ξερεις συμπιεση?

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι το λόγο συμπίεσης καθώς η μετατροπή έγινε πρίν 5 χρόνια και έκτοτε δεν χρειάστηκε να μετρήσω συμπίεση.Γενικά δεν είμαι πολύ της κόντρας αλλά δεν θα πω όχι αν "κάτσει".Απλά έχω κάτσει πολύ καλά παλιότερα απέναντι σε swift 1.3 συμπιεσάτο και rallye 1.3 ΦΠΕ και με παραξένεψε το αποτέλεσμα με το Focus γιατί το θεωρούσα εύκολο αντίπαλο

Link to comment
Share on other sites

Δεν θυμάμαι το λόγο συμπίεσης καθώς η μετατροπή έγινε πρίν 5 χρόνια και έκτοτε δεν χρειάστηκε να μετρήσω συμπίεση.Γενικά δεν είμαι πολύ της κόντρας αλλά δεν θα πω όχι αν "κάτσει".Απλά έχω κάτσει πολύ καλά παλιότερα απέναντι σε swift 1.3 συμπιεσάτο και rallye 1.3 ΦΠΕ και με παραξένεψε το αποτέλεσμα με το Focus γιατί το θεωρούσα εύκολο αντίπαλο

Εσυ μαλλον θα εννοεις την δυναμικη συμπιεση κι εγω την στατικη.

Το θεμα ειναι οτι με αυτα τα πατηματα δεν ειναι και τοσο αντιπροσωπευτικα γιατι δεν ξερεις αν ο αλλος εχει προβλημα με το αμαξι ή οχι.

Link to comment
Share on other sites

Εσυ μαλλον θα εννοεις την δυναμικη συμπιεση κι εγω την στατικη.

Το θεμα ειναι οτι με αυτα τα πατηματα δεν ειναι και τοσο αντιπροσωπευτικα γιατι δεν ξερεις αν ο αλλος εχει προβλημα με το αμαξι ή οχι.

Η στατική συμπίεση (πίεση συμπίεσης) είναι η μέγιστη πίεση που μετράμε με το πιεσόμετρο από τη μπουζότρυπα όταν γυρνάμε τον κινητήρα με τη μίζα!Όταν εγώ λέω λόγος εννοώ την στατική για παράδειγμα 12:1(12 πρός 1) και είναι ένα από τα χαρακτηριστικά ένος βελτιωμένου μοτέρ.Η δυναμική συμπίεση είναι τελείως διαφορετικό πράγμα καθώς είναι ο λόγος μεταξύ του όγκου του θαλάμου καύσης όταν το έμβολο είναι στο ΚΝΣ προς τον ίδιο όγκο όταν το έμβολο είναι στο ΑΝΣ. Τα πατήματα τα αναφέρω σα παράδειγμα.Σιγά μην σκεφτώ αν ο καθένας έχει πρόβλημα στο αμάξι η όχι.Εξάλλου η κόντρα δε βασίζεται σε δυναμόμετρο αλλά στη κουβέντα εκείνης της στιγμής

Edited by wolfsburg
Link to comment
Share on other sites

Η στατική συμπίεση (πίεση συμπίεσης) είναι η μέγιστη πίεση που μετράμε με το πιεσόμετρο από τη μπουζότρυπα όταν γυρνάμε τον κινητήρα με τη μίζα!Όταν εγώ λέω λόγος εννοώ την στατική για παράδειγμα 12:1(12 πρός 1) και είναι ένα από τα χαρακτηριστικά ένος βελτιωμένου μοτέρ.Η δυναμική συμπίεση είναι τελείως διαφορετικό πράγμα καθώς είναι ο λόγος μεταξύ του όγκου του θαλάμου καύσης όταν το έμβολο είναι στο ΚΝΣ προς τον ίδιο όγκο όταν το έμβολο είναι στο ΑΝΣ. Τα πατήματα τα αναφέρω σα παράδειγμα.Σιγά μην σκεφτώ αν ο καθένας έχει πρόβλημα στο αμάξι η όχι.Εξάλλου η κόντρα δε βασίζεται σε δυναμόμετρο αλλά στη κουβέντα εκείνης της στιγμής

Τα εχεις γραψει αναποδα η τα μετεφερες αναποδα τεσπα, δεν ειπα ποτε οτι η κοντρα βασιζεται σε δυναμομετρο.

Link to comment
Share on other sites

Τα εχεις γραψει αναποδα η τα μετεφερες αναποδα τεσπα, δεν ειπα ποτε οτι η κοντρα βασιζεται σε δυναμομετρο.

Δώσε μου εσυ λοιπόν έναν ορισμό για την καθεμία γιατί υπάρχουν ακόμα και βελτιωτές που δεν μπορούν να τις ξεχωρίσουν.Τι είναι στατική,τι δυναμική συμπίεση και πως μπορούμε να μετρήσουμε την καθεμία?

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετω το club :) !! Καθως ανεβαινα Πειραια εχθες το πρωι για δουλειες στα διοδια στο Σπαθοβουνι (Ε.Ο. Τριπολη - Κορινθο) επεσε ξυλο :ninja: με θρασυ Audi A4 2.0 T με Ελληναρα οδηγο(40φευγα ηλικια) του τυπου ''σε περναω αερα''.Το σκηνικο εγινε καθως εφευγα απο τα διοδια χαλαρα διχως να θελω να πιεσω το Rocco μιας και ειχα και τον πατερα μου μεσα και ο ''τυπας'' ηρθε διπλα μου προκλητικα και πατησε.Εγω ημουν με τριτη και τον ειχα μπροστα μου στα περιπου 2 καροτσια μεχρι το τελειωμα της.Τεταρτη και κολλαω απο πισω του μεχρι που δεν αντεξε και εκανε δεξια για να τον περασω με ανεση :ahappy: !! Κινηση πιο μπροστα και αναγκαστικα να κοψω.Ερχεται και κολλαει απο πισω μου....εδω ειμαστε λεω 8) .Με το που αδειαζει ο δρομος ξαναπαταμε αλλα δυστυχως το Audi εμεινε αρκετα πισω μου μεχρι τα 240km/h οπου εκοψα.Ε δεν ηξερε δε ρωταγε :whistling: ???

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετω το club :) !! Καθως ανεβαινα Πειραια εχθες το πρωι για δουλειες στα διοδια στο Σπαθοβουνι (Ε.Ο. Τριπολη - Κορινθο) επεσε ξυλο :ninja: με θρασυ Audi A4 2.0 T με Ελληναρα οδηγο(40φευγα ηλικια) του τυπου ''σε περναω αερα''.Το σκηνικο εγινε καθως εφευγα απο τα διοδια χαλαρα διχως να θελω να πιεσω το Rocco μιας και ειχα και τον πατερα μου μεσα και ο ''τυπας'' ηρθε διπλα μου προκλητικα και πατησε.Εγω ημουν με τριτη και τον ειχα μπροστα μου στα περιπου 2 καροτσια μεχρι το τελειωμα της.Τεταρτη και κολλαω απο πισω του μεχρι που δεν αντεξε και εκανε δεξια για να τον περασω με ανεση :ahappy: !! Κινηση πιο μπροστα και αναγκαστικα να κοψω.Ερχεται και κολλαει απο πισω μου....εδω ειμαστε λεω 8) .Με το που αδειαζει ο δρομος ξαναπαταμε αλλα δυστυχως το Audi εμεινε αρκετα πισω μου μεχρι τα 240km/h οπου εκοψα.Ε δεν ηξερε δε ρωταγε :whistling: ???

μα ειναι κατι τετοιοι τυποι ρε παιδι μου που πεθαινεις στα γελια μετα!!! ειναι κ αλλοι που οταν δουν οτι χανουν κανουν την παπια σαν να μην παταγανε κλπ!

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Χαιρετω το club :) !! Καθως ανεβαινα Πειραια εχθες το πρωι για δουλειες στα διοδια στο Σπαθοβουνι (Ε.Ο. Τριπολη - Κορινθο) επεσε ξυλο :ninja: με θρασυ Audi A4 2.0 T με Ελληναρα οδηγο(40φευγα ηλικια) του τυπου ''σε περναω αερα''.Το σκηνικο εγινε καθως εφευγα απο τα διοδια χαλαρα διχως να θελω να πιεσω το Rocco μιας και ειχα και τον πατερα μου μεσα και ο ''τυπας'' ηρθε διπλα μου προκλητικα και πατησε.Εγω ημουν με τριτη και τον ειχα μπροστα μου στα περιπου 2 καροτσια μεχρι το τελειωμα της.Τεταρτη και κολλαω απο πισω του μεχρι που δεν αντεξε και εκανε δεξια για να τον περασω με ανεση :ahappy: !! Κινηση πιο μπροστα και αναγκαστικα να κοψω.Ερχεται και κολλαει απο πισω μου....εδω ειμαστε λεω 8) .Με το που αδειαζει ο δρομος ξαναπαταμε αλλα δυστυχως το Audi εμεινε αρκετα πισω μου μεχρι τα 240km/h οπου εκοψα.Ε δεν ηξερε δε ρωταγε :whistling: ???

 

Nu3AD0alphaepsiloniotakappa3CC0nualpha1_

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Scirocco

 

Γεια σου φίλε!

 

Ποιο απ΄ όλα έχεις;

 

To A4 2.0T δείχνει να έχει παρόμοιες δυνατότητες με το δικό σου. (Πάντα ανάλογα με την έκδοση).

 

Nu3AD0alphaepsiloniotakappa3CC0nualpha2b

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A4

 

Οπότε είναι πολύ ενδιαφέρουσα η σύγκριση αν και κάτω από μη ελεγχόμενες συνθήκες...

(Ο τύπος θα έπρεπε να περιμένει να φτάσει την σωστή ηλικία:55.( :laugh: ). Πάντως και πάλι θα ήταν δύσκολο να διακρίνει ποια έκδοση είναι το δικό σου πριν επιτεθεί...).

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Δώσε μου εσυ λοιπόν έναν ορισμό για την καθεμία γιατί υπάρχουν ακόμα και βελτιωτές που δεν μπορούν να τις ξεχωρίσουν.Τι είναι στατική,τι δυναμική συμπίεση και πως μπορούμε να μετρήσουμε την καθεμία?

Η μια συμπιεση δεν εχει καμια σχεση με την αλλη. Την δυναμικη συμπιεση μπορεις να την παρεις οταν ο κινητηρας βρισκεται σε λειτουργια απλα βγαζοντας τα μπουζι, μιζαρεις και μετρας (psi-bar) με το οργανο την κατασταση των κυλινδρων και αν υπαρχουν σημαντικες αποκλισεις μεταξυ τους. Την στατικη συμπιεση για να την μετρησεις θα πρεπει να βγαλεις την κυλινδροκεφαλη και να την ογκομετρησεις με καποιο υγρο καθως και τους κυλινδρους.

 

Σ.Σ.=(π*διαμετρο^2*διαδρομη)/4 + ογκος καυσης μαζι με την φλατζα/ ογκος καυσης μαζι με την φλατζα

Π=3.14

 

Δεν γνωριζω καποιον βελτιωτη που να μην μπορει να τις ξεχωρισει, αν γνωριζεις εσυ καποιον σε παρακαλω πες τον μου ώστε να προφυλαξω φιλους και γνωστους.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ovvXnd7AhiU

http://www.youtube.com/watch?v=QrfEo-Od8yE

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μα ειναι κατι τετοιοι τυποι ρε παιδι μου που πεθαινεις στα γελια μετα!!! ειναι κ αλλοι που οταν δουν οτι χανουν κανουν την παπια σαν να μην παταγανε κλπ!

Οπως τα λες ειναι :ahappy: !! Φαντασου οταν ειχα κοψει και πηγαινα με το ρυθμο μου με περναει και με κοιταζε προσπαθωντας να το παιξει ανετος :laugh: !!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Nu3AD0alphaepsiloniotakappa3CC0nualpha1_

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Scirocco

 

Γεια σου φίλε!

 

Ποιο απ΄ όλα έχεις;

 

To A4 2.0T δείχνει να έχει παρόμοιες δυνατότητες με το δικό σου. (Πάντα ανάλογα με την έκδοση).

 

Nu3AD0alphaepsiloniotakappa3CC0nualpha2b

http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_A4

 

Οπότε είναι πολύ ενδιαφέρουσα η σύγκριση αν και κάτω από μη ελεγχόμενες συνθήκες...

(Ο τύπος θα έπρεπε να περιμένει να φτάσει την σωστή ηλικία:55.( :laugh: ). Πάντως και πάλι θα ήταν δύσκολο να διακρίνει ποια έκδοση είναι το δικό σου πριν επιτεθεί...).

 

Το ξερω οτι ηταν μη ελεγχομενες συνθηκες αλλα πηγαινε γυρευοντας.Τετοιοι ''τυποι'' μου τι δινουν στα νευρα ποσο μαλλον οταν εχουν και την οικογενεια μεσα!Τουλαχιστον αυτος ηταν μονος.Το μοντελο ηταν με τα 200 αλογα που κυκλοφορουσε περιοδο 2006 μαυρο με Αθηναικες πινακιδες.Παρεπιπτοντως οπως ανεφερε ποιο κατω ο MIST εχω ενα Scirocco R μαμα :) .

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Το ξερω οτι ηταν μη ελεγχομενες συνθηκες αλλα πηγαινε γυρευοντας.Τετοιοι ''τυποι'' μου τι δινουν στα νευρα ποσο μαλλον οταν εχουν και την οικογενεια μεσα!Τουλαχιστον αυτος ηταν μονος.Το μοντελο ηταν με τα 200 αλογα που κυκλοφορουσε περιοδο 2006 μαυρο με Αθηναικες πινακιδες.Παρεπιπτοντως οπως ανεφερε ποιο κατω ο MIST εχω ενα Scirocco R μαμα :) .

Ωραίος! 

 

Δικαιοσύνη απονεμήθηκε! :)

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτό καλό είναι οι μεγάλοι άνρθωποι να μην πειραματίζονται με ταχύτητες γιατί αναλόγως την ηλικία έχουν και μειωμένα αντανακλαστικά.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.