Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=510280422386801&set=a.271660832915429.65713.100002145442441&type=1&theater

ετσι εξηγειται οτι ο φιλος μου ψαχνει ρ36 να φτιαξει γιατι το διλιτρο των 530 ειναι λιγο πλεον....θα ειδε κανα φρ.....

θα φυλαγομαι απτις κακοτοπιες το πιασα...

και οπως το πες το μυστικο ειναι στο στησιμο...να περνα η ροπη στο στο δρομο και τα αλογα περισσεουν...

Edited by quicksilver
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ναι αλλα θα πρεπει να ξεχασεις τον χιονουλη οπως ειναι τωρα. αν θες χρονους πας σε σκληρη κ λιγο πιο ψηλη πισω αναρτηση που με τις ταχυτητες που πας εσυ οταν κυνηγας τα ferrari καθε ασφαλεια παει περιπατο.εκτος αν πας σε ρυθμιζομενη αλλα για σωστη ρυθμιζομενη ξεκινας απο 2000 και πανω.. εγω παντως εχω bilstein με h&r στον μπροστα θολο περναει ενα δαχτυλο κ στον πισω περνανε 4 δλδ περιπου 4 εκατοστα πιο ψηλο πισω κ ειναι οτι καλυτερο εχω βρει για φαναρια κ για το 5,6 τα 0-100 με 2 ατομα κ στη μαραθωνος.αλλα εθνικη......μεχρι 220.!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ενταξει δεν πετυχαινω και καθε ημερα φερραρι στους δρομους...μια φορα ετυχε... τωρα πανω στο στησιμο τι μπορω να κανω για να μην σπινιαρει στη δευτερα και τριτη.. σκεφτομαι να αλλαξω τα μπροστινα λαστιχα σε τοyo ρ8 κατι  απο eagle φ1 goodyear

και δεν εχω αλλη δυνατοτητα να ψηλωσω τον κωλο μιας και ειναι τερμα απανω με την πσ10 και παλι σπινιαρει

και μπροστα χωραει ενα πακετο τσιγαρα σε ορθια θεση σφηνωτα πλεον με το μποντικιτ πλεον...

το αλλο που σκεφτομαι ειναι μαλλον φταiει το προγραμμα μου που χαζοσπινιαρει και ισως να θελει να ξεκιναει την ροπη λιγο ποιο μετα απτις 2700 που ξεκινα και φορτωνει η κο4 γιατι χανω τρελα με ποιο αδυναμα γκολφ στις εκκινησεις μιας και δεν ξεκιναει ο χιονουλης οταν ηταν 372.. ποσο μαλλον μετα με 430+..

Link to comment
Share on other sites

R888 ειναι λιγο τραβηγμενα ειδικα για χειμωνα...εγω 2 χρονια φοραω R1R (στο 2ο ζευγαρι φετος) με 25 πιεση μπροστα στη 16αρα ζαντα.καμπερ δεν εχω αλλαξει εκτος αν το εκανε ο λαστιχας οταν εβαζε τις αναρτησεις αλλα παλι δε νομιζω γτ το δεν τον ειχα κ για πολυ καλο..! αλλα μιλα κ με Κριτωνα ισως μπορει να δωσει καποιες λυσεις απο θεμα προγραμματος,εγω παντως δουλευω 0,2bar χαμηλοτερα στην 1η (δε το ζητησα ετσι,η το εκανε απο μονος του η Καραφλας η απλα δε γουσταρει το Golfακι να σηκωσει full στην 1η) :crazy:

 

ΑΛΛΙΩΣ     Μ Π Λ Ο Κ Ι Ε !!!!!!!

Edited by Συριωτης Νικος
Link to comment
Share on other sites

μπλοκε θα το εβαζα αλλα εχω dsg και δεν νομιζω οτι βγαινει για το δικο μου...την γωνια καμπερ την ζητω ν αμου την αλλαξουν σε τι ειδους μαγαζι ?λαστιχαδικο? η στο συνεργειο μου?

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

ενταξει δεν πετυχαινω και καθε ημερα φερραρι στους δρομους...μια φορα ετυχε... τωρα πανω στο στησιμο τι μπορω να κανω για να μην σπινιαρει στη δευτερα και τριτη.. σκεφτομαι να αλλαξω τα μπροστινα λαστιχα σε τοyo ρ8 κατι  απο eagle φ1 goodyear

και δεν εχω αλλη δυνατοτητα να ψηλωσω τον κωλο μιας και ειναι τερμα απανω με την πσ10 και παλι σπινιαρει

και μπροστα χωραει ενα πακετο τσιγαρα σε ορθια θεση σφηνωτα πλεον με το μποντικιτ πλεον...

το αλλο που σκεφτομαι ειναι μαλλον φταiει το προγραμμα μου που χαζοσπινιαρει και ισως να θελει να ξεκιναει την ροπη λιγο ποιο μετα απτις 2700 που ξεκινα και φορτωνει η κο4 γιατι χανω τρελα με ποιο αδυναμα γκολφ στις εκκινησεις μιας και δεν ξεκιναει ο χιονουλης οταν ηταν 372.. ποσο μαλλον μετα με 430+..

UPS car!

 

Όταν για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν αυτοκίνητα με μπροστινή κίνηση, (δεκαετίες '30 και '40), αφού τονίστηκαν τα θετικά της αρχιτεκτονικής αυτής, διαπιστώθηκε, ανάμεσα σε πολλά άλλα, και ένα μειονέκτημα σχετικό με το θέμα που σε απασχολεί: υπάρχει όριο στην ισχύ!

 

"I don't even want to think about driving a 340-hp Chrysler 300C Hemi V-8 delivering power through its front wheels. In the end, you can have either front drive or plenty of power. But you can't have both."

http://www.caranddriver.com/columns/slowly-but-surely-horsepower-is-killing-front-drive

 

Με άλλα λόγια, σου χρειάζεται ένα 4WD η, έστω, ένα RWD για να έχεις... UPS car! (Aυτοκίνητο με αδιάλειπτη παροχή ισχύος).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Kαι μία επι πλέον απόχρωση: κινητήρας πίσω, βασική κίνηση πίσω, μεταφορά ισχύος εμπρός όταν και όσο χρειάζεται!

 

Απόλυτη αίσθηση εκτόξευσης, απόλυτη αίσθηση εντελώς αναίσθητου τιμονιού από τις δυνάμεις της επιτάχυνσης, απόλυτη αίσθηση PORSCHE 4WD και, του άλλου, και μόνου, αυτοκινήτου με την ίδια απόλυτα συμμετρική ανάρτηση, μετάδοση  και αρχιτεκτονική:

 

απόλυτη αίσθηση SYNCRO T3!


Μαλλον δεν εχεις ψαξει καλα
http://quaife.co.uk/shop/products/qdf16r-1

Λέει:

 

"The Volkswagen Golf Mk5 GTi Quaife ATB Helical LSD differential has many benefits over a standard open differential, including maximising traction and minimizing wheelspin, eliminating torque steer and snatching in front wheel drive cars compared to conventional LSD units, and a maintenance-free design which retains the standard oil lubrication."

 

Πουθενά δεν αναφέρει όμως ότι το διαφορικό αυτό εμποδίζει την μεταφορά βάρους στους πίσω τροχούς κατά την επιτάχυνση!

 

Το φυσικό όριο λοιπόν παραμένει!

Link to comment
Share on other sites

Kαι μία επι πλέον απόχρωση: κινητήρας πίσω, βασική κίνηση πίσω, μεταφορά ισχύος εμπρός όταν και όσο χρειάζεται!

 

Απόλυτη αίσθηση εκτόξευσης, απόλυτη αίσθηση εντελώς αναίσθητου τιμονιού από τις δυνάμεις της επιτάχυνσης, απόλυτη αίσθηση PORSCHE 4WD και, του άλλου, και μόνου, αυτοκινήτου με την ίδια απόλυτα συμμετρική ανάρτηση, μετάδοση  και αρχιτεκτονική:

 

απόλυτη αίσθηση SYNCRO T3!

Λέει:

 

"The Volkswagen Golf Mk5 GTi Quaife ATB Helical LSD differential has many benefits over a standard open differential, including maximising traction and minimizing wheelspin, eliminating torque steer and snatching in front wheel drive cars compared to conventional LSD units, and a maintenance-free design which retains the standard oil lubrication."

 

Πουθενά δεν αναφέρει όμως ότι το διαφορικό αυτό εμποδίζει την μεταφορά βάρους στους πίσω τροχούς κατά την επιτάχυνση!

 

Το φυσικό όριο λοιπόν παραμένει!

προφανος,αφου το γτι ειναι μπροστοκινητο. οι πισω τροχοί δεν κολανε πουθενά.

υ.γ.καλο χρυσό το syncro άλλα για την εποχή του. δεν νομιζω οτι ενα σημερινό μπροσθιοκινιτο μπορεί να συγκριθεί σε θέμα στήσιμο με ενα 4κινητού τεχνολογίας του 1980.αυτο το λέω φίλε γιατί συνεχεία το εκθειάζεις λες και είναι το υπεραυτοκινητο με την σούπερ διαστημική τεχνολογία.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

UPS car!

 

Όταν για πρώτη φορά παρουσιάστηκαν αυτοκίνητα με μπροστινή κίνηση, (δεκαετίες '30 και '40), αφού τονίστηκαν τα θετικά της αρχιτεκτονικής αυτής, διαπιστώθηκε, ανάμεσα σε πολλά άλλα, και ένα μειονέκτημα σχετικό με το θέμα που σε απασχολεί: υπάρχει όριο στην ισχύ!

 

"I don't even want to think about driving a 340-hp Chrysler 300C Hemi V-8 delivering power through its front wheels. In the end, you can have either front drive or plenty of power. But you can't have both."

http://www.caranddriver.com/columns/slowly-but-surely-horsepower-is-killing-front-drive

 

Με άλλα λόγια, σου χρειάζεται ένα 4WD η, έστω, ένα RWD για να έχεις... UPS car! (Aυτοκίνητο με αδιάλειπτη παροχή ισχύος).

καλο...κλαιω απτα γελια....του χρονου αυτη η σοβαρη μετατροπη....

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

γιαννη θα με τρελανεις αποψε...αυτο το μπλοκε δεν λεει οτι κανει για dsg giati αν κανει το φεραμε χτες!!!με νιωθεις???

εστειλα μαιλ εννοειται στον αγγλο να δω και τι θα πει...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

προφανος,αφου το γτι ειναι μπροστοκινητο. οι πισω τροχοί δεν κολανε πουθενά.

υ.γ.καλο χρυσό το syncro άλλα για την εποχή του. δεν νομιζω οτι ενα σημερινό μπροσθιοκινιτο μπορεί να συγκριθεί σε θέμα στήσιμο με ενα 4κινητού τεχνολογίας του 1980.αυτο το λέω φίλε γιατί συνεχεία το εκθειάζεις λες και είναι το υπεραυτοκινητο με την σούπερ διαστημική τεχνολογία.

1)Είναι υπεραυτοκίνητο.

 

2)Συγκρίνεται και υπερέχει απόλυτα.

 

3)Γνωρίζω και μιλάω.

 

4)Όποιος δεν γνωρίζει, πριν απορρίψει, ας μάθει.

 

5)Σταχυολογώ, όσο πιο λιτά γίνεται γιατί είμαστε εκτός θέματος, μερικά από τα απίστευτα και μάλιστα, όπως σωστά λες, της δεκαετίας ΄80:

 

α)Συμμετρική, αυτόματη, τετρακίνηση (Προ SUBARU).

 

β)Τεχνολογία STEYR, αργό, κλείδωμα διαφορικών μπρος, πίσω, μίμηση κλειδώματος κεντρικού.

 

γ)Αρνητική απόκλιση, αυτόματη διόρθωση εμπρός ανάρτησης.

 

δ)Αυτόματα ελεγχόμενη ενδοτικότητα πίσω ανάρτησης. (Μορφή τετραδιεύθυνσης).

 

ε)Εμπρόσθιο, καμουφλαρισμένο, τεράστιο σπόϊλερ με εμβαδόν 1,60 m, που εκμηδενίζει την άντωση στις υψηλές ταχύτητες.

 

στ)Πρώτο όχημα του είδους με ABS.

 

ζ)Κρεμαγιέρα. (Μοναδικό τότε αυτού του τύπου).

 

η)Ανεξάρτητη ανάρτηση. (Εξωτικής κατασκευής).

 

θ)Μοίρασμα βάρους στους δύο άξονες στα επίπεδα hitech σπορ αυτοκινήτου: 50:50.

 

ι)Πρωτοφανή μέτρα παθητικής ασφάλειας, ασφαλέστερο όχημα στις Η.Π.Α. δεκαετίας '80.

 

Όσο λιτότερα γίνεται.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μου αρεσεις για τι τα λες λιτα..... :goodjob: .που να παμε ν ατα πουμε γιατι εδω το σκισαμε το θεμα...αλλα και απτην αλλη  δεν γα@#ται μονο ο πασσατουκος θα γραφει?πες τα αγορι μου..βγαλτα απο μεσα σου.. :thumbsu:  :thumbsup2: .

Link to comment
Share on other sites

hellenic vanagon,έχεις διαθέσιμο κάνα τέτοιο superυπέραυτοκίνητο να πάμε πεντέλη να στρίψουμε?

 

Γάμησε τα λευτέρη πήγα παραλιακή σημερα μπάς και ψαρώσω τιποτα,ΤΖΙΦΟΣ......

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

hellenic vanagon καλά τα syncro και τα t3 t4 t15 για κανέναν παππού στο χωριό.

Πάει το δικό σου έτσι; (Και μάλιστα σε χιόνι!).

Η επέλαση!

 

Αντικατοπτρίζει η μετάδοσή του η σε...τραβολογάει από δω και από κει...

 

Αντικατοπτρική τετρακίνηση!

sasyncro_jpg.jpg

 

Πετάει; (Χαμηλά)

Αβάντι μαέστρο!

 

 

Πιλότος Ραφτόπουλος, πρωταθλητής 1993 πρωτάθλημα trial, με SYNCRO T3

e8e260ba.jpg

 

 

 

Xαμηλή πτήση, η ζέβρα του Ραφτόπουλου.

306255_3554467655000_1071951145_3107480_

 

 

Το δικό σου, ανήκει στα 10 πιο επιθυμητά συλλεκτικά αυτοκίνητα, σήμερα στην Αμερική, η μετά από λίγα χρόνια δεν θα το αναγνωρίζει κανείς; (Όπως χιλιάδες άλλα).

POPULARMECHANICS_zpsf6ebc7ed.png

"Popular mechanics"

 

 

Τουλάχιστον, κέρδισε κάποιο πρωτάθλημα; (Ελλάδα η εξωτερικό, δεκτά).

 

 

 

Έστω, κυκλοφορεί κάποιος star με αυτό;

 

ΤΟΜ ΗΑΝKS, "SYNCRO STARSHIP ENTERPRISE" 

 

 

:no: 

 

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Ρε σύ vanagon,δεν εχω αμάξι για να μπαίνω με κωλοπάντηλα στις στροφές του ολύμπου.....

 

Έχεις κάνα τέτοιο να πάμε πεντέλη να στρίψουμε?κοντέυουμε να πάρουμε διδακτορικό στο syncro και στο g60 και ΣΙΑ Α.Ε και δεν το έχω δει στο δρομο......

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

παντως σε μια συγκριση το πασσατ του 80  με το πασσατ του τωρα πχ του πασσατουκο ποιος να ηταν αραγε ο νικητης σε ενα 0-400??

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

παντως σε μια συγκριση το πασσατ του 80  με το πασσατ του τωρα πχ του πασσατουκο ποιος να ηταν αραγε ο νικητης σε ενα 0-400??

O Πασσατούκος! (Αναφανδόν!).

Link to comment
Share on other sites

γιαννη θα με τρελανεις αποψε...αυτο το μπλοκε δεν λεει οτι κανει για dsg giati αν κανει το φεραμε χτες!!!με νιωθεις???

εστειλα μαιλ εννοειται στον αγγλο να δω και τι θα πει.

αυτο ειναι για το κιβωτιο σου.http://quaife.co.uk/shop/products/qdf19r-1

Λέει:

 

"The Volkswagen Golf Mk5 GTi Quaife ATB Helical LSD differential has many benefits over a standard open differential, including maximising traction and minimizing wheelspin, eliminating torque steer and snatching in front wheel drive cars compared to conventional LSD units, and a maintenance-free design which retains the standard oil lubrication."

 

Πουθενά δεν αναφέρει όμως ότι το διαφορικό αυτό εμποδίζει την μεταφορά βάρους στους πίσω τροχούς κατά την επιτάχυνση!

 

Το φυσικό όριο λοιπόν παραμένει!

με το μπλοκε δεν αποτρεπεις τη μεταφορα βαρους απλα κλειδωνεις κ τους 2 μπροστινους τροχους να γυριζουν ταυτοχρονα κατα την επιταχυνση κ οχι ο ενας να καιει λαστιχο κ ο αλλος να προσπαθει να ξεκινησει το αμαξι. μολις το δοκιμασεις σε μπροστοκινητο απλα.......ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ!!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

προφανος,αφου το γτι ειναι μπροστοκινητο. οι πισω τροχοί δεν κολανε πουθενά.

υ.γ.καλο χρυσό το syncro άλλα για την εποχή του. δεν νομιζω οτι ενα σημερινό μπροσθιοκινιτο μπορεί να συγκριθεί σε θέμα στήσιμο με ενα 4κινητού τεχνολογίας του 1980.αυτο το λέω φίλε γιατί συνεχεία το εκθειάζεις λες και είναι το υπεραυτοκινητο με την σούπερ διαστημική τεχνολογία.

 

ειμαστε σε αυτο το κλαμπ γτ ολοι ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΜΑΣ (τουλαχιστον) κ ειναι καπως ασχημο να βλεπεις καποιους να υποτιμουν τα αμαξια καποιων. ο vanagon εχει δειξει τι μπορει να κανει το αμαξι του με βιντεακια κ την τεχνολογια που εχει το syncro ειναι πολυ μπροστα κ σιγουρα μπαινεις με περισσοτερη σιγουρια απ οτι ενα μπροστοκινητο.κ εδω φαινεται απεναντι σε ποια αμαξι στεκοταν http://fastestlaps.com/cars/volkswagen_passat_gt_g60_syncro.html

οχι οτι ειναι το καλυτερο αλλα ειναι απο τα πιο ολοκληρωμενα κ τα κανει ολα!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι νοιάζει κανέναν αν το αμάξι κάποιου ήταν το πρώτο όχημα στο είδος του με ABS ή είχε κρεμαγιέρα ή ήταν το ασφαλέστερο όχημα στις Η.Π.Α. ή στο Λίχτενσταϊν τη δεκαετία '80 ή το 450π.Χ γιατί τώρα έχουμε 2013 και αυτά τα σουπερ αυτοκίνητα κάνουν καλές λαμαρίνες... Άντε γιατί είμαι σίγουρος πως πολλοί ακόμα μαζί μου βαρεθήκανε να διαβάζουν ιστορίες για αγρίους όπως οι παραπάνω αλλά και οι κόντρες με αυτοκίνητα 104 ή 121,3 αλόγων..
Link to comment
Share on other sites

ειμαστε σε αυτο το κλαμπ γτ ολοι ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΜΑΣ (τουλαχιστον) κ ειναι καπως ασχημο να βλεπεις καποιους να υποτιμουν τα αμαξια καποιων. ο vanagon εχει δειξει τι μπορει να κανει το αμαξι του με βιντεακια κ την τεχνολογια που εχει το syncro ειναι πολυ μπροστα κ σιγουρα μπαινεις με περισσοτερη σιγουρια απ οτι ενα μπροστοκινητο.κ εδω φαινεται απεναντι σε ποια αμαξι στεκοταν http://fastestlaps.com/cars/volkswagen_passat_gt_g60_syncro.html

οχι οτι ειναι το καλυτερο αλλα ειναι απο τα πιο ολοκληρωμενα κ τα κανει ολα!

δεν υποτιμησα το πασσατ syncro απλα ειπα οτι τεχνολογικα η εξελιξη των μπροστοκινιτων μεχρι 300 κατι αλογα ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με μια τετρακινηση παλιας σχολης-τεχνολογιας

 

σαφος η 4κινηση εχει τα καλα της ας ειναι και τοσο παλια εξαλου ειναι το ιδιο συστημα με το quatro τις εποχης.

εξαλου γιαυτο ειμαστε σε αυτο το κλαμπ γιατι οπος λες ολοι αγαπαμε τα αυτοκινητα μας.

 

και για να τεκμιρωσω αυτο που ειπα για τα μπροστοκινητα το 3β πασσατ ερχοταν απ την απλη εκδοση με front double wishbone αναρτηση σαν αυτες που χρησιμοποιουντε σε πιο αγωνιστικες εφαρμογες και με τιμονι στις 2,75 στροφες απ ακρη σε ακρη

.για να μην αναφερω τον συντελεστη αεροδυναμικης 0,27 που τωρα προσπαθει να φτασει το prius και αλλα συναφη.

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

δεν υποτιμησα το πασσατ syncro απλα ειπα οτι τεχνολογικα η εξελιξη των μπροστοκινιτων μεχρι 300 κατι αλογα ειναι πολυ μπροστα σε σχεση με μια τετρακινηση παλιας σχολης-τεχνολογιας

 

σαφος η 4κινηση εχει τα καλα της ας ειναι και τοσο παλια εξαλου ειναι το ιδιο συστημα με το quatro τις εποχης.

εξαλου γιαυτο ειμαστε σε αυτο το κλαμπ γιατι οπος λες ολοι αγαπαμε τα αυτοκινητα μας.

 

και για να τεκμιρωσω αυτο που ειπα για τα μπροστοκινητα το 3β πασσατ ερχοταν απ την απλη εκδοση με front double wishbone αναρτηση σαν αυτες που χρησιμοποιουντε σε πιο αγωνιστικες εφαρμογες και με τιμονι στις 2,75 στροφες απ ακρη σε ακρη

.για να μην αναφερω τον συντελεστη αεροδυναμικης 0,27 που τωρα προσπαθει να φτασει το prius και αλλα συναφη.

1)Δεν μπορεί να συγκριθεί ένα, σημερινό, προσθιοκίνητο με ένα syncro του '80, είτε με την αρχιτεκτονική πίσω μηχανή πίσω, βασική, κίνηση, (η αριστοποιημένη εκδοχή), είτε με το...ανάποδο, εμπρός μηχανή, εμπρός, βασική, κίνηση με συνοδεία EDL(/EDS), και πίσω διαφορικό με ελεύθερο τροχασμό.

 

Όποιο σχεδιασμό και αν έχει το σημερινό, μπλοκέ η οτιδήποτε ηλεκτρονικό, με το φαινόμενο της μεταφοράς βάρους κατά την επιτάχυνση, "σπάει" η πρόσφυση μπροστά. 

 

2)Δεν έχει σχέση το quattro με το syncro.

 

H σύγκριση των δύο συστημάτων είναι αρκετά πολύπλοκη διαδικασία και το τελικό αποτέλεσμα εξαρτάται από την έκδοση που συγκρίνουμε.

 

Μία σύγκριση, βήμα-βήμα, επιχειρείται από εδώ και κάτω:

 

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?p=6692441#6692441

 

(Εδώ θα βρεις  και το link, όπου ο Στρατής Χατζηπαναγιώτου, στην σχετική αναφορά του, λέει πως το syncro είναι ανώτερο, (και φθηνότερο), από το quattro, (δεκαετίας '90)).

 

3)PASSAT B3 cd:

 

α)2wd: 0,29

 

β)4wd: 0,31

 

Δεν έχω εντοπίσει, ακόμα, που οφείλεται αυτή η διαφορά.

 

4)Eπειδή μία εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις:

Edited by hellenic vanagon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.