Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Θα σε παραδεχόμουν εσένα όπως και πολλούς άλλους αν δεν γράφατε τόσο πολύ μπλα μπλα και μιλάγατε με λίγα λόγια και βίντεο, όπως γράφει ένα μέλος που πρόχειρα μου ήρθε στο μυαλό και λέγεται mpoukou22.

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Vanagon,μιας και το κατέχεις ρε σύ με την τεχνολογία κλπ,όταν γράφεις σε αυτό το θέμα,ανέβασε κάνα βίντεο να δούμε με τα μάτια μας.

 

Γιατί άν το δικό σου Passat μπαίνει έτσι,έχω ένα φιλο με subaru,με 19άρες,TEIN ρυθμιζόμενη ανάρτηση,semi λαστιχα,μπλοκέ,και οταν του ειπα την στροφή και τα χλμ έβαλε τα γέλια.

Ευχάριστο...

 

Όπως έγραψα και στο προηγούμενο, είχα συνηθίσει σε άλλες...αντιδράσεις με το t3.

 

Θα φροντίσω να έχω κινηματογραφικό συνεργείο την άλλη φορά...

Link to comment
Share on other sites

Ευχάριστο...

 

Όπως έγραψα και στο προηγούμενο, είχα συνηθίσει σε άλλες...αντιδράσεις με το t3.

 

Θα φροντίσω να έχω κινηματογραφικό συνεργείο την άλλη φορά...

 

Μην το παίρνεις κατάκαρδα.....

Απλά γράφεις πράγματα,τα οποία όπως βλέπεις προκαλούν αντιδράσεις,και κυριως αμφιβολίες.

Τράβα ένα βιντέακι,ή εμφανισου δημόσια,και τουλάχιστον εγώ θα βγάλω το καπέλο στην γριά πασσατάρα.

 

Μist,όταν γράφω τουλάχιστον εγώ ένα πάτημα,δεν νομίζω οτι υπάρχει λόγος να τραβήξω βίντεο για να αποδείξω κάτι,με ξέρουν όλοι απο κοντά,και ξέρουν οτι είτε χάσω είτε κερδίσω θα μπώ να το γράψω και στα @@ μου ,εγώ τον χαβαλέ μου κάνω.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή κάποιος μπορεί να αναρωτηθεί τι αίσθηση δίνει η Passatista πάνω σε ανηφορική καμπύλη με, ας πούμε, 170 χλμ., θα απαντήσω στο, υποθετικό, ερώτημα: αυτή της απόλυτης ασφάλειας.

 

Και απαντώ και σε ένα δεύτερο, υποθετικό ερώτημα: και πως συγκρίνεται, κάτω από τις ίδιες συνθήκες, με το άλλο το syncro το t3;

 

Θα έλεγα πως, αν και υπάρχουν διαφορές, ψηλότερο αλλά και σημαντικά φαρδύτερο με αντίστροφη αρχιτεκτονική και πολύ φαρδύτερα ελαστικά, 255 60 15, δίνει και αυτό την ίδια απόλυτη αίσθηση ασφάλειας με μία σημαντική διαφορά: 

 

με αυτό, (θυμήθηκα ένα περιστατικό), μπορείς στον συγκεκριμένο δρόμο, να ρυμουλκήσεις το ολοκαίνουργιο, μιας ημέρας, KIA SPORTAGE, (τζιποειδές), του ξαδέρφου σου, στην ανηφορική αυτή καμπή, με 80-100 χλμ., (V6 174 HP), άνετα και με τον ξάδερφο στο τιμόνι του ρυμουλκούμενου να απορεί πως είναι δυνατόν! (Είχε μείνει από συμπλέκτη μετά από δοκιμές της τετρακίνησης στον Υμηττό).

 

Α, και μία ακόμα λεπτομέρεια: με το t3 όταν πήγαινα, όπως με την Passatitsa, διέκρινα στους άλλους οδηγούς, αλλά και πεζούς, ένα συναίσθημα, που με την Passatitsa δεν φαίνεται να υπάρχει, τουλάχιστον όχι τόσο έντονα: τον τρόμο! (Με συγχωρείτε κιόλας).

 

Εξαρταται τον τρομο.......γιατι τρομο δημιουργει και το ντατζουν του παπου μου μοντελο 70 τρεχα, ξεσαπισμενο 2 φορες, ολοι κανουν στην παντα να περασει μην τους γδαρει την μπογια...

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Μην το παίρνεις κατάκαρδα.....

Απλά γράφεις πράγματα,τα οποία όπως βλέπεις προκαλούν αντιδράσεις,και κυριως αμφιβολίες.

Τράβα ένα βιντέακι,ή εμφανισου δημόσια,και τουλάχιστον εγώ θα βγάλω το καπέλο στην γριά πασσατάρα.

 

Μist,όταν γράφω τουλάχιστον εγώ ένα πάτημα,δεν νομίζω οτι υπάρχει λόγος να τραβήξω βίντεο για να αποδείξω κάτι,με ξέρουν όλοι απο κοντά,και ξέρουν οτι είτε χάσω είτε κερδίσω θα μπώ να το γράψω και στα @@ μου ,εγώ τον χαβαλέ μου κάνω.

Όταν εμφανιστεί κάποιος που να ξέρει από τετρακίνητα θα μιλήσουμε σοβαρά γιατί αυτό που σε σας φαίνεται ψεύτικο σε εκείνον ίσως φαίνεται ανεπαρκές...

 

Εν τω μεταξύ κάποιος φίλος, δεν θυμάμαι ποιος, πριν μερικές σελίδες, είπε ότι μπήκε σε 4motion με ηλεκτρική ενεργοποίηση, αλλά δεν μας έκανε την τιμή να μας πει τι είδε...

Εξαρταται τον τρομο.......γιατι τρομο δημιουργει και το ντατζουν του παπου μου μοντελο 70 τρεχα, ξεσαπισμενο 2 φορες, ολοι κανουν στην παντα να περασει μην τους γδαρει την μπογια...

Ναι μόνο ότι εγώ πέρασα με 180 χλμ. δίπλα από μπλόκο της αστυνομίας που έγραφε για υπερβολική ταχύτητα! 

(Δεν τους είχα δει).

 

Το θηρίο δημιουργεί τέτοια πίεση αέρα, που κουνήθηκαν πέρα-δώθε όλοι οι παρευρισκόμενοι επί σκηνής, αστυνομικοί, πελάτες, κ.τ.λπ.!

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

@ Passatouko:

 

Η Passatitsa έχει:

 

1)χοντρές αντιστρεπτικές μπρος-πίσω. (εργοστασιακά).

 

2)Βridgestone re-002 adrenalin

 

3)auto correction εμπρός

 

4)auto track, (τετραδιεύθυνση), πίσω.

 

5)τις εργοστασιακές ελαφριές ζάντες με το απόλυτα σωστό offset και αρχικά αριστοποιημένη διάσταση για την συγκεκριμένη ανάρτηση/φρένα.

(μπροστά τους δεν πιάνουν μία οι οποιεσδήποτε, είναι θέμα πείρας να το καταλάβεις, ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα).

 

6)αμορτισέρ ΚΟΝΙ, τέρμα σκληρά, γύρω-γύρω

 

και, φυσικά

 

7)αυτόματης κατανομής ροπής, τετρακίνηση

 

για μασελίτσα δεν ξέρω, αλλά δαγκώνει άσχημα...

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα...

 

Μπορεί όμως να κάνω και λάθος.

 

Πάντως ήταν πολλά γιατί χρησιμοποιούσαμε, και οι δύο, και τις...τέσσερεις λωρίδες. Βλέπεις δεν υπήρχαν άλλοι. Ήταν ακόμα...στην αρχή, ξεκινώντας από το φανάρι, χαμηλά.

παντως εγω μπαινω 4η κ 180κατι κ παλι πρεπει να διορθωσω νομιζω ειναι λιγο παραξενη η κλιση της...ισως να μπαινει κ παραπανω αλλα αν βαλεις 5η θα εισαι με 3000 στροφες μεσα στη στροφη...επικινδυνο λιγακι..!

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Εχει πεθάνει κόσμος εκει ειναι χαλια κατασκευασμένη

Στην ανηφόρα, μετά το κτήριο της ασφάλειας, στην δεξιά στροφή με τις τέσσερις λωρίδες, που οι δύο τέρμα δεξιά βάζουν  στην Αττική οδό, ενώ η δύο αριστερές οδηγούν στην Κατεχάκη πριν την διασταύρωση της Καισαριανής; Είσαι σίγουρος; 

(Δίνω λεπτομέρειες για να συνεννοηθούμε).

Link to comment
Share on other sites

Στη κατηφόρα εχω δει πάντως και με τα ματιά μ .απλα ξέρω οτι τα νοσοκομεία διπλα ολο π κάτι εχουν .τη κλειστή στροφή εκει λέμε ίδια εχει 1-2 .το χειρότερο ειναι να πηγαίνει κανεις αργά η να εχει κίνηση που δνε βλέπεις λόγω στροφής αν πας με 200 σιγουρα θα πέσεις πάνω τους :p

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν είχαν κλείσει τα Μέγαρα, ενα track day θα ήταν μια καλή ιδέα. Εκεί νομίζω θα έβγαιναν αρκετά συμπεράσματα για τις δυνατότητες των αυτοκινήτων. Και αρκετά πιο ασφαλές από τους δημόσιους δρόμους.

Edited by ACE2007
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Στη κατηφόρα εχω δει πάντως και με τα ματιά μ .απλα ξέρω οτι τα νοσοκομεία διπλα ολο π κάτι εχουν .τη κλειστή στροφή εκει λέμε ίδια εχει 1-2 .το χειρότερο ειναι να πηγαίνει κανεις αργά η να εχει κίνηση που δνε βλέπεις λόγω στροφής αν πας με 200 σιγουρα θα πέσεις πάνω τους :p

Άλλο στην κατηφόρα!

 

Η κατηφόρα αυτή, με αριστερή στροφή, έχει ένα ασυνήθιστο χαρακτηριστικό, ένα κακό στοιχείο που συνήθως συναντάμε στις δεξιές στροφές: ορατότητα μηδέν! Βρίσκεσαι λοιπόν, όπως και αλλού στην Κατεχάκη, σε μία, ξαφνικά μπροστά σου, κλειστή αριστερή λωρίδα!

 

Ακόμα, στην κεντρική νησίδα, μέχρι πρόσφατα, δεν ξέρω για τώρα, υπήρχε μία...καλοστημένη παγίδα για τους ανύποπτους οδηγούς: αυτόματο πότισμα τις νυχτερινές ώρες, με τα νερά να τρέχουν στο οδόστρωμα!

(Το έχω καταγγείλει στην τροχαία, χωρίς αποτέλεσμα, για σειρά ετών). 

 

Κατέβαινες λοιπόν με μία λογική ταχύτητα για το σημείο, ας πούμε 80-100 χλμ., στην αριστερή λωρίδα, και ξαφνικά πάταγες στα νερά που έτρεχαν σε ένα λείο και...καλογυαλισμένο οδόστρωμα, που μοιάζει να έχει και ελαφρά ανάποδη κλίση, η τουλάχιστον, όχι σωστή κλίση.

 

Ένα από τα σημεία που η τετρακίνηση με έσωσε, όταν πέρασα με πολύ κρύο, σχεδόν παγωμένο κάτω, και βγήκα από την δοκιμασία αλώβητος, εκεί που, σειρά άλλων προπορευόμενων αλλά και ακολουθούντων, τσακίστηκαν!

 

Δυστυχώς εκείνοι που ισχυρίζονται πως "δεν χρειάζεται" η τετρακίνηση μέσα στην πόλη, ήταν άφαντοι στην συγκεκριμένη σκηνή, που επαναλήφθηκε αρκετές φορές... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε αρκετές φορές και εγώ με το golf είχα περάσει bmw e46 320ci εκ των οποίων για την μια έχω και βίντεο, αλλά το δηλητήριο που πέταξες για τους κατόχους bmw δεν ήταν ωραίο. Ολα αυτοκίνητα είναι και ο καθένας κάνει τις επιλογές του στο τι θα οδηγάει, αναλόγως αν έχει χρήματα ή οχι.

 

Δεν μπορείς εσύ ή εγώ να κρίνουμε τον οποιοδήποτε, επειδή αντικειμενικά έχει καλύτερο αμάξι από το δικό σου ή δικό μου (ασχέτως τελικής ταχύτητας ή επιτάχυνσης), γιατί φαίνεται λες και έχεις κόμπλεξ.

 

Θα μου άρεσε να είχα ένα προσεγμένο bmw και ας με πέρναγαν τα γκολφάκια δεν με νοιάζει, θα έβγαζα και τα γούστα μου με 2-3 πάντες. ;)

Το σχολιο που εκανα για τις μπεμπες 316,εγεινε απευθηνομενος στους καγκουρες και τους λιγουριδες νεοελληνες που νομιζουνε οτι μπορουνε με ενα σηματκι και ενα φαρδι ζαντολαστιχο να ειναι οι αρχοντες της ασφαλτου.Το ιδιο ισχυει(αποψη μου παντα) και για ολουςεκεινους τους τυπακους που κυκλοφορανε με τα s3 line 1.600αρια των 100 ιππων,η' με τα χαμηλωμενα μερσεντικα και αυτοκολιτα AMG,που τα βαλανε μια φασαριοζικη εξατμιση για το παιζουνε στα φαναρια λεφταδες και γρηγοροι...Αυτοι ειναι κατ εμε ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΔΕΣ.Αυτα τα αμαξια φτιαχτηκανε για διαφορετικο σκοπο και δεν χρειαζεται να αποδιξουνε πουθενα και σε κανεναν,αν ειναι γρηγορα η οχι.Παντα θα υπαρχει και ενα διαφορετικο αμαξι που θα ειναι πιο γρηγορο απο το δικο μου 316 η' Α4(1,6 101ps). Ε και τι εγεινε?????

 

Προσωπικα,σπαραζει η καρδια μου οταν βλεπω τον παπαρα με την no name εξατμιση στο 16αρι Α4 η' bmw 316 ,να το σκιζει στα φαναρια,προσπαθοντας να μην το παρει στην εκκινηση ενα μικροτερου κυβισμου αυτοκινητο.Αυτες τα πολυ καλα αμαξια,τα εφτιαξε καποιος για ενα ανετο  ταξιδακι.Κριμα ειναι να πεφτουνε σε λαθος χερια.

 

Δεν λεω να μην το βελτιωσει καποιος που το εχει,απλα να ξερει οτι σκιζοντας το,δεν καταφερνει κατι.

 

Οποτε  αδερφε μου ειμαστε της ιδιας παστας και για να σε φτιαξω και λιγο, θα σου πω οτι παλαιοτερα περασα 5 υπεροχα χρονακια με ενα Ε 36 318IS COUPE και μαλιστα πειραγμενο. :queen: .Και στο μελον που ξερεις????

Υπαρχει και το τζοκερ. :drool:

 

Το θηρίο δημιουργεί τέτοια πίεση αέρα, που κουνήθηκαν πέρα-δώθε όλοι οι παρευρισκόμενοι επί σκηνής, αστυνομικοί, πελάτες, κ.τ.λπ.!

Γουσταρω φαση.........ποσο θα ηθελε να ειμαι παραδιπλα και να βλεπω τον μπατσο να ψαχνει στιλο-μπλοκακι και καπελο μεσα στο χωραφι.!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Xαζόπατηματάκια με Opel Corsa CDTI......

 

Απο χαμηλές ρεπρίζ καλό ήταν....μόλις φόρτωνα 4.500 στροφές έκανα πάτα άσε μην το περάσω απο πάνω....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Xαζόπατηματάκια με Opel Corsa CDTI......

 

Απο χαμηλές ρεπρίζ καλό ήταν....μόλις φόρτωνα 4.500 στροφές έκανα πάτα άσε μην το περάσω απο πάνω....

όχι ρε Χρηστάκο κ με τα πετρέλαια!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Xαζόπατηματάκια με Opel Corsa CDTI......

Απο χαμηλές ρεπρίζ καλό ήταν....μόλις φόρτωνα 4.500 στροφές έκανα πάτα άσε μην το περάσω απο πάνω....

πιο ηταν ;;;το τωρινό 1:3 diesel με 0-100 σε 12.3 σε εχει σωστα ; Σε ρεπριζ σιγουρα
Link to comment
Share on other sites

http://www.autoblog.gr/2013/11/18/need-for-speed-movie-full-trailer-released/

 

μια ταινια που ειναι πορωτικη...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πιο ηταν ;;;το τωρινό 1:3 diesel με 0-100 σε 12.3 σε εχει σωστα ; Σε ρεπριζ σιγουρα

Ήμουν για καφέ και δεν μπορούσα να σου απαντήσω αναλυτικά.

Ντυμμένος σε ευθεία με G tech έχω μετρήσει τα 0-100 σε 10.3.

 

Το Diesel είναι καλό(έχουμε στην οικογένεια 2.0 140ps) για πετάγματα κλπ,μόλις στροφάρει η βενζίνη άντε γεια....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.