Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

καλα ....εχουν γινει πολλα αλλα ας γραψουμε μονο το πατημα.....

ανεβαινω εθνικης λαμιας λιγο εξω απο αθηνα.κ αν εχει τον θεο του...ηρθε και μου κορναρισε 3 φορες...μου κατεβασε τζαμι.... ενα Ζ4.

μιλαγα στο κινητο ,λεω μισο γιανα εξηγησω τις γινοτανε στο φιλο μου και κατεβαζω σπορ.παντα μικρη πιεση...

και απλα μιλαγα ,στη κολωνα και μετα δεν υπηρχε νοημα...

μα να μην σε αφηνουν να αγιασεις...

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Χθες βραδυ καθως πηγαινα θεσσ/νικη με 110 σταθερα να μν καψουμε τπτ.. παρατηρω ενα bmw να ερχεται βιτσα απο πισω! Με περναει μ καμια 170-180 κ πλακωνεται στ φρενα! Ε λεω ΜΙΑ ΦΟΡΑ δν θα με αφησουν να παω χλρα.. Συνεχισα 110 μεχρι τα διοδια π ηταν 1 λεπτο δρομος ακμα.. Αφου δινουμε τ νταβατσιλικι κ ξεκιναω χλρα αυτος πεταγεται απο τ διπλα ταπα κ σκεφτομαι οτι αρκετα χαρηκε (κ να δω πως πατανε κ τα καινουρια SC2 που φορεσα) κ πατησα.. Νταξει πιο πολυ αυτη η κοντρα με εκανε να αγαπησω τα λαστιχα οχι οτι περασα.. Αγνωστα στοιχεια τ BMW αλλα πηγαινε καλα.. Τωρα κανα 6κυλινδρο 2λιτρο.. κανα 1.8ις.. Παντως ηταν απο τα πιο γρηγορα bmw π κοντραρα (Κ εχω πατησει μ 1.8ις φπε εκκεντρα ροικες κ κατι αλλες ατμοσφαιρικες αναβαθμισεις π δν θυμαμαι κ ειχα περασει 2 κενα στα 600 (0-600)

Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

photo.jpg

 

Displacement: 1796 ccm (109.59 cubic inches) Engine type: Inline, 4 cylinder Max power: 183.7 PS (135 kW or 181 HP) at 5500 Rev. per min. Max torque: 250.00 Nm (25.5 kgf-m or 184.4 ft.lbs) at 3500 Rev. per min. Compression: 10.0:1 Bore x stroke: 82.0 x 85.0 mm (3.2 x 3.3 inches) Fuel system: Injection Valves per cylinder: 4 Fuel control:

Double overhead cam (DOHC)

Top speed: 235.0 km/h (146.0 mph) 0-100 km/h (0-62 mph): 9.4 seconds

Weight:1720 kg (3,792.0 pounds)

 

Μου έδωσε προτεραιότητα σε δεξιά στροφή σε παράδρομο της γνωστής ανηφόρας, (έχω περιγράψει σε προηγούμενα post), και η διαίσθηση μου με...πληροφόρησε ότι ήθελε να δει περί τίνος πρόκειται.

 

Ευχαρίστησα και ξεκίνησα για να βγω στον κεντρικό δρόμο, την γνωστή, με δύο λωρίδες/κατεύθυνση, ανηφόρα.

 

Ακολούθησε με...αξιοπρέπεια, σε λογική απόσταση ανάγνωσης των διακριτικών της Passatitsas, που βρίσκονται δεξιά πίσω. (Mercedes γαρ).

 

Από το Κ.Δ.Β., βάσει πληροφοριών είπώθηκε, σήμανε όχι ερυθρός αλλά πορτοκαλί συναγερμός, που σημαίνει μόνο ανέβασμα παραθύρων και όχι σβήσιμο φώτων ημέρας.

 

Βγήκαμε στον κεντρικό δρόμο από την ειδική λωρίδα επιτάχυνσης, αλλάζοντας από δευτέρα σε τρίτη, στην δεξιά λωρίδα ενώ δεν ερχόταν άλλο αυτοκίνητο.

 

Τότε διαπιστώνω πως ανοίγεται στην αριστερή λωρίδα και  η απόστασή μας αρχίζει να μειώνεται, γιατί ο kompresoratos Μερσεντεζάκιας έχει διάθεση προσπέρασης!

(Καλά δεν υπάρχει τσίπα σ΄αυτόν τον κόσμο ; )..

 

'Αλλη μια φορά το Κ.Δ.Β. δικαιώνεται!

 

Φυσικά δεν είναι δυνατόν να επιτρέψω να συμβεί κάτι τέτοιο και έτσι πατάω γκάζι, με τρίτη είμαι, και οι στροφές ανεβαίνουν, ίσα-ίσα να εξισσοροπήσω την δική του αύξηση ταχύτητας, (Δεν σανιδώνω).

 

 

Διαπιστώνω, όμως, μία ελαφριά υστέρηση του Mερσεντεζάκια, μόλις δηλαδή έδινα λίγο περισσότερο γκάζι από την...σωστή δόση για διατήρηση της διαφοράς, αύξανε η διαφορά.

 

Φτάνω τις 6.000/min και βάζω τετάρτη. Σανιδώνω γιατί έχασα 1' κατά την αλλαγή.

 

Η Passatitsa μουγκρίζει ευχαριστημένη που άφησα να ξεχυθούν ελεύθερα τα άλογά της στην ανηφόρα.

 

Αργά αλλά σταθερά η απόσταση μας αυξάνεται.

 

Ο Μερσεντεζάκιας εγκαταλείπει. (Με αξιοπρέπεια).

 

Εγκαταλείπω και...΄γω για να μην θεωρηθώ...Δον Κιχώτης.

Edited by hellenic vanagon
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια ηρεμηστε λιγο....

Που πηγαν τα πατηματα και ολα τα αλλα????

 

Εχουμε και λεμε.... Ο vanagon θα ανοιξει ενα topic καινουργιο στην ενοτητα ΔΙΑΦΟΡΑ και θα μπορει να

ανεβαζει τα βιντεο του απο τα passat και της κλουβες και θα μεταφερθουν εκει τα σχετικα ποστ.

Το μελος ΗΝ1984 μπορει να γραφει με λιγο μεγαλυτερη γραμματοσειρα αφου εχει προβλημα στον υπολογιστη του.

Οποιος νομιζει οτι υπαρχει προβλημα θα παρακαλουσα να πατησει το report και να μας το πει ωστε να βρουμε μια λυση.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Guest hellenic vanagon

Ε!! Οχι και... κοσια!!! Λίγο υπερβολικό δεν ακούγεται ???

Αν διαβάσεις λίγο πιο προσεκτικά τα προηγούμενα θα καταλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

Είναι χιλιάδες τα άτομα παγκοσμίως που άρχισαν να ασχολούνται με την βελτίωση του αυτοκινήτου από το 2001 όταν βγήκε η ταινία The fast and the furious.

Μετά από 12 χρόνια πέθανε ο πρωταγωνιστή της ταινίας Paul walker. Όσο και να είναι μπορεί να μην ήταν φίλος η συγγενείς μου αλλά μπορώ να πω στεναχωριθηκα πολύ. Προσοχή παιδιά καλες οι κόντρες τα ανοίγματα και η γρήγορη οδήγηση αλλά δεν θέλει και πολύ για να γίνει το κακό. Μια στιγμή απροσεξιας.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

για τους ηπειρωτες της περιοχης μου....χτες τρεξανε τα ποιο δυνατα κουπρα ιβιζα το κιτρινο με 2871 και καπου στα 450-470 μπορει και παραπανω με μεθανολες και αυτο με κοντα σασμαν  6ταχυτο ,κεντροφοροι και με τα κερατα του γενικως..οτι υπαρχει το παιδι το ειχε βαλει...και ενα μαυρο αοτσαιντερ το ιδιο.το οποιο ακομη δεν ξερουμε τι σεταπ φοραει...κερδισε απο ρολ το μαυρο με διαφορα και απο σταση λογω σπινιαρισματος εφυγε το κιτρινο.σε πρωτη φαση αυτα εμαθα.οσονουπω more details...η πρωτοκαθεδρια χαθηκε στην ηπειρο...και απτο πουθενα.λολ

τα γατακια με τα γτι τρεμουνε...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Golf mk5 σε γνωστό βουνό της άττικης,αν διαβάζεις,είχα καιρό έτσι να ευχαριστηθώ το αμάξι μου..... ;)

 

Λεπτομέρειες για μας που περιμένουμε όλη την εβδομάδα για να γράψεις μια κόντρα δεν έχει;;;;;;; :o

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα.

Δεν θα γράψω λεπτομέρειες,γιατί θα βγούν οι ξύπνιοι και θα αμφισβητούν οτι ένα Passat με stock στήσιμο έριξε σε mk5 Gti σε στροφιλίκια :santa:  :santa:

Λεπτομέρειες για μας που περιμένουμε όλη την εβδομάδα για να γράψεις μια κόντρα δεν έχει;;;;;;; :o

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα.

Δεν θα γράψω λεπτομέρειες,γιατί θα βγούν οι ξύπνιοι και θα αμφισβητούν οτι ένα Passat με stock στήσιμο έριξε σε mk5 Gti σε στροφιλίκια :santa:  :santa:

 

Ε τώρα τι λες;;; Θα φωνάξω τον Vanagon να τους αντικρούσει με παραδείγματα οπότε μην μασάς ξεκίνα την ιστορίααααα!!! Πέθανε το θέμα , δεν φτάνει που είσαι ο μόνος θα μας τα λες και μισά;;; :) :) :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

και ποιος σου ειπε οτι δεν ειναι λιγοι αυτοι που πηραν  τα γτι και δεν φοβουνται να τα πατησουν....αλιμονο..το θεμα ειναι ο οδηγος..τι να το κανεις ενα γρηγορο αυτοκινητο αμα το χουν γιαγιαδες...εμενα το ειχαν για το σουπερ μαρκετ αυτοματο για την φιλιπινεζα, και μου λες ιστοριες...

Link to comment
Share on other sites

Λεπτομέρειες για μας που περιμένουμε όλη την εβδομάδα για να γράψεις μια κόντρα δεν έχει;;;;;;; :o

Δώσε Passatoukos δώσε  :db:

Ε τώρα τι λες;;; Θα φωνάξω τον Vanagon να τους αντικρούσει με παραδείγματα οπότε μην μασάς ξεκίνα την ιστορίααααα!!! Πέθανε το θέμα , δεν φτάνει που είσαι ο μόνος θα μας τα λες και μισά;;; :) :) :)

 

"Viva" Passatoukos, Vanagon, αν ποτέ φύγουν από το vwclub, θα φύγω και εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Παμε......

Καταβαση λοιπον,ενως βουνου της αττικης 11 το βραδυ.

Σε mode #oikonomikiodigisi#.

Μεχρι που ενα Golf mk5 ηρθε και κολλησε προφυλακτηρα.

Ζωνες on,το Golf ηταν σταθερα πισω, ειδικα στα κλειστα πεταλα που αντι να κοβω πολυ εμπαινα με χειροφρενο,σε μερικες ευθειες ειχε μπολικο γκαζι να με μαζευει.

Πριν τελειωσει η καταβαση αφησα γκαζι και εκοψα γιατι εμεινα κυριολεκτικα απο φρενα.

Κορναριστηκαμε και αραξα καμια ωρα να κρυωσει :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 πεζο 106 χρυσαφιχρωματος με πολυ θορυβο ,ο ιδιοκτητης ελεγε 150..αδιαφορα απλα κατι να περασουν τα χλμ

2 πασσατ τ 2.0 αυτο το κοβα να φοραει προγραμμα πηγαινε 230 αριστερη λωριδα ,συνεχεια...ε  αρχικα αναγνωριση..228 ο χιονουλης-στα 260 που δεν πηγαινε αλλοτο πασσατ φλασ αριστερο...λολ..δεν τοπιστευε...(χαλαρα 6 1.8-1.6 σταθερη μικρη)

στην ελλαδα

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

1 πεζο 106 χρυσαφιχρωματος με πολυ θορυβο ,ο ιδιοκτητης ελεγε 150..αδιαφορα απλα κατι να περασουν τα χλμ

2 πασσατ τ 2.0 αυτο το κοβα να φοραει προγραμμα πηγαινε 230 αριστερη λωριδα ,συνεχεια...ε αρχικα αναγνωριση..228 ο χιονουλης-στα 260 που δεν πηγαινε αλλοτο πασσατ φλασ αριστερο...λολ..δεν τοπιστευε...(χαλαρα 6 1.8-1.6 σταθερη μικρη)

στην ελλαδα

Το πεζό κρίμα! Μαρεσει που πατησε κιόλας!

Είσαι η τελευταία ελπίδα μας για κόντρες Λευτέρη !!!

Sent from my iPhone

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.