Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Παγωτο λεει στο zillions στην ερυθραια...αγαπη μου αλλο που δεν θελω να ανεβοκατεβω την κηφισιας..ολο και κατι θα βρουμε!

 

Στο ανέβα δεν περασα τις 3.000 στροφες,στο κατέβηκα πετυχα ενα mr2 αλλα δεν κουνηθηκα γιατι θα γινομουν ρομπα.

 

Για αυτους ερχεται η k04 να τους τιμωρησει.

 

Πήγα και μια βόλτα απο τον υμηττο,και στο γύρνα ενω ανεβαινω μεσογειων κόφτες 2ά αλλαγή σε 3ή εχω μπροστά μου ενα MG..

 

Κατι μου θυμιζει τι ειναι αυτο,τσουπ ο QuickSilver μεσα..ο λευτερακης μας.

 

Πήγαμε φαγαμε την κρεπουλα μας,και στο φευγα μου λεει θελω πατημα...

 

mg 1.8 140hp...

 

Εγω ντυμμενος με αεριο και 18αρες,ο λευτερης 2 καβαλος.

 

2ες 60 μεχρι σπασμενη 3η μου 150,3αμάξια μπροστά το Mg.

 

MG TF?

οχι ειναι mgf τωρα ειναι vvc οποτε το ψαχνουμε.εγω νομιζα ειναι με  τα 135 αλλα τα παιδια απτο mg club μου λενε οτι βγαινει 145.τωρα το τυπακι που το ειχε πριν απο μενα ειχε κανει και ενα πλανισμα στο καπακι και εχω και μια χουανη...χαχαχαχα το πρωτο πατημα που κανω...ωραια περασαμε...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το ''ντυμενος'' γιατι το γραφεις καθε φορα που κανεις κοντρα?

 

Το αμαξι η' εχει γκαζια και δεν μασαει απο ενα επιπλεον πισω καθισμα η' ειναι χελωνα που ψαχνει να βρει κανενα 1.000ρακι με 60 αλογα,μπας και καταφερει να βγει πρωτο.

 

Εχεις δει εσυ καμια φεραρι οταν κανει κοντρα να βγαζει την ρεζερβα η' το καθισμα του συνοδηγου μπας και κερδισει 10 κιλα βαρος?

 

Εχει καταντησει αηδια αυτο το πραγμα με ολους εσας που καθεστε και ξηλωνετε το αμαξι για να κερδισετε 20-30 κιλα βαρος.

 

Αντι να βαλετε κανενα μοτερ της προκοπης ψαχνετε ψιλους στα αχυρα.....

 

Αντε και με τα 30 κιλα που δεν εχεις,καταφερνεις να εισαι μισο αμαξι πιο μπροστα και εισαι ο νικητης της κοντρας.........Σιγα τον πυραυλο που εχεις ρε φιλε!!!!!

 

Κοιταξτε να βρειτε τροπο να παρετε κανενα αλογο και αφηστε τα αμαξακια οπως ειναι.

 

Οσο και να το ξηλωσεις,η 3η σου δεν θα σπινιαρει,οποτε εχεις αμαξι και οχι ΕΡΓΑΛΕΙΟ.....

 

φιλικα Τακης....

 

Αρχικά δεν ειναι πίσω καθισματα,ειναι +συνοδηγου ρεζέρβα και εργαλεία.

Μαζί με 10 κιλά πατάτες που ειχα στο πόρτ μπαγκάζ,μιλάμε για 90-100 κιλα.

Στο δρόμο μεταφράζονται σε 2+ αμάξια περίπου.

 

Επειδή λοιπον δεν ημουν σε φάση να αλλάξω μοτέρ η αμάξι τότε,προσπαθουσα να κερδιζω και το τελευταιο μέτρο.

Τώρα που δεν με νοιάζει γιατί έχω πάρει μοτέρ 20vt σασμαν και ετοιμάζομαι για δυνατο setup πολλών αλόγων,εκεί φυσικα δεν θα βγάζω τίποτα.

 

Μην ξεχνάς ομως,οτι μιλάμε για ένα αυτόματο 4 τάχυτο 125 άλογα μαζί με αέριο και 18άρες ζάντες,1450 κιλα αμάξι +εμένα μεσα 1540 κιλα.

Στην κατηγορια του εχει πονεσει πολλους τοσα χρονια.

 

Τώρα ηρθε η ωρα για την μεγαλύτερη κατηγορια.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αυτο το ''ντυμενος'' γιατι το γραφεις καθε φορα που κανεις κοντρα?

Το αμαξι η' εχει γκαζια και δεν μασαει απο ενα επιπλεον πισω καθισμα η' ειναι χελωνα που ψαχνει να βρει κανενα 1.000ρακι με 60 αλογα,μπας και καταφερει να βγει πρωτο.

Εχεις δει εσυ καμια φεραρι οταν κανει κοντρα να βγαζει την ρεζερβα η' το καθισμα του συνοδηγου μπας και κερδισει 10 κιλα βαρος?

Εχει καταντησει αηδια αυτο το πραγμα με ολους εσας που καθεστε και ξηλωνετε το αμαξι για να κερδισετε 20-30 κιλα βαρος.

Αντι να βαλετε κανενα μοτερ της προκοπης ψαχνετε ψιλους στα αχυρα.....

Αντε και με τα 30 κιλα που δεν εχεις,καταφερνεις να εισαι μισο αμαξι πιο μπροστα και εισαι ο νικητης της κοντρας.........Σιγα τον πυραυλο που εχεις ρε φιλε!!!!!

Κοιταξτε να βρειτε τροπο να παρετε κανενα αλογο και αφηστε τα αμαξακια οπως ειναι.

Οσο και να το ξηλωσεις,η 3η σου δεν θα σπινιαρει,οποτε εχεις αμαξι και οχι ΕΡΓΑΛΕΙΟ.....

φιλικα Τακης....

Θα διαφωνησω σε ολα αν και δεν ειμαι υπερ του να γδυνεις το αμαξι σου.. Αλλα οι περισσοτεροι εδω εχουν το μικροβιο της ταχυτητας και της βελτιωσης οποτε με καταλαβαινουν τι θα πω.. Δεν εχουν ολοι τα λεφτα για μια μεγαλυτερη μηχανη για περισσοτερα αλογα και για εργαλεια.. Αυτοι που δεν εχουν εργαλεια δηλαδη δε πρεπει να χαρουν με μια καλυτερη επιταχυνση το αμαξι τους απο οπου και αν αυτη προερχεται; Λογικο το βρισκω εφοσον σε ενα αμαξι δεικτης ταχυτητας ειναι οι ιπποι/κιλα , εαν δε μπορεις να ανεβασεις ιππους για τους χ,ψ λογους τοτε να προσπαθησεις να κατεβασεις τα κιλα σου.. Και να μιλησω και για μενα προσωπικα που εχω και "χιλιαρακι 60 αλογα" αλλα και "εργαλειο" , βελτιωνω οσο με παει η τσεπη μου και η ορεξη μου τα δυο, και πιστευω αυτη ειναι η χαρα στο να οδηγησεις το ιδιο αυτοκινητο πιο γρηγορα απο πριν!

Φιλικα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάς ομως,οτι μιλάμε για ένα αυτόματο 4 τάχυτο 125 άλογα μαζί με αέριο και 18άρες ζάντες,1450 κιλα αμάξι +εμένα μεσα 1540 κιλα.

 

 

 

Volkswagen Passat 1.8 5V 1996 - 2000 Weights

Empty mass: 1265 kg

Max. loading capacity: 645 kg

Max. permissible mass: 1910 kg

 

Κόψε  κάτι. Το  έβγαλες  ότι είναι  ενάμιση  τόνο, από  που;

Βαλε  χαρτί  κτεο  να  δούμε  τα  κιλά.

 

Link to comment
Share on other sites

Volkswagen Passat 1.8 5V 1996 - 2000 Weights

Empty mass: 1265 kg

Max. loading capacity: 645 kg

Max. permissible mass: 1910 kg

Κόψε κάτι. Το έβγαλες ότι είναι ενάμιση τόνο, από που;

Βαλε χαρτί κτεο να δούμε τα κιλά.

Μου ειναι αδιάφορο τι λεει το ιντερνετ,οταν το εχω ζυγισει σε 2 πλαστιγγες.

Με βενζινη+συστημα αεριου,ρεζερβα,+καυσιμο αεριο και βενζινη το αμαξι μετρηθηκε στην μια 1440 κιλα και στην αλλη 1448.

Το κτεο δν γραφει βαρος.

Link to comment
Share on other sites

Πάλι  θα  βγούμε  εκτός  θέματος  για  να  αποδείξουμε  τα αυτονόητα.
Τα  πολλά  λόγια  είναι  ........... Χαρτιά, αποδείξεις  έχεις  για  το  βάρος.
Όσο  για  το  κτεο  δεν  γνωρίζω  εάν  το  πας  και  σε  ποιο, αλλά  η  auto vision  το  αναγράφει.
Λοιπόν  χαρτιά,  αλλιώς  έπεα πτερόεντα
 

image.jpg image.jpg
 
image.jpg

 

Τα  κιλά  είναι  μαρκαρισμένα  και  στο  βιβλίο  του  αυτοκίνητου  και  στο  κτεο.
βιβλίο:     1514
κτεο #1:   1541
κτεο #2:   1561
 

Link to comment
Share on other sites

Παμε λοιπον παλι..

Στον κομβο κιφησιας Κτεο δεν γραφει βαρο;,θα στο ανεβασω να δεις.

Το book της vw μου λεει 1320kg.

Εαν υπολογισεις το κιτ υγραεριου,+το καυσιμο του αεριου,+μισο ντεποζιτο βενζινη,που σε κολλανε τα 1440 κιλα;

Μην ανχωνεσαι ομως,δεν ασχολουμαστε με τα βαρη.

Η k04 δεν εχει θεμα με το βαρος.

Φιλακιααα

Link to comment
Share on other sites

βρε δεν παει να ειναι και 3 τονους....οποιος εχει ερωτησεις λυνονται επι του δρομου....οποιος αναρωτιεται οπως εγω παταει μ ετο πασσατ/...τοσο απλα....το κανατε επιστημη.και φερε δυναμομετρηση και φερε κτεο...στο τελος θα κατεβαινουμε σκοταδια με δικηγορο και μηχανικο προγραμματιστη και δυναμομετρα που ολοι θα ορκιζωνται στις ζωες των μαναδων τους για τα αλογα που ειναι το αυτοκινητο για να πατησει καποιος....βρε καντε την καυλα σας και ολα τα αλλα στα #$@....

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

σημερα μπαιναμε μαζι με μια μπεμπα στην αττικη οδο βορεια προαστεια χωρις κανενα μπροστα μας...η bmw ελεγα θα ειναι 316 με σηματα snitzer αντε 318....ε36 μοντελο ....ελεγα την εχω...ηταν μαυρο με σποιλερ σηματα σνιτζερ κτλ...χαχαχα

 

ανοιγουμε 2δευτερα απο 40 εφαγα ενα αμαξι ...σε μια ταχυτητα μεσα,,,,

μετα παει τριτη εφαγα 3 η 4 εχασα το μετρημα....τεταρτη δεν ειχε νοημα,,,ειχε εξαφανιστει.... με το μγ που τελικα δηλωνω 145 αλογα.....αντε 140.... 

μετα καταριομουν την ωρα και την στιγμη που δν ειχα τον χιονουλη.....

μαλλον επεσα σε περιπτωση αληθινη,,,,

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν απο 10 χρονια ,......εγω με ιβιζα 1,4 16v στην εθνικη ,το κοντερ μου στα 160 και αριστερα ,σε δρομο σχεδον αδειο.

 

Βλεπω ενα μαυρο αμαξι στον καθρεφτη να με φτανει σχετικα αργα...

 

Τσιμπαω και λεω τον εχω.

Ερχεται απο πισω ενα BMW σειρα 5 με ζαντολαστιχα τερατα και κανει να με περασει στο χαλαρο.

Παταω τερμα το γκαζι γιατι λεω BMW 1.800αρα θα ειναι με 115 αλογα,οποτε καραβι αργοκινητο, θα γελασουμε.....

 

Αμ δε.....

 

Μεσα απο το μαυρο τζαμι του οδηγου που το ειχε λιγο κατεβαζμενο διακρινω ενα ,παπα,ναι καλα ακουσατε παπα, με μουσι και ρασα να εχει μια πουρακλα στο χερι,κομποσκοινια να κρεμονται στον καθρεφτη,να με κοιταει ειρωνικα.

 

Ξαφνικα ακουω ενα δυνατο θορυβο σαν να ρουφαει σκουπα ντελονκι μεσα στο αφτι μου,ενας μπαφος να πεταγεται απο την εξατμιση της μπεμπας και σε δευτερολεπτα να μου ριχνει καμια δεκαρια αμαξια,χιλομετρα κτλ.

 

παρακατω,δηλ μετα απο 20 λεπτα δρομο τον φτανω(ειχε κοψει) και τον προσπερναω σιγα-σιγα γιατι αν του κολουσα θα μου εριχνε και παλι

 

Απο το πλα'ι'νο μερος βλεπω εμπρος φρενα 8πιστονα και πισω τουλαχιστον 4πιστονα,ενω στο εμπρος μερος ειχε ενα ιντερκουλερ οσο και η μουρη του αυτοκινητου βαμενο σε μαυρο χρωμα που αν δεν το προσεχες δυσκολα το εβλεπες.

 

Τι να ειχε αραγε κατω απο το καπο μονο ο θεος ξερει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η παρεα εχει αρχισει και δυναμωνεα,αρκετα μειναμε στα 100 αλογα...

Νεο αποκτημα λοιπον καλου φιλου,997 turbo 550hp...τι 20vt τι tfsi...οταν πατας γκαζι απο τα 200 και καταπινει σαν τρελο τα ξεχνας ολα.

Συντομα στις οθονες γιατι βγηκαμε βολτα παραλιακη αλλα δεν πετυχαμε τιποτα.

Επειτα πηραμε το Tt tfsi 1.8 212hp maha,40 ευρω 100σταρα για να βγουμε κιφησιας μηπως βρουμε κανα καλο αμαξακι.

3-4/φορες hiltom-κιφησια τιποτα...

Στο κατεβα xenon φωτα πλησιαζουν,κοκκινο carrera S με φιλανδικες πινακιδες,ξεκιναει το παρτυ.

Σταση φαναρι πεταχτηκε 2 αμαξια το carrera,κλειδωσε το Ττ και εμεινε εκει η διαφορα.

2ες 50 φυγαμε κοπιες και μεχρι κουμπωμα 4ης 1 αμαξι μπροστα το carrera.

Μιλησαμε με τον κυριο που το χε και μας ειπε 355 μοτερ ειναι.

Μετα νεκρα...ενα opc τσιγκλαγαμε αλλα ετρωγε πανδοφλα και δεν παταγε!

Υ.Γ εχω και βιντεο απο το carrera θα το ανεβασω :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

το πορσε του φιλου μην απομακρυνθει ....οταν βγει ν απαμε απο σταση...

 

εχω μια εντυπωση οτι μπορει να με εχει....3.7 τα 100!!!..θα παιξουμε πιεσεις χαμηλες 2.4 και βλεπουμε...

παντως απο την ερευνα ...παει γαμιωντας...

0 to 100 km/h (62 mph) in about 3.4 seconds with a Dual Clutch (PDK) and 3.5 seconds with the manual transmission. The Carrera S model is capable of going 0 to 60 mph (97 km/h) in 4.7 seconds, reaching a top speed of 300 km/h (190 mph), while the base Carrera model has 0 to 60 mph (97 km/h) acceleration in 4.8 seconds, with a top speed of 180 mph (290 km/h). Note, however, that these figures are conservative Porsche statistics.

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

αρα ειναι carrera 4? ok τιμιο μου ακουγεται...

τα κυβικα θα κανουνε την διαφορα.Δεν κανονιζετε καμια κοντρουλα σε μερος πιο βορεια, να ερθουμε και εμεις που δεν ειμαστε και τοσο κοντα σας??? 

Θα ειναι οτι πρεπει αυτα τα 2 αμαξια να τα βλεπεις να πατανε ρολ.

Link to comment
Share on other sites

λογικο να μιλησουν τα κυββικα σε καποια αποσταση....το θεμα ειναι οτι δεν θα πας κοντρα 2 χλμ γιατι δεν τρελαθηκα να το κανω νυχτα και με 300 χλμ ακομη....ναι να παμε πχ και 800 μετρα

για το 300  δεν μπορω να το παω  γιατι δεν θα ειμαστε και μονοι μας για τοση ωρα....και ειδες εκοψα στα 240 με το M6 λογω του smart...δεν μου αρεσει να πανικοβαλω του αλλους γιατι τις δικες μας καυλες.εκει που πηγαμε για το μ6 εκει θα παμε και για το πορσε ιδια αποσταση απλα αυτη την φορα θα το κανουμε εντελως μονοι μας γιατι δεν εχω το βαρος που πρεπει να εχεις στα 230+για να ελενχεται ποιο σταθερα κοντα στην γεφυρα και σιγουρα οχι στα 300 χωρις να ξερω το δρομο ...

 

μ3 με κομπρεσορα στα 550 παλι 1 αυτοκινητο ημουν μπροστα

στο μ6 πχ δεν περιμενα να ειμαι μπροστα αλλα ημουν...

αρα δεν αποκλειω τιποτα...ολα παιζονται..

 

ποσα αλογα βγαινει το ποιο δυνατο αυτο μοντελο ?

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

911 Carrera $77,800 345 PS (254 kW; 340 hp) @ 6500 rpm, 3.6 L integrated dry sump 4.7 s 180 mph (290 km/h) [1] 911 Carrera S $90,500 385 PS (283 kW; 380 hp) @ 6500 rpm, 3.8 L integrated dry sump 4.5 s 188 mph (303 km/h) [2] 911 Carrera Cabriolet $87,000 345 PS (254 kW; 340 hp) @ 6500 rpm, 3.6 L integrated dry sump 4.9 s 180 mph (290 km/h) [3] 911 Carrera S Cabriolet $97,700 385 PS (283 kW; 380 hp) @ 6500 rpm, 3.8 L integrated dry sump 4.7 s 188 mph (303 km/h) [4] 911 Carrera 4 $82,500 345 PS (254 kW; 340 hp) @ 6500 rpm, 3.6 L integrated dry sump 4.8 s 177 mph (285 km/h) [5] 911 Carrera 4S $93,200 385 PS (283 kW; 380 hp) @ 6500 rpm, 3.8 L integrated dry sump 4.5 s 185 mph (298 km/h) [6] 911 Carrera 4 Cabriolet $93,200 345 PS (254 kW; 340 hp) @ 6500 rpm, 3.6 L integrated dry sump 5.0 s 177 mph (285 km/h) [7] 911 Carrera 4S Cabriolet $103,900 385 PS (283 kW; 380 hp) @ 6500 rpm, 3.8 L integrated dry sump 4.7 s 185 mph (298 km/h) [8] 911 Targa 4 $90,400 345 PS (254 kW; 340 hp) @ 6500 rpm, 3.6 L integrated dry sump 5.0 s 177 mph (285 km/h) [9] 911 Targa 4S $101,100 385 PS (283 kW; 380 hp) @ 6500 rpm, 3.8 L integrated dry sump 4.7 s 185 mph (298 km/h) [10] 911 Turbo $132,800 480 PS (353 kW; 473 hp) @ 6000 rpm, 3.6 L dry-sump 3.5 s 194 mph (312 km/h)   911 Turbo Cabriolet $142,800 480 PS (353 kW; 473 hp) @ 6000 rpm, 3.6 L dry-sump 3.6 s 194 mph (312 km/h)   911 Turbo S $160,700 530 PS (390 kW; 523 hp) @ 6250-6750 rpm, 3.8 L dry-sump 3.2 s 196 mph (315 km/h) [11] 911 Turbo S Cabriolet $172,100 530 PS (390 kW; 523 hp) @ 6250-6750 rpm, 3.8 L dry-sump 3.3 s 196 mph (315 km/h) [12] 911 GT3 $115,700 435 PS (320 kW; 429 hp) @ 7600 rpm, 3.8 L dry-sump 4.0 s 194 mph (312 km/h) [13] 911 GT3 RS $135,500 450 PS (331 kW; 444 hp) @ 7600 rpm, 3.8 L dry-sump 3.8 s 193 mph (311 km/h) [14] 911 GT3 RS 4.0 $180,000 500 PS (368 kW; 493 hp) @ 8500 rpm, 4.0 L dry-sump 3.8 s 193 mph (311 km/h) [15] 911 GT2 $200,000 530 PS (390 kW; 523 hp) @ 6500 rpm, 3.6 L dry-sump 3.6 s 204 mph (328 km/h) [16] 911 GT2 RS $245,000 620 PS (456 kW; 612 hp) @ 6500 rpm, 3.6 L dry-sump 3.4 s 205 mph (330 km/h) [17]

ποιο ειναι το 997????? 

 

 

 

βρε χρηστο το 997 ανηκει ατην κατηγορια των GT1 H GT2 H GT3? 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Porsche_997

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Eνα Passat 1.4 122 hp με προγραμμα 100στάρας θα δεις πραγματικα στο δυναμομετρο 145 αλογα περίπου.

Με τέρμα πρωτο στάδιο 155-158 εκεί να υπολογιζεις.

 

Βάρος το Passat ειναι νομιζω 100 κιλά πιο βαρύ απο το Golf.

 

Για μένα δεν τον κοντράρεις σε ευθεία,δεν τον περνάς τουλάχιστον.

 

Με ένα τέρμα πρώτο στάδιο ίσως τον κοντράρεις απο στάση αν ειναι λίγο κουλός και εσυ σωστός με καλά λαστιχα.

 

Δεν έχεις ουτε κυβικα,ουτε αλογα παραπανω,εισαι πιο βαρύς,βαση λογικης,εισαι πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Eνα Passat 1.4 122 hp με προγραμμα 100στάρας θα δεις πραγματικα στο δυναμομετρο 145 αλογα περίπου.

Με τέρμα πρωτο στάδιο 155-158 εκεί να υπολογιζεις.

Βάρος το Passat ειναι νομιζω 100 κιλά πιο βαρύ απο το Golf.

Για μένα δεν τον κοντράρεις σε ευθεία,δεν τον περνάς τουλάχιστον.

Με ένα τέρμα πρώτο στάδιο ίσως τον κοντράρεις απο στάση αν ειναι λίγο κουλός και εσυ σωστός με καλά λαστιχα.

Δεν έχεις ουτε κυβικα,ουτε αλογα παραπανω,εισαι πιο βαρύς,βαση λογικης,εισαι πίσω.

Το gt έχω

Το έχω μαμά τελείως όμως

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by gnikosr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.