Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Καλά, πάτα ένα ταχυδρομικό κώδικα πίσω για να έχει νόημα :laugh:

 

Και λίγα λες. Πιό καλά να πατήσω εγώ με το πορσικό, αν είναι αυτή με τα 420-430 διπλοturbάτα, σε λίγους μήνες το τελειώνω εγώ και θα είναι καλή μάχη. Αρκεί ο φίλος να μην έχει το τουπέ που έχουν οι περισσότεροι. Αλλιώς καλή καρδιά. ;)

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

 

ατμοσφαιρα εργοστασιο 430.....αν ειναι να πατησουμε απο.... αλλο τ κωδικα τοτε να κανουμε και μερικα 0 400 πριν το ρολλ... "φραντζα" δεν ειχα ποτε  8)

Edited by Rocky
Link to comment
Share on other sites

rocky to s ειναι οπως στην 911 σημαινει τετρακινητο?γιατι αν ναι ενδυκνεται χιονουλης...αν ειναι πισω κινηση θα αφησω την λεια στους λυκους....λολ στην αττικη τκ

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχουν τετρακινητα S, εκτος του turbo S...., τα ατμοσφαιρικα τεtρακινητα γραφουν 4S.....μαλλον θα βαψω την οροφη κοκκινη με τοσους λυκους τριγυρω...

Edited by Rocky
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

rocky 430 ατμόσφαιρα και πιό βαρύς απέναντι σε 400 turbάτα? Ήλπιζα να ήσουν turbάτος. Όπως και να χει, φέρτο εσύ και όλα κανονίζονται. Απλά ένιωσα προς στιγμή ότι πειράχτηκες όταν έγραψα ότι έχω πατήσει ρολλ με τις 4S και 2S οι εκδόσεις με τα 355 και ήμουν μπροστά. Και για το τουπέ που έγραψα ότι εχουν οι περισσότεροι με τα πορσικά, ισχύει απολύτως στην Ελλάδα!

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω φαει ηττα απο γτ3 που με περασε επειδη ετρεχα με τον φιλο του μια μοντενα 360 και ημουν τοτε μονο 372...περασα την φερραρι σε ρεπριζ μεχρι ψηλα πολυ και στα 285 μου ριχνει η πορσε....σε τελικες... ηταν απο πισω μας γιανα δει και αυτος τι κανω με την φερραρι....μετα εμαθα οτι ηταν ποιο δυνατο απο μενα αυτα τα γτ3....παντως εγω που το ειδα να περναμε σαμαρακια με 285+αυτο δεν κουνηθηκε καθολου με τα τεραστια λαστιχα σε νουμερο που ειχε...εγω αναψα και μια λαμπαδα στην bilstein και μια στο αγιο σπυριδωνα....μολις ειχα βαλει την πςς 10 και δεν εκανε rebound αλλα εκατσε κατω μετα το σαμαρακι....πρν τα goodies της λαμιας στην ευθεια εκει τα καλυτερα πατηματα...

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω φαει ηττα απο γτ3 που με περασε επειδη ετρεχα με τον φιλο του μια μοντενα 360 και ημουν τοτε μονο 372...περασα την φερραρι σε ρεπριζ μεχρι ψηλα πολυ και στα 285 μου ριχνει η πορσε....σε τελικες... ηταν απο πισω μας γιανα δει και αυτος τι κανω με την φερραρι....μετα εμαθα οτι ηταν ποιο δυνατο απο μενα αυτα τα γτ3....παντως εγω που το ειδα να περναμε σαμαρακια με 285+αυτο δεν κουνηθηκε καθολου με τα τεραστια λαστιχα σε νουμερο που ειχε...εγω αναψα και μια λαμπαδα στην bilstein και μια στο αγιο σπυριδωνα....μολις ειχα βαλει την πςς 10 και δεν εκανε rebound αλλα εκατσε κατω μετα το σαμαρακι....πρν τα goodies της λαμιας στην ευθεια εκει τα καλυτερα πατηματα...

 

Σου συμβαίνει και σένα πλησιάζοντας τρύπες και σαμάρια να τρέχουν στο μυαλό σου αριθμοί όπως οι παλιοί αναλογικοί πίνακες αναγγελίας πτήσεων του Ελληνικού? Κατάλαβες τι αριθμοί εννοώ... πόσο βαθειά θα χώσεις το χέρι στην τσέπη.

 

Λογικό να σε περάσει στις τελικές, αλλά προσωπικά οι τελικές δεν με ενδιέφεραν ποτέ. Χίλιες φορές να κολλάω στο κάθισμα κι ας είναι μόνο μέχρι τα 200.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικές σε ελληνικό δρόμο δεν πρεπει να πηγαίνει κανείς ..εκτός και πρόκειται για τζιχαντιστη...

Εκει που τα 911 διαπρέπουν ειναι σε κυνηγητα πενήντα εκατό διακοσίων χιλιομέτρων σε autobahn και autostrada όπου τα ρόλλ ξεκινούν απο τα 180 200 και φτάνουν τα 330 +

Αυτο που καποιες φορές δεν υπολογίζουν πολλοί ειναι η δυνατότητα της 911 να βγάλει την ιπποδύναμη της στο δρόμο χαμηλά και να κρατηθει αξιοπρεπώς απο τα 260 και πάνω .

μπορει το S να ειναι 1415 κιλά με 305 hp στον τόννο .δηλαδη στα χαρτιά... αλλα στο δρόμο αποδεικνύεται δύσκολο να ξεπερασθεί ...όσο για τις τελικές του τις πιάνει με αδυσώπητο τροπο με τέτοια δύναμη "ψηλά" που σε κάνει να χαμογελάς για τις χιλιαδες που πλήρωσες... Όλα τα αυτοκινητα που είχα στο παρελθόν συμπεριλαμβανομένου και του TVR είχα την μεγάλη τύχη να τα οδηγήσω στην κεντρική Ευρώπη Ελβετία Ιταλία και (ελλαδα σε επαρχιακούς δρόμους και ορεινές διαδρομές) εκει καταλαβαίνεις ποιες ειναι οι πραγματικές ιδιότητες και τα "χαρίσματα" των σουπερκαρς .. Και φυσικά τότε θα καταλάβεις γιατι η περηφάνια του ομίλου εχει μοντέλα που ειναι τέρατα αξιοπιστίας

( τώρα θυμήθηκα πριν μερικά χρονια ... Το 2002... ήρθα ελλαδα με ενα γκρι ε46 μ3 smg κανείς δεν με άφησε σε ησυχία τότε.. Όλοι ήθελαν μια κοντρουλα... με κάθε τροπο... άλλοι με έκλειναν άλλοι έμπαιναν μπροστά και πατούσαν φρένα απότομα ...δυο παιδιά σε ενα mk1 με ακολούθησαν για χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα στην βουτα ανοίξαμε απο το πρωτο φανάρι.. κάτω απο την γέφυρα ηταν μπροστά μισό αμάξι ... Πανηγύριζαν με τα χέρια σηκωμένα ψηλά οπως όταν πήραμε ευρωπαϊκό!! Ακομα το θυμάμαι και γελάω)

Καλα Χριστούγεννα και μακριά απο ξύδια όταν βγαίνετε για τσάι

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καλά τόσο ψηλά μετράνε πολλοί παράγοντες εκτός από τα κυβικά όπως η αεροδυναμική, το στήσιμο, η κλιμάκωση... Θα σε πάω και στάση μια δοκιμούλα, έχω καλό λαστιχάκι, μπαίνουν και βάσεις σύντομα, launch control με πρόγραμμα στο DSG, για να δούμε... Και πάλι θα έχω μειονέκτημα αλλά ίσως όχι μεγάλο. Συνήθως πατάω ρολλ 60 και 100, μέχρι 210 άντε 220 ακριβώς λόγω των ελληνικών δρόμων. Μια φορά το πήγα 245 κόντρα σε evo 8 όταν ήμουν stage 1 και προς το τέλος ήταν λίγο επικίνδυνο λόγω της κλίσης του δρόμου. Δεν το ξανακάνω να με πληρώνουν, στο autobahn ευχαρίστως!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ελα να κανεις προθερμανση με το χιονουλη....αμα μου φυγεις τηνεχεις την πορσε....αμα οχι θα πας πισω στο γυμναστηριο....για ενδυναμωση-γραμμωση και κοιλιακους....λολ.....με τον καινουργιο χρονο θα ξεκινησουμε τις δοκιμες...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πάντως Carrera 4s με Golf gti φιλου mk7 perfomance 333hp  με καινούργια λάστιχα και αρκετα καλα χέρια,η διαφορά ηταν 4 αμάξια στα 400-500 μέτρα.

 

Δεν πιανονταν απο στάση.

 

Απο ρόλλ η διαφορά ηταν ΣΦΑΓΗ με τάση ψηλά στα 220+ να περάσει μπροστά το Golf.

 

Υ.Γ Λευτέρη,το golf που πατάγαμε σκοτάδια λεω,μετρηθηκε στον φωτεινέλλη,332.9 hp,αυτο που ειχαμε παθει πλακα,ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ 333 αλογα.

 

Υ.Γ DarkX θα ηταν ενδιαφέρον μια δοκιμη με το Golf σου ;)

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Πάντως Carrera 4s με Golf gti φιλου mk7 perfomance 333hp  με καινούργια λάστιχα και αρκετα καλα χέρια,η διαφορά ηταν 4 αμάξια στα 400-500 μέτρα.

 

 

DSG και launch control δεν είχε όμως, ούτε 400 άλογα. Ένα τέτοιο κάνει το 400άρι σε 12.5 στη χειρότερη.

Link to comment
Share on other sites

Dsg οχι.

Launch θα βαλει σε κανα 10ήμερο που θα υπάρξει και ρεβανς με το 4s.

 

Θα ηταν ενδιαφέρον πάτημα με το Golf πάντως.

Το 7ρι με ότι έχει πατήσει μέχρι τώρα έχει φερει απίστευτα αποτέλεσματα,ακόμα και με Tfsi 400 αλόγων,όπως του λευτέρη στην μικρή του πίεση,και ένα S3 που έπαιζε στα 410(Είχε δηλώσει).

Edited by Passatoukos
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει γιατί το 7άρι gti έχει τουρμπίνα (στη μούρη αν θυμάμαι καλά) κοντά στη k04-064 όπως του edition.

 

Ορίστε κ μια ωραία σύγκριση:

 

MK5 Golf GTI 2.0T EA113
Borg Warner
6/6 Blade Cast Compressor Wheel & 11 Blade Turbine Wheel
41 mm Inducer / 54 mm Exducer - Compressor
40 mm Exducer / 45 mm Inducer - Turbine

MK6 Golf GTI 2.0T EA888 Gen 1
IHI
6/6 Blade Cast Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel
40.2 mm Inducer / 52.5 mm Exducer - Compressor
41.0 mm Exducer / 45.0 mm Inducer - Turbine

MK6 Jetta GLI 2.0T EA888 Gen 3
Honeywell
6/6 Blade Cast Compressor Wheel & 9 Blade Turbine Wheel
39.0 mm Inducer / 53.7 mm Exducer - Compressor
39.1 mm Exducer / 43.8 mm Inducer - Turbine

MK7 Golf GTI 2.0T EA888 Gen 3
IHI
6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel
42.5 mm Inducer / 54.0 mm Exducer - Compressor
46.8 mm Exducer / 50.4 mm Inducer - Turbine

- - -

MK6 Golf R (K04-64) 2.0T EA113
Borg Warner
6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 12 Blade Turbine Wheel
46.4 mm Inducer / 60.5 mm Exducer - Compressor
44.5 mm Exducer / 51.0 mm Inducer - Turbine

MK7 Golf R 2.0T EA888 Gen 3
IHI
6/6 Blade Billet Compressor Wheel & 8 Blade Turbine Wheel
45.2 mm Inducer / 58.0 mm Exducer - Compressor
47.4 mm Exducer / 54.7 mm Inducer - Turbine

- - -

Garret GTX2860, GTX2863 & GTX2867R
11 Blade Billet Compressor Wheel & 9 Blade Turbine Wheel
45.7 mm Inducer / 60.0 mm Exducer - GTX2860 Compressor
47.1 mm Inducer / 63.4 mm Exducer - GTX2863 Compressor
49.7 mm Inducer / 67.4 mm Exducer - GTX2867 Compressor
53.9 mm Inducer - Turbine

Edited by queen
Link to comment
Share on other sites

Ισχύει γιατί το 7άρι gti έχει τουρμπίνα (στη μούρη αν θυμάμαι καλά) κοντά στη k04-064 όπως του edition.

Είναι και αν δεν κάνω λαθος πιο ελαφρύ απο το 5ρί,οποτε πιστευω θα ειναι ωραίο πατηματάκι.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν μετά τις γιορτές το αμάξι θα πατάει με 370, πάνω κάτω όπως ήταν ο Λευτέρης, μετά θα μπουν βάσεις και αργότερα τα 400. Τα GTI με καλό λάστιχο και ανάρτηση ξεκινάνε αρκετά καλά. Όταν μπουν οι βάσεις θα βοηθήσουν λίγο ακόμα για να κάτσει καλύτερα κάτω (θα μπουν όλες οι βάσεις, μοτέρ, ψαλίδια εμπρός, πίσω κτλ. όλες με προδιαγραφές για πίστα έχω ήδη καταλήξει αλλά το αφήνω για την παρουσίαση), όπως και το πρόγραμμα στο DSG (λογικά θα μπει stage 2 στο DSG).

Δεκτά όλα τα πατήματα. Λευτέρη περιμένω την προπόνηση :p  αρχικά με τα άλογα που ήσουν πριν (άρα ξέρεις και πώς θα πηγαίνω). Για την πόρσε (εγώ με 400 πλέον), ότι θα μου φύγει από στάση θα μου φύγει. Βέβαια λιγότερο από όσο θα μου έφευγε αν ήταν τετρακίνητη, αλλά θα μου φύγει. Το θέμα είναι αν θα προλάβω να μαζέψω στο 400άρι που θέλει ο φίλος, άλλα θα το παλέψουμε κι αυτό. :thumbsup:  Από ρολλ 60 και 100 θα είναι εντελώς άλλη ιστορία. Δεν γράφω άλλα, let the cars do the talking!

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

πες του φιλου σου να παει και αλλου να το δυναμομετρησει σε κανα mastag να δει ...γιατι το 330 δεν παιζει,...και μην μου πεις οτι το δυναμομετρησε σαββ/κο εκει με τις προσφορες....γιατι εβαλα τα γελια 50 αλογα κατω εδειξε σε μερι

 

Dsg οχι.

Launch θα βαλει σε κανα 10ήμερο που θα υπάρξει και ρεβανς με το 4s.

 

Θα ηταν ενδιαφέρον πάτημα με το Golf πάντως.

Το 7ρι με ότι έχει πατήσει μέχρι τώρα έχει φερει απίστευτα αποτέλεσματα,ακόμα και με Tfsi 400 αλόγων,όπως του λευτέρη στην μικρή του πίεση,και ένα S3 που έπαιζε στα 410(Είχε δηλώσει).

εγω να πω οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΙGTURBO να δουλεψει με μικρη πιεση....αφου δεν αποδιδουν οι τουρμπινες αυτες.δεν ειναι κο4 που εχει μια πιεση παντου για ολες τις ωρες....την μικρη πιεση την εχεις για να μην κανεις ζημια αφου το θελεις για τα 10 λεπτα αντε μιση ωρα στα ορια.....εγω που πηγα αφου με επρηξες να πατησω με την μικρη μιας και δεν ηξερα καν ποσα αλογα ειναι το δικο μου το θεωρησα ευκαιρεια να δω που κυμαινεται χωρις δυναμομετρο...τωρα τι να πω οτι γτψ3071ρ στο 1.4 που εχω εγω μικρη πιεση κοιμαται...ε ναι κοιμαται...την εχω για να κυκλοφορει .για κοντρες βαζω την υψηλη οπως και ρυθμιστικε για πατηματα μονο εκει...στην πιεση του σουπερμαρκετ δεν βγαζω συμπερασμα οτι το συνολο σε νουμερα και χρονους δυναμης ειναι ποιο μαπα απτο κο4...απλα δεν ειναι ροπατο οπως ειναι το κο4 που το εχεις συνεχειαααα!!!100 φορες να πατησεις την ιδια ροπη θα εχεις....

 

οσο αφορα το πορσε εξαρταται αν ειναι πανω απο 500.ολα τα υποδεεστερα δεν μπορουν ξεφυγουν σε ενα συνολο 500 ιππων μιας και ειναι και ποιο βαρια και ποιο ασθενικα σε ιπποδυναμη...τα κυββικα σε 400 μετρα δεν παιζουν ρολο.κανεις δεν τρεχει 400 μετρα σε τετοια συνολα γιατι θελουν να εχουν την ευκαιρεια να σε καλυψουν με τα κυββικα που θα φανουν μετα τα 400 μετρα...για αυτο πανε 1000 μετρα πατημα...τα 400 μετρα ειναι για μικρα συνολα και dragster...στο εξωτερικο πανε και μιλι!!!

 

 

δεν εχω καταλαβει ποιες ειναι οι βασεις?και τι αλλαζεις?δηλαδη το ψαλιδι θα σε βοηθησει να εχεις προσφυση?μηπως εννοεις αλλαζεις σε αλουμινιου ολα και το λες για το βαρος?αν θελεις εξηγησε μου γιατι δεν καταλαβαινω..θελω καφεεεε ...εχω αποριες!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από στάση δεν θέλω 400άρι, το παιδί προτιμά 400. Προτίμησή μου για στάση είναι 600 μέτρα π.χ. Για ρολλ μου κάνουν όλα αρκεί να είναι μέχρι χοντρικά 220 χλμ γιατί μετά το ρίσκο ανεβαίνει πολύ και δεν αξίζει.

Οι μπροστά βάσεις θα βοηθήσουν στην ελαχιστοποίηση των δονήσεων που προκαλούνται από την κίνηση του μοτέρ και μεταφέρονται στους τροχούς, με συνέπεια την μειωμένη πρόσφυση ειδικά στα ροπάτα fwd. Στης queen βοήθησε πολύ τόσο στις εκκινήσεις όσο και στο στρίψιμο που το αμάξι έχει γίνει πολύ πιό άμεσο. Σε μένα η διαφορά θα είναι ακόμα πιό αισθητή. Θα ρίξω και λίγο camber μπροστά, λίγο όμως για να μην χάσω πρόσφυση στις ευθείες, αλλά το θέλω λόγω χαμηλώματος γιατί δεν θέλω να διπλώσω θόλους, θα βοηθήσει και στο στρίψιμο φυσικά. Οι βάσεις έχουν επίσης δυνατότητα caster και antilift. Το αμάξι δεν πάει μόνο ευθείες!

Τι απορία έχεις να στη λύσω σε χρόνο ντε τε. Κερνάς τον καφέ? :p

Link to comment
Share on other sites

χαχαχα εννοειται no problem mate ο καφες On me!!! 

θα σου απαντησω το για τις στροφες σε λιγο καιρο...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τι μου ετυχε....γυριζω αθηνα και ειμαι αριστερη λωριδα και πηγαινω 140 με 180...καποια στιγμη πετυχαινω ενα πολυτελες τουμπανο ,φαρδια λαστιχα σπολερ και καθομαι απο πισω περιμενωντας να κανει δεξια η να αυξησει ταχυτητα......το ατομο οχι δεν εκανε δεξια αλλα μου πεταξε και το τσιγαρο με την καφτρα στο μπαρμπριζ....τελικα τσαντιζομαι και τον περναω απο δεξια και περναω ξανα αριστερα....μετα ερχεται και ξαναμπαινει μπροστα κα καθεται αριστερα και σιγα.,,,δηλαδη να τρελενεσαι και μετα ....εγω με την πρωτη ευκαιρεια γκαζωσα να φυγω μπροστα..το ατομο γαμηθηκε στις σφηνες για να περασει εμπρος....καποια στιγμη αδειασε ο δρομος και εφυγα μπροστα αλλα αυτη η τρελα του ο δρομος ειναι δικος μου μονο και μονο γιατι εχει ποιο ακριβο αμαξι δεν το καταλαβαινω.....

 

 

μετα πετυχα και ενα σ2000 τουρμπο που μου κολλαγε και ειχα που ειχα τα νευρα μου την πληρωσε αυτο....καθε φορα περνουσε με χιλιομετρα απο διπλα και εκοβε ποιο κατω...ε τον περιμενα να το ξανακανει και μετα δεν επαιξε να φυγει....οταν φτασαμε μετα απο 3 τετοια ανοιγματα που ημουν μπροστα....στο φαναρι απλα ανοιξε την οροφη....ενω εγω ελεγα θα μου κολλησει και για εκκινησεις στο φαναρι με την πισω κινηση του και θα μεινει παγωτο....αλλα αλλαξε ρεπερτοριο μετα το επαιξε γοης με αυτο το κρυο...

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Εγώ σε τέτοια τυπάκια μπαίνω οριακά μπροστά τους για να τους τρομάξω κ (μιας κ κοιτάω αρκετά συχνά τον μεσαίο καθρέπτη) αν δω πως πάνε να με ξαναπεράσουνε επιταχύνω κ δεν τους αφήνω.

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί με τα A AMG ή βρήκαν τρύπα και τα παίρνουν τσάμπα ή τα χώνουν για τα γκάζια οπότε τσάμπα τα παίρνουν . . . Είναι πολλοί και έρχονται κατά πάνω μας . . . και παίρνουν τα @@ μας . . . παντός το σασμανάκι τους αλλάζει πολύ ωραία . . . στο μάζεμα η κλοτσιά του δίσκου στις αλλαγές του ακουγόταν ωραία . . . άτιμα αυτόματα . . . αλλάζετε ποιό γρήγορα από τα χέρια μου . . . λυπάμαι και τα συγχρονιζέ απ'το 6άρι μου . . . τον μάζεψα 3-4 και 4-5 ήταν είδη πίσω . . . ζζζζζζΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖΖ ΦΦΦρρρρρρρρρρρρρ . . . ΜΠΑΜ . . .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

S3 20vt με Garrett gtx 2867 δήλωσε το παλικάρι γύρω στα 400 Vs Golf GTI MK7 Perf ΦΠΕ 332.9hp.

 

2ες 70 μέχρι τα 240 4 αμάξια πίσω το Golf.

2ες 60 μέχρι τα 240 2 αμάξια πισω το Golf.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

βρε χρηστο το γκολφ αυτο ειναι παρουσιασμενο και στο σιτε του κριτωανα με τα 56 κιλα ροπης....?γιατι εφτιαξε ενα 7ρι που εχει φπε και γ$#$%#@ με την ροπη που βγαζει το μοτερ αυτο...

 

κοκκινο

 

Maximum power: 336.2 PS @ 5750 RPM (measured 200 PS as stock with the downpipe)
Maximum torque: 560Nm @ 2500 RPM (measured 400Nm as stock with the downpipe)

 

στου μαραβελια τα νουμερα 

 

γιατι αμα μου πεις ναι...αυτο ειναι....και εμενα η μικρη μου δεν εχει 56 κιλα ροπης.......γαμαει ,,,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.etuners.gr/golf-vii-gti-stage-2/

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.