Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

18 hours ago , queen said:

Οκ, ελπίζω να το λύσετε εύκολα, πάντως κουλό που το κάνει σε ακριβώς το ίδιο σημείο, μήπως ήταν κάτι του dyno δεν ξέρω.

Κάτι που ξέχασα, κάποια στιγμή αν θέλεις θα σου πρότεινα να βάλεις βάσεις στο μοτέρ, μιας κ θα γίνει τσιμέντο κ δεν θα κουνιέται τόσο, στο βίντεο φοβήθηκα μην πεταχτεί στο ταβάνι lol, βοηθάνε κ σε εκκινήσεις αλλά εσύ με quattro δεν έχεις τόσο ανάγκη, μόνο θετικά έχουν με μόνο θέμα πως ίσως σου φέρουν λίγους κραδασμούς στο τιμόνι. Της Poweflex η black series είναι πολύ καλή κ για racing εφαρμογές. Εγώ έχω βάλει κάποιες από αυτές, τις πιο απλές της Powerflex αλλά ενισχυμένες κ δεν έχω κανένα θέμα με κραδασμούς.

8 hours ago , dims3tfsi said:

Συμφωνω απολυτα μαζι σου τις βασεις δε της εχω ενισχυσει ακομα αν και με βασεις μη νομιζεις  πολύ δυσκολα δε θα κουνηθεί το μοτερ αλλα είναι στα αμεσα σχεδια μου διοτι αργα η γρηγορα θα με αποχαιρετησουνε οι υπάρχοντες,Σιγουρα θα ναι πιο στιβαρο το μοτερ πολύ σωστη η παρατηρηση σου και οντως οι powerflex είναι κορυφαιες,αντιστοιχο κιτακι βγαζει και η revo που εχει dogbone μεσα και τα συναφή revo engine mounts.Του εχεις κανει πολύ ολοκληρωμενη βελτιωση του cupra ειχα διαβασει πριν λιγες μερες ένα αρθο του highperfomance για το αυτοκινητο σου ειχες τοτε revo πρόγραμμα αν δε κανω λαθος,στη κατηγορια του πρεπει να ναι από τα γρηγοροτερα στην ελλαδα αν όχι το γρηγοροτερο και παλι μπραβο.

Αυτές τις black series της powerflex που λέει η Νάσια πιό πάνω θα βάλω εγώ οι οποίες είναι πιό σκληρές από τις κίτρινες και θα πρέπει να περιμένεις κάποια μεταφορά κραδασμών μέσα στην καμπίνα το αναφέρει άλλωστε και στο site, αλλά τι λέγαμε παραπάνω, πρώτα επιδόσεις! B)

θα τις αλλάξω σχεδόν όλες, μοτέρ, σασμάν, ψαλιδιών κτλ. Μάλιστα για των εμπρός ψαλιδιών βγάζει και με δυνατότητα camber που για την δική μου περίπτωση είναι η ιδανική λύση καθώς λόγω υπερβολικού χαμηλώματος (δεν έχω κενά στους εμπρός θόλους, και πίσω 1 δάκτυλο) βρίσκω ελαφρά θόλο ορισμένες φορές και με τον τρόπο αυτό θα το διορθώσω. Υπάρχει και η λύση να διπλώσω τους θόλους από μέσα, αλλά λίγο camber θα έχει και άλλα οφέλη και στην τελική δεν θέλω να πειράξω λαμαρίνα. Και δεν το ψηλώνω, σαύρα για πάντα. Θα μου πεις με λακούβες τι κάνεις, δεν έχω πρόβλημα, έχω scanner mod. :lol: Επίσης κάποιες άλλες που δίνει για μας έχουν και δυνατότητα anti-lift τις οποίες επίσης θα βάλω. Δες εδώ για το αμάξι σου, απ΄ότι βλέπω τις ίδιες δίνει και σε σένα απλά επειδή είσαι τετρακίνητος διάβασε προσεκτικά τα Notes στην αρχή της σελίδας.

Όπως είπε ο activious:

On 3/22/2016 at 8:53 ΜΜ, activious said:

(...)

πιστευω οτι αν "φτιαξεις" ενα αμαξι οπως πραγματικα πρεπει να το φτιαξεις,αυτοματα μπορει να γινει εκτος απο πιο γρηγορο,αλλα και το ιδιο αξιοπιστο με καποιο supercar...αλλα ποτε δεν θα γινει supercar...

Και φυσικά οι βάσεις είναι ένας μόνο τομέας βελτίωσης, εξαιρετικά σημαντικός όμως.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά πριν , DarkX said:

Αυτές τις black series της powerflex που λέει η Νάσια πιό πάνω θα βάλω εγώ οι οποίες είναι πιό σκληρές από τις κίτρινες και θα πρέπει να περιμένεις κάποια μεταφορά κραδασμών μέσα στην καμπίνα το αναφέρει άλλωστε και στο site, αλλά τι λέγαμε παραπάνω, πρώτα επιδόσεις! B)

θα τις αλλάξω σχεδόν όλες, μοτέρ, σασμάν, ψαλιδιών κτλ. Μάλιστα για των εμπρός ψαλιδιών βγάζει και με δυνατότητα camber που για την δική μου περίπτωση είναι η ιδανική λύση καθώς λόγω υπερβολικού χαμηλώματος (δεν έχω κενά στους εμπρός θόλους, και πίσω 1 δάκτυλο) βρίσκω ελαφρά θόλο ορισμένες φορές και με τον τρόπο αυτό θα το διορθώσω. Υπάρχει και η λύση να διπλώσω τους θόλους από μέσα, αλλά λίγο camber θα έχει και άλλα οφέλη και στην τελική δεν θέλω να πειράξω λαμαρίνα. Και δεν το ψηλώνω, σαύρα για πάντα. Θα μου πεις με λακούβες τι κάνεις, δεν έχω πρόβλημα, έχω scanner mod. :lol: Επίσης κάποιες άλλες που δίνει για μας έχουν και δυνατότητα anti-lift τις οποίες επίσης θα βάλω. Δες εδώ για το αμάξι σου, απ΄ότι βλέπω τις ίδιες δίνει και σε σένα απλά επειδή είσαι τετρακίνητος διάβασε προσεκτικά τα Notes στην αρχή της σελίδας.

Όπως είπε ο activious:

Και φυσικά οι βάσεις είναι ένας μόνο τομέας βελτίωσης, εξαιρετικά σημαντικός όμως.

Σ 'ευχαριστω πολύ ησουν αναλυτικότατος μαζι με το wideband θα τις βαλω,σιγουρα οσο πιο σφαιρικη είναι η βελτιωση  τοσο πιο αρτιο είναι το αποτέλεσμα.Δυστυχως πολλες φορες δινουμε πρωταιρεοτητα σε ανταλακτικα επιδοσεων και αφήνουμε σε δευτερο πλανο τα υπολοιπα που είναι εξισου σημαντικα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, dims3tfsi said:

Συμφωνω απολυτα μαζι σου τις βασεις δε της εχω ενισχυσει ακομα αν και με βασεις μη νομιζεις  πολύ δυσκολα δε θα κουνηθεί το μοτερ αλλα είναι στα αμεσα σχεδια μου διοτι αργα η γρηγορα θα με αποχαιρετησουνε οι υπάρχοντες,Σιγουρα θα ναι πιο στιβαρο το μοτερ πολύ σωστη η παρατηρηση σου και οντως οι powerflex είναι κορυφαιες,αντιστοιχο κιτακι βγαζει και η revo που εχει dogbone μεσα και τα συναφή revo engine mounts.Του εχεις κανει πολύ ολοκληρωμενη βελτιωση του cupra ειχα διαβασει πριν λιγες μερες ένα αρθο του highperfomance για το αυτοκινητο σου ειχες τοτε revo πρόγραμμα αν δε κανω λαθος,στη κατηγορια του πρεπει να ναι από τα γρηγοροτερα στην ελλαδα αν όχι το γρηγοροτερο και παλι μπραβο.

Δεν ήξερα πως βγάζει κ η revo βάσεις, good to know :good:

Ναι dogbone έχω βάλει κ exhaust (σινεμπλόκ) μιας κ είχα θέμα με χαμήλωμα γιατί λόγω χαμηλώματος κ έτοιμης εξάτμισης (milltek) χτύπαγε στον πίσω άξονα. Πλέον χτυπάει μόνο με άτομα ή βάρος πίσω. 

Ευχαριστώ πολύ, τότε ναι ήμουν revo stage2 με κάποια εξτραδάκια που τα λέει στην παρουσίαση. Ωραία περάσαμε, μετά είχαμε κάποια παρατράγουδα λόγω σύγκρισης revo-unitronic που δημιουργήθηκαν κυρίως από παραέξω άτομα. Όταν μετρήθηκε ήταν από τα δυνατότερα σαν stage 2 κ με πολύ καλό 400άρι για δρόμο κ μαμά λάστιχα τότε, τώρα πλέον δεν έχω ιδέα πως πάει το revo, αν έχει βελτιωθεί με τον καιρό το πρόγραμμα  γιατί στην πορεία τα custom το ξεπέρασαν. Σαν υβρίδιο είναι σχετικά light γιατί φοράει τις φτερωτές της μικρής k04 (023 από s3 20vt) κ όχι από tfsi, γιαυτό κ είναι τώρα τέρμα κοντά στα 300 άλογα, η tfsi βγάζει παραπάνω κοντά στα 320 αλλά ξέρω κάμποσα που έσπασαν έτσι κ ήταν συνειδητή επιλογή αυτών των φτερωτών από εμένα για θέμα αξιοπιστίας.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

9 λεπτά πριν , queen said:

Δεν ήξερα πως βγάζει κ η revo βάσεις, good to know :good:

Ναι dogbone έχω βάλει κ exhaust (σινεμπλόκ) μιας κ είχα θέμα με χαμήλωμα γιατί λόγω χαμηλώματος κ έτοιμης εξάτμισης (milltek) χτύπαγε στον πίσω άξονα. Πλέον χτυπάει μόνο με άτομα ή βάρος πίσω. 

Ευχαριστώ πολύ, τότε ναι ήμουν revo stage2 με κάποια εξτραδάκια που τα λέει στην παρουσίαση. Ωραία περάσαμε, μετά είχαμε κάποια παρατράγουδα λόγω σύγκρισης revo-unitronic που δημιουργήθηκαν κυρίως από παραέξω άτομα. Όταν μετρήθηκε ήταν από τα δυνατότερα σαν stage 2 κ με πολύ καλό 400άρι για δρόμο κ μαμά λάστιχα τότε, τώρα πλέον δεν έχω ιδέα πως πάει το revo, αν έχει βελτιωθεί με τον καιρό το πρόγραμμα  γιατί στην πορεία τα custom το ξεπέρασαν. Σαν υβρίδιο είναι σχετικά light γιατί φοράει τις φτερωτές της μικρής k04 (023 από s3 20vt) κ όχι από tfsi, γιαυτό κ είναι τώρα τέρμα κοντά στα 300 άλογα, η tfsi βγάζει παραπάνω κοντά στα 320 αλλά ξέρω κάμποσα που έσπασαν έτσι κ ήταν συνειδητή επιλογή αυτών των φτερωτών από εμένα για θέμα αξιοπιστίας.

Παντα το custom programma θα ναι μπροστα από επωνυμη κονσερβα διοτι οι δυνατότητες είναι πολλοι περισσοτερες και το πρόγραμμα χτιζεται πανω στο αυτοκινητο σου αναλογα με το hardware που εχεις και όπως πολύ σωστσ λες παντα πρωτα η αξιοπιστια και μετα οι επιδοσεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ξεκινω να σβυνω τα ασχετα με τα πατηματα γιατι στο οφφτοπικ παλι ειμαστε.....:lol:.μονο κοντρες....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πατημα σημερα με το γνωστο,a1 1.4 tfsi 122hp.

Vs

Passat 1.8 20vt 150hp 

2ες 50 μεχρι 150 1.5 αμαξι μπροστα το πασσατ ανοιγομενο καλα.

Το α1 μονοκαβαλο,εγω 2καβαλος με 18αρια και 50+λιτρα βενζινη...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Slk 163hp Vs Passat 20vt 150hp stock

2ες 50 μέχρι τα 140-150 κατέβαση μισό αμάξι μπροστά το πασσάτ,ανάβαση μισό μπροστά το Slk...

Golf tsi 122 1stage Vs Passat 20vt stock 150hp

2ες 60 μέχρι 170 μισό αμάξι μπροστά το Golf

1ες 30 μέχρι 170 μισό αμαξι μπροστά το Golf

Peugeot 207 gt Vs Passat 20vt 150hp

2ες 50 μέχρι 160 2 αμάξια μπροστά το Passat.

Μazda mx5 1.6 φιλτρο εξατμιση Vs Passat 20vt 150hp

2ες 70 μέχρι 130-140 κολώνα μπροστά το Passat ανοιγομενη.

Το κάψαμε το 50ρικο και σημερα:lol::lol:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Keep give pain!!χαχαχα ωραιος αλλα βαλε και κανα βιντεο να δουμε και το καινουργιο πως παει!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 4/3/2016 at 0:56 ΠΜ, Passatoukos said:

Slk 163hp Vs Passat 20vt 150hp stock

2ες 50 μέχρι τα 140-150 κατέβαση μισό αμάξι μπροστά το πασσάτ,ανάβαση μισό μπροστά το Slk...

Golf tsi 122 1stage Vs Passat 20vt stock 150hp

2ες 60 μέχρι 170 μισό αμάξι μπροστά το Golf

1ες 30 μέχρι 170 μισό αμαξι μπροστά το Golf

Peugeot 207 gt Vs Passat 20vt 150hp

2ες 50 μέχρι 160 2 αμάξια μπροστά το Passat.

Μazda mx5 1.6 φιλτρο εξατμιση Vs Passat 20vt 150hp

2ες 70 μέχρι 130-140 κολώνα μπροστά το Passat ανοιγομενη.

Το κάψαμε το 50ρικο και σημερα:lol::lol:

ευγε αγορι....αντε μετα παιζει να τα πατας ολα στην παρεα.....

Link to comment
Share on other sites

τυχαίο πάτημα με 218i coupe(2015).. Στάση σε φανάρι.. Ξεκινάμε μαζί.. 1η του έκανα μισό αμάξι.. 2ρα 1,5 αμάξι και στην 3η μάλλον παράτησε αν κρίνω από την απόσταση που είχαμε.. γύρω στα 5 αμάξια..Στο επόμενο φανάρι τον περίμενα να έρθει και μόλις ήρθε έκανε δήθεν ότι πάει χαλαρά κι έτσι.. 2καβαλοι και οι δύο

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραίο πάτημα με 2009+ Carrera S PDK μόνος του αυτός, εγώ δικάβαλος. Επίσης στα μέτρα του πορσικού μιας και ήταν ψηλό ρολλ 130+ μέχρι 230, ψηλά 5ης. Φύγαμε μαζί, αλλαγή σε 4η πάλι μαζί (φυσικά πάνω στις αλλαγές δεν κέρδιζα τίποτα λόγω PDK), σε όλη την 4η του έκανα κάτι λίγο, αλλαγή σε 5η πλέον είμαστε 200+ σταθεροποιείται στο μισό αμάξι η διαφορά εγώ μπροστά και έμεινε έτσι μέχρι το τέλος του πατήματος. Πιό κάτω ανταλλάξαμε και thumbs up. Αξίζει να σημειώσω ότι ήταν από τους ωραίους τύπους και σωστότατος στο πάτημα. Συγκεκριμένα πριν το πάτημα είχα περάσει από δίπλα του να τον τσιγκλίσω, όπερ και εγένετο, αμέσως ήρθε πίσω μου μέχρι να ανοίξει λίγο ο δρόμος. Μόλις άνοιξε, ήμουν και εγώ σωστός βέβαια γιατί έκατσα στη μέση να του δώσω χώρο, οπότε στα επόμενα δευτερόλεπτα ήρθε δίπλα μου. Δεν έχω συνηθίσει από πορσάκιδες να κάθονται για πάτημα, συνήθως μόλις τους δοθεί η ευκαιρία πατάνε και εσύ κυνηγάς. Μπράβο του, μακάρι να ήταν όλοι έτσι.

Αυτό ήταν και το τελευταίο μου πάτημα για το επόμενο διάστημα, πιθανότατα μέχρι το τέλος του μήνα γιατί πάω για λάστιχα-στρώσιμο. Μάλλον τέρμα τα Cup αν και από τη συμβίωση μαζί τους 5 χρόνια τώρα και δυο 4δες, μόνο θετικά έχω να πω με μόνη εξαίρεση ότι αργούσαν να ζεσταθούν. Οπότε γιατί τα αλλάζω? Περισσότερα σε λίγες μέρες στο θέμα μου. Πάντως από ημισλίκ δεν φεύγω, εννοείται! B)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μιας και ρυθμισα ηθελα να δω περιπου πως καθομαι...

Polo gti dsg εξατμιση vs passat 20vt φιλτρο προγραμμα...

Με 18αρες ντυμμενος μονοκαβαλοι και οι 2...

2ες 50 πεταγομουν με μαζευε και στα 200 ημουν 1 πισω....

2ες 60 παλι πισω 1 πισω...

 

Link to comment
Share on other sites

Καλα εκατσες

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και εγω θεωρω οτι εκατσα παει πολυ καλα το αμαξι,για τα κιλα τις 18αρες και το dsg πιστευω πηγα καλα....

Παμε τωρα για κουλερ μπεκ να τσιτωσω τερμα να δουμε....

Αρρωστεια ειναι...εβαλα 70€ 100σταρα σε 2 μερες και τωρα γυρισα και δεν μπορω να το χορτασω...

Link to comment
Share on other sites

Peugeot 207 rc stock vs passat 20vt φιλτρο προγραμμα 

2ες 60-200 6-7 αμαξια μπροστα το Passat.

 

Peugeot rallye ΦΠΕ εκκεντρα συμπιεση ροικη κλπ 160hp Vs passat 20vt φιλτρο προγραμμα

1ες 30 500 μετρα 3 αμαξια πισω το πασσατ 

2ες 60 3 αμαξια πισω το πασσατ...

Εγω 2 καβαλος ντυμμενος,το rallye 1καβαλο νομιζω γδυμμενο...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και για την σημερινή εποχή είναι αρκετά γρήγορα... 

Το Ράλι ξέρεις Χρήστο τι εκκεντρα φορούσε; Αν και λογικά 52αρη πρέπει να ήταν αν όντως ήταν 160 άλογα. 

Πάντως μου φαίνονται λίγο περίεργα τα αποτελέσματα. Εκτός και παίζει τόσο ρόλο το ότι ήσουν 2καβαλος...

Η το rc είναι εντελώς ψωφιο η το Ράλι είναι λίγο πιο δυνατό.

 

Link to comment
Share on other sites

36 λεπτά πριν , Passatoukos said:

Τον επαιξα γιωργο,τον υποτιμησα πολυ και πηρα καιι 2 καβαλο....

Πως πανε ετσι τα ρημαδια...

Πες μου γιατί το κάνεις αυτό στο αμάξι σου βρε Πασατούκε τι κάθεσαι και ασχολείσαι με 500 κιλά κουβαδάκια με ρόδες που είναι μόνο για 500 μέτρα... μετά τα 500 το χάος μια φορά είπα να παίξω με ένα στο δρόμο σε εγνατία αλλά μετά τα 200 τον έχανα από τους καθρέφτες σιγα σιγα και έδωσα τόπο στην οργή... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ολα τα rallye ιδια, μην τα υποτιμας.

Υπαρχουν και (λιγα) πριονια που και μετα τα 180-200 δεν εισαι μπροστα τους με 03 setup.

Καλα εκανε και ανοιξε ψαχνει να δει τι κανει το αμαξι του, την επομενη φορα προσοχη Χρηστακη.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

26 λεπτά πριν , nikdev said:

Δεν ειναι ολα τα rallye ιδια, μην τα υποτιμας.

Υπαρχουν και (λιγα) πριονια που και μετα τα 180-200 δεν εισαι μπροστα τους με 03 setup.

Καλα εκανε και ανοιξε ψαχνει να δει τι κανει το αμαξι του, την επομενη φορα προσοχη Χρηστακη.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

κουβάς με ροδάκια είναι όλα όσα έχω πετύχει εγώ... και σιγά να μην κάτσω να συγκρίνω την λεμουζίνα μου με το κάθε κουβαδάκι σαξόραλο και να τους κάνω την χάρη να πατήσω με τέτοια αμαξάκια... έλεος ας έρθει στα 280 να με περάσει το τενεκεδάκι αν δεν το πάρει ο αέρας...

(και που ξέρεις εσύ τι setup έχω εγώ στο αμάξι μου μαζί το κάναμε ???) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολυ δυνατο το Rallye,ειδικα στα 400μετρα πιστολια.

 

Πιστευω απο 2ες το συγκεκριμενο το περναω,χθες ημουν 2καβαλος,45 λιτρα βενζι η,και πυρωμενος απο τα πανω κατω.

Δυσκολος αντιπαλος ομως.

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν το καναμε μαζι , αλλα υπαρχει λογος που εχεις αυτο το υφακι;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.