Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Guest mitsos gti

Καλησπερα παιδια...ειμαστε παρεα ενα ττ και ενα fiesta st γυρο στα 240 και τα δυο...και εχουμε ανησυχιες...ακομα και σημερα...ενδιαφερεται κανεις?:devil:

Link to comment
Share on other sites

Από που είστε βρε παιδιά ? Να ξέρουμε αν μας βολεύεται?

Link to comment
Share on other sites

Πάτημα με tts s-tronic με πρόγραμμα από 80 - 200 περίπου, 1 αμάξι μπροστά εμείς με τη διαφορά κλειδωμένη.

Αυτός μόνος του εμείς δικάβαλοι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Guest mitsos gti
On 30/9/2016 at 7:47 ΜΜ, Toni_power said:

Από που είστε βρε παιδιά ? Να ξέρουμε αν μας βολεύεται?

Αθηνα αγορινα..ειμαστε λιγο μακρυα απ οτι βλεπω...

Link to comment
Share on other sites

Πάτημα με tts s-tronic με πρόγραμμα από 80 - 200 περίπου, 1 αμάξι μπροστά εμείς με τη διαφορά κλειδωμένη.

Αυτός μόνος του εμείς δικάβαλοι.

Εσεις με τι ακριβως;

Καλο ειναι λεμε δεν ξερουν ολοι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ούτε εγώ αναφέρω με ποιό είμαι στα πατήματά μου, στο εξής ας το αναφέρουμε δεν υπάρχει πρόβλημα. :good:

2 hours ago, DubbeR_ChRoniS said:

και αν οδηγεις το edition?ποιος γραφει?

looool δεν μπορώ άλλο :lol:

άσχετο, μετά το τελευταίο μου πάτημα που έγραψα, που είπες και πού καταλήξατε (με την κουβέντα περί redecoration) ρε φίλε λύθηκα, δεν πρόλαβα να απαντήσω πριν διαγραφεί... αλλά διαβάζω και πού καταλήξατε δηλαδή από όλη το φάση με το πάτημα, το που καταλήξαμε με τη διαρύθμιση του σπιτιού, άπαιχτος :lol:

Edited by DarkX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ησυχια...πολλη ησυχια.....  στο βαθος βλεπω θορυβο ομως...πολυ θορυβο...κοπαδια ερχονται...λολ..εγω τσιμπησα καμια 100αρα....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Τι έγινε ρε παιδιά πολύ ησυχία έπεσε δεν πατάτε άλλο στην Ελλάδα ? Επιστρέφω από Στουτγκάρδη την τεταρτη μετα από ένα μήνα στο ψάξιμο με νέο set up για το passat έτσι να γουστάρουμε λίγο γιατί εδώ πολύ μιζέρια έπεσε πάνω από 120 πινακίδα δεν βλέπεις πουθενα... 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

τους περασαμε ολους και δεν τρεχουμε αλλο.

τωρα κανουμε meeting να δουμε τι μπορουμε να κανουμε για να φτασουμε τον πασσατουκο.

εχουμε μελλον

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Rover MG turbo το υπολογίζει max 300 μοτέρ, εγώ από όταν έβαλα τους R8 πολλαπλασιαστές δεν έχω μετρήσει, πριν είχα βγάλει 366.5 μοτέρ τον περασμένο Μάιο μέσα σε φούρνο, αναμονή για νέα μέτρηση. Μεγάλη διαφορά βάρους τα δύο αμάξια, επίσης δικάβαλος εγώ, μόνος ο άλλος, εξωτερική περίπου 21, χαμηλό ρολλ 50 είμαι λίγο εκτός boost αλλά οκ, μέχρι 210.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ε καλά σε τυχαία πατήματα άντε να σου κάτσει και στα "κυβικά" σου, έτσι που χουν ζορίσει τα πράγματα πάλι καλά που πατάνε και κάποιοι δηλαδή. Όπως πάμε ψυχάκηδες θα γίνουμε στο τέλος θα καθόμαστε έξω από τα club τα Σάββατα περιμένοντας τον ιδιοκτήτη να φύγει με την turbo.

Link to comment
Share on other sites

On 4/10/2016 at 10:36 PM, DarkX said:

Πολύ ωραίο πάτημα με 2009+ Carrera S PDK μόνος του αυτός, εγώ δικάβαλος. Επίσης στα μέτρα του πορσικού μιας και ήταν ψηλό ρολλ 130+ μέχρι 230, ψηλά 5ης. Φύγαμε μαζί, αλλαγή σε 4η πάλι μαζί (φυσικά πάνω στις αλλαγές δεν κέρδιζα τίποτα λόγω PDK), σε όλη την 4η του έκανα κάτι λίγο, αλλαγή σε 5η πλέον είμαστε 200+ σταθεροποιείται στο μισό αμάξι η διαφορά εγώ μπροστά και έμεινε έτσι μέχρι το τέλος του πατήματος. Πιό κάτω ανταλλάξαμε και thumbs up. Αξίζει να σημειώσω ότι ήταν από τους ωραίους τύπους και σωστότατος στο πάτημα. Συγκεκριμένα πριν το πάτημα είχα περάσει από δίπλα του να τον τσιγκλίσω, όπερ και εγένετο, αμέσως ήρθε πίσω μου μέχρι να ανοίξει λίγο ο δρόμος. Μόλις άνοιξε, ήμουν και εγώ σωστός βέβαια γιατί έκατσα στη μέση να του δώσω χώρο, οπότε στα επόμενα δευτερόλεπτα ήρθε δίπλα μου. Δεν έχω συνηθίσει από πορσάκιδες να κάθονται για πάτημα, συνήθως μόλις τους δοθεί η ευκαιρία πατάνε και εσύ κυνηγάς. Μπράβο του, μακάρι να ήταν όλοι έτσι.

Αυτό ήταν και το τελευταίο μου πάτημα για το επόμενο διάστημα, πιθανότατα μέχρι το τέλος του μήνα γιατί πάω για λάστιχα-στρώσιμο. Μάλλον τέρμα τα Cup αν και από τη συμβίωση μαζί τους 5 χρόνια τώρα και δυο 4δες, μόνο θετικά έχω να πω με μόνη εξαίρεση ότι αργούσαν να ζεσταθούν. Οπότε γιατί τα αλλάζω? Περισσότερα σε λίγες μέρες στο θέμα μου. Πάντως από ημισλίκ δεν φεύγω, εννοείται! B)

Κάνω quote  το συγκεκριμένο πάτημα γιατί υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ξαναπάτησα με το ίδιο, από τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, το γεγονός ότι ήταν και αυτό PDK, το μοντέλο φυσικά και η τελική διαφορά υπέρ μου αυξημένη από τότε γιατί τώρα ήμασταν και οι δύο μονοκάβαλοι και βέβαια στο τότε πάτημα δεν είχα ακόμα πρόγραμμα στο DSG ούτε τους R8 πολλαπλασιαστές. Πάμε λοιπόν:

Δεν υπάρχει video καταρχήν, όπως είπα μονοκάβαλοι και οι δύο, 2009+ Carrera S PDK, ρολλ 100 μέχρι 220 δικά μου λίγο αφού έβαλα 5η. Καταρχήν να πω ότι με το που με είδε σε ένα προηγούμενο φανάρι ψήθηκε αμέσως για πάτημα, δεν ξέρω αν με θυμόταν, αν είδε το edition 30 από πίσω και σκέφτηκε έχουμε καλό πάτημα, αλλά ήρθε πίσω μου να μου δείξει πάμε. Την κάνει το ESP, το ψιλοάνοιξα, ψιλοάνοιξε και εκείνος, που δεν τον συνέφερε γιατί έτσι ζέστανα τα 8άρια :p και τέλος πάντων 2-3 φανάρια παρακάτω ανοιχτός δρόμος και έχουμε πάτημα, ρολλάρω 3η 100, έρχεται σχεδόν δίπλα έχω την εντύπωση ότι ήταν στην πόρτα μου αλλά έχοντας μια ελάχιστη φόρα, αμελητέο θα το έλεγα, και ξεκινάμε. Τα 8άρια αρχίζουν να σκάβουν τη νέα επέκταση του μετρό, αλλά δεν γλιτώνω το σπινάρισμα, το αμάξι στον αέρα μέχρι τα 140 το οδόστρωμα στο σημείο εκείνο είναι να έρθει ο Κωστάλας να περιγράψει τα καλλιτεχνικά, όμως δεν χάνω έδαφος πάμε μαζί με αυτό το μισό αμάξι υπέρ μου που είχαμε και στο πάτα, προς το τέλος 3ης ξεκολλάω και του κάνω 1 αμάξι, 160 καρφώνω 4η και κροτίδες ξύπνησαν τα περιστέρια, κλασσικά όπως συμβαίνει σχεδόν πάντα υπερκάλυπτα τον αντίπαλο στον ήχο, και αργά αλλά σταθερά του κάνω άλλο 1, είμαστε κάπου στα 200 και συνεχίζω 4η το μοτέρ ουρλιάζει καθώς μπαίνουμε με δύναμη στις 7άρες, 7200 αλλαγή σε 5η 210 και κροτίδες, 220 και φρένα με πάνω κάτω 3 αμάξια ανοιγόμενα. Εύγε στον κάτοχο που οδηγεί το πορσικό όπως του αξίζει και ήταν και πάλι σωστός στο πάτημα.

Μερικές σκέψεις τώρα, όποιος δεν βαριέται συνεχίζει...

Καταρχήν μπορεί να ήταν ο ίδιος μπορεί όχι, πάντως το μοντέλο είμαι αρκετά σίγουρος ότι ήταν το ίδιο. Στο άλλο πάτημα δικάβαλος εγώ του είχα κάνει μισό κλειδωμένο, και νομίζω ότι πάνω κάτω το έξτρα άτομο μου κοστίζει 1 αμάξι σε ένα πάτημα σαν αυτό. Αν είναι έτσι, λίγο μπακαλίστικη κουβέντα τώρα αλλά δε βαριέσαι, τότε σε εκείνο το πάτημα αν ήμουν και γω μονοκάβαλος θα του είχα κάνει 1,5 αμάξι και ελαφρώς ανοιγόμενο όχι κλειδωμένο, ή μπορεί να κλείδωνε προς το τέλος. Από τότε έχω βάλει πρόγραμμα στο DSG που μου έχει αυξήσει το ωφέλιμο φάσμα κατά 500 στροφές, καθώς το μοτέρ συνεχίζει να δίνει μέχρι τις 7000 και από εκεί μέχρι τις 7200 η δύναμη μένει σταθερά ψηλά (συγκριτικά με πριν που τερμάτιζα στις 6700-6800 ενώ ένιωθα ότι είχε κι άλλο να δώσει) η δε επόμενη αλλαγή μπαίνει ψηλότερα όπου το μοτέρ δίνει περισσότερο. Οι αλλαγές γίνονται και ακόμα πιό γρήγορα έτσι κι αλλιώς, οπότε έχουμε κέρδος και από κει. Μπαίνουν στη συνέχεια και οι R8 πολλαπλασιαστές, όπου νιώθω το μοτέρ σαν να στροφάρει με μεγαλύτερη σπιρτάδα, και συγκεκριμένα νομίζω ότι ο συνδυασμός αυτός του ψηλότερου φάσματος μέχρι τις 7200 με τους πολλαπλασιαστές δουλεύει εξαιρετικά. Και ερχόμαστε στο νέο πάτημα, στα 3 αμάξια διαφορά. Θεωρώ είναι πολύ πιθανό και λογικό να έχω κέρδος 1,5 αμάξι από τότε, οπότε από αυτό και από άλλα μου πατήματα έχω μεγάλη αισιοδοξία ότι η νέα μέτρηση θα δείξει πολύ ενδιαφέροντα πράγματα, και αν όχι τόσο σε απόλυτα νούμερα, λογικά οι καμπύλες θα είναι πιό γεμάτες. Απλά δεν πρέπει να μπω σε φούρνο πάλι και να μην βράσει εκεί μέσα μέχρι το dyno run γιατί κρίμα και το 50άρικο.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Τυχαίο πάτημα με opel tigra mk1 την Τρίτη στις 04:30.. αγουροξυπνημένος εγώ με ανοικτό το Econ στους 21°C.. Σταματημενος σε λοξο φανάρι και πίσω μου το tigra με εξάτμιση.. πιθανόν να ήταν το 1.4.. τον παρατηρώ από τον καθρέπτη να ασχολείται με την συνοδηγό.. λες λέω να ψάξει ευκαιρία να κάνει μοστρα στο θηλυκό; ανάβει πράσινο, βγάζω esp και είμαι σε επιφυλακή... μόλις ξεκινάμε στα πρώτα 5 μέτρα πετάγεται από αριστερά και πατάει.. πατάω και γω.. ευθεία ο δρόμος και όλα τα φανάρια πράσινα.. λες και το είχαμε στήσει.. αλλαγή πρώτης τον βλέπω στον κώλο μου.. 2ρα ανοίγει η διαφορά υπέρ μου.. 3η έχουμε φτάσει να έχουμε διαφορά μισό αμάξι υπέρ μου.. πανω στην αλλαγή ανάβει αριστερό φλας ένα σιροκο που βρισκόταν στη δεξιά λωρίδα για να μπει στη μεσαία.. παιζω φώτα μην κάνει καμία στραβή και φωνάζουμε οδικές ξημερώματα.. ευτυχώς πήρε χαμπάρι και έκατσε εκεί που ήταν.. 4η και πλησιαζουμε στο ενα αμάξι παρα κάτι τη διαφορά αλλά το tigra φρενάρει και ανάβει φλας για να στρίψει αριστερά στο φανάρι οπότε το έργο έληξε εκεί.. 

Link to comment
Share on other sites

Αντε να γραψω και εγω κανα πατηματακι με το καινουργιο Setup.

Με Audi tt coupe quattro 20vt k04 1stage γυρω στα 270 δηλωσε,απο 2ες 65 το πασσατ 3 αμαξια μπροστα.

Με Alfa romeo mito td04 288hp απο 2ες 65 βρεθηκα  2 αμαξια μπροστα.

Με Audi q7 w12 Tdi με προγραμμ 660hp απο 2ες 70 μεχρι 210 1 αμαξι μπροστα το Passat.

Υ.Γ φυσιξα για τους δυσπιστους εχω τ αναλογα βιντεο

Υ.Γ Το πασσατ Φπε κ03ς μπεκ κουλερ αντλια s3 4μπαρο 16αρες ζαντες και 1 καθισμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.