Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

2 hours ago, samaniko85 said:

 


Τα Πετροπουλέικα απ'οσο έχω ακούσει είναι όπλα.

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

idont_think_so.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καιρο το λεγαμε δεν βρισκομασταν ποτε..

Εγινε η συναντηση

S3 20vt κ04-023,δηλωσε 300hp Vs 207 rc 1stage+cooler δηλωσε 238 maha

 

Με το s3 πατησαμε απο 60 και η διαφορα οταν αφησα ημουν 3 αμαξια μπροστα.

Οριστε και το βιντεο,οσο μπορουσα να τραβηξω μονος μου!

Με το 207 πατησαμε απο 55 με αποτελεσμα οταν αφησα να ειμαι μπροστα περιπου 4 αμαξια ανοιγομενα.

Και με 207.

 

Στο γυρισμο απο ναυπλιο σημερα παατησα με S2000 ελεκτρικ χρωμα,εξατμιση,αυτοκολλητα Aem,απο 60 μεχρι 200 με αποτελεσμα να ειμαι στην πισω ροδα του.

4 καβαλος εγω,2 καβαλος αυτος.Αν δεν ειχα το ζευγαρι πισω θα ημουν ανετα μπροστα.

;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παει η gtx3071r ζητω η 3076...πτησεις πλεον και δρομολογια θα ανακοινωθουν οταν παρουμε το αεροσκαφος πισω.χιονουλης airlines ευχαριστουμε οσους πεταξατε ηδη μαζι μας.;)

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Πατημα απο 2ες 65 με του σωτηρη το Golf 5 Φπε+αντλια 240 Hp

Με Mini cooper S r56 turbo 216 ροδα μετρημενο.

 

Με το Scirocco του Winner απο τα πιο δυνατα θεωρω πρωτα σταδια,απο 55 εφευγε δυνατα και εφαγα 1 αμαξι,απο 65 ψηλα ανοιγα εγω μισο αμαξι

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

γ****ε το μινι...καπου σε βλεπω να πας κοπιες στην επιστροφη προς αθηνα ρευμα. αλλα μαλλον στην αρχη,στα ψηλα σου φου κανει διαφορα,αναλογα με το ποσες σροφες ξεκινας το πατημα απο οτι καταλαβαινω  ...

και γιατι βρε το πασσατ με 10 χλμ κατω στα 55 να κανει τετοια χασουρα..δεν μιλαμε για 20 χλμ αλλα για 10....στροφες μηχανης ποσες εχεις με δευτερα και 55?και ποσες με 65?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Στα 55 εχω 2.900 λευτερη,ειναι αρκετα μακρύ,μολις παταγα Laggαρε εκανε ενα καλο όβερ (Δεν εχω λαστιχα) και εμεινε στον τοπο απο σπινιαρισμα.

Για να φυγει δυνατα σε πατημα χωρις να σπινιαρει θελει 2α 65-70...

Link to comment
Share on other sites

mmm μαλιστα,,,,,,ασε και κανα φραγκο για τα λαστιχα.....ολα σε διακοπες τα καις!!!!

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα κοντη γιορτη......εγω σημερα αλλαξα το ποντικακι.....https://www.facebook.com/2ndgen.cummins.only/videos/255712837971672/

 

16938624_10212550155008341_8724105054385227955_n.jpg

Edited by nikdev
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Παιχνιδάκι με το cupra με tt 20vt quattro με 3071 400 άλογα ρόδα. Προηγήθηκε κυνηγητό, δικάβαλοι κ οι 2, πάμε με περίπου 100 είμαι μπροστά κ μόλις βρήκαμε λίγο χώρο πατάω πατάει σχεδόν μαζί άνοιξα 2-3 αμάξια (μέχρι να φουσκώσει φαντάζομαι) στα 160 μου κόλλησε προφυλακτήρα, δεν πέρασε γιατί δεν είχε χώρο. Πλάκα είχε κυρίως που ψήθηκε για πάτημα. Cool τύπος. Να ήταν big turbo το κουπράκι ή να ήταν υβρίδιο το edition θα βλέπαμε άλλο έργο. Δυστυχώς δεν έχω βίντεο.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Αντε να πω και εγω ενα μικρο πατημα με το passat. Γρηγοριου Λαμπρακη νικαια Suzuki vitara 2.0 παλιο με τρελη αναρτηση και εξατμιση του εριξα απο φαναρι χαλαρο πατημα 2 καροτσες και δεν με εφτασε ποτε παρα μονο οταν εστριψα για το σπιτι.

Στάλθηκε από το SM-J120FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

να πω κατι ξενερωτικό τελείως για το τοπικ, αλλα κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να αποφεύγονται να  γινονται πατήματα στο δρόμο χύμα και απρογραμμάτιστα με αγνώστους, για 2 λόγους:

πρώτον δεν μπορούν να βγούν ασφαλή συμπεράσματα γιατι ως γνωστον  οι περισσότεροι έχουν όλη την ΑΒΤ και HKS επάνω και δήλώνουν "φίλτρο-τελικό" (αγνωστο γιατι, μάλλον για να το παίξουν έξυπνοι οτι έχουν πολύ γρήγορο αμάξι χωρις να εχουν ξοδεψει τιποτα?)

Δευτερον, γιατι είναι κρίμα για λίγες δόσεις αδρεναλίνης να παίζεις κορώνα-γραμματα το να μείνεις ανάπηρος για την υπόλοιπη ζωή σου. 

Εφοσον δεν υπαρχει οικονομική δυνατότητα για δοκιμες σε πίστες, καλό είναι για δοκιμες να προτιμώνται κλειστοί αυτοκινητόδρομοι και με ταχύτητες όχι μεγαλύτερες απο 160-180 χλμ. Σε πάτημα 80-160 χλμ, σε κλειστό αυτοκινητόδρομο μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για τη δυναμη του αυτοκινήτου, με συγκριτικά πιο χαμηλές πιθανότητες σοβαρού τροχαίου/θανάσιμου δυστυχήματος.

Φυσικά σα νέος και εγω πάταγα όπου έβρισκα και με ότι έβρισκα, αλλα τοτε νόμιζα οτι είμαι άτρωτος και οτι 2000 νεκροί και 4000 ανάπηροι το χρόνο δε με αφορούσανε.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

19 hours ago , Passatoukos said:

Νασια για δωσε κανα ινφο απο το Ττ και που πατησατε να δω ποιος ηταν :p

Μαύρο, Θεσσαλονικιώτικες πινακίδες, αυτοκόλλητο 0-400.

Edited by queen
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, turbomaniac said:

να πω κατι ξενερωτικό τελείως για το τοπικ, αλλα κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να αποφεύγονται να  γινονται πατήματα στο δρόμο χύμα και απρογραμμάτιστα με αγνώστους, για 2 λόγους:

πρώτον δεν μπορούν να βγούν ασφαλή συμπεράσματα γιατι ως γνωστον  οι περισσότεροι έχουν όλη την ΑΒΤ και HKS επάνω και δήλώνουν "φίλτρο-τελικό" (αγνωστο γιατι, μάλλον για να το παίξουν έξυπνοι οτι έχουν πολύ γρήγορο αμάξι χωρις να εχουν ξοδεψει τιποτα?)

Δευτερον, γιατι είναι κρίμα για λίγες δόσεις αδρεναλίνης να παίζεις κορώνα-γραμματα το να μείνεις ανάπηρος για την υπόλοιπη ζωή σου. 

Εφοσον δεν υπαρχει οικονομική δυνατότητα για δοκιμες σε πίστες, καλό είναι για δοκιμες να προτιμώνται κλειστοί αυτοκινητόδρομοι και με ταχύτητες όχι μεγαλύτερες απο 160-180 χλμ. Σε πάτημα 80-160 χλμ, σε κλειστό αυτοκινητόδρομο μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για τη δυναμη του αυτοκινήτου, με συγκριτικά πιο χαμηλές πιθανότητες σοβαρού τροχαίου/θανάσιμου δυστυχήματος.

Φυσικά σα νέος και εγω πάταγα όπου έβρισκα και με ότι έβρισκα, αλλα τοτε νόμιζα οτι είμαι άτρωτος και οτι 2000 νεκροί και 4000 ανάπηροι το χρόνο δε με αφορούσανε.

Η αλήθεια είναι ότι μας γ@@@σες. :lol: Αλλά δεν μπορώ να σου δώσω άδικο, καλά τα λες με τόσα τροχαία, αλλά συμβαίνει το εξής...

Καταρχήν το 160-180 που λες αφορά πιό αδύναμα σύνολα, όπου μέχρι αυτά τα χιλιόμετρα και έχει φανεί το πιό δυνατό, και έχει διαρκέσει και κάπως ώστε να έχει νόημα ένα πάτημα. Εμείς που μπορεί να μην έχουμε και τίποτα θηρία, αλλά αν πατήσουμε μέχρι τα 160 ή 180 το πάτημα θα κρατήσει ελάχιστο χρόνο, δες ένα βίντεό μου στο στάδιο που είμαι τώρα (edit: έχω ποστάρει εδώ) (σου προτείνω το πάτημα με το MG turbo που είμαι ακριβώς όπως τώρα), κοίτα τα χιλιόμετρα που ανεβάζω και θα καταλάβεις ότι μέχρι τα χιλιόμετρα που λες δεν θα καταλάβω πάτημα. Εκτός που μέχρι τα 130 στους περισσότερους δρόμους θα σπινάρω, εκτός και κάνω burn out, γιατί όσο τσίχλα και να είναι τα 8άρια χρειάζονται και το κατάλληλο οδόστρωμα διαφορετικά μικρά τα κέρδη. Επομένως δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβει να φανεί η δύναμη μέχρι τα 180, έχω πολλά παραδείγματα όπου χρειάστηκα τουλάχιστον τα 210 για να μιλήσει η K04-064 και τα κυβικά, ή απέναντι σε ισχυρότερους και με περισσότερα κυβικα αλλά βαρύτερους τετρακίνητους ή πισωκίνητους αντιπάλους, κατάφερα να σουβλίσω μετά τα 200. Δεν είναι για τα δικά μας αμάξια τα 180, είναι πολύ λίγα τα χιλιόμετρα.

Το δηλώνω, το έχω δηλώσει στο παρελθόν και το ξαναδηλώνω, αν γίνει πίστα στην Αττική, πίστα κανονική όχι καρτ, εγώ "κρεμάω το τιμόνι μου" και πλέον κυριλέ στους δρόμους. Μέχρι τότε, πατήματα μόνο εκεί που διασφαλίζεται η ασφάλεια η δική μας και των υπολοίπων. Κοινώς όχι δίπλα ή γύρω από άλλα αμάξια και πάντα σε κατάλληλους δρόμους. Εμείς μάλιστα πατάμε μόνο σε δρόμους που ξέρουμε πόσες λακούβες έχουν ανά τετραγωνικό. Και βέβαια φροντίζουμε ευλαβικά για την συντήρηση του αυτοκινήτου μας από λάστιχα μέχρι κεραία. Τι να κάνουμε καλώς ή κακώς είναι εθιστική η επιτάχυνση, στα 39 μου και συνεχίζω. :p

Edited by DarkX
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

καταλαβαινω καλά τι θελεις να πεις, αλλα δε χρειάζεται να ανοιξεις απο 2ες/3ες  μπορεις και με τετάρτες 100 - 180 περίπου. Σε κακή ασφαλτο και με 4η θα σπινιάρει, αλλα σε τύπου αττικής οδού δε θα σπινιάρει τόσο. Εντάξει, για πάνω απο 400-500 άλογα μπροστοκίνητο μιλάμε ούτως η άλλως για δυναμη που μονο για να κατεβαίνεις dragster με μπαλόνια έχει νόημα, στο δρόμο είναι σχεδόν άχρηστο (πρακτικά) να έχεις τοση δύναμη σε μπροστοκίνητο.

δεν είσαι ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος που τρεχει αδικαιολόγητα γρήγορα σε δημόσιο δρόμο, απλα ελπίζω για το καλό σου και το καλό τυχόν συνανθρώπων μας να περιορίσεις σιγά-σιγά αυτη τη συνήθεια, τόσο εσύ όσο και οι υπόλοιποι που την έχουν.   

Στην τελικη, η επιλογή που έχει ο καθένας είναι δική του υπόθεση (όπως και οι συνέπειες της) και δε μπορει κανένας να μας επιβάλει με το ζόρι κάτι, πρέπει να το θέλουμε μόνοι μας.   

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

4η 100 κάνω και ένα καφέ για να φουσκώσω πάω να πατήσω με κάνα μπρίκι αν είναι :lol: σκέψου μόνο ότι στα 160 έχω 3η 7200 rpm και αλλαγή σε 4η, για 100 μόνο με 3η που είναι και το ιδανικό μου ρολλ από θέμα φουσκώματος, αλλά όπως είπα θα σπινάρει μέχρι τα 130 πάνω κάτω στους περισσότερους δρόμους. Μετά πάμε 2α 60 που επίσης βολεύει πολύ αν και όλη η 2α μένει στον αέρα, αλλά σπάνια ανοίγω από τόσο χαμηλά, σχεδόν πάντα ανοίγω 3η 100, όσα βίντεό μου είναι ρολλ 50 ή 60 είναι επειδή ο άλλος το ζήτησε ή έτυχε και έκατσε έτσι, δεν το προτιμώ. Δεν με ενοχλεί τόσο το σπινάρισμα έχω μάθει να ζω μ' αυτό, το αμάξι μιλάει ψηλά, αττική δεν πατάω. Μιας και μίλησες για άλογα είμαι πολύ κοντά στα 400 πλέον, με σχεδόν 50 κιλά ροπή. Άκου που σου λέω τα 180 χιλιόμετρα είναι πολύ λίγα 5 δευτερόλεπτα πάτημα θα κάνουμε? Είδες το βίντεο με το MG? Τι σόι πάτημα να κάνω μέχρι τα 180? Άσε που από τα 180 και μετά είναι που λυσσάει, δηλαδή να κόψω πάνω στο καλύτερο, τη μπουκιά από το στόμα μου παίρνεις :p

Όσο για τη συνήθεια θα κοπεί μαχαίρι με μια πίστα. Στο προηγούμενο ποστ σου δωσα δίκιο με τόσα τροχαία που βλέπουμε, πράγματι μακάρι να μην έτρεχε κανείς, γι αυτό και σε όλα τα προηγμένα κράτη υπάρχουν πίστες παντού και ποιοτικές ώστε τα βελτιωμένα και τα supercars να μην μένουν στην πασαρέλα. Πού είναι η δική μας πίστα, οέο? Προτείνω όμως αυτή η συζήτηση να περιοριστεί στο θέμα που υπάρχει για τις κόντρες και τα επακόλουθα.

Edited by DarkX
Link to comment
Share on other sites

Dark,οσες πιστες και να φτιαχτουν φιλε,ενα ανεβα κατεβα βουλιαγμενης,μια κηφισιας για να πετυχεις κανα θυμα,δεν κοβεται φιλε...

Απλα θελει προσοχη γιατι τα χιλιομετρα ερχονται πολυ γρηγορα και δυστυχως δεν μειωνονται ευκολα..

Link to comment
Share on other sites

Dark,οσες πιστες και να φτιαχτουν φιλε,ενα ανεβα κατεβα βουλιαγμενης,μια κηφισιας για να πετυχεις κανα θυμα,δεν κοβεται φιλε...

Απλα θελει προσοχη γιατι τα χιλιομετρα ερχονται πολυ γρηγορα και δυστυχως δεν μειωνονται ευκολα..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

οτι λέει και ο φίλος... Ειναι πολλά τα χιλιόμετρα και δε προλαβαίνουμε  να πούμε κιχ αμα γίνει η παραμικρή βλακεία. Και μιλάμε για σοβαρές επιπτώσεις όπως το να είμαστε με καθετήρα στο έντερο μια ζωή, να μην έχουμε χέρι ή πόδι (συνήθως πόδι στα τροχαία), πολλά παιδία έμειναν παράλυτα απο το λαιμό και κάτω, δεν είναι αστεία πραγματα αυτά. Και σκέφτειτε να γινει κάτι και εμείς να μη πάθουμε τίποτα, αλλά να πάθει κάποιος άλλος που απλά έτυχε να περναει απο το σημείο, όπως η κοπέλα με το παιδί της δίπλα στο πάρκιν της εθνικής οδού στην ευθεία της Θήβας, ενα σημείο που θεωρείται ασφαλές κατα τ'αλλα για πολλά χιλιόμετρα.  Και το παληκάρι δεν ήξερε καν τι θα πει δείκτης ταχύτητας ελαστικού και δυστυχώς ΚΑΝΕΝΑΣ δε  του το είπε.

 

Edited by turbomaniac
Link to comment
Share on other sites

Με χιονολάστιχα ήταν κιόλας το παιδί, και μάλιστα 10ετίας όπως είπαν. Γι αυτό είπα φροντίζουμε ευλαβικά για την συντήρηση του αυτοκινήτου μας απ' την κορφή ως τα νύχια, δυο και τρεις φορές περισσότερο για δυνατά αυτοκίνητα.

Στις ΗΠΑ με τόσες πολλές και ποιοτικές πίστες υπάρχει πολύ λιγότερο street racing. Μα είναι λογικό, πας και ξεδίνεις, ναι οκ μπορεί να μπεις στον πειρασμό να ανοίξεις και στο δρόμο αλλά η συχνότητα είναι πολύ μικρότερη. Είναι στατιστικά αποδεδειγμένο αυτό. Βέβαια, στις ΗΠΑ υπάρχει και μάθημα οδήγησης στο σχολείο και γενικά τα παιδιά μαθαίνουν οδηγική παιδεία από πολύ νωρίς που σίγουρα βοηθάει. Κατά τη γνώμη μου θα πρεπε να γίνεται και εδώ. Και μια πίστα στην Αττική πιστεύω θα μείωνε το street racing αρκετά, άσε που θα έδινε και θέσεις εργασίας, θα δημιουργούσε ευνοϊκό περιβάλλον για επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή π.χ. καφετέριες, εστιατόρια, ξενοδοχεία, βουλκανιζατέρ, μαγαζιά με είδη βελτίωσης κτλ.

Μιλώντας για θέσεις εργασίας θα ήθελα να πω και κάτι ακόμη που δεν ξέρω πόσοι έχετε συνειδητοποιήσει, αν και είμαστε τόσα ποστ εκτός θέματος. Όλο αυτό που γίνεται με το street racing και τα μαγαζία με βελτιωτικά είδη, και οι ίδιοι οι βελτιωτές, είναι μία ολόκληρη βιομηχανία. Θα παραγγείλεις τα περιφερειακά, θα έχει δουλειά το μαγαζί θα έχουν μερικές οικογένειες εισόδημα, θα σε ρυθμίσει ο βελτιωτής, που αν δεν διαθέτει και δυναμόμετρο θα σε ρυθμίσει έξω στο δρόμο αλλά θα έχει κι αυτός δουλειά θα φέρει φαγητό στο σπίτι, θα φας και καμιά κλήση θα μπουν χρήματα στο κράτος που θα επιστραφούν στους πολίτες (ή έστω θα πρεπε), και βέβαια δυστυχώς θα υπάρξουν και τροχαία. Όλο αυτό είναι μια βιομηχανία, είναι σαν τους κατασκευαστές όπλων πολέμου, εκατομμύρια θέσεις εργασίας εκεί, που για να έχει το τραπέζι φαγητό, πρέπει να γίνουν πόλεμοι για να μπορεί η βιομηχανία να υπάρχει. Οι καπνοβιομηχανίες που κοστίζουν ανθρώπινες ζωές αλλά παράλληλα δίνουν θέσεις εργασίας για να έχουν εκατομμύρια οικογένειες μία αξιοπρεπή ζωή. Τα παραδείγματα είναι άπειρα. Τίποτα από όλα αυτά δεν είναι "καλό" για τον κόσμο, αλλά να που από αυτά εξαρτώνται εκατομμύρια συνάνθρωποί μας ανά τον κόσμο.

Ακόμη και μια πίστα που θα μείωνε το street racing θα έκανε καλό μεν στην μείωση των τροχαίων (αν και θα λεγα μην το δαιμονοποιούμε τόσο γιατί τα περισσότερα τροχαία και μάλιστα σοβαρά γίνονται με χαμηλές ταχύτητες - Ιαβέρης, και επίσης υπάρχει και το αλκοόλ, κακή συντήρηση οχήματος, ηλιθιότητα, κτλ), παράλληλα όμως θα μείωνε λίγο τη δουλειά των βελτιωτών και των επιχειρήσεων που σχετίζονται με τη βελτίωση (με εξαίρεση μόνο τις τοπικές επιχειρήσεις που θα επωφελούνταν) γιατί η πίστα δεν θα ήταν προσιτή για όλους και λόγω χρημάτων όχι μόνο πρόσβασης. Κάτι ανάλογο γίνεται με το ηλεκτρονικό τσιγάρο που δίνει εκατομμύρια θέσεις εργασίας παγκοσμίως αλλά παράλληλα στερεί άλλες τόσες και περισσότερες πλήττωντας τον καπνό.

Προσοχή, με όλα αυτά δεν έχω ουδέ μία πρόθεση να δικαιολογήσω το street racing και χρόνια τώρα περιμένω την πίστα που τόσες φορές που έχει ανακοινωθεί μελέτη για την κατασκευή της έχει γίνει ανέκδοτο. Ας ανοίξει όμως κανείς το μυαλό του να δει και το δάσος πίσω από το δέντρο.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Παρακαλω, Ας παραμεινουμε στα ανοιγματα. Τα υπολοιπα ανοιξτε ενα θεμα εαν δεν υπαρχει και συζητηστε το.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago , DarkX said:

Με χιονολάστιχα ήταν κιόλας το παιδί, και μάλιστα 10ετίας όπως είπαν. Γι αυτό είπα φροντίζουμε ευλαβικά για την συντήρηση του αυτοκινήτου μας απ' την κορφή ως τα νύχια, δυο και τρεις φορές περισσότερο για δυνατά αυτοκίνητα.

Στις ΗΠΑ με τόσες πολλές και ποιοτικές πίστες υπάρχει πολύ λιγότερο street racing. Μα είναι λογικό, πας και ξεδίνεις, ναι οκ μπορεί να μπεις στον πειρασμό να ανοίξεις και στο δρόμο αλλά η συχνότητα είναι πολύ μικρότερη. Είναι στατιστικά αποδεδειγμένο αυτό. Βέβαια, στις ΗΠΑ υπάρχει και μάθημα οδήγησης στο σχολείο και γενικά τα παιδιά μαθαίνουν οδηγική παιδεία από πολύ νωρίς που σίγουρα βοηθάει. Κατά τη γνώμη μου θα πρεπε να γίνεται και εδώ. Και μια πίστα στην Αττική πιστεύω θα μείωνε το street racing αρκετά, άσε που θα έδινε και θέσεις εργασίας, θα δημιουργούσε ευνοϊκό περιβάλλον για επιχειρήσεις στην ευρύτερη περιοχή π.χ. καφετέριες, εστιατόρια, ξενοδοχεία, βουλκανιζατέρ, μαγαζιά με είδη βελτίωσης κτλ.

Μιλώντας για θέσεις εργασίας θα ήθελα να πω και κάτι ακόμη που δεν ξέρω πόσοι έχετε συνειδητοποιήσει, αν και είμαστε τόσα ποστ εκτός θέματος. Όλο αυτό που γίνεται με το street racing και τα μαγαζία με βελτιωτικά είδη, και οι ίδιοι οι βελτιωτές, είναι μία ολόκληρη βιομηχανία. Θα παραγγείλεις τα περιφερειακά, θα έχει δουλειά το μαγαζί θα έχουν μερικές οικογένειες εισόδημα, θα σε ρυθμίσει ο βελτιωτής, που αν δεν διαθέτει και δυναμόμετρο θα σε ρυθμίσει έξω στο δρόμο αλλά θα έχει κι αυτός δουλειά θα φέρει φαγητό στο σπίτι, θα φας και καμιά κλήση θα μπουν χρήματα στο κράτος που θα επιστραφούν στους πολίτες (ή έστω θα πρεπε), και βέβαια δυστυχώς θα υπάρξουν και τροχαία. Όλο αυτό είναι μια βιομηχανία, είναι σαν τους κατασκευαστές όπλων πολέμου, εκατομμύρια θέσεις εργασίας εκεί, που για να έχει το τραπέζι φαγητό, πρέπει να γίνουν πόλεμοι για να μπορεί η βιομηχανία να υπάρχει. Οι καπνοβιομηχανίες που κοστίζουν ανθρώπινες ζωές αλλά παράλληλα δίνουν θέσεις εργασίας για να έχουν εκατομμύρια οικογένειες μία αξιοπρεπή ζωή. Τα παραδείγματα είναι άπειρα. Τίποτα από όλα αυτά δεν είναι "καλό" για τον κόσμο, αλλά να που από αυτά εξαρτώνται εκατομμύρια συνάνθρωποί μας ανά τον κόσμο.

Ακόμη και μια πίστα που θα μείωνε το street racing θα έκανε καλό μεν στην μείωση των τροχαίων (αν και θα λεγα μην το δαιμονοποιούμε τόσο γιατί τα περισσότερα τροχαία και μάλιστα σοβαρά γίνονται με χαμηλές ταχύτητες - Ιαβέρης, και επίσης υπάρχει και το αλκοόλ, κακή συντήρηση οχήματος, ηλιθιότητα, κτλ), παράλληλα όμως θα μείωνε λίγο τη δουλειά των βελτιωτών και των επιχειρήσεων που σχετίζονται με τη βελτίωση (με εξαίρεση μόνο τις τοπικές επιχειρήσεις που θα επωφελούνταν) γιατί η πίστα δεν θα ήταν προσιτή για όλους και λόγω χρημάτων όχι μόνο πρόσβασης. Κάτι ανάλογο γίνεται με το ηλεκτρονικό τσιγάρο που δίνει εκατομμύρια θέσεις εργασίας παγκοσμίως αλλά παράλληλα στερεί άλλες τόσες και περισσότερες πλήττωντας τον καπνό.

Προσοχή, με όλα αυτά δεν έχω ουδέ μία πρόθεση να δικαιολογήσω το street racing και χρόνια τώρα περιμένω την πίστα που τόσες φορές που έχει ανακοινωθεί μελέτη για την κατασκευή της έχει γίνει ανέκδοτο. Ας ανοίξει όμως κανείς το μυαλό του να δει και το δάσος πίσω από το δέντρο.

Τα ειπες όλα Θοδωρή το α και το ω είναι η κακη συντηρηση των αυτοκινητων και η ελειψη παιδειας στην οδηγηση,ειδικα με τα λάστιχα ΚΤΕΟ κτλ γινονται παραβιασεις και μη τηρηση των κανονων ορθης λειτουργειας των αυτοκινητων κατακορων.Φταινε και οι κοντρες και υψηλες ταχύτητες αλλα σε πολύ μικροτερο βαθμο από τα παραπανω αν τα παραπανω είναι όπως πρεπει να είναι μειωνεται ο κίνδυνος πολύ και μετα εξαρτάται στην εμπειρια του κάθε οδηγου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

συμφωνω σε όλα όσα λεει ο darkx σχετικά με το θεμα πίστας, οδηγικης παιδείας απο το σχολείο, βιομηχανίας και μαρκετινγκ που στις διαφημίσεις δειχνουν οδηγούς να κινουνται στο δρόμο σε ρυθμούς πίστας, κλπ και σίγουρα προτιμώ να βλέπω στο δρόμο το συνειδητοποιημένο κοντράκια που επιλέγει που θα τρέξει απο τον άσχετο πιτσιρικά που τρέχει σα μουρλός όπου σταθει και όπου βρεθεί.

όμως όπως είπα και  πριν τα χιλιόμετρα είναι πολλα και θελει προσοχή και η αναπηρια δε θα κοιταξει αν είσαι ο συνειδητοποιημένος κοντράκιας ή ο άσχετος πιτσιρικάς. Ισα-ισα που πιστευω οτι η κουβεντα που έγραψα έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να πιάσει τόπο στο συνειδητοποιημένο κοντράκια (όπως ελπίζω να ναι τα περισσότερα παιδια εδώ), απ' οτι στο βλάκα που τρέχει σα μουρλός όπου σταθεί και όπου βρεθεί. Ο βλάκας είναι ανίκητος, ότι και να του πεις παλι θα τρεχει πάντα και παντού σα μουρλός μέχρι να μείνει ανάπηρος.

Απλά έκανα αυτη την παρένθεση (και κλεινει εδω για μένα, αγαπητοί mod) επειδή βλέπω και συνειδητοποιημένος κοντράκηδες πολλές φορές να παρασύρονται στο δρόμο για να "τιμωρήσουν" ή να "παίξουν" με τον βλάκα που τρεχει σα μουρλός όπου σταθεί και όπου βρεθεί. Προσπαθήστε να μη πέφτετε στην παγίδα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.