Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Οι συμμετέχοντες στη συζήτηση, εάν έχουν να συμπληρώσουν κάτι στο θέμα της οδικής ασφάλειας, να

ανοίξουν ένα θέμα στην ανάλογη ενότητα ή να γίνει αναζήτηση σε σχετικό παλαιό θέμα και να συνεχίσουν εκεί.

Το θέμα μας είναι τα ανοίγματα και παρακαλώ να παραμείνετε εντός.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες μέρες δικάβαλος με το edition ρολλ 100 - 220 με s2000 αγνώστων mods (edit: εγώ) κάπου 3 κολώνες. Στη συνέχεια βρήκα μπροστά μια 2015 Mustang 5.0 και σε ένα μικρό ρολλ 160 - 200 μάζεψα αλλά άφησε, μάλλον πολλά τα σχεδόν 1700 κιλά για μόλις 430-κάτι άλογα. Και για τα δύο υπάρχουν βίντεο αλλά στο μεν s2k δεν φαίνονται και πολλα λόγω διαφοράς στη δε stang πάτημα μόλις 4" δεν ανεβάζω, έχουμε και ένα reputation. :tongue:

Γυρνώντας απο ταξίδι φορτωμένος κατάπια MR2 αγνώστων mods είδα μόνο εξάτμιση με πλαϊνές μπούκες ρολλ 100 - 200 όσο σπιναρα κρατήθηκε μετά δεν είχε ελπίδα.

Edited by DarkX
Μια περιττή διευκρίνηση.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Βολτα προς σουνιο και επιστροφη στην καβουριου,Bmw e46 330 απο σταση μεχρι τα 80 ημουν μισο αμαξιβπιαω,και στα 160 που αφησα μια κολωνα+ μπροστα.

Mini cooper s αγνωστων specs με εξατμιση,βουλιαγμενης ρολλ 70 μεχρι 180 μια κολωνα μπροστα εγω..

βουτα φαναρι σταση με Rx8,μεχρι τα 100 σφαγη,στα 160+ κολωνες πισω.

S3 k04-023 το παιδι δηλωσε 280 αλογα φουλ περιφερειακα,πατησαμε 2ες 70 με αποτελεσμα στα 220 να ειμαι 1.5 ανοιγομενο μπροστα.

 

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά.

Από κιλά πρέπει να είσαι κάτω από 1300.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Εκεί σε υπολόγισα ^_^

Link to comment
Share on other sites

On 5/4/2017 at 4:20 ΠΜ, Passatoukos said:

Βολτα προς σουνιο και επιστροφη στην καβουριου,Bmw e46 330 απο σταση μεχρι τα 80 ημουν μισο αμαξιβπιαω,και στα 160 που αφησα μια κολωνα+ μπροστα.

Mini cooper s αγνωστων specs με εξατμιση,βουλιαγμενης ρολλ 70 μεχρι 180 μια κολωνα μπροστα εγω..

βουτα φαναρι σταση με Rx8,μεχρι τα 100 σφαγη,στα 160+ κολωνες πισω.

S3 k04-023 το παιδι δηλωσε 280 αλογα φουλ περιφερειακα,πατησαμε 2ες 70 με αποτελεσμα στα 220 να ειμαι 1.5 ανοιγομενο μπροστα.

 

Με το RX8 ήσουν πίσω κολώνες ???? Τι του είχε και σε έκανε τέτοιο άνοιγμα στα 160 ??? 

Link to comment
Share on other sites

Cosmo ήταν. Με ρολλ πονάει πιο πολύ. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kαλα εννοειται,απλα απο σταση το Αμαξι γραφει 1η 2α ασταματητα και χανει παρα πολυ!

Αλλα τωρα οτι κατσει εκατσε,δεν κυκλοφορει τιποτα πλεον εξω..

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά, πάνε οι ωραίες εποχές που διάλεγες, πυροβολείς ότι κάτσει πλέον, από ραλλάκι μέχρι σαλόνι. Χθες πάλι βγήκαμε παγανιά βόρεια νότια και όχι απλά δεν έκατσε, δεν υπήρχε τίποτα για να κάτσει εκτός από μία και μόνο Cayman S που είναι τσάμπα βενζίνη, παρ' όλα αυτά είπαμε πυροβολούμε τα πάντα, τον είδα τον τυπά που το πήγαινε σβέλτα αλλάζοντας λωρίδες ε τα θέλει εσένα ο κώ@@ς σου, κολλάω ανοίγομαι πετάω ένα τεράστιο σκάσιμο στη μάπα πρέπει να του άλλαξε ο σταθμός στο ραδιόφωνο, τον περνάω σαν σταματημένο και ξέχασε τις λωρίδες τα ξέχασε όλα μπορεί να του σβησε κιόλας.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, DarkX said:

Πραγματικά, πάνε οι ωραίες εποχές που διάλεγες, πυροβολείς ότι κάτσει πλέον, από ραλλάκι μέχρι σαλόνι. Χθες πάλι βγήκαμε παγανιά βόρεια νότια και όχι απλά δεν έκατσε, δεν υπήρχε τίποτα για να κάτσει εκτός από μία και μόνο Cayman S που είναι τσάμπα βενζίνη, παρ' όλα αυτά είπαμε πυροβολούμε τα πάντα, τον είδα τον τυπά που το πήγαινε σβέλτα αλλάζοντας λωρίδες ε τα θέλει εσένα ο κώ@@ς σου, κολλάω ανοίγομαι πετάω ένα τεράστιο σκάσιμο στη μάπα πρέπει να του άλλαξε ο σταθμός στο ραδιόφωνο, τον περνάω σαν σταματημένο και ξέχασε τις λωρίδες τα ξέχασε όλα μπορεί να του σβησε κιόλας.

xaxaxaxa :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Τα ιδια θοδωρη,πηγα απο πικρερμι μεσω βαρης παραλιακη,γυρισα συγγρου κηφισιας μεσογειων πικερμι,δεν πετυχα αμαξι πανω απο 150 αλογα..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω συννενοημένα μόνο πάνε όλα τα δυνατά πλέον πού λεφτά για βενζίνες, στάνταρ έχουν οι περισσότεροι κι ένα μηχανάκι να γυρνάνε τις υπόλοιπες ώρες της μέρας.

Έχεις και συ γερακίσιο μάτι και πιάνεις τους κοντράκιδες από ένα χιλιόμετρο? Καταραμένα κινεζοξένον όμως... νομίζεις έρχεται κοντράκιας και είναι γιάρις :lol:

Edited by DarkX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Γνωστή η βόλτα στη παραλία χτες,στην ευθεία Στο Καβούρι Mazda mx5 nc αγνώστων στοιχείων ήθελε να δείξει Στο ξανθό babe που είχε Πως ήταν γρήγορος.....έφαγε κάμποσες κολόνες για 2 φανάρια και ηρέμησε....αξιόλογος αντίπαλος ευρέθη με GOLF 4Gti .....ακουγόταν λίγο περίεργα και δε δίνω σημασία....ανοίγω χαλαρά και με τό που αλλάζω Δευτέρα ανοίγει και πετάγεται ένα αμάξι.......μέγα λάθος.μέχρι τα 300μέτρα είχα βγει 1μισή μπροστά και έκοψα......Η φάτσα του όταν έφτασε δίπλα......ανεκτίμητη

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πόσα είναι το Polo ?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Κατι δεν βγαινει ομως.

Η εισαι παραπανω απο 250 η ελαφρυτερος αποτι λες

 

 

Η Το polo δεν ειναι 240.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Λεει οτι δουλευει 1.5-1.6 οβερ 1.2 κοφτη,και το υπολογιζουν πανω απο 240.

εμενα ξερεις,κ03σ φουλ περιφερειακα μπεκ αντλια κλπ μπορει να ναι και 260.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επιστροφή στα καγκουριλίκια με Κ04 πλέον (πάνε τα big turbo. . . ησύχασε το κεφάλι μου). Προσπαθώ κάπου να δοκιμάσω το νέο setup αλλά δεν κάθετε. Βγαίνω περηφερειακό και ακούω τσαφ ! ! ! όπα . . . θα παίξουμε . . .  αφήνω να δω τι είναι και σκάει ο τζίπσι με το smart και Τερλάγκα . . . Φτου σου τη τρέλα μου μέσα . . . του ρίχνω μια πιστολιά και περνάω Ευκαρπία . . . Πέφτουν δυο μπαλοθιές από πίσω και κάνω δεξιά . . . Πρώτη δοκιμή με χαμηλή 1,2 και ορμάνε ibiza 20vt με ibiza DSG  . . . τι λε ρε πούστη μου . . . 6 - 5 - 4 και σανίδα . . . ο 20vt πρέπει να ήταν χαμηλός αλλά o παλίκαρος με το DSG ήθελε παιχνίδι . . . 4 άνοιγα χαλαρά οπότε και ανέβασα 6η σύντομα . . . ξαναόρμάει και ξανά 4η . . . μαζεύω και ανοίγω όχι και τόσο εύκολα αυτή τη φορά . . . καλό το ibiza . . . 14άρια δεν βγαίνουν μόνο αυτά ? Αν το διαβάζει ο  φίλος με το άσπρο . . . sorry που την έκανα φίλε . . . έπρεπε να πάω σπίτι για να κάνω και τα μαθήματα της μεγάλης . . . την επόμενη φορά θα παίξουμε περισσότερο . . . θα ανεβάσω και πίεση θα δεις . . . 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Passatoukos said:

Λεει οτι δουλευει 1.5-1.6 οβερ 1.2 κοφτη,και το υπολογιζουν πανω απο 240.

εμενα ξερεις,κ03σ φουλ περιφερειακα μπεκ αντλια κλπ μπορει να ναι και 260.

Με 1.2 κόφτη και το 240 αισιόδοξο που ακούγεται, περίπου τόσα είχε βγάλει η Νάσια το 2012 με revo 1.25 κόφτη με στοκ turbo φπε-σκάστρα-waste-κούλερ. Και δεν νομίζω να φοράει custom το παιδί δεν έχω δει custom 14άρι με κάτω από 245 άλογα ενώ όλα παίζουν με κόφτη 1.3 - 1.4 στοκ turbo πάντα. Οπότε μάλλον κονσέρβα είναι το παιδί που σημαίνει πάνω κάτω στάνταρ τα νούμερα δεν μπορείς να παίξεις και πολύ στα 14άρια με κονσέρβα δεν είναι όπως στα 2λιτρα που το revo π.χ. δίνει αρκετά περιθώρια να κινηθείς. Εσένα απ' την άλλη σε κόβω να τα χεις τα 260, οπότε μου κάθεται λογικό το αποτέλεσμα. :good:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δοκιμη με GOLF mk6 dsg ihi turbo φπε + κουλερ 280-300Hp.

Απο 1ες σπινιαρα πολυ με αποτελεσμα να ειμαι πισω 2 κενα στα 600 μετρα.

απο 2ες 65 περιπου σκαρτο αμαξι εγω μπροστα.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα ειχαμε κανονισει πολλα δυνατα πατηματα αλλα δεν ηθελε..

με α5 2.0 Tfsi manual 295hp 2ες 70 εως 220 2.5 αμαξια μπροστα το passat.

Μετα γ@μηθηκε στα missfire μαλλον πολλαπλιαστης και δεν μπορουσα να πατησω..

Και ενα βιντεακι στο 1.6 με 25 μοιρες και 12.4 μειγμα κοφτη..

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.