Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

Ρε συ νικο δεν ειχε φαει τρελα πυρομετρα,και αν σκεφτεις οτι το σεβαστηκα στο ζεσταμα κρυωμα..

Κοπηκε στη μεση και πισω ο αξονας,ξερα και εφυγε :lol:

μπροστα δεν θροσαρε καν ουτε ρουφηξε κατι..

δεν γ%μι-ται ευκαιρια ηταν να ανεβουμε!

Link to comment
Share on other sites

Δεν φτάνει το ζέσταμα κρύωμα. Για να κόψει άξονα είναι από υπερστροφία ή ελλιπή λίπανση ή πυρόμετρο.

 

Άλλο αν ήθελες να την ξεκάνεις :rock: για να πάς σε μεγαλύτερη.

 

Σε τι τουρμπίνα θα πας ?

Link to comment
Share on other sites

Με γεια !

Θα χρειαστείς συμπλέκτη, αν δεν έχεις ήδη αναβαθμίσει.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, TsakasG40 said:

Δεν ακούω κανέναν το τελευταίο καιρό να πίνει τσάι και ανησυχώ

 

Έχεις ένα point, εγώ πάντως μόνο νίκες μετράω από όταν το κανα stage 2+ δηλαδή εδώ και σχεδόν 1,5 χρόνο, ενώ οι μοναδικές μου ήττες ήταν όταν ήμουν ακόμα φίλτρο-πρόγραμμα 322 hp από Ferrari 458 Italia ψηλά στην κηφισίας, ύψος ψυχικού από ένα Evo 8 που είχε παρουσιαστεί στο High Performance και πάλι κηφισίας από Porsche 997 Turbo, και τα 3 στην κατηγορία άνω των 500 hp. Τις θυμάμαι και τις 3 γιατί πολύ απλά ήταν μόνο 3. Πολλά πατήματα βέβαια τα κέρδισα με σκάρτο αμάξι διαφορά είτε λόγω DSG είτε επειδή δεν υπήρχαν αρκετά μέτρα για να φάω σούβλα από αμάξια με καλύτερο top end, τα οποία κέρδιζα μεν αλλά έχοντας χαμηλότερο trap, που όμως και αυτό νίκη είναι. Γενικά σαν φίλτρο-πρόγραμμα δεν έκανα και τις τρελλές διαφορές, οι περισσότερες ήταν εκεί στα 2-3 αμάξια. Όμως από όταν έγινα stage 2+ με 370 hp και κυρίως από όταν σταμάτησα να ενημερώνω το θέμα της παρουσίασης που έβαλα λίγο ακόμη χέρι και πλέον είμαι κοντά στα 400 hp, μετράω συνεχώς κολώνες πολύ λίγες φορές έχω νικήσει με κάτω από κολώνα όπως εκείνη την Carrera S PDK στη σελ. 304 που έφαγε 3 αμάξια και τότε ήμουν ακόμα 370. Τώρα εδώ και καιρό λέμε με τη Νάσια να δοκιμάσουμε, λογικά θα με κρατήσει κάτω από κολώνα.

Πάντως έχουμε ξαναπεί σπανίζουν πολύ τα πραγματικά δυνατά πλέον, δηλαδή αν δεν συχνάζεις στις γνωστές "πίστες" της Αττικής που συνήθως μαζεύονται, πολύ δύσκολα να ζοριστείς σε κηφισίες βουλιαγμένες ζάχους κτλ. Και ακόμα και στα γνωστά εκείνα στέκια δεν ξέρω αν ακόμα υπάρχει δράση όπως παλαιότερα, μήπως και εκεί υπάρχει πτώση δεν ξέρω, έχουμε 4-5 χρόνια να πάμε χωριό π.χ. (πηγαίναμε για μπάνισμα πριν 4-5 χρόνια παρέα με άλλο club). Σίγουρα όμως το επίπεδο του ανταγωνισμού δεν θα έχει καμία σχέση με τα τυχαία.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν , DarkX said:

Έχεις ένα point, εγώ πάντως μόνο νίκες μετράω από όταν το κανα stage 2+ δηλαδή εδώ και σχεδόν 1,5 χρόνο, ενώ οι μοναδικές μου ήττες ήταν όταν ήμουν ακόμα φίλτρο-πρόγραμμα 322 hp από Ferrari 458 Italia ψηλά στην κηφισίας, ύψος ψυχικού από ένα Evo 8 που είχε παρουσιαστεί στο High Performance και πάλι κηφισίας από Porsche 997 Turbo, και τα 3 στην κατηγορία άνω των 500 hp. Τις θυμάμαι και τις 3 γιατί πολύ απλά ήταν μόνο 3. Πολλά πατήματα βέβαια τα κέρδισα με σκάρτο αμάξι διαφορά είτε λόγω DSG είτε επειδή δεν υπήρχαν αρκετά μέτρα για να φάω σούβλα από αμάξια με καλύτερο top end, τα οποία κέρδιζα μεν αλλά έχοντας χαμηλότερο trap, που όμως και αυτό νίκη είναι. Γενικά σαν φίλτρο-πρόγραμμα δεν έκανα και τις τρελλές διαφορές, οι περισσότερες ήταν εκεί στα 2-3 αμάξια. Όμως από όταν έγινα stage 2+ με 370 hp και κυρίως από όταν σταμάτησα να ενημερώνω το θέμα της παρουσίασης που έβαλα λίγο ακόμη χέρι και πλέον είμαι κοντά στα 400 hp, μετράω συνεχώς κολώνες πολύ λίγες φορές έχω νικήσει με κάτω από κολώνα όπως εκείνη την Carrera S PDK στη σελ. 304 που έφαγε 3 αμάξια και τότε ήμουν ακόμα 370. Τώρα εδώ και καιρό λέμε με τη Νάσια να δοκιμάσουμε, λογικά θα με κρατήσει κάτω από κολώνα.

Πάντως έχουμε ξαναπεί σπανίζουν πολύ τα πραγματικά δυνατά πλέον, δηλαδή αν δεν συχνάζεις στις γνωστές "πίστες" της Αττικής που συνήθως μαζεύονται, πολύ δύσκολα να ζοριστείς σε κηφισίες βουλιαγμένες ζάχους κτλ. Και ακόμα και στα γνωστά εκείνα στέκια δεν ξέρω αν ακόμα υπάρχει δράση όπως παλαιότερα, μήπως και εκεί υπάρχει πτώση δεν ξέρω, έχουμε 4-5 χρόνια να πάμε χωριό π.χ. (πηγαίναμε για μπάνισμα πριν 4-5 χρόνια παρέα με άλλο club). Σίγουρα όμως το επίπεδο του ανταγωνισμού δεν θα έχει καμία σχέση με τα τυχαία.

Εγω μετα το αποψινό μετράω μια ήττα απο ρενο 5 τούρμπο και ξεκινάω

Civic EF 160hp δηλώνε 3 καρότσια μπροστά

Polo 6N 1600 μαμα ενα Απόλλω 13 μπροστά σε φάση που παταγα με 2ταχύτητες πάνω

Renault 5GT 1o στάδιο 2 καροτσες μαζι με ενα R19 16v τα φάγανε στο ιδιο τραπέζι

Link to comment
Share on other sites

ποιο επιπεδο ανταγωνισμου?λολ...ερχομενος απο χαλκιδα δεν αφησα και τιποτα ορθιο....ουτε κοντρες ουτε τιποτα....απλα βολτα δεν παιζει καλυτερο πραγμα...τωρα που γεννησανε τα πονυ....καλα...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 12/5/2017 at 1:50 ΠΜ, TsakasG40 said:

Εγω μετα το αποψινό μετράω μια ήττα απο ρενο 5 τούρμπο και ξεκινάω

Civic EF 160hp δηλώνε 3 καρότσια μπροστά

Polo 6N 1600 μαμα ενα Απόλλω 13 μπροστά σε φάση που παταγα με 2ταχύτητες πάνω

Renault 5GT 1o στάδιο 2 καροτσες μαζι με ενα R19 16v τα φάγανε στο ιδιο τραπέζι

Τι χρώμα ήταν  το 5αρι γαλάζιο ανοιχτό ??? 

Link to comment
Share on other sites

Respect ατα γαλλικά hot hatch που μοιράζουν ακόμα τσάι


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Edited by activious
merge
Link to comment
Share on other sites

On 16/5/2017 at 10:47 ΠΜ, Toni_power said:

Τι χρώμα ήταν  το 5αρι γαλάζιο ανοιχτό ??? 

Μπλε σκούρο με speed line ζάντες.....μου δηλώσε 140τροχό......που να του έλεγα ότι έβγαλα λιγότερα.......

Link to comment
Share on other sites

On 19/5/2017 at 9:49 ΜΜ, TsakasG40 said:

Μπλε σκούρο με speed line ζάντες.....μου δηλώσε 140τροχό......που να του έλεγα ότι έβγαλα λιγότερα.......

Δεν λέμε το ίδιο αυτό που πάτησα εγώ πριν καιρό ήταν ένα γαλάζιο ανοιχτό με άσπρες ζάντες. νομίζω αν θυμάμαι καλά το αμαξι  ήταν 190 Ρόδες... Αλλά καμία επαφή με εμένα εγώ τότε ήμουν 300+ μοτέρ κάναμε 2 περάσματα 60 ρολ και μετά την εκανα για Κοζάνη ...

Link to comment
Share on other sites

On 23/5/2017 at 2:20 ΠΜ, XIONOULIS said:

παει κανεις ντραγκστερ?

Κάνεις γκάλοπ?

Link to comment
Share on other sites

ρωταω μιας και τρεχω στο τυμπακι πλεον επισημα εκ μερους του συνεργειου ...αν θα ειναι κανεις εκει...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλη επιτυχια.
εχει ανοιχτο θεμα μπορεις να γραψεις εκει αν θες λεπτομερειες


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πατημα μαγκιορικο....700 ειναι και αυτο...εχει κανει και 10.8 του πανου η κορβετα αλλα τουλαχιστον κατσαμε επαξια απεναντι του.οι χρονοι μας εγιναν με 2.2 πιεση...αν πηγαιναμε 2.7 θα χαμε πιστεω και 10 ρια ξερα ανετα,,

Edited by XIONOULIS
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πατημα με ek civic vti τυχαιο στο δρομο σιγουρα εξατμιση (Golf Gt εγω) καθως γυρνουσα νορμαλ για σπιτι βλεπω φωτα ξενον να μου κολλανε. Μια δυο τρεις. αφηνε παταγε. Μιας και εκατσε να εχω 2α 3,500 στροφες ηρθε διπλα μου με φορα σιγουρα μεσα στο Vtec του (ακουγοτανε). Πατησαμε με αποτελεσμα να φαει 2 με 3 αμαξια μεχρι  4ες. Αν και δν ασχολουμαι πια εκατσε η φαση. Αλλα καλα ηταν το γουσταρα. :p Μετα διπλα μου στο φαναρι ο τυπος ουτε γυρισε να κοιταξει, εκανε κν δυο σφηνες μονος του, εστριψε δεξια και εξαφανιστηκε. Πρεπει να ετσουξε. :p 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.